Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46
Misschien even een full wipe doen en de rom opnieuw installeren?

Hier doen namelijk zowel lockscreen als home knop het gewoon :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
eymey schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:15:
Misschien even een full wipe doen en de rom opnieuw installeren?

Hier doen namelijk zowel lockscreen als home knop het gewoon :)
Gedaan, heeft even succes maar na een tijdje geen lockscreen meer, geen werkende homeknop etc.

Nou is daar even mee te leven, maar bellen/internet werkt niet. Telefoon wel bellen, maar niet gebeld worden.
Nadat de Desire gebeld is, krijgt hij een 'gemiste oproep' notificatie.

Nou heb ik even geprobeerd om de .zip van Mildwild op de sd-card te zetten, full wipe en Mildwild te installeren maar dat werkt ook niet (installation aborted).

EDIT: nog een keer JB Nikez erop gezet, telefoon werkt direct. Maar ik denk dat dat straks weer voorbij is, omdat nu homeknop e.d. nog werken, maar na verloop van tijd werken die niet meer.

[ Voor 32% gewijzigd door Piet91 op 28-11-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 15:36
Piet91 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:34:
[...]

Gedaan, heeft even succes maar na een tijdje geen lockscreen meer, geen werkende homeknop etc.

Nou is daar even mee te leven, maar bellen/internet werkt niet. Telefoon wel bellen, maar niet gebeld worden.
Nadat de Desire gebeld is, krijgt hij een 'gemiste oproep' notificatie.

Nou heb ik even geprobeerd om de .zip van Mildwild op de sd-card te zetten, full wipe en Mildwild te installeren maar dat werkt ook niet (installation aborted).

EDIT: nog een keer JB Nikez erop gezet, telefoon werkt direct. Maar ik denk dat dat straks weer voorbij is, omdat nu homeknop e.d. nog werken, maar na verloop van tijd werken die niet meer.
Check ook de sd kaart eens op fouten. Verwijder de partities en maakt deze opnieuw aan. Dat kun je allemaal doen in CWM. Wel even een backup maken van je SD voor je dit doet.
Mogelijk heeft het kaartje wat problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Lockscreen kun je instellen bij System Settings - Security - Lockscreen

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Vandaag na hele tijd niet van rom te zijn gewisseld (laatste rom die ik had geflashed was Nick's rom. Nu heb ik weer gekozen voor Milwild. Mijn vereiste zijn een snelle, stabiele telefoon die er leuk uit ziet. Dat heeft Milwild helemaal. Denk dat ik deze rom mooi houd totdat ik een nieuwe telefoon koop. Ik heb hierbij trouwens wel een andere launcher geinstalleerd (Go Launcher) omdat ik die handiger vind werken.

Welke launcher gebruiken jullie en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:30
shinchan03 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:11:
Vandaag na hele tijd niet van rom te zijn gewisseld (laatste rom die ik had geflashed was Nick's rom. Nu heb ik weer gekozen voor Milwild. Mijn vereiste zijn een snelle, stabiele telefoon die er leuk uit ziet. Dat heeft Milwild helemaal. Denk dat ik deze rom mooi houd totdat ik een nieuwe telefoon koop. Ik heb hierbij trouwens wel een andere launcher geinstalleerd (Go Launcher) omdat ik die handiger vind werken.

Welke launcher gebruiken jullie en waarom?
Daar is zelfs een apart topic over.

Zelf gebruik ik LauncherPro, omdat het een simpele, maar snelle launcher is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
Misschien dat een van jullie een idee heeft mbt een issue op telefoon van mijn zus waar ik MW 4.3 op heb gezet. Bij openen van camera kom melding "sd kaart niet gevonden" of iets in die trant. Camera kan dus niet gebruikt worden, hetzelfde geldt voor navigatie (Sygic)...dezelfde foutmelding. Helaas heb ikzelf nog niet kunnen onderzoeken, maar ondertussen wel samen met haar een aantal dingen geprobeerd :

- Kaartje al uit telefoon laten halen en controleren aansluiting op kaart en telefoon, dat lijkt allemaal in orde
- In ES file explorer wordt de kaart gewoon herkend en is het bijvoorbeeld mogelijk om foto's te bekijken uit de DCIM folder. Kaartje lijkt mij dus in orde.
- Binnen de Gallery ICS app lukt het bekijken van foto's niet...een zwart blok ipv foto
- Camera ICS : foutmelding kaart niet gevonden.
- Navigatie (Sygic) hetzelde probleem : foutmelding kaart niet gevonden

Ik gok iets aan de hand met de rom...heb vaker meldingen gelezen dat na verloop van tijd/gebruik soms vreemde zaken kunnen optreden bij custom rom's. Ikzelf heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt maar goed. En MW Oxygen is altijd stabiel gebleken.

Iemand een idee of wellicht tips? Alvast bedankt voor de input / hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
dafmay schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:27:
Misschien dat een van jullie een idee heeft mbt een issue op telefoon van mijn zus waar ik MW 4.3 op heb gezet. Bij openen van camera kom melding "sd kaart niet gevonden" of iets in die trant. Camera kan dus niet gebruikt worden, hetzelfde geldt voor navigatie (Sygic)...dezelfde foutmelding. Helaas heb ikzelf nog niet kunnen onderzoeken, maar ondertussen wel samen met haar een aantal dingen geprobeerd :

- Kaartje al uit telefoon laten halen en controleren aansluiting op kaart en telefoon, dat lijkt allemaal in orde
- In ES file explorer wordt de kaart gewoon herkend en is het bijvoorbeeld mogelijk om foto's te bekijken uit de DCIM folder. Kaartje lijkt mij dus in orde.
- Binnen de Gallery ICS app lukt het bekijken van foto's niet...een zwart blok ipv foto
- Camera ICS : foutmelding kaart niet gevonden.
- Navigatie (Sygic) hetzelde probleem : foutmelding kaart niet gevonden

Ik gok iets aan de hand met de rom...heb vaker meldingen gelezen dat na verloop van tijd/gebruik soms vreemde zaken kunnen optreden bij custom rom's. Ikzelf heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt maar goed. En MW Oxygen is altijd stabiel gebleken.
Dat heb ik vaker gehad, bij cm7 en zelfs bij htc desire stock rom.
Het simpele wat ik heb gedaan is, mobiel op pc aansluiten, usb data transfer aandoen op mobiel, dan naar mijn computer gaan, rechtermuisknop op je sd kaart, vervolgens op het tabblad 'extra', en dan naar 'foutcontrole' gaan, dan op 'Nu controleren' klikken, dan alleen 'Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren' aanvinken en even laten draaien.
Dat werkte igg bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Holland1994 schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:51:
[...]

Dat heb ik vaker gehad, bij cm7 en zelfs bij htc desire stock rom.
Het simpele wat ik heb gedaan is, mobiel op pc aansluiten, usb data transfer aandoen op mobiel, dan naar mijn computer gaan, rechtermuisknop op je sd kaart, vervolgens op het tabblad 'extra', en dan naar 'foutcontrole' gaan, dan op 'Nu controleren' klikken, dan alleen 'Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren' aanvinken en even laten draaien.
Dat werkte igg bij mij.
Dank voor de tip! Ik ga het meteen doorgeven...zou prachtig zijn indien de oplossing zo eenvoudig is. Vooral omdat ik hoop dat het niet aan MW ligt...ik ben immers verantwoordelijk voor het installeren van de custom rom haha ;)

Edit : and you sir are a steely-eyed missile man _/-\o_ Dat was dus de oplossing...zus blij...ik blij. Dank!

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 02-12-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Nu onder andere de google apps zo enorm groot werden blijft er geen ruimte meer over voor andere apps. De combo nieuw mobiel + nieuw abo vind ik erg oninteressant op het moment dus er blijft maar 1 oplossing: Rooten

Ik heb geen behoefte aan een andere rom of wat dan ook. Ik wil alleen meer ruimte voor apps. Ik heb de instructies doorgelezen.

