pientertje schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:30:
[...]
Neemt de 2x 24 eigenlijk zoveel meer plek in? Een tweede 27" klinkt natuurlijk wel goed, maar daar is nog even geen geld voor, en ik weet ook niet of ik daar zoveel in wil investeren. Maar het is natuurlijk goed om deze optie open te houden.
Wat ik meer meer afvraag is of de grootte en vooral de extra hoogte van de 2711 opwegen tegen het gemak van het enorme oppervlakte van de 2x 24" optie. Wat denken jullie hierover?
[...]
Ik had hiervoor een Samsung 24" en die is niet veel kleiner dan mijn U2711. Anders gezegd, je krijgt een heleboel extra schermruimte voor slechts een beetje meer fysieke ruimte. Voor mezelf is hoogte erg belangrijk omdat ik niet van scrollen hou, verder vind ik voor
mezelf de werkruimte op 1 scherm belangrijker ivm photoshop editing en film montage, maar ik heb geen ervaring met eyefinity of andere dual monitor opstellingen, dus misschien werkt dat fijner. Voor mij speelde de kleurechtheid dus ook een factor.
@plaatje van Louise Holy

dat ziet er echt niet best uit, hoop niet dat ik dat ook ooit te zien krijg.
Overigens verwacht ik dat tegen de tijd de 2711 vernieuwd gaat worden, deze weer wat in prijs gaan dalen, mogelijk naar het €400-450 niveau, maar de tijd zal ons dat wel leren. Overigens zie ik op jouw 2711 iets onderaan de schermlijst hangen dat ik niet heb op de mijne.... wat is dat? (onder het Dell logo zeg maar)
[
Voor 8% gewijzigd door
rockhopper op 29-03-2012 13:59
]