Ik heb zelf een custom rom, en die herkende de getjar app niet, en kreeg de keuze om hem handmatig in te voeren. Probeer de getjar app eens opnieuw te installeren, en kijk dan of je hem ook handmatig kan invoeren.gwystyl schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:34:
[...]
Vaag. Ik kan hem in de getjar app niet vinden, en daar kan je de het toestel niet aanpassen. Ik neem aan dat hij hem dan uitleest uit de firmware-informatie van de telefoon zelf oid? Ik ga nog ff verder prutsen, maar als je nog tips hebt hoor ik het graag.
Om het geluid van m'n android tablet wat te verbeteren ben ik op zoek naar een muziekspeler die een goed register heeft, waar vanuit je muziek kunt selecteren die op de SD kaart staat en tevens een equalizer heeft ingebouwd. Zou iemand me een goede spelen kunnen tippen ?
Ik heb een licht aangepaste stock rom, en die herkent hij welBarfman schreef op donderdag 22 december 2011 @ 22:47:
[...]
Ik heb zelf een custom rom, en die herkende de getjar app niet, en kreeg de keuze om hem handmatig in te voeren. Probeer de getjar app eens opnieuw te installeren, en kijk dan of je hem ook handmatig kan invoeren.
Ik heb ook een gemodde getjar app gevonden, maar die is ingesteld op sgs ii..daar schiet ik dus niets mee op.
Als ik unknown android 2.3 als device kies op de pc, krijg ik nog steeds de melding dat tapatalk niet compatible is. Ook met en oudere versie van de app (3.4) kan ik niet downloaden.
PowerAmp heeft en equalizer en kan mappen in de bibliotheek opnemen die jij aanwijst. Is niet gratis, maar waar mij betreft is die €3,50 goed besteed. Anders misschien mortplayer, maar die vind ik wat onhandig te bedienenAloysxda schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:16:
Om het geluid van m'n android tablet wat te verbeteren ben ik op zoek naar een muziekspeler die een goed register heeft, waar vanuit je muziek kunt selecteren die op de SD kaart staat en tevens een equalizer heeft ingebouwd. Zou iemand me een goede spelen kunnen tippen ?
[ Voor 28% gewijzigd door gwystyl op 22-12-2011 23:31 ]
Verwijderd
Maf, volgens getjar kan tapatalk niet op mijn HTC Desire maar in android market kan ik hem wel kopen.
probeer cloudskipper , is gratis en heeft equalizer.scheelt je die 3.50 mocht het bevallengwystyl schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:28:
[...]
Ik heb een licht aangepaste stock rom, en die herkent hij wel. Ik blijf de melding krijgen dat de sgs ii niet compatible is.
Ik heb ook een gemodde getjar app gevonden, maar die is ingesteld op sgs ii..daar schiet ik dus niets mee op.
Als ik unknown android 2.3 als device kies op de pc, krijg ik nog steeds de melding dat tapatalk niet compatible is. Ook met en oudere versie van de app (3.4) kan ik niet downloaden.
[...]
PowerAmp heeft en equalizer en kan mappen in de bibliotheek opnemen die jij aanwijst. Is niet gratis, maar waar mij betreft is die €3,50 goed besteed. Anders misschien mortplayer, maar die vind ik wat onhandig te bedienen
ik ben niet zo van poweramp. mij te onoverzichtelijk. en heeft niet zo'n goed lockscreen.
maar dat is slechts een mening.
ora et labora
Wauw. Ik merkte sinds gisteren opeens dat de pagina's in de mobiele Market (3.4.4) iets anders worden geladen en dat video's nu opeens tussen de screenshots staan. "geinig", dacht ik.
Daarna ontdekte ik dat de hoofdpagina van de Market opeens binnen drie seconden laadt ipv drie minuten.
Zo.. na een half jaar is het ze dan toch eindelijk gelukt om het ding bruikbaar te maken. Best snel voor Google
Daarna ontdekte ik dat de hoofdpagina van de Market opeens binnen drie seconden laadt ipv drie minuten.
Zo.. na een half jaar is het ze dan toch eindelijk gelukt om het ding bruikbaar te maken. Best snel voor Google

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 23-12-2011 09:40 ]
Dat zit wel Schnorr.
Is idd een stuk sneller geworden,Stukfruit schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:39:
Wauw. Ik merkte sinds gisteren opeens dat de pagina's in de mobiele Market (3.4.4) iets anders worden geladen en dat video's nu opeens tussen de screenshots staan. "geinig", dacht ik.
Even mijn eigen post bumpen. Iemand die hier een antwoord op heeft?
majoh schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:27:
Ik heb laatst GTA 3 gekocht op mijn Optimus 2X en werkt erg goed
Echter zie ik de game niet meer terug komen in de Market, ook niet bij het lijstje van mijn geïnstalleerde apps. Waarschijnlijk staat mijn toestel niet meer op de compatibility lijst van de app.
Dit betekend dat ik dus geen updates zie, maar ook ben ik bang dat als ik het verwijder, het ook niet meer geïnstalleerd krijg. Enig idee wat ik hiermee kan doen?
Verwijderd
Waar gekocht? Via de market? Welke versie market heb je op je phone?
Ik had wat eigenaardige problemen met 3.3.11 en 3.4.4, zoals dat ik een app gekocht zou hebben wat niet zo was. Na een downgrade naar 2.3.6 was het opgelost en kon ik het alsnog kopen.
Ik had wat eigenaardige problemen met 3.3.11 en 3.4.4, zoals dat ik een app gekocht zou hebben wat niet zo was. Na een downgrade naar 2.3.6 was het opgelost en kon ik het alsnog kopen.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 10:41 ]
Ik gebruik echt nooit de Market op mijn telefoon, eigenlijk.
Gepriegel
Vanachter de pc is het een stuk fijner
Gepriegel
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb hetzelfde probleem! GTA 3 is incompatible met mijn O2x op 2.3.4majoh schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:15:
Even mijn eigen post bumpen. Iemand die hier een antwoord op heeft?
[...]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Inderdaad gekocht via de Market op de telefoon. Echter heb nu ook even op market.android.com gekeken. Daar staat dat ik hem gekocht heb maar:Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:39:
Waar gekocht? Via de market? Welke versie market heb je op je phone?
Blijkbaar is er iets veranderd in de compatibility lijst van Google? Kan ik daar iets aan doen, want game draait verder ok.This app is incompatible with all of your devices.
Ik heb het ook met Asphalt 6, gekocht, niet compatible, losse .apk draait perfect...
