Dankjewel voor de info. Ik zie idd in de recovery staan wipe data/factory reset
En nog een optie: wipe cache partition. Moet die ook gewiped worden?
Ik zeg: doen!Binnetie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:07:
Dankjewel voor de info. Ik zie idd in de recovery staan wipe data/factory reset
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Rail Away!
[ Voor 148% gewijzigd door Pinin op 21-05-2012 20:43 ]
www.casarodriguillo.com
Just do it.
[ Voor 14% gewijzigd door Binnetie op 23-05-2012 18:02 ]
Heb het erop staan sinds een week en ik moet zeggen: het valt me niet tegen (snelheid, batterij etc)! Heb lang Mildwild Oxygen/CM gehad, maar ik denk dat ik van de Sandvold ICS mijn daily driver ga maken. Ook omdat er regelmatig updates voor komen en het elke keer weer net ietje beter wordt. Bijna alles werkt (zie ook OP: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660). Ook de Google apps in ICS vorm zijn echt veel beter (gmail, browser, etc.).shinchan03 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:36:
Iemand tussendoor alweer Sandvold ICS geprobeerd? Ben eigenlijk wel benieuwd naar de snelheid.
Al zal die wel tegenvallen tegenover milwild oxygen.
vogelaarke135
[ Voor 3% gewijzigd door Maranello op 24-05-2012 14:03 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Pinin op 24-05-2012 14:16 ]
www.casarodriguillo.com
Dat klopt, tenminste ik heb nooit een wipe uitgevoerd bij het veranderen van een kernel. Zelfs geen dalvik en/of cache gedaan.. Ik zou wel, voor het geval dat, een nandroid backup maken. U can never be to cautious..Maranello schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:01:
Een andere kernel kan je zonder full wipe over je ROM heen zetten meen ik? Dalvik en /cache wipe moeten voldoende zijn. SNQ kernel komt ook als alternatief voorbij voor AN-Droid. Ik heb ook naar Droidzone zitten kijken gezien die ook door enkelen als positief is ervaren.
Nope hij is per 2.2.0 juist over gegaan op Alex-V kernel.Kootstra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:20:
[...]
De SNQ kernel wordt volgens mij nu standaard gebruikt bij AN-Droid, dus die zal weinig nut hebben xD Droidzone is inderdaad ook een goede!
Veel plezier met je nieuwe telefoon!Pinin schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:16:
@ janvanduschoten (en andere) Ik heb m'n Desire inmiddels verkocht en ik vond dit één van de leukste topics op Tweakers omdat iedereen elkaar zoveel hielp/helpt.
Bedankt voor tips en tricks
Ik heb hem voorheen ook erop gehad, maar ik vond hem elke keer toch niet stabiel en snel genoeg. Dat is nu wel weer een tijd geleden, dus er kan al weer veel gebeurd zijn. Ik denk dat ik het toch maar weer is een poging ga wagen. Alleen nu nog even kijken welke keuzes ik bij het installeren ga maken (het zijn er wel erg veel als je het mij vraagt).vogelaarke135 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:05:
[...]
Heb het erop staan sinds een week en ik moet zeggen: het valt me niet tegen (snelheid, batterij etc)! Heb lang Mildwild Oxygen/CM gehad, maar ik denk dat ik van de Sandvold ICS mijn daily driver ga maken. Ook omdat er regelmatig updates voor komen en het elke keer weer net ietje beter wordt. Bijna alles werkt (zie ook OP: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660). Ook de Google apps in ICS vorm zijn echt veel beter (gmail, browser, etc.).
Maar wil je zo probleemloos mogelijk met deze rom aan de slag is toch wel stock hboot aan te raden: heb zelf CM7r2, en werkt bijvoorbeeld de panaroma modus van de camera niet goed, terwijl stock wel lijkt te werken (zie t XDA draadje). Maar er wordt aan gewerkt.
Maar ik zou zeggen: probeer het eens (ff een nandroid backup van je huidige setup en go)!
