Google Play en Android-apps - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 110.126 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
HaTe schreef op zondag 08 januari 2012 @ 02:48:
[...]

Beter zoeken, want het kan wel. Ga naar Instellingen en zet daar "Globale instellingen" uit.
Iets met een kort neusje.. |:(
mes exuces en bedankt :)
het zit nogal vol met opties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Possible schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:44:
Goedemorgen,

Sinds gister in het bezit van een Asus transformer Prime. Nu wil ik graag als ik bijvoorbeeld in bed lig, wat films / tv series kijken op mijn tablet. De TV-series en films (MKV) staan echter op mijn XBmc Mediaplayer geïnstalleerd. De bestanden moeten dus gestreamed worden naar de tablet. Ik heb echter nog geen geschikt programma gevonden wat dit mogelijk maakt. Heeft iemand een goed alternatief? BSplayer, VLCPlayer en XSPlayer bieden geen oplossing helaas :(
Ik vind zelf de XBMC remote van Unified Remote erg fijn werken.
Beter dan de officiële XBMC app.

Nvm. zit totaal niet op te letten, laten we het op een zwaar weekend houden 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Radiance op 08-01-2012 15:25 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:10

Nox

Noxiuz

Iemand enig idee waarom de gmail app geen foto's verstuurd? Ik heb 2 uur geleden (met een wifi verbinding) wat foto's gemaakt en die via de gmail app verstuurd. Nu staat hij nog steeds in de outbox. Zelfs met gprs moet dit te doen zijn. Zijn 3 foto's van ong. 2/3MB per stuk dus lijkt me prima te verzenden? Staat nu gewoon een uur: Verzenden... in het rood onder het bericht.

Zelfs korte tekstberichten schijnt hij moeite mee te hebben. Ik snap het niet waarom die paar MB of desnoods kilobytes zo moeilijk zijn. Ook het gemis van een progressbar is enorm frustrerend. Ik wil gewoon kunnen inzien wat hij doet. Verbinding maken, uploaden, mail naar folders kopieren. Nu moeten we maar hopen dat het op de achtergrond goed gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Nox op 08-01-2012 15:34 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Obiter dictum schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:22:
[...]

Ik wil niet veel zeggen, maar dergelijke apps mogen echt álles, kunnen echt álles én je logt op hun website in met je googleaccount... Je mag wel verdomd voorzichtig zijn met dergelijke apps, of ben ik nou te aluhoedje vanavond?
Dat is het probleem met veel van die security apps, ik ben er ook niet zo'n fan van en wil altijd dat ze een hoge rating en een flink aantal downloads hebben voordat ik het overweeg. ATM draai ik er geen, zal ik er eentje gaan draaien dan wordt het avast, die vertrouw ik nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
NoxiuZ schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:34:
Iemand enig idee waarom de gmail app geen foto's verstuurd? Ik heb 2 uur geleden (met een wifi verbinding) wat foto's gemaakt en die via de gmail app verstuurd. Nu staat hij nog steeds in de outbox. Zelfs met gprs moet dit te doen zijn. Zijn 3 foto's van ong. 2/3MB per stuk dus lijkt me prima te verzenden? Staat nu gewoon een uur: Verzenden... in het rood onder het bericht.

Zelfs korte tekstberichten schijnt hij moeite mee te hebben. Ik snap het niet waarom die paar MB of desnoods kilobytes zo moeilijk zijn. Ook het gemis van een progressbar is enorm frustrerend. Ik wil gewoon kunnen inzien wat hij doet. Verbinding maken, uploaden, mail naar folders kopieren. Nu moeten we maar hopen dat het op de achtergrond goed gaat.
Heb ik ook last van. Geen idee waarom, het is al tijden zo.

Goede reden om iets te gebruiken waarmee het ding meteen online kan worden bekeken ipv wordt opgestuurd van apparaat naar apparaat met internet als tussenstation.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sommige apps willen ook e-mails kunnen versturen/sms kunnen versturen etc.

Is er een app waarmee je kan blokken wat een app wel en niet mag doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

RekZ schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:43:
Sommige apps willen ook e-mails kunnen versturen/sms kunnen versturen etc.

Is er een app waarmee je kan blokken wat een app wel en niet mag doen?
Met Root; LBE Privacy Guard.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:54

HaTe

haat niet

Awesome! Dat zocht (soort van) ik al heel lang :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wat de mensen hier de beste msn app vinden voor de Galaxy s2.
Ik heb eBuddy al geprobeerd, maar deze vind ik niet fijn werken. En je kunt je niet aanmelden op meerdere plekken tegelijk. Ook heb ik Messenger WithYou geprobeerd, maar hier heb je heel veel reclame, en kun je je ook niet inloggen op meerdere plekken, na een bepaalde tijd ben je ook opeens uitgelogd.. :S Ook heb ik Im geprobeerd wat er standaard al op zit, maar deze logt zich om de zoveel tijd opeens weer opnieuw in, als ik op de pc zit. Omdat je met deze ook al niet op meerdere locaties ingelogd kunt zijn. En verder kun je met deze te weinig instellen vind ik.
Ik zoek dus eigenlijk een msn app die kan:
  • Meerdere plekken tegelijk ingelogd
  • Instellen hoe je je lijst wilt zien, online/ofline of op groepen.
  • Niet om de zoveel tijd automatisch uitgelogd.
  • En natuurlijk niet zoveel accu-verbruikt.
Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

LBE ben ik al heel snel gaan gebruiken. Werkt prima. Daarnaast gebruik ik ook o.a. Permissions Denied. Vooral om apps het 'recht' af te nemen om zichzelf bij het booten ook op te starten.

Dat Avast heb ik trouwens ook even geïnstalleerd maar nadat ik de Licence Agreement had gelezen besloot ik die er maar weer af te gooien. Dat ging mij een beetje te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

CaptJackSparrow schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:25:
Dat Avast heb ik trouwens ook even geïnstalleerd maar nadat ik de Licence Agreement had gelezen besloot ik die er maar weer af te gooien. Dat ging mij een beetje te ver.
Care to enlighten us?

