mes exuces en bedanktHaTe schreef op zondag 08 januari 2012 @ 02:48:
[...]
Beter zoeken, want het kan wel. Ga naar Instellingen en zet daar "Globale instellingen" uit.
Iets met een kort neusje..
het zit nogal vol met opties
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
mes exuces en bedanktHaTe schreef op zondag 08 januari 2012 @ 02:48:
[...]
Beter zoeken, want het kan wel. Ga naar Instellingen en zet daar "Globale instellingen" uit.
Iets met een kort neusje..
Ik vind zelf de XBMC remote van Unified Remote erg fijn werken.Possible schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:44:
Goedemorgen,
Sinds gister in het bezit van een Asus transformer Prime. Nu wil ik graag als ik bijvoorbeeld in bed lig, wat films / tv series kijken op mijn tablet. De TV-series en films (MKV) staan echter op mijn XBmc Mediaplayer geïnstalleerd. De bestanden moeten dus gestreamed worden naar de tablet. Ik heb echter nog geen geschikt programma gevonden wat dit mogelijk maakt. Heeft iemand een goed alternatief? BSplayer, VLCPlayer en XSPlayer bieden geen oplossing helaas
[ Voor 4% gewijzigd door Radiance op 08-01-2012 15:25 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Nox op 08-01-2012 15:34 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Dat is het probleem met veel van die security apps, ik ben er ook niet zo'n fan van en wil altijd dat ze een hoge rating en een flink aantal downloads hebben voordat ik het overweeg. ATM draai ik er geen, zal ik er eentje gaan draaien dan wordt het avast, die vertrouw ik nog wel.Obiter dictum schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:22:
[...]
Ik wil niet veel zeggen, maar dergelijke apps mogen echt álles, kunnen echt álles én je logt op hun website in met je googleaccount... Je mag wel verdomd voorzichtig zijn met dergelijke apps, of ben ik nou te aluhoedje vanavond?
Heb ik ook last van. Geen idee waarom, het is al tijden zo.NoxiuZ schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:34:
Iemand enig idee waarom de gmail app geen foto's verstuurd? Ik heb 2 uur geleden (met een wifi verbinding) wat foto's gemaakt en die via de gmail app verstuurd. Nu staat hij nog steeds in de outbox. Zelfs met gprs moet dit te doen zijn. Zijn 3 foto's van ong. 2/3MB per stuk dus lijkt me prima te verzenden? Staat nu gewoon een uur: Verzenden... in het rood onder het bericht.
Zelfs korte tekstberichten schijnt hij moeite mee te hebben. Ik snap het niet waarom die paar MB of desnoods kilobytes zo moeilijk zijn. Ook het gemis van een progressbar is enorm frustrerend. Ik wil gewoon kunnen inzien wat hij doet. Verbinding maken, uploaden, mail naar folders kopieren. Nu moeten we maar hopen dat het op de achtergrond goed gaat.
Dat zit wel Schnorr.
Met Root; LBE Privacy Guard.RekZ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:43:
Sommige apps willen ook e-mails kunnen versturen/sms kunnen versturen etc.
Is er een app waarmee je kan blokken wat een app wel en niet mag doen?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
LBE ben ik al heel snel gaan gebruiken. Werkt prima. Daarnaast gebruik ik ook o.a. Permissions Denied. Vooral om apps het 'recht' af te nemen om zichzelf bij het booten ook op te starten.
Care to enlighten us?CaptJackSparrow schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:25:
Dat Avast heb ik trouwens ook even geïnstalleerd maar nadat ik de Licence Agreement had gelezen besloot ik die er maar weer af te gooien. Dat ging mij een beetje te ver.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Verwijderd
+ zover ik weet zijn alle android virus scanners meestal gewoon aan het nakijken of de applicatie op een blacklist staat op niet.CaptJackSparrow schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:52:
Hij staat er nu natuurlijk niet meer op maar het feit dat ze aangaven de nodige informatie te verzamelen en dat ze zich het recht toeeigenden dit met derden te delen was wat mij betreft al voldoende.
[ Voor 11% gewijzigd door prutser001 op 11-01-2012 10:13 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik heb Theft-Aware gekocht en heb recent de overgang naar Avast maar eens gemaakt. Na twee dagen heb ik de Avast-meuk er weer vanaf gegooid. Het werkt merkbaar vertragend en daarbij wil ik alleen maar iets Theft-Aware-achtigs hebben, al die andere meuk hoef ik niet.disweb schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:43:
[...]
