Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Wellicht dat het te maken heeft dat analoge tv afgerekend wordt een andere partij, aangezien ik woon in een woning van een zorginstelling. Digitale tv betaal ik dan weer wel zelf.
Misschien toch maar eens even kan bellen met Ziggo.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zou het ook mogelijk zijn om via een truc vanaf een andere locatie (geen ziggo dus) te kijken?
Vpn?MaartenPol schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:08:
Bij mij op mijn Asus Transformer TF101 werkt het probleemloos. Deze is gewoon stock met Android 4.0.3.
Zou het ook mogelijk zijn om via een truc vanaf een andere locatie (geen ziggo dus) te kijken?
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Verwijderd
Je moet schijnbaar echt een mijn ziggo account hebben, iets wat in het beheer van mijn moeder is en ik dus geen gegevens van heb...
Waarom maken ze het niet gewoon zoals bij de rest dat je met je emailadres kunt inloggen??
Op de nieuwsserver van ziggo kan ik met mijn emailadres inloggen, maar om mijn wachtwoord te wijzigen moet ik mijn moeder lastigvallen en moet ze gaan inloggen op mijn ziggo omdat ik dat niet kan??
Zeer vreemde constructie... hoe doen jullie dat dan alemaal? Hebben jullie allemaal een eigen mijn ziggo account en ziin jullie dus hoofdbeheerder?
- Samsung Galaxy Tab 10.1 met Android 4.0.4
- Samsung Galaxy Tab 2 7.0 met Android 4.0.3
- HTC One X met Android 4.0.4
Allen stock versies.
Ook deze truc werkt weer, moet alleen wel via wifi. (met de streams van wezelkrozum kon het ook nog via 3g)
[ Voor 0% gewijzigd door mkroes op 30-09-2012 20:51 . Reden: spelfout ]
Ziggo kiest ervoor om de algemene inloggegevens te hanteren. Die zijn bij de accounthouder bekend. Als jij die gegevens niet krijgt van jouw moeder, is dat niet het probleem van Ziggo. Bovendien is het een gratis dienst en is het nogal raar dat zoveel mensen bitchen over iets waar ze geen cent voor betalen. Het is de eerste versie en er zal genoeg veranderen met de komende updates, daar ga ik van uit.Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:00:
Slecht doordachte app van ziggo...
Je moet schijnbaar echt een mijn ziggo account hebben, iets wat in het beheer van mijn moeder is en ik dus geen gegevens van heb...
Waarom maken ze het niet gewoon zoals bij de rest dat je met je emailadres kunt inloggen??
Op de nieuwsserver van ziggo kan ik met mijn emailadres inloggen, maar om mijn wachtwoord te wijzigen moet ik mijn moeder lastigvallen en moet ze gaan inloggen op mijn ziggo omdat ik dat niet kan??
Zeer vreemde constructie... hoe doen jullie dat dan alemaal? Hebben jullie allemaal een eigen mijn ziggo account en ziin jullie dus hoofdbeheerder?
Gratis is in dit geval relatief: Ik betaal evenveel abonnementsgeld als andere Ziggo-abonnees, dus heb ik ook evenveel recht op een werkende oplossing. Ik had een goed werkende, en eveneens gratis oplossing (Wezelkrozum), deze wordt geblokkeerd door Ziggo. Vervolgens moeten we ruim een half jaar wachten op een alternatief, wat dan bij mij weer niet werkt. (Waarschijnlijk vanwege het feit dat ik in een postcode gebied zit waar Cogas en Ziggo via een omslachtige procedure, samen 'Alles in 1' aanbieden)Ezequiel schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:23:
[...]
Ziggo kiest ervoor om de algemene inloggegevens te hanteren. Die zijn bij de accounthouder bekend. Als jij die gegevens niet krijgt van jouw moeder, is dat niet het probleem van Ziggo. Bovendien is het een gratis dienst en is het nogal raar dat zoveel mensen bitchen over iets waar ze geen cent voor betalen. Het is de eerste versie en er zal genoeg veranderen met de komende updates, daar ga ik van uit.
Nou, stem met je portemonnee: stap over op KPN die ook TV via ITV aanbied.dennisfr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:20:
Gratis is in dit geval relatief: Ik betaal evenveel abonnementsgeld als andere Ziggo-abonnees, dus heb ik ook evenveel recht op een werkende oplossing. Ik had een goed werkende, en eveneens gratis oplossing (Wezelkrozum), deze wordt geblokkeerd door Ziggo. Vervolgens moeten we ruim een half jaar wachten op een alternatief, wat dan bij mij weer niet werkt. (Waarschijnlijk vanwege het feit dat ik in een postcode gebied zit waar Cogas en Ziggo via een omslachtige procedure, samen 'Alles in 1' aanbieden)
Zo werkt concurrentie toch? Ik zou het niet laten!