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hij staat er nu natuurlijk niet meer op maar het feit dat ze aangaven de nodige informatie te verzamelen en dat ze zich het recht toeeigenden dit met derden te delen was wat mij betreft al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een poosje WiFI tobo naar volle tevredenheid. Echter sinds gisteren lijkt de WiFi tobo app de URL telkens met 1 nummer te verhogen? Gisteren was het nog 197, daarna 198 en vandaag 199?

Is dit normaal gedrag? Ik heb sinds gisteren een andere modem van mijn internetprovider. Sinds gisteren gaat de WiFi verbinden moeizamer omdat de snelkoppeling steeds moet worden aangepast wat hiervoor niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
CaptJackSparrow schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:52:
Hij staat er nu natuurlijk niet meer op maar het feit dat ze aangaven de nodige informatie te verzamelen en dat ze zich het recht toeeigenden dit met derden te delen was wat mij betreft al voldoende.
+ zover ik weet zijn alle android virus scanners meestal gewoon aan het nakijken of de applicatie op een blacklist staat op niet.
Althans 1 jaar geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Na wat aanklooien met meerdere Remote desktop clients/programmas kwam ik Splashtop Remote Desktop HD http://www.splashtop.com/remote tegen en vroeg ik me af of hier iemand ervaring mee heeft?

Gewone versie:
Android Market: Splashtop Remote Desktop - Apps op Android Market#?.

HD versie:
Android Market: Splashtop Remote Desktop HD - Apps op Android Market#?

Zelf wil ik deze app gaan gebruiken op een dedicated machine die in het netwerk komt te hangen voor b.v. video/muziek/download station en misschien nog andere functies.

Het werkt perfect met een muis en de streamer schaalt netjes je desktop naar de resolutie van je pad/tab.
De response is echt wonderbaarlijk snel, video+geluid gaat gewoon perfect, gamen kan ook zolang de applicatie maar niet fullscreen draait.

Ik gebruik trouwens een Samsung Galaxy Tab 10.1 (HC3.2) de machine die ik thuis ga gebruiken zal Win7 gaan draaien.

Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om meer te testen maar wat ik me afvroeg is of je dus meerdere streamers op 1 machine te draaien. Windows 2003 kan meerdere gebruikers tegelijk via RDP aan ben benieuwd of het hier ook mee kan.

[ Voor 11% gewijzigd door prutser001 op 11-01-2012 10:13 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Splashtop is trouwens ook gratis op GetJar. Helaas draait het niet op mijn tablet.

Voor mensen die een intern geheugentekort willen opheffen met een constructie met een tweede partitie op hun SD-kaart kunnen vandaag evt. Easeus Partition Master Professional 9.1 downloaden bij GOTD waarmee je zo'n partitie kunt aanmaken en er zelfs mee op die partitie kan rondbrowsen wat Windows zelf niet kan. Die 'ziet' alleen maar de eerste partitie op flashkaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Nice, bedankt voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
disweb schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:43:
[...]

Gebruik zelf Avast Anti-virus, die hebben Theft-Aware overgenomen en daarin verwerkt. Helemaal gratis, ook nog een beetje beveiliging erbij (gebruikt geen batterij verder). Mooie is dat die echt perfecte root integratie heeft. Reset je mijn telefoon en wipe je hem, dan staat Avast! er nog steeds op :)
Ik heb Theft-Aware gekocht en heb recent de overgang naar Avast maar eens gemaakt. Na twee dagen heb ik de Avast-meuk er weer vanaf gegooid. Het werkt merkbaar vertragend en daarbij wil ik alleen maar iets Theft-Aware-achtigs hebben, al die andere meuk hoef ik niet.

Iemand een idee of er een nette manier is om alleen Theft-Aware te gebruiken? Ik had Avast erop gezet en alle overbodige opties uit gevinkt, maar dat werkte niet echt lekker.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Geen idee waar ik dit precies moet posten, maar dit lijkt mij eigenlijk wel de goede plek.

Mijn probleem is alsvolgt: telkens als ik mijn telefoon opnieuw flash (gebeurt vaak :P) gaat hij mijn apps terug zetten vanuit de market. Top zou je zeggen, en ik ben er ook blij mee, maar het probleem is dat ik sommige apps helemaal niet meer tussen wil hebben. Zo begint mijn telefoon altijd enthousiast met MyCountry (ala 20 MB) te downloaden, terwijl ik dat 1x heb geprobeerd en niets vond. Mijn vraag dus: Hoe verwijder ik/pas ik de lijst aan die google als backup lijst aanhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Maak een nieuwe Google Backup? :P

Of gebruik iets als Android Market: Titanium Backup ★ root - Apps op Android Market, dan kan je bij de restore uitvinken wat je niet wilt hebben.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

CaptJackSparrow schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:46:
Splashtop is trouwens ook gratis op GetJar. Helaas draait het niet op mijn tablet.

Voor mensen die een intern geheugentekort willen opheffen met een constructie met een tweede partitie op hun SD-kaart kunnen vandaag evt. Easeus Partition Master Professional 9.1 downloaden bij GOTD waarmee je zo'n partitie kunt aanmaken en er zelfs mee op die partitie kan rondbrowsen wat Windows zelf niet kan. Die 'ziet' alleen maar de eerste partitie op flashkaartjes.
Splashtop remote desktop (dus zonder HD) is minder gebruiksvriendelijk dan de 'HD' versie welke gewoon veel beter uitgewerkt is. Was het geld dan ook meer dan waard. Had al heel wat 'RDP' en 'Teamviewer' achtige dingen geprobeerd maar Splashtop is toch zeker wel het beste als je het mij vraagt.