Tsjaa wat je daar aan kan doen? Geen idee, hopen dat de developer de telefoon op compatible zet..
Tsjaa wat je daar aan kan doen? Geen idee, hopen dat de developer de telefoon op compatible zet..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
En, die incompatibily, verschijnt dat ook op market 2.3.6? Probeer ff uit, je zit heel makkelijk weer op de huidige versie, dus voor deze expriment hoef je het niet te laten...majoh schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:01:
[...]
Inderdaad gekocht via de Market op de telefoon. Echter heb nu ook even op market.android.com gekeken. Daar staat dat ik hem gekocht heb maar:
[...]
Blijkbaar is er iets veranderd in de compatibility lijst van Google? Kan ik daar iets aan doen, want game draait verder ok.
Wel ff marketupdater disablen (niet verwijderen!) via terminal emulator. Ik hoop dat je weet hoe dat moet?
Verwijderd
Hij wilt juist alle updates kunnen binnenhalen als die verschijnen, daar is het hem om te doen. En dat lukt dus niet als market zegt dat de toestel incompatibel is.CLB schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:06:
Ik heb het ook met Asphalt 6, gekocht, niet compatible, losse .apk draait perfect...
Weet iemand of het mogelijk is apps die je niet gebruikt en standaard op je toestel geïnstalleerd,
zijn " HTC Desire S " uit de lijst van updates in de market van je phone te halen ?
zijn " HTC Desire S " uit de lijst van updates in de market van je phone te halen ?
[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 23-12-2011 11:11 ]
Dat begrijp ik, maar als de developer zijn toestel in de compatible-lijst toe zou voegen zou die wel kunnen updaten natuurlijk!Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:07:
Hij wilt juist alle updates kunnen binnenhalen als die verschijnen,
daar is het hem om te doen. En dat lukt dus niet als market zegt dat de toestel incompatibel is.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Vaker gevraagd. Het antwoord is vooralsnog nee. Maar zodra iemand de oplossing vind hou ik (en jij en de rest van de wereld) zich aanbevolen voor de howto.Albert020 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:10:
Weet iemand of het mogelijk is apps die je niet gebruikt en standaard op je toestel geïnstalleerd,
Verwijderd
Is er een manier of app of kan ik beter de adwlauncher developer contacteren met dit idee: Ik zou alles op de buroblad willen laten verdwijnen tot ik een "veeg" beweging maak en verdwijnt vanzelf weer zodat ik ten volle kan genieten van de achtergrond ipv dingen die ervoor zitten zoals calender, snelkoppelingen naar favo apps/games.
Zoiets zit al in adwlauncher maar dan voor de dots die aangeeft op welke pagina je zit van de buroblad.
Zoiets zit al in adwlauncher maar dan voor de dots die aangeeft op welke pagina je zit van de buroblad.
Ik neem aan dat je dat wilt voor Live Wallpapers. Dat gaat toch niet ideaal zijn omdat bij het swipen naar de verschillende pagina's van zo'n wallpaper dan steeds je iconen weer terug komen.
In zijn algemeenheid vind ik dat je Live Wallpapers ook gewoon als app in de voorgrond moet kunnen runnen. Ik had op de iPad ooit een mooie app gezien van zo'n Koi pond en ben toen naar een Android equivalent gaan zoeken. Die bleek dus alleen maar als Live Wallpaper te vinden te zijn.
Deze is best leuk maar het effect wordt verpest door alle troep die er op je scherm voor zit. Je moet naar een leeg scherm swipen, en er daar ook minstens een voor leeg houden, om het volle effect een beetje te kunnen ervaren. Maar altijd hou je toch de knopjes voor je app drawer en telefoon en je statusbalk in beeld. Maar bij die wallpapers kun je juist ook door het beeld 'bladeren'. Die Christmas HD uit de actie bijvoorbeeld doet dat erg sterk. Zoiets wil ik dus exclusief in de voorgrond kunnen laten lopen als ik dat wil zodat ik alle vijf views zonder obstructies kan bekijken..
Ik snap zoals zo vaak weer eens niet dat al die developers niet snappen dat je zo'n mogelijkheid ook moet implementeren. Gewoon een icoontje dat je net als bij elke andere app kunt aantikken en waardoor het als voorgrond-app start en die ik kan sluiten met mijn 'Back' toets. Wat kan daar nou zo moeilijk aan zijn?
In zijn algemeenheid vind ik dat je Live Wallpapers ook gewoon als app in de voorgrond moet kunnen runnen. Ik had op de iPad ooit een mooie app gezien van zo'n Koi pond en ben toen naar een Android equivalent gaan zoeken. Die bleek dus alleen maar als Live Wallpaper te vinden te zijn.
Deze is best leuk maar het effect wordt verpest door alle troep die er op je scherm voor zit. Je moet naar een leeg scherm swipen, en er daar ook minstens een voor leeg houden, om het volle effect een beetje te kunnen ervaren. Maar altijd hou je toch de knopjes voor je app drawer en telefoon en je statusbalk in beeld. Maar bij die wallpapers kun je juist ook door het beeld 'bladeren'. Die Christmas HD uit de actie bijvoorbeeld doet dat erg sterk. Zoiets wil ik dus exclusief in de voorgrond kunnen laten lopen als ik dat wil zodat ik alle vijf views zonder obstructies kan bekijken..
Ik snap zoals zo vaak weer eens niet dat al die developers niet snappen dat je zo'n mogelijkheid ook moet implementeren. Gewoon een icoontje dat je net als bij elke andere app kunt aantikken en waardoor het als voorgrond-app start en die ik kan sluiten met mijn 'Back' toets. Wat kan daar nou zo moeilijk aan zijn?
Alleen als voorgrond-app starten is niet zo moeilijk, maar de rest van de wensen die jullie hierboven noemen zijn *HEEL ERG* moeilijk om onder Android uit te voeren omdat zo'n wallpaper dan compleet herschreven moet worden en gebruik moet maken van delen van API's die door Google zijn beperkt om bv. het maken van keyloggers tegen te gaan.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:12:
Voor het ontwikkelen van een programma geldt altijd de volgende gouden regel: wanneer je als gebruiker denkt dat het makkelijk zou moeten zijn om feature X te implementeren, dan mag je ervan uitgaan dat het juist heel moeilijk is.
Dat zit wel Schnorr.
Ik weet niet over welke wensen je het hebt maar ik persoonlijk heb geen verdere wensen m.b.t. die live wallpapers.