[ Voor 59% gewijzigd door shinchan03 op 24-05-2012 19:03 ]
Zat mijn post al te zoeken. Ja ik zat verkeerd. Zeker een biertje te veel op toen...Mad Marty schreef op maandag 21 mei 2012 @ 07:47:
[...]
Virtuous Quattro is een ROM voor Desire HD/S/Z, niet de Desire, dus ik vermoed dat je in het verkeerde topic zit. Maar op de Desire hebben de ICS ROMs dit ook gehad met brakke drivers voor HWA, dus ik vermoed dat daar je probleem zit.
[...]
Je zit zeker in de goede richting en zo te zien heb je je ook goed ingelezen. Als ik jou was zou ik beginnen met een custom ROM met A2SD en nog even te wachten met andere HBOOTs. Ik gebruik zelf 4EXT Touch recovery en daar is weinig mis mee, die kun je prima gebruiken imho. Geen stabiliteitsissues bij mij in ieder geval.
Als ik jou was zou ik er lekker mee aan de slag gaan en gaan proberen!
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
[ Voor 5% gewijzigd door Nfear op 30-05-2012 09:15 ]
Naar aanleiding van je eigen onderzoek en de eisen die je stelt, raad ik je de ICS rom van Sandvold aan. (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660)NoFearz schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:15:
Ik heb momenteel Cyanogenmod 7 op mijn desire. Ik zou graag een ICS-rom erop willen zetten. Welke ROM bevelen jullie hiervoor aan?
Just do it.
Just do it.
Bumpje. Ik heb het dus over deze interface : http://www.talkandroid.co...hone/snap20110302_012524/ . Het lijkt er momenteel bijna op alsof dat een ingebakken onderdeel is van een ROM en niet te vervangen is, maar weet dus niet of dat klopt.Twixie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:17:
Weet iemand hoe je de in-call phone app van CM7 kunt wijzigen ? Ik heb al geprobeerd met custom dialers, maar dat werkt niet. Van zodra je in de custom dialer een nummer gekozen hebt, vlieg je terug naar de stock CM7 phone app met die lelijke interface.
Rail Away!
[ Voor 30% gewijzigd door Nfear op 31-05-2012 09:18 ]
Misschien bovenstaande ROM proberen?NoFearz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:15:
Oke, ik heb de ICS van Sandvold uitgeprobeerd voor één dag. Wat mij opvalt is dat ik de accu nu leeg zie lopen. Daarnaast vind ik de ROM trager reageren en niet soepel lopen ten opzichte van CM7.
Ook kon ik tijdens het installeren uit veel verschillende opties kiezen. Ik heb alles gelaten zoals het was, veel "stock" dus. Ik heb geen idee wat ik daarmee aan moet.
Dat bedoel ik inderdaad met dat Sandvold vanalles toevoegt. Afaik is er wel iemand in het topic op XDA die de mogelijke keuzes gepost heeft met wat info, en ook in het topic is wel informatie te vinden over wat de opties doen. Maar ik kan me voorstellen dat het voor iemand die de ROM nieuw installeert lastig is. BCM heeft ook enkele opties, maar als ik mij goed herinner wordt het allemaal tijdens de installatie uitgelegd waar de opties voor zijn. Accuduur is bij de laatste BCM in ieder geval erg goed bij mij (was enkele versies terug wel anders - nu +/- -7mv tijdens standby, eerder +/- -20mv), dus ik kan je zeker aanraden om die ook eens te proberen.NoFearz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:15:
Oke, ik heb de ICS van Sandvold uitgeprobeerd voor één dag. Wat mij opvalt is dat ik de accu nu leeg zie lopen. Daarnaast vind ik de ROM trager reageren en niet soepel lopen ten opzichte van CM7.
Ook kon ik tijdens het installeren uit veel verschillende opties kiezen. Ik heb alles gelaten zoals het was, veel "stock" dus. Ik heb geen idee wat ik daarmee aan moet.
Rail Away!