Ben ik klaar als ik de volgende stappen onderneem:

Rooten met Unrevoked en Amon Ra
SD format met ext3 partitie
Flash zip from sdcard (amonra) met de apps2sd zip van XDA
Klaar?

Moet ik voor het flashen nog een backup maken?
Wat gebeurt er met de bestaande geïnstalleerde applicaties? Of moet ik eerst terug naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Altijd!
Wat gebeurt er met de bestaande geïnstalleerde applicaties? Of moet ik eerst terug naar fabrieksinstellingen?
Het is wel het beste als je terug gaat naar fabrieksinstellingen en met iets als Titanium Backup selectief apps weer te restoren, maar ik heb het ook al wel eens zonder gedaan (4.0.4 naar 4.1.2) en die werkt nog steeds als een zonnetje. Dat blijkt overigens wel een unicum te zijn gezien de reacties op het Desire HD-mod-topic. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door haling op 03-12-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Anarchist schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:36:
Nu onder andere de google apps zo enorm groot werden blijft er geen ruimte meer over voor andere apps. De combo nieuw mobiel + nieuw abo vind ik erg oninteressant op het moment dus er blijft maar 1 oplossing: Rooten

Ik heb geen behoefte aan een andere rom of wat dan ook. Ik wil alleen meer ruimte voor apps. Ik heb de instructies doorgelezen.

Ben ik klaar als ik de volgende stappen onderneem:

Rooten met Unrevoked en Amon Ra
SD format met ext3 partitie
Flash zip from sdcard (amonra) met de apps2sd zip van XDA
Klaar?

Als je geroot bent, kun je in amon ra een backup maken (nandroid). Dit is zeg maar een image van je telefoon, Deze kun je altijd nog terugzetten.
Je apps moet je wel weer opnieuw downloaden...terugzetten met tit backup schijnt inderdaad niet altijd even goed te gaan.

Succes!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Met de rdiver van unrevoked site is het gelukt :)
(http://unrevoked.com/root...dows_hboot_driver_install)

Mbv busybox werkt titanium backup nu ook.

Ik heb via de recovery ook al een backup gemaakt.

Ik heb nog 1 vraag: Ik wil graag schoon beginnen voordat is de apps2sd installeer (en sd format met ext3) doe.

Als ik nu " terugzetten op fabrieksinstellingen" doe. Krijg ik dan gewoon de schone install net zoals een normaal (niet geroot toestel)? En blijft de Root behouden? Of gaat er dan wat mis / kan er nog wat mis gaan?

Edit: Ik ben er al achter: fabrieksinstellingen voor het apps2sd flashen is inderdaad noodzakelijk, anders komt de telefoon in een reboot loop.

Edit2: Het werkt geweldig! Had ik al veel eerder moetend doen. Eindelijk genoeg ruimte voor applicaties. Ik zie wel dat bij elke nieuwe app het interne geheugen iets kleiner wordt. ik heb nu 250-300 mb aan applicaties en nog 70mb intern geheugen over

[ Voor 223% gewijzigd door The Anarchist op 05-12-2012 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hier tot nu toe aardig goede ervaringen met Titanium backup. Wel puur en alleen voor user apps + data gebruiken en bij systeem apps + data alleen voor de 'gele' entries :).

Hmm, maar lees ik hier nou over SD kaart problemen bij anderen?

Vandaag lijkt ook in de Desire van m'n vriendin de sd-kaart het ineens te hebben begeven. SD-ext partitie lijkt van de kaart verdwenen te zijn (letterlijk) en fat32 partitie corrupt........

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
eymey schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:57:
Vandaag lijkt ook in de Desire van m'n vriendin de sd-kaart het ineens te hebben begeven. SD-ext partitie lijkt van de kaart verdwenen te zijn (letterlijk) en fat32 partitie corrupt........
Heb ik ook gehad: ik heb toen (als ik het me goed herinner) gewoon via een MicroUSB-kabel 'm aan m'n desktop gehangen en met fsck alle fouten hersteld. Daarna werkte hij weer perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Mja, hier leek de hele partition table ook leeg :(. Er leken dus geen partitions meer te bestaan.

Heb onder Linux nog met "gpart" geprobeerd de kaart te scannen op filesystems. Ook geen resultaat. Uiteindelijk heb ik maar met "dd" een image getrokken en daarna de kaart in 4ext recovery weer van fat32 en sd-ext partitie voorzien.

Daarna Nikez Lente en gapps weer geinstalleerd. M'n vriendin had tenslotte wel d'r phone weer nodig.

Op de image ga ik nog wel andere tools los laten om iig foto's en .tar.gz's van Titanium te recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo heren en dames,

Ik heb even een (denk ik) Noob vraagje....
Mijn desire draait op CM 10 VJ,op zich draait alles soepel, heb ruimte genoeg mbv a2sd.
De telefoon is S-off, dus ik kan andere Hboots flashen. Momenteel hoeft dat nog niet met de huidige rom.
Mocht is in de de toekomst een anderehboot nodig hebben kan iemand me dan zeggen of dit de correcte volgorde is:
1.hboot flashen (mvb bijv android flasher)
2 rom flashen vanuit recovery
3 a2sd in terminal aanzetten (indien ondersteund)
4 gapps flashen vanuit recovery

Dan weet ik in ieder geval of ik het goed heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik heb zojuist MildWild Oxygen 4.6.5 geinstalleerd, maar het lijkt erop of de A2SD functionaliteit verdwenen is. Als ik naar settings->storage ga, staat de EXT3 partitie niet genoemd, terwijl die wel is aangemaakt (fat32 primary, ext3 primary). Ook als ik naar settings->applications ga, staat 'preferred install location' niet genoemd.

Iemand dit weet hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:49:
Hallo heren en dames,

Ik heb even een (denk ik) Noob vraagje....
Mijn desire draait op CM 10 VJ,op zich draait alles soepel, heb ruimte genoeg mbv a2sd.
De telefoon is S-off, dus ik kan andere Hboots flashen. Momenteel hoeft dat nog niet met de huidige rom.
Mocht is in de de toekomst een anderehboot nodig hebben kan iemand me dan zeggen of dit de correcte volgorde is:
1.hboot flashen (mvb bijv android flasher)
2 rom flashen vanuit recovery
3 a2sd in terminal aanzetten (indien ondersteund)
4 gapps flashen vanuit recovery

Dan weet ik in ieder geval of ik het goed heb ;)
Eerst alles formatteren.
En ik zou eerst 4 doen en dan 3.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CultFreak schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:32:
[...]

Eerst alles formatteren.
En ik zou eerst 4 doen en dan 3.
8)7 die had ik inderdaad even vergeten ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zobat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 02:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
He has indeed :) Ik draai 'm sinds gisteren en zoals Redux eerder al was...een zeer fijne rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zobat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 02:56
ik blijf bij 5.5 CM versie voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Nadat in de Desire van m'n vriendin de SD kaart -alweer- corrupt geraakt was (is nu dus ook vervangen door een andere) kon ik Evervolv JB (nikez) niet meer downloaden. iig, na het downloaden bleek de md5sum verkeerd te zijn en 4ext recovery wilde 'm ook niet meer installeren.

Ik ben toen wat verder gaan kijken op XDA en heb deze gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1960024

Deze maar geinstalleerd (de nieuwste die ze hebben ge-released, 5.1). Ik moet zeggen: Mooi stukje werk! Ruwweg dezelfde bugs als Nikez/Evervolv (maar daar is ie deels ook op gebaseerd), maar zaken zoals de notificatieled en stabiliteit lijken tot nu toe prima te zijn.

