Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
En volgens mij kun je dan ook op niet-Ziggo netwerken TV kijken, of kon dat met Ziggo ook al?reyals schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:35:
In plaats van Ziggo tv kun je op een geroot toestel met lollipop wél gebruik maken van Horizon Go, met je Ziggo inlog. Met horizon kun je dan wel gewoon live tv kijken. (En sommige gemist programma's zonder te betalen)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Met de Ziggo app weet ik niet, die werkt niet op root. Deze werkt in elk geval ook op kpn fonjelmervos schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:07:
[...]
En volgens mij kun je dan ook op niet-Ziggo netwerken TV kijken, of kon dat met Ziggo ook al?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ja, Horizon GO werkt inderdaad op geroote apparaten.reyals schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:25:
[...]
Met de Ziggo app weet ik niet, die welke niet op root. Deze werkt in elk geval ook op kpn fon
Zojuist op een geroote S5 geinstalleerd en het werkt perfekt.
Vanavond ook nog even op mijn Nexus 7 installeren.
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Nadeel van Horizon Go is dat het een k*t app is. Afgelopen dagen getest en het stopt op de meeste zenders na een minuut of 3 met spelen.
Let op:
Het TV-deel van de Ziggo TV app werkt alleen wanneer je gebruikt maakt van het Ziggo netwerk, je hebt dus een Mijn Ziggo account nodig en een IP adres vanaf het Ziggo netwerk!
Het TV-deel van de Ziggo TV app werkt alleen wanneer je gebruikt maakt van het Ziggo netwerk, je hebt dus een Mijn Ziggo account nodig en een IP adres vanaf het Ziggo netwerk!