Ik had eerst nog Alex-V kernel v0.4 geprobeerd, maar die flash leek niet te werken want de kernel bleef v0.3. Nu heb ik de SNQ. Voor mijn gevoel is die minder zuinig dan de Alex-V v0.3, maar het scheelt niet erg veel. Wat ik nog wel kan proberen is een CPU governor op Smartass V2 zetten ipv OnDemand of het tweak script die nog achter is gebleven in /etc/init.d eruit halen en kijken wat er standaard gebruikt word.Maranello schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:27:
[...]
Nope hij is per 2.2.0 juist over gegaan op Alex-V kernel.
Ik denk dat ik eerst SNQ maar eens ga proberen omdat de rombakker dat zelf ook aangeeft.
Uhhm dit ging over de AN-droid rom toch?Maranello schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:33:
[...]
Ik had eerst nog Alex-V kernel v1.4 geprobeerd, maar die flash leek niet te werken want de kernel bleef v1.3. Nu heb ik de SNQ. Voor mijn gevoel is die minder zuinig dan de Alex-V v1.3, maar het scheelt niet erg veel. Wat ik nog wel kan proberen is een CPU governor op Smartass V2 zetten ipv OnDemand of het tweak script die nog achter is gebleven in /etc/init.d eruit halen en kijken wat er standaard gebruikt word.
Ik heb er meerdere keren last van gehad sinds 2.2.0, maar het is te onregelmatig en niet te reproduceren. Maar met de 1.x.x versies van AN-Droid nooit gehad. Ik heb eerdere 2.x.x versies overgeslagen.kaasaanfiets schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:22:
[...]
Eerder genoemde verhalen over vastzittende roms en eventueel 100% cpu verbruik heb ik nog nooit meegemaakt. Ik gok dat ik hem nu zo'n 3 maanden draai.
[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 31-05-2012 17:15 ]
Doe deze er dan ook bijdafmay schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:13:
MW heeft zo te zien een nieuwe CM versie uit...v4.7. Echter de download link werkt (bij mij?) niet...kan iemand hier eens kijken of het lukt, of dat we MW even de tijd moeten geven om het ff goed te doen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=26802000
Edit : hier een werkende link http://www.mediafire.com/?44pvnwouzgdd7a8
Huh...link naar draadje had ik toch al gepost?n00bs schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:18:
[...]
Doe deze er dan ook bij
http://forum.xda-develope...p?p=21568290#post21568290
Ziet er trouwens verdomd goed uit!
[ Voor 23% gewijzigd door dafmay op 01-06-2012 14:18 ]
Sometimes you need to plan for coincidence
@beiden: heb sinds 2 weken ook precies hetzelfde met mijn Desire, back button hickups, traag en unresponsive. klinkt als meer dan toeval dat Desire's opeens gek doen.schumi2004 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:07:
@Groentenboer, ik heb toevallig precies het zelfde. Ook geen idee waar het vandaan komt. Mocht je de oplossing gevonden hebben dan ben ik daar ook wel benieuwd naar.
[ Voor 23% gewijzigd door zion op 03-06-2012 14:15 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
[ Voor 5% gewijzigd door Hmmbob op 03-06-2012 13:10 ]
Verwijderd
2 jaar oud... accu vervangenVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:48:
Ik heb mijn HTC Desire nu 2 jaar en voorheen nog nooit problemen gehad met de accu , deze hield het makkelijk een dag vol .
Nu de laatste week raakt mijn accu van de HTC Desire zeer snel leeg en kan op Google.com niets vinden voor oplossing .
Ik heb al die 2 jaar de WiFi aanstaan dus daar ligt het niet aan .
Wel staat bij mij / instellingen - mijn locatie - GPS aan ??
Weet jij voor mij de oplossing dan lees ik dit graag .
Verwijderd
Sinds wanneer is je accu 500 euro? voor 5 euro koop je op ebay een nieuwe of reserve accu.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:03:
Als die accu's van die High End Smartphones maar 2 jaar lang meegaan dan vind ik de levensduur wel erg kort , Ik denk dat ik dan liever na mijn Smartphone geen nieuwe meer wil kopen .
