Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik draai nu ook de Nikez JB 3.1p1 ROM (Evervolv-Turba-3.1.0p1)

Maar ik las dat iemand hier problemen had met Simyo? Ik heb ook simyo maar hij pakte hem automatisch, hoefde niet eens iets in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59
Ik ga de Nikez JB rom ook maar eens op de Desire proberen. Ik had er een andere JB ROM op staan maar die heeft zoveel lag dat als ik het toestel uit druk hij een seconde of 5 later het sluit geluid laat horen. Ook werkt Google Now erg, erg traag.

Probeer gewoon weer een ander :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46
Nikez JB is geweldig :). Ik zou haast m'n Incredible S terug inruilen voor een Desire :P. Want voor de Inc. S staat custom rom ontwikkeling nagenoeg stil....

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
Binnenkort krijgt een vriend van mij een Desire, zou ik dan er gelijk Nikez JB opzetten of die van Spaze Dog? Ik zie hier heel veel positieve verhalen over Nikez, dus daar neig ik naar.
Het gaat vooral over iemand die nieuw is met Android. )

[ Voor 2% gewijzigd door Holland1994 op 03-11-2012 15:42 . Reden: Zinconstructies ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
kaasaanfiets schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:21:
Ik draai nu ook de Nikez JB 3.1p1 ROM (Evervolv-Turba-3.1.0p1)

Maar ik las dat iemand hier problemen had met Simyo? Ik heb ook simyo maar hij pakte hem automatisch, hoefde niet eens iets in te stellen.
Dat was hier ja. Aanvankelijk lijkt het alsof hij hem pakt maar ondertussen, als je echt dataverkeer wil gaan genereren, lukt het bijna nooit.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

eymey schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 16:01:
[...]

Dat was hier ja. Aanvankelijk lijkt het alsof hij hem pakt maar ondertussen, als je echt dataverkeer wil gaan genereren, lukt het bijna nooit.
Hoe heb je dat precies gefixt dan? Want ik weet die handmatige instellingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
Holland1994 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 15:40:
Binnenkort krijgt een vriend van mij een Desire, zou ik dan er gelijk Nikez JB opzetten of die van Spaze Dog? Ik zie hier heel veel positieve verhalen over Nikez, dus daar neig ik naar.
Het gaat vooral over iemand die nieuw is met Android. )
Als je twijfelt tussen Spaze Dog en Nikez JB zou ik zeker voor de laatste gaan. Dit om meerdere redenen:
- SpazeDog ontwikkeling ligt al even stil
- Nikez JB werkt, geloof het of niet, bij mij in ieder geval beter. Nauwelijks problemen, alleen de camera werkt niet fantastisch voor de rest prima voor dagelijks gebruik
- Nikez JB is voor iemand die nieuw is op Android makkelijker omdat er minder tweaks etc inzitten. Je installeert het(incl. A2SD), en het werkt allemaal gewoon. Je hoeft niet echt te knoeien met instellingen.

Het is alleen de vraag of je iemand wil opzadelen met een instabiele ROM, ik heb nog wel eens een vastloper bijvoorbeeld. Maar als je kiest tussen deze twee zou ik zeker voor Nikez gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zobat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 02:56
FYI: Mildwild heeft een definieve versie uitgebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
Zobat schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:57:
FYI: Mildwild heeft een definieve versie uitgebracht
Pff...een definitieve versie bij MW bestaat niet...v5.2 coming up.

http://forum.xda-develope...hp?p=21568284&postcount=1

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 07-11-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladiblo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:37
kaasaanfiets schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:42:
[...]

Hoe heb je dat precies gefixt dan? Want ik weet die handmatige instellingen niet.
Nou weet ik niet precies wat de problemen waren bij simyo, maar ik had eerst ook problemen bij nikezJB met de 3g verbinding. Heb je bij de APN instelling het verificatietype op PAP staan en het APN-type als "default"? Kijk anders even op de website van simyo wat die instellingen moeten zijn, daar staat het vast.
Het is alleen de vraag of je iemand wil opzadelen met een instabiele ROM, ik heb nog wel eens een vastloper bijvoorbeeld. Maar als je kiest tussen deze twee zou ik zeker voor Nikez gaan
Andere vastlopers behalve het genoemde probleem met 3g heb ik eigenlijk nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
kaasaanfiets schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:42:
[...]

Sorry, ik lees je vraag nu pas :). Dit is wat ik heb gedaan:

Ik heb eerst bij de instellingen voor het mobiele netwerk de APN's van KPN verwijderd. Toen dacht ik eerst van uit de Play Store het programma' tje "Tweakker" te gebruiken (en dan de beta voor ICS). Helaas werkt deze met JB niet. Maar hij geeft wel de settings die je handmatig kan doen weer. Die heb ik dan ook gebruikt.

Voor internet:
- Naam: Wat je wil
- APN: internet
- APN type: default,dun

Voor mms:
- Naam: wat je wil
- APN: portalmmm.nl
- MMS Proxy: 10.10.100.20
- MMS Port: 5080
- MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
- APN type: mms

De rest van de instellingen heb ik op default gelaten.

Overigens, wat vastlopers betreft: Geen klachten meer gehoord van m'n vriendin :)

[ Voor 7% gewijzigd door eymey op 06-11-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

eymey schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:31:
[...]

