Iemand Route66 al geprobeerd? Erg mooi, vooral die cameramodus waar de route op wordt geprojecteerd!
Even mijn Belgische situatie melden: ik heb een Spica en een Viewpad 7, op beide staat Youtube standaard meegeleverd en werkend (beide NL modellen).Wybo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 09:09:
Ben je toevallig een Belg?
Als ik het goed heb mag Youtube van Sabam in Belgie niet
Nu op de Viewpad kan ik de YT app niet updaten (ik zie niet hoe) en id Market vind ik het dus ook niet (de Spica heb ik het even niet over).
Is dit een normale situatie voor een NL apparaat op een Belgisch netwerk?
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
Mensen, ik zoek een orientatie lock app die de telefoon in landscape kan locken.
Er zijn verschillende programma's maar die zetten de autorotate uit en dan lockt de telefoon in portrait.
Ik heb 1 programma gevonden die dit wel kan Orientation Control.
Afgezien van de prijs, heeft het programma permissie nodig voor: "read phone state and identity".
Zie ook:
https://market.android.co...droid.orientcontrol&hl=en
Ik vind het een beetje vreemde permissie die nodig is om een screen te locken
.
Iemand ervaring mee of alternatieven? (of ben ik nou zo paranoide?)
P.S. De maker heeft ook een ander programma om shortcuts in the notificatie bar te maken, heeft ook permissie nodig voor: "directly call phone numbers"
.
https://market.android.co...ature=more_from_developer
Er zijn verschillende programma's maar die zetten de autorotate uit en dan lockt de telefoon in portrait.
Afgezien van de prijs, heeft het programma permissie nodig voor: "read phone state and identity".
Zie ook:
Ik vind het een beetje vreemde permissie die nodig is om een screen te locken
P.S. De maker heeft ook een ander programma om shortcuts in the notificatie bar te maken, heeft ook permissie nodig voor: "directly call phone numbers"

Bij die eerste wordt er waarschijnlijk gechecked of je telefoon aan staat / standby staat enz.
Bij die laatste kun je waarschijnlijk een shortcut maken om gelijk te bellen, niks geks dus imho.
Bij die laatste kun je waarschijnlijk een shortcut maken om gelijk te bellen, niks geks dus imho.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ben ik eigenlijk de enige die niet op permissies let
Ik kijk alleen naar de recensies en comments,..
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik let er ook nooit op
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik kijk meestal even bij de recensies, ik reken er een beetje op dat anderen het doen
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Hoeveel geld gaat Route66 kosten na de 30 dagen periode?
Heeft het zin om te wachten op TomTom's Android versie? Ik ben altijd wel te spreken geweest over tomtom, en mijn vriendin kan er mee werken. Is dat voldoende om te wachten, vinden jullie?
Heeft het zin om te wachten op TomTom's Android versie? Ik ben altijd wel te spreken geweest over tomtom, en mijn vriendin kan er mee werken. Is dat voldoende om te wachten, vinden jullie?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Sygic, maakt gebruik van de tomtom kaarten
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
dat is al één punt, nu nog de herkenning en het 'gebruikersgemak'CeesKees schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:53:
Sygic, maakt gebruik van de tomtom kaarten
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Anoniem: 237909
Android Market: Asphalt 6: Adrenaline HD - Apps op Android Market Is alweer in prijs gezakt van 5.49 naar 0,79 en zo zijn er nog wel meer games flink in prijs gezakt.
Ik had een SGS2 aan mijn market gekoppeld, dat is weer weg, kan ik alweer dit spel niet kopen. Pffffft!
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 30-12-2011 11:21 ]
Sinds Market 3.4.4 wordt de Youtubeapp wel geüpgraded, getest met een Desire (in België gekocht) en een Galaxy SII (in Duitsland gekocht), beiden op Mobile Vikings (BASE). De app moet echter al geïnstalleerd zijn want je vindt het nog steeds niet in de Belgische Market.kristo schreef op donderdag 29 december 2011 @ 18:41:
[...]
Even mijn Belgische situatie melden: ik heb een Spica en een Viewpad 7, op beide staat Youtube standaard meegeleverd en werkend (beide NL modellen).
Nu op de Viewpad kan ik de YT app niet updaten (ik zie niet hoe) en id Market vind ik het dus ook niet (de Spica heb ik het even niet over).
Is dit een normale situatie voor een NL apparaat op een Belgisch netwerk?
[ Voor 3% gewijzigd door FezzFest op 30-12-2011 11:40 ]
Anoniem: 102178
Iemand dit al eens gehad?
Als ik in de market naar "Mijn apps" ga dan krijg ik het volgende scherm met de tekst erin: mijn google acount en dan Apps en games die eigendom zijn van dit account, worden hier weergegeven. Dan 2 knoppen met bladeren in apps en bladeren in games. Als ik 1 van de 2 selecteer dan ga ik gewoon weer naar de home van de market zelf. Ik kan dus niet naar de geinstalleerde apps en games gaan en dus ook niet zien of er updates voor zijn! Ik draai de laatste versie van de market 3.4.4. Draai een custom built van darky xwjw1, android 2.3.6, kernel darkcore_4.2.1_jvz. Heb zelf de market al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, ook oudere versies geinstalleerd maar dan update hij zelf weer naar de nieuwe market, weet dat dit verholpen kan worden maar dat wil ik niet. Ook al vaker de gegevens gewist van de market zelf. Dit gebeurd ook bij wifi als 3g verbinding. Vind dit uitermate irritant...
Iemand enig idee hoe dit komt en verholpen kan worden?
GreetZ VleeGske.
Als ik in de market naar "Mijn apps" ga dan krijg ik het volgende scherm met de tekst erin: mijn google acount en dan Apps en games die eigendom zijn van dit account, worden hier weergegeven. Dan 2 knoppen met bladeren in apps en bladeren in games. Als ik 1 van de 2 selecteer dan ga ik gewoon weer naar de home van de market zelf. Ik kan dus niet naar de geinstalleerde apps en games gaan en dus ook niet zien of er updates voor zijn! Ik draai de laatste versie van de market 3.4.4. Draai een custom built van darky xwjw1, android 2.3.6, kernel darkcore_4.2.1_jvz. Heb zelf de market al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, ook oudere versies geinstalleerd maar dan update hij zelf weer naar de nieuwe market, weet dat dit verholpen kan worden maar dat wil ik niet. Ook al vaker de gegevens gewist van de market zelf. Dit gebeurd ook bij wifi als 3g verbinding. Vind dit uitermate irritant...
Iemand enig idee hoe dit komt en verholpen kan worden?
GreetZ VleeGske.
Anoniem: 39949
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2071645980000 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:20:
Mensen, ik zoek een orientatie lock app die de telefoon in landscape kan locken.
Zie ook:
Ik vind het een beetje vreemde permissie die nodig is om een screen te locken.