2 jaar en je telefoon van €500,00 is dan afgeschreven , dit word mij wel te gek .
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Waarom afgeschreven als de accu niet meer werkt. De One blijkt erg eenvoudig open te maken (zie HTC One X topic hier) en daar zullen vanzelf ook handleidingen voor komen. Tevens zal straks elke winkel waar je nu ook heen gaat om een simlock te laten verwijderen deze kunnen vervangen als je dit zelf niet durft.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:39:
Als ik goed heb gelezen hebben de volgende Smartphones geen vervangbare accu / Sony Xperia S / HTC One X / HTC One S .
Als deze batterij later ( na 2 jaar ) niet meer volledig oplaad of snel leegloopt is deze Smartphone afgeschreven en vraag mij af waarom deze fabrikanten dit risico lopen ???
Ook zullen deze Smartphones veel minder in waarde zijn omdat ze maar een levensduur hebben van ongeveer 2 jaar , is toch absurd .
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Alstublieft: https://docs.google.com/s...BJa2Fpd044cXc&output=htmlKirovAir schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:26:
Waar is eigenlijk de benchmark resultaten spreadsheet te vinden? Kan ze wel invoeren, maar wil puur even de resultaten bekijken.
[ Voor 20% gewijzigd door ThinkPad op 08-06-2012 20:11 ]
Hangt een beetje van de voorkeur af van je vriend en of hij z'n weg weet met android. Als 1e ROM is CM7 zeker niet verkeerd. redelijk simpel, stabiel en zuinig lijkt me zoBeefHazard schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:57:
Hmm, ik denk dat ik vanavond eens mijn oude Desire geef aan een vriend die iedere week een nieuwe telefoon nodig heeft omdat 'ie de (nogal slechte) telefoons die hij krijgt steeds sloopt. Tijd om hem te laten zien dat je met HTC wel goed zit. Alleen: Welke rom zal ik flashen? Heb zojuist CM7 gedownload, ik denk dat die wel goed is. Lekker zuinig op de batterij enzo. Wat denken jullie?
In België heb je maar 6 maanden garantie op de accuMikeOO schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:29:
[...]
Elke batterij is nu eenmaal een keer op en dat kan soms met 6 maanden zijn en andere hebben er jaren plezier van. De eerste 2 jaar heb je gewoon garantie van HTC.
Dat zal in NL niet anders zijn en is meestal zo. Maar lijkt mij dat de kosten om dit te laten vervangen wel als garantie geclaimd kunnen worden.cocico schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:03:
[...]
In België heb je maar 6 maanden garantie op de accu
Sommige mensen slopen het gewoon, de kwaliteit maakt niet uit dan. Vaak laten vallen, sleutels in de broekzak, nat laten worden etc. Heb ooit ook mijn oude HTC touch dual weggegeven, was 2 jaar oud maar zat geen krasje op, maar een maand later zag ik 'm terug: krassen op het scherm, chroom rand eraf, gaar als je 'm openschuift en "valt regelmatig uit"...BeefHazard schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:57:
Hmm, ik denk dat ik vanavond eens mijn oude Desire geef aan een vriend die iedere week een nieuwe telefoon nodig heeft omdat 'ie de (nogal slechte) telefoons die hij krijgt steeds sloopt. Tijd om hem te laten zien dat je met HTC wel goed zit. Alleen: Welke rom zal ik flashen? Heb zojuist CM7 gedownload, ik denk dat die wel goed is. Lekker zuinig op de batterij enzo. Wat denken jullie?
Dat was ook mijn bedoeling, maar de mijne begint toch kuren te krijgen:W1LL3M schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:55:Mijn Desire nu is ook al meer dan 2 jaar oud, maar die gebruik ik eerst helemaal op.
Oxygen v2.3.2 zou toch ook de(/een) Thalamus kernel moeten hebben en daar had ik het probleem ook ...ThinkPadd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:17:
Probeer Nick's Phone eens... en dan met de Thalamus kernel.