Gebruik zelf Avast Anti-virus, die hebben Theft-Aware overgenomen en daarin verwerkt. Helemaal gratis, ook nog een beetje beveiliging erbij (gebruikt geen batterij verder). Mooie is dat die echt perfecte root integratie heeft. Reset je mijn telefoon en wipe je hem, dan staat Avast! er nog steeds op
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Splashtop remote desktop (dus zonder HD) is minder gebruiksvriendelijk dan de 'HD' versie welke gewoon veel beter uitgewerkt is. Was het geld dan ook meer dan waard. Had al heel wat 'RDP' en 'Teamviewer' achtige dingen geprobeerd maar Splashtop is toch zeker wel het beste als je het mij vraagt.CaptJackSparrow schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:46:
Splashtop is trouwens ook gratis op GetJar. Helaas draait het niet op mijn tablet.
Voor mensen die een intern geheugentekort willen opheffen met een constructie met een tweede partitie op hun SD-kaart kunnen vandaag evt. Easeus Partition Master Professional 9.1 downloaden bij GOTD waarmee je zo'n partitie kunt aanmaken en er zelfs mee op die partitie kan rondbrowsen wat Windows zelf niet kan. Die 'ziet' alleen maar de eerste partitie op flashkaartjes.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:14:
Ik vraag me af wat de mensen hier de beste msn app vinden voor de Galaxy s2.
Ik heb eBuddy al geprobeerd, maar deze vind ik niet fijn werken. En je kunt je niet aanmelden op meerdere plekken tegelijk. Ook heb ik Messenger WithYou geprobeerd, maar hier heb je heel veel reclame, en kun je je ook niet inloggen op meerdere plekken, na een bepaalde tijd ben je ook opeens uitgelogd..Ook heb ik Im geprobeerd wat er standaard al op zit, maar deze logt zich om de zoveel tijd opeens weer opnieuw in, als ik op de pc zit. Omdat je met deze ook al niet op meerdere locaties ingelogd kunt zijn. En verder kun je met deze te weinig instellen vind ik.
Ik zoek dus eigenlijk een msn app die kan:Alvast bedankt!
- Meerdere plekken tegelijk ingelogd
- Instellen hoe je je lijst wilt zien, online/ofline of op groepen.
- Niet om de zoveel tijd automatisch uitgelogd.
- En natuurlijk niet zoveel accu-verbruikt.
1
Ja, hoepven schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:17:
Maak een nieuwe Google Backup?
Of gebruik iets als Android Market: Titanium Backup ★ root - Apps op Android Market, dan kan je bij de restore uitvinken wat je niet wilt hebben.
[ Voor 12% gewijzigd door Cyleo op 11-01-2012 15:04 ]
Erg simpel.pven schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:23:
[...]
Ik heb Theft-Aware gekocht en heb recent de overgang naar Avast maar eens gemaakt. Na twee dagen heb ik de Avast-meuk er weer vanaf gegooid. Het werkt merkbaar vertragend en daarbij wil ik alleen maar iets Theft-Aware-achtigs hebben, al die andere meuk hoef ik niet.
Iemand een idee of er een nette manier is om alleen Theft-Aware te gebruiken? Ik had Avast erop gezet en alle overbodige opties uit gevinkt, maar dat werkte niet echt lekker.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Hoe controleer ik of inderdaad Anti-Theft is blijven staan bij het verwijderen van Avast?Bogey Dope schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:25:
Resultaat: alleen Anti-Theft op je toestel.
[ Voor 130% gewijzigd door Arie- op 11-01-2012 16:33 ]
Siren ga ik hier even niet doen, maar m'n pincode bellen werkt!Arie- schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:24:
@Haling, je anti theft pincode bellen, dan start Anti-Theft op. Of jezelf een sms sturen met je "[AntiTheftPincode] siren on", en om dit weer uit te zetten jezelf een sms sturen met "[AntiTheftPincode] siren off"
Verwijderd
Heel erg bedankt, ik heb hem net even getest en dit is precies wat ik zocht!ragged schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:49:
Probeer IMO messenger eens :-) je kan er alleen niet mee ingelogd zijn op meerdere plekken, ik heb nog geen app gevonden die dat wel kon![]()
[...]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
mailtje naar google market helpdeskNeutraleGast schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:14:
Een tijde geleden had ik voice actions plus gekocht, maar het staat niet tussen mijn apps, en als ik het opzoek en opnieuw wil installeren moet ik nog een keer betalen.