In de gewone versie is de muis ondersteuning ook waardeloos en zo zijn er nog wel meer dingetjes.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Probeer IMO messenger eens :-) je kan er alleen niet mee ingelogd zijn op meerdere plekken, ik heb nog geen app gevonden die dat wel kon :-(
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:14:
Ik vraag me af wat de mensen hier de beste msn app vinden voor de Galaxy s2.
Ik heb eBuddy al geprobeerd, maar deze vind ik niet fijn werken. En je kunt je niet aanmelden op meerdere plekken tegelijk. Ook heb ik Messenger WithYou geprobeerd, maar hier heb je heel veel reclame, en kun je je ook niet inloggen op meerdere plekken, na een bepaalde tijd ben je ook opeens uitgelogd.. :S Ook heb ik Im geprobeerd wat er standaard al op zit, maar deze logt zich om de zoveel tijd opeens weer opnieuw in, als ik op de pc zit. Omdat je met deze ook al niet op meerdere locaties ingelogd kunt zijn. En verder kun je met deze te weinig instellen vind ik.
Ik zoek dus eigenlijk een msn app die kan:
  • Meerdere plekken tegelijk ingelogd
  • Instellen hoe je je lijst wilt zien, online/ofline of op groepen.
  • Niet om de zoveel tijd automatisch uitgelogd.
  • En natuurlijk niet zoveel accu-verbruikt.
Alvast bedankt! _/-\o_

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
pven schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:17:
Maak een nieuwe Google Backup? :P

Of gebruik iets als Android Market: Titanium Backup ★ root - Apps op Android Market, dan kan je bij de restore uitvinken wat je niet wilt hebben.
Ja, hoe :P volgens mij gebeurt dat allemaal automatisch :P Ik zit ook al te zoeken naar die optie.

Edit: Aan- en uitvinken van de optie straks eens proberen (helder licht dat ik ben :| ) zodra mijn telefoon klaar is met alles erop zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Cyleo op 11-01-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 22:28

J-P

Syntax erro....

pven schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:23:
[...]

Ik heb Theft-Aware gekocht en heb recent de overgang naar Avast maar eens gemaakt. Na twee dagen heb ik de Avast-meuk er weer vanaf gegooid. Het werkt merkbaar vertragend en daarbij wil ik alleen maar iets Theft-Aware-achtigs hebben, al die andere meuk hoef ik niet.

Iemand een idee of er een nette manier is om alleen Theft-Aware te gebruiken? Ik had Avast erop gezet en alle overbodige opties uit gevinkt, maar dat werkte niet echt lekker.
Erg simpel.

Je download de Avast app, (moet helaas wel, ben er ook geen voorstander van) vervolgens stel je Anti-Theft (nieuwe naam voor Theft Aware) in. --> Bij root, flash je vervolgens je toestel met Anti-Theft.
Daarna (op het moment dat Anti-Theft erop staat maar dus niet direct zichtbaar is) verwijder je simpelweg Avast.

Resultaat: alleen Anti-Theft op je toestel.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Bogey Dope schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:25:
Resultaat: alleen Anti-Theft op je toestel.
Hoe controleer ik of inderdaad Anti-Theft is blijven staan bij het verwijderen van Avast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
@Haling, je anti theft pincode bellen, dan start Anti-Theft op. Of jezelf een sms sturen met je "[AntiTheftPincode] siren on", en om dit weer uit te zetten jezelf een sms sturen met "[AntiTheftPincode] siren off"

edit2:Ik heb dat anti-theft gebeuren ook even bekeken en een en ander staat mij nog niet aan. Ik zou aan zulke software de volgende eisen hebben:
Status naar vermist:
- Ik mijn telefoon als vermist beschouwen
-- Hoe: internet, sms en bellen.
- Mijn telefoon zichzelf als vermist laten beschouwen
-- Wanneer: Simkaart verwijderen, simkaart wisselen

Actie onernemen
- Melding op het scherm tonen hoe met mij in contact te komen
- Geluid maken en trillen

Beveiliging
- Dit moet blijven werken na een hard reset

Nu mijn problemen met de software:
- Anti-Theft toont geen standaard melding op het scherm, dat maakt alles natuurlijk bijzonder onbruikbaar behalve dat het irritant voor de vinder van mijn telefoon is. Mocht mijn simkaart verwijderd worden, dan is het sturen van een SMS met melding niet langer mogelijk. Als mijn simkaart er in blijft zitten maar mijn telefoon wordt opnieuw opgestart dan kan ik mezelf natuurlijk ook geen sms meer sturen met een melding die op het scherm getoond kan worden.
Hiervoor is de aanpak van AndroidLost iets beter, al heeft deze het nadeel dat bij een hard reset je Google account natuurlijk niet langer in je telefoon staat.
- Bij het verwijderen van mijn simkaart gaat de telefoon niet in diefstal / verlies modus, een andere simkaart in mijn telefoon stoppen heb ik nog niet geprobeerd.

[ Voor 130% gewijzigd door Arie- op 11-01-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Arie- schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:24:
@Haling, je anti theft pincode bellen, dan start Anti-Theft op. Of jezelf een sms sturen met je "[AntiTheftPincode] siren on", en om dit weer uit te zetten jezelf een sms sturen met "[AntiTheftPincode] siren off"
Siren ga ik hier even niet doen, maar m'n pincode bellen werkt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ragged schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:49:
Probeer IMO messenger eens :-) je kan er alleen niet mee ingelogd zijn op meerdere plekken, ik heb nog geen app gevonden die dat wel kon :-(

[...]
Heel erg bedankt, ik heb hem net even getest en dit is precies wat ik zocht!
Ik kan tegelijk ingelogd zijn op de pc, dus dat werkt wel. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben op zoek naar een alternatieve 'Google Docs' app.
In de Google Docs app kun je namelijk niet de comments bekijken die je op een document hebt gemaakt, uiterst irritant.
QuickOffice HD Pro kan het ook niet helaas.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Een tijde geleden had ik voice actions plus gekocht, maar het staat niet tussen mijn apps, en als ik het opzoek en opnieuw wil installeren moet ik nog een keer betalen.

Wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een alle audio in een app. Nu luister ik naar de radio met de een, naar streams met de ander en naar mp3 met weer een andere app... Ik zou dit graag bundelen.. weet iemand een app die daar aan voldoet? In market kan ik er geen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
winamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
NeutraleGast schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 01:14:
Een tijde geleden had ik voice actions plus gekocht, maar het staat niet tussen mijn apps, en als ik het opzoek en opnieuw wil installeren moet ik nog een keer betalen.