Voorlopig opgelost met een complete nieuwe installatie van de ROM (incl HBOOT en alles.) Vanaf scratch beginnen, werkt!Groentenboer schreef op zondag 03 juni 2012 @ 09:56:
Hmm, mijn Desire (CM7.1) begint steeds meer irritante hick-ups te vertonen en ik kan er maar niet achter komen waardoor het komt. Voor de volledigheid: pas sinds een week ofzo, daarvoor werkte het als een zonnetje.
Heb al een factory reset gedaan, maar dat heeft niet geholpen. Ik krijg in meerdere apps "Activiteit xxx binnen proces xxx reageert niet" met de opties [wachten] [sluiten] [rapport]. Met het kiezen van [wachten] gaat de app na een paar seconden weer verder, maar irritant is het wel. Ik zie het het vaakst bij Facebook, maar ook bij andere apps.
Config bestaat uit CM7.1 op de stock HBOOT (met root uiteraard), S2E via de app S2Ext bedoeld voor CM. Voor zover ik weet / me herinner heb ik geen apps geïnstalleerd die zo diep in het systeem pakken, dus ik kan het niet verklaren. Voorheen werkte het ook 'als een zonnetje'.
Nu kan ik natuurlijk opnieuw de ROM gaan flashen, maar dat is mijn laatste redmiddel. Weet er iemand nog een andere manier (dmv logging ofzo?) waarmee ik kan zien wat mijn Desire aan het doen is op het moment van de hickups?
Nicks phone wordt niet meer geupdate toch? dacht dat hij er mee gestopt was.ThinkPadd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:17:
Probeer Nick's Phone eens... en dan met de Thalamus kernel.
Ik heb ook een maand of 3 MildWild gebruikt, maar ik vind Nick's Phone toch net wat fijner, batterij gaat veel langer mee, en volgens mij is hij ook iets sneller. Of je daar alle problemen mee opgelost krijgt weet ik niet, maar ik ben er wel tevreden mee
Yup...discontinued. Zo ook sinds vandaag Redux2 van Zedmarcus...erg jammer. Maar goed de laatste rom van beide loopt als een tierelier, dus update is dan niet echt nodig.kaasaanfiets schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:31:
[...]
Nicks phone wordt niet meer geupdate toch? dacht dat hij er mee gestopt was.
Draai nu nog AN-droid maar moest gister hem terugzetten naar fabrieksinstellingen. (whipe all, maar toen wou hij niet meer booten) dus de rom maar helemaal opnieuw geinstalleerd.
Hou ons op de hoogte!shinchan03 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:59:
Ik zag dat er weer een aantal updates zijn geweest met betrekking tot de ICS roms, die ga ik deze/volgende week maar is een test geven. Ik heb nu Milwild 3.9 Oxygen erop staan, maar wil toch wel eens kijken of die ICS roms nu stabiel/snel zijn.
[ Voor 68% gewijzigd door shinchan03 op 13-06-2012 15:41 ]
Iets als dit: http://forum.oxygen.im/viewtopic.php?id=1153 (Zelf niet getest)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
[ Voor 51% gewijzigd door ThinkPad op 14-06-2012 13:10 ]
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Dat is dus nu het probleem met CM7 die ik bij die maat draai. Vroeger werkte etx3 als extended mem. en nu opeens niet meer na een paar updates. De telefoon is nu ook dramatisch traag.Speeddragon schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:53:
ik draai nu sinds 3 weken Mildwild (en dan niet degene die op cm7 is gebaseerd maar de andere)
Loopt echt lekker alleen wil hij nog wel eens een seconde freezen tijdens typen in whatsapp of berichten oid.
Zit daarom te twijfelen om de cm7 versie te pakken, echter ik begrijp dat apps 2 sd daar niet meer zo werkt zoals bij insertcoin waarbij op de sd kaart het telefoongeheugen word gefaked dus dat de app denkt dat hij nog in het telefoongeheugen zit.
