Ik heb dus Runnymede AIO V3.0.4 en ervaar dus wel degelijk lag. (En uitvallen van telefoon; en dat uitvallen gebeurd alleen als ik een tijdje zit te internetten). Hier heb je dus geen last van?ScSi schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:32:
Ik draai nu de Runnymede AIO 6.0.1 en bevalt me erg goed. Heb nog geen lag oid gemerkt, zelfs met een class2 kaartje.
Heb de Alex V1.7.5 en de 1.8 ook even gedraaid, maar die trokken de batterij toch een pak sneller leeg. Qua opbouw en structuur zijn deze redelijk gelijk.
Groot voordeel van de RunnyMede is dat je bij het installeren zelf kan aangeven wat je wel en niet wil installeren (via de Aroma Installer) - in combinatie met de 4Ext Touch Recovery echt een gemak om te installeren.
Wat me ook erg bevalt aan RunnyMede zijn de RCMix 3D tweaks, waar je zelf de toolbar ed kan instellen (transparency, % bij batterij of niet, ) maar ook een pak andere zaken (bootanimation, button mapping, ...)
Wat mij betreft (persoonlijke mening) is RunnyMede AIO de ROM die het snelst werkt en waar je het meeste customizing opties bij hebt.
Als dat niet zo is dan ga ik denk ik maar over op AIO 6.0.1, alleen nog goed inlezen hoe te updaten (backup, installeren van ROM e.d.