Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

marklinfan schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:15:
Mooie site hoor!
Is er ook een URL naar de oude site, dus zonder EPG? Is namelijk onwerkbaar traag vind ik ... zeker op een smartphone met zo'n klein scherm moet je veel te veel scrollen.
Ik zeg, eerste post van dit topic :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-08 16:14
Een kleine update voor de programmagids die betrekking heeft op in ieder geval de Samsung Galaxy S2. Het vloeiendheid van het scrollen is verbeterd, maar voor sommige apparaten kan het tegenwerkend werken. Daarom laat ik het standaard uit staan. Je kan het aan zetten door in het menu > kwaliteit > scrollen > 'vloeiend scrollen' aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Super initiatief en nu al een goeie app.

Paar vragen/opmerkingen:
- Komen de zenders die nu nog niet beschikbaar zijn nog wel beschikbaar?
- Scrollen op Galaxy tab 10.1 gaat redelijk, maar scrollen op Galaxy S gaat niet soepel. Bij galaxy s komt soms opeens menu te voorschijn (zonder er op te klikken). Het scherm gaat ook telkens van links naar rechts, zoekend naar juiste tijdstip?
- De knoppen en de tijdslijn zijn op een telefoon vrij groot. Misschien dat als je een telefoon herkend dat de dat wat kleiner wordt?

Gebruik de app op mijn tab laatste dagen vrij veel, echt handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Fivel schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:04:
Super initiatief en nu al een goeie app.

Paar vragen/opmerkingen:
- Komen de zenders die nu nog niet beschikbaar zijn nog wel beschikbaar?
- Scrollen op Galaxy tab 10.1 gaat redelijk, maar scrollen op Galaxy S gaat niet soepel. Bij galaxy s komt soms opeens menu te voorschijn (zonder er op te klikken). Het scherm gaat ook telkens van links naar rechts, zoekend naar juiste tijdstip?
- De knoppen en de tijdslijn zijn op een telefoon vrij groot. Misschien dat als je een telefoon herkend dat de dat wat kleiner wordt?

Gebruik de app op mijn tab laatste dagen vrij veel, echt handig!
Allereerst, bedankt voor je support.

1. Aan welke zenders zat je te denken?
2. Neem een kijkje in je url. Waneer er /?menu=... staat komt het menu automatisch in beeld na het laden van de pagina. Ik denk dat dat het probleem op lost. Het scherm zoekt alleen maar bij het laden van de pagina naar het juiste tijdstip en wanneer je op 'NU' klikt. Verder zou er niks moeten gebeuren het scrollen betreft.
3. Een hele goede tip en daar dank ik je voor. De knoppen zelf kan ik (nog) niet verkleinen omdat dit veel aanpassing vergt, maar ik heb al wel de programmas verkleind wanneer je naar het kleinste zoomniveau gaat. Ik hoop dat dit het overzicht al een heel stuk beter maakt.

Nog veel plezier met de app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Wezelkrozum schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:13:
[...]

Allereerst, bedankt voor je support.

1. Aan welke zenders zat je te denken?
2. Neem een kijkje in je url. Waneer er /?menu=... staat komt het menu automatisch in beeld na het laden van de pagina. Ik denk dat dat het probleem op lost. Het scherm zoekt alleen maar bij het laden van de pagina naar het juiste tijdstip en wanneer je op 'NU' klikt. Verder zou er niks moeten gebeuren het scrollen betreft.
3. Een hele goede tip en daar dank ik je voor. De knoppen zelf kan ik (nog) niet verkleinen omdat dit veel aanpassing vergt, maar ik heb al wel de programmas verkleind wanneer je naar het kleinste zoomniveau gaat. Ik hoop dat dit het overzicht al een heel stuk beter maakt.

Nog veel plezier met de app!
1. Eurosport, CNN, etc..
2. Met Galaxy S komt menu nog wel te voorschijn zonder dat ik er op klik. Als ik aan het scrollen bent, dan denkt ie dat ik op de knop druk terwijl ik daar niet in de buurt ben met mijn vinger. Er staat btw geen ?menu= in de url.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Fivel schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:27:
[...]

1. Eurosport, CNN, etc..
2. Met Galaxy S komt menu nog wel te voorschijn zonder dat ik er op klik. Als ik aan het scrollen bent, dan denkt ie dat ik op de knop druk terwijl ik daar niet in de buurt ben met mijn vinger. Er staat btw geen ?menu= in de url.
1. Helaas niet voor Ziggo. Ik heb deze kanalen toegevoegd aan de gids omdat deze door UPC bezoekers bekeken kunnen worden. De zenders Comeday Central t/m Canvas zijn er puur voor de programmainformatie. Een tv gids zonder de meest bekeken kanalen is immers waardeloos ;)
2. Dit is heel raar, zou je hiervan een video kunnen maken en me de link via een direct message kunnen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 14:21
Weet iemand hoe je kunt wisselen van gebruik van de mediaplayer? Mijn ega heeft per ongeluk aangevinkt dat ze altijd de galerijplayer gebruikt bij tv kijken. Ik wil dit instellen naar BS player lite maar krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar, zonder de galerij te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Wesnam schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:09:
Weet iemand hoe je kunt wisselen van gebruik van de mediaplayer? Mijn ega heeft per ongeluk aangevinkt dat ze altijd de galerijplayer gebruikt bij tv kijken. Ik wil dit instellen naar BS player lite maar krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar, zonder de galerij te verwijderen.
Menu / Instellingen / Applicaties / Applicaties beheren / Click op Mediaplayer/ Standaardinstellingen Wissen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
[quote][b]

Thanks, dat lijkt achteraf een stuk makkelijker dan vooraf gedacht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Ziggo stream kijkers,

Ziggo is bezig met een officiele Android aplicatie via Google play (Market) ! Voor de gebruikers van Ziggo is het zo dat medio juni (voordeel of nadeel) er door heel Nederland gebruik is van het Ziggo netwerk. Ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat bij elke gebruiker (klant) een client word aangemaakt in de router die een vrije wifi stream gaat uitzenden. Dat zal verder geen gevolgen hebben voor de gebruiker zelf. Echter is het zo dat je dus door een stad kunt lopen en kunt inloggen op een ziggo (hotspot) en die houd van router tot router verbinding. Overigens zullen zover bekent geen extra kosten aan verbonden zijn en doe je via je klantnummer inloggen.

