Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

-=offtopic=- (hoort meer in het algemene Ziggo topic thuis)
Ik zou er niet al te rouwig om zijn dat je desbetreffende decoder niet voordeliger kunt krijgen, er zijn nogal wat zaken mis met dat ding en de (nog steeds niet officieel) aangekondigde software update voor het einde van deze maand (als het doorgaat) m.b.t. Clouddiensten, komt in eerste instantie ook niet voor die ontvanger beschikbaar.

Overigens, UPC ruilt bij een gedeelte van haar klanten deze decoder om omdat er met een bepaalde productie-reeks ook iets niet lekker lijkt te zitten. Sommige Ziggo abonnees hebben dezelfde klachten maar bij UPC is zo'n apparaat in bruikleen en daarmee kan men eenvoudig bepalen wie welke ontvanger in gebruik heeft.
Dat is bij Ziggo anders, daar is men eigenaar van het apparaat en ik denk niet dat ze een database bijhouden waarin staat welk serienummer naar welke klant is gegaan.
-=ontopic=-

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 09-09-2012 15:27 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:30
Heb vandaag ook de folder gekregen. Maar het lijk er op dat het nog niet voor Android beschikbaar is. Als je het aan Tess vraag komt ze met het antwoord dat het alleen voor apple werk :(.
Zelf hier staat het dat het deze maand beschikbaar komt : https://www.ziggo.nl/#producten/tv-app/
Ga ze morgen bellen als ik tijd heb. Het is toch gratis het 1200 nummer :D. Ben wel benieuwd naar hun antwoord. Vooral als ze zo reclame maken is het wel erg slecht dat ze dan niet waar maken.

Edit:
@ Meller, heb nog geen tijd gehad er voor.

[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 13-09-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Beschikbaar komen betekent wat anders dan beschikbaar zijn. Het is er dus nog niet, het is aangekondigd voor medio september, waarom dan al gaan bellen?

medio
medio bijwoord
Uitspraak: ['medijo] ongeveer in het midden van (een periode) Voorbeeld: `Medio maart komen we naar Nederland.` ...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:18

Meller

Much to learn, you still have

Calamor schreef op maandag 10 september 2012 @ 23:12:
Heb vandaag ook de folder gekregen. Maar het lijk er op dat het nog niet voor Android beschikbaar is. Als je het aan Tess vraag komt ze met het antwoord dat het alleen voor apple werk :(.
Zelf hier staat het dat het deze maand beschikbaar komt : https://www.ziggo.nl/#producten/tv-app/
Ga ze morgen bellen als ik tijd heb. Het is toch gratis het 1200 nummer :D. Ben wel benieuwd naar hun antwoord. Vooral als ze zo reclame maken is het wel erg slecht dat ze dan niet waar maken.
Medio september zult u ook op Android-tablets en -smartphones live tv kunnen kijken.

Ben wel benieuwd naar je gesprek, zit ook op de app te wachten. Maar zoals het hierboven staat, 30 september, ook nog steeds medio september >:)

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Gewoon ervan uitgaan dat je pas in oktober hiervan gebruik kan maken, dan zit je altijd goed. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:38
Chyroo schreef op zondag 09 september 2012 @ 15:05:
[...]

Beste Bastien, daar ben ik al zo lang mee bezig, en ik "eis" geen 99 euro, ik probeer het altijd met een nette vraag en of er onder coulance een regeling getroffen kan worden om dat ding ook goedkoper aan te schaffen. Mede onder aanvoering dat ik al jaren een vaste klant ben en het maximale pakket afneem, natuurlijk verwijs ik dan ook naar het Ziggo gebruikersforum waar inderdaad wordt aangegeven dat de decoders voor lagere prijzen worden aangeboden aan bestaande klanten (meestal na lang doordrammen). Helaas tot op heden zonder een enkel resultaat. Er wordt netjes iedere keer verwezen naar de voorwaarden. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

Voor wat betreft de voetnoot verwijzing, daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Totaal verkeerd geïnterpreteerd. Mijn excuses. Wat mij betreft is de discussie hierover dan ook gesloten en wacht ik het maar af, of we het ook daadwerkelijk mogen gaan gebruiken.
De truc die ik meerdere malen heb toegepast is te zeggen dat bij KPN alles wel mogelijk is. Ze zullen dan nog zeggen kan niet blabla en dan vraag je naar de afdeling opzeggingen. Dan verbinden ze je door en krijg je het aanbod voor 149, maar je moet dan wel met een jaar verlengen.

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Zou het dan morgen echt gaan gebeuren, het lijkt er wel op!
https://twitter.com/ZiggoWebcare/status/248334468073545728

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 07:10
Bedankt, morgen maar eens kijken of er een update voor de ziggotv app is dan....