Wat is er aan de hand?
mailtje naar google market helpdesk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

hendrikjan schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 07:24:
Hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een alle audio in een app. Nu luister ik naar de radio met de een, naar streams met de ander en naar mp3 met weer een andere app... Ik zou dit graag bundelen.. weet iemand een app die daar aan voldoet? In market kan ik er geen vinden...
Ik denk dat vooral FM radio in combinatie met MP3 een probleem gaat worden. Streams en MP3 kunnen prima met één speler zoals winamp afgespeeld worden, maar FM-radio is volgens mij vrij toestel specifiek.
Lees voor de lol eens de beschrijving bij Spirit FM Free. Die probeert blijkbaar een FM radio app te maken die niet toestel-specifiek is, maar dat lijkt idd moeilijk te zijn
Freekers schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:23:
Ik ben op zoek naar een alternatieve 'Google Docs' app.
In de Google Docs app kun je namelijk niet de comments bekijken die je op een document hebt gemaakt, uiterst irritant.
QuickOffice HD Pro kan het ook niet helaas.
Documents to Go kan dit wel. Je kan je daarmee aanmelden bij google docs, zodat je je lijstje met google docs (alleen zelfgemaakte denk ik) kan zien, downloaden en bewerken.

[ Voor 38% gewijzigd door gwystyl op 12-01-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Die kan geen radio, of althans geen FM...

@gwystyl hey thanks voor de link!, ik zal eens verder gaan zoeken.

[ Voor 17% gewijzigd door hendrikjan op 15-01-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Waze wilt toegang tot je contactpersonen. Is het ook duidelijk wat Waze hiermee doet behalve checken of je contactpersonen wilt linken aan Waze?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

gwystyl schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:03:
Documents to Go kan dit wel. Je kan je daarmee aanmelden bij google docs, zodat je je lijstje met google docs (alleen zelfgemaakte denk ik) kan zien, downloaden en bewerken.
Thanks voor de tip! Die kan het idd wel. Je kan helaas niet zien waarop precies commentaar is gegeven, maar het is al beter dan niks :)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 22:28

J-P

Syntax erro....

Arie- schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:24:

edit2:Ik heb dat anti-theft gebeuren ook even bekeken en een en ander staat mij nog niet aan. Ik zou aan zulke software de volgende eisen hebben:
Status naar vermist:
- Ik mijn telefoon als vermist beschouwen
-- Hoe: internet, sms en bellen.
- Mijn telefoon zichzelf als vermist laten beschouwen
-- Wanneer: Simkaart verwijderen, simkaart wisselen

Actie onernemen
- Melding op het scherm tonen hoe met mij in contact te komen
- Geluid maken en trillen

Beveiliging
- Dit moet blijven werken na een hard reset

Nu mijn problemen met de software:
- Anti-Theft toont geen standaard melding op het scherm, dat maakt alles natuurlijk bijzonder onbruikbaar behalve dat het irritant voor de vinder van mijn telefoon is. Mocht mijn simkaart verwijderd worden, dan is het sturen van een SMS met melding niet langer mogelijk. Als mijn simkaart er in blijft zitten maar mijn telefoon wordt opnieuw opgestart dan kan ik mezelf natuurlijk ook geen sms meer sturen met een melding die op het scherm getoond kan worden.
Hiervoor is de aanpak van AndroidLost iets beter, al heeft deze het nadeel dat bij een hard reset je Google account natuurlijk niet langer in je telefoon staat.
- Bij het verwijderen van mijn simkaart gaat de telefoon niet in diefstal / verlies modus, een andere simkaart in mijn telefoon stoppen heb ik nog niet geprobeerd.
Zo te horen kan deze software juist wel wat je zoekt. Je vergist je namelijk in sommige features:
  • Het toont namelijk wel een melding op het scherm zodra de telefoon als "verloren" is opgegeven.
  • SMS-en blijft altijd mogelijk, ook als de SIM kaart wordt verwisseld. Anti Theft herkent dat namelijk en stuurt bij iedere SIM change een SMS met het nieuwe nummer naar een voorgedefinieerd telefoonnummer.
  • Verwijderen zorgt idd nog niet voor een verlies modus, maar zodra er een andere SIM kaart wordt geplaatst wel (indien je dat wilt, je kan er ook voor kiezen om de dief niets te laten weten dat je hem in de gaten houdt).
Daarnaast komt er binnenkort een online pagina om dit alles ook te doen (was een beta bij de vorige eigenaren die ik ook gebruikt heb).

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is het misschien een idee om een kopje in de TS te maken met Sense vervangers?

Ik kom uit het Htc Desire rom topic waarin ik zei dat ik opzoek was naar een andere rom maar ik niet veel keuzes heb want ik wil een aantal dingen van Sense niet missen, waaronder de agenda, alarm/stopwatch dialer met gemakkelijke zoek/facebook? integratie. Ik kan me alleen al mateloos irriteren aan het feit dat sommige/alle? non-sense roms van die vervelende druk knopjes hebben om b.v. je wekker minuten en uren in te stellen terwijl Sense gewoon een mooie ronde rol heeft waar je een slinger aan geeft en die gewoon doorrolt. (kleine handigheidjes die ik toch heel erg mis)

Nu reageerde daar iemand met Android Pro Widgets Wat voor een groot deel lijkt op de Sense agenda.
Zijn er nog meer apps, die een non sense b.v. ICS met apps kunnen omtoveren in een bijna identieke sense ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rol zit helaas niet in Android Pro Widgets. Die mis ik ook wel maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik ben op zoek naar een widget die op ICS, zonder andere launchers te gebruiken kan switchen tussen:
-automatisch draaien on/off
-2g/3g
-wifi hotspot on/off

De normale controls widget vind ik niet toereikend. Weet iemand een app die dit kan? Vond switch widget van go launcher ex wel mooi altijd, maar die kan ik niet gebruiken zonder de launcher.