Sorry, ik lees je vraag nu pas :). Dit is wat ik heb gedaan:

Ik heb eerst bij de instellingen voor het mobiele netwerk de APN's van KPN verwijderd. Toen dacht ik eerst van uit de Play Store het programma' tje "Tweakker" te gebruiken (en dan de beta voor ICS). Helaas werkt deze met JB niet. Maar hij geeft wel de settings die je handmatig kan doen weer. Die heb ik dan ook gebruikt.

Voor internet:

Voor mms:

Overigens, wat vastlopers betreft: Geen klachten meer gehoord van m'n vriendin :)
Ah bedankt, ik zie dat alleen de APN type voor internet en mms verkeerd staat.
Die aangepast en nu werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Mooi zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
eymey schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:31:
[...]

Simyo instellingen

Voor internet:

Voor mms:

Ik heb bijna hetzelfde alleen dan in een APN, dat werkt ook:
- APN type: default,supl,mms

Iemand een idee of er voordelen zijn aan het hebben van twee APNs, een voor internet en een voor mms? Zouden de APNs 'portalmmm.nl' en 'internet' hetzelfde zijn/doen/kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-08 19:51
Ik heb nu de Nikez JB 3.1p1 ROM (Evervolv-Turba-3.1.0p1) draaien. 1e ROM met JB. Best laggy nog en soms ook een freeze (full wipe behalve sd-card).

Waar ik niet achter kom is:
1) hoe ik het aantal homescreens kan aanpassen, naar 1.
2) En ik mis ook tweak-opties, zoals deze bij CM altijd heel veel aanwezig waren. Vooral qua launcher, of moet ik dan gewoon naar een alternatieve launcher op zoek?
3) hoe kun je dat Google ding bij het lockscreen weghalen?

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladiblo
CultFreak schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:19:
Ik heb nu de Nikez JB 3.1p1 ROM (Evervolv-Turba-3.1.0p1) draaien. 1e ROM met JB. Best laggy nog en soms ook een freeze (full wipe behalve sd-card).

Waar ik niet achter kom is:
1) hoe ik het aantal homescreens kan aanpassen, naar 1.
2) En ik mis ook tweak-opties, zoals deze bij CM altijd heel veel aanwezig waren. Vooral qua launcher, of moet ik dan gewoon naar een alternatieve launcher op zoek?
3) hoe kun je dat Google ding bij het lockscreen weghalen?
Laggy? Heb je geinstalleerd volgens de instructies (incl a2sd yny) op de site van Nikez? Eventueel kun je bij ontwikkelaaropties wat animatieschalen uitzetten, maar dit zou eigenlijk amper uit moeten maken. Deze ROM is als het goed is uiterst vloeiend..

Verder je vragen :
1+2: gebruik idd een alternatieve launcher
3: volgens mij ook een instelling in je launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
Nikez JB er ook maar weer afgehaald na 1 dag. Het alarm liep vast wat toch echt een dealbreaker voor mij is. Ben nu voor MildWild CM 5.1 gegaan

[ Voor 13% gewijzigd door MaZe op 09-11-2012 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
bladiblo schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:48:
[...]

Laggy? Heb je geinstalleerd volgens de instructies (incl a2sd yny) op de site van Nikez? Eventueel kun je bij ontwikkelaaropties wat animatieschalen uitzetten, maar dit zou eigenlijk amper uit moeten maken. Deze ROM is als het goed is uiterst vloeiend..
Ja, full wipe, behalve fat32, a2sd scripts aangezet volgens instructies. Daarna was die al wat traag bij vlagen, vervolgens wat apps + data gerestored. Ik zal nog wel wat pielen met cpu en governors.

En alternatieve launcher erop. Nog goede suggesties voor launcher met JB achtige skin?

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
MaZe schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 07:24:
Nikez JB er ook maar weer afgehaald na 1 dag. Het alarm liep vast wat toch echt een dealbreaker voor mij is. Ben nu voor MildWild CM 5.1 gegaan
Hier 0,0 problemen met alarm (en m'n vriendin heeft er nogal wat voorgeprogrammeerd staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 17:30
[...]

Verder je vragen :
Sinds een paar dagen heb ik ook de JB rom van Nikez, maar t.o.v. Oxygen 2.3.2 lijkt het allemaal toch wat minder smooth te lopen. Beide roms heb ik gebruikt icm LauncherPro en alle animaties heb ik uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]

Verder je vragen :
Yup ik kan beamen dat Nikez op mijn Desire niet laggy is. Belangrijk zoals Bladiblo zegt is toch bij ontwikkelaarsopties eea uit te zetten qua schalen. Dat levert een grote performance winst op in mijn ervaring.

Verder zal Nikez nooit zo vlot en soepel lopen als bijvoorbeeld Mildwild...maar imo meer dan voldoende vlot en soepel. Nikez gebruik ik nu al een aantal weken als dagelijkse rom en bevalt erg goed. Hiervoor zat ik op Mildwild, en na het testen van een nieuwe rom ging ik altijd na een paar dagen tot een week terug naar MW. Nikez is de enige rom naast MW waarbij ik het langer dan 1 week uithoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Heads-up! :)

http://forum.xda-develope...p=33897831&postcount=4896

[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 09-11-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Met de Atom launcher (Google Play: Atom Launcher) gaat het stukken beter. Soepel. Fijnste en mooiste launcher tot nu toe.