P.S. De maker heeft ook een ander programma om shortcuts in the notificatie bar te maken, heeft ook permissie nodig voor: "directly call phone numbers".
Tnx voor de heads-upAnoniem: 237909 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:20:
[afbeelding]
Android Market: Asphalt 6: Adrenaline HD - Apps op Android Market Is alweer in prijs gezakt van 5.49 naar 0,79 en zo zijn er nog wel meer games flink in prijs gezakt.
Ik had een SGS2 aan mijn market gekoppeld, dat is weer weg, kan ik alweer dit spel niet kopen. Pffffft!
Let op dat Modern Combat 2 gratis is voor Galaxy S2 users
http://sammyhub.com/2011/...ift-to-galaxy-s-ii-users/
Ik ben overgestapt van Cynogenmod naar Leedroid, maar bij Cyanogenmod kwam ik altijd direct bij m'n pattern beveiliging wanneer ik het scherm aanzette.
Helaas is dit niet mogelijk bij leedroid, dus vraag ik me af of er ook een apart Lockscreen bestaat die een ingebouwde 'pattern beveiliging' heeft? Of is er een lockscreen die automatisch binnen 0,01 seconden weggaat zodat ik weer bij mn pattern lockscreen komt?
Helaas is dit niet mogelijk bij leedroid, dus vraag ik me af of er ook een apart Lockscreen bestaat die een ingebouwde 'pattern beveiliging' heeft? Of is er een lockscreen die automatisch binnen 0,01 seconden weggaat zodat ik weer bij mn pattern lockscreen komt?
Staat ook gewoon in de Market.
Leuke is wel van deze dat hij bij mij zowel bij de Portrait als de Landscape optie het scherm weliswaar altijd in Landscape lockt maar als ik hem dan weer op Auto zet dan draait het homescreen dat op mijn Viewpad met Android 2.2 alleen maar in Landscape werkt plotseling ook naar Portrait als ik hem kantel.
Met wat schoonheidsfoutjes weliswaar omdat de iconen niet goed gerangschikt worden en de appdrawer niet werkt maar het is desondanks toch wel handig.
Leuk die pattern beveiliging, zoveel vrienden hebben hem en het is altijd eenvoudig tot redelijk eenvoudig om te zien hoe ze hem openen.
Het voorkomt bij mij in ieder geval veel ongewenste broekzakgesprekken.Anoniem: 237909 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:12:
Leuk die pattern beveiliging, zoveel vrienden hebben hem en het is altijd eenvoudig tot redelijk eenvoudig om te zien hoe ze hem openen.
Sometimes you need to plan for coincidence
Gebeurd dat dan automatisch, want ik vind dus op m'n meegeleverde YT app geen optie om te updaten en de app verschijnt ook in geen enkel 'mijn apps' lijstje van Market of van de Viewpad zelf ...FezzFest schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 11:31:
Sinds Market 3.4.4 wordt de Youtubeapp wel geüpgraded
YT app versie 2.1.6
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
die "read phone state and identity" permissie schijnt tevens automatisch toegevoegd te worden aan een app bij een build als targetSDK 4 of lager is ivm compatibiliteit. Kwam dit ooit eens op een dev forum tegen. Zelf geen ervaring op dat gebied dus pin me er niet op vast.80000 schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 10:20:
Zie ook:
Ik vind het een beetje vreemde permissie die nodig is om een screen te locken.
P.S. De maker heeft ook een ander programma om shortcuts in the notificatie bar te maken, heeft ook permissie nodig voor: "directly call phone numbers".
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik heb het hier wel eens gevraagd maar niemand wist zo een app te vinden. Nu vond ik hem toevallig wel: Android Market: Smart Rotator - Apps op Android Market
Hiermee hoef je NOOIT meer de autorotation aan en uit te zetten. Bij galery draait ie mee en bij de rest niet. (is instelbaar voor diegenen die meer dan alleen de galery willen)
Hiermee hoef je NOOIT meer de autorotation aan en uit te zetten. Bij galery draait ie mee en bij de rest niet. (is instelbaar voor diegenen die meer dan alleen de galery willen)
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 30-12-2011 22:37 ]
Die Smart Rotator is wat mij betreft niet erg... ehh... smart. 
Ik wil niet alleen autorotate per app aan of uit kunnen zetten maar wil per app kunnen kiezen uit Landscape, Portrait of Autorotate en evt. nog een App Default optie erbij.
Dán pas heb je alle smaken gehad wat mij betreft.
Ik wil niet alleen autorotate per app aan of uit kunnen zetten maar wil per app kunnen kiezen uit Landscape, Portrait of Autorotate en evt. nog een App Default optie erbij.
Dán pas heb je alle smaken gehad wat mij betreft.
Ik zie het probleem niet. Het probleem is dat als je hem beetje kantelt hij naar landscape gaat. Als je hem gekanteld hebt valt hij niet snel terug in portrait. Daar is ie te langwerpig voor.
Maar Jack, je kan de maker van die app natuurlijk mailen met dat je een idee hebt wat hij kan inbouwen. Zeg hem dat je dan pas de donatieversie koopt, dat zal hem motiveren
Maar Jack, je kan de maker van die app natuurlijk mailen met dat je een idee hebt wat hij kan inbouwen. Zeg hem dat je dan pas de donatieversie koopt, dat zal hem motiveren
Ik heb laatst GTA III gekocht, omdat deze in de aanbieding was.
Het probleem is dan mijn telefoon om een of andere reden 2x in de Market staat, maar 1 van de 2 is echt mijn telefoon, welke overigens een Galaxy S met MIUI is, waar ik dus daadwerkelijk apps op kan installeren via de Android Market website.
Het is zo, dat de ene Galaxy S (de oude zeg maar), wel compatible is met sommige apps en de gene die echt actief is, soms niet compatible is.
Ik heb GTA III dus gekocht/geïnstalleerd op de Galaxy S die niet gekoppeld is aan mijn (echte) telefoon, omdat de Market aangeeft dat deze niet compatible is met de echte Galaxy S.
Ik dacht dat dit wel op te lossen zou zijn, want daarom heb ik het spel toch gekocht. Nu blijkt toch dat ik er niet uit kom om hem op mijn telefoon te installeren.
Iemand tips? Ik heb al naar Market Enabler gekeken, maar die kan niet je toestel veranderen, enkel het land waar de Market naar kijkt.
Het probleem is dan mijn telefoon om een of andere reden 2x in de Market staat, maar 1 van de 2 is echt mijn telefoon, welke overigens een Galaxy S met MIUI is, waar ik dus daadwerkelijk apps op kan installeren via de Android Market website.
Het is zo, dat de ene Galaxy S (de oude zeg maar), wel compatible is met sommige apps en de gene die echt actief is, soms niet compatible is.
Ik heb GTA III dus gekocht/geïnstalleerd op de Galaxy S die niet gekoppeld is aan mijn (echte) telefoon, omdat de Market aangeeft dat deze niet compatible is met de echte Galaxy S.