Hij lijkt door wat meer eye candy (overgangseffecten) wel wat meer lag te hebben en ik maak me nog een beetje zorgen over hun known bug dat video en Youtube niet goed werken. Maar goed, dat wordt hier toch bijna niet gebruikt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb vandaag een nieuwe( oud maar nieuwe dan wat ik had) nightly geinstalleerd. Ik had Evervolv 3.1.0p1 - Jelly bean nu heb ik daar een nieuwere nightly er over geïnstalleerd. Evervolv-turba-3.1.0-bravo-nightly-20121110

Ik had de cache en dalvik cache gewiped. Daarna zegt hij:

Android wordt bijgewerkt
app xx van xx optimaliseren

Is dat de juiste manier van het installeren van een nightly of loop ik dan tegen problemen aan?

edit: hmm nee dus, mijn google(gmail) account is niet meegenomen en nu heb ik geen market, contacts, afspraken enz. En ik zie zo 123 ook niet de mogelijkheid om een Gmail account toe te voegen...

edit2: of moet ik dan weer los die Gapps pack installeren ofzo?

[ Voor 21% gewijzigd door kaasaanfiets op 09-12-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:44
Ik heb ook eens die "Jelly Now" geinstalleerd. Heb het echt vers van de pers gedaan en ik moet zeggen dat hij heel goed werkt. Slechts één reboot gehad, maar dat vergeef ik hem daar ik 7 apps tegelijk aan het installeren was via de market. Toen besloot hij eens even naar adem te happen blijkbaar.

Voor de rest heb ik google now nog niet aan de praat gekregen maar ik heb het dan ook niet echt nodig.

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
kaasaanfiets schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:41:
Ik heb vandaag een nieuwe( oud maar nieuwe dan wat ik had) nightly geinstalleerd. Ik had Evervolv 3.1.0p1 - Jelly bean nu heb ik daar een nieuwere nightly er over geïnstalleerd. Evervolv-turba-3.1.0-bravo-nightly-20121110

Ik had de cache en dalvik cache gewiped. Daarna zegt hij:

Android wordt bijgewerkt
app xx van xx optimaliseren

Is dat de juiste manier van het installeren van een nightly of loop ik dan tegen problemen aan?

edit: hmm nee dus, mijn google(gmail) account is niet meegenomen en nu heb ik geen market, contacts, afspraken enz. En ik zie zo 123 ook niet de mogelijkheid om een Gmail account toe te voegen...

edit2: of moet ik dan weer los die Gapps pack installeren ofzo?
Inderdaad gewoon gapps weer installeren als je Market etc mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
OS Services heeft de laatste anderhalve week ruim 270mb verbruikt via WiFi. Dat terwijl ik alle auto-updates e.d. uit heb staan... Iemand enig idee wat dat is?

Ennuh: ik wil weer terug naar 2.3 (of MIUI proberen). Hoe ga ik weer terug? Nu CM9.

Hmm, HTC Sync kan ik niet meer activeren bij het aansluiten via USB op PC... Dus kan de stock rom ook niet installeren...

[ Voor 20% gewijzigd door Peter_Aragorn op 10-12-2012 20:06 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga weer eens wat nieuw leven in mijn desire blazen :-)
Al een jaar is mijn Desire geroot en heb altijd de laatste versie android gedraaid (begonnen met ICS van Sandvold en nu de Jelly Bean pre-alpha van Nikez). Toen het mijn eigen telefoon was, was ik af en toe zelfs flash-verslaafd :)

Nu lees ik op deze laatste pagina's veel over Mild Wild, je gaat dan terug naar gingerbread, maar je krijgt er veel snelheid voor terug. En aangezien mijn vriend niet zo veel eisen heeft (alleen snelheid en veel apps) ben ik toch wel benieuwd naar de Mild Wilds.

Ik heb nu de MW CM-5.5 en de MW V-4.7 gedownload.

2 vragen:
- moet je na het flashen van de Rom ook nog altijd de gapps flashen? Of kun je ook zonder gapps (heb wel gmail + play market nodig)?

- moet je bij de MW V-4.7 ook specifiek de Oxygen H-Boot installeren of kan deze ook gewoon geïnstalleerd worden op de stock H-Boot?

Gr. Brenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juul_123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-04 11:22
Heb mijn HTC Desire enige jaren de laatste weken is deze niet erg stabiel, ook vanwege het tekort aan geheugen besloten een rompack erop te zetten.
In the blind begonnen door eerst googlen na enige tijd kwam ik weer bij tweakers, geweldige info btw.
Het was mij al gelukt om de 2.3.3 versie van Android te rooten, heb diverse rompacks geprobeerd maar ben erg gecharmeerd van Runnymede AiO Sense 3.5 dit is een compleet pakket die zonder haperingen werkt :),
maar ook de SuperJellyNowV5.1.final is niet verkeerd
Ben er erg blij mee de HTC desire is een ontzettend goede telefoon en de roms bewijzen nog steeds zijn meerwaarde :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:15:
[...]

2 vragen:
- moet je na het flashen van de Rom ook nog altijd de gapps flashen? Of kun je ook zonder gapps (heb wel gmail + play market nodig)?

- moet je bij de MW V-4.7 ook specifiek de Oxygen H-Boot installeren of kan deze ook gewoon geïnstalleerd worden op de stock H-Boot?

Gr. Brenda
- Ik heb geen ervaring met MW, dus weet niet of Gapps standaard er bij zit. Play kun je wel een apk van vinden, en Gmail kun je dan ook via Play installeren.

- Zolang /system van de stock HBoot groter of gelijk aan die van de Oxygen HBoot is, kun je 'm ook op de stock HBoot installeren. Waarschijnlijk krijg je wel de beste systeem/data ratio als je de Oxygen HBoot gebruikt.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
Is de eerste post van dit topic nog helemaal up to date?

Mijn schoonzusje heeft het probleem dat haar htc desire te weinig geheugen heeft. Ze heeft aan mij gevraagd of ik een oplossing heb. Als ik het zo bekijk zal ik hem moeten rooten en daarna app2sd erop zetten zodat er wat apps naar haar sd kaart verplaatst kunnen worden.

Ik heb de OP doorgelezen en volgens mij moet dat wel lukken, ik heb geen ervaring met het rooten van HTC's maar wel met de SII en de 300T. Zijn er nog dingen waar ik op moet letter of moet het goed gaan als ik de OP volg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ja, de stappen in de TS zijn nog steeds van toepassing. Ik zou wel een andere recovery gebruiken zoals 4EXT, CWM geeft soms nog wel eens vage problemen. Maak een nandroid backup zodra je root hebt en een recovery hebt geflashed ;)

Verder heb je een aantal keuzes in de a2sd scripts, persoonlijk zou ik kiezen voor een script dat data op nand laat en apps en dalvik op sd-ext zet. Imho geeft dat de fijnste snelheid/ruimte trade-off. Welke class SD-kaart heeft ze trouwens? Aangeraden wordt wel minstens class 6 (maar ik heb zelf geen ervaring met lagere classes).

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59
SuperKneus schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:20:
Is de eerste post van dit topic nog helemaal up to date?

*Knip*
Mocht je wat tegenkomen dat niet of onduidelijk in de startpost staat dan hoor ik het graag :)
Alle op- en aanmerkingen graag per DM.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ik draai CM9 maar wil erg graag terug naar Stock. Gewoon helemaal zoals hij was uit het doosje. Nu heb ik als die img gedraaid, maar wil nu de RUU-rom weer installeren. Probleem is alleen dat de PC (HTC Sync dus) mijn Desire niet meer herkent. Enkel als USB-apparaat, maar dan werkt het installeren van de HTC-rom niet...

Kan iemand mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Heb je de beschrijving in de topicstart al geprobeerd?

\Terug naar de officiële HTC rom

[ Voor 23% gewijzigd door janvanduschoten op 11-12-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Jup. Het probleem is dat mijn pc de telefoon dan niet herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Nevermind.