Krijg nu alleen bij sommige apps die ik al eerder had de melding "Unknown error code during application install -24". Schijnbaar denkt de market dat ik hem al geinstalleerd heb staan.

En her en der nog een spontane reboot.

Kortom, nog maar es flashen, zonder restore van de data van de apps.

Edit 2:
Na nieuwe flash en alleen app (zonder data) restore, werkt alles als een zonnetje. :)
Voorlopig :P

[ Voor 17% gewijzigd door CultFreak op 12-11-2012 07:59 . Reden: Launcher naam en linkie was fout. ]

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Is er toevallig ook iemand die momenteel Nikez JB draait, die in het verleden Runnymede AIO v6.0.4.1 SE heeft gedraaid? Ik vroeg me namelijk af of Nikez minder lagt.

Daarnaast heb ik momenteel met mijn huidige rom weer problemen met het te kleine geheugen. Ik kan nog steeds niet alle apps op mijn sd-kaart kwijt en ik denk toch dat dit aan de runnymede-rom ligt. vandaar dat ik mij aan het orienteren ben op een andere rom.

Ik heb maar niet gewacht op antwoord en heb CM10 | Jelly Bean 4.1.2 - v2.2 geinstalleerd. Eerste indruk is wel goed, alleen vind ik wel dat je met het toetsenbord minder snel kan typen. De camera die doet het pas goed nadat je de app een keer opnieuw opstart.

[ Voor 23% gewijzigd door AMD1800 op 10-11-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mildwild Oxygen 4.4 is uit :

http://forum.xda-develope...hp?p=19500361&postcount=1

Edit : ik heb een clean install gedaan (standard hboot + ext4) en geen probleem bij 1e keer start (zoals in draadje op xda te lezen is). Wel had ik een issue met installeren sommige apps op internal mem. Install op sd-ext gaat prima verder...dus geen issues. Rom ziet er gelikt uit en is razendsnel...ja, zelfs tov de JB rom van Nikez :)

[ Voor 63% gewijzigd door dafmay op 11-11-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik draai nu die JL van CM9. Is die Oxygen 4.4 beter?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Peter_Aragorn schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:43:
Ik draai nu die JL van CM9. Is die Oxygen 4.4 beter?
Ach beter...wat is beter? Roms obv JB of Oxygen verschillen nogal, dus moeilijk vergelijking te maken. Mildwild is in ieder geval een van de vlotste en soepelste roms die je kunt vinden voor je desire. Dat is zeker. Ook stabiel + alles werkt. Bij JB bijv is de camera niet 100%. voor de rest was ik zeer tevreden over Nikez JB rom. Maar een nieuwe versie van MW moest ik gewoonweg weer uitproberen. Met een nandroid kan ik weer meteen terug naar Nikez als ik wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik wacht nog even af; ik gebruik mijn Desire voorlopig als hoofdtelefoon (heb mijn Huawei G300 verkocht aan de vrouw van een vriend, omdat ik makkelijk een nieuwe kan kopen in het VK), en dan is een stabiele ROM als MW4.3 een must.

Maar die 4.4 ga ik in de gaten houden :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
gambieter schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:26:
Ik wacht nog even af; ik gebruik mijn Desire voorlopig als hoofdtelefoon (heb mijn Huawei G300 verkocht aan de vrouw van een vriend, omdat ik makkelijk een nieuwe kan kopen in het VK), en dan is een stabiele ROM als MW4.3 een must.
Verstandig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Waarom doet die camera zo raar in die JB rom?
Moet daar een compleet nieuwe driver voor geschreven worden oid? Of is de aansturing van de camera in JB anders dan in voorgaande versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
JB Nikez draait echt goed nu. Heel af en toe nog een spontane reboot. De 3G liet alleen te wensen over, hij pakt geen nieuwe cellen, danwel roaming gaat niet goed denk ik.

Er stond al hiervoor dat mensen de APN-instellingen hadden aangepast, dat heb ik ook gedaan en nu werkt het wel goed. Ik heb Telfort/Wireless Cirecle (Telfort APN). Het was nog al pielen, dus voor de anderen die ook Telfort hebben, deze settings moeten aangepast worden naar de volgende waarden:
- Naam: Telfort Spot
- Verificatietype: PAP
- APN-type: default (i.p.v. default,supl,mms)

Na de aanpassing van APN-type schoot de 3G connectie gelijk omhoog.
En werkt het niet, dan werkt vliegtuigmodus aan- en uitzetten ook.