Ik dacht dat dit wel op te lossen zou zijn, want daarom heb ik het spel toch gekocht. Nu blijkt toch dat ik er niet uit kom om hem op mijn telefoon te installeren.
Iemand tips? Ik heb al naar Market Enabler gekeken, maar die kan niet je toestel veranderen, enkel het land waar de Market naar kijkt.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Als je App Backup & Restore op beide toestellen installeert dan kun je de .APK file uit de back-up directory op SD van de kaart in het ene naar die van het andere toestel kopiëren via de PC of zo en die daar dan weer restoren.
Misschien dat iemand mij hier kan helpen ?
Veel spellen of grote programma's willen zich installeren op het interne geheugen van de telefoon, echter mijn telefoon heeft +- 512mb intern waarvan de helft zeker standaard gebruikt is, extern heb ik een sd kaart er in zitten die ruim genoeg is, dus ruimte zat voor de spellen/apps.
Is er iemand die ook tegen dit probleem gelopen is en een oplossing heeft ?
Geen idee of het relevant is, het betreft hier een 2 dagen oude Sony Ericsson Xperia Neo V.
Veel spellen of grote programma's willen zich installeren op het interne geheugen van de telefoon, echter mijn telefoon heeft +- 512mb intern waarvan de helft zeker standaard gebruikt is, extern heb ik een sd kaart er in zitten die ruim genoeg is, dus ruimte zat voor de spellen/apps.
Geen idee of het relevant is, het betreft hier een 2 dagen oude Sony Ericsson Xperia Neo V.
Blij Met Wilco
Voor wie, net als ondergetekende, Pocket Informant gebruiker is EN op ICS werkt:
Er is een publieke beta uit die het hier weer lijkt te doen naar behoren.
Zie daarvoor het Forum van WebIS.
HTH
Er is een publieke beta uit die het hier weer lijkt te doen naar behoren.
Zie daarvoor het Forum van WebIS.
HTH
Settings -> Applications -> Manage Applications -> Selecteer grote applicatie -> Move to SD card-Thunder- schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 09:54:
Misschien dat iemand mij hier kan helpen ?
Of anders rooten en a2sd
Rail Away!
Ik heb er een programmaatje op staan, namelijk ZDbox, maar dan wil hij alsnog eerst installeren op het interne geheugen.. of ben ik nou gek ?
Blij Met Wilco
Ik heb ook zogenaamd 512MB intern geheugen maar in werkelijkheid maar 171MB omdat men gemakshalve maar even 'vergeet' te vermelden dat het Android OS zelf ook op dat geheugen 'geïnstalleerd' staat.
Ik heb dat opgelost door te rooten (als je dit probleem serieus wilt aanpakken dan ontkom je daar niet aan - is bij mij in 2 minuten gebeurd) en Link2SD te gebruiken waarbij je een 2e partitie op je SD kaart maakt die je dan min of meer kunt gebruiken als ware het intern geheugen. Ook widgets en live wallpapers kun je naar die partitie laten verplaatsen door Link2SD.
Momenteel heb ik 221 apps geïnstalleerd waaronder hopen van meerdere tientallen MB. Van mijn 4GB tweede partitie op mijn 16GB SD kaart is nu 791MB gebruikt. Dat is al ruim 4,5 maal zoveel als die miezerige 171MB die de ontwerpers van deze tablet mij gegeven hebben. Daarnaast zijn er ook nog de nodige apps die met de eigen Android methode naar SD verplaatst zijn. Momenteel 42MB vrij intern geheugen.
Er is dus heel behoorlijk omheen te werken maar elke echte oplossing begint met rooten.
Ik heb dat opgelost door te rooten (als je dit probleem serieus wilt aanpakken dan ontkom je daar niet aan - is bij mij in 2 minuten gebeurd) en Link2SD te gebruiken waarbij je een 2e partitie op je SD kaart maakt die je dan min of meer kunt gebruiken als ware het intern geheugen. Ook widgets en live wallpapers kun je naar die partitie laten verplaatsen door Link2SD.
Momenteel heb ik 221 apps geïnstalleerd waaronder hopen van meerdere tientallen MB. Van mijn 4GB tweede partitie op mijn 16GB SD kaart is nu 791MB gebruikt. Dat is al ruim 4,5 maal zoveel als die miezerige 171MB die de ontwerpers van deze tablet mij gegeven hebben. Daarnaast zijn er ook nog de nodige apps die met de eigen Android methode naar SD verplaatst zijn. Momenteel 42MB vrij intern geheugen.
Er is dus heel behoorlijk omheen te werken maar elke echte oplossing begint met rooten.
Dat root gebeuren lijkt mij inderdaad dan wel wat ja, echter vraag ik me af, behoud het wel mijn garantie ? Of is het zo illegaal als wat ?
Blij Met Wilco
"Officieel" zal rooten volgens de garantie niet mogen maar de makers die zo'n minieme hoeveelheid intern geheugen in je device stoppen dwingen je er gewoonweg toe en dat weten ze zelf donders goed. Je moet wel zorgen dat je je goed ingelezen hebt en het rooten op een voor jouw merk en model toestel betrouwbare manier doet en de procedure ook echt goed volgt. Je kunt je toestel in principe ook weer 'ontrooten' zolang het nog voldoende werkt.
ALS mijn tablet kapot zou gaan dan ben ik er zo goed als zeker van dat Viewsonic niet moeilijk zal doen over het feit dat het ding geroot is als ze daar al achter komen. En mochten ze dat toch proberen dan hebben ze een goeie aan mij. Ze gaan dan echt niet onder hun garantieverplichtingen uitkomen met dat argument. Ik zal ze zeer effectief uit kunnen leggen waarom precies hun verhaal geen steek houdt.
HET argument is in dat geval de reclamekreet die ze allemaal gebruiken "dat je het geheugen met tot 32GB kunt uitbreiden met een SD kaartje".
Dat is nl. een flagrante leugen omdat je maar een fractie van die 32GB kunt gebruiken omdat je al veel eerder tegen het probleem van het volle interne geheugen aanloopt wat je verhindert om die 32GB te benutten. En dat weten de mensen bij de maker van het toestel ook weer donders goed. Dat kunnen ze niet anders dan erkennen. En daarmee geven ze dan ook toe dat je niet om rooten heen kunt.
QED.
ALS mijn tablet kapot zou gaan dan ben ik er zo goed als zeker van dat Viewsonic niet moeilijk zal doen over het feit dat het ding geroot is als ze daar al achter komen. En mochten ze dat toch proberen dan hebben ze een goeie aan mij. Ze gaan dan echt niet onder hun garantieverplichtingen uitkomen met dat argument. Ik zal ze zeer effectief uit kunnen leggen waarom precies hun verhaal geen steek houdt.
HET argument is in dat geval de reclamekreet die ze allemaal gebruiken "dat je het geheugen met tot 32GB kunt uitbreiden met een SD kaartje".