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Verwijderd
Ziggo kiest er net niet voor om algemene gegevens te hanteren.Ezequiel schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:23:
[...]
Ziggo kiest ervoor om de algemene inloggegevens te hanteren. Die zijn bij de accounthouder bekend. Als jij die gegevens niet krijgt van jouw moeder, is dat niet het probleem van Ziggo. Bovendien is het een gratis dienst en is het nogal raar dat zoveel mensen bitchen over iets waar ze geen cent voor betalen. Het is de eerste versie en er zal genoeg veranderen met de komende updates, daar ga ik van uit.
Als je 4 e-mail adressen mag aanmaken, mag je toch ook met 4 personen gebruik maken van hun dienst?
Nu kan ik geen internet tv kijken, ik kan niet eens mijn eigen wachtwoord wijzigen!
Terwijl ik wel vanaf hun nieuwsserver mag downloaden, dat gaat dan wel weer per gebruiker en niet peer aansluiting.
Ik ga hier echter weer over klagen bij Ziggo.
het is zeer jammer dat alle andere providers zeer slecht zijn of niet beschikbaar in ons gebied, anders was ik al lang overgestapt.
GRUMBLER schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:37:
Het draait perfect op mijn Asus TF101 tablet met android 4.0 en ook op mijn SE Xperia X10 met android 2.3.3 draait de ziggo tv app perfect. Beide zijn niet geroot.
Wat wel heel toevallig was dat mijn humax waarop ik tv kijk via Ziggo gisteren na de installatie van de app op mijn tablet en mijn telefoon aangaf dat ik een authenticatie code moest invoeren (nog nooit gehad) en na een reset was dit ook opgelost.
Op mijn transformer (TF101) werkt hij niet, hij is echter wel geroot met CFW. Zou het echt daar aan liggen? Of zijn er toevallig andere die hem ook hebben geroot en eventueel een CFW draaien waarbij hij wel werkt?MaartenPol schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:08:
Bij mij op mijn Asus Transformer TF101 werkt het probleemloos. Deze is gewoon stock met Android 4.0.3.
Ik heb de volgende twee geprobeerd (ook een herinstall) maar bij beide werken ze niet:
- Revolution HD 3.5.1
- Revolver 4.2.1
Ik kan gewoon in de gids kijken en inloggen. Maar zodra ik een zender open gaat hij wel naar het volgende scherm, met de knoppen onderaan. Maar voordat er een video/stream komt is hij al vastgelopen. Ik krijg dan de popup met rapporteren of sluiten.
Ik heb hetzelfde! Op de site van Ziggo kan ik wel gewoon inloggen. Zijn er meer mensen met dit probleem? En/of weet iemand een oplossing?Snippertje schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:19:
Ik kan nog steeds niet inloggen. Krijg al 2 dagen er is iets fout gegaan probeer het later nog eens.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Het enige wat we nodig hebben is, is de streams en dan kunnen we weer verder.jelmervos schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:25:
De controle op een geroot device zit in de gebruikte media player (LV Media Player, www.lifevibesfx.com). Deze zit in een native stuk code. Ik denk dus niet dat het een bewuste keuze is geweest van Ziggo. Ik hoop dat ze de player kunnen configureren zodat deze ook werkt op geroote apparaten.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Als je de melding krijgt dat de gebruikersnaam of wachtwoord niet juist is dan komt dat omdat er tekens in zitten die eigenlijk URL-gecodeerd hadden moeten worden door de app. Wachtwoord wijzigen of met de hand desbetreffende symbolen vervangen door %XX.Nuevocasa schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:06:
Ik heb hetzelfde! Op de site van Ziggo kan ik wel gewoon inloggen. Zijn er meer mensen met dit probleem? En/of weet iemand een oplossing?
Klopt, wachten tot iemand gaat reverse engineeren.XanderDrake schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:43:
[...]
Het enige wat we nodig hebben is, is de streams en dan kunnen we weer verder.
Kans is groot dat het goed beveiligd is en dat je nog altijd je Ziggo account nodig hebt om een sessie te krijgen voor de streams.
jobr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:48:
[...]
Dan ben je waarschijnlijk root op je device.
Even SuperSu disablen in de settings en dan werkt het wel (althans bij mij).
Ik gebruik Megatron.
Check schijnt te zitten in de gebruikte media player LV Media Player.
Hier zit ik niet zo mee, dit is niet anders als bij andere abbo's.jelmervos schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:49:
[...]
Klopt, wachten tot iemand gaat reverse engineeren.
Kans is groot dat het goed beveiligd is en dat je nog altijd je Ziggo account nodig hebt om een sessie te krijgen voor de streams.
Plus voor niets gaat de zon op.
Verwijderd
ik wel.XanderDrake schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 07:20:
[...]