Wat is er aan de hand?
Ik denk dat vooral FM radio in combinatie met MP3 een probleem gaat worden. Streams en MP3 kunnen prima met één speler zoals winamp afgespeeld worden, maar FM-radio is volgens mij vrij toestel specifiek.hendrikjan schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 07:24:
Hoi,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een alle audio in een app. Nu luister ik naar de radio met de een, naar streams met de ander en naar mp3 met weer een andere app... Ik zou dit graag bundelen.. weet iemand een app die daar aan voldoet? In market kan ik er geen vinden...
Documents to Go kan dit wel. Je kan je daarmee aanmelden bij google docs, zodat je je lijstje met google docs (alleen zelfgemaakte denk ik) kan zien, downloaden en bewerken.Freekers schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:23:
Ik ben op zoek naar een alternatieve 'Google Docs' app.
In de Google Docs app kun je namelijk niet de comments bekijken die je op een document hebt gemaakt, uiterst irritant.
QuickOffice HD Pro kan het ook niet helaas.
[ Voor 38% gewijzigd door gwystyl op 12-01-2012 11:11 ]
Die kan geen radio, of althans geen FM...
[ Voor 17% gewijzigd door hendrikjan op 15-01-2012 12:03 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Thanks voor de tip! Die kan het idd wel. Je kan helaas niet zien waarop precies commentaar is gegeven, maar het is al beter dan niksgwystyl schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:03:
Documents to Go kan dit wel. Je kan je daarmee aanmelden bij google docs, zodat je je lijstje met google docs (alleen zelfgemaakte denk ik) kan zien, downloaden en bewerken.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Zo te horen kan deze software juist wel wat je zoekt. Je vergist je namelijk in sommige features:Arie- schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:24:
edit2:Ik heb dat anti-theft gebeuren ook even bekeken en een en ander staat mij nog niet aan. Ik zou aan zulke software de volgende eisen hebben:
Status naar vermist:
- Ik mijn telefoon als vermist beschouwen
-- Hoe: internet, sms en bellen.
- Mijn telefoon zichzelf als vermist laten beschouwen
-- Wanneer: Simkaart verwijderen, simkaart wisselen
Actie onernemen
- Melding op het scherm tonen hoe met mij in contact te komen
- Geluid maken en trillen
Beveiliging
- Dit moet blijven werken na een hard reset
Nu mijn problemen met de software:
- Anti-Theft toont geen standaard melding op het scherm, dat maakt alles natuurlijk bijzonder onbruikbaar behalve dat het irritant voor de vinder van mijn telefoon is. Mocht mijn simkaart verwijderd worden, dan is het sturen van een SMS met melding niet langer mogelijk. Als mijn simkaart er in blijft zitten maar mijn telefoon wordt opnieuw opgestart dan kan ik mezelf natuurlijk ook geen sms meer sturen met een melding die op het scherm getoond kan worden.
Hiervoor is de aanpak van AndroidLost iets beter, al heeft deze het nadeel dat bij een hard reset je Google account natuurlijk niet langer in je telefoon staat.
- Bij het verwijderen van mijn simkaart gaat de telefoon niet in diefstal / verlies modus, een andere simkaart in mijn telefoon stoppen heb ik nog niet geprobeerd.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 13-01-2012 09:51 ]
https://opensea.io/seaart
Hier staat tekst
Widgetsoid vind ik echt een geniale app daarvoorenomiss schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:49:
Ik ben op zoek naar een widget die op ICS, zonder andere launchers te gebruiken kan switchen tussen:
-automatisch draaien on/off
-2g/3g
-wifi hotspot on/off
De normale controls widget vind ik niet toereikend. Weet iemand een app die dit kan? Vond switch widget van go launcher ex wel mooi altijd, maar die kan ik niet gebruiken zonder de launcher.
Liefst geen 3 losse, maar een geheel samen met de gebruikelijke controls.
Thanks! Deze werkt super.Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:52:
switchpro widget kan dit
https://opensea.io/seaart
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Argh, niet goed genoeg getest dus. En dan snap ik nu meteen de functie van friend numbers beter, ik dacht dat dit enkel relevant was als je instelde dat enkel friend numbers commando's mogen versturen. Even wat telefoonnummers aanpassen. Bedankt!Bogey Dope schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:30:
[...]
Zo te horen kan deze software juist wel wat je zoekt. Je vergist je namelijk in sommige features:Daarnaast komt er binnenkort een online pagina om dit alles ook te doen (was een beta bij de vorige eigenaren die ik ook gebruikt heb).