• redah
  • Laatst online: 16:30
GRUMBLER schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:45:

Bedankt, morgen maar eens kijken of er een update voor de ziggotv app is dan....
Bij mij geeft de Play Store nog altijd een laatste update in april aan... Maar goed, ze hebben nog een paar uur voordat de werkdag voorbij is ;)

• LameDog
Androidworld.nl heeft contact gehad met Ziggo nav de tweet van gisteren en Ziggo heeft nu gezegd dat de tv app nog niet wordt gereleased vandaag en dat ze er nog hard aan werken....

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 07:47

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Klik

Helaas...

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En zoals vaak op andere plaatsen al het geval is, loopt ook bij Ziggo de interne communicatie niet helemaal lekker. We wachten het rustig af. Een dag meer of minder is ook geen halszaak.

Testing, one, two ...

• redah
hardware-lover schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:54:
En zoals vaak op andere plaatsen al het geval is, loopt ook bij Ziggo de interne communicatie niet helemaal lekker. We wachten het rustig af. Een dag meer of minder is ook geen halszaak.
Jammer genoeg is het bij Ziggo niet een dag meer of minder. Nu de woorden 'voor het eind van het jaar' zijn uitgesproken kun je er vanuit gaan dat het in januari 2013 uitgebracht wordt, want 31 december 2012 hebben ze niet gehaald. September, oktober en november kun je gezien het verleden op je buik schrijven.

Ziggo is al jarenlang mijn provider, en ze maken leuke producten, maar ze zijn al-tijd te laat. Het is werkelijk nog nooit gebeurd dat Ziggo een product communiceerde, en vervolgens dit ook op die datum afleverde. Of het nu telefonie, televisie, internet, of wat dan ook betreft.

Ze moeten echt iets aan die planning doen, of de marketingboys niet zomaar wat laten roepen.

[ Voor 4% gewijzigd door redah op 20-09-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Erg slecht van ziggo. Zelfs in de huis aan huis reclame folders stond dit vernoemd. Dik gedrukt en in een groot lettertype :')

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Volgens een "anonieme" Ziggo bron is het nu nog een kwestie van dagen.

[ Voor 2% gewijzigd door hardware-lover op 24-09-2012 18:00 . Reden: typo ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Bedankt voor uw e-mailbericht van 20 september, waarin u vraagt waarom Live-TV nog niet beschikbaar is voor de Android.

Ik snap dat dit erg vervelend is, Ziggo is bezig om dit binnenkort te realiseren. Het zal niet zo lang meer duren, mijn advies is om dit geduldig af te wachten.

Mijn excuses namens Ziggo voor het ongemak.
Kep terug gereplied dat ze niet tot 2x toe een datum moeten roepen en het dan niet waarmaken. Klanten rekenen hierop.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
shameblaster schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:02:
Erg slecht van ziggo. Zelfs in de huis aan huis reclame folders stond dit vernoemd. Dik gedrukt en in een groot lettertype :')
Daar had ik via twitter iets over gezegd, volgens de klantenservice was de reclame te vroeg verzonden... Ik vond het maar amateuristisch overkomen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:18:
[...]

Daar had ik via twitter iets over gezegd, volgens de klantenservice was de reclame te vroeg verzonden... Ik vond het maar amateuristisch overkomen
Reclame te vroeg verzonden, website te vroeg aangepast en posters te vroeg opgehangen.
Niet de eerste keer dat de interne communicatie bij Ziggo faalt.

Mededelingen van de klantenservice neem ik al jaren niet serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Lijkt me eerder een gevalletje: Business wil wat en communiceert op een x tijdstip, meestal is dan de ontwikkeling nog bezig en terwijl de datum dichterbij komt komen ze erachter dat er nog bugs zijn of dat het testen uitloopt, etc. Gebeurd overal .... dan maar niks zeggen en stil houden, die paar tweakers die erover zeuren. Zodra het uit is wel weer groots aankondigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
lawaai schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:28:
Lijkt me eerder een gevalletje: Business wil wat en communiceert op een x tijdstip, meestal is dan de ontwikkeling nog bezig en terwijl de datum dichterbij komt komen ze erachter dat er nog bugs zijn of dat het testen uitloopt, etc. Gebeurd overal .... dan maar niks zeggen en stil houden, die paar tweakers die erover zeuren. Zodra het uit is wel weer groots aankondigen :)
Dat zou voor één keer (okee, twee keer) wellicht nog opgaan. Maar niet als dit gebeurt bij:
  • Nieuwe abonnementsvormen
  • Nieuwe zenderpakketten
  • Toevoegen van (HD-)zenders
  • Updates voor decoders
  • Updates voor modems
  • Levering van CI+-modules aan winkels
  • Verhogen internetsnelheid
  • Enz.
  • Enz.
Zoals eerder gezegd: Het is Ziggo nog nooit gelukt om op de 'afgesproken' datum de 'afspraak' na te komen. Verder wil ik nog melden dat, als het product er eenmaal is, ik Ziggo een prima provider vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
Volgens een post, van een medewerker van ziggo, op het ziggo gebruikersforum is het nog een kwestie van dagen.....(is gepost op 23 september 2012).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel dagen? Dat kunnen er wel 300 zijn haha, eerst zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
Volgens mij zijn ze bezig met het online zetten van de nieuwe app, de beschrijving bij de Ziggo tablet app is aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 19:53
LameDog schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:27:
Volgens mij zijn ze bezig met het online zetten van de nieuwe app, de beschrijving bij de Ziggo tablet app is aangepast...
Viel me ook op. Het logo van de app en de screenshots zijn ook aangepast... Zou het dan toch snel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