Verder voorspel ik dat wij dit jaar de troonopvolging hebben ! Maar dat terzijde .....

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:35:
@ Ziggo stream kijkers,

Ziggo is bezig met een officiele Android aplicatie via Google play (Market) ! Voor de gebruikers van Ziggo is het zo dat medio juni (voordeel of nadeel) er door heel Nederland gebruik is van het Ziggo netwerk. Ik heb uit zeer betrouwbare bronnen vernomen dat bij elke gebruiker (klant) een client word aangemaakt in de router die een vrije wifi stream gaat uitzenden. Dat zal verder geen gevolgen hebben voor de gebruiker zelf. Echter is het zo dat je dus door een stad kunt lopen en kunt inloggen op een ziggo (hotspot) en die houd van router tot router verbinding. Overigens zullen zover bekent geen extra kosten aan verbonden zijn en doe je via je klantnummer inloggen.

Verder voorspel ik dat wij dit jaar de troonopvolging hebben ! Maar dat terzijde .....
Buiten de hele discussie wat ik er mogelijk van vindt dat mijn modem load gaat zitten verwerken voor andere mensen en wat het mogelijk betekent voor de beveiliging van m'n eigen netwerk

Ben best benieuwd hoe ze dat door heel nederland gaan doen met die vervelende UPC gebieden :p

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:35:
@ Ziggo stream kijkers,

hoe gaan ze dit doen met de 1000+ klanten die geen wifi modem hebben?
ik heb gewoon een ubee modem zonder extra meuk erop.Gaat het bij mij dan al niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeroe.b
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-08 21:13
@Mr_Blobby: thanks! ziet er super uit. Ga je dit verder doorontwikkelen met EPG enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• romen-t
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-08 12:14
waar kan ik dat van blobby vinden met systeem-> settings-> add-on ens. hoe kom ik in dat menu? ik heb plug in voor pc al gedownload wat moet ik daarna doen om tv te krijgen op pc
albast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb even een playlist in VLC Media Player gemaakt met de zenders op quality 4:
http://www.2shared.com/file/-4siTwiR/ZiggoTV.html

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:40

Mystikal

It never hurts to help!

Iemand al ervaring met de Xoom, Android 4.0?

Bij mij werkt het niet heel lekker icm Dice Player.

[ Voor 7% gewijzigd door Mystikal op 25-03-2012 17:18 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jelmervos schreef op zondag 25 maart 2012 @ 11:17:
Ik heb even een playlist in VLC Media Player gemaakt met de zenders op quality 4:
http://www.2shared.com/file/-4siTwiR/ZiggoTV.html
Mooi initiatief! Had het direct gedownload, maar helaas wordt niets afgespeeld.

Ik gebruik VLC.
File reading failed:
VLC could not open the file "212.54.62.52:80/session/0573e006-da07-4f61-b94b-27d273981255/c_Ned1_2eae6ddfdb88a5f0c43301d2b27bd93b//Nederland_1_S4/Fri_Feb_17_14_10_02_2012__1539Kb_live_688785.ts".
Your input can't be opened:
VLC is unable to open the MRL '212.54.62.52:80/session/0573e006-da07-4f61-b94b-27d273981255/c_Ned1_2eae6ddfdb88a5f0c43301d2b27bd93b//Nederland_1_S4/Fri_Feb_17_14_10_02_2012__1539Kb_live_688785.ts'. Check the log for details.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

SanderTje! schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:06:
[...]

Mooi initiatief! Had het direct gedownload, maar helaas wordt niets afgespeeld.

Ik gebruik VLC.

[...]
Vreemd, hier werkt hij nog steeds perfect. Ik gebruik wel een nightly van VLC Player: 2.1.0-git-20120324-0403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
jelmervos schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:23:
[...]

Vreemd, hier werkt hij nog steeds perfect. Ik gebruik wel een nightly van VLC Player: 2.1.0-git-20120324-0403
Ah, that might explain it!

Ik zit (nog) op Ubuntu 10.04 (Lucid Lynx) en daarvoor is versie 2 van Ubuntu officieel niet beschikbaar lees ik. Op dit moment upgrade ik 1.06 (want dat is officieel de laatste versie op 10.04) naar 1.1.13, dat blijkt de laatste versie te zijn die je onofficieel kan gebruiken.

En na het updaten: dat werkt wel! Thanks!

Dus, mocht iemand deze error ook hebben.. dan weet je nu waarom. ;)

Edit: Helemaal zuiver werkt het niet, maar het doet het wel 'beter'.
Maar eens uitzoeken naar welke distro ik wil verhuizen of dat ik deze nog wil upgraden...

[ Voor 11% gewijzigd door SanderTje! op 25-03-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:53

XanderDrake

Build the future!

Met mijn oude versie van VLC werkt het ook niet, eens updaten.

edit: Werkt!! geweldig.

Alleen nu zoek ik nog Belgie 1 en 2, en misschien BBC. Dan ben ik blij :)

[ Voor 47% gewijzigd door XanderDrake op 26-03-2012 09:59 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik probeer het op te nemen via VLC, maar bij mij crashed het programma dan. Iemand anders het al geprobeerd?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

XanderDrake schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:54:
Alleen nu zoek ik nog Belgie 1 en 2, en misschien BBC. Dan ben ik blij :)
Als Ziggo daar streams voor heeft kun je die gewoon toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

jelmervos schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:35:
Als Ziggo daar streams voor heeft kun je die gewoon toevoegen.
Dat begrijp ik, alleen ik zie niet hoe ik die channel codes (die je in de stream url stopt) moet achterhalen. Kan iemand mij de goede kant op duwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

TV kijken werkt niet, kijk normaal elke avond op mijn SGT 10.1 ??

Meer mensen hier last van ??

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
robotjoek schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:45:
TV kijken werkt niet, kijk normaal elke avond op mijn SGT 10.1 ??

Meer mensen hier last van ??
Sorry, de website is uit de lucht. Ik heb de host al benadert. Ik zal het laten weten wanneer de website weer online is.