Hier zit ik niet zo mee, dit is niet anders als bij andere abbo's.
Plus voor niets gaat de zon op.
aangezien je per se een mijn ziggo account moet hebben waar je er maar 1 van mag aanmaken per klant.
hoe moet je dat dan doen met 3 tablets? account gaan uitwisselen en de hele famillie toegang geven tot de rekeningen?
Ik zit in een Cogas gebied en krijgen dus korting op de Alles in 1 van Ziggo. Na het inloggen krijg ik de melding: Tv Kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV en internet van Ziggo.
3 tablets = hele familie & niemand vertrouwd elkaarVerwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:09:
[...]
de hele famillie toegang geven tot de rekeningen?

Klopt, ik heb net telefonisch van Ziggo bevestigd gekregen, dat de TV-app niet werkt in het Cogas verspreidingsgebied, vanwege juridische beperkingen (TV-rechten liggen bij Cogas en niet bij Ziggo).Pikkemans schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:58:
De app werk wel alleen het tv kijken niet. Het zelfde als de anderen.
Ik zit in een Cogas gebied en krijgen dus korting op de Alles in 1 van Ziggo. Na het inloggen krijg ik de melding: Tv Kijken is alleen beschikbaar voor abonnees met TV en internet van Ziggo.
Ze kunnen niet aangeven, of/wanneer dit alsnog geregeld wordt.
Hoe los ik dit op?
Ik zit hier ook in cogas gebied met een geroote tablet-s en als ik een temp unroot doe werkt bij mij gewoon alles.dennisfr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:57:
[...]
Klopt, ik heb net telefonisch van Ziggo bevestigd gekregen, dat de TV-app niet werkt in het Cogas verspreidingsgebied, vanwege juridische beperkingen (TV-rechten liggen bij Cogas en niet bij Ziggo).
Ze kunnen niet aangeven, of/wanneer dit alsnog geregeld wordt.
Temp unroot lijkt inderdaad wel een goede oplossing. Ook op mijn Rikomagic MK802II Android mini PC stick ding werkt het nu. Ziggo TV app moet wel gesideload worden. Komt dus niet uit de Goolge Play Store. Ik liep verder tegen nogal wat gedoe aan, vandaar dat ik alles even op een rijtje heb gezet: http://mdpos.blogspot.nl/2012/10/ziggo-tv-op-je-mk-802-ii-mini-android-pc.htmlgrolo2010 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:41:
[...]
Ik zit hier ook in cogas gebied met een geroote tablet-s en als ik een temp unroot doe werkt bij mij gewoon alles.
Edit:
Superuser uitzetten was genoeg...
[ Voor 7% gewijzigd door Tyoi op 15-10-2012 18:58 ]
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
De TV kanalen die 'live bekeken' kunnen worden waren (en nog steeds op mijn Sony Ericsson Arc S):
Ned1;
Ned2:
Ned3;
RTL4;
RTL5;
SBS6;
RTL7;
Veronica;
Net5;
RTL8;
Ziggo doorlopend programma;
National Geo.;
Eurosport;
Ziggo Xite.
Nu was ik aan het kijken op mijn Qware Touch Pro 3 en spontaan kwamen er meer kanalen bij:
Comedy Central;
Disney Cha.;
Discovery;
MTV;
EénHD;
CANVAS;
Comedy Central Extra;
Animal plan.;
Nick jr.;
CNN;
BBC1;
BBC2;
En nog iets waarvan ik het logo niet kan lezen.. (kan deze ook niet weergeven, want dan krijg ik de melding dat die zender niet in mijn pakket zit).
Erg leuk natuurlijk die extra zenders. Echter hoe kom je hieraan??? Ik heb al naar de settings in de app gekeken maar daar is niets aan in te stellen... Wat ik ook probeer op mijn Sony Ericsson Arc S, daar krijg ik de extra zenders niet en blijft het zender aanbod ongewijzigd.
Op beide android apparaten draai ik versie 3.0.1 van de Ziggo app. Een overduidelijk verschil tussen de twee apparaten is GB vs ICS. Iemand die meer uitleg over het zender aanbod op Android kan geven?
Hier een voorbeeld.
P.s. dit is een serieus verhaal en geen hoax (zie ook het voorbeeld)!
You may enlighten me!
Ik heb deze wel gewoon, er is een update verschenen. Ik denk dat je die even moet installeren.
Verwijderd
Gewoon de laatste versie uit de playstore,
aantal keer geherinstalleerd ook.
Op m'n GSM Galaxy S2 werkt het wel gewoon?
Anderen met een Transformer ook dit soort issues?
Versie 3.0.1 == de update, dus de laatste versie, met andere woorden ik had het al over de 'update'.Snippertje schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:50:
[...]
Ik heb deze wel gewoon, er is een update verschenen. Ik denk dat je die even moet installeren.