LameDog schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:27:
Bij mij staat er zelfs geen Ziggo tablet meer maar gewoon Ziggo TV.
What's New
What's in this version:
Let op! TV Kijken is nu beschikbaar voor abonnees met TV én internet van Ziggo.
Nieuw:
• Inloggen via Mijn Ziggo ten behoeve van de dienst TV Kijken
• U kunt een selectie maken van uw favoriete zenders in TV Kijken
• Startscherm toegevoegd dat naar eigen keuze is in te delen (alleen tablet versie)
• IMDB koppeling toegevoegd bij films
• Regionale zenders in de TV Gids in te stellen op basis van uw locatie
• FAQ toegevoegd in het ‘Meer’ menu
• De app is in een volledig nieuw jasje gestoken.
Alleen wordt mijn tablet met een Allwinner A10 op AOKP (nog) niet ondersteund -O-

[ Voor 54% gewijzigd door Gutteguttegut op 25-09-2012 23:58 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

HaTe

haat niet

Zozo, zelfs screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/TMlKFCnSy0ouaQFEc405ny75Hfoz55gxLkv1CcHdowthhQ1sDSwHWIJVoH4CAxZodQ=w705
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/rHOOHy1o4F_oKYmCOEMmxJKW-3yuzQrim_8wNDwMClFYtVKlFL80yqS4Oq36ijnyNZw=h230Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/61ac6gxXhBYrNJpJHe-EHCTsjtY_6bQCjDKZiuxb3rf1TmvpIerS_U2D59AHYBazTkE=h230Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/b56hfl5u6cEaKb2G0Gos9o1JoLgi9ihg00_ay2dodmTi2BuZqiHoW1ebE2OSlp1OMA=h230Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/vEcFvANnSJW66BoHLPqpZfGBpNLQuEskemPcxtE5lmpcD6f3raRTUAd7NhSYqUjx4Ps=h230

Overigens is de market pagina nu al weer veranderd naar de oude situatie..

[ Voor 74% gewijzigd door HaTe op 26-09-2012 01:21 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• LameDog
de app is live! Op dit moment aan het installeren.

Google Play: Ziggo TV#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5sLnppZ2dvLmFuZHJvaWQudHYiXQ..

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Heb hem er ook op gezet.
Wat me opvalt is de slechte video-kwaliteit (geen HD) is dat bewust om rippen tegen te gaan ofzo?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Vreemd, ik draai al wel Ziggo TV, maar er is bij mij niets anders dan voor heen. Ik kan dus ook nog geen TV kijken op mijn TF700

Op moment van typen vespringt de status in market van openen naar bijwerken 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Bullet NL op 26-09-2012 09:00 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ha en nu wordt mn Allwinner wel ondersteund. :*)
Hm zit op mn werk en weet mn inlog gegevens niet....

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Het werkt hier prima, de App geeft aan dat hij minimaal 2 Mbit aan bandbreedte nodig heeft.
Ik zie op RTL7 af en toe wel een schokje en het geluid uit sync lopen.
Nu is het me nog niet duidelijk alsof dit door de bron komt of omdat mijn verbinding vol loopt ;)

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Hoe is de kwaliteit? Ik zag hem laatst op de iPad en daar was het best goede kwaliteit.

• GRUMBLER
Persbericht van Ziggo:

"Ziggo lanceert live TV kijken op Android tablets en smartphones

14 zenders, streams in hoge kwaliteit en integratie met Twitter.

Utrecht, 26 september 2012

Ziggo heeft vandaag een nieuwe versie van zijn TV app voor Android beschikbaar gesteld. Met deze versie kunnen bezitters van Android-apparatuur nu ook live TV-kijken via de app. Ziggo heeft verder de integratie met Twitter verbeterd. Zo kan er binnen de app onder andere gebruik gemaakt worden van de Twitterswipe-functie. Via die functie kun je swipen door de actuele tweets over het TV-programma waar je naar kijkt. Met deze veranderingen komt Ziggo tegemoet aan de wensen van zijn klanten om ook via Android smartphones en tablets TV van Ziggo te kunnen kijken. De app is gratis maar om live TV te kunnen kijken moet de gebruiker beschikken over televisie en internet van Ziggo en het apparaat eenmalig registreren via Mijn Ziggo.