En wat werkt die Google Play: Atom Launcher lekker zeg! :)

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
kaasaanfiets schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:29:
Waarom doet die camera zo raar in die JB rom?
Moet daar een compleet nieuwe driver voor geschreven worden oid? Of is de aansturing van de camera in JB anders dan in voorgaande versies?
Ik denk het. Toch is het al heel goed foto's schieten ermee hoor. M'n vriendin gebruikt de camera in ieder geval vrij regelmatig en kan ermee uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Ik heb (eindelijk) mijn Desire geroot en MW CM-5.1 geinstalleerd. Dat had ik (uiteraard) veel eerder moeten doen! Eindelijk van Sense af, en eindelijk geen gezeur meer met native apps die te groot zijn voor het interne geheugen. Ik zal het me wel inbeelden, maar het lijkt alsof ik ook beter ontvangst heb. Ik heb alleen een probleem, en dat is dat de rechterbovenhoek van het scherm niet meer heel nauwkeurig reageert. Ik wil het scherm opnieuw calibreren, maar... ik kan niet vinden hoe. Mijn geheugen en google vertellen me dat dit bij toetsenbordinstellingen zou moeten staan, maar daar kan ik het niet vinden. Suggesties?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
Binnenkort (als ik een andere foon heb) wil ik eens met nieuwe ROM's aan de slag, maar nu zit ik met het volgende probleem. Ik heb recentelijk (door een foutje in de applicatie van mijn werkgever) de gegevens op mijn smartphone gewist. Ik was dus alles in ene kwijt.

Nu ben ik niets kwijt omdat ik gewoon een back up heb, maar ik heb nog niet de helft van de applicaties er op staan (dan wat ik had) en hij zeurt al dat het interne geheugen vol is. Ik heb nog 12 mb vrij.

Hoe kan ik dat opschonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
dafmay schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:22:
[...]

Ach beter...wat is beter? Roms obv JB of Oxygen verschillen nogal, dus moeilijk vergelijking te maken. Mildwild is in ieder geval een van de vlotste en soepelste roms die je kunt vinden voor je desire. Dat is zeker. Ook stabiel + alles werkt. Bij JB bijv is de camera niet 100%. voor de rest was ik zeer tevreden over Nikez JB rom. Maar een nieuwe versie van MW moest ik gewoonweg weer uitproberen. Met een nandroid kan ik weer meteen terug naar Nikez als ik wil...
CM9 is niet bijster snel...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Begrijp je reactie niet tov mijn eerdere post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Er zit blijkbaar een oplossing aan te komen voor de camera issues in JB roms zoals Nikez. Voor meer info zie :

http://forum.xda-develope...p=33944639&postcount=2486

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

dafmay schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:16:
Er zit blijkbaar een oplossing aan te komen voor de camera issues in JB roms zoals Nikez. Voor meer info zie :

http://forum.xda-develope...p=33944639&postcount=2486
Mooi, net het nieuws waar ik op zat te wachten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
En ondertussen draait MW Oxygen 4.4 op mijn Desire zoals gewoonlijk weer als een tierelier. Nothing even comes close! Ok...misschien Nikez JB :) But not quite...

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 13-11-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Wat is een goede combinatie van radio en Radio Interface Layer (RIL) in Jelly Bean (Nikez)?

Ik heb nu:
Radio: 32.56.00.32U_5.17.05.23 (laatste)
RIL: HTC-RIL 1.6.1062G (Apr 23 2010,17:35:06)

Die RIL is erg oud. Ik kan nergens vinden welke RIL/Radio combi het beste is. Alleen een oud overzicht en wat losse discussies erover, maar geen ultiem antwoord.

Wellicht dat dit de laatste 3G problemen oplost.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik draai nog 3.9 omdat daarna mijns inziens de interface veel minder is geworden en er te veel apps zijn toegevoegd die ik er toch uit zou slopen... Heb nu al andere camera app en rekenmachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladiblo
Tip voor de Nikez JB gebruikers (zeker voor degenen die hem wat "laggy" vinden, dit is op XDA al wel aan de orde geweest maar hier nog niet besproken volgens mij): Check de cpu frequentie eens bij instellingen->toolbox->performance. Het komt namelijk regelmatig voor dat de maximum frequentie wordt teruggezet naar 614 MHz. Oorzaak onbekend, maar is wel te ondervangen: installeer No-frills CPU en vink hier bij de instellingen "Prevent changes from other apps" aan. Je kan desgewenst af en toe controleren of de max nu ook op 1114 MHz blijft staan. Scheelt toch wel wat in hoe je desire aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
bladiblo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:48:
Tip voor de Nikez JB gebruikers (zeker voor degenen die hem wat "laggy" vinden, dit is op XDA al wel aan de orde geweest maar hier nog niet besproken volgens mij): Check de cpu frequentie eens bij instellingen->toolbox->performance. Het komt namelijk regelmatig voor dat de maximum frequentie wordt teruggezet naar 614 MHz. Oorzaak onbekend, maar is wel te ondervangen: installeer No-frills CPU en vink hier bij de instellingen "Prevent changes from other apps" aan. Je kan desgewenst af en toe controleren of de max nu ook op 1114 MHz blijft staan. Scheelt toch wel wat in hoe je desire aanvoelt.
Prima tip...een die ik ook heb gebruikt in voorgaande versies van Nikez JB. Maar ik meen me te herinneren dat het voor de laatste versie niet meer geldt...daar blijft de gekozen instelling wel onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladiblo
dafmay schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:18:
[...]

Prima tip...een die ik ook heb gebruikt in voorgaande versies van Nikez JB. Maar ik meen me te herinneren dat het voor de laatste versie niet meer geldt...daar blijft de gekozen instelling wel onthouden.
Ik had het ook al bij vorige versies gebruikt. Ik kwam er nu er echter weer op doordat ik na een keer gereset te hebben bemerkte dat alles op een gegevent moment stroperiger verliep. Pas na opnieuw opstarten van No-frills stond de max-snelheid weer op 1114 Mhz. Blijkbaar gaat het niet altijd meteen goed met de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
bladiblo schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:43:
[...]