Toch ben ik heel erg benieuwd waar het verschil in zenders vandaan komt...
You may enlighten me!
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Netjes, bedankt voor je bericht!Rhapsody schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:23:
Op twitter verscheen deze melding: http://twitter.com/ZiggoCompany/status/258469201038147584
Echter de vraag blijft, wat moet je doen om deze extra zenders te krijgen, want alleen het installeren van versie 3.0.1 blijkt niet voldoende...
[ Voor 23% gewijzigd door MrBreaker op 17-10-2012 11:28 ]
You may enlighten me!
Ik krijg sinds kort ook steeds die melding op mijn GNex... Zal vandaag ook eens op mijn transformer proberen en kijken of dat wel werkt..marklinfan schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:51:
Ik krijg al dagen/weken de meldign 'Live TV is momenteel niet beschikbaar' op m'n ASUS Transformer tablet. Hier zit gewoon de laatste versie van Android op en niet geroot of andere gekkigheid.
Op m'n GSM Galaxy S2 werkt het wel gewoon?
Anderen met een Transformer ook dit soort issues?
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
You may enlighten me!
Alle zenders en geen problemen meer.
Heb nu geen lipsync issues meer.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Iemand een oplossing hiervoor? (behalve dan een nieuwe tablet kopen :-))
Alvast bedankt!
archos101
En wat heb je al geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:48:
Daar zit ik dan met mijn archos 101G8 (2.3) die doet (natuurlijk) niets terwijl mijn smartphone met 2.3 het perfect doet. Geef mij de app van wezelkrozum maar, die deed het ook op mijn tablet perfect.
Iemand een oplossing hiervoor? (behalve dan een nieuwe tablet kopen :-))
Alvast bedankt!
archos101
SuperSU bv al gedaan?
Verwijderd
Geen root, geen supersu dus.
Heb gelezen dat je tenmintse 3.0 nodig hebt, de app toch geinstalleerd en geconstateerd dat ik een melding krijg dat het apparaat niet geschikt is voor Ziggo TV.
Dat is tot nu toe alles :-)
Op mijn tablet (protab2xxl) staat ook standaard firmware en heb ik ook niets veranderd.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:37:
Er staat standaard firmware op mijn archos101 en heb er niets aan veranderd.
Geen root, geen supersu dus.
Heb gelezen dat je tenmintse 3.0 nodig hebt, de app toch geinstalleerd en geconstateerd dat ik een melding krijg dat het apparaat niet geschikt is voor Ziggo TV.
Dat is tot nu toe alles :-)
Toch is dat ding standaard geroot. Ook ik kreeg die melding maar met Google Play: OTA RootKeeper heb ik m ge temp unroot en dat werkt perfect.
Denk dus niet te snel dat ie geen root heeft als je niet zelf hebt geroot.
Dat bedoel ik, ook al is hij niet geroot, toch even unrootenjellydaddy schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:54:
[...]
Op mijn tablet (protab2xxl) staat ook standaard firmware en heb ik ook niets veranderd.
Toch is dat ding standaard geroot. Ook ik kreeg die melding maar met Google Play: OTA RootKeeper heb ik m ge temp unroot en dat werkt perfect.
Denk dus niet te snel dat ie geen root heeft als je niet zelf hebt geroot.
Verwijderd
Ik ga het vanavond gelijk even proberen en zal de uitkomst hier melden.
Thx!
Een ongeroot toestel kan je niet even unrooten. Er is een verschil tussen een Rom die meteen OOTB geroot is (zoals bij jullie blijkbaar het geval was) en een Rom die de gebruiker zelf heeft geroot. Eindresultaat is hetzelfde, beide Roms zijn gewoon geroot, en moet je handmatig even tijdelijk unrooten om tv te kunnen kijken.Gutteguttegut schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:08:
Dat bedoel ik, ook al is hij niet geroot, toch even unrooten
Nickname does not reflect reality
Nee dat is niet normaal. Geen idee waar het aan kan liggen.dwaallicht schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:22:
Is het normaal dat de taakbalk in beeld blijft tijdens het tv-kijken of ligt dit aan een van mijn apps? Ik gebruik een HTC one X op standaard Rom.
Wat bedoel je met taakbalk?dwaallicht schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:22:
Is het normaal dat de taakbalk in beeld blijft tijdens het tv-kijken of ligt dit aan een van mijn apps? Ik gebruik een HTC one X op standaard Rom.
Bij mij (Galaxy Nexus, CM10) blijft de notificatiebalk ook zichtbaar.
op mijn SGS3 ook. Ik zou dat liever als optie zien aan/uit.jelmervos schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:18:
[...]
Wat bedoel je met taakbalk?