Live TV kijken in hoge beeld- en geluidskwaliteit in en rondom het huis

De Live TV-functie van de Ziggo TV app werkt op smartphones met Android 2.3 of hoger en tablets met Android 3.0 of hoger. Daarnaast moet het toestel beschikken over OpenGL 2.0. Ziggo geeft streams in hoge kwaliteit door met een bandbreedte variërend van 800Kb/s tot 1,5 Mb/s voor de tablets en van 200 tot 800Kb/s voor smartphones.

Delen met anderen

Mensen willen graag hun ervaringen delen met anderen en tegelijkertijd weten wat hun vrienden en kennissen ervaren hebben. Om die reden heeft Ziggo veel aandacht besteed aan de integratie van die mogelijkheden in de Ziggo TV app. Zo kun je bij het kijken naar een programma met één druk op de Twitter-knop live zien wat er over dat programma getwitterd wordt. Wil je anderen laten weten waar jij naar kijkt of wat je van een programma vindt, dan gaat dat eenvoudig in de Ziggo TV app via Twitter, via Facebook of via e-mail.

Zenders

Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
RTL4
RTL5
SBS6
RTL7
Veronica
Net5
RTL8
National Geographic Channel
Eurosport
Ziggo Xite
Ziggo TV

Programmagids met meer dan 160 zenders

Ziggo TV biedt de gebruiker een programmaoverzicht van meer dan 160 zenders. Het overzicht loopt tot maximaal een week vooruit en de zenderlijst en de volgorde van de zenders is naar eigen voorkeur aan te passen, ook op basis van televisie-abonnement.

Je kunt zoeken op genre of trefwoord. Bij elk programma wordt een omschrijving verstrekt en wil je anderen op een bepaald programma attenderen, dan druk je eenvoudig op de knop 'delen' waarna je automatisch via e-mail of Twitter het bericht verstuurt of op Facebook plaatst.

Om niets te missen geeft de applicatie dagelijks een aantal kijktips en kun je als gebruiker zelf een alarm instellen voor je favoriete programma's. Standaard heeft de TV-gids het uiterlijk van een Elektronische Programma Gids (EPG) waarbij de programma's op tijd gesorteerd worden. De gebruiker kan er echter ook voor kiezen per zender of op genre door de gids te bladeren. Programma's die live te bekijken zijn, kunnen ook vanuit de Elektronische Programmagids meteen gestart worden.

Alle televisienieuwtjes op een rij

Televisieprogramma's en televisiepersoonlijkheden maken of "zijn" zelf aan de lopende band nieuws. Of een programma goed of slecht bekeken wordt, een presentatrice stopt of een acteur een nieuwe rol in een soap krijgt, Ziggo TV Gids brengt al dat nieuws dagelijks op je tablet.

Overzicht van Ziggo On Demand titels

Ziggo heeft een On Demand catalogus met honderden actuele films, series en muziekfilms, die continu vernieuwd wordt. Met de Ziggo TV app kun je op je gemak binnen de catalogus zoeken op genre of op trefwoord. De film of serie van je keuze kun je via een interactieve ontvanger van Ziggo op je televisie bekijken."

Zie het vet gearceerde. Ik zit op mijn werk maar moet je echt je tablet of phone registreren?
Ik kan daarvan namelijk niets zien op mijn ziggo.
Oh ja de disclaimer gezien na het installeren, ze kunnen er zo de plug uittrekken.... ;(

[ Voor 0% gewijzigd door GRUMBLER op 26-09-2012 09:47 . Reden: aanpassing ]

• LameDog
@ Grumbler: je moet de app starten en dan inloggen met je 'mijn ziggo' inloggegevens. Vervolgens kun je live tv kijken (mits je op een ziggo aansluiting zit)

Verwijderd

Hmmm zo lang gewacht en dan een Force Close kijken zodra je een stream probeert te openen. Het foutenrapport praat over java.lang.illegalStateException: phone rooted detected
Zou toch niet zo zijn dat het daarom niet werkt?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:55:
Hmmm zo lang gewacht en dan een Force Close kijken zodra je een stream probeert te openen. Het foutenrapport praat over java.lang.illegalStateException: phone rooted detected
Zou toch niet zo zijn dat het daarom niet werkt?
Liet hier mijn hele tab vastlopen. Niet blij mee, was net met een mega accutest bezig en stond op 38 dagen :P

Nickname does not reflect reality

• GRUMBLER
LameDog schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:53:
@ Grumbler: je moet de app starten en dan inloggen met je 'mijn ziggo' inloggegevens. Vervolgens kun je live tv kijken (mits je op een ziggo aansluiting zit)
Dat zag ik ook en het werkt alleen met wifi en je inloggegevens, maar dat registereren gebeurt dus niet via mijn ziggo maar op deze wijze neem ik dan maar aan?