Ik snap dat die live wallpapers deel uitmaken van het ongetwijfeld in het OS geïntegreerde wallpaperprincipe maar hoe moeilijk kan het zijn om die plaatjes en animaties OOK als voorgrond app te maken? Daarvoor hoeft die app toch ook helemaal geen speciale permissies te hebben? Gewoon alsof het een spelletje is. En dat het op dat moment helemaal niets meer met dat wallpaperprincipe te maken heeft dat interesseert me op dat moment helemaal niets natuurlijk.
Edit: Omdat ik het verhaal hierboven nu toch eens een keer opgeschreven had besloot ik het eindelijk ook maar eens naar een developer te sturen. Ik heb dus een mailtje gestuurd met mijn ideeën naar DualBoot Games omdat ik ook benieuwd ben of ze zoiets nog tijdig als update voor dat Christmas HD wallpaper zullen kunnen maken.
Ik snap dat die live wallpapers deel uitmaken van het ongetwijfeld in het OS geïntegreerde wallpaperprincipe maar hoe moeilijk kan het zijn om die plaatjes en animaties OOK als voorgrond app te maken? Daarvoor hoeft die app toch ook helemaal geen speciale permissies te hebben? Gewoon alsof het een spelletje is. En dat het op dat moment helemaal niets meer met dat wallpaperprincipe te maken heeft dat interesseert me op dat moment helemaal niets natuurlijk.
Edit: Omdat ik het verhaal hierboven nu toch eens een keer opgeschreven had besloot ik het eindelijk ook maar eens naar een developer te sturen. Ik heb dus een mailtje gestuurd met mijn ideeën naar DualBoot Games omdat ik ook benieuwd ben of ze zoiets nog tijdig als update voor dat Christmas HD wallpaper zullen kunnen maken.
[ Voor 22% gewijzigd door CaptJackSparrow op 23-12-2011 14:12 ]
Verwijderd
Ik heb nooit problemen gehad met de Market op mijn Blade (niet het rapste toestel). Misschien een kwestie die ook aan jouw Desire ligt?Stukfruit schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:39:
Ik vind de market op de Blade nog altijd te traag werken. Het draait welliswaar, maar lang niet zo snel als de oudeVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:16:
[...]
Ik heb nooit problemen gehad met de Market op mijn Blade (niet het rapste toestel). Misschien een kwestie die ook aan jouw Desire ligt?
Zet je de oude er toch weer op? Aannemende dat je een rooted apparaat hebt that is.Lorem_Ipsum schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:20:
Ik vind de market op de Blade nog altijd te traag werken. Het draait welliswaar, maar lang niet zo snel als de oude
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ik heb het voor de zekerheid nog even geprobeerd, maar waar dan in godsnaam?Lorem_Ipsum schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:20:
Ik vind de market op de Blade nog altijd te traag werken. Het draait welliswaar, maar lang niet zo snel als de oude
Ik heb wel flink zitten tweaken, maar ik kan me toch niet voorstellen dat dat bij mij zoveel beter zou draaien. Mijn Blade draait op CM7.1, overigens.
In Google Maps zoekt maps niet meer automatisch mijn positie meer op, maar toont het laatste scherm (of positie) dat ik zag voor ik afsloot. Ik moet telkens rechtsbovenin op het kompas drukken voordat maps mijn positie op gaat zoeken. Is er ergens een setting in de nieuwe Maps die er voor zorgt dat dit automatisch gebeurd (net als eerdere versies, van zeg... 3 maanden geleden)?
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Voor dit soort genres heb je volgens mij geen enkele mogelijkheid. Zelfde als voor techno/hardstyle/hardcore en al dat soort varianten. Je moet het zien als een grote 'top40 database' wat ze hebben. Als je veel livesets luistert, staan deze meestal op sites als lsdb.nl of hardtraxx of andere sites voor jouw genres. Meestal zijn er daar wel forums waar de tracklist dan samengesteld wordt. Overigens, zelfs met databases voor die genres is het vaak erg moeilijk om zulke muzie te herkennen, omdat er vaak tig remixes zijn van hetzelfde nummer, en al helemaal in livesets waar er dingen piepjes of nummers door elkaar gemixt worden.XanderDrake schreef op donderdag 22 december 2011 @ 17:53:
Kan iemand mij helpen met het volgende. Ik heb dus Shazam gekocht bij de goede deals vorige week. Maar zo goed werkt het allemaal niet. Ik luister naar veel DJ live-sets, (progressive, trance, uplifting, dubstep, drum 'n bass) en dan komt er eens een heerlijk nummertje voorbij. Maar Shazam vindt nooit wat!
Kan iemand me vertellen of er alternatieven zijn? Of is de muziek die ik luister te obscuur?
https://opensea.io/seaart
Als "app" kan het natuurlijk wel, maar dan wel een die verder niets anders laat zien dan dat. Als "overlay" zal het zonder te herschrijven en veel trucs uit te halen niet lukken omdat er veel maatregelen zijn genomen tegen het mogelijke maken van keyloggers ed. en omdat een live wallpaper een view gebruikt die letterlijk een "gat" slaat in de vensters op je scherm (voor snelheid), waardoor eronder niets zal worden getekend.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:08:
Ik weet niet over welke wensen je het hebt maar ik persoonlijk heb geen verdere wensen m.b.t. die live wallpapers.
Ik dacht eerst dat je visjes over je vensters heen wilde zien zwemmen, maar blijkbaar was dat niet wat je bedoelde
Absoluut niet. Ik was niet de enige met het probleem. Mensen met snellere apparaten hadden er ook last van.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:16:
[...]
Ik heb nooit problemen gehad met de Market op mijn Blade (niet het rapste toestel). Misschien een kwestie die ook aan jouw Desire ligt?
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Misschien formuleerde ik dat verkeerd: aan specifieke apparaat- en softwarecombinaties, dus inderdaad niet de hardware. Die zou in orde moeten zijn.Stukfruit schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:15:
Absoluut niet. Ik was niet de enige met het probleem. Mensen met snellere apparaten hadden er ook last van.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2011 17:24 ]
Iemand bekend met aurasma ?
Iemand wees me op dit:
http://www.telegraaf.nl/d...t_komt_in_beweging__.html
Ziet er uit als een leuke app, veel eleganter dan een qr2 code IMHO.
Ik heb de app geinstalleerd, maar geen telegraaf of andere bron van plaatjes die aurasma-enabled zijn, maar ben benieuwd of iemand het al in werking heeft gezien ?
Iemand wees me op dit:
http://www.telegraaf.nl/d...t_komt_in_beweging__.html
Ziet er uit als een leuke app, veel eleganter dan een qr2 code IMHO.