[ Voor 95% gewijzigd door Solomon op 11-12-2012 18:58 ]

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Jelly Bean 4.2.1: Evervolv Turba 3.2.0a1 Nikez nieuwe update, maar hoop werkt niet :)

[ Voor 13% gewijzigd door glashio op 11-12-2012 21:53 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Net even MildWild op de Desire gezet (Jelly Bean was ontzettend traag) the maar wat een fijn toestel is het toch weer, hij voelt weer lekker snappy aan :) Ik ben inmiddels de OneX gewend maar de Desire is toch een erg fijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
janvanduschoten schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 23:37:
Net even MildWild op de Desire gezet (Jelly Bean was ontzettend traag) the maar wat een fijn toestel is het toch weer, hij voelt weer lekker snappy aan :) Ik ben inmiddels de OneX gewend maar de Desire is toch een erg fijn toestel.
Een voor mij persoonlijk zeer herkenbare reactie :) Draai sinds een tijdje weer MW...MW2 (obv Redux2) en nu Oxygen 4.7. Beiden zoals gewoonlijk erg fijn. Batterijverbruik is ook super...10% per 24h (G, sync off).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kan iemand mij helpen?

Heb hier al zo veel geprobeerd, dat ik niet meer weet wat te doen.

Start topic gevolgd, maar ik kom altijd uit op : "Error: failed to get root. Is your firmware too new?"
Na wat zoek werk en veel proberen, uiteindelijk een andere hboot erop gekregen.
(vroeger hboot 1.02.001 , nu hboot 6.93.1002 van revolutionary cwm v4.0.1.4)

Terug unrevoked3, maar nog altijd hetzelfde probleem, wat mis ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 00:52
als je revolutionary gebruikt hebt, heb je unrevoked niet meer nodig. ws. staat in je hboot nu ook S-OFF.

Van de revolutionary website:
Does Revolutionary give me root?

No. You will need to flash this zipfile from recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Niet online
ik had ondertussen zoiets gevonden, maar het was niet deze zip file.
Ik moest in hboot gaan, en daar die zip file selecteren, geeft hij netjes gedaan.

Maar toen ik wilde booten met MW zip, sloeg hij telt, nu krijg ik enkel het HTC logo (wit en groen) en daar stopt hij :(

hoe geraak ik nu voorbij het startup screen?

ps. inderdaad S-OFF is nu ok, wat moet ik nu doen, rom vanuit bootlaoder selecteren?

EDIT : ik heb nu die zipfile geflashed, maar nog geraak ik niet voorbij het start scherm :(
ik kan nu niets meer doen :( , welke stappen moet ik nu verder ook de topic starter kan niet meer helpen :(

iemand?

[ Voor 39% gewijzigd door Repi3 op 12-12-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pbeer
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-02 16:02
Repi3 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:14:
ik had ondertussen zoiets gevonden, maar het was niet deze zip file.
Ik moest in hboot gaan, en daar die zip file selecteren, geeft hij netjes gedaan.

Maar toen ik wilde booten met MW zip, sloeg hij telt, nu krijg ik enkel het HTC logo (wit en groen) en daar stopt hij :(

hoe geraak ik nu voorbij het startup screen?

ps. inderdaad S-OFF is nu ok, wat moet ik nu doen, rom vanuit bootlaoder selecteren?

EDIT : ik heb nu die zipfile geflashed, maar nog geraak ik niet voorbij het start scherm :(
ik kan nu niets meer doen :( , welke stappen moet ik nu verder ook de topic starter kan niet meer helpen :(

iemand?
Ik denk dat je gewoon langer moet wachten, misschien meerdere minuten. Uiteindelijk geraakt ie der wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Niet online
pbeer schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:23:
[...]

Ik denk dat je gewoon langer moet wachten, misschien meerdere minuten. Uiteindelijk geraakt ie der wel door.
ik heb hem tijdens het eten 1uur laten wachten, dus hij is nu S-OFF, ik heb deze (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2031467) gedownload op het kaartje.
en via de bootloader zeg ik dat hij deze moet installeren, dan zegt hij ok, dan herstart ik en beginscherm = dat is het.
als ik dan het kaartje uithaal en via PC uitlees, dan staat daar niets speciaals op :s

Ik weet echt niet wat ik kan/mag/moet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
janvanduschoten schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 23:37:
Hoe installeer ik dit nu over mijn CM9 heen??

• Mad Marty

Mad Marty

Repi3 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:26:
[...]

ik heb hem tijdens het eten 1uur laten wachten, dus hij is nu S-OFF, ik heb deze (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2031467) gedownload op het kaartje.
en via de bootloader zeg ik dat hij deze moet installeren, dan zegt hij ok, dan herstart ik en beginscherm = dat is het.
als ik dan het kaartje uithaal en via PC uitlees, dan staat daar niets speciaals op :s

Ik weet echt niet wat ik kan/mag/moet doen :(
Een zip van een rom flash je vanuit je recovery, niet vanuit de bootloader.

Ik raad je aan om je eerst even in te lezen over flashen van ROMs e.d., want het lijkt nu alsof je als een kip zonder kop maar wat aan het doen bent. Maak in ieder geval eerst een nandroid-backup, want die ga je zo ongetwijfeld nodig hebben. Voor de rest is het vrij simpel, maar je moet wel weten waar je mee bezig bent. Daarnaast zul je de volgende keer echt duidelijk moeten opschrijven wat je hebt gedaan en welke (fout-)meldingen die je krijgt, er is nu geen touw aan vast te knopen wat je precies doet. Gebruik van de juiste terminologie zorgt er voor dat iedereen elkaar ook snapt.
Peter_Aragorn schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:48:
[...]

Hoe installeer ik dit nu over mijn CM9 heen??
Een totaal andere ROM installeer je niet over een andere heen. Doe een volledige wipe (uitgezonderd SD-kaart) en flash dan gewoon de andere ROM.

[ Voor 11% gewijzigd door Mad Marty op 13-12-2012 07:42 ]

Rail Away!

• Repi3
  • Niet online
Mad Marty schreef op donderdag 13 december 2012 @ 07:41:
[...]

Een zip van een rom flash je vanuit je recovery, niet vanuit de bootloader.

Ik raad je aan om je eerst even in te lezen over flashen van ROMs e.d., want het lijkt nu alsof je als een kip zonder kop maar wat aan het doen bent. Maak in ieder geval eerst een nandroid-backup, want die ga je zo ongetwijfeld nodig hebben. Voor de rest is het vrij simpel, maar je moet wel weten waar je mee bezig bent. Daarnaast zul je de volgende keer echt duidelijk moeten opschrijven wat je hebt gedaan en welke (fout-)meldingen die je krijgt, er is nu geen touw aan vast te knopen wat je precies doet. Gebruik van de juiste terminologie zorgt er voor dat iedereen elkaar ook snapt.
[...]
Sorry ik had hier wat te snel getypt.
Ik had een EXT3 partitie gemaakt, naast mijn FAT32 partitie (erna)
Waarschijnlijk moet hier iets verkeerd gelopen zijn. Want ik had hem heel de nacht laten doen, maar het werkte niet.
Ik haal mijn SD eruit, en hij doet direct verder.
Er moet dus wss daar iets mis gelopen zijn.

Ondertussen is deze al uit, dus maar deze geinstalleerd : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1453287
Nu eens de ROM verkennen, want nog nooit een MW gezet.

EDIT: mss zijn er nog mensen die problemen hebben zoals ik, als ik een EXT3/4 partitie maak op mijn SD, kan ik niets meer verder doen met de nieuwe MW, haal ik de SD eruit of verwijder ik de EXT partitie, start hij gewoon terug op.
Ik zou natuurlijk graag mijn apps op deze partitie willen zetten... :(
Ik heb na veel proberen, toch een EXT3 partitie van 1GB kunnen maken en via app MoveToSD kan ik ze nu op de SD zetten, maar ik vermoed niet dat dit al staat op de EXT3 partitie?
Moet ik hiervoor nog iets doen?

EDIT2 : GPS werkt niet van de 5.6?
http://forum.xda-develope...p=35383934&postcount=4239

[ Voor 19% gewijzigd door Repi3 op 13-12-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Repi3 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:02:
[...]

Sorry ik had hier wat te snel getypt.
Ik had een EXT3 partitie gemaakt, naast mijn FAT32 partitie (erna)
Waarschijnlijk moet hier iets verkeerd gelopen zijn. Want ik had hem heel de nacht laten doen, maar het werkte niet.
Ik haal mijn SD eruit, en hij doet direct verder.
Er moet dus wss daar iets mis gelopen zijn.

Ondertussen is deze al uit, dus maar deze geinstalleerd : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1453287
Nu eens de ROM verkennen, want nog nooit een MW gezet.

EDIT: mss zijn er nog mensen die problemen hebben zoals ik, als ik een EXT3/4 partitie maak op mijn SD, kan ik niets meer verder doen met de nieuwe MW, haal ik de SD eruit of verwijder ik de EXT partitie, start hij gewoon terug op.
Ik zou natuurlijk graag mijn apps op deze partitie willen zetten... :(
Ik heb na veel proberen, toch een EXT3 partitie van 1GB kunnen maken en via app MoveToSD kan ik ze nu op de SD zetten, maar ik vermoed niet dat dit al staat op de EXT3 partitie?
Moet ik hiervoor nog iets doen?

EDIT2 : GPS werkt niet van de 5.6?
http://forum.xda-develope...p=35383934&postcount=4239
Waarom maak je de EXT3 partitie via externe programma's. Je kan de hele SD kaart indelen via CWM --> Advanced menu. Dan weet je zeker dat je telefoon alles kan lezen. Via PC kan uiteraard ook maar niet echt nodig.

Als je SD problemen blijft geven dan ook eens de SD kaart controleren op fouten. Een slechte SD kaart kan veel vage problemen geven.

Apps op SD dat hangt af van de ROM die je gebruikt. Lees dus dat topic goed door wat je moet doen. Soms moet je een scripts installeren en bij andere ROMs zit dit er al standaard in.

Via Instellingen -> Apps en dan een app aanklikken heb je ook een opties om deze als dat mogelijk is te verplaatsen. Maar altijd je goed verdiepen hoe dat bij de betreffende ROM moet gebeuren. Daar is geen standaard oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Bleegh, krijg het niet voor elkaar om CM9 eraf te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Doe eens wat meer info, wat lukt er niet & waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Heb ik al eerder gezegd. Ik wil gewoon terug naar stock. Maar pc herkent de Desire niet, omdat
dat ik geen HTC Sync kan selecteren. En dus de RUU niet kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Sorry, ik had niet ver genoeg teruggelezen.

Ik heb even voor je gezocht en als ik het zo lees is het mogelijk om een RUU vanaf je sd kaart te flashen.

http://forum.gsmhosting.com/vbb/archive/t-1519144.html
download the ruu you want to flash

before you run the ruu

on windows click start and click run

in the space type %temp%

you will see the windows temporally folder

keep it open and note the folders available, you arrange icons by modified so you can know which folder will come new.

leave it open and run the ruu, while the ruu is running it will generate a new folder in the temp folder you are watching, something like ab4gavbdju4473nbd363h3 just open the folder and scroll down you will see a file named rom.zip

just copy it and paste somewhere on your pc because when you close ruu it will disappear. rename the file you copied to PB99IMG.zip

copy to your sd card. make sure dont rename it to rom.zip.zip so make your system show known file extentions.

start phone in bootloader mode and if all is ok update shoul ask you to press volume up to continue.

if you get an error contact me i show you how to make a goldcard in fastboot mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
janvanduschoten schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 08:26:
Sorry, ik had niet ver genoeg teruggelezen.

Ik heb even voor je gezocht en als ik het zo lees is het mogelijk om een RUU vanaf je sd kaart te flashen.

http://forum.gsmhosting.com/vbb/archive/t-1519144.html

[...]
Oh no hard feelings.

Zal het morgen eens even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Niet online
MikeOO schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 08:22:
[...]

Waarom maak je de EXT3 partitie via externe programma's. Je kan de hele SD kaart indelen via CWM --> Advanced menu. Dan weet je zeker dat je telefoon alles kan lezen. Via PC kan uiteraard ook maar niet echt nodig.

Als je SD problemen blijft geven dan ook eens de SD kaart controleren op fouten. Een slechte SD kaart kan veel vage problemen geven.

Apps op SD dat hangt af van de ROM die je gebruikt. Lees dus dat topic goed door wat je moet doen. Soms moet je een scripts installeren en bij andere ROMs zit dit er al standaard in.

Via Instellingen -> Apps en dan een app aanklikken heb je ook een opties om deze als dat mogelijk is te verplaatsen. Maar altijd je goed verdiepen hoe dat bij de betreffende ROM moet gebeuren. Daar is geen standaard oplossing voor.
inderdaad, dit was de oplossing, er stond hier gewoon dat je dit na je FAT32 parititie moest zetten dus zo gedaan...
Nu werkt alles goed.

Leuke rom die MildWild al is hij bij mij niet altijd even stabiel, draai hem sinds zaterdag en al 4x reboot.
Mensen met ervaringen met de laatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Meer mensen een niet goed werkende WhatsApp met MildWild? Hij verstuurt/ontvangt niks bij mij. Blijft constant zo'n klokje staan...

Of ligt WhatsApp eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Hallo allemaal. Ik heb nog nooit een telefoon geroot en wil graag jullie advies. Mijn HTC sensation XE is aan het overlijden omdat ik die een aantal keren flink hard heb laten vallen :P Ik ben dus zeer gewend aan ICS. Ik kan van mijn huisgenoot een HTC Desire (A8181) overnemen. Ik vind het ook vrij overbodig om backups te maken van mijn apps, die paar spelletjes boeien me vrij weinig.
Ik zit dus te denken aan de Bravo CM9 ICS ROM.
Ik heb een class 4 SD kaart van 16gb. Ik haal gewoon alle foto's en filmpjes eraf en dat lijkt me genoeg.
Dan formatteer ik dat ding gewoon, klaar :P
Advies dat ik graag wil:
- vinden jullie die ROM een goede keuze of raden jullie sterk een andere aan?
- welke a2sd raden jullie aan?
- welke custom recovery raden jullie aan of maakt dat eigenlijk weinig uit?
- is zo'n ext3 partitie van 1gb echt genoeg of is meer ook nog ergens nuttig voor? want die overige 15gb krijg ik toch niet vol

alvast dank

edit: ja ik heb de startpost van dit topic goed gelezen, ik vind het gewoon veel te lastig al die keuzes!! |:(

[ Voor 5% gewijzigd door questarey op 17-12-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Peter_Aragorn schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:36:
Meer mensen een niet goed werkende WhatsApp met MildWild? Hij verstuurt/ontvangt niks bij mij. Blijft constant zo'n klokje staan...

Of ligt WhatsApp eruit?
Hier werkt het prima met deze combo. MildWild 4.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
questarey schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:40:
Hallo allemaal. Ik heb nog nooit een telefoon geroot en wil graag jullie advies. Mijn HTC sensation XE is aan het overlijden omdat ik die een aantal keren flink hard heb laten vallen :P Ik ben dus zeer gewend aan ICS. Ik kan van mijn huisgenoot een HTC Desire (A8181) overnemen. Ik vind het ook vrij overbodig om backups te maken van mijn apps, die paar spelletjes boeien me vrij weinig.
Ik heb een class 4 SD kaart van 16gb. Ik haal gewoon alle foto's en filmpjes eraf en dat lijkt me genoeg.
Advies dat ik graag wil:
- is zo'n ext3 partitie van 1gb echt genoeg of is meer ook nog ergens nuttig voor? want die overige 15gb krijg ik toch niet vol

alvast dank

edit: ja ik heb de startpost van dit topic goed gelezen, ik vind het gewoon veel te lastig al die keuzes!! |:(
Dat is een persoonlijke smaak en is een kwestie van een aantal proberen. Iedereen heeft een andere voorkeur en daar kom je niet uit. Als er 2 iets roepen dat weet je nog niets want beide zijn in hun ogen goed.

Hangt af welke ROM je gebruikt. Je kunt niet zomaar een a2sd gaan gebruiken en soms zit het al in de ROM verwerkt.. Even topic van ROM hiervoor lezen.

Maakt niets uit.

Meer dan genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MikeOO schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:01:
[...]

Hier MW 4.4 ook zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

questarey schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:40:
Advies dat ik graag wil:

alvast dank

Zoals MikeOO aangaf is de ROM keuze vrij persoonlijk. Ik heb zelf een lange tijd met veel plezier gebruik gemaakt van de Bravo CM9 ROMs (let even op dat de nieuwste versie hiervan Spazedog ICS heet, dus ik zou aanraden deze te gebruiken).

Spazedog heeft een eigen a2sd oplossing ingebouwd, Mounts2SD. Ik zou aanraden deze te gebruiken, je kunt hierbij namelijk zelf aangeven welke onderdelen je op je ext-partitie wilt plaatsen en welke je intern wilt houden.

Aangezien CWM nog wel eens voor problemen wil zorgen op de Desire, zou ik je aanraden om 4Ext te gebruiken als recovery.

Verder wordt aangeraden je ext partitie niet groter dan 1,5 GB te maken. Ik heb zelf altijd gewerkt met 768 MB en dat was voor mij ruim genoeg. Hangt er maar net vanaf hoe veel apps je gaat installeren.

Backups van je apps zijn wellicht onnodig, maar vergeet niet om wél een nandroid backup te maken :P ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
MikeOO schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:01:
[...]

Ja had WhatsApp op de SD gezet. Dat werkt blijkbaar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
bedankt voor jullie reacties MikeOO en Mad Marty! _/-\o_ Ik ga denk ik vanavond aan de slag en mocht ik op problemen sluiten zien jullie me weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elekid
  • Laatst online: 20-08-2023
Het lijkt erop dat de site van Oxygen eruit ligt. Weet iemand waar ik Oxygen 2.1.6. kan downloaden nu http://download.oxygen.im...e-oxygen-2.1.6-signed.zip eruit ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
He allemaal. Ik ging laatst mijn HTC Desire rooten en dat is gelukt. Toen ik vervolgens mij SD kaart klaar wou maken voor een frisse start en de welbekende 3ext partitie is er iets mis gegaan.
Ik heb met het programma EaseUS Partition Master mijn SD kaart geformatteerd naar een FAT32 met een 3ext partitie van 1gb. Dit heb ik gedaan omdat ik mijn versie van clockworkmod geen optie had om de partitie vanuit de recovery te regelen, vandaar dat programma zoals ook word aangeraden in de OP als dat niet zou werken. Vervolgens heb ik mijn telefoon opnieuw opgestart en daarna is de SD kaart onvindbaar geworden. Hij wil hem niet meer lezen. Ik heb hem in de recovery gemount en dat werkt niet. Ook als ik hem aan mn pc aansluit krijg ik geeneens de optie meer te zien om hem als hard disk te openen (omdat ie hem niet kan lezen, duh :P)
Daarna heb ik geprobeerd hem bij mn vriendin in de e-card reader van haar laptop te stoppen, maar ook daar vind ie geen SD kaart. Ik ga er dus van uit dat ik hem somehow heb gemold.. jammer maar helaas. Nu heb ik een nieuwe SD kaart gekregen en ik wil dit niet nog een keer laten gebeuren.
Hoe hebben jullie dit opgelost? Ik vind de informatie op internet allemaal maar heel wazig..
voor de duidelijkheid, ik heb clockworkmod 2.5.0.7 die mee kwam met Unrevoked 3.21 omdat de nieuwste Unrevoked de melding gaf dat mn firmware te nieuw was.

[ Voor 4% gewijzigd door questarey op 25-12-2012 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Gebruik 4ext recovery, CWM geeft nog wel eens problemen met het partitioneren

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:38

Zewatanejo

Fine Thanks!

Heb zojuist MildWild 4.7 op mijn Desire gezet. Werkt prima en draait weer lekker vlot. Probleem is echter dat de home knop nu niet meer werkt. Voorheen geen last van gehad. Ik weet dat de knoppen slijtage vertonen en bij sommigen niet meer werken, maar het lijkt me net iets te toevallig dat de knop juist op dat moment kapot gaat als ik MW 4.7 flash.

Iemand meer met dit probleem?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:01

Ibex

^^ met stom.

Elekid schreef op zondag 23 december 2012 @ 12:32:
Het lijkt erop dat de site van Oxygen eruit ligt. Weet iemand waar ik Oxygen 2.1.6. kan downloaden nu http://download.oxygen.im...e-oxygen-2.1.6-signed.zip eruit ligt?
Met ^^. Ik zou deze rom ook graag terug op m'n desire zetten, maar kan deze rom nergens meer vinden. Iemand die hem nog ergens liggen heeft?

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Voor de Desire-fans die op zoek zijn naar een snelle, stabiele ROM: ik raad CM 10 Jelly Bean 4.1.2 v3.0 aan:

Sommigen hebben precies nog bugs maar komt meestal omdat ze geen full wipe doen. Lees de 1e posts van Vijendra goed door. Na flashen van ROM en heropstarten direct A2SD runnen in Terminal. Ik heb ook de laatste radio versie geflashed.

Ik heb al heel wat Custom ROMs geprobeerd (vooral MIUI). Allemaal netjes maar toch altijd best traag (tot heel traag) en niet stabiel of specifiek Chinese opties.

Bovenstaande ROM is een verademing! Loopt supersoepel. Dacht dat mijn Desire ICS en JB niet meer aankon maar dat was serieus verkeerd gedacht. Nu lijkt het of ik een nieuwe smartphone heb. Kan nog een tijdje door en de mijne is toch al 2,5 jaar oud.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
dEX2340 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 20:49:
Voor de Desire-fans die op zoek zijn naar een snelle, stabiele ROM: ik raad CM 10 Jelly Bean 4.1.2 v3.0 aan:
....
Dank voor de tip...ik ga 'm eens aan de tand voelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey

Sommigen hebben precies nog bugs maar komt meestal omdat ze geen full wipe doen. Lees de 1e posts van Vijendra goed door. Na flashen van ROM en heropstarten direct A2SD runnen in Terminal. Ik heb ook de laatste radio versie geflashed.

Ik heb al heel wat Custom ROMs geprobeerd (vooral MIUI). Allemaal netjes maar toch altijd best traag (tot heel traag) en niet stabiel of specifiek Chinese opties.

Bovenstaande ROM is een verademing! Loopt supersoepel. Dacht dat mijn Desire ICS en JB niet meer aankon maar dat was serieus verkeerd gedacht. Nu lijkt het of ik een nieuwe smartphone heb. Kan nog een tijdje door en de mijne is toch al 2,5 jaar oud.
Nice! Hier op de Desire van m'n vriendin nog JellyNow 5.1 (wat op zich ook al erg mooi draait). Maar het kan natuurlijk altijd nog beter.

Het is dat ik nu gewend ben aan phones met een wat groter scherm en dat ik langzamerhand toch wel echt naar dual core wil, anders had ik er zo nog een Desire bij op de kop getikt :x

Een simpele telefoon met ong. 4 inch, niet te hoge resolutie (of hoge resolutie met grote letters), dual core (mag best 1 ghz. zijn) en Jellybean, dat is m'n ideaal :P

[ Voor 6% gewijzigd door eymey op 26-12-2012 23:56 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

eymey schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:55:
[...]
Een simpele telefoon met ong. 4 inch, niet te hoge resolutie (of hoge resolutie met grote letters), dual core (mag best 1 ghz. zijn) en Jellybean, dat is m'n ideaal :P
Een desire -x dus.
4" Dual core 1 Ghz (heet wel S4 maar is nog op A9 gebasseerd)
en heeft zelfde resolutie als de Desire
is met 267,- nog betaalbaar ook.

Heeft alleen (nog) geen JB. En op XDA is er ook niet heel veel activiteit rond deze telefoon.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• dafmay
....
Bovenstaande ROM is een verademing! Loopt supersoepel.
Inderdaad...zover gaat deze JB rom als de wind! Erg vlot en soepel allemaal. Ook geen camera-flikker meer. Ik was JB van Nikez gewend en die liep altijd al erg soepeltjes.Dit is een prima rom op het 1e gezicht...nu eens een paar dagen draaien en zien of het dan nog bevalt...

• eymey
DarkSide schreef op donderdag 27 december 2012 @ 08:58:
[...]

Een desire -x dus.
4" Dual core 1 Ghz (heet wel S4 maar is nog op A9 gebasseerd)
en heeft zelfde resolutie als de Desire
is met 267,- nog betaalbaar ook.

Heeft alleen (nog) geen JB. En op XDA is er ook niet heel veel activiteit rond deze telefoon.
Idd, zoiets. Maar ik was nog wel een wens vergeten: 8 mpix camera.

Sowieso ga ik proberen niet meer de fout te maken om een phone te kopen waar bijna 0,0 support op is (zowel vanuit Fabrikant als op XDA omdat er te weinig exemplaren van in omloop zijn).

Dat heb ik nu namelijk al met m'n Incredible S.... :'(

• shinchan03

shinchan03

Niels

Ik heb afgelopen week een LG Nexus 4 gekocht, dus ik ga dit topic verlaten.

Misschien dat ik af en toe nog met de Desire nog wat nieuwe roms probeer, maar daar zal het bij blijven. Leuk in ieder geval dat de Desire nog steeds zo populair is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Desire blijft dan ook gewoon een zeer goede foon. Enige irritatiepunt bij mij is eigenlijk het beperkt intern geheugen. Ook al kan je gedeeltelijk apps installeren op SD-kaarten, er moet toch veel intern staan (zoals alle tweets bij twitter apps en dergelijke).

Hier ook net een succesvolle upgrade gedaan van CM7.2 naar CM10 VJ Jelly Bean 4.1.2 v3.0 . Draait op het eerste zicht soepel, en wat een veranderingen nu ik eindelijk op JB zit. Ik kan weer gaan prullen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Een vraagje voor de kenners. Ik wil het relatief oude geheugenkaartje in mijn Desire eens vervangen door een snellere variant. Momenteel zit er een Sandisk MicroSDHC 8GB in. Vermoedelijk Class2. Upgrade naar 16GB is voldoende.

In de vlotste categorie Class10 voor MicroSD kom ik de volgende merken&types tegen op Tweakers Pricewatch.

pricewatch: Sandisk Mobile Ultra 16GB microSDHC UHS-I 30MB/s

pricewatch: Samsung microSDHC 16GB Class 10 + Adapter

pricewatch: Transcend microSDHC 16GB Class 10 + Adapter

pricewatch: Sandisk Mobile Ultra 16GB Class 10

pricewatch: Kingston microSDHC 16GB Class 10 + Adapter + USB reader

De eerste in de lijst lijkt zo'n beetje het vlotste verkrijgbaar momenteel.

Wordt class10 eigenlijk wel goed ondersteunt op de Desire of is het aan te raden Class6 te nemen?

Wie heeft een tip voor een vlot 16-32GB kaartje? Alvast bedankt.

[ Voor 196% gewijzigd door dafmay op 28-12-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Men raadt in het algemeen aan niet meer dan class6 te nemen.

Echter, met een class10 kaartje (de Transcend) heeft Desire hier het tijden prima gedaan. Alleen is onlangs dus wel dat kaartje overleden.

Nu zit er een 16 gig class6 kaartje in en dat werkt ook prima, zij het toch iets langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
eymey schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:10:
Men raadt in het algemeen aan niet meer dan class6 te nemen.

Echter, met een class10 kaartje (de Transcend) heeft Desire hier het tijden prima gedaan. Alleen is onlangs dus wel dat kaartje overleden.

Nu zit er een 16 gig class6 kaartje in en dat werkt ook prima, zij het toch iets langzamer.
Top, thanks. Ik ga in 1e instantie eens op zoek naar een Class6 kaartje.

Heb jij echt duidelijk snelheidsverschil gemerkt tussen class6 en 10?

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 28-12-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

@dafmay, ik heb de bovenste uit je lijst. Heeft bij mij altijd prima en snel gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
shinchan03 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:25:
@dafmay, ik heb de bovenste uit je lijst. Heeft bij mij altijd prima en snel gewerkt!
Dank...inmiddels besteld. En eur 17,-- is natuurlijk geen geld :)

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 28-12-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
dafmay schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:16:
[...]

Top, thanks. Ik ga in 1e instantie eens op zoek naar een Class6 kaartje.

Heb jij echt duidelijk snelheidsverschil gemerkt tussen class6 en 10?
Niet heel erg. Een eis om een bepaalde class te mogen krijgen is (correct me if I'm wrong) wel dat hij bij write minimaal dat aantal MB/s haalt dus daaraan merk je het nog wel enigszins, maar de leessnelheden zijn niet echt aan zulke boundaries gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
4bit schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:20:
Desire blijft dan ook gewoon een zeer goede foon. Enige irritatiepunt bij mij is eigenlijk het beperkt intern geheugen. Ook al kan je gedeeltelijk apps installeren op SD-kaarten, er moet toch veel intern staan (zoals alle tweets bij twitter apps en dergelijke).

Hier ook net een succesvolle upgrade gedaan van CM7.2 naar CM10 VJ Jelly Bean 4.1.2 v3.0 . Draait op het eerste zicht soepel, en wat een veranderingen nu ik eindelijk op JB zit. Ik kan weer gaan prullen.
Maar met een Custom ROM heb je dat probleem van het interne geheugen toch niet meer?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eddos schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 20:14:
Maar met een Custom ROM heb je dat probleem van het interne geheugen toch niet meer?:)
Jawel. A2SD helpt wel, maar je hebt maar beperkt geheugen. Doordat de stock HBOOT nodig is voor de JB custom ROM, heb je maar 148 MB voor apps, en de meeste apps houden een klein beetje ruimte in de RAM.

Ik zit nu te kijken naar de /system met die JB ROM, er is namelijk 44 MB ongebruikt op /system. Dat kan nuttiger gebruikt worden ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Aha, Blijkbaar kan je ondertussen met ROM manager je sd partitioneren, en dan bv 512MB ext2 maken. Dan met s2e (downloaden van google play) die sd partitie gebruiken om daar applicaties in zijn geheel op te zetten. (Zelfs de dalvik cache, maar die laat ik maar waar ze staat). Wel eerst SD kaartje backuppen.

Nu aan het proberen, hopelijk geen bricked phone meteen. :D

edit: Vermoeden dat s2e niet werkt met deze variant op CM10, hij herkent de ext partitie. maar blijft maar vragen achter een reboot, om de data te kunnen verplaatsen. Al enkele keren een reboot geprobeerd, maar het mag niet baten.
Morgen verder zoeken, nu eerst een bezoek brengen aan wat jeneverkraampjes.

[ Voor 33% gewijzigd door 4bit op 28-12-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

4bit schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 21:02:
Aha, Blijkbaar kan je ondertussen met ROM manager je sd partitioneren, en dan bv 512MB ext2 maken. Dan met s2e (downloaden van google play) die sd partitie gebruiken om daar applicaties in zijn geheel op te zetten. (Zelfs de dalvik cache, maar die laat ik maar waar ze staat). Wel eerst SD kaartje backuppen.

Nu aan het proberen, hopelijk geen bricked phone meteen. :D

edit: Vermoeden dat s2e niet werkt met deze variant op CM10, hij herkent de ext partitie. maar blijft maar vragen achter een reboot, om de data te kunnen verplaatsen. Al enkele keren een reboot geprobeerd, maar het mag niet baten.
Morgen verder zoeken, nu eerst een bezoek brengen aan wat jeneverkraampjes.
Je gebruikt toch die CM10 rom van VJ? Waarom dan prutsen met zo'n app, er zit toch een a2sd script in? En waarom zou je een ext2-partitie aanmaken?

Dalvik op ext is geen probleem, maar de data zou ik op internal houden, anders ga je ontzettende lag krijgen.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ja, er zit blijkbaar al een script in, helemaal over gelezen. Bedankt om me daar op te wijzen.

ext2 had ik aangemaakt omdat dat hetgeen is wat CWM standaard aanmaakt, maar ik heb het ondertussen al omgevormd tot een ext3 partitie. Ondertussen werkt alles perfect en weer wat meer plaats voor mijn apps.

Nog steeds CM10 rom van VJ aan het draaien, en deze werkt echt zeer goed. Alles gaat zeer vlot, ook JB is een goede vooruitgang tegenover Gingerbread (voornamelijk strakker design). Verbinden met mijn bluetooth kit in de wagen gaat nu weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:01

Ibex

^^ met stom.

Elekid schreef op zondag 23 december 2012 @ 12:32:
Ik heb 'm uiteindelijk in mijn oude backups teruggevonden en op m'n dropbox gezet :).
http://dl.dropbox.com/u/1...e-oxygen-2.1.6-signed.zip

md5sum: 10220763f6468f8031e5a103527e6ff0 (zoals je ook in het originele topic op xda kan terugvinden)

[ Voor 10% gewijzigd door Ibex op 29-12-2012 19:26 ]

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2070704

Ola, nieuwe versie van CM10 VJ ... JB 4.2.1!!!

Heb hem net geflashed en boy, hij is weer snel! Heb hem geïnstalleerd over 3.0 (4.1.2). Wipe cache en Dalvik cache. Alle apps die ik had werken voorlopig zonder probs. Lees zeker 1 v d eerste posts over instellingen die je moet veranderen.

Geniet ervan!

EDIT: wel pre-alpha dus niet stabiel. Ik terug naar 4.1.2.

[ Voor 7% gewijzigd door dEX2340 op 30-12-2012 13:07 ]

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Jammer dat in dat topic ook te lezen valt dat wifi tethering nog niet werkt. Zolang dat niet werkt, blijf ik helaas op een GB rom ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de VJ JB-ROM (3.0) gisteren geinstalleerd en ben onder de indruk. Tot nu toe stabiel, en zolang je maar even oplet met de A2SD (na installatie van apps is een reboot nodig om ze op de SD-EXT te krijgen) is de RAM geen probleem. Ik heb Maps, Streetview, Gmail en Play store naar /system/app verplaatst met ES File Explorer om zo de ongebruikte ruimte op /system (~45 MB) toch te benutten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@Gambieter: Goed idee! En thanks voor je overige tips.

Vandaag onderweg naar Enschede (1,5 uur rijden vanuit Almere en m'n vriendin is de enige die kan rijden :P ) haar telefoon onder handen genomen en er ook de VJ JB rom op gezet.

Ook ik was zwaar onder de indruk. En vooral m'n vriend is blij dat haar camera het weer storingsvrij doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:55:
Ik heb de VJ JB-ROM (3.0) gisteren geinstalleerd en ben onder de indruk. Tot nu toe stabiel, en zolang je maar even oplet met de A2SD (na installatie van apps is een reboot nodig om ze op de SD-EXT te krijgen) is de RAM geen probleem. Ik heb Maps, Streetview, Gmail en Play store naar /system/app verplaatst met ES File Explorer om zo de ongebruikte ruimte op /system (~45 MB) toch te benutten.
Heel erg bedankt voor je tip om apps te verplaatsen, zodat je die 45 MB nog lekker goed kan benutten.
En die VJ JB-ROM (3.0) valt zeker helemaal niet tegen! Wow, wat een snelheid.

Hoewel ik de Desire zelf niet meer gebruik (ik heb nu een S3), is mijn vriend er nog steeds blij mee, scheelt hem weer een paar honderd euro aan een nieuw toestel. En hij geeft niet zo veel om telefoons, dus mijn 'oude' Desire is goed genoeg voor hem :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt ze niet zomaar naar /system/app verplaatsen, het kan met Titanium Backup (pro?) en met ES File Explorer, zie deze step-by-step guide. Maar dan werkt het ook mooi :)

Ik zou trouwens de /system niet helemaal volzetten, met de 4 apps die ik noemde is er nog ~20 MB over, voor het geval er wat ruimte nodig is bij een update van een system-app.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 30-12-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:22:
Je kunt ze niet zomaar naar /system/app verplaatsen, het kan met Titanium Backup (pro?) en met ES File Explorer, zie deze step-by-step guide. Maar dan werkt het ook mooi :)
Root Explorer is ook een mooi, eenvoudig programmaatje. Gebruik het al jaren. Bij ES File Explorer moet je eerst de root verkenner aanvinken en daarna nog het systeem bewerkbaar maken. Bij Root Explorer gaat dat allemaal minder omslachtig en overzichtelijker (maar dat is persoonlijk).

Leuk om weer even te 'spelen' met de Desire, blijft een pracht toestel! Enig nadeel nu, m'n vriend heeft de usb ingang stuk gemaakt, dus het toestel kan niet meer opgeladen worden via het usb kabeltje.Nu moet iedere keer de batterij eruit om deze in een externe lader te hangen. Nieuwe roms overzetten op de sd-kaart kan ook alleen maar via drive en/of dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:42:
Root Explorer is ook een mooi, eenvoudig programmaatje. Gebruik het al jaren. Bij ES File Explorer moet je eerst de root verkenner aanvinken en daarna nog het systeem bewerkbaar maken. Bij Root Explorer gaat dat allemaal minder omslachtig en overzichtelijker (maar dat is persoonlijk).
Root Explorer is niet gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Heeft er hier niemand een grotere batterij in zijn Desire zitten? Ik heb nu een 3500 mAh batterij. Je hebt er wel een aangepaste backcover voor nodig (zat erbij). Desire lijkt nu wat op zeilboot of Citoën DS :-)

Batterij% wel niet zo betrouwbaar. % stijgt soms paar procenten terwijl je bezig bent. Na reboot soms hoger % dan ervoor. Maar ze gaat wel langer mee :-)

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Ik heb de CM10 VJ Jelly Bean 4.1.2 v3.0 al een weekje draaien. Werkt bijzonder prettig. Heel af en toe een spontane reboot. 3g is ook veel beter. GPS werkt soms niet, na reboot weer wel.

En soft keys werken goed nu mijn hardware knoppen bijna verrot zijn.
For enabling the Soft keys:
code:
1
2
Add the following entry to build.prop
qemu.hw.mainkeys=0
Kortom, fijn. Hoewel na een tijdje alle rom's beetje laggy worden.

[ Voor 45% gewijzigd door CultFreak op 30-12-2012 13:58 ]

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Ben op zoek naar een goede SenseRom zonder al te veel poespas!
Sense 2.1 of 3.0 (al blijkt deze ook niet stabiel te draaien :s)

Draai nu 1 van michel007 @ xda maar daar doet mijn market het niet! Ook niet na het handmatig installeren of cash wissen etc.. Tevens herlaadt Sense zich om de haverklap. Heb meerdere Roms geprobeerd maar zelfs Sense 3.0 werkt niet naar behoren :s. Laat staan 4.0
Terwijl je toch verwacht dat men na 2tal jaar een stabiele ROM kan bakken!

Kom zelf MW 5.7 af (beste ROM imo) maar wil er weer graag sense op hebben.

Edit: De playstore lijkt nu weer te werken! Tips zijn nog altijd welkom :)

[ Voor 6% gewijzigd door murphylee op 31-12-2012 12:35 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Pagina: 1 ... 25 ... 35 Laatste

Let op:
~[html]Help mee ROMs onderling te vergelijken door benchmarkresultaten te uploaden. Zie daarvoor <a href="https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFB4bGl4RFczMnFsd1BJa2Fpd044cXc6MQ#gid=0">deze</a> spreadsheet.~[/html]