Gisteren data2ext geïnstalleerd bij mijn CM7.2. Ging an sich best goed! 1 GB ext4-partitie gemaakt op een 16 GB SD-kaartje (meer dan 1 GB heb je toch nevernooitniet nodig dunkt me?

)
Had m'n oude 4 GB SD-kaart volledig gekopieerd naar de FAT32-partitie (1
e dus, de ext4-partitie is de 2
e), maar for some reason "pakte" Android alle apps die op de SD-kaart geïnstalleerd stonden niet.. Nou ja, geen ramp. Had ze toch allemaal gebackupped met Titanium Backup
Vervolgens data2ext-script uitgevoerd. Ging probleemloos, scriptje wordt naar je /system gekopieërd (ergens in init.d) en een symlinkje in een executable-dir ergens naar datzelfde scriptje, zodat je hem ook vanuit de shell kunt aanroepen. Het script bedenkt dan zelf vanaf welke methode hij uitgevoerd wordt.
Nou, scriptje gedraait vanuit shell, prima. Gereboot, doet 't ook prima. Alle apps teruggezet met Titanium Backup.
Daarna leek 't me handig om de Dalvik cache eens te clearen. Appz weer op andere plekjes enzo, wellicht andere versies blabla, gewoon ff doen.
Reboot-loop..

Althans, meer dan een wit scherm en "HTC" zag ik niet en de logcat via `ADB` gaf een loopje aan... Hij kon de dalvik-cache niet meer aanmaken... Huh..?
Gelukkig werkte `adb shell` nog wel. Wat bleek.. Op m'n ext4-partitie (wat dus /data was), was de complete /data/dalvik-cache verdwenen

En Android is niet snugger genoeg om 'em dan maar even aan te maken blijkbaar... `mkdir dalvik-cache` en m'n telefoon bootte spontaan
En dan nu 895 MB beschikbaar op m'n "internal storage"