EDIT: Het ziet er naar uit dat de site geddost wordt. Ik ben er niet zeker van.

EDIT2: Voorlopig stuur ik iedereen door naar een backup server (http://84.24.167.94/tv/epg)

EDIT3: De mailserver was blijven hangen.

[ Voor 25% gewijzigd door Wezelkrozum op 26-03-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Wezelkrozum schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:14:
[...]

Sorry, de website is uit de lucht. Ik heb de host al benadert. Ik zal het laten weten wanneer de website weer online is.
Thx voor je snelle reactie, ik zie je antwoord wel verschijnen !

Thx.

EDIT: wat is geddost ?

[ Voor 4% gewijzigd door robotjoek op 26-03-2012 21:20 ]

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
De website is weer online. De mailserver was blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ddos = direct denial of service, simpel gezegd wordt je site dan geblokkeerd door kwaadwillenden.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

rockhopper schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:42:
[...]

ddos = direct denial of service, simpel gezegd wordt je site dan geblokkeerd door kwaadwillenden.
Distributed denial-of-service, distributed want van meedere plaatsen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
UPDATE: De zenders Eurosport en National Geographic Channel zijn nu ook live te bekijken op zowel de EPG als de Android website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Wezelkrozum schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:58:
UPDATE: De zenders Eurosport en National Geographic Channel zijn nu ook live te bekijken op zowel de EPG als de Android website.
Geweldig ! Comedy Central erbij zou geweldig zijn!

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Fasterinside schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:35:
[...]

Geweldig ! Comedy Central erbij zou geweldig zijn!
Mee eens, hopelijk doet ziggo dat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
Zou Sport1 en Eredivisielive ook te bekijken zijn of is dit dus echt afhankelijk van of ziggo dit aanbiedt? Op eredivisielive staat dat ze hierover in onderhandeling zijn met de providers, sport1 heeft de tactiek om internet en tv los te koppelen. Lijkt mij super als het met een workaround zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Ik denk niet dat betaalpakketten 1 van de eerste zenders zijn die ook online gezet gaan worden. Ieder huis heeft zo z'n eigen pakketten en het vergt extra werk om voor ieder huis uit te zoeken welke zenders online bekeken mogen worden. Ik verwacht dat Ziggo het zenderpakket eerst zal uitbreiden met de zenders van het basispakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:50

The Executer

Lekker belangrijk!

Hoe lijkt het eigenlijk met de XMBC Plugin? Zojuist nieuwste versie van XBMC binnen gehaald, plugin geinstalleerd, maar deze doet niets. Hij haalt data op, waarna ik in een lege 'map' terecht komt...

Overigens, uiteraard op een Ziggo-verbinding :P

[ Voor 11% gewijzigd door The Executer op 31-03-2012 01:33 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:32
The Executer schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:25:
Hoe lijkt het eigenlijk met de XMBC Plugin? Zojuist nieuwste versie van XBMC binnen gehaald, plugin geinstalleerd, maar deze doet niets. Hij haalt data op, waarna ik in een lege 'map' terecht komt...

Overigens, uiteraard op een Ziggo-verbinding :P
Ik zal vandaag even een nieuwe maken.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:52
Mr_Blobby schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:13:
[...]

Ik zal vandaag even een nieuwe maken.
Bedankt _/-\o_

Hier namelijk hetzelfde probleem.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
De nieuwe versie van de XBMC addon om de Ziggo streams in XBMC te bekijken, staat op dezelfde downloadlocatie: http://www.box.com/s/apqzgkrd8j89s7d2qf5l

Indien van toepassing:
Verwijder eerst de oude versie via System -> Add-ons -> Enabled Add-ons -> Video Add-ons -> Ziggo TV Streams -> Uninstall

De XBMC Add-on voor Ziggo TV streaming is vanaf nu gewoon te vinden in de officiele repository van XBMC add-ons :)
Dus ga in XBMC naar:
System → Settings → Add-ons → Get Add-ons → XBMC.org Add-ons → Video Add-ons → Ziggo TV Streams

Ik heb het getest met XBMC "Eden" op Windows 7.
De nieuwe versie bevat ook de twee extra zenders National Geographic en Eurosport.
Uiteraard is een internetverbinding van Ziggo vereist.

Ik maak gebruik van de Ziggo TV website van Wezelkrozum om de stream te achterhalen (in de hoogste kwaliteit). Dus met dank aan Wezelkrozum. _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Mr_Blobby op 05-04-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Mooi om te zien dat het weer werkt Blobby! _/-\o_

UPDATE: Nu ook programmainformatie bij de simpele pagina! Voorbeeld:

(http://tv.wezelkrozum.nl/android)
Afbeeldingslocatie: http://tv.wezelkrozum.nl/prevAndroidPageProgrammainformatie.png

[ Voor 11% gewijzigd door Wezelkrozum op 01-04-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
  • Laatst online: 31-10-2016
Snap niet waarom ZIggo via alle applicatie's hier genoemd bij mij niet 'meer' werkt? zo te lezen bij andere ziggo gebruikers wel?. In het begin toen je online TV kon kijken werkte het maar sinds 2 maanden niet. Any idea ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
@johnhere De website had vandaag tussen 18:45 en 19:30 uur last van DDOS aanvallen en was daarom tijdelijk niet bereikbaar. Dus nu zou het wel weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Hoe kom ik op de simpele pagina?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Sorry Wezelkrozum, ik waardeer je werk, maar ik moet toch echt even kwijt dat ik jouw implementatie steeds vervelender vind werken ;) Heel lang was ik fan en ik snap best dat je er iets aan wilt verdienen, maar die advertenties en het "Stream aanmaken"... werkt dat ook echt bijvoorbeeld voor jou?

Het was zo mooi simpel!

[ Voor 22% gewijzigd door SanderTje! op 01-04-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
UPDATE: Alle zenders worden vanaf vandaag via http://tv.wezelkrozum.nl/redirectToStream.php opgevraagd. De manual is ook op die pagina te vinden.
SanderTje! schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:20:
Sorry Wezelkrozum, ik waardeer je werk, maar ik moet toch echt even kwijt dat ik jouw implementatie steeds vervelender vind werken ;) Heel lang was ik fan en ik snap best dat je er iets aan wilt verdienen, maar die advertenties en het "Stream aanmaken"... werkt dat ook echt bijvoorbeeld voor jou?

Het was zo mooi simpel!
Ik vind het jammer dit te horen SanderTje, maar de host is niet gratis. Suggesties voor andere "verdien"modellen zijn natuurlijk altijd welkom in mijn Direct Messages postvak. Vergeet niet dat dit pas de eerste keer is dat ik met advertenties werk en dat er in de komende tijd nog aan geschaafd gaat worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Wezelkrozum op 02-04-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Wezelkrozum schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:07:
UPDATE: Alle zenders worden vanaf vandaag via http://tv.wezelkrozum.nl/redirectToStream.php opgevraagd. De manual is ook op die pagina te vinden.

[...]

Ik vind het jammer dit te horen SanderTje, maar de host is niet gratis. Suggesties voor andere "verdien"modellen zijn natuurlijk altijd welkom in mijn Direct Messages postvak. Vergeet niet dat dit pas de eerste keer is dat ik met advertenties werk en dat er in de komende tijd nog aan geschaafd gaat worden.
Snap ik, het is ook geen kritiek waarmee ik je werk wil afbranden, maar volgens mij ben je als aanbieder van een dergelijke site meer gebaat bij een win-win situatie. Wat dacht je van dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Nederland 1
-----------
Nederland 2
-----------
Nederland 3
-----------
Advertentie
-----------
RTL4
-----------
Etc.

Hiermee neemt een advertentie dezelfde plek in als een zender, waardoor er niets meer zweeft. :)

Wat ik persoonlijk toch wel het vervelendst vind, is dat je niet meer kan 'zappen' door de tussenpagina voordat je redirect naar de stream. Wat je daar aan zou kunnen doen weet ik eerlijk gezegd niet.

Helpt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
SanderTje! schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:23:
[...]

Snap ik, het is ook geen kritiek waarmee ik je werk wil afbranden, maar volgens mij ben je als aanbieder van een dergelijke site meer gebaat bij een win-win situatie. Wat dacht je van dit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Nederland 1
-----------
Nederland 2
-----------
Nederland 3
-----------
Advertentie
-----------
RTL4
-----------
Etc.

Hiermee neemt een advertentie dezelfde plek in als een zender, waardoor er niets meer zweeft. :)
Als je had gekeken naar de huidige website dan had je gezien dat ik deze wijziging gisteren had doorgevoerd ;) Sommige zwevende advertenties gaven nogal wat problemen. De advertentie staat sinds gisteren op de positie van de eerste zender. Dus als het goed is is dit opgelost.
SanderTje! schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:23:
Wat ik persoonlijk toch wel het vervelendst vind, is dat je niet meer kan 'zappen' door de tussenpagina voordat je redirect naar de stream. Wat je daar aan zou kunnen doen weet ik eerlijk gezegd niet.
Ik weet niet of ik je hierin helemaal volg. Je bedoelt dat wanneer je op een zender klikt de pagina herlaad en dat het dan nog een tijdje duurt voordat de zender geladen is. In die tijd klik je snel op een andere zender?
Opbouwende kritiek is altijd welkom! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
De XBMC Add-on voor Ziggo TV streaming is vanaf nu gewoon te vinden in de officiele repository van XBMC add-ons :)
Dus ga in XBMC naar:
System → Settings → Add-ons → Get Add-ons → XBMC.org Add-ons → Video Add-ons → Ziggo TV Streams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Mr_Blobby schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:20:
Dus ga in XBMC naar:
Geniaal, dat maakt het veel simpeler. Held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesnam
Hmm.. laatste dagen hangt het systeem wel erg vaak, met name in de avonduren. Nu ook weer. Ziggo, asus transformer prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJH-710
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Bij mij werkt de ziggo add-on niet voor XBMC. Als ik de add-on open worden de verschillende zenders wel geladen maar als ik vervolgens een zender probeer te openen sluit XBMC zichzelf af. Ik gebruik Mac OS X en de laatste versie van XBMC. Iemand enig idee wat de reden kan zijn? Ik kan trouwens de ziggo add-on ook niet vinden in de officiele repository van XBMC. Ik heb hem gedownload en handmatig toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
sanderTje, ik zou zeggen maak je eigen pagina.. dit zijn de streams:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
http://212.54.62.68:80/session/1e514876-efc5-4552-863e-b2d1c8145577/c_Ned1P_837cdf8c58f95a8015545fba625c65cf/Ned1P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/586c787b-5aa7-42fb-ae7c-8e5f98ded974/c_Ned2P_17cdcabb6a1629ade847e786c7c4c39a/Ned2P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/a6c57391-5e48-4736-b92d-1b98e9a3f715/c_Ned3P_f273df7cc8f7da8a31eef31d0ce6ba3d/Ned3P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/ca47745e-2b6d-44bf-8270-1a8a9717e5ff/c_RTL4P_da5a080f3f84b406396ffc658a36e5f4/RTL4P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/dd609033-6906-4bcb-9d6e-75e017af76b2/c_RTL5P_ba0a897e22c17c0a1e68c069ee7642e8/RTL5P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/fe2f5502-112b-43f8-b667-c327b43fbaaa/c_SBS6P_3128160734302578245ed08a392bc5e4/SBS6P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/a0c7c77b-d7a6-46b6-bc2f-9ac6dd9ad0d9/c_RTL7P_fdec2cdc88a2a4b836aad1a530bab7fd/RTL7P.m3u8

http://212.54.62.85:80/session/3d3ffecb-2d71-459f-9a79-9e32ab9f08e7/c_VeroP_d333757ff575177c5e14eeee9eccac0a/VeroP.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/2b953d08-278d-4f15-84c9-551933bce7cf/c_Net5P_f926fd1f2e1d8f83375687c227a2a0e1/Net5P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/75ea6716-8c47-4df2-bf2e-cd86ff083a6f/c_RTL8P_c6dfae0cd155ad8e294275c407c210fa/RTL8P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/fb39a5ab-ccbc-4c15-a82c-4e4d8ea5fdfd/c_NGCP_d31c36e81eaa8e19a070488f2cdf89e4/NGCP.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/9d9ebc73-52fe-4fbf-aad1-5fc376a4e03a/c_ESPP_98e95a4a6eb488d8ae206c630471d346/ESPP.m3u8

alternatieve servers (as far as i know)

212.54.62.68
212.54.62.69
212.54.62.84
212.54.62.85

[ Voor 5% gewijzigd door lazydave-II op 07-04-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxize
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02-2024

Oxize

Social Engineering Specialist

Ik krijg het niet voor elkaar om een andere player te gebruiken op mijn Asus Transformer dan de standaard videospeler (gallerij). Zelfs niet als de gegevens voor dat programma zijn gewist.

Heb op moment alle streams in Daroon Player aangemaakt. Jammer dat Discovery Channel er nog steeds niet tussen het lijstje staat :(

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
lazydave-II schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:42:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
http://212.54.62.68:80/session/1e514876-efc5-4552-863e-b2d1c8145577/c_Ned1P_837cdf8c58f95a8015545fba625c65cf/Ned1P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/586c787b-5aa7-42fb-ae7c-8e5f98ded974/c_Ned2P_17cdcabb6a1629ade847e786c7c4c39a/Ned2P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/a6c57391-5e48-4736-b92d-1b98e9a3f715/c_Ned3P_f273df7cc8f7da8a31eef31d0ce6ba3d/Ned3P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/ca47745e-2b6d-44bf-8270-1a8a9717e5ff/c_RTL4P_da5a080f3f84b406396ffc658a36e5f4/RTL4P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/dd609033-6906-4bcb-9d6e-75e017af76b2/c_RTL5P_ba0a897e22c17c0a1e68c069ee7642e8/RTL5P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/fe2f5502-112b-43f8-b667-c327b43fbaaa/c_SBS6P_3128160734302578245ed08a392bc5e4/SBS6P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/a0c7c77b-d7a6-46b6-bc2f-9ac6dd9ad0d9/c_RTL7P_fdec2cdc88a2a4b836aad1a530bab7fd/RTL7P.m3u8

http://212.54.62.85:80/session/3d3ffecb-2d71-459f-9a79-9e32ab9f08e7/c_VeroP_d333757ff575177c5e14eeee9eccac0a/VeroP.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/2b953d08-278d-4f15-84c9-551933bce7cf/c_Net5P_f926fd1f2e1d8f83375687c227a2a0e1/Net5P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/75ea6716-8c47-4df2-bf2e-cd86ff083a6f/c_RTL8P_c6dfae0cd155ad8e294275c407c210fa/RTL8P.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/fb39a5ab-ccbc-4c15-a82c-4e4d8ea5fdfd/c_NGCP_d31c36e81eaa8e19a070488f2cdf89e4/NGCP.m3u8

http://212.54.62.68:80/session/9d9ebc73-52fe-4fbf-aad1-5fc376a4e03a/c_ESPP_98e95a4a6eb488d8ae206c630471d346/ESPP.m3u8

212.54.62.68
212.54.62.69
212.54.62.84
212.54.62.85
Bedankt voor nieuwe links! De kwaliteit is een stukje slechter dan die voor de iPad, maar goed genoeg om te dienen als backup streams.

Nogmaals bedankt! De backups zitten nu in mijn website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Oxize schreef op zondag 08 april 2012 @ 01:12:
Ik krijg het niet voor elkaar om een andere player te gebruiken op mijn Asus Transformer dan de standaard videospeler (gallerij). Zelfs niet als de gegevens voor dat programma zijn gewist.

Heb op moment alle streams in Daroon Player aangemaakt. Jammer dat Discovery Channel er nog steeds niet tussen het lijstje staat :(
BS Player lite zou gewoon met deze formaten om moeten kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

lazydave-II schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:42:

...

212.54.62.68
212.54.62.69
212.54.62.84
212.54.62.85
In die linkjes zit toch een sessie id, verloopt die niet na verloop van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Voor iedereen die geïnteresseerd is, heb ik hier het protocol uitgelegd hoe je van bijvoorbeeld de url van Nederland 1
http://webtv-rqr.ziggo.nl/Ned1.m3u8
komt tot de live mpeg transportstream van bijvoorbeeld:
http://212.54.62.85:80/session/74523874-bafd-4102-8981-2f3872ff2ed2/c_Ned1_2eae6ddfdb88a5f0c43301d2b27bd93b/Nederland_1_S4/Fri_Feb_17_14_10_02_2012__1539Kb_live_774638.ts

Het is een simpel HTTP request/response verhaal, waarbij je uiteindelijk de transportstream te pakken heb.
De sessie id krijg je op die manier automatisch en hoef je niet te kopiëren van anderen.
Dit zijn de url's als startpunt voor de Ziggo live TV streams:
http://webtv-rqr.ziggo.nl/Ned2.m3u8
http://webtv-rqr.ziggo.nl/Ned3.m3u8
http://webtv-rqr.ziggo.nl/RTL4.m3u8
http://webtv-rqr.ziggo.nl/RTL5.m3u8
http://webtv-rqr.ziggo.nl/RTL7.m3u8
http://webtv-rqr.ziggo.nl/RTL8.m3u8
http://webtv-rqr.ziggo.nl/SBS6.m3u8
http://webtv-rqr.ziggo.nl/Net5.m3u8
http://webtv-rqr.ziggo.nl/Vero.m3u8
http://webtv-rqr.ziggo.nl/NGC.m3u8
http://webtv-rqr.ziggo.nl/ESP.m3u8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
kijk mr blobby nu komen we ergens!

hoe kom je aan de url: http://webtv-rqr.ziggo.nl/Ned1.m3u8

die zie ik in wireshark nergens terug als ik de netwerktraffic van de iphone/ipad apps sniff

@wezelkrozum de geposte streams zijn gesniffed van de ziggo ios applicatie op de IPhone... ik zie geen kwaliteits verschil

@jelmer ja die session idś had ik echter na 2 weken nogmaals getest en die deden het nog; ik denk dat de sessie-id (nog) niets uitmaakt

[ Voor 51% gewijzigd door lazydave-II op 08-04-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Mr_Blobby schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:20:
Voor iedereen die geïnteresseerd is, heb ik hier het protocol uitgelegd hoe je van bijvoorbeeld de url van Nederland 1
komt tot de live mpeg transportstream van bijvoorbeeld:
http://212.54.62.85:80/session/74523874-bafd-4102-8981-2f3872ff2ed2/c_Ned1_2eae6ddfdb88a5f0c43301d2b27bd93b/Nederland_1_S4/Fri_Feb_17_14_10_02_2012__1539Kb_live_774638.ts

Het is een simpel HTTP request/response verhaal, waarbij je uiteindelijk de transportstream te pakken heb.
De sessie id krijg je op die manier automatisch en hoef je niet te kopiëren van anderen.
Bij deze streams (van de iPad) werkt dit zo. Maar bij de Phone streams van lazydave-II wordt een sessienummer teruggegeven dat op een of andere manier vervormd wordt tot 2 andere sessienummers.

Voorbeeld voor Eurosport
Stap 1
Request: http://212.54.62.68:80/ESPP.m3u8
Response: http://212.54.62.68/session/1671588488923069339/ESPP.m3u8
Response session: 1671588488923069339

Stap 2
In de app wordt 1671588488923069339 op een of andere manier omgevormd tot 9d9ebc73-52fe-4fbf-aad1-5fc376a4e03a en 98e95a4a6eb488d8ae206c630471d346
(Deze 2 sessienummers komen niet voort uit de ontvangen sessienummer. Maar dit zijn de sessies van lazydave-II om en voorbeeld te geven)

Stap 3
Met de 2 nieuwe sessienummers die we uit stap 2 halen kunnen we de volgende request doen.
Request: http://212.54.62.68:80/se...e206c630471d346/ESPP.m3u8
Respons: De stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Ik heb geen iphone of ipad, maar heb de begin url's hier vandaan gehaald: M3rcury93 in "Ziggo TV Streamer".
Als de iphone app begint met een ip-adres i.p.v. een domeinnaam, dan vind ik dat al dubieus.
Zoals je in mijn analyze kan zien, eindigt de url van de transport stream met
Fri_Feb_17_14_10_02_2012__1539Kb_live_774638.ts
Dus het zou best zo kunnen zijn, dat de stream opnieuw is begonnen met "uitzenden" op 17 februari 2012 en dat de sessie sindsdien niet is gewijzigd. Maar dit is pure speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Mr_Blobby schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:10:
Ik heb geen iphone of ipad, maar heb de begin url's hier vandaan gehaald: M3rcury93 in "Ziggo TV Streamer".
Als de iphone app begint met een ip-adres i.p.v. een domeinnaam, dan vind ik dat al dubieus.
Zoals je in mijn analyze kan zien, eindigt de url van de transport stream met
Fri_Feb_17_14_10_02_2012__1539Kb_live_774638.ts
Dus het zou best zo kunnen zijn, dat de stream opnieuw is begonnen met "uitzenden" op 17 februari 2012 en dat de sessie sindsdien niet is gewijzigd. Maar dit is pure speculatie.
Dat zou kunnen. Maar dan is het wel een heel raar geprogrammeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
Och tuurlijk... Ik heb wireshark alleen naar http laten luisteren en niet naar dns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Mr_Blobby schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:20:

[...]

Dank Blobby! Weet je ook hoe ik de kwaliteit hierbij kan aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhere
  • Laatst online: 31-10-2016
johnhere schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:52:
Snap niet waarom ZIggo via alle applicatie's hier genoemd bij mij niet 'meer' werkt? zo te lezen bij andere ziggo gebruikers wel?. In het begin toen je online TV kon kijken werkte het maar sinds 2 maanden niet. Any idea ?
8)7 Okay guys and galls ik heb vandaag d.m.v een git clone mijn Fedora 16 XBMC 10.1 versie vervangen met de nieuwste 11.0 Eden release. Compileren duurde een eeuwigheid (what's new).

Hierdoor werkt de Ziggo TV add-on helemaal zoals verwacht !!! Scheelt me weer een coax naar m'n slaapkamer. _/-\o_

En dank aan jullie en Wezelkrozum voor de Ziggi online checks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
Een kleine tip voor degene waarbij het geluid van de streams in BS Player achterlopen op het beeld. Vanaf deze week ondersteund de MX Player ook m3u8 bestanden, oftewel de Ziggo streams. Wellicht dat deze beter het geluid en beeld synchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen we nergens een klacht hierover indienen?

ziggo forceert ons nu om apple producten te kopen om een dienst te gebruiken waarmee ze groot adverteren.
Ook is dit gewoon een standaard dienst welke iedere provider aanbied, alleen ziggo forceert ons om apple producten te kopen.

ik vermoed dat er gewoon ergens een contract tussen Ziggo en Apple.
voor de rest is er toch geen reden om dit weer zo selectief te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:57:
kunnen we nergens een klacht hierover indienen?

ziggo forceert ons nu om apple producten te kopen om een dienst te gebruiken waarmee ze groot adverteren.
Ook is dit gewoon een standaard dienst welke iedere provider aanbied, alleen ziggo forceert ons om apple producten te kopen.

ik vermoed dat er gewoon ergens een contract tussen Ziggo en Apple.
voor de rest is er toch geen reden om dit weer zo selectief te doen?
Ziggo forceert helemaal niets. Die iOS-app is een extra'tje, geen recht. Verder komt er vanzelf een app voor Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:04:
[...]

Ziggo forceert helemaal niets. Die iOS-app is een extra'tje, geen recht. Verder komt er vanzelf een app voor Android.
iedere provider heeft tegenwoordig een tvkijk app voor zowel android als apple.

nu zijn we gewoon verplicht een apple apparaat te kopen als we gebruiken willen maken van de functies.
ook hebben we gewoon misleiding geadverteerd, TV kijken op je tablet, nu bij Ziggo!

hier is mijn tablet, waar is mijn tv kijken nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 15:26

TFHfony

Professional Weirdo

RoD schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:04:
[...]

Deze app was er al en wordt moedwillig door Ziggo geblokkeerd. Tja... de periode van exclusiviteit waar Apple centjes voor betaald heeft aan Ziggo is helaas nog niet voorbij. Dus we zullen daar nog even op moeten wachten...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassie123
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-08 19:45
Ik hoor hier niemand over dat het niet meer werkt. Deze streams werken bij mij al tijden niet meer.

Bij wie werkt het nog wel? Wat doe ik verkeerd? Ik had ook zo'n programma van zend software of iets dergelijks maar zij hebben de pagina met dat programma ook offline gehaald. Waaruit ik concludeer dat zij ook hebben geconstateerd dat de streams niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Klopt, het werkt ook niet meer. Ziggo heeft de stekker er (voorlopig) uitgetrokken.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 07:47

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Waarom komt dit maar niet? Moet ik dan toch naar KPN toe om dit wel op mijn PC / Tablet te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 09-09 07:10
Ik heb hier laatst navraag over gedaan bij ziggo, het blijkt inderdaad een rechtenkwestie. Zolang dat niet is opgelost kan je het als androidgebruiker wel vergeten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marklinfan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 16:19
Waardeloos he dit. Ik begin ook op het punt te staan om naar KPN over te gaan, zeker ook nu KPN met interessante aanbiedingen begint te adverteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Laatst online: 03-09 09:32
Iemand onder de alias Spaarzegel veronderstelt op het gastenboek van tv.wezelkrozum.nl dat Ziggo aan het einde van de zomer verwacht voor android dezelfde functionaliteiten te kunnen bieden als nu voor Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
marklinfan schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:11:
Waardeloos he dit. Ik begin ook op het punt te staan om naar KPN over te gaan, zeker ook nu KPN met interessante aanbiedingen begint te adverteren.
Echt een reden om over te stappen, ja

hou er rekening mee dat het complete pakket van de KPN aanbieding maar 3 maanden voordeliger is, en daarna de volle prijs mag betalen ?
De streams zijn niet allemaal beschikbaar, en al niet te bekijken op telefoons.
de KPNapp die men aanbiedt voor android op de market is om de opnamefunctie te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een Xtreamer Ultra 2 HTPC, supersnel met SSD... maar het meest irritante is dat ik de Ziggo stream niet geinstalleerd krijg.

heb al volgens de instructies alles geinstalleerd: System → Settings → Add-ons → Get Add-ons → XBMC.org Add-ons → Video Add-ons → Ziggo TV Streams

Simpel zou je zeggen... de zenders worden keurig in de lijst opgehaald, no problem. maar zodra ik een zender selecteer gebeurt er niets. geen melding niks...

Ik heb een soortgelijk probleem met Icefilms. De mappen met 720p films zijn steeds leeg...

weet iemand of ik nog een extra plugin moet installeren?

ik werk met OpenElec 1.95.5 en XBMC 11 (heb geen idee hoe ik die verder kan updaten trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Heel die stream werkt toch niet? En dit is niet echt een vraag voor dit topic. Volgens mij kun je het beter in het XMBC topic zoeken! Dit gaat specifiek over Ziggo TV en Android.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem is de combi Xtreamer Ultra 2/OpenElec/Ziggo is op de internationale forums niet echt bekend. NL blijft een klein landje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:07:
ik heb een Xtreamer Ultra 2 HTPC, supersnel met SSD... maar het meest irritante is dat ik de Ziggo stream niet geinstalleerd krijg.

heb al volgens de instructies alles geinstalleerd: System → Settings → Add-ons → Get Add-ons → XBMC.org Add-ons → Video Add-ons → Ziggo TV Streams

Simpel zou je zeggen... de zenders worden keurig in de lijst opgehaald, no problem. maar zodra ik een zender selecteer gebeurt er niets. geen melding niks...

Ik heb een soortgelijk probleem met Icefilms. De mappen met 720p films zijn steeds leeg...

weet iemand of ik nog een extra plugin moet installeren?

ik werk met OpenElec 1.95.5 en XBMC 11 (heb geen idee hoe ik die verder kan updaten trouwens)
Zoals je overal in dit topic heb kunnen lezen, werken de streams niet meer.
Dus ook niet met mijn Ziggo addon voor XBMC.
Ik heb zojuist doorgegeven aan het XBMC team dat mijn Ziggo addon als "broken" moet worden gemarkeerd, zodat er geen misverstand meer onstaat in de toekomst.
Ik hoop dat zodra Ziggo een Android app oplevert met streaming functionaliteit, dat ik dan de addon voor XBMC weer werkend kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Laatst online: 09-09 07:10
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/tv-android-app/

Met de Ziggo TV Gids App heeft u altijd het meest actuele programmaoverzicht bij de hand. Met meer dan 160 zenders, overzichtelijk gerangschikt en helemaal in te stellen naar uw eigen voorkeur. Bovendien ontvangt u dagelijks kijktips en actueel televisienieuws. Vanuit de Ziggo TV Gids App deelt u ook snel en gemakkelijk uw favoriete programma's met uw vrienden via e-mail of Twitter. Medio september zult u ook op Android-tablets en -smartphones live tv kunnen kijken.

nou dat zal tijd worden.....

• marklinfan
  • Laatst online: 12-09 16:19
Goed gevonden!

Gelukkig maar, ik zat al serieus abonnementen bij andere aanbieders te bekijken om over te stappen maar had eigenlijk geen zin in die romslomp, voor het prijsverschil hoef je het namelijk niet echt te doen...

Nog een paar weekjes geduld hebben (dat kan er ook nog wel bij :) )
Ik ben benieuwd!

[ Voor 51% gewijzigd door marklinfan op 30-08-2012 09:24 ]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Super informatie! Eindelijk komt het weer terug!

Basement Bios ---- Exo-S

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
Inderdaad top, kan niet wachten!

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 07:47

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Ah super :9
Ga ik die tablets ook weer eens gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Zeker goed nieuws, ik hoop dat de streams ook op de laptop mbv VLC Player te bekijken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
*knip*

Trollen richting andere merken/gebruikers is niet nodig

[ Voor 76% gewijzigd door Bullet NL op 05-09-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minddazzzler
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-08 22:09
"Medio september zult u ook op Android-tablets en -smartphones live tv kunnen kijken."

Van de week de Ziggo folder binnen gekregen met daarin de mededeling dat dit alleen geld voor "nieuwe" alles in 1 abonnees. Net als dat een decoder voor 199 alleen geldt voor nieuwe abonnees, dus je wordt nog steeds verschrikkelijk genaaid door Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Chyroo schreef op zondag 09 september 2012 @ 08:51:
"Medio september zult u ook op Android-tablets en -smartphones live tv kunnen kijken."

Van de week de Ziggo folder binnen gekregen met daarin de mededeling dat dit alleen geld voor "nieuwe" alles in 1 abonnees. Net als dat een decoder voor 199 alleen geldt voor nieuwe abonnees, dus je wordt nog steeds verschrikkelijk genaaid door Ziggo.
Lijkt me erg sterk dat ze daar onderscheid in gaan maken.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 15:01

HaTe

haat niet

Inderdaad, als ze de app updaten kan iedereen er waarschijnlijk wel gebruik van maken.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minddazzzler
quartex schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:41:
[...]

Lijkt me erg sterk dat ze daar onderscheid in gaan maken.
Ik heb het hier toch echt zwart op wit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
Chyroo schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:48:
[...]

Ik heb het hier toch echt zwart op wit staan.
Kan je de folder scannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Chyroo schreef op zondag 09 september 2012 @ 08:51:

De IA HD decoder kost 99 euro voor nieuwe abonnees, dat heb je dus niet juist gelezen en mogelijk gaat het niet goed lezen ook op voor de Android App? Of heb je het over een andere decoder?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik had naar aanleiding van dit nieuwsbericht wel ff de poster in het bushokje gefotografeerd. Daar staat iig niet op dat dit alleen voor nieuwe abbonees is.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YFAkypsBEt6wLrxg7qiruzKv/thumb.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Zeror schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:56:
[...]

Ik had naar aanleiding van dit nieuwsbericht wel ff de poster in het bushokje gefotografeerd. Daar staat iig niet op dat dit alleen voor nieuwe abbonees is.

[afbeelding]
Hier ook niet... enkel de recorder staat als zodanig aangegeven.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Ik heb de folder die Chyroo bedoelt maar uit de vuilnisbak gehaald en dit staat er:

http://i.imgur.com/5CeDA.jpg

http://i.imgur.com/q1UyD.jpg

Dus, voortaan beter lezen Chyroo :p

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minddazzzler
Dat is inderdaad dezelfde folder, en er staat toch duidelijk in dat je als vaste klant geen gebruik kan maken van deze aanbiedingen. Ik heb zelf het max abbo bij Ziggo en kan dus ook niet upgraden.

Dus ja, ik vis als vaste klant van Ziggo achter het net, zoals velen van ons die al wel alles in 1 klant zijn.
De actie is dus alleen geldig voor NIEUWE klanten of bestaande klanten die NOG GEEN alles in 1 hebben.

En voor wat betreft de decoder:

**** De aanbieding op de HD ontvanger is alleen voor nieuwe Alles-in-1 klanten (inclusief klanten met Ziggo producten die overstappen naar Alles-in-1). Uw Alles-in-1 abonnement wijzigen kan in het wijzigingsformulier.

Met andere woorden, voor de decoder zal ik echt het volle pond moeten betalen (omdat ik al alles in 1 klant ben), en die krijg ik niet voor 99 euro.

Daarbij, ik heb omtrent die decoder al heel vaak contact gehad met Ziggo, en ik krijg hem echt niet voor 99 euro. Dat zal voor de app waarschijnlijk hetzelfde verhaal gaan worden vrees ik. Hoe krom het ook is.

Lees ik dan echt verkeerd ???

[ Voor 70% gewijzigd door Minddazzzler op 09-09-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Ja, kijk eens bij punt 3... daar staat een voetnoot (*). Enkel en alleen daar, en die verwijst naar de verklaring onderaan. Alleen die HD ontvanger valt dus onder de actie, niet de app.

En met een beetje doorvragen bij sales krijg je meestal wel een aanbieding voor de HD ontvanger. Niet voor 99 euro, maar 149 of zo. Tenminste, daar zijn in het Ziggo topic voorbeelden genoeg van te vinden. Dus vraag ze eens wat zij daarin voor jou kunnen betekenen, zonder meteen dat ding voor 99 euro te 'eisen'. Beetje spelen met betrouwbare klant, hoogste pakket, graag wat nieuws etc.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minddazzzler
Bastien schreef op zondag 09 september 2012 @ 14:50:
Ja, kijk eens bij punt 3... daar staat een voetnoot (*). Enkel en alleen daar, en die verwijst naar de verklaring onderaan. Alleen die HD ontvanger valt dus onder de actie, niet de app.

En met een beetje doorvragen bij sales krijg je meestal wel een aanbieding voor de HD ontvanger. Niet voor 99 euro, maar 149 of zo. Tenminste, daar zijn in het Ziggo topic voorbeelden genoeg van te vinden. Dus vraag ze eens wat zij daarin voor jou kunnen betekenen, zonder meteen dat ding voor 99 euro te 'eisen'. Beetje spelen met betrouwbare klant, hoogste pakket, graag wat nieuws etc.
Beste Bastien, daar ben ik al zo lang mee bezig, en ik "eis" geen 99 euro, ik probeer het altijd met een nette vraag en of er onder coulance een regeling getroffen kan worden om dat ding ook goedkoper aan te schaffen. Mede onder aanvoering dat ik al jaren een vaste klant ben en het maximale pakket afneem, natuurlijk verwijs ik dan ook naar het Ziggo gebruikersforum waar inderdaad wordt aangegeven dat de decoders voor lagere prijzen worden aangeboden aan bestaande klanten (meestal na lang doordrammen). Helaas tot op heden zonder een enkel resultaat. Er wordt netjes iedere keer verwezen naar de voorwaarden. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

Voor wat betreft de voetnoot verwijzing, daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Totaal verkeerd geïnterpreteerd. Mijn excuses. Wat mij betreft is de discussie hierover dan ook gesloten en wacht ik het maar af, of we het ook daadwerkelijk mogen gaan gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Minddazzzler op 09-09-2012 15:07 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Let op:
Het TV-deel van de Ziggo TV app werkt alleen wanneer je gebruikt maakt van het Ziggo netwerk, je hebt dus een Mijn Ziggo account nodig en een IP adres vanaf het Ziggo netwerk!