Liefst geen 3 losse, maar een geheel samen met de gebruikelijke controls.

[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 13-01-2012 09:51 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

switchpro widget kan dit

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 18:55
enomiss schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:49:
Ik ben op zoek naar een widget die op ICS, zonder andere launchers te gebruiken kan switchen tussen:
-automatisch draaien on/off
-2g/3g
-wifi hotspot on/off

De normale controls widget vind ik niet toereikend. Weet iemand een app die dit kan? Vond switch widget van go launcher ex wel mooi altijd, maar die kan ik niet gebruiken zonder de launcher.

Liefst geen 3 losse, maar een geheel samen met de gebruikelijke controls.
Widgetsoid vind ik echt een geniale app daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Thanks! Deze werkt super.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben op zoek naar iets. Ik heb een SGS2, en in de standaard ROM kan je PER e-mailaccount instellen wat de piektijden zijn. In de piektijden heb je dan push-mail, en daarbuiten pull. Dat kan je zelf instellen. Nu heb ik ICS maar daar zit die optie niet standaard in. Weet iemand of er een app is die dit kan inregelen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19:40
ik gebruik hier Touchdown voor. (is wel voor Exchange mail!)
Volgens mij kun je hier ook anders Moxier mail voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

Touchdown is inderdaad daar een goede app voor, maar qua gebruiksvriendelijkheid is deze app echt waardeloos. Zeker als je meerdere accounts hebt.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Bogey Dope schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 22:30:
[...]

Zo te horen kan deze software juist wel wat je zoekt. Je vergist je namelijk in sommige features:
  • Het toont namelijk wel een melding op het scherm zodra de telefoon als "verloren" is opgegeven.
  • SMS-en blijft altijd mogelijk, ook als de SIM kaart wordt verwisseld. Anti Theft herkent dat namelijk en stuurt bij iedere SIM change een SMS met het nieuwe nummer naar een voorgedefinieerd telefoonnummer.
  • Verwijderen zorgt idd nog niet voor een verlies modus, maar zodra er een andere SIM kaart wordt geplaatst wel (indien je dat wilt, je kan er ook voor kiezen om de dief niets te laten weten dat je hem in de gaten houdt).
Daarnaast komt er binnenkort een online pagina om dit alles ook te doen (was een beta bij de vorige eigenaren die ik ook gebruikt heb).
Argh, niet goed genoeg getest dus. En dan snap ik nu meteen de functie van friend numbers beter, ik dacht dat dit enkel relevant was als je instelde dat enkel friend numbers commando's mogen versturen. Even wat telefoonnummers aanpassen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Dit topic leek me de juist plek om de vraag te stellen, aangezien het toch wel over apps gaat O-)

Ik heb een HTC Desire, root, custom rom, A2SD en een 512mb EXT partitie op mijn class 4 SD kaart van 4 gig die met het toestel werd geleverd. Nu wil ik migreren naar een 32gig Samsung class 10 SD kaart. Hoe werkt dit op Android? Is het een kwestie van een 512mb EXT partitie aanmaken op mijn nieuwe kaart en vervolgens gewoon beide partities ctrl+c/ctrl-v'en of is het niet zo simpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik doe dat wel. Maak een backupje op mijn PC, telefoon uit, kaartjes wisselen, booten in recovery, kaartje formateren, telefoon opstarten, telefoon aan PC hangen, backup terugzetten en klaar.
Nooit problemen mee gehad.
Moet ik wel zeggen dat ik geen apps op mijn SD-kaart installeer, dus misschien dat dat anders is?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Het wifi-bereik hier in huis is niet al te best (ligt niet aan telefoon, maar aan router ommuurt door wanden met staal). Als je weer in het bereik van het signaal bent duurt het even om te connecten. Dan ga ik naar instellingen--> netwerk --> scan
Ik heb de widget voor data op mijn homescreen staan, dan zit je al meteen in het deel draadloos en netwerken, maar moet je nog steeds een paar keer klikken.

Zou er een widget zijn waar je de optie scan meteen mee uit kunt voeren?

Ik heb een Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Obiter dictum schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:40:
Ik heb een HTC Desire, root, custom rom, A2SD en een 512mb EXT partitie op mijn class 4 SD kaart van 4 gig die met het toestel werd geleverd. Nu wil ik migreren naar een 32gig Samsung class 10 SD kaart. Hoe werkt dit op Android? Is het een kwestie van een 512mb EXT partitie aanmaken op mijn nieuwe kaart en vervolgens gewoon beide partities ctrl+c/ctrl-v'en of is het niet zo simpel?
Als ik jou was zou ik overwegen die 512MB tweede partitie wat groter te maken op de nieuwe kaart. Ik heb op mijn 16GB kaartje een extra partitie van 4GB gemaakt. Ik heb daar nu met iets van 240 apps geïnstalleerd iets meer dan 1GB van in gebruik. Ik had denk ik dus ook wel genoeg gehad aan 2GB. Met een 32GB kaartje hoef je natuurlijk ook niet al te moeilijk te doen over een gigabytje meer of minder.

Nu gebruik ik een FAT32 tweede partitie omdat Link2SD dat ik gebruik daar gewoon mee overweg kan en het geen EXT partitie hoeft te zijn. Ik heb die partitie gemaakt met Easeus Partition Master Pro maar met de gratis versie of evt. een andere partition manager zal het denk ik ook wel lukken. Dergelijke programma's kunnen gewoonlijk ook partities kopiëren/klonen en evt. meteen resizen dan wel dat resizen in een volgende stap doen.

Ook back-up software dat met partitie images werkt (niet op file niveau dus) zal dit gewoonlijk kunnen maar de kans dat die dat ook kunnen met EXT partities schat ik wat lager in. Van de partitie managers verwacht ik dat die het wel zullen kunnen maar ik heb zelf geen ervaring met een EXT partitie in deze situatie. Zelf even proberen dus.

Gewoon beide kaartjes tegelijk aan een PC hangen en kijken of je het ene kaartje naar het andere kunt kopiëren/klonen en resizen. Aangezien je huidige kaartje alleen maar gelezen wordt kun je het net zo vaak proberen tot het nieuwe kaartje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

yannickie111 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:56:
Het wifi-bereik hier in huis is niet al te best (ligt niet aan telefoon, maar aan router ommuurt door wanden met staal). Als je weer in het bereik van het signaal bent duurt het even om te connecten. Dan ga ik naar instellingen--> netwerk --> scan
Ik heb de widget voor data op mijn homescreen staan, dan zit je al meteen in het deel draadloos en netwerken, maar moet je nog steeds een paar keer klikken.

Zou er een widget zijn waar je de optie scan meteen mee uit kunt voeren?

Ik heb een Desire HD.
Weet niet of het helemaal is wat je zoekt, maar ik gebruik WifiWidget om snel te schakelen tussen mijn 2 netwerken.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/uwkHpr1s5hWCbbrko0YvfkX6v_8J70LY5qmHWDZWt77onQkxZSKNudYBbzv1y_EZPSY

Als je op de netwerknaam tikt, krijg je je wifi-instellingenscherm te zien.

Edit: en anders deze misschien? Android Market: SLW Wifi Scan Widget - Apps op Android Market

[ Voor 8% gewijzigd door Bra-Jo op 14-01-2012 14:03 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Is het mogelijk de banner van de app "the weather channel" weg te halen?
Adfree haalt hem helaas niet weg.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/9fpme1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Vragen om een betaalde versie van de app.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Stukfruit schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:25:
Vragen om een betaalde versie van de app.
Maar er is geen betaalde versie :?

verder vind ik dit fijnste app voor het weer te bekijken

[ Voor 13% gewijzigd door HStyles op 14-01-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Daarom zeg ik ook dat je er om zou kunnen vragen :>

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik lees hier in dit topic wat reacties over GetJar. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Hoe werkt bijvoorbeeld het updaten van de apps? Dat gaat niet via de google market neem ik aan? Of krijg je geen updates / moet je elke keer zelf de app opnieuw downloaden en installeren?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben op zoek naar een app waarmee ik draadloos mijn gedownloadde series kan 'syncen' met m'n Android tablet.
Het probleem is echter dat mijn collectie aan series ongeveer 1TB is mijn tablet 'slechts' 32GB opslagcapaciteit heeft. Ik wil echter niet alle series syncen, maar een een stuk of 2-3 en dan ook alleen de laatst nieuwe gedownloadde.
Ik zoek dus een app die steeds de laatst nieuwe files draadloos synct en indien er ruimte gebrek is de oude weggooid.
Cheetah Sync kan het helaas niet (http://jrtstudio.com/CheetahSync)

Alvast bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adgjm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2023
Het is niet helemaal wat je zoekt,

Maar indien je op je PC een dropbox-folder bijhoudt met je series kun je deze ook op je telefoon bekijken!
Freekers schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:26:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik draadloos mijn gedownloadde series kan 'syncen' met m'n Android tablet.
Het probleem is echter dat mijn collectie aan series ongeveer 1TB is mijn tablet 'slechts' 32GB opslagcapaciteit heeft. Ik wil echter niet alle series syncen, maar een een stuk of 2-3 en dan ook alleen de laatst nieuwe gedownloadde.
Ik zoek dus een app die steeds de laatst nieuwe files draadloos synct en indien er ruimte gebrek is de oude weggooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
of misschien is PowerDVD ultra iets wat bruikbaar is, daarmee kun je de films streamen vanaf je pc.

(en in plaats van dropbox is misschien sugarsync een optie, in lek geval begint de gratis versie met 5GB, zie signature)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

adgjm schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:42:
Het is niet helemaal wat je zoekt,

Maar indien je op je PC een dropbox-folder bijhoudt met je series kun je deze ook op je telefoon bekijken!
Bedankt voor de tip, maar dat is een beetje omslachtig. Ik moet dan namelijk handmatig de oudste aflevering uit de dropbox gooien en de nieuwe erin. Daarna moet ie de serie nog uploaden naar dropbox waarna ik m pas kan downloaden op mn tablet. Nadeel is dat mn internet niet zo snel is en dat met HD seriee dus extra lang gaat duren.
Toch bedankt voor het meedenken :)
reyals schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:45:
of misschien is PowerDVD ultra iets wat bruikbaar is, daarmee kun je de films streamen vanaf je pc.

(en in plaats van dropbox is misschien sugarsync een optie, in lek geval begint de gratis versie met 5GB, zie signature)
Ik ben van plan on ze te kijken in de trein dus streamen is helaas geen optie. Toch bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

HStyles schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:35:
[...]

Maar er is geen betaalde versie :?

verder vind ik dit fijnste app voor het weer te bekijken
Probeer BeWeather Pro eens. Ik vind die best 'Koud'. 8)

In de Market kost die €2,49 maar op GetJar is die (nog?) helemaal gratis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Is er een app die dat bolletje onderin het toestel laat knipperen/branden als er een gemiste oproep/sms/whatsapp bericht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Laatst online: 09-09 14:25
De meest apps kunnen dat zelf (whatsapp/facebook/e-mail) maar voor de rest: LightFlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Freekers schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:26:

Misschien is het volgende topic wat voor je, NAS – Mediaspeler – Streamen, hoe ik het doe. Dit werkt alleen via LAN, dus in huis.
Aangekomen bij Bubble UPNP… Ik zet inmiddels ook de TV aan, want met Bubble kan ik ook (Full HD) videobestanden selecteren om door de mediaspeler te laten afspelen. Die zijn dus te zien op de TV. Ik kan ze pauzeren, stoppen, vooruit of terugspoelen met de tablet! Dit werkt allemaal perfect! De Tablet is dus de (uitgebreide) afstandsbediening van de mediaplayer geworden!