Ik heb de app geinstalleerd, maar geen telegraaf of andere bron van plaatjes die aurasma-enabled zijn, maar ben benieuwd of iemand het al in werking heeft gezien ?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
De score is niet al te best en een launch via de Telegraaf? Dat geeft me niet veel vertrouwen dat het inhoudelijk een heel interessante app is en meer een gimmick.
Ik betwijfel ook of de informatie in dit geval in het plaatje zelf staat opgeslagen. Dat is nu juist de kracht van zo'n QR-ding of wat daar op lijkt.
Ik betwijfel ook of de informatie in dit geval in het plaatje zelf staat opgeslagen. Dat is nu juist de kracht van zo'n QR-ding of wat daar op lijkt.
PowerAmp heeft en equalizer en kan mappen in de bibliotheek opnemen die jij aanwijst. Is niet gratis, maar waar mij betreft is die €3,50 goed besteed. Anders misschien mortplayer, maar die vind ik wat onhandig te bedienen
[/quote]
vandaag jullie tips getest. Cloudskipper werkt op zich wel goed maar heeft geen equalizer. Daarna mortplayer bekeken. Gigantisch veel mogelijkheden, waarvoor je de tijd moet nemen om deze goed in te stellen. Ik gebruik zo'n externe speaker aan mijn apparaat, die na het instellen van de equalizer in mortplayer formidabel geluid geeft. Goede tip hoor, Top
[/quote]
vandaag jullie tips getest. Cloudskipper werkt op zich wel goed maar heeft geen equalizer. Daarna mortplayer bekeken. Gigantisch veel mogelijkheden, waarvoor je de tijd moet nemen om deze goed in te stellen. Ik gebruik zo'n externe speaker aan mijn apparaat, die na het instellen van de equalizer in mortplayer formidabel geluid geeft. Goede tip hoor, Top

Ik word helemaal gek van de nieuwe versie van de Market 3.4.4. Vroeger stonden de apps netjes op een rij - diegenen die de laatste werden geïnstalleerd of geüpdatet waren in het begin en de ouderen aan het einde. Nu worden ze gesorteerd alfabetisch.
Iemand een tip hoe ik de oude terug krijg of de apps handmatig kan sorteren? Ik krijg hem wel weg en de oude versie weer terug 2.3.6, maar nadat ik hem verwijderd heb en na een keer de Market te openen, komt de nieuwste versie steeds weer terug.
Iemand een tip hoe ik de oude terug krijg of de apps handmatig kan sorteren? Ik krijg hem wel weg en de oude versie weer terug 2.3.6, maar nadat ik hem verwijderd heb en na een keer de Market te openen, komt de nieuwste versie steeds weer terug.
MarketUpdater.apk in /system/app renamen/verwijderen/freezen en de Market wordt niet meer geüpdateGentiLi schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 01:06:
Ik krijg hem wel weg en de oude versie weer terug 2.3.6, maar nadat ik hem verwijderd heb en na een keer de Market te openen, komt de nieuwste versie steeds weer terug.
Ik heb een vraag over Ubermusic. Hoewel ik 100% zeker weet dat bij ieder muziekbestand een albumillustratie bijgevoegd zit, laat die niet van allemaal zien. Voorbeeld: van Michael Jackson geeft hij netjes albumillustratie aan van Thriller, Bad, History en nog een paar, maar opeens hebben Off The Wall en Michael geen albumillustratie bij afspelen. Hoe kan dit?
De score had ik niet zo op gelet, maar het is geen launch, aurasma bestaat al wat langer. Ben zelf ook geen fan van de Telegraaf, maar het is ook al gebruikt in o.a. tijdschriften. En tja, of het een gimmick is weet ik niet, hangt af van de toepassing denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:39:
De score is niet al te best en een launch via de Telegraaf? Dat geeft me niet veel vertrouwen dat het inhoudelijk een heel interessante app is en meer een gimmick.
De app werkt wel degelijk met beeldherkenning, maar in de toekomst moet hij ook landschappen en zelfs gezichten kunnen herkennen, claimen ze.
Een leuk voorbeeldje: scan deze teamfoto met de app, dan gaan ze allemaal zitten zwaaien
Edit: Hier een hele verzameling
[ Voor 3% gewijzigd door u_nix_we_all op 24-12-2011 13:42 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Compleet nutteloos. Zeker wanneer het alleen maar wordt gebruikt voor advertenties (een draaiende auto, joechei) of nieuwjaarsboodschappen.
Het wordt pas leuk wanneer ze zulke dingen kunnen integreren in brillen (bv. die ene Androidbril) of contactlenzen.
Het wordt pas leuk wanneer ze zulke dingen kunnen integreren in brillen (bv. die ene Androidbril) of contactlenzen.
Dat zit wel Schnorr.
Het is niet meer dan een wat omslachtige manier om een video op te starten lijkt me. Dat je die dan als overlay over een plaatje ziet is misschien een paar keer wel grappig maar dan heb je het ook wel gezien lijkt me. En je zult er voor on-line moeten zijn neem ik aan dus dat kan je nog aardig wat data kosten als het niet over wifi gaat. Verder zal het wel vooral gericht zijn op reclame maken. Daar zit ik ook niet op te wachten.
Ik heb oordopjes (bedraad) met mic en knop.
Maar soms als ik de knop indruk gaat mn toestel bellen.
Waar kan ik dat uitschakelen?
Zodat ik alleen de muziek bestuur.
ora et labora
Waar niet? Mijn cloudskipper heeft echt een equaliser.Aloysxda schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:43:
[/quote]
vandaag jullie tips getest. Cloudskipper werkt op zich wel goed maar heeft geen equalizer. Daarna mortplayer bekeken. Gigantisch veel mogelijkheden, waarvoor je de tijd moet nemen om deze goed in te stellen. Ik gebruik zo'n externe speaker aan mijn apparaat, die na het instellen van de equalizer in mortplayer formidabel geluid geeft. Goede tip hoor, Top![]()
![]()
![]()
![]()

ora et labora
Dat "freezen" is mij een raadsel. Hoe doe je dat?Brad Pitt schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 08:27:
[...]
MarketUpdater.apk in /system/app renamen/verwijderen/freezen en de Market wordt niet meer geüpdate
Ik gebruikt hiervoor "headset blocker"mrc4nl schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:01:
[ Voor 37% gewijzigd door GentiLi op 24-12-2011 21:47 ]
Freezen kan je met titaniumbackup doen. Weet niet of het met andere programmas lukt, heb zelf de updater verwijderd. Bij titaniumbackup naar t tabblad met backups en dan op marketupdater.apk en voor bevriezen kiezen
NS FC: SW 2742 0448 8213
mrc4nl, je hebt gelijk. er zijn 2 versies. ik had de verkeerde. helaas krijg ik bij de goede versie de melding dat die niet compatebel is met mijn apparaat. (tablet). jammer.
Link2SD kan ook freezen en is lekker klein. Of je doet het zoals ik hier beschreef.Musta schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:56:
Freezen kan je met titaniumbackup doen. Weet niet of het met andere programmas lukt, heb zelf de updater verwijderd. Bij titaniumbackup naar t tabblad met backups en dan op marketupdater.apk en voor bevriezen kiezen
Je feun moet wel geroot zijn natuurlijk.
LOL, mijn DesireHD is niet geroot en ik wil hem voor persoonlijke redenen zo houden. Is er dan geen mogelijkheid om het ook met stock Rom te doen?
Nope...GentiLi schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:13:
Is er dan geen mogelijkheid om het ook met stock Rom te doen?

mrc4nl schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 21:01:
dan blokeerd ie alle functies

ik wil gewoon niet dat gaat bellen als ik er op druk. (snel na elkaar is meestaal de oorzaak, niet bij 1x)
en dat ik wel pauze/play/next kan gebruiken met de knop.
[ Voor 21% gewijzigd door mrc4nl op 25-12-2011 00:42 ]
ora et labora
Rooten verandert niets aan je ROM. Je hoeft niet een andere custom ROM te flashen om root access te krijgen. Alles blijft in principe hetzelfde. Je kunt dan alleen allerlei zaken extra doen die je zonder root niet kan.GentiLi schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:13:
LOL, mijn DesireHD is niet geroot en ik wil hem voor persoonlijke redenen zo houden. Is er dan geen mogelijkheid om het ook met stock Rom te doen?
Ideaal.
Verwijderd
Ik zag net dat swiftkey in de aanbieding is? Misschien voor diegenen die de 10 ct aanbieding gemist hebben: Android Market: SwiftKey X Keyboard - Apps op Android Market
Natuurlijk is het geen 10 ct maar toch wel goedkoper dan de originele prijs €2.99.
Er zijn wel meer dingen in de aanbieding zoals GTA3 Anniversary en Beautiful Widgets, maar ik kan en wil ze niet allemaal opnoemen. Wie op zoek is naar aanbiedingen doet er goed aan ff rond te kijken op android market.
Natuurlijk is het geen 10 ct maar toch wel goedkoper dan de originele prijs €2.99.
Er zijn wel meer dingen in de aanbieding zoals GTA3 Anniversary en Beautiful Widgets, maar ik kan en wil ze niet allemaal opnoemen. Wie op zoek is naar aanbiedingen doet er goed aan ff rond te kijken op android market.
rooten is niets anders dan jezelf upgraden van gebruiker naar administrator. Er is niks kapot, er is niks weg, je hebt alleen meer rechten gekregen zodat je meer kan doen. Je rom blijft verder zoals ie is. Denk aan windows pc, waarin jij iemand een administrator maakt, de pc is dan niet stuk en windows is niet gewijzigd.GentiLi schreef op zondag 25 december 2011 @ 00:13:
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2011 11:29 ]
Ok, thanks body. Maar hoe zit het met de garantie en de veiligheid van mij toestel?Verwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 10:53:
[...]
rooten is niets anders dan jezelf upgraden van gebruiker naar administrator. Er is niks kapot, er is niks weg, je hebt alleen meer rechten gekregen zodat je meer kan doen. Je rom blijft verder zoals ie is. Denk aan windows pc, waarin jij iemand een administrator maakt, de pc is dan niet stuk en windows is niet gewijzigd.
Heeft iemand hier GTA3 al uitgeprobeerd? Hij doet het natuurlijk niet op mijn HTC Desire, maar ben wel erg benieuwd of het wat isVerwijderd schreef op zondag 25 december 2011 @ 10:53:
Ik zag net dat swiftkey in de aanbieding is? Misschien voor diegenen die de 10 ct aanbieding gemist hebben: Android Market: SwiftKey X Keyboard - Apps op Android Market
[...]
rooten is niets anders dan jezelf upgraden van gebruiker naar administrator. Er is niks kapot, er is niks weg, je hebt alleen meer rechten gekregen zodat je meer kan doen. Je rom blijft verder zoals ie is. Denk aan windows pc, waarin jij iemand een administrator maakt, de pc is dan niet stuk en windows is niet gewijzigd.
Ja hij is echt gaaf. Loopt perfect op mijn Galaxy Nexus. Het is ook goed te besturen dat viel me echt op.
Asus G501
Ik heb hem op mijn Asus Transformer tablet gezet, werk perfect hier.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dat is offtopic voor hier, maar op deze plek moet je daarvoor zijn: [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM'sGentiLi schreef op zondag 25 december 2011 @ 15:35:
[...]
Ok, thanks body. Maar hoe zit het met de garantie en de veiligheid van mij toestel?
Als ik jou zo hoor, hoef je je alleen maar te verdiepen in het rooten, niet per sé in een nieuwe rom flashen.
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
Mocht iemand nog een flashlight app zoeken, die geen absurde rechten nodig heeft om een LED te laten branden: TeslaLED
Werkt perfect op mijn Galaxy Nexus en heeft een handige widget.
Weet iemand of er een app is die op een stock vanilla ROM deze shortcuts in het pull down menu te zetten?

Had de vraag al eerder gesteld, maar toen was iedereen te druk bezig met de market aanbiedingen.

Had de vraag al eerder gesteld, maar toen was iedereen te druk bezig met de market aanbiedingen.
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Een oudje, maar erg handig. Ik heb hem op mijn Widgetlocker lockscreen als slider ingesteld, zodat ik niet hoef te unlocken om mijn zaklantaarn te gebruiken. De stroboscoop functie is trouwens ook grappig.Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 01:47:
Mocht iemand nog een flashlight app zoeken, die geen absurde rechten nodig heeft om een LED te laten branden: TeslaLED
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Kan niet. Dat zit ingebakken bij een CM7 rom. Sense(2.0) rom's hebben dat ook zo. Sense(3,x) hebben een extra tab voor die settings. En zo verschilt het per ROM.Bogey Dope schreef op maandag 26 december 2011 @ 11:53:
Weet iemand of er een app is die op een stock vanilla ROM deze shortcuts in het pull down menu te zetten?
[afbeelding]
Ben opzoek naar een fijne app om panorama foto's mee te maken, iemand ervaringen met een goed app
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Android Market: Pano - Apps op Android Market
Pano, was laatst voor €0,10 in de aanbieding.