• LameDog
GRUMBLER schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:58:
[...]

Dat zag ik ook en het werkt alleen met wifi en je inloggegevens, maar dat registereren gebeurt dus niet via mijn ziggo maar op deze wijze neem ik dan maar aan?
klopt, je hoeft niet op de ziggo website op 'mijn ziggo' in te loggen of zoiets.

• GRUMBLER
LameDog schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:00:
[...]

klopt, je hoeft niet op de ziggo website op 'mijn ziggo' in te loggen of zoiets.
Toch iets anders als in hun persbericht, wel makkelijker.
Trouwens je andere ziggo tv gids app is dus niet geupdate, voor wie daar op wacht maar er is dus een geheel nieuwe ziggo tv app in de play store.

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:38
App loopt vast op mijn android apparaten. Beide apparaten zijn geroot, dat lijkt op dit moment de reden. Toch jammer.

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:04
Bij het opstarten krijg ik de melding "Er konden geen gegevens worden geladen worden. De gegevens in de app zijn mogelijk incompleet of incorrect". Dan kan ik alleen nog maar op OK drukken, en dan sluit de app zich direct af. De internetverbinding op mijn mobiel doet het gewoon en ik zit op een Ziggo netwerk.

• HaTe
  • Nu online

HaTe

haat niet

Vreemd, na het inloggen krijg ik de mededeling dat ik een TV én Internet abonnee moet zijn, wat ik toch echt ben net Alles in 1 Plus.. :/

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

denuz schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:29:
App loopt vast op mijn android apparaten. Beide apparaten zijn geroot, dat lijkt op dit moment de reden. Toch jammer.
Bij mij ook op galaxy s met slimbean

FCG

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

HaTe schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:03:
Vreemd, na het inloggen krijg ik de mededeling dat ik een TV én Internet abonnee moet zijn, wat ik toch echt ben net Alles in 1 Plus.. :/
Heb ik ook en op Mijn Ziggo kan ik ook geen dingen wijzigen...
Ik krijg dan de melding: "We hebben dit account niet gevonden."
Ik heb ZiggoWebcare maar even getwittert :)

• HaTe
  • Nu online

HaTe

haat niet

Oh ik kan op Mijn Ziggo wel gewoon inloggen, net als in de app.. Krijg alleen die melding.
Misschien vanwege het Cogas gebied?

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor de rooted devices die niet kunnen spelen ..

SuperSU (tijdelijk) uitzetten helpt op mijn toestellen perfect ( Note, S2 en S )

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heeft iemand hem al draaien op de nexus 7?
Ik heb even SuperSU uitgezet, maar de kwaliteit is zo ondermaats, dat ik de App toch niet ga gebruiken.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

HaTe schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:32:
Oh ik kan op Mijn Ziggo wel gewoon inloggen, net als in de app.. Krijg alleen die melding.
Misschien vanwege het Cogas gebied?
Inloggen lukt mij ook wel alleen gaat het daarna fout..

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Hier werkt alles perfect op een Motorola Xoom en HTC One X

Creating my own hero.

• XanderDrake
  • Laatst online: 14:53

XanderDrake

Build the future!

Is het verplicht dat je Ziggo TV benaderd via een Ziggo IP of kan je met de MijnZiggo inlog gegevens OVERAL Ziggo TV kijken?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• Brad Pitt
  • Laatst online: 12-09 23:33
XanderDrake schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:40:
Is het verplicht dat je Ziggo TV benaderd via een Ziggo IP of kan je met de MijnZiggo inlog gegevens OVERAL Ziggo TV kijken?
Het eerste :)

Nickname does not reflect reality

• MilaNL
  • Laatst online: 16:19
FreshMaker schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:50:
Voor de rooted devices die niet kunnen spelen ..

SuperSU (tijdelijk) uitzetten helpt op mijn toestellen perfect ( Note, S2 en S )
SuperSU geinstalleerd en uitgezet en nu werkt het. Dank :)

Verwijderd

Het gaat hier overal over een Mijnziggo account...
Dit heb ik niet, ik heb wel een e-mail adres en een wachtwoord van ziggo, maar het mijn ziggo account staat op naam van mijn moeder.

Kan ik hem dan toch gebruiken? de nieuwsgroepen werken zo prima, hier lees ik er niks over...

• redah
Ook hier problemen wanneer het apparaat geroot is.

Wat een onzin...

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:33

Rhapsody

In Metal We Trust

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:06:
Het gaat hier overal over een Mijnziggo account...
Dit heb ik niet, ik heb wel een e-mail adres en een wachtwoord van ziggo, maar het mijn ziggo account staat op naam van mijn moeder.

Kan ik hem dan toch gebruiken? de nieuwsgroepen werken zo prima, hier lees ik er niks over...
Dit kun je natuurlijk zelf ook even proberen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Galaxy S - werkt
HTC Desire - werkt niet, maar is geroot.
Cherry Tablet M-1007 - werken beide niet.

Opgelost, supersu installeren en uitzetten werkt. Andere oplossing hierboven werkt ook hoor ik.

[ Voor 34% gewijzigd door lawaai op 26-09-2012 22:06 . Reden: werkt nu wel. ]

• lawaai

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Vincentio schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:55:
Heeft iemand hem al draaien op de nexus 7?
Ik heb even SuperSU uitgezet, maar de kwaliteit is zo ondermaats, dat ik de App toch niet ga gebruiken.
Heb je wel langer dan 5 seconde gewacht? Beeld is even slecht en wordt daarna scherper.

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
Heeft iemand al geprobeerd om de hogere resolutie/bitrate van een tablet te krijgen op een telefoon?
Belachelijk weer dat het per type device anders is, de high-end telefoons hebben nu betere resoluties en processors dan oudere tablets...

Bambu Lab P1S Combo

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Op een HTC Sensation (CM10), Legend (CM9), HTX One X (Stock), Asus Eee pad TF300 en een Asus Infinity TF700 werkt het zonder probleem. Let wel op, de Tab versie heeft een netwerksnelheid van 1.5Mbit nodig, dit lijkt niet veel maar is wel continu nodig. Sommige tablets kunnen hier een probleem mee hebben.

Verwijderd

Ben benieuwd hoe dit op mijn HTC One V werkt. Jammer genoeg gaat dat niet werken met mijn databundel was wel leuk voor in de bus:)

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
Heeft iemand al een methode bedacht om er voor te zorgen dat deze app mijn telefoon aanziet voor een tablet? Iets veranderen in de build.prop ofzo?

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
Wilde het ook even testen maar op dit moment problemen in de app om in te loggen met een Mijn Ziggo account.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier werkt het nu goed op mn Eken T10 met AOKP (moest wel Super User uitzetten).
Beeld en geluid loopt niet synchroon maar het werkt.
Nu nog even meer zender keuze..

• LameDog
Het werkt op mijn asus TF300T met Jelly Bean ook prima, ondanks dat in de omschrijving staat dat android maar tot versie 4.0 wordt ondersteund.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Razer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:50:
Wilde het ook even testen maar op dit moment problemen in de app om in te loggen met een Mijn Ziggo account.
Hier ook helaas. Wel met een touchpad icm CM9, hopelijk werkt dat wel.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Scyth
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

SuperUser op "temp deroot" gezet, nu werkt de app wel. Vreemde check overigens.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik kan hier ook niet inloggen.. probeer het later nog eens staat er. De server nu al overbelast? :?

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jep ik kan ook niet inloggen door ik denk een bandbreedte tekort, ironische beloning na een kwartier zoeken naar inlog gegevens... 8)7

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Hier ook niks , ook niet nadat ik SU disabled heb :(

Edit:
Heb mijn tablet even ge-reboot en nu werkt het wel. Alleen beetje jammer dat de app mijn device als telefoon zit en ik hem alleen rechtop gebruiken kan.

Edit2: Vermoed dat er naar het model nummer gekeken wordt ook, mijn tablet maakt zich bekend als een Samsung S2. Even spelen met de build.prop
http://www.getyourdroidon..._change_your_Model_Number
mbr01 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:17:
Heeft iemand al een methode bedacht om er voor te zorgen dat deze app mijn telefoon aanziet voor een tablet? Iets veranderen in de build.prop ofzo?
Wellicht ook handig voor jouw

[ Voor 125% gewijzigd door schumi2004 op 26-09-2012 21:36 ]

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Bullet NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:34:
Op een HTC Sensation (CM10), Legend (CM9), HTX One X (Stock), Asus Eee pad TF300 en een Asus Infinity TF700 werkt het zonder probleem. Let wel op, de Tab versie heeft een netwerksnelheid van 1.5Mbit nodig, dit lijkt niet veel maar is wel continu nodig. Sommige tablets kunnen hier een probleem mee hebben.
Streamt de tablet-app op hogere kwaliteit? Want op de One X ziet het er best prima uit, maar het is nog geen 720P ;)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:25
Ja volgens mij wel. Op mijn Note ziet het er eigenlijk niet uit :9.

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kan iemand hiervoor aub even een apart topic aanmaken? Deze is voor de versie die Wezelkrozum heeft gemaakt.

Verwijderd

App werkt goed op mijn hox. Kwaliteit van de stream is in eerste instantie matig maar na een paar seconden wordt ie vanzelf scherper. Het is geen hd maar goed kijkbaar. Ter verbetering zou volledige full screen leuk zijn, op dit moment blijft de Android status bar zichtbaar.. Maar da's een kleinigheidje.