Wat nog leuker is (of ook leuk) met Bubble (in combinatie met MXplayer) is dat je de bestanden van de NAS ook op de Tablet (of telefoon) kunt afspelen (vandaar de map DivX). Ik kies als Renderer “Local Renderer” ik selecteer een bestand (video of muziek) en start deze op. De Tablet vraagt dan nog waarmee ik het bestand wil weergeven (ik kies dan dus voor MXplayer) en het bestand is te zien op mijn Tablet (of telefoon). Dit werk niet, of niet goed met Full HD bestanden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Doordat ik janvanduschoten reactie zag waande ik mij in de Desire custom roms topic. 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Dirtbiter schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:50:
De meest apps kunnen dat zelf (whatsapp/facebook/e-mail) maar voor de rest: LightFlow
Hoe doe ik dat met Whatsapp dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tweekeraar schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:45:
Is er een app die dat bolletje onderin het toestel laat knipperen/branden als er een gemiste oproep/sms/whatsapp bericht is?
Dat bolletje onderin --> Heb je een HTC Desire? In het algemeen wordt zo'n lampje een notificatie-led genoemd.
Als je dus zoekt op 'Notification LED' bij de market, kom je een hele lijst tegen, waaronder de al genoemde Lightflow
Tweekeraar schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:58:
[...]

Hoe doe ik dat met Whatsapp dan?
Even in de instellingen van Whatsapp kijken? Instellingen - Berichten - Meldings-LED.

iets beter zoeken mag wel .....

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 16-01-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
gwystyl schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:01:
[...]

Dat bolletje onderin --> Heb je een HTC Desire? In het algemeen wordt zo'n lampje een notificatie-led genoemd.
Als je dus zoekt op 'Notification LED' bij de market, kom je een hele lijst tegen, waaronder de al genoemde Lightflow

[...]

Even in de instellingen van Whatsapp kijken? Instellingen - Berichten - Meldings-LED.

iets beter zoeken mag wel .....
Hahah oeps vergeten te melden. Ik heb een Galaxy Nexus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Tweekeraar schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:04:
[...]

Hahah oeps vergeten te melden. Ik heb een Galaxy Nexus!
edit, oops

[ Voor 10% gewijzigd door reyals op 16-01-2012 14:49 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
hoe bedoel je die heeft geen LED? Er is een wit bolletje dat knippert bij een gemiste oproep of iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
De Nexus heeft wel een notificatie LED.

Even doen wat gwystyl zegt, daar kun je het instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Dirtbiter schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:37:
De Nexus heeft wel een notificatie LED.

Even doen wat gwystyl zegt, daar kun je het instellen.
Ja ik heb die instelling in Whatsapp gevonden, alleen werkt het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Tweekeraar schreef op maandag 16 januari 2012 @ 13:37:
[...]

Ja ik heb die instelling in Whatsapp gevonden, alleen werkt het niet?
Ik kan nu wel zeggen 'bij mij wel', maar daar heb je natuurlijk niets aan.

Kijk anders eens even met Led tester of je LED dan wel wat doet.

Doen je e-mail notificaties op de LED het wel?

[ Voor 26% gewijzigd door Dirtbiter op 16-01-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Is er een movieplayer die en multi cores ondersteund en ook dvd mappen kan afspelen (VIDEO_TS)?
Er zijn er zoveel dat ik er niet wijs uit wordt. En echt zin om elke keer een dvd om te zetten heb ik ook niet heel veel zin in.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
Hoe zit het met het opnieuw installeren van QuickOffice? Heb hem pas gekocht voor een gereduceerde prijs maar kan hem nu niet vinden in mn aangeschafte apps...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
l3art schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:08:
Is er een movieplayer die en multi cores ondersteund en ook dvd mappen kan afspelen (VIDEO_TS)?
Er zijn er zoveel dat ik er niet wijs uit wordt. En echt zin om elke keer een dvd om te zetten heb ik ook niet heel veel zin in.
Tip: zoeken met Google. "Android multi core video" geeft toch echt wel relevante hits ;). Van de voor mij eerst hit gebruik ik de gratis versie. Ik kan echter niet zelf bevestigen of deze multi-core ondersteunt omdat mijn telefoon immers geen meerder cores heeft. Afgaande op de beschrijving ga ik er echter van uit dat dit wel het geval is.
Edit: ah niet getest of deze ook DVD's ondersteunt, maar het testen van die functionaliteit is een paar seconden werk.

[ Voor 8% gewijzigd door Arie- op 16-01-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Dirtbiter schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:49:
[...]

Ik kan nu wel zeggen 'bij mij wel', maar daar heb je natuurlijk niets aan.

Kijk anders eens even met Led tester of je LED dan wel wat doet.

Doen je e-mail notificaties op de LED het wel?
Ja die LEDtester werkt wel. Verder doet geen whatsapp of e-mail notificatie het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Tweekeraar schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:32:
[...]

Ja die LEDtester werkt wel. Verder doet geen whatsapp of e-mail notificatie het..
Soms moet je de telefoon even rebooten als je net Lightflow heb geinstalleerd.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
heb ik gedaan en met lightflow en ledtester werkt het wel. Jammer genoeg niet met whatsapp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Arie- schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:19:
[...]
Tip: zoeken met Google. "Android multi core video" geeft toch echt wel relevante hits ;). Van de voor mij eerst hit gebruik ik de gratis versie. Ik kan echter niet zelf bevestigen of deze multi-core ondersteunt omdat mijn telefoon immers geen meerder cores heeft. Afgaande op de beschrijving ga ik er echter van uit dat dit wel het geval is.
Edit: ah niet getest of deze ook DVD's ondersteunt, maar het testen van die functionaliteit is een paar seconden werk.
Die had ik ook gevonden maar ondersteund weer geen DVD/VOB

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
l3art schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:08:
Geen idee of hij multicore ondersteunt, maar Daroon Player kan wel VIDEO_TS mappen afspelen.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:10

Nox

Noxiuz

Ik ben op zoek naar een app om de minuten die ik bel bij te houden. Echter is dit omdat ik nu voor een korte periode mijn privételefoon zakelijk ga gebruiken. (Desire HD)

Ik wil dan in ieder geval gewoon na een telefoongesprek (uitgaand offc.) kunnen aangeven of het telefoontje privé of zakelijk was, dan kan ik dat gewoon aangeven bij mijn werkgever en de kosten declareren. Ik zie er niet zoveel in om naderhand van mijn rekening alle telefoontjes uit te pluizen want dat kost me een halve dag.