Na de laatste op update van de Ziggo-app is wel de irritante 'Ziggo TV werkt op dit moment niet probeer het later nog eens'-melding verdwenen (die kon je al omzeilen door de app te killen en dan direct weer op te starten maar dit is handiger zo.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Heb zelf UPC en op de zaak Ziggo. Bij VPN verbinding geeft de app aan dat ik wifi via Ziggo moet gebruiken.
Balk met wifibereik, tijd, etc: notificatiebalk dus. Blijft altijd in beeld dus ook wanneer er geen meldingen zoals nieuwe berichten, updates, oid zijn. Ik begrijp dus dat anderen dit ook hebben maar niet iedereen? Ik verwacht eigenlijk dat het beeld net als n film op een mediaspeler altijd fullscreen is zonder balk.jelmervos schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:18:
[...]
Wat bedoel je met taakbalk?
Thanks, bij mij werkt het nu ook weer.GRUMBLER schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:08:
Ik heb me uitgelogd en me daarna opnieuw ingelogd et voila.
Alle zenders en geen problemen meer.
probeer honeybar (als je device geroot is)dwaallicht schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:29:
[...]
Balk met wifibereik, tijd, etc: notificatiebalk dus. Blijft altijd in beeld dus ook wanneer er geen meldingen zoals nieuwe berichten, updates, oid zijn. Ik begrijp dus dat anderen dit ook hebben maar niet iedereen? Ik verwacht eigenlijk dat het beeld net als n film op een mediaspeler altijd fullscreen is zonder balk.
Herinstallatie al geprobeerd, toestel is orgineel en mijn wifi is uitstekend.
Edit: Ik wil hem gebruiken in XBMC
[ Voor 8% gewijzigd door Woudtwe op 04-11-2012 10:29 ]
Ziggo TV StreamerWoudtwe schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:28:
Dit lijkt me een prachtige plugin, maar ik kan hem niet meer installeren. De streams zouden zijn gewijzigd geeft hij aan. Werkt hij bij niemand meer? Is er een manier om het toch nog te installeren?
Edit: Ik wil hem gebruiken in XBMC
Testing, one, two ...
Oh, daar had ik overheen gekeken. Dank je!
Als je een smart tv van je TV wilt maken, zou ik de Android stick nemen. Die kosten ongeveer 60€.elsinga schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:24:
Ik denk dat een goedkope SD decoder veel handiger is en een veel betere beeldkwaliteit zal leveren.
Een redelijk tweedehands SD decoder kost 40-50€, maar een extra smartcard is snel 10-20€ plus je zit weer te hannessen met kabels, splitters, amplifiers en dergelijke (aangenomen dat je nog geen kabel infrastructuur hebt op de plek van de 'nieuwe' tv).
edit
op me ipod deed hij het trouwens gewoon.
[ Voor 4% gewijzigd door pimNH op 22-11-2012 22:31 ]
Als de twee abo's los zijn dan heb je als het goed is zowel een inlognaam voor TV en een voor Internet.pimNH schreef op donderdag 22 november 2012 @ 22:17:
Ik heb een jiayu g3 net nieuw, app op geinstalleerd en hij werkt ook, maar als ik tv ga kijken dan zegt ie dat live tv alleen beschikbaar is voor mensen met internet en tv van ziggo. Wij hebben internet en tv van ziggo. Als ik vervolgens op systeemdiagnose druk, dan staat er een vinkje bij internet maar niet bij tv. Maar ik weet ZEKER dat we tv van ziggo hebben. De twee abbonomenten zijn wel los. Weet iemand wat het probleem is of weet iemand hoe ik in godsnaam de klantenservice bereik?
edit
op me ipod deed hij het trouwens gewoon.
Probeer in te loggen met je andere account.
Lukt dat niet moet je contact opnemen met ziggo.
--
Iemand hier met een HTC One X die een versie van de app wil testen voor mij?
Gaat om een versie die werkt op root apparaten zonder dat temp un root nodig is.
Daarnaast is hij zo ingesteld dat hij een hogere bitrate voorschotelt aan de One X.
Kan hem ook geschikt maken voor andere toestellen mbt bitrate, dan moet ik wel de ro.product.device ID hebben (te vinden in System/build.prop)
Zelfde probleem hier met een 10.1 Galaxy Note op 4.0.4. Ipad van maatje er naast gehouden en die springt netjes over naar mooi beeld na ~35 seconden. Beeld op de note blijft 'wazig' cq. SD/Telefoon stream (geen HDPI)danda schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 01:42:
Weet iemand hoe ik de tablet 10" (hoge kwaliteit) stream op de HTC flyer tablet kan krijgen. Nu krijg ik waarschijnlijk de telefoonversie van live TV en die ziet er op het 7 inch scherm heel wazig uit (ook na 1 minuut wachten)
Heeft er iemand een APK van de HDPI versie of is dit anders geregeld in de app? Kijkt men naar build.prop bijv. etc. dan houd het snel op..