Ik had het ook al bij vorige versies gebruikt. Ik kwam er nu er echter weer op doordat ik na een keer gereset te hebben bemerkte dat alles op een gegevent moment stroperiger verliep. Pas na opnieuw opstarten van No-frills stond de max-snelheid weer op 1114 Mhz. Blijkbaar gaat het niet altijd meteen goed met de instellingen.
Ah...goed om te weten. Ik heb het zelf niet ondervonden. Maar je punt is dus wel valide.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 15-11-2012 13:08 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de standaard Email applicatie maar eens aangezet voor toegang tot de Exchange server van het werk op zowel mijn Desire (MW4.3) en mijn ZTE Blade (Konstakang 4.0.4), en het valt me op dat de MW4.3 geen Email widget geeft, de Konstakang op de Blade wel. Is dat by design? Ik kan zo snel geen fatsoenlijke widget vinden?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dafmay
Heb op MW 4.4 gekeken of daar een Email widget bij zit en ook daar niet.

• dafmay
Sj44k13 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:24:
Ik draai nog 3.9 omdat daarna mijns inziens de interface veel minder is geworden en er te veel apps zijn toegevoegd die ik er toch uit zou slopen... Heb nu al andere camera app en rekenmachine.
Ik denk dat vanaf jouw versie de MW oxygen verder ook niet geweldig veel is veranderd qua functionaliteit, snelheid, enz. Een oudere versie is daarom in principe net zo goed als de nieuwste :)

Overigens sloop ik altijd alle onnodige rotzooi uit de .zip voordat ik 'm flash. Dat scheelt bij mij al zo'n 30Mb op de originele rom van ong 85Mb...aanzienlijk dus.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

dafmay schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:42:
Heb op MW 4.4 gekeken of daar een Email widget bij zit en ook daar niet.
Dank :)

(en jammer)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:29
MildWild 4.4 bevalt hier erg goed! Heb weer eens een compleet alles eraf gegooid, gebackupped and SDkaart geformateerd en alles opnieuw gedaan, compleet fresh begonnen dus met MW 4.4 De ROM draait echt heerlijk snel, er is weinig tot geen lag te vinden, en als die er is, vind ik deze zeer minimaal te noemen. MW blijft toch echt mijn favoriete ROM voor de Desire. Dankzij deze ROM houdt ik het al wat langer uit met deze telefoon dan in eerste instantie gedacht. Heb hem nu al 2 jaar en 7/8 maand ofzo en het blijft een prima telefoon zo. Wel verwacht ik dat ik in komende maanden een keer over ga op wat nieuws, maar dankzij MW heb ik daar nog niet zo'n haast mee moet ik zeggen...

@ Daymay, jij draait ook al lang MW of niet? Kom je hier vaak tegen plus in de topics van XDA, grappig ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 15-11-2012 13:53 ]

• dafmay
Sleehond schreef op donderdag 15 november 2012 @ 13:52:
MildWild 4.4 bevalt hier erg goed! Heb weer eens een compleet alles eraf gegooid, gebackupped and SDkaart geformateerd en alles opnieuw gedaan, compleet fresh begonnen dus met MW 4.4 De ROM draait echt heerlijk snel, er is weinig tot geen lag te vinden, en als die er is, vind ik deze zeer minimaal te noemen. MW blijft toch echt mijn favoriete ROM voor de Desire. Dankzij deze ROM houdt ik het al wat langer uit met deze telefoon dan in eerste instantie gedacht. Heb hem nu al 2 jaar en 7/8 maand ofzo en het blijft een prima telefoon zo. Wel verwacht ik dat ik in komende maanden een keer over ga op wat nieuws, maar dankzij MW heb ik daar nog niet zo'n haast mee moet ik zeggen...
Yep...ik doe volledig met je mee. MW Oxygen is wat mij betreft ook de allerfijnste custom rom voor mijn Desire. Supersnel, soepel, stabiel, goede accuduur. Ik test iedere custom rom wel uit, maar kom snel of op den duur altijd weer terug bij MW :) Alleen Nikez komt "in de buurt", maar toch is MW Oxygen een heel andere (lees : nog betere) ervaring met een Desire.
@ Daymay, jij draait ook al lang MW of niet? Kom je hier vaak tegen plus in de topics van XDA, grappig ;-)
Krijg nou wat...ik exact dezelfde gedachte en een minuut of 5 geleden je een PM gestuurd op XDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb toch maar naar die Nikez JB gekeken en daar wordt ik niet echt vrolijk van. Titanium Backup balkt al snel, ik had een crashende launcher, en ik zag niets dat het speciaal maakte; alleen heeft het wel de email widget die ik wil ;)

Zit nu de CWM-backup van MW4.3 terug te zetten, dat loopt toch een stuk soepeler. Maar even kijken of er een betere email client met widget is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
Ik heb op dit moment Reflex-S 2.09 draaien op mijn Desire en heb net geprobeerd S-OFF te gaan maar dat lukte niet. Nu las ik dat dat zou kunnen komen door het feit dat mijn ROM ASD2+ gebruikt.