Iemand die weet of er zo'n app is?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Bestaan er email clients (voor hotmail exchange) welke de ontvangen emails op de SD kaart opslaan?

Ik heb nu Enhanced email, maar mijn geheugen loopt behoorlijk snel terug. Ik kan natuurlijk HTML support uitzetten, dan zijn de ontvangen emails een stuk kleiner.

Maar er moeten toch ook clients zijn die alles op de sdkaart opslaan?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:02
Ik heb een probleem met het de Widget Missed It op een Galaxy Nexus. Ik heb de achtergrond uit gezet (transparant) en dat is hij ook als ik geen gemiste oproepen/mails/sms enz. heb. Als een van de dingen echter niet op 0 staat is de achtergrond weer zichtbaar. Als ik er dan weer op klik en alles staat weer op 0 is de achtergrond weer verdwenen. Weet iemand hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wil je toch juist?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
Nee, ik wil de achtergrond van de widget nooit zien, ik wil hem altijd transparant hebben en bij 0 meldingen is hij dat ook, maar bij 1 of meer meldingen is de achtergrond van de widget niet meer doorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Misschien is 'Shadow' nog belangrijk..? Anders heb ik ook geen idee, kan ook hier vragen, officiële thread van de app: http://forum.xda-develope...ead.php?t=1015752&page=29

Alpha staat dus helemaal naar rechts bij 'Color'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
Het probleem is met de update van vandaag opgelost. Bij de oude versie werkte bij mij de knop om de achtergrondkleur in te stellen niet. Nu kan ik wel de Alpha helemaal naar rechts schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Laatst online: 11-09 11:59
Jeroen04 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:24:
Hallo allemaal! Nu het nieuwe jaar voor de deur staat heb ik het goede voornemen om mee te doen aan 'Project 365'. Hiervoor ben ik op zoek naar een app die werkt zoals Instagram (iPhone). Ik heb hier nog 0 ervaring mee en ik vroeg mij af of er mensen zijn die mij een bepaalde app kunnen adviseren. Graag wil ik dat je met deze app ook de foto gelijk kan uploaden naar een website die bij de app hoort.

Ik vraag dit omdat de meeste apps betaald moeten worden. Op zich geen probleem maar ik ga ze liever niet allemaal kopen om te proberen. Dus tips, trucs en adviezen zijn welkom, thanks! :)

Edit: Ook niet onbelangrijk: Het moet werken op Android 4.0! Iets dat nog lang niet alle apps doen, helaas...
Persoonlijk vind ik Pixlr-o-Matic wel tof. Je kunt je 'instagram-foto's' uploaden via Twitter en Facebook bijvoorbeel. Dit kan ook bij de app Lightbox (deze app heeft ook die instagram-effecten). Daarnaast kun je via Lightbox ook een soort fotoboek bijhouden via de servers van Lightbox zelf. Een soort community als je het zo wilt noemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:14

dbzfan

Nee.

Ik zoek een applicatie die invloed heeft op de rotation lock.. ik wil dat bepaalde applicaties locked zijn en sommige weer niet. Zo wil ik wel landscape films kijken, maar niet landscape sms'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke goede / normale video-applicatie speelt vanzelf in landscape, ongeacht de oriëntatie, mag ik hopen.. Hier wel.

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 17-01-2012 15:40 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:40:
Elke goede / normale video-applicatie speelt vanzelf in landscape, ongeacht de oriëntatie, mag ik hopen.. Hier wel.
Ja maar hij wil zelf bepalen welke app en welke app niet ;)

Wat voor telefoon zou die hebben. Met root of niet? Custom roms of niet? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat begrijp ik wel, maar als die het alleen over video heeft, is het een kwestie van een goede speler vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:43:
Dat begrijp ik wel, maar als die het alleen over video heeft, is het een kwestie van een goede speler vinden..
Ja maar de rest ook gewoon vastzetten is dan de tweede optie. Hij wil het kunnen beheren welke app in welke stand staat.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je tig apps hebt die je in of landscape of portrait wilt gebruiken wel...
Hier gebruik ik m'n telefoon altijd op portrait en m'n videospeler speelt automatisch in landscape.. Als dbzfan dan wil browsen in landscape, wil telefoneren in portrait, wil Google mappen in landscape... dan weet ik geen app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

CLB schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:48:
Als je tig apps hebt die je in of landscape of portrait wilt gebruiken wel...
Hier gebruik ik m'n telefoon altijd op portrait en m'n videospeler speelt automatisch in landscape.. Als dbzfan dan wil browsen in landscape, wil telefoneren in portrait, wil Google mappen in landscape... dan weet ik geen app :)
Ik weet dat Samsung je de rotatie kan uitzetten en bij CM7/CM9/MIUI ook. Hierdoor gaat in ieder geval de standaard apps niet meer roteren maar sommige apps gaan daar vrolijk omheen of kun je handmatig je videomode instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
adhv van dit bericht een paar topics terug:
Ik ben vrijwel nooit actief in dit topic, maar kwam net een aanbieding van Quickoffice tegen, van 20 dollar voor 5 dollar.. Vervolgens kun je via retailmenot er nog 50% bovenop gooien, dan heb je hem voor minder dan 2 euro!

Das toch best een nette aanbieding

Quickoffice website en de coupon vindt je zo via retailmenot

(ik voel me net een spammer )
Had ik ook Quickoffice Pro aangeschaft, maar nu is mijn telefoon door de reparateur gereset en was ik dus ook deze app kwijt. Hij was niet meet re zien in 'Mijn bibliotheek'.

Nu heb ik hem per abuis nog een keer aangeschaft (€12,~) en nu kan ik hem niet retourneren. Ik weet niet waardoor dit komt of waar het op slaat maar wil dit toch even kenbaar maken.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.