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
In de app kun je ook kiezen voor veelgestelde vragen.
Bij de vraag
"is de ziggo tv app geschikt en beschikbaar voor elke mobiele telefoon of tablet?" Staat helemaal onderaan:
Nota bene: Op tablets met een 7" scherm of kleiner zal de telefoon versie van de app geinstalleerd worden.

Dit betekend dan: Voor smartphones worden de beelden met 200 tot 800kbps gestreamd, voor tablets ligt de snelheid tussen de 800 en 1500kbps.

Waarom kijken ze niet gewoon naar de resolutie....??....
Zit je met je galaxy note en je google nexus.....

Op de veelgestelde vragen op ziggo.nl staat deze nota bene er trouwens niet bij.

Heeft iemand de APK voor een tablet al op een smartfoon (of een tablet van 7" of kleiner) kunnen zetten / testen????????

[ Voor 11% gewijzigd door Shaggie_NB op 26-09-2012 23:27 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
Shaggie_NB schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:22:

Heeft iemand de APK voor een tablet al op een smartfoon (of een tablet van 7" of kleiner) kunnen zetten / testen????????
Zijn er 2 versies dan? Niet 2 versies in 1. apk? Zie ook nog maar 1 Ziggo TV app in de Play Store namelijk.

[ Voor 49% gewijzigd door agoNITE op 26-09-2012 23:31 ]

Verwijderd

Tv kijken momenteel niet beschikbaar... Meer mensen met dit probleem?

• alex3305
Waarschijnlijk twee versies in één apk. Dus je kunt ParanoidAndroid gebruiken om de kwaliteit aan te passen, maar ja dat is een hele andere rom meteen :P.
RoD schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:38:
[modbreak]Kan iemand hiervoor aub even een apart topic aanmaken? Deze is voor de versie die Wezelkrozum heeft gemaakt.[/]
Ik snap wat je bedoelt, maar heeft dat hier nog nut dan. Want ik denk dat die van Wezelkrozum niet meer geupdatet hoeft te worden als de officiële gewoon werkt. Het topic gaat namelijk al überhaupt over Ziggo TV op Android devices.

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
alex3305 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:43:
Waarschijnlijk twee versies in één apk. Dus je kunt ParanoidAndroid gebruiken om de kwaliteit aan te passen, maar ja dat is een hele andere rom meteen :P.
Dat zou jammer zijn... Ik wil nl graag de HD streams op mijn Galaxy Note.... :9~

• PJzzz
  • Laatst online: 19-08 23:12
mbr01 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:17:
Dit werkt ook wel aardig.

• hars73

hars73

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:38:
Tv kijken momenteel niet beschikbaar... Meer mensen met dit probleem?
Ja hier dezelfde melding.. de hele avond al.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
Werkt idd maar aanpassen van build.prop haalde niks uit.

• alex3305
Dan heb je het niet goed gedaan. Maar zoals ik al zei met de rom ParanoidAndroid kun je zelfs per app de DPI instellen.

• Taigu
  • Laatst online: 20-08 12:10
Doe er je voordeel mee:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<perftracker>
    <score_limits>
        <limit>
            <score>0</score>
            <bitrate>300</bitrate>
        </limit>
        <limit>
            <score>1</score>
            <bitrate>700</bitrate>
        </limit>
        <limit>
            <score>2</score>
            <bitrate>1000</bitrate>
        </limit>
        <limit>
            <score>3</score>
            <bitrate>2000</bitrate>
        </limit>
        <limit>
            <score>4</score>
            <bitrate>2000</bitrate>
        </limit>
        <limit>
            <score>5</score>
            <bitrate>2000</bitrate>
        </limit>
    </score_limits>
    <specific_devices>
        <!-- ID for Samsung Galaxy Tab 10.1 -->
        <device>
            <id>GT-P7510</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-P7500</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <!-- ID for Samsung Galaxy Tab 8.9 -->
        <device>
            <id>GT-P7300</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-P7310</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <!-- IDs for Samsung Galaxy SII -->
        <device>
            <id>GT-I9100</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-I9100G</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-I9100M</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-I9100P</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-I9100T</id>
            <score>5</score>
        </device>
    </specific_devices>
</perftracker>

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Taigu schreef op donderdag 27 september 2012 @ 00:19:
Doe er je voordeel mee:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<perftracker>
    <score_limits>
        <limit>
            <score>0</score>
            <bitrate>300</bitrate>
        </limit>
        <limit>
            <score>1</score>
            <bitrate>700</bitrate>
        </limit>
        <limit>
            <score>2</score>
            <bitrate>1000</bitrate>
        </limit>
        <limit>
            <score>3</score>
            <bitrate>2000</bitrate>
        </limit>
        <limit>
            <score>4</score>
            <bitrate>2000</bitrate>
        </limit>
        <limit>
            <score>5</score>
            <bitrate>2000</bitrate>
        </limit>
    </score_limits>
    <specific_devices>
        <!-- ID for Samsung Galaxy Tab 10.1 -->
        <device>
            <id>GT-P7510</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-P7500</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <!-- ID for Samsung Galaxy Tab 8.9 -->
        <device>
            <id>GT-P7300</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-P7310</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <!-- IDs for Samsung Galaxy SII -->
        <device>
            <id>GT-I9100</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-I9100G</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-I9100M</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-I9100P</id>
            <score>5</score>
        </device>
        <device>
            <id>GT-I9100T</id>
            <score>5</score>
        </device>
    </specific_devices>
</perftracker>
Even de context, is dit om Samsung Galaxy smartphones betere kwaliteit streams te leveren?

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:28

elsinga

=8-)

Zojuist de app gedownload en geprobeerd, maar hij stopt zodra ik echt wil gaan kijken. Is een Ricatech el cheapo tablet met Android 4.0 en niet gerootkit.

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Werkt hier ook niet met een Kruidvat Cherry 936m (dual core, android4), App crashed zodra een kanaal/stream geopend wordt. Ook de superuser truc heeft geen effect. Brakke boel :(

[ Voor 6% gewijzigd door JPS op 27-09-2012 08:41 ]

• MikeyMan
  • Laatst online: 14:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Same here; One S doet het prima, een RK2918 cheap-ass ding crasht ook bij openen stream.

• hars73

hars73

Hier doet ie het nu wel op m'n Archos G9, maar met een framerate van 1 of 2 frames per seconde..
Na een tijdje stilstaand beeld en daarna krijg ik 'Ziggo TV reageert niet. Wilt u deze sluiten?'

Nog niet even stabiel allemaal...

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

stabiliteit niet geweldig nee, van de stream tenminste. Alleen gister avond laat (uur of 23) kon ik fatsoenlijk kijken.

• AvV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 19:22

AvV

Op een QWare Pro 3 10 inch met Android 4.0 update kreeg ik Force close met foutmelding java.lang.illegalStateException: phone rooted detected.
Met SuperSu Temp deroot is het probleem nu opgelost.

• CrocoDuck
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:34
Gisteravond op verschillende momenten een paar keer geprobeerd. Draait uitstekend, op zowel mijn Note 10.1 als mijn S2. Beide gewoon standaard roms respectievelijk 4.0.4 en 4.0.3

• hars73

hars73

Op mijn Xperia Mini Pro met ICS 4.0.4 doet ie het ook prima. Maar op m'n Archos G9 tablet dus erg schokkerig en gewoon niet bruikbaar. Het zal misschien aan de stream liggen en niet aan m'n tablet.

[ Voor 3% gewijzigd door hars73 op 27-09-2012 10:01 ]

• GRUMBLER
Het draait perfect op mijn Asus TF101 tablet met android 4.0 en ook op mijn SE Xperia X10 met android 2.3.3 draait de ziggo tv app perfect. Beide zijn niet geroot.
Wat wel heel toevallig was dat mijn humax waarop ik tv kijk via Ziggo gisteren na de installatie van de app op mijn tablet en mijn telefoon aangaf dat ik een authenticatie code moest invoeren (nog nooit gehad) en na een reset was dit ook opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door GRUMBLER op 27-09-2012 10:41 . Reden: aanvulling ]

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Ik kan niet inloggen en krijg een foutmelding, meer mensen hier last van?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• MikeyMan
  • Laatst online: 14:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wel een paar keer gehad, maar uiteindelijk deed ie het wel...

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Ik vind het toch erg jammer dat de kwaliteit erg slecht is, op de iPad is die zo veel malen beter.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

MikeyMan schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:12:
Wel een paar keer gehad, maar uiteindelijk deed ie het wel...
Na 20x maar opgegeven. Geen work around toevallig?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Verwijderd

Heeft iemand de apk file zodat ik hem kan proberen op mijn playbook( .bar mag ook )

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:39:
Heeft iemand de apk file zodat ik hem kan proberen op mijn playbook( .bar mag ook )
Link staat in een ander topic hier op Tweakers maar op de Playbook werkt het geconverteerde APK bestand niet. Installeert wel maar geeft een fout tijdens de start.

Testing, one, two ...

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Het draait prima op de transformer pime, alleen is de kwaliteit vrij slecht en de zenderkeuze beperkt..
Ook op mn geroote&geromde galaxy s II werkt het tv kijken.

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Let op:
Het TV-deel van de Ziggo TV app werkt alleen wanneer je gebruikt maakt van het Ziggo netwerk, je hebt dus een Mijn Ziggo account nodig en een IP adres vanaf het Ziggo netwerk!