Dus terug naar een stock ROM. Is dat echt alleen een RUU.exe draaien?
En dan heb je gewoon weer een standaard ROM en geunroote Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 15:36
ExTaxi schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:45:
Ik heb op dit moment Reflex-S 2.09 draaien op mijn Desire en heb net geprobeerd S-OFF te gaan maar dat lukte niet. Nu las ik dat dat zou kunnen komen door het feit dat mijn ROM ASD2+ gebruikt.

Dus terug naar een stock ROM. Is dat echt alleen een RUU.exe draaien?
En dan heb je gewoon weer een standaard ROM en geunroote Desire?
Even pag 1 lezen daar staat alle info.
[HTC Desire] Rooten & Custom ROM's - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
PB99IMG.zip als enige bestand op mijn kaart staan, maar als ik reboot herkent ' ie 'm niet
Hij vraagt me dus niet om te flashen :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ExTaxi schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:16:
PB99IMG.zip als enige bestand op mijn kaart staan, maar als ik reboot herkent ' ie 'm niet
Hij vraagt me dus niet om te flashen :-S
Je moet dan wel in je bootloader booten (Volume UP en aan/uit knop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
ja dat heb ik gedaan. dan zie ik " checking PB99IMG.zip" maar dan krijg ik geen vraag om te flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik vermoed dat je eerst S-OFF nodig hebt voor je de HBOOT kunt aanpassen. Maar als je denkt dat de A2SD+ de oorzaak is (ik verwacht van niet), dan kun je dat toch gewoon disablen?

Je geeft zo weinig informatie dat er erg weinig te antwoorden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
gambieter schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:00:
Ik vermoed dat je eerst S-OFF nodig hebt voor je de HBOOT kunt aanpassen. Maar als je denkt dat de A2SD+ de oorzaak is (ik verwacht van niet), dan kun je dat toch gewoon disablen?

Je geeft zo weinig informatie dat er erg weinig te antwoorden is.
Weinig informatie? Ik wil gewoon mijn Desire up to date maken, maar het S-OFF maken werkt niet.
Nu dacht ik dus eerst terug te gaan naar een standaard ROM en dat het daarna wellicht wel lukt.
Als ik terug moet naar een standaard ROM om S-OFF te gaan, dat is dan kip en en ei verhaal :-)

Maar goed, A2SD+ is niet de oorzaak, weet jij dan wel wat die foutmelding veroorzaakt? Als ik op Google wat rondneus kom ik tegen dat het met A2SD+ niet zou werken. Ik zit nu een beetje vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je geeft eigenlijk geen nuttige informatie. Wat je wilt is niet informatief, het gaat erom wat je hebt. Welke HBOOT heb je? Als je die niet veranderd hebt toen je de Reflex S ROM erop zette, dan hoef je deze nu ook niet aan te passen. Als je stock HBOOT hebt, dan is er niets te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
Oh dat zou natuurlijk kunnen, dat er niks te flashen valt! En dat ' ie dan dus de juiste versie al vindt.

Bravo PVT3 SHIP S-on
HBOOT-0.93.0001
RADIO -5.10.05.23

Dan zou ik meteen de stock ROM (exe file) kunnen installeren.

Nu eerst nog een ander probleem oplossen want mijn pc ziet mijn Desire niet met HTC Sync, grrr

Thnx Gambieter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
Na nog wat applicaties van de Desire afgegooid te hebben zag mijn pc dan eindelijk mijn Desire.
Klaar om een stock ROM er op te zetten.

Echter het volgende probleem.......ondanks dat de batterij bijna volledig opgeladen is zegt het apparaat dat 'ie bijna leeg is (< 30%) dus ik kan niet verder.

Battery Stats ook al gewiped, dat helpt ook niet. Nog ideëen?

[ Voor 9% gewijzigd door ExTaxi op 18-11-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoe heb je ooit die Reflex-S ROM erop gezet? Als je ClockWorkMod recovery hebt, gebruik die dan om een andere ROM te installeren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
Kun je ook een .exe op die manier installeren? Wist ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, je pakt dan gewoon een andere ROM, hoeft niet noodzakelijkerwijs een stock ROM te zijn. Het moet een ZIP-file zijn, maar eigenlijk alle ROMs worden zo verspreid.

Als je denkt dat het de A2SD+ is, dan gewoon een andere ROM pakken die geen A2SD(+) gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JopieBadmutS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 07:59
Hebben jullie ook last met de Nikez Lente Rom dat de melding " onvoldoende opslagcapaciteit" verschijnt. De ext4 partitie is een gig groot en in app2sd is alles overgezet.

Of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JopieBadmutS schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:23:
Hebben jullie ook last met de Nikez Lente Rom dat de melding " onvoldoende opslagcapaciteit" verschijnt. De ext4 partitie is een gig groot en in app2sd is alles overgezet.

Of doe ik iets fout?
Ik heb hem nog niet gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
JopieBadmutS schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:23:

Of doe ik iets fout?
Misschien dat een andere partitie vol is. Mijn "system" (yaffs2) partitie heeft b.v. nog maar 4 MB. En dat is met de standaard installatie.
Je kunt dat heel handig zien met de app 4EXT Recovery Touch in het menu Recovery, Partitie info afdrukken.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Bovendien wordt bij de door Nike aanbevolen antwoorden bij het activeren van a2sd ook de cache en app data nog steeds op /data gezet (en alleen de apps zelf op sd) .Verder zijn er blijkbaar nog erg veel apps die tijdens een update belachelijk veel (tijdelijke) capaciteit nodig hebben.

Dat is hier iig de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 19:04
Bij het flashen van Supernova op mijn HTC Desire krijg ik de volgende melding:
"Amend scripting is no longer suported bij Google in Android 1.5. It was necessery to remove it when upgrading to Clockworkmod 3.0 Gingerbread based recovery. Please switch to edify scripting (updater-script and binary) to create working update zip packages. Installation aborted."

Dit is voor het eerst dat ik een poging doe en begrijp niet waarom het niet lukt, de Phone is s-off en melding zegt mij niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

CWM geeft sowieso vaak vervelende fouten, probeer eens een andere, recente recovery als 4EXT

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
druup schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:08:
Bij het flashen van Supernova op mijn HTC Desire krijg ik de volgende melding:
"Amend scripting is no longer suported bij Google in Android 1.5. It was necessery to remove it when upgrading to Clockworkmod 3.0 Gingerbread based recovery. Please switch to edify scripting (updater-script and binary) to create working update zip packages. Installation aborted."

Dit is voor het eerst dat ik een poging doe en begrijp niet waarom het niet lukt, de Phone is s-off en melding zegt mij niks...
Lijkt er bijna op dat je een oude versie probeert te installeren.
Check deze even dat is de laatste versie
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1465837

Anders voor de test eens een andere ROM proberen. MildWild 4.4 bv draait super op de Desire. Er zit geen HTC Sencse in maar gebruikt wel een nieuwere versies van Android.

Wel jammer dat de maker stop met MildWild Roms
http://forum.xda-develope...p=34438010&postcount=5034

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

Net even mijn Desire geflashed van CM7 naar MW4.4 na de nodige wipes. Onder CM7 werd het op een gegeven moment een trage bende en was er ook aardig wat lag in de menu's. Nu onder MW4.4 is mijn Desire weer lekker vlot geworden. :)

Zag wel dat Instagram nu opeens incompatible is :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
MildWild is een beetje een drama mannetje; volgens mij is hij al 5x eerder gestopt. Zou hier niet gelijk teveel waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Eddos schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:43:
[...]

MildWild is een beetje een drama mannetje; volgens mij is hij al 5x eerder gestopt. Zou hier niet gelijk teveel waarde aan hechten.
:) Dat is hij zeker. Geldt ook voor het uitbrengen van een nieuwe versie...vaak genoeg komt er vervolgens dezelfde dag of een dag later weer een nieuwere versie uit omdat er iets niet goed zat of niet werkte. Dus ja...een flinke korrel zout bij de hand houden. Dat gezegd hebbende...MW Oxygen is wel een sublieme rom... buiten twijfel.

[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 21-11-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
  • Laatst online: 26-06 19:04
MikeOO schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:01:
[...]

Lijkt er bijna op dat je een oude versie probeert te installeren.
Dat moet het geweest zijn want met SuperNova 2.4.0.1 Extreme ROM ging het in een keer goed en na installatie van de meest gebruikte app had ik nog 1,7gb geheugen vrij (van de 2gb ext4 partitie) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
Wekenlang met intern geheugen tekort gezeten en totaal geen schik meer van mijn Desire.
Sinds een aantal dagen draait Nikez Lente en het is net alsof ik een nieuwe smartphone heb. Supersnelle ROM die er ook nog eens erg goed ziet. Helemaal blij!

• The-Source
  • Laatst online: 05:02
Dacht laat ik toch maar eens me stock 2.2 eens gaan rooten / custom firmware gaan draaien. Maar ik de stappen door lopen, telefoon in bootmenu, zit me Windows gewoon geen nieuwe apparatuur :? ook niet eens een unknown devices.
Me toestel laad wel op via de kabel maar meer ook eigenlijk niet.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• CultFreak
Het is makkelijker om te booten vanaf een Linux Live CD, Ubuntu b.v. Vanuit Linux is het een piece of cake, want die heeft alles al in huis.

Bier = beter

• The-Source
Het is meer dat me pc helemaal geen device ziet verschijnen. Dus of me USB poort gammel van me telefoon of er is iets anders aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05:18

Theimon

Snapte!?

Is het wel een datakabel? Of is het een usbkabel die alleen maar kan opladen? Die zijn er ook namelijk.

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 01:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Heb je de HTC én Unrevoked USB drivers wel geïnstalleerd?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Volgens de wiki zou ik de unrevoked drivers over de HTC drivers heen installeren, maar dan moet hij eerst herkend worden. Ga eerst maar eens me kabel nakijken.

edit:
Blijkbaar ook geen succes :S

[ Voor 12% gewijzigd door The-Source op 23-11-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
Had ik ook in Windows. Maar met linux live cd lukte het wel.

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

The-Source schreef op donderdag 22 november 2012 @ 21:12:
Dacht laat ik toch maar eens me stock 2.2 eens gaan rooten / custom firmware gaan draaien. Maar ik de stappen door lopen, telefoon in bootmenu, zit me Windows gewoon geen nieuwe apparatuur :? ook niet eens een unknown devices.
Me toestel laad wel op via de kabel maar meer ook eigenlijk niet.
Kabeltje stuk? Had ik ook.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft Mildwild Oxygen 4.4 nog voor me? 4.5 bevalt me niet zo, en de link voor 4.4 is verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist Mildwild 5.4 erop gezet maar ff een klein aanpassings vraagje.
Als je bij het homescherm van boven naar beneden strijkt dan zie je bovenin een 4tal snelkoppelingen om je GPS,WIFI,Bluetoot enz aan en of uit te zetten, hoe kan je deze ook alweer aanpassen en daar je eigen koppelingen aan toevoegen of verwijderen.
Heb het geweten maar ben het ff kwijt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:12:
Heb zojuist Mildwild 5.4 erop gezet maar ff een klein aanpassings vraagje.
Als je bij het homescherm van boven naar beneden strijkt dan zie je bovenin een 4tal snelkoppelingen om je GPS,WIFI,Bluetoot enz aan en of uit te zetten, hoe kan je deze ook alweer aanpassen en daar je eigen koppelingen aan toevoegen of verwijderen.
Heb het geweten maar ben het ff kwijt.
Instellingen > Status Bar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:42:
wie heeft Mildwild Oxygen 4.4 nog voor me? 4.5 bevalt me niet zo, en de link voor 4.4 is verdwenen...
Ik heb helaas slechts een aangepaste versie van 4.4 waaruit eea aan apps is verwijderd. Kan 'm voor je uploaden, laat maar weten. Dan kun je desgewenst daarna de apps die je nodig hebt alsnog toevoegen vanuit 4.5 aan de 4.4 zip.

[ Voor 17% gewijzigd door dafmay op 25-11-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dafmay: graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Heb de originele nog dus kun je kiezen
http://www.2shared.com/file/D1v2sHfu/MildWild_V-44.html

[ Voor 8% gewijzigd door MikeOO op 28-11-2012 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Iemand in het xda draadje vroeg ook om een link naar v4.4. Ik ben zo vrij geweest om jouw link daar te plaatsen. Indien je dat niet prettig vindt laat dan weten en ik verwijder de link.

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 26-11-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 14:20
Na een tijdje de JB rom van nikez gedraaid te hebben heb ik vandaag de laatste MildWild Oxygen (4.51) geflashed.. En man oh man wat blijft dat toch een snelle rom! Daarnaast helemaal stabiel, geen Huawei meuk en is de skin ook goed opgeknapt!

Draai hem nu met de thalamus mod8 kernel, Xperia Launcher en denk niet dat ik voorlopig nog van rom ga wisselen. :D

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Als ik het goed begrijp is 4.5 dus eigenlijk ook een downgrade tov 4.4, aangezien de tweaks van 4.4 er niet in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Lee245 schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:04:
[...]

Als ik het goed begrijp is 4.5 dus eigenlijk ook een downgrade tov 4.4, aangezien de tweaks van 4.4 er niet in zitten?
Dat is juist. Is meer een basic versie, obv Oxygen 2.3.2. Maar...er komt binnen 2 dagen weer een nieuwe versie 4.6.0. MW houdt ons altijd lekker bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
dafmay schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:13:
[...]

Iemand in het xda draadje vroeg ook om een link naar v4.4. Ik ben zo vrij geweest om jouw link daar te plaatsen. Indien je dat niet prettig vindt laat dan weten en ik verwijder de link.
Gebruik dan deze link even. Daar heb ik hem geplaatst.

Wil mijn dropbox daar verder niet voor gebruiken en heb het bestand voor de zekerheid verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
dafmay schreef op maandag 26 november 2012 @ 22:00:
[...]

Dat is juist. Is meer een basic versie, obv Oxygen 2.3.2. Maar...er komt binnen 2 dagen weer een nieuwe versie 4.6.0. MW houdt ons altijd lekker bezig ;)
Ok, dan blijf ik voorlopig bij 4.4. Eens kijken wat de volgende versies brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
MikeOO schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:41:
[...]

Gebruik dan deze link even. Daar heb ik hem geplaatst.

Wil mijn dropbox daar verder niet voor gebruiken en heb het bestand voor de zekerheid verwijderd.
Linkje aangepast op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
M'n Desire gaat zich weer even nuttig maken; m'n broer gaat 'm even gebruiken als zijn Sensation XE gerepareerd moet worden. Maar ik heb even een vraag; ik draai Nikes JB (Evervolv Turba 3.1.0p1) maar deze heeft geen lockscreen. Zodra ik op de on/off-knop of de trackball klik gaat hij direct naar het hoofdscherm of welk scherm je ook maar open had staan. Als ik bij instellingen -> toolbox (staat aan) -> lockscreen ga kan ik daar ook geen lockscreen kiezen (kan wil apply klikken maar er gebeurd niets).

Homeknop werkt overigens ook niet (als ik bijv. in instellingen zit dan kan ik niet m.b.v. homeknop direct naar hoofdscherm gaan). Toen ik de ROM er vers opzette werkte dit alles hierboven prima...

Iemand een idee wat ik fout doe of wat hoe dit zit?

[ Voor 15% gewijzigd door Piet91 op 28-11-2012 16:17 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste

Let op:
~[html]Help mee ROMs onderling te vergelijken door benchmarkresultaten te uploaden. Zie daarvoor <a href="https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFB4bGl4RFczMnFsd1BJa2Fpd044cXc6MQ#gid=0">deze</a> spreadsheet.~[/html]