Werkt redelijk, maar lang niet zo goed als Photosynth van MS voor iOS.
[ Voor 9% gewijzigd door Smultie op 26-12-2011 13:51 ]
Deze had ik inderdaad ook al gevonden, mijn broer heeft een app op zijn HTC Titan staan die is echt geweldigSmultie schreef op maandag 26 december 2011 @ 13:51:
Android Market: Pano - Apps op Android Market
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik heb uit verveling maar een lijst gemaakt van applicaties die ik wil installeren op mijn nieuwe telefoon (SGS2) die hopelijk deze week binnen komt.
Nederlands
Nu.nl
Journaal 24
Politiek 24
Marktplaats
Radio / Radio1 / Radio BNR
Navigatie:
Trapster
flitsers.mobi
TomTom/Navigon
Google:
Google Music
Google Listen
Google Reader
Google Current
Google Voice
Google Voice Search
Communicatie:
imo.im
Fring
IM+
Misc:
Wordfeud
Dropbox
Spotify
Springpad
Media:
Dolphin HD
Opera
Audible for Android (Audiobooks)
Youtube
Reddit
Aldiko (ebooks)
ezPDF
Doggcatcher (audiobook)
Pulse (News)
Android:
Filemanager
Taskmanager
Noled
Swype
PowerAmp
Tasker
Transdroid
Tethering
SeekDroid (iPhone theft recovery)
Titanium Backup Pro
Nederlands
Nu.nl
Journaal 24
Politiek 24
Marktplaats
Radio / Radio1 / Radio BNR
Navigatie:
Trapster
flitsers.mobi
TomTom/Navigon
Google:
Google Music
Google Listen
Google Reader
Google Current
Google Voice
Google Voice Search
Communicatie:
imo.im
Fring
IM+
Misc:
Wordfeud
Dropbox
Spotify
Springpad
Media:
Dolphin HD
Opera
Audible for Android (Audiobooks)
Youtube
Aldiko (ebooks)
ezPDF
Doggcatcher (audiobook)
Pulse (News)
Android:
Filemanager
Taskmanager
Noled
Swype
PowerAmp
Tasker
Transdroid
Tethering
SeekDroid (iPhone theft recovery)
Titanium Backup Pro
Journaal 24 en Politiek 24? bestaan daar apps voor?chronoz schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:33:
Ik heb uit verveling maar een lijst gemaakt van applicaties die ik wil installeren op mijn nieuwe telefoon (SGS2) die hopelijk deze week binnen komt.
Nederlands
Journaal 24
Politiek 24
Android:
Swype
Swype? dat staat volgens mij standaard al op de sgs2!
Ik heb sinds kort launcher pro geïnstalleerd op mijn Razr. Deze heeft van mijn lijst van apps een verticale scrolllijst gemaakt. Ik heb liever een horizontale lijst, hoe verander ik dit? Ik kan het niet vinden bij preferences van launcher pro.
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Kan je volgens mij niet instellen met LP. Ben vandeweek zelf overgestapt van LP naar ADW launcher ex, en merk wel dat die soepeler draait dan LP op mijn Legend.LaurentS schreef op maandag 26 december 2011 @ 18:11:
Ik heb sinds kort launcher pro geïnstalleerd op mijn Razr. Deze heeft van mijn lijst van apps een verticale scrolllijst gemaakt. Ik heb liever een horizontale lijst, hoe verander ik dit? Ik kan het niet vinden bij preferences van launcher pro.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Op mijn Sony Tablet S heb ik de Youtube applicatie niet staan, en in de market kan ik deze ook niet vinden (eigenlijk wel, maar er staat dat het niet compatibel is met mijn toestel). Iemand die weet waar ik de Honeycomb Youtube apk kan vinden? Heb al op Google gezocht, maar de apk's die ik zo vind zijn telkens de telefoon variant.
Ben je toevallig een Belg?
Als ik het goed heb mag Youtube van Sabam in Belgie niet. Ik weet niet helemaal hoe het zit, maar toen de Asus Transformer uitkwam waren er nogal wat problemen daarmee.
De oplossing heb ik zo niet, maar misschien dat ik iemand op weg help richting de oplossing hiermee
Als ik het goed heb mag Youtube van Sabam in Belgie niet. Ik weet niet helemaal hoe het zit, maar toen de Asus Transformer uitkwam waren er nogal wat problemen daarmee.
De oplossing heb ik zo niet, maar misschien dat ik iemand op weg help richting de oplossing hiermee
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
dat kan met widgetsoidBogey Dope schreef op maandag 26 december 2011 @ 11:53:
[afbeelding]
Dan lijkt Market Enabler me het proberen waard.Wybo schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 09:09:
Ben je toevallig een Belg?
Was ik al bang voor, heb nu idd CM7, en ga binnenkort over op de Galaxy Nexus. Hopen dat ze op XDA dan een mooie clean ROM hebben met de extra's van CM.Verwijderd schreef op maandag 26 december 2011 @ 12:40:
[...]
Kan niet. Dat zit ingebakken bij een CM7 rom. Sense(2.0) rom's hebben dat ook zo. Sense(3,x) hebben een extra tab voor die settings. En zo verschilt het per ROM.
Kan inderdaad niet met LP (plus).Timocos schreef op maandag 26 december 2011 @ 18:15:
[...]
Kan je volgens mij niet instellen met LP. Ben vandeweek zelf overgestapt van LP naar ADW launcher ex, en merk wel dat die soepeler draait dan LP op mijn Legend.
Ik ben onlangs ook overgestapt (maar dan naar Go Laucher Ex), de ontwikkelaar van LP heeft er volgens mij al een jaar niets meer aan gedaan, en dat merk je goed als je een andere launcher gaat gebruiken.
[ Voor 29% gewijzigd door J-P op 27-12-2011 12:16 ]
Weet iemand een appje dat simpelweg constant de actuele WiFi verbindingssnelheid in Mb/s op de statusbalk weergeeft?
Ik bedoel niet de downloadsnelheid vanaf het internet maar de verbindingssnelheid met het Wireless Access Point. Die snelheid schakelt terug naarmate de afstand groter/de verbinding slechter wordt. Het aantal streepjes geeft de 'kwaliteit' weer bij de huidige verbindingssnelheid. Als die 1Mb is dan kun je voor die snelheid best een 'mooie' stabiele verbinding hebben met meerdere streepjes maar de werkelijke effectieve snelheid is dan toch laag. Het is de snelheid die WiFi Analyzer laat zien als je op de actieve verbinding tikt.
Netspeed lijkt de downloadsnelheid weer te geven. Niet wat ik zoek dus. Dat Super Status Bar had ik gezien maar het was me niet duidelijk of dat het kan. De info is een beetje onoverzichtelijk. Het 'mag' me ook weer een beetje veel qua permissies. Ik heb liever iets dat veel beperkter is.
Iets vergelijkbaars met WiFi Status Bar Switch bijvoorbeeld (dat net vandaag een update heeft zie ik). Erg handig en lekker beperkt. Het doet één heel handig ding en meer niet. Misschien moet ik de maker daarvan vragen deze functie toe te voegen. Dan doet het twee heel nuttige dingen.
Netspeed lijkt de downloadsnelheid weer te geven. Niet wat ik zoek dus. Dat Super Status Bar had ik gezien maar het was me niet duidelijk of dat het kan. De info is een beetje onoverzichtelijk. Het 'mag' me ook weer een beetje veel qua permissies. Ik heb liever iets dat veel beperkter is.
Iets vergelijkbaars met WiFi Status Bar Switch bijvoorbeeld (dat net vandaag een update heeft zie ik). Erg handig en lekker beperkt. Het doet één heel handig ding en meer niet. Misschien moet ik de maker daarvan vragen deze functie toe te voegen. Dan doet het twee heel nuttige dingen.
ING Bankieren is weer geupdatet naar 1.1.1, adresboek is er nog niet maar komt er wel aan:

Had deze update vorige week al maar hij staat nog steeds in de update lijst terwijl hij al up to date, v 1.1.0.7CLB schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:47:
ING Bankieren is weer geupdatet naar 1.1.1, adresboek is er nog niet maar komt er wel aan:
Gebruikt hier iemand de T-mobile app? Leuk dat ze er een hebben maar hij is redelijk nutteloos.
Gezien dat je niet je huidige data verbruik kunt aflezen, en ook niet de kosten buiten de bundel.
Of zie ik iets over het hoofd?
Gezien dat je niet je huidige data verbruik kunt aflezen, en ook niet de kosten buiten de bundel.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Het zal aan mij liggen, maar het is toch echt versie 1.1.1Albert020 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:58:
Had deze update vorige week al maar
hij staat nog steeds in de update lijst terwijl hij al up to date, v 1.1.7
Kan in de update lijst alleen voor openen of verwijderen kiezen, niet bijwerken dus ?CLB schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:01:
[...]
Het zal aan mij liggen, maar het is toch echt versie 1.1.1
*** edit ***
Heb hem er overheen geïnstalleerd en hij is nu idd bijgewerkt naar v 1.1.1.2
[ Voor 20% gewijzigd door Albert020 op 28-12-2011 12:16 ]
Dat kan wel kloppen dat het niet in de app zit. Bovendien als je een oude stijl Relax/Flex bundel zonder datalimiet hebt wordt het helemaal niet bijgehouden (ook niet My T-Mobile)XanderDrake schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:59:
Gebruikt hier iemand de T-mobile app? Leuk dat ze er een hebben maar hij is redelijk nutteloos.
Zoals ik zei, heb ik versie 1.1.1, kreeg half uurtje geleden de update:Albert020 schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:02:
@CLB kun jij even kijken of jij versie 1.1.0.7 hebt ?

Yeps, heb hem nu ook:CLB schreef op woensdag 28 december 2011 @ 12:16:
[...]
Zoals ik zei, heb ik versie 1.1.1, kreeg half uurtje geleden de update:
[afbeelding]

En als ik niet wil rooten? Gewoon aanvaarden dan maar zeker?CaptJackSparrow schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 11:42:
[...]
Dan lijkt Market Enabler me het proberen waard.
Of een losse .apk opscharrelen (maarja dat is ook niet (altijd) legaal)
Op mijn GS2 was de nieuwe Market ook onacceptabel traag, maar dat leek achteraf aan mijn oude wifi router thuis te liggen (over 3G of op een ander netwerk had ik er geen last van).Lorem_Ipsum schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:20:
[...]
SetDNS installeren en de DNS server van Google te gebruiken was voor mij de oplossing.
Geen interesse in een muzikale app buiten Radio1 en BNR? Jango is gratis (zonder audio of beeld reclame momenteel) en is een zogeheten smartradio applicatie die overigens ook via hun website (wel met beeld reclame) te gebruiken is (waar je ook een account kunt aanmaken). Je kunt met een gratis profiel je eigen radio zenders maken met de muziek die jij leuk vind.chronoz schreef op maandag 26 december 2011 @ 16:33:
Media:
Het is een mooi alternatief voor de betaalde oplossingen van Last.fm, Spotify en Deezer. Helaas zijn diensten als Pandora en Slacker niet in NL mogelijk maar Jango bied een mooi gratis alternatief.
Misschien dat iemand mij kan helpen:
Ik ben regelmatig in het buitenland onderweg met de auto, en ik luister altijd naar Nederlandstalige stations, waarvoor ik zelf een small-band AAC+ stream maak om zo het datagebruik een beetje in de perken te houden. Nu doe ik dat nog met een laptop en een 3G Dongle, maar dat is een beetje lastig bedienen onder het rijden.
Bestaat er een (betaalde) android app waar ik eigen streamlinks toe kan voegen en die ook compatible is met HE-AAC v2? Ik heb een tijd geleden al eens een aantal programma's geprobeerd (Vraag me niet welke) maar telkens bleek HE-AAC v2 een probleem te zijn.
Ik ben regelmatig in het buitenland onderweg met de auto, en ik luister altijd naar Nederlandstalige stations, waarvoor ik zelf een small-band AAC+ stream maak om zo het datagebruik een beetje in de perken te houden. Nu doe ik dat nog met een laptop en een 3G Dongle, maar dat is een beetje lastig bedienen onder het rijden.
Bestaat er een (betaalde) android app waar ik eigen streamlinks toe kan voegen en die ook compatible is met HE-AAC v2? Ik heb een tijd geleden al eens een aantal programma's geprobeerd (Vraag me niet welke) maar telkens bleek HE-AAC v2 een probleem te zijn.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Bedankt voor de tip van Jango, erg leuk alternatief voor Spotify.
Hallo allemaal! Nu het nieuwe jaar voor de deur staat heb ik het goede voornemen om mee te doen aan 'Project 365'. Hiervoor ben ik op zoek naar een app die werkt zoals Instagram (iPhone). Ik heb hier nog 0 ervaring mee en ik vroeg mij af of er mensen zijn die mij een bepaalde app kunnen adviseren. Graag wil ik dat je met deze app ook de foto gelijk kan uploaden naar een website die bij de app hoort.