Maar stroomt je geheugen dan niet super snel vol?
Ik denk dat je Data2sd hebt aangevinkt. Dat wordt afgeraden voor Mildwild. Ga naar menu/ Apps/ Ontwikkeling en vink Data2sd uit. Je moet dan even restarten en volgens mij zouden je problemen dan opgelost moeten zijn.Speeddragon schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:53:
ik draai nu sinds 3 weken Mildwild (en dan niet degene die op cm7 is gebaseerd maar de andere)
Loopt echt lekker alleen wil hij nog wel eens een seconde freezen tijdens typen in whatsapp of berichten oid.
Zit daarom te twijfelen om de cm7 versie te pakken, echter ik begrijp dat apps 2 sd daar niet meer zo werkt zoals bij insertcoin waarbij op de sd kaart het telefoongeheugen word gefaked dus dat de app denkt dat hij nog in het telefoongeheugen zit.
Maar stroomt je geheugen dan niet super snel vol?
[ Voor 41% gewijzigd door Cobiwan op 14-06-2012 21:35 ]
Op zich hoeft dat niet. Maakt eerst een nandroid backup. Dan kun je altijd terug naar de situatie zoals het was mocht je toch tegen een probleem aanlopen.jhwinkler schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:50:
Kort vraagje. Ik heb nu root toegang en wil nu met het in de topicstarter genoemde .zip file van XDA apps2sd toevoegen aan mijn bestaande stock rom. Moet ik nu ook eerst wipen zoals bij het installeren van een nieuwe rom wordt aangegeven of kan/moet ik dat nalaten?
Rail Away!
Rail Away!
Heb nu BCM geinstalleerd (ook 4.0U0, want 4.0U1 scheen nog wat problemen te geven) en hij voelt nu al snel aan. Ik denk dat dit een prima dagelijkse rom kan worden voor mij. Straks nog wat meer hieroveriChaos schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:24:
BCM 4.0U0 van DK Zero Cool: HBOOT op Data++, 1GB EXT partitie, Dalvik en App op EXT, AppData op telefoon zelf houden, Drewis Kernel, SmartAssV2 governor: fast as hell
[ Voor 18% gewijzigd door shinchan03 op 21-06-2012 16:21 ]
Goed om te horen! Dat van die ruimte viel mij ook al op, vandaar dat ik er ook überhaupt mee begonnen was, dacht nl eerst ook dat dat erg zou laggen.Marked schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:13:
Thanx Mad Marty, na jouw reactie ben ik het toch maar weer eens gaan proberen met dalvik op sd. Ik dacht dat dit ook voor lag zorgde maar dit werkt tot nu toe prima (ligt er misschien aan dat ik nu een class10 sd kaart heb). Bovendien krijg ik er boven verwachting meer ruimte voor terug (meer dan 100mb)
Rail Away!
[ Voor 15% gewijzigd door AwesomeKid123 op 25-06-2012 15:23 ]
Verwijderd
Dat is niet een geval van rooten vs niet-rooten, maar meer hoe dit in de ROM is geconfigureerd. Blijkbaar heeft de maker van MildWIld de laagste helderheidsstand hoger ingesteld dan HTC. In principe zou je dit zelf kunnen aanpassen door de scripts van de ROM in te duiken en aan te passen, mocht je dat willen.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 17:31:
Wat me opvalt is het verschil in helderheid tussen een geroote Desire (MildWild 5.0) en een niet geroote Desire (HTC Sense). Wanneer ik beide telefoons op de laagste helderheid-stand zet, is de geroote véél feller dan de niet geroote. Is hier een verklaring voor?
Wanneer ik bijvoorbeeld in een donkere slaapkamer de telefoons naast elkaar houdt, is het verschil echt duidelijk te zien. Je zou bijna denken dat de geroote dan nog een stap omlaag kan qua helderheid, maar dit is niet het geval.
[ Voor 4% gewijzigd door Mad Marty op 25-06-2012 18:01 ]
Rail Away!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq