Ik gebruik nu maar de CM 10.1 Version 5.4.1 van VJ, want die 6.1 enzo liepen echt om de haverklap bij mij vast (op 1 dag gewoon 15 keer batterij eruit moeten halen, omdat ie niet meer reageerde op hardware buttons. Tevens nog 8 keer ofzo een soft-reboot gehad).
Bij version 5.4.1 loopt mijn telefoon echt geweldig, zonder soft-reboots. Alleen nu loop ik tegen een euvel op:
Als iemand mij belt dan reageert mijn toestel totaal niet. Hardware buttons werken niet, geluid wordt niet afgespeeld, kan telefoon niet meer aanzetten (oftewel weer batterij eruit halen)
Weet iemand misschien hier hoe ik dat kan oplossen of dat ik iets fout doe?
Hier volgt hoe ik 5.4.1 geïnstalleerd heb:
- Full Wipe gedaan
- Rom geïnstalleerd inc. soft buttons (kan echt niet meer zonder die buttons, zoek nog manier om hardware knoppen uit te schakelen/licht niet meer aan gaat)
- Via terminal A2sd ingesteld (YNY)
- Processor op 1133 MHZ gezet, en minimum op 387 MHZ (de 1 na laagste snelheid)
- Rom ingesteld; met Titanium Backup onnodige programma's eruit gehaald die ik toch niet gebruik/vervanger voor heb*)
- Via Titanium dalvik cache in rom geplaatst en dalvik opgeschoond.
*De volgende apps heb ik eruit gesloopt:
- Apollo.apk --> vervangen door Poweramp
- Browser.apk -> vervangen door Dolphin Browser Mini
- Calculator.apk --> vervangen door Science Calculator
- CMFileManager.apk --> vervangen door Solid Explorer
- CMFileManager Theme.apk
- Email2.apk --> vervangen door Outlook en Gmail
- Exchange2.apk
- Gallery2.apk --> vervangen doo Quickpic
- GoogleEars.apk
- HoloSpiralWallpaper.apk
- LatinIME.apk --> vervangen door Swiftkey
- LatinImeDictionaryPack.apk
- LatinIMELang.apk
- LiveWallpapers.apk
- PhaseBeam.apk
- Talk.apk
- Talkback.apk
- Trebuchet.apk --> vervangen door ADW Launcher EX en Widgetlocker
- UserDictionaryProvider.apk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoals je ziet heb ik geen belangrijke systeembestanden verwijderd.
-edit- kom er net achter dat dit probleem met opnemen alleen gebeurt als ik een paar apps heb gedraaid, dus lijkt wel alsof geheugen vol loopt ofzo (terwijl ik toch altijd bijna alles sluimer met Greenery)
-edit2- Nu heb ik weer batterij eruit moeten halen en opnieuw moeten opstarten, en krijg nu de foutmeldig elke keer dat SystemUI gecrashed is... waardoor ik dus niks kan. Dan maar weer een nieuwe installatie (heb gelukkig backup van voordat ik alle apps geinstalleerd en verwijderd heb

, maar leuk is anders)
[
Voor 6% gewijzigd door
Ikkuh84 op 08-05-2013 20:44
]