Ik heb een One X. Ik wil wel testen (als je bedoelt om te kijken naar eenvoudige dingen als stabiliteit, werking e.d.)SAWYER schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:15:
Iemand hier met een HTC One X die een versie van de app wil testen voor mij?
Gaat om een versie die werkt op root apparaten zonder dat temp un root nodig is.
Daarnaast is hij zo ingesteld dat hij een hogere bitrate voorschotelt aan de One X.
Kan hem ook geschikt maken voor andere toestellen mbt bitrate, dan moet ik wel de ro.product.device ID hebben (te vinden in System/build.prop)
Ik ben matig positief over de app. Mooi dat ze nu al een heel aantal zenders aanbieden, maar ik zou toch graag alle zenders hebben die in ons pakket zit.
Bovendien crash de app geregeld, kwaliteit van de stream wisselt constant, lelijke notificatiebalk constant in beeld en geluid/beeld raken op den duur ongesynchroniseerd.
Ziggo heeft nog een hoop te verbeteren.
zie
ik moest eerst zelf de normale apk deinstalleren en de optie 'data verwijderen' gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 23:35:
..
Dan heb ik op de website van Ricagrd de apk gedownload die hij heeft gemaakt zonder de root check. Op http://www.falsyana.com/2012/android/ziggo-tv-app/ en download daar via de 2D barcode de apk.
..
Jammer genoeg is dat niet de meest recente versiearnob schreef op woensdag 26 december 2012 @ 13:42:
de apk zonder root check geprobeerd en het werkt nu eindelijk op mijn (standaard firmware) aldi tablet!
zie
[...]
ik moest eerst zelf de normale apk deinstalleren en de optie 'data verwijderen' gebruiken.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
Zoals de topic titel toch duidelijk aangeeft gaat het hier om de Ziggo TV app en Android apparaten, voor iOS mag jij in dit iPads iPad forum kijken
Hier geven we dus geen antwoord op je vraag omdat hij enorm offtopic is!
[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 05-01-2013 19:06 ]
Maar ze kunnen op zijn minst een app maken die fatsoenlijk werkt.
Ik kan zo een heel lijstje opstellen van dingen die niet goed zijn:
1. Navigatiebalk en statusbalk blijven zichtbaar tijdens het kijken
2. De kwaliteit van de stream is laag, ik had ergens gelezen dat op een 10 inch tablet de app een hogere kwaliteit stream beschikbaar stelt. Waarom niet op alle apparaten, zeker de 7 inch tablets?!
3. De app is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLL erg traag. Bij elke knop die je indrukt zit een enorme vertraging tot de app ook daadwerkelijk reageert en zelfs simpele dingen als scrollen kunnen ze al niet vloeiend krijgen, iets dat mij bij mijn eerste poging om een app te maken al lukte (lees de fucking handleiding stelletje prut programmeurs! Gebruik een viewholder en cache de plaatjes (lrucache)!!!)
Deze app is het schoolvoorbeeld van wat voor waardeloze bedrijven wij in nederland hebben: eerst alleen een iOS versie, dan een jaar later een androidversie die of een directe port is van de iOS versie, of op zichzelf gewoon erg slecht is (lelijk en vooral extreem traag). Ik snap niet hoe een kind van 17 die zich netjes aan de training guide houdt binnen een paar uur een betere app in elkaar kan flansen dan bedrijven die apps maken voor bijvoorbeeld Ziggo of Nu.nl en daar waarschijnlijk veel langer over doen en daarbij ook nog een hoop geld maken.
Het gebrek aan goede apps (zeker voor de Nederlandse markt) is naar mijn mening een veel groter probleem dan fragmentatie (fragmentatie maakt het moeilijker om een goede app te maken, maar zeker niet onmogelijk). Wat mij nog het meeste verbaast is dat de android versie van een app altijd zoveel slechter en trager is dan de iOS versie terwijl Objective C kwa syntax erg afwijkt van de meeste programmeertalen (Java, C++)
Ik vindt de traagheid wel mee vallen op mijn Asus TF700 tablet.mathijs727 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:11:
Ik snap best dat Ziggo vanwege alle rechten niet alle streams open kan stellen.
Maar ze kunnen op zijn minst een app maken die fatsoenlijk werkt.
Ik kan zo een heel lijstje opstellen van dingen die niet goed zijn:
1. Navigatiebalk en statusbalk blijven zichtbaar tijdens het kijken
2. De kwaliteit van de stream is laag, ik had ergens gelezen dat op een 10 inch tablet de app een hogere kwaliteit stream beschikbaar stelt. Waarom niet op alle apparaten, zeker de 7 inch tablets?!
3. De app is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLL erg traag. Bij elke knop die je indrukt zit een enorme vertraging tot de app ook daadwerkelijk reageert en zelfs simpele dingen als scrollen kunnen ze al niet vloeiend krijgen, iets dat mij bij mijn eerste poging om een app te maken al lukte (lees de fucking handleiding stelletje prut programmeurs! Gebruik een viewholder en cache de plaatjes (lrucache)!!!)
Deze app is het schoolvoorbeeld van wat voor waardeloze bedrijven wij in nederland hebben: eerst alleen een iOS versie, dan een jaar later een androidversie die of een directe port is van de iOS versie, of op zichzelf gewoon erg slecht is (lelijk en vooral extreem traag). Ik snap niet hoe een kind van 17 die zich netjes aan de training guide houdt binnen een paar uur een betere app in elkaar kan flansen dan bedrijven die apps maken voor bijvoorbeeld Ziggo of Nu.nl en daar waarschijnlijk veel langer over doen en daarbij ook nog een hoop geld maken.
Het gebrek aan goede apps (zeker voor de Nederlandse markt) is naar mijn mening een veel groter probleem dan fragmentatie (fragmentatie maakt het moeilijker om een goede app te maken, maar zeker niet onmogelijk). Wat mij nog het meeste verbaast is dat de android versie van een app altijd zoveel slechter en trager is dan de iOS versie terwijl Objective C kwa syntax erg afwijkt van de meeste programmeertalen (Java, C++)
Je hebt een punt dat veel Android apps een port zijn van hun iOS zusje, maar dat is niet iets wat we hier gaan bespreken!
Cogitationis poenam nemo patitur
Helaas nog geen werkende workaround kunnen vinden.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Dat werkt! Twee bestandjes overschrijven en klaar. Hartelijk dank voor de linkreyals schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:07:
Verwijderd in "Ziggo TV Streamer"
Daar staat een workaround
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Welke twee bestandjes? Wanneer ik de app start, sluit de app daarna bijna meteen (zie nog wel even ziggo logo in beeld).Bastien schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:56:
[...]
Dat werkt! Twee bestandjes overschrijven en klaar. Hartelijk dank voor de link
Hier hetzelfde probleem op de Galaxy Ace 2 (2 stuks).hars73 schreef:Hier doet ie het nu wel op m'n Archos G9, maar met een framerate van 1 of 2 frames per seconde..
....
Ligt dat aan de app of aan het toestel?
Diag zegt dat alles ok is.
Ziggo TV app geïnstalleerd, maar werkt niet
App geeft melding dat de app nog in ontwikkeling is. Dan klik ik op OK en dan volgt: Ziggo TV is gestopt: Rapport/OK
Wanneer ik een voorbeeld laat zien van het rapport zegt het rapport dat ie crasht op:
Source file: TypedArray.java
Source class: android.content.res.TypedArray
Source method: getDimensionPixelSize
Line number: 463
Vervolgens ook geprobeerd om met Superuser "temp unroot" aan te zetten en app opnieuw te installeren, maar dat blijft hetzelfde probleem met de app geven. Vervolgens ook met Voodoo OTA RootKeeper geprobeerd, maar ook geen resultaat. Dit deed ik om deze handleiding te volgen:
http://www.falsyana.com/2...mment-page-1/#comment-579
Wanneer ik root aanzet in OTA Rootkeeper kan ik echter ook niet bij de bestanden (data/data/) komen in een file manager (Astro of X-file).
Gezien de foutmelding die ik krijg denk ik dat het te maken heeft met de resolutie-opbouw van de app? De HDMI-stick staat standaard ingesteld op 1280*720@60Hz, maar andere instellingen (50Hz of 1080I of 1080P) blijven ook hetzelfde probleem met de app geven.
Ligt het aan een root-probleem of is het inderdaad de resolutie? En hoe los ik het op?
Kan inderdaad aan de resolutie liggen.PiebeJan schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:41:
Heb een Android HDMI-stick gekocht via ebay, een Softwiner Evb met Android 4.0.4.
Ziggo TV app geïnstalleerd, maar werkt niet.
App geeft melding dat de app nog in ontwikkeling is. Dan klik ik op OK en dan volgt: Ziggo TV is gestopt: Rapport/OK
Wanneer ik een voorbeeld laat zien van het rapport zegt het rapport dat ie crasht op:
Vervolgens ook geprobeerd om met Superuser "temp unroot" aan te zetten en app opnieuw te installeren, maar dat blijft hetzelfde probleem met de app geven. Vervolgens ook met Voodoo OTA RootKeeper geprobeerd, maar ook geen resultaat. Dit deed ik om deze handleiding te volgen:
Wanneer ik root aanzet in OTA Rootkeeper kan ik echter ook niet bij de bestanden (data/data/) komen in een file manager (Astro of X-file).
Gezien de foutmelding die ik krijg denk ik dat het te maken heeft met de resolutie-opbouw van de app? De HDMI-stick staat standaard ingesteld op 1280*720@60Hz, maar andere instellingen (50Hz of 1080I of 1080P) blijven ook hetzelfde probleem met de app geven.
Ligt het aan een root-probleem of is het inderdaad de resolutie? En hoe los ik het op?
Op mijn 10" Allwinner A10 tablet met een resolutie van 1024x600 werkt het wel maar start de app in portret stand op...en als ik dan een kanaal kies weer gewoon terug naar landscape.
Ik heb ook het probleem gehad dat hij daar afbrak. Bij mij lag het aan de ROM ik heb verschillende geprobeerd en bij de ene deed hij het wel en bij de andere niet. Dit is met een MK808, dus ik heb helaas geen ROMadvies voor je, gewoon wat proberen.PiebeJan schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:41:
Heb een Android HDMI-stick gekocht via ebay, een Softwiner Evb met Android 4.0.4.
Ziggo TV app geïnstalleerd, maar werkt niet.
Ik probeer er achter te komen hoe ik te werk moet gaan om andere ROM te proberen. Als ik zo de specificaties van het apparaat bekijk denk ik dat het overeenkomt met een rikomagic mk802 (zelfde uiterlijk, zelfde A10 processor). Ik zou dus een ROM kunnen proberen van een mk802?
Probleem is alleen: Hoe maak ik een back-up van de originele ROM die er nu op staat, want ik vermoed dat die niet hetzelfde is als die van rikomagic?
En is dit ongeveer wat ik moet doen?
http://www.rikomagic.co.uk/forum/viewtopic.php?f=2&t=449
of
http://liliputing.com/201...stall-mk802-firmware.html
Heb je toevallig wel een ROM advies voor de MK808B?Woudtwe schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:52:
[...]
Ik heb ook het probleem gehad dat hij daar afbrak. Bij mij lag het aan de ROM ik heb verschillende geprobeerd en bij de ene deed hij het wel en bij de andere niet. Dit is met een MK808, dus ik heb helaas geen ROMadvies voor je, gewoon wat proberen.
Ik krijg die ruk-app ook niet aan de praat. Ik heb nu de originele ROM geprobeerd, Finless 1.7 en Finless 2.1. Blijft crashen!
Dit terwijl de app op mijn tabletje, ook met Rockchip en 720p resolutie wel prima werkt.
Als iemand dus een goede ROM voor de MK808B (original) weet, hoor ik het graag!!
Aldus, naar waarheid ingevuld
Verwijderd
Heb een mk819 android 4.1.1 1.6ghz 1gb ram open gl 2.0 alles wat nodig heeft de android box.
Maar zodra ik ziggo opstart zie ik het scherm met ziggo dan dat het een testfase is druk ik op ok dan stopt de app. Ook al de gemodde versie geprobeerd. Maar doet het dan ook niet.. iemand een idee of oplossing. Ps unrooten met superuser lukt niet vinkje verdwijnt na 2 sec bij temp unroot.
Gr Dennis
ehh, wat voor tablet heb je. Ik heb een 7" nexus en die loopt prima.mathijs727 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:11:
3. De app is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLL erg traag."
Eerst heb je een aantal seconden matig beeld waarna hij omschakeld naar betere kwaliteit. Maar vanaf dat moment begint hij direct te haperen. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen? Eerst werkte dit wel gewoon (paar maanden terug)
Heb hetzelfde probleem (ook op de Transformer met Katkiss). Krijg Ziggo live tv niet fatsoenlijk aan het lopen. Heb verschillende apk's geprobeerd. Iemand tips?Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:14:
Ik weet niet of dit het juiste topic is voor de Ziggo TV app, gezien er recent zo weinig reacties zijn. Maar ik heb een Asus TF101 Transformer met KatKiss rom (4.3.1) en mijn Ziggo app werkt slecht bij live tv kijken.
Eerst heb je een aantal seconden matig beeld waarna hij omschakeld naar betere kwaliteit. Maar vanaf dat moment begint hij direct te haperen. Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen? Eerst werkte dit wel gewoon (paar maanden terug)
Verwijderd
ik heb pas xdmc gedownload en had graag het ziggo add ons erop gehad maar bij mij staat die niet in de lijst ik heb gelezen dat ik de laatste versie moet hebben war kan ik dit vinden
p.s ben wel in gebruik van ziggo alles in1
alvast bedankt,
Ligt dus inderdaad aan het rooten. Na mijn Note 2 geunroot te hebben werkt de app opeens wel weer.
[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 15-01-2015 22:17 ]
"When you grow up your heart dies"
Het TV-deel van de Ziggo TV app werkt alleen wanneer je gebruikt maakt van het Ziggo netwerk, je hebt dus een Mijn Ziggo account nodig en een IP adres vanaf het Ziggo netwerk!