- Het toont namelijk wel een melding op het scherm zodra de telefoon als "verloren" is opgegeven.
- SMS-en blijft altijd mogelijk, ook als de SIM kaart wordt verwisseld. Anti Theft herkent dat namelijk en stuurt bij iedere SIM change een SMS met het nieuwe nummer naar een voorgedefinieerd telefoonnummer.
- Verwijderen zorgt idd nog niet voor een verlies modus, maar zodra er een andere SIM kaart wordt geplaatst wel (indien je dat wilt, je kan er ook voor kiezen om de dief niets te laten weten dat je hem in de gaten houdt).
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Als ik jou was zou ik overwegen die 512MB tweede partitie wat groter te maken op de nieuwe kaart. Ik heb op mijn 16GB kaartje een extra partitie van 4GB gemaakt. Ik heb daar nu met iets van 240 apps geïnstalleerd iets meer dan 1GB van in gebruik. Ik had denk ik dus ook wel genoeg gehad aan 2GB. Met een 32GB kaartje hoef je natuurlijk ook niet al te moeilijk te doen over een gigabytje meer of minder.Obiter dictum schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:40:
Ik heb een HTC Desire, root, custom rom, A2SD en een 512mb EXT partitie op mijn class 4 SD kaart van 4 gig die met het toestel werd geleverd. Nu wil ik migreren naar een 32gig Samsung class 10 SD kaart. Hoe werkt dit op Android? Is het een kwestie van een 512mb EXT partitie aanmaken op mijn nieuwe kaart en vervolgens gewoon beide partities ctrl+c/ctrl-v'en of is het niet zo simpel?
Weet niet of het helemaal is wat je zoekt, maar ik gebruik WifiWidget om snel te schakelen tussen mijn 2 netwerken.yannickie111 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:56:
Het wifi-bereik hier in huis is niet al te best (ligt niet aan telefoon, maar aan router ommuurt door wanden met staal). Als je weer in het bereik van het signaal bent duurt het even om te connecten. Dan ga ik naar instellingen--> netwerk --> scan
Ik heb de widget voor data op mijn homescreen staan, dan zit je al meteen in het deel draadloos en netwerken, maar moet je nog steeds een paar keer klikken.
Zou er een widget zijn waar je de optie scan meteen mee uit kunt voeren?
Ik heb een Desire HD.
[ Voor 8% gewijzigd door Bra-Jo op 14-01-2012 14:03 ]
Nomen nescio
Maar er is geen betaalde versieStukfruit schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:25:
Vragen om een betaalde versie van de app.
[ Voor 13% gewijzigd door HStyles op 14-01-2012 15:38 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Freekers schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:26:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik draadloos mijn gedownloadde series kan 'syncen' met m'n Android tablet.
Het probleem is echter dat mijn collectie aan series ongeveer 1TB is mijn tablet 'slechts' 32GB opslagcapaciteit heeft. Ik wil echter niet alle series syncen, maar een een stuk of 2-3 en dan ook alleen de laatst nieuwe gedownloadde.
Ik zoek dus een app die steeds de laatst nieuwe files draadloos synct en indien er ruimte gebrek is de oude weggooid.
Cheetah Sync kan het helaas niet (http://jrtstudio.com/CheetahSync)
Alvast bedankt voor de tips!
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Bedankt voor de tip, maar dat is een beetje omslachtig. Ik moet dan namelijk handmatig de oudste aflevering uit de dropbox gooien en de nieuwe erin. Daarna moet ie de serie nog uploaden naar dropbox waarna ik m pas kan downloaden op mn tablet. Nadeel is dat mn internet niet zo snel is en dat met HD seriee dus extra lang gaat duren.adgjm schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:42:
Het is niet helemaal wat je zoekt,
Maar indien je op je PC een dropbox-folder bijhoudt met je series kun je deze ook op je telefoon bekijken!
Ik ben van plan on ze te kijken in de trein dus streamen is helaas geen optie. Toch bedankt voor het meedenken!reyals schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:45:
of misschien is PowerDVD ultra iets wat bruikbaar is, daarmee kun je de films streamen vanaf je pc.
(en in plaats van dropbox is misschien sugarsync een optie, in lek geval begint de gratis versie met 5GB, zie signature)
Probeer BeWeather Pro eens. Ik vind die best 'Koud'.HStyles schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:35:
[...]
Maar er is geen betaalde versie
verder vind ik dit fijnste app voor het weer te bekijken
Misschien is het volgende topic wat voor je, NAS – Mediaspeler – Streamen, hoe ik het doe. Dit werkt alleen via LAN, dus in huis.Freekers schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:26:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik draadloos mijn gedownloadde series kan 'syncen' met m'n Android tablet.
Het probleem is echter dat mijn collectie aan series ongeveer 1TB is mijn tablet 'slechts' 32GB opslagcapaciteit heeft. Ik wil echter niet alle series syncen, maar een een stuk of 2-3 en dan ook alleen de laatst nieuwe gedownloadde.
Ik zoek dus een app die steeds de laatst nieuwe files draadloos synct en indien er ruimte gebrek is de oude weggooid.
Cheetah Sync kan het helaas niet (http://jrtstudio.com/CheetahSync)
Alvast bedankt voor de tips!
Aangekomen bij Bubble UPNP… Ik zet inmiddels ook de TV aan, want met Bubble kan ik ook (Full HD) videobestanden selecteren om door de mediaspeler te laten afspelen. Die zijn dus te zien op de TV. Ik kan ze pauzeren, stoppen, vooruit of terugspoelen met de tablet! Dit werkt allemaal perfect! De Tablet is dus de (uitgebreide) afstandsbediening van de mediaplayer geworden!
Wat nog leuker is (of ook leuk) met Bubble (in combinatie met MXplayer) is dat je de bestanden van de NAS ook op de Tablet (of telefoon) kunt afspelen (vandaar de map DivX). Ik kies als Renderer “Local Renderer” ik selecteer een bestand (video of muziek) en start deze op. De Tablet vraagt dan nog waarmee ik het bestand wil weergeven (ik kies dan dus voor MXplayer) en het bestand is te zien op mijn Tablet (of telefoon). Dit werk niet, of niet goed met Full HD bestanden.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 12:56 ]
Hoe doe ik dat met Whatsapp dan?Dirtbiter schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:50:
De meest apps kunnen dat zelf (whatsapp/facebook/e-mail) maar voor de rest: LightFlow
Dat bolletje onderin --> Heb je een HTC Desire? In het algemeen wordt zo'n lampje een notificatie-led genoemd.Tweekeraar schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:45:
Is er een app die dat bolletje onderin het toestel laat knipperen/branden als er een gemiste oproep/sms/whatsapp bericht is?
Even in de instellingen van Whatsapp kijken? Instellingen - Berichten - Meldings-LED.
[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 16-01-2012 13:03 ]
Hahah oeps vergeten te melden. Ik heb een Galaxy Nexus!gwystyl schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:01:
[...]
Dat bolletje onderin --> Heb je een HTC Desire? In het algemeen wordt zo'n lampje een notificatie-led genoemd.
Als je dus zoekt op 'Notification LED' bij de market, kom je een hele lijst tegen, waaronder de al genoemde Lightflow
[...]
Even in de instellingen van Whatsapp kijken? Instellingen - Berichten - Meldings-LED.
iets beter zoeken mag wel .....
edit, oopsTweekeraar schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:04:
[...]
Hahah oeps vergeten te melden. Ik heb een Galaxy Nexus!
[ Voor 10% gewijzigd door reyals op 16-01-2012 14:49 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ja ik heb die instelling in Whatsapp gevonden, alleen werkt het niet?Dirtbiter schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:37:
De Nexus heeft wel een notificatie LED.
Even doen wat gwystyl zegt, daar kun je het instellen.
Ik kan nu wel zeggen 'bij mij wel', maar daar heb je natuurlijk niets aan.Tweekeraar schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:37:
[...]
Ja ik heb die instelling in Whatsapp gevonden, alleen werkt het niet?
[ Voor 26% gewijzigd door Dirtbiter op 16-01-2012 16:49 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Tip: zoeken met Google. "Android multi core video" geeft toch echt wel relevante hitsl3art schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:08:
Is er een movieplayer die en multi cores ondersteund en ook dvd mappen kan afspelen (VIDEO_TS)?
Er zijn er zoveel dat ik er niet wijs uit wordt. En echt zin om elke keer een dvd om te zetten heb ik ook niet heel veel zin in.
[ Voor 8% gewijzigd door Arie- op 16-01-2012 18:21 ]
Ja die LEDtester werkt wel. Verder doet geen whatsapp of e-mail notificatie het..Dirtbiter schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:49:
[...]