Ik vraag dit omdat de meeste apps betaald moeten worden. Op zich geen probleem maar ik ga ze liever niet allemaal kopen om te proberen. Dus tips, trucs en adviezen zijn welkom, thanks!
Edit: Ook niet onbelangrijk: Het moet werken op Android 4.0! Iets dat nog lang niet alle apps doen, helaas...
Ik vraag dit omdat de meeste apps betaald moeten worden. Op zich geen probleem maar ik ga ze liever niet allemaal kopen om te proberen. Dus tips, trucs en adviezen zijn welkom, thanks!
Edit: Ook niet onbelangrijk: Het moet werken op Android 4.0! Iets dat nog lang niet alle apps doen, helaas...
[ Voor 8% gewijzigd door Edzeau op 28-12-2011 15:26 ]
funrider schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:41:
[...]
Geen interesse in een muzikale app buiten Radio1 en BNR? Jango is gratis (zonder audio of beeld reclame momenteel) en is een zogeheten smartradio applicatie die overigens ook via hun website (wel met beeld reclame) te gebruiken is (waar je ook een account kunt aanmaken). Je kunt met een gratis profiel je eigen radio zenders maken met de muziek die jij leuk vind.
Het is een mooi alternatief voor de betaalde oplossingen van Last.fm, Spotify en Deezer. Helaas zijn diensten als Pandora en Slacker niet in NL mogelijk maar Jango bied een mooi gratis alternatief.
Bogey schaamt zich een beetje dat hij dit nog niet kende
Wat ik bij GetJar ook opgeef als device bij zowel Tapatalk als Ultimate Checklist ik krijg steeds de reactie dat mijn apparaat niet compatible is en ik krijg dan ook geen quick download code.
Die compatibiliteit hebben ze daar niet helemaal op orde lijkt het want apps die de Market gewoon als compatible meldt wil GetJar me niet geven als ik mijn echte device invul.
Kunnen mensen misschien even die codes hier vermelden als ze die wel hebben weten los te krijgen? Dan kan ik die tenminste invoeren en dan zie ik wel of het wil installeren of niet.
Alhoewel het ooit wel eerder genoemd is mag Aporkalypse, Pigs of Doom nog wel even vermeld worden nu die bij GetJar gratis te krijgen is vind ik. Wel grappig met aardige puzzel-levels.
Glyder 2 zou ik meer waarderen als de makers nou eens gewoon de moeite zouden nemen de nodige hoe en wat's uit te leggen. En vooral ook wat je moet vermijden zodat je niet maar wat moet proberen en dan zie je wel. Ik kan ook op geen enkele manier vinden of je vorderingen opgeslagen worden als je het spel afsluit. Een optie om het spel af te sluiten lijkt trouwens ook niet in voorzien te zijn. Jammer dat soort dingen vind ik. Verder spreekt het me wel aan ook al zijn de wetten van de aërodynamica een beetje gemodificeerd.
Die compatibiliteit hebben ze daar niet helemaal op orde lijkt het want apps die de Market gewoon als compatible meldt wil GetJar me niet geven als ik mijn echte device invul.
Kunnen mensen misschien even die codes hier vermelden als ze die wel hebben weten los te krijgen? Dan kan ik die tenminste invoeren en dan zie ik wel of het wil installeren of niet.
Alhoewel het ooit wel eerder genoemd is mag Aporkalypse, Pigs of Doom nog wel even vermeld worden nu die bij GetJar gratis te krijgen is vind ik. Wel grappig met aardige puzzel-levels.
Glyder 2 zou ik meer waarderen als de makers nou eens gewoon de moeite zouden nemen de nodige hoe en wat's uit te leggen. En vooral ook wat je moet vermijden zodat je niet maar wat moet proberen en dan zie je wel. Ik kan ook op geen enkele manier vinden of je vorderingen opgeslagen worden als je het spel afsluit. Een optie om het spel af te sluiten lijkt trouwens ook niet in voorzien te zijn. Jammer dat soort dingen vind ik. Verder spreekt het me wel aan ook al zijn de wetten van de aërodynamica een beetje gemodificeerd.
Je ziet niets over het hoofd, heb t-mobile er ook al over getwitterd en ze zouden het meenemen voor de volgende update.XanderDrake schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:59:
Dat Jango geeft nogal weinig aanvullende info maar dat laat zich eenvoudig oplossen door tegelijk Soundhound te hebben draaien. Die heeft het nummer snel te pakken en dan heb je meteen een hoop extra informatie tot je beschikking.
Werkt wel prettig zo. App is zelf verder lekker 'uncluttered'.
Werkt wel prettig zo. App is zelf verder lekker 'uncluttered'.
Ik vind er niet direct iets over terug hier:
GTA3 voor android staat op de market voor 2.39 euro. Prijsverlaging voor de feestdagen.
GTA3 voor android staat op de market voor 2.39 euro. Prijsverlaging voor de feestdagen.
Hmm, ik zie 4 versies staan van GTA III maar geen van allen is voor die prijs verkrijgbaar. Wilde 'm eigenlijk binnen halen voor 't geval ik binnenkort aan de tablet ga. Want op m'n HD2 gaat 'ie vooralsnog niet draaien.
Ik heb nog 2,63 op m'n PPCC staan, dus zou mooi uitkomen als ik deze kan aanschaffen
Ik heb nog 2,63 op m'n PPCC staan, dus zou mooi uitkomen als ik deze kan aanschaffen
[ Voor 17% gewijzigd door Eric_Cantona op 29-12-2011 11:00 ]
Die ING app, kan deze ook gebruikt worden door Belgische klanten of is dat enkel voor Nederland?
Nutteloos - nee, beperkt - ja.XanderDrake schreef op woensdag 28 december 2011 @ 11:59:
Ik gebruik hem om bel/sms status te consolideren met wat Call Meter 3g aangeeft, onderaan staan ook de kosten buiten je bundel. Niet gespecificeerd idd maar als red flag werkt het wel. Dat er geen data gebruik staat is een grote omissie maar zoals hierboven aangegeven wordt dat middels update gefixed. De rest van de omgevingen zoals apps, nieuws, kaart zijn m.i. idd nutteloos maar daar heb ik de app ook niet voor.
Heb je yourmuze misschien al geprobeerd?Jassy schreef op woensdag 28 december 2011 @ 15:05:
Misschien dat iemand mij kan helpen:
Je kan gratis op hun website een account aanmaken en testen of HE-AAC v2 werkt. Indien zo, dan kun je de app aanschaffen.
Dit topic is gesloten.