Dat is nl. een flagrante leugen omdat je maar een fractie van die 32GB kunt gebruiken omdat je al veel eerder tegen het probleem van het volle interne geheugen aanloopt wat je verhindert om die 32GB te benutten. En dat weten de mensen bij de maker van het toestel ook weer donders goed. Dat kunnen ze niet anders dan erkennen. En daarmee geven ze dan ook toe dat je niet om rooten heen kunt.
QED.
Ik heb maar 1 toestel, de Market denkt alleen dat ik er 2 heb.CaptJackSparrow schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 02:28:
Als je App Backup & Restore op beide toestellen installeert dan kun je de .APK file uit de back-up directory op SD van de kaart in het ene naar die van het andere toestel kopiëren via de PC of zo en die daar dan weer restoren.
Misschien dat iemand anders mij de app kan sturen (geen gekraakte)? Misschien als ik hem dan installeer, hij wel in de Market verschijnt.
Ik zit ook te denken aan de build.prop, want deze is bij rom's gebasseerd op CyanogenMod wel iets anders dan bij de originele Samsung firmware.
[ Voor 10% gewijzigd door HaTe op 31-12-2011 12:42 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Weet iemand hoe je je device in de GetJar app kunt veranderen? De data wissen, uninstallen en herinstallen doet die instelling niet teniet. Alhoewel Tapatalk op de Market gewoon als compatible staat met mijn device blijft GetJar als ik de quick download code invoer die ik via Google heb gevonden stug volhouden dat ze geen met mijn device compatible versie hebben kunnen vinden. Andere apps die juist niet compatible zijn laat ie me dan weer wel downloaden waarna het bij de installatie misgaat en ik de melding krijg dat de 'application not installed' is.
Dat is trouwens ook iets waar ik nieuwsgierig naar ben. Dergelijke apps worden dus wel eerst gedownload en zitten op dat moment dus waarschijnlijk in RAM. Op het moment dat de installatie failt zal die weer gewist worden en ik vraag me af of je die .apk voordat dit gebeurt zou kunnen wegschrijven naar je SD kaart voordat de installatie begint bijvoorbeeld.
Weet iemand een appje waar je op dat moment naar kunt overschakelen en die dan die .apk uit het geheugen vist en op SD dumpt?
Dat is trouwens ook iets waar ik nieuwsgierig naar ben. Dergelijke apps worden dus wel eerst gedownload en zitten op dat moment dus waarschijnlijk in RAM. Op het moment dat de installatie failt zal die weer gewist worden en ik vraag me af of je die .apk voordat dit gebeurt zou kunnen wegschrijven naar je SD kaart voordat de installatie begint bijvoorbeeld.
Weet iemand een appje waar je op dat moment naar kunt overschakelen en die dan die .apk uit het geheugen vist en op SD dumpt?
is er ook een soort van wintersport app? ik weet dat ios een app heeft waarmee je afdalingen kan timen, snelheid en hoogte verschil etc.
heb wel gezocht op ski in de market maar dan krijg ik info (en reclame) voor winstersportplaatsen.
heb wel gezocht op ski in de market maar dan krijg ik info (en reclame) voor winstersportplaatsen.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Allsport GPS Pro in de Market.
Nog (net?) gratis op GetJar (decemberactie).
En ook Endomondo Sports Tracker PRO die voor 10 eurocent weg ging in de recente 10 miljard actie.
Nog (net?) gratis op GetJar (decemberactie).
En ook Endomondo Sports Tracker PRO die voor 10 eurocent weg ging in de recente 10 miljard actie.
[ Voor 8% gewijzigd door CaptJackSparrow op 01-01-2012 21:07 ]
Voor de liefhebbers: de Pandora app doet het gewoon buiten de VS.
Ik gebruik een VPN verbinding voor o.a. Netflix en Pandora op m'n low budget Qware tablet, maar ontdekte dat de Pandora app het ook gewoon doet als ik de VPN niet open heb staan.
De Netflix app checked wel je ip adres dus dat gaat niet werken.
Je hebt natuurlijk wel even een VPN verbinding nodig om de app binnen te hengelen van de amerikaanse market. Iemand nog suggesties voor andere goede apps die wel in de Amerikaanse market staan maar niet in de Nederlandse?
Ik gebruik een VPN verbinding voor o.a. Netflix en Pandora op m'n low budget Qware tablet, maar ontdekte dat de Pandora app het ook gewoon doet als ik de VPN niet open heb staan.
Je hebt natuurlijk wel even een VPN verbinding nodig om de app binnen te hengelen van de amerikaanse market. Iemand nog suggesties voor andere goede apps die wel in de Amerikaanse market staan maar niet in de Nederlandse?
thanks!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik heb een vraag die mogelijk specifiek voor de Android 4.0 gebruikers is. Zijn er meer mensen die het "hoge" dataverbruik van de inmiddels ingebakken Google+ app opvalt?
Ik heb nog een oud contract zonder harde datalimiet (de oude FUP regels van Vodafone) dus ik maak mij over het dataverbruik niet zo heel druk. Volgens de ingebakken statistieken heeft de app de afgelopen periode (26 dec - 2 jan) bijna 50MB aan traffic verbruikt. Pas ik de periode aan naar oudst mogelijk (17 dec.) dan ga ik over de 110MB heen.
Ik synchroniseer geen foto's, geen contacten en bevind mij in weinig tot geen kringen en heb ook nog weinig "vriendjes". Kortom, ik gebruik de app (en Google+) niet.
Het feit dat er de afgelopen tijd zulke grote hoeveelheden data overgepompt zijn baart mij wel enige zorgen. Ik ben benieuwd wat ze verzenden/ontvangen.
Ik heb nog een oud contract zonder harde datalimiet (de oude FUP regels van Vodafone) dus ik maak mij over het dataverbruik niet zo heel druk. Volgens de ingebakken statistieken heeft de app de afgelopen periode (26 dec - 2 jan) bijna 50MB aan traffic verbruikt. Pas ik de periode aan naar oudst mogelijk (17 dec.) dan ga ik over de 110MB heen.
Ik synchroniseer geen foto's, geen contacten en bevind mij in weinig tot geen kringen en heb ook nog weinig "vriendjes". Kortom, ik gebruik de app (en Google+) niet.
Het feit dat er de afgelopen tijd zulke grote hoeveelheden data overgepompt zijn baart mij wel enige zorgen. Ik ben benieuwd wat ze verzenden/ontvangen.
Over dezelfde periode (tot 14 dec) heb ik 61 MB gebruikt, met fotosync op de achtergrond. Nog steeds wel redelijk veel. Wat het doet heb ik geen idee van, maar je zou het op restricted kunnen zetten zodat hij alleen nog maar op wifi kanE-B schreef op maandag 02 januari 2012 @ 12:30:
Ik heb een vraag die mogelijk specifiek voor de Android 4.0 gebruikers is. Zijn er meer mensen die het "hoge" dataverbruik van de inmiddels ingebakken Google+ app opvalt?
Nog een vraag over rooten. Hoe zit dat als een device geroot is. Heeft dan elke app automatisch root rechten of alleen de apps die daar specifiek gebruik van kunnen maken ?CaptJackSparrow schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:16:
..............
Als een app root rechten nodig heeft moet/kun je dat dan zelf even aanzetten en weer uitzetten of heeft altijd alles en iedereen rootrechten als je een device eenmaal geroot hebt ?
Normaalgesproken wordt het programma 'superuser' geïnstalleerd, en elke keer als een programma (voor het eerst) root-rechten probeert te krijgen, krijg je een pop-up met 'dit programma wil root-rechten - toestaan?' En daarbij kan je een vinkje zetten bij of dat altijd geldt of alleen voor deze poging.Blazeguru schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:30:
[...]
Nog een vraag over rooten. Hoe zit dat als een device geroot is. Heeft dan elke app automatisch root rechten of alleen de apps die daar specifiek gebruik van kunnen maken ?
Als een app root rechten nodig heeft moet/kun je dat dan zelf even aanzetten en weer uitzetten of heeft altijd alles en iedereen rootrechten als je een device eenmaal geroot hebt ?
In het programma zelf kan je vervolgens een lijst met programma's vinden die ooit root-access gevraagd hebben en bepalen of je dat nog steeds goed vindt of dat ze dat vanaf nu niet meer mogen.
Dat gebeurde niet onmiddellijk. Na enkele dagen stond er bij "Mijn apps" dat Youtube kon bijgewerkt worden. Heb ik uitgevoerd en sindsdien komen de updates automatisch binnen. Youtube staat nu ook netjes bij "Mijn apps". Ik zit nu op versie 2.3.4. Dit dus allemaal met Market app versie 3.4.4 en in België.kristo schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 18:33:
[...]
Gebeurd dat dan automatisch, want ik vind dus op m'n meegeleverde YT app geen optie om te updaten en de app verschijnt ook in geen enkel 'mijn apps' lijstje van Market of van de Viewpad zelf ...
YT app versie 2.1.6
[ Voor 4% gewijzigd door FezzFest op 03-01-2012 09:04 ]
Google Musicverzenden schreef op zondag 01 januari 2012 @ 21:45:
Voor de liefhebbers: de Pandora app doet het gewoon buiten de VS.
Bedankt voor de uitleg. Een app moet dit dus ondersteunen.gwystyl schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:44:
[...]
Normaalgesproken wordt het programma 'superuser' geïnstalleerd, en elke keer als een programma (voor het eerst) root-rechten probeert te krijgen, krijg je een pop-up met 'dit programma wil root-rechten - toestaan?' En daarbij kan je een vinkje zetten bij of dat altijd geldt of alleen voor deze poging.
In het programma zelf kan je vervolgens een lijst met programma's vinden die ooit root-access gevraagd hebben en bepalen of je dat nog steeds goed vindt of dat ze dat vanaf nu niet meer mogen.
Ik lees ook wel eens over permanent en tempory root access. Wat houdt dat in ?
Heeft iemand nog een goed advies voor een lader in de auto ? Als ik op ebay kijk kan ik ze wel vinden voor een knaak.. maar of het wat is... ? Of maakt dat helemaal niet uit.. lijkt me wel toch ?
Hier zakt mijn broek nu van af, waarom stel je een off-topic vraag in een topic wat over de Android Market en applicaties gaat, je begrijpt toch zelf ook wel dat je vraag hier niet hoort?
Je hoeft mijn vraag niet eens te beantwoorden, gewoon niet meer doen!!!
Hier zakt mijn broek nu van af, waarom stel je een off-topic vraag in een topic wat over de Android Market en applicaties gaat, je begrijpt toch zelf ook wel dat je vraag hier niet hoort?
Je hoeft mijn vraag niet eens te beantwoorden, gewoon niet meer doen!!!
[ Voor 42% gewijzigd door Bullet NL op 03-01-2012 13:03 ]
Blij Met Wilco
Het gaat hier over de Market, dus het is best wel offtopic. Maar ik zou idd geen lader halen van ebay. Hoor er wel vaker slechte ervaringen over. Heb zelf vorige week een officiele lader gekocht van deze site: http://www.mnm-computers....ders-c-753_1339_1342.html . Hebben ze alle bekende merken (HTC, Samsung, Nokia, Motorola, LG etc.) voor een klein preisje. 10tje heb je een officiele lader-Thunder- schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:45:
Heeft iemand nog een goed advies voor een lader in de auto ? Als ik op ebay kijk kan ik ze wel vinden voor een knaak.. maar of het wat is... ? Of maakt dat helemaal niet uit.. lijkt me wel toch ?
Vorig jaar heb ik hiervoor speedview gebruikt. Niet specifiek voor (winter)sport en is wel aardig basic, maar je kunt je tracks opslaan en later inlezen in Google Earth, dan krijg je meer informatie. Tijdens het skieën/boarden kun je slechts een beperkte hoeveelheid informatie zien (max snelheid, afgelegde afstand).Geckoo schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:43:
is er ook een soort van wintersport app? ik weet dat ios een app heeft waarmee je afdalingen kan timen, snelheid en hoogte verschil etc.
Deed het bij mij (Xperia X10) qua batterij wel erg goed, kon hem de hele dag aanhouden (9-16u) met aan het eind nog steeds 40% over.
Ik heb vorig jaar op wintersport SatSki gebruikt. Werkt prima!Geckoo schreef op zondag 01 januari 2012 @ 20:43:
Leuke van SatSki is ook nog dat er een piste-navigatie mogelijkheid opzit.
Dus ik wil naar dat restaurant/apres ski-bar toe, welke pistes en liften moet ik dan pakken?
Dus ik wil naar dat restaurant/apres ski-bar toe, welke pistes en liften moet ik dan pakken?
Mijn Flickr; Sony A7iii
Okedisweb schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:50:
[...]
Het gaat hier over de Market, dus het is best wel offtopic. Maar ik zou idd geen lader halen van ebay. Hoor er wel vaker slechte ervaringen over. Heb zelf vorige week een officiele lader gekocht van deze site: http://www.mnm-computers....ders-c-753_1339_1342.html . Hebben ze alle bekende merken (HTC, Samsung, Nokia, Motorola, LG etc.) voor een klein preisje. 10tje heb je een officiele lader
Zie dat ik men vraag ook in het verkeerde topic heb gezet
Blij Met Wilco
Heeft toch geen zin, beste man staat allang op de lange latten.Robbie T schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:57:
[...]
Ik heb vorig jaar op wintersport SatSki gebruikt. Werkt prima!
Maar ik zal het hem laten weten
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Na lang zoeken begin ik het idee te krijgen dat wat ik zoek niet bestaat.
Ik ben op zoek naar een Kalender app voor Android 4.0 (Galaxy Nexus) die overweg kan met Exchange.
En dan in het bijzonder de privé afspraken en de categorieën met aparte kleuren per categorie.
Vooral dat laatste lijkt een probleem te zijn.
Touchdown kan (als een van de weinige) wel overweg met de categorieën binnen Exchange, maar kan daar niet per categorie een kleur aan hangen, en het maandoverzicht is bijzonder onduidelijk.
Qua stijl ben ik wel gecharmeerd van Calengoo:

Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is, of zit er niets anders op dan al mijn privé afspraken van Exchange naar Google Calendar verhuizen en per categorie een aparte agenda aanmaken?
Ik ben op zoek naar een Kalender app voor Android 4.0 (Galaxy Nexus) die overweg kan met Exchange.
En dan in het bijzonder de privé afspraken en de categorieën met aparte kleuren per categorie.
Vooral dat laatste lijkt een probleem te zijn.
Touchdown kan (als een van de weinige) wel overweg met de categorieën binnen Exchange, maar kan daar niet per categorie een kleur aan hangen, en het maandoverzicht is bijzonder onduidelijk.
Qua stijl ben ik wel gecharmeerd van Calengoo:

Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is, of zit er niets anders op dan al mijn privé afspraken van Exchange naar Google Calendar verhuizen en per categorie een aparte agenda aanmaken?
bestaat er een app waarmee ik m'n statusbar kan aanpassen? wil zoals de galaxy s2 ook zaken aan en uit kunnen zetten in m'n statusbar
of zake veranderen van icoon of stijl
Heb je root? Dan kan je kijken naar de UOT Kitchen en/of JKay's mod er op zetten.kingpol schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:10:
bestaat er een app waarmee ik m'n statusbar kan aanpassen? wil zoals de galaxy s2 ook zaken aan en uit kunnen zetten in m'n statusbar
Nickname does not reflect reality
Misschien is dit iets klikkingpol schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:10:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
wellicht kun je iets met Widgetsoid.kingpol schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:10:
ff een noob vraag: Moet je om je statusbar aan te passen ook root hebben? (xperia neo v)
Weet niet of ik hier goed zit met deze vraag, maar kon niet zo gauw het juiste topic vinden en een nieuw topic maken vind ik nogal overbodig, tenzij niet anders kan. Mocht ik toch verkeerd zitten, excuses!
Mijn vraag: Ik heb gister Modern Combat 3 gedownload. Echt super mooi spel! maar... wat me nogal irriteert is de manier van spelen. Ik had eerst nog de gyroscoop aan staan, maar dat was al gelijk drama. Nadat uitgezet te hebben, was het wel beter, maar vind het nog steeds niet super. Is de manier van spelen nog meer aan te passen en zo ja, wat is dan het beste?
Mijn vraag: Ik heb gister Modern Combat 3 gedownload. Echt super mooi spel! maar... wat me nogal irriteert is de manier van spelen. Ik had eerst nog de gyroscoop aan staan, maar dat was al gelijk drama. Nadat uitgezet te hebben, was het wel beter, maar vind het nog steeds niet super. Is de manier van spelen nog meer aan te passen en zo ja, wat is dan het beste?
Er is een Android Games - Discussie & Ervaringen topic waar je vraag waarschijnlijk sneller beantwoord wordt.
Vandaag Wiki Mobile tegengekomen: een gratis en reclamevrije app om Wikipedia te consulteren. True, je kan gewoon naar en.m.wikipedia.org surfen, maar deze app heeft een mooier icoontje :-P
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Weet iemand een app die als ik mijn screen rotation lock (als ik in bed lig te lezen), deze automatisch weer kan unlocken zodat ik de volgende dag met een draaibare telefoon de dag begin?
Ik schakel hem altijd uit 's avonds, maar vergeet hem aan te zetten, dus als ik een foto wil laten zien aan iemand moet ik altijd eerst weer rotation unlocken voordat die foto eens horizontaal verschijnt
Ik schakel hem altijd uit 's avonds, maar vergeet hem aan te zetten, dus als ik een foto wil laten zien aan iemand moet ik altijd eerst weer rotation unlocken voordat die foto eens horizontaal verschijnt
Llama , Tasker of Timerifficmaarud schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:53:
Weet iemand een app die als ik mijn screen rotation lock (als ik in bed lig te lezen), deze automatisch weer kan unlocken zodat ik de volgende dag met een draaibare telefoon de dag begin?
Timeriffic is het simpelste (gewoon op een bepaalde tijd je Android dingen laten doen)
Tasker kan het meeste, zelf geen ervaring mee
Llama (gebruik ik zelf en vind het een super app) kan ongeveer hetzelfde als Tasker. Je Android dingen laten doen op een bepaald tijdstip op een bepaalde locatie. De mogelijkheden zijn legio.
[ Voor 42% gewijzigd door J-P op 05-01-2012 23:31 ]
Llama heb ik idd even uitgeprobeerd, maar dat werkte weer slecht icm flight mode, daardoor weet hij niet meer waar ik ben
Ik heb mn post even aangepast, nu ook met Timeriffic, misschien is dat dan wat voor je.maarud schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:31:
[...]
Llama heb ik idd even uitgeprobeerd, maar dat werkte weer slecht icm flight mode, daardoor weet hij niet meer waar ik ben
Maar waarom moet hij weten waar je bent, je zegt zelf dat het alleen om de tijdstippen gaat.
Uit nieuwsgierigheid, waarom zet je hem in flightmode. Ja kan bijv in Llama instellen dat automatisch het geluid uitgaat.
[ Voor 24% gewijzigd door J-P op 05-01-2012 23:34 ]
Het is wel niet automatisch maar wel erg makkelijk toegankelijk en snel: Auto-Rotate Stratus Bar Switch.
Ik gebruik zelf de Wifi Status Bar Switch van dezelfde maker.
Ik gebruik zelf de Wifi Status Bar Switch van dezelfde maker.
Is er ook een app of zo iets voor het synchroniseren van de tijd van de phone met de tijd van de GPS ?
Als ik zoek op gps time op de android market vind ik dit:
Android Market: GPS Time - Apps op Android Market
echt 2 seconden werk...
Android Market: GPS Time - Apps op Android Market
echt 2 seconden werk...
Ik gebruik daarvoor ClockSync. Dat synchroniseert de tijd met timeservers op het internet en daarvoor hoeft je GPS ontvanger niet aan te staan. Tijd synchroniseren met GPS biedt daar geen voordelen over.
Zonder root access kan je de tijd niet nauwkeuriger dan op de hele minuut synchroniseren wegens een tekortkoming van Android waarbij je dus maximaal 30 seconden afwijking kunt hebben. Ik weet niet of dat ondertussen met latere versies al opgelost is.
Zonder root access kan je de tijd niet nauwkeuriger dan op de hele minuut synchroniseren wegens een tekortkoming van Android waarbij je dus maximaal 30 seconden afwijking kunt hebben. Ik weet niet of dat ondertussen met latere versies al opgelost is.
Ik had wel zelf gezocht (ook wel veel langer dan 2 seconden
) en heb ook clocksync wel gevonden maar geen app die echt de tijd insteld op basis van de gps tijd. Waarschijnlijk verkeerd gezocht.
Ik wil liever met gps sync-en. Dat je de tijd niet naukeuriger kan sync-en dan op 1 minuut wist ik niet, dus beiden bedankt. Ik ga eens naar gpstime kijken (of tie ook echt de tijd kan instellen of alleen maar laat zien).
Ik wil liever met gps sync-en. Dat je de tijd niet naukeuriger kan sync-en dan op 1 minuut wist ik niet, dus beiden bedankt. Ik ga eens naar gpstime kijken (of tie ook echt de tijd kan instellen of alleen maar laat zien).
"ROOT access is required to actually set the time." Met GPS Time zou dat dus moeten kunnen.
Heb sinds een aantal weken dat Swiftkey X mijn woorden niet meer onthoudt..
Heb het probleem gegoogled. Ik schijn niet de enige te zijn, maar oplossingen kan ik niet vinden.
Ben afgelopen week met een clean install van CM7 naar CM9 gegaan dus het ligt niet aan mijn telefoon (Galaxy S).
Heb het probleem gegoogled. Ik schijn niet de enige te zijn, maar oplossingen kan ik niet vinden.
Ben afgelopen week met een clean install van CM7 naar CM9 gegaan dus het ligt niet aan mijn telefoon (Galaxy S).
Ik heb er ook al een paar keer zonder succes naar gezocht, meteen geïnstalleerd. Bedankt!Blazeguru schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:33:
Ik had wel zelf gezocht (ook wel veel langer dan 2 seconden) en heb ook clocksync wel gevonden maar geen app die echt de tijd insteld op basis van de gps tijd. Waarschijnlijk verkeerd gezocht.
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Ben nog steeds opzoek naar een app die net als bij de vroegere Nokia telefoons je het toestel kan blokkeren.
Nu met internet bankieren op de smartphone vindt ik het wel een fijn iedee dat als ik mijn toestel een keer verlies
er niet zomaar met mijn apps gerommeld kan worden, bestaat er z'n app die je toestel kan blokkeren als,
de accu leeg is gegaan of er een andere simkaart ingestopt wordt ?
Nu met internet bankieren op de smartphone vindt ik het wel een fijn iedee dat als ik mijn toestel een keer verlies
er niet zomaar met mijn apps gerommeld kan worden, bestaat er z'n app die je toestel kan blokkeren als,
de accu leeg is gegaan of er een andere simkaart ingestopt wordt ?
[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 06-01-2012 17:50 ]
De meest geniale app: http://www.androidlost.com/
Beter dan elke andere "telefoon verloren" app en gratis ook
Het moet ook werken als er geen GPS of 3G verbinding is !HaTe schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:54:
Ik wil dat het toestel als het wordt uitgezet of de sim wordt veranderd de telefoon blokkeert...
[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 06-01-2012 18:04 ]
Och, na verhalen van alu-hoedjes-mensen ben ik hem maar in flight-mode gaan zetten, hij ligt namelijk zowat naast mijn hoofd op het kastjeBogey Dope schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:32:
[...]
Ik heb mn post even aangepast, nu ook met Timeriffic, misschien is dat dan wat voor je.
Maar waarom moet hij weten waar je bent, je zegt zelf dat het alleen om de tijdstippen gaat.
Uit nieuwsgierigheid, waarom zet je hem in flightmode. Ja kan bijv in Llama instellen dat automatisch het geluid uitgaat.
Voor de rest kom ik al übereasy bij het rotation-icoontje, in MIUI schuif je namelijk de notification bar omlaag en dan heb je al je icoontjes. Maar het is gewoon lekker makkelijk als ie na een half uurtje ofzo weer auto-rotate gaat doen
Doet dat het niet dan?Albert020 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:59:
[...]
Het moet ook werken als er geen GPS of 3G verbinding is !
Ik wil dat het toestel als het wordt uitgezet of de sim wordt veranderd de telefoon blokkeert...
Oke, dat 2e kan hij niet. Maar daar zijn andere apps voor.Available SMS commands
androidlost status (sends back the status)
androidlost alarm 5 (sounds the alarm for 5 seconds)
androidlost message Hi there! Call 55523424 to get the reward (pops up a message on the phone)
androidlost speak come home now Brian (speaks the message out loud)
androidlost data start (starts the data connection)
androidlost data stop (stops the data connection)
androidlost wifi start (starts the wifi connection)
androidlost wifi stop (stops the wifi connection)
androidlost call 12345678 (calls the number 12345678)
androidlost hangup (hangs up the active call)
androidlost recordsound 30 (records 30 seconds from microphone)
androidlost getcommands (tries to get waiting commands from server)
androidlost apn copy (copies existing APN and sets it default)
androidlost apn remove (removes copy APN and sets previous default)
androidlost apn enable (enables copy APN)
androidlost apn disable (disables copy APN)
androidlost gps (locates the phone and returns an SMS)
androidlost lock 1234 (locks the phone to pincode 1234)
androidlost unlock (unlocks the phone)
androidlost startpoll (polls the server for new messages)
androidlost stoppoll (stops polling)
androidlost restoresettings (gets the settings from the server)
androidlost updatephoneinfo (overwrites the server settings with settings from the phone)
androidlost erasesdcard (erases the sd card)
androidlost wipe (wipes the phone)
Kor.IM phone locator kan dat wel: Android Market: kor.im Phone Locator - Apps op Android Market
Alhoewel, die stuurt ook alleen maar een mail als de sim veranderd.. Dat doet Anroid Lost ook wel
[ Voor 7% gewijzigd door HaTe op 06-01-2012 18:10 ]
Ahh ja ok, zal het straks even testen, bedanktHaTe schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:05:
[...]
Doet dat het niet dan?
[...]
Oke, dat 2e kan hij niet. Maar daar zijn andere apps voor.
Kor.IM phone locator kan dat wel.
*** edit ***
Kan trouwens bij beveiliging ook een blokkeer code instellen, heb dit gedaan, lijkt mij voldoende,
Ook als het toestel nu van scherm lock af gaat of uit gaat vraagt hij deze code, dit zocht ik dus
[ Voor 26% gewijzigd door Albert020 op 06-01-2012 18:46 ]
Goedemorgen,
Sinds gister in het bezit van een Asus transformer Prime. Nu wil ik graag als ik bijvoorbeeld in bed lig, wat films / tv series kijken op mijn tablet. De TV-series en films (MKV) staan echter op mijn XBmc Mediaplayer geïnstalleerd. De bestanden moeten dus gestreamed worden naar de tablet. Ik heb echter nog geen geschikt programma gevonden wat dit mogelijk maakt. Heeft iemand een goed alternatief? BSplayer, VLCPlayer en XSPlayer bieden geen oplossing helaas
Sinds gister in het bezit van een Asus transformer Prime. Nu wil ik graag als ik bijvoorbeeld in bed lig, wat films / tv series kijken op mijn tablet. De TV-series en films (MKV) staan echter op mijn XBmc Mediaplayer geïnstalleerd. De bestanden moeten dus gestreamed worden naar de tablet. Ik heb echter nog geen geschikt programma gevonden wat dit mogelijk maakt. Heeft iemand een goed alternatief? BSplayer, VLCPlayer en XSPlayer bieden geen oplossing helaas
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Installeer upnplay; die maakt het mogelijk bestanden van een DLNA apparaat te bekijken en lezen, en je kan de stream dan afspelen met een speler die het bestandsformaat ondersteunt. Ik heb upnplay icm rockplayer voor avi's, maar volgens mij spelen zowel BSplayer als VLCPlayer die ook af. XSplayer ken ik niet. Net getest, en BSplayer speelt ook MKV's af.Possible schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:44:
Goedemorgen,
Gebruik zelf Avast Anti-virus, die hebben Theft-Aware overgenomen en daarin verwerkt. Helemaal gratis, ook nog een beetje beveiliging erbij (gebruikt geen batterij verder). Mooie is dat die echt perfecte root integratie heeft. Reset je mijn telefoon en wipe je hem, dan staat Avast! er nog steeds opHaTe schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:54:
Dice player speelt volgens anand ook heel behoorlijk mkvs afgwystyl schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:57:
[...]
Installeer upnplay; die maakt het mogelijk bestanden van een DLNA apparaat te bekijken en lezen, en je kan de stream dan afspelen met een speler die het bestandsformaat ondersteunt. Ik heb upnplay icm rockplayer voor avi's, maar volgens mij spelen zowel BSplayer als VLCPlayer die ook af. XSplayer ken ik niet. Net getest, en BSplayer speelt ook MKV's af.
Hmm dat ben ik nog niet eerder tegengekomen.. Bedankt ik ga eens kijkendisweb schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:43:
[...]
Gebruik zelf Avast Anti-virus, die hebben Theft-Aware overgenomen en daarin verwerkt. Helemaal gratis, ook nog een beetje beveiliging erbij (gebruikt geen batterij verder). Mooie is dat die echt perfecte root integratie heeft. Reset je mijn telefoon en wipe je hem, dan staat Avast! er nog steeds op
Jammer dat de "remote" functies tegenvallen.. Had graag ook gezien dat je foto's kan maken
[ Voor 8% gewijzigd door HaTe op 07-01-2012 21:50 ]
Kent iemand een goed alternatief voor pure calendar widget ?
Ik zoek nl. een calendar widget waar je kan kiezen welke van je calendars je wilt weergeven
(Om op het ene scherm agenda x te tonen en op het andere agenda y)
Grote fan van Jorte, maar deze kan het niet
Ik zoek nl. een calendar widget waar je kan kiezen welke van je calendars je wilt weergeven
Agenda Widget
Erg uitgebreid
Even zwoegen in de instellingen, want je kan het er uit laten zien zoals je wilt. Standaard is het vrij lelijk.
Erg uitgebreid
Android Market: Business Calendar Free - Apps op Android Market
Business Calendar.. ook heerlijk om als widget te hebben
Weet niet exact of je op verschillende widgets ook verschillende calendars kan hebben... maar je kan iig wel veel instellen.
Business Calendar.. ook heerlijk om als widget te hebben
Weet niet exact of je op verschillende widgets ook verschillende calendars kan hebben... maar je kan iig wel veel instellen.
[ Voor 76% gewijzigd door maarud op 07-01-2012 22:51 ]
Greenie schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:08:
Kent iemand een goed alternatief voor pure calendar widget ?
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ja het is mogelijk met pure calendar widget, maar ik zoek dus een gratis alternatief omdat ik geen visa heb 
Agenda widget kan het al niet :x
[ Voor 13% gewijzigd door Greenie op 07-01-2012 22:59 ]
Agenda Widget Plus is trouwens grateloos op GetJar.HaTe schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:41:
Agenda Widget
Erg uitgebreidEven zwoegen in de instellingen, want je kan het er uit laten zien zoals je wilt. Standaard is het vrij lelijk.
Ik weet niet of het al mogelijk is de prime to rooten maar anders is CifsManager een goede optie. Deze kan netwerk shares mounten en op deze manier heeft je android device directe toegang tot de bestanden en kan je ze via deze weg streamen.Possible schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:44:
Goedemorgen,
Ik wil niet veel zeggen, maar dergelijke apps mogen echt álles, kunnen echt álles én je logt op hun website in met je googleaccount... Je mag wel verdomd voorzichtig zijn met dergelijke apps, of ben ik nou te aluhoedje vanavond?HaTe schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:54:
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Is dit iets, werkt ook op tablets lees ik.Possible schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:44:
Goedemorgen,
Android Market: Official XBMC Remote - Apps op Android Market
Beter zoeken, want het kan wel. Ga naar Instellingen en zet daar "Globale instellingen" uit.Greenie schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:59:
Ja het is mogelijk met pure calendar widget, maar ik zoek dus een gratis alternatief omdat ik geen visa heb
Iets met een kort neusje..

Volgens mij kan de maker er niet veel mee, juist omdat het via je Google account loopt..Obiter dictum schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:22:
[...]
Ik wil niet veel zeggen, maar dergelijke apps mogen echt álles, kunnen echt álles én je logt op hun website in met je googleaccount... Je mag wel verdomd voorzichtig zijn met dergelijke apps, of ben ik nou te aluhoedje vanavond?
Even uit zijn "guide":
Hij zegt dus dat hij er niks mee kan.. En verder moeten we hem maar vertrouwen. En dat doe ikNo remote control of users phones
I have implemented to code in such a way that I cannot remote control your phone from my website. Only the person with your google credentials can remote control your phone. So if my account is being hacked the hackers will at least have to do some programming in order to annoy any of you.
Password protection
I am currently working on making this site even more secure by encrypting the google keys that are used to send messages to google who forwards them to your phone. If you choose to use a password you will always have to login using this password and when using SMS commands you will also have to enter your password. I hope to have this implemented fairly soon - hopefully before september.
What the developer has access to
In order to help those who locks their phones and forgets their password I have made an admin module that only I have access to. From this admin module I can only see your phones static status like client version and the last 20 entries in your log file. I only use this admin module when trying to debug why someone cannot register their phone.
Trust
Basically all of the above is just text. You _will_ have to trust me that I am a nice guy and all that I say is true. If you do not trust me that is quite OK - then you should not install this app. No hard feelings from my part.
[ Voor 84% gewijzigd door HaTe op 08-01-2012 02:55 ]
Dit topic is gesloten.