Ik kan nu wel zeggen 'bij mij wel', maar daar heb je natuurlijk niets aan.
Kijk anders eens even met Led tester of je LED dan wel wat doet.
Doen je e-mail notificaties op de LED het wel?
Soms moet je de telefoon even rebooten als je net Lightflow heb geinstalleerd.Tweekeraar schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:32:
[...]
Ja die LEDtester werkt wel. Verder doet geen whatsapp of e-mail notificatie het..
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Die had ik ook gevonden maar ondersteund weer geen DVD/VOBArie- schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:19:
[...]
Tip: zoeken met Google. "Android multi core video" geeft toch echt wel relevante hits. Van de voor mij eerst hit gebruik ik de gratis versie. Ik kan echter niet zelf bevestigen of deze multi-core ondersteunt omdat mijn telefoon immers geen meerder cores heeft. Afgaande op de beschrijving ga ik er echter van uit dat dit wel het geval is.
Edit: ah niet getest of deze ook DVD's ondersteunt, maar het testen van die functionaliteit is een paar seconden werk.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Geen idee of hij multicore ondersteunt, maar Daroon Player kan wel VIDEO_TS mappen afspelen.l3art schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:08:
Is er een movieplayer die en multi cores ondersteund en ook dvd mappen kan afspelen (VIDEO_TS)?
Er zijn er zoveel dat ik er niet wijs uit wordt. En echt zin om elke keer een dvd om te zetten heb ik ook niet heel veel zin in.
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Persoonlijk vind ik Pixlr-o-Matic wel tof. Je kunt je 'instagram-foto's' uploaden via Twitter en Facebook bijvoorbeel. Dit kan ook bij de app Lightbox (deze app heeft ook die instagram-effecten). Daarnaast kun je via Lightbox ook een soort fotoboek bijhouden via de servers van Lightbox zelf. Een soort community als je het zo wilt noemen..Jeroen04 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:24:
Hallo allemaal! Nu het nieuwe jaar voor de deur staat heb ik het goede voornemen om mee te doen aan 'Project 365'. Hiervoor ben ik op zoek naar een app die werkt zoals Instagram (iPhone). Ik heb hier nog 0 ervaring mee en ik vroeg mij af of er mensen zijn die mij een bepaalde app kunnen adviseren. Graag wil ik dat je met deze app ook de foto gelijk kan uploaden naar een website die bij de app hoort.
Ik vraag dit omdat de meeste apps betaald moeten worden. Op zich geen probleem maar ik ga ze liever niet allemaal kopen om te proberen. Dus tips, trucs en adviezen zijn welkom, thanks!
Edit: Ook niet onbelangrijk: Het moet werken op Android 4.0! Iets dat nog lang niet alle apps doen, helaas...
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 17-01-2012 15:40 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja maar hij wil zelf bepalen welke app en welke app nietCLB schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:40:
Elke goede / normale video-applicatie speelt vanzelf in landscape, ongeacht de oriëntatie, mag ik hopen.. Hier wel.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ja maar de rest ook gewoon vastzetten is dan de tweede optie. Hij wil het kunnen beheren welke app in welke stand staat.CLB schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:43:
Dat begrijp ik wel, maar als die het alleen over video heeft, is het een kwestie van een goede speler vinden..
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik weet dat Samsung je de rotatie kan uitzetten en bij CM7/CM9/MIUI ook. Hierdoor gaat in ieder geval de standaard apps niet meer roteren maar sommige apps gaan daar vrolijk omheen of kun je handmatig je videomode instellen.CLB schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:48:
Als je tig apps hebt die je in of landscape of portrait wilt gebruiken wel...
Hier gebruik ik m'n telefoon altijd op portrait en m'n videospeler speelt automatisch in landscape.. Als dbzfan dan wil browsen in landscape, wil telefoneren in portrait, wil Google mappen in landscape... dan weet ik geen app
Had ik ook Quickoffice Pro aangeschaft, maar nu is mijn telefoon door de reparateur gereset en was ik dus ook deze app kwijt. Hij was niet meet re zien in 'Mijn bibliotheek'.Ik ben vrijwel nooit actief in dit topic, maar kwam net een aanbieding van Quickoffice tegen, van 20 dollar voor 5 dollar.. Vervolgens kun je via retailmenot er nog 50% bovenop gooien, dan heb je hem voor minder dan 2 euro!
Das toch best een nette aanbieding
Quickoffice website en de coupon vindt je zo via retailmenot
(ik voel me net een spammer )
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq