Glasvezel in Huissen (Lingewaard), vraagje mbt IPTV

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Ik heb nog steeds niets gehoord dat er iets vertraagd is of zou zijn.
Het is dat ik het hier zojuist lees.

Bah bah nog langer genieten van JoepieZie pfff :'(

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-08 00:02
Even wat nieuws,

De volgende isp toegevoegd aan de lijst die te krijgen is in lingewaard: XMS: http://xmsnet.nl/beschikbaarheid/lingewaard

De bouwvak is komende week voorbij dan gaan ze weer verder met de aanleg zo ik laatst zag waren ze op de zilverkamp gebleven en daar verder gaan.

Volgens de planning die er ligt gaan ze vanaf ergens in sep beginnen met de huis aansluitingen in gebied 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:54:
Even wat nieuws,

De volgende isp toegevoegd aan de lijst die te krijgen is in lingewaard: XMS: http://xmsnet.nl/beschikbaarheid/lingewaard
goed om te zien dat er meer isp komen op het netwerk ,al vind ik het aanbood XMS niet veel toevoegen
t.o..v concepts of lijbrant ect

zou mooi zijn dat er providers bij komen die hoger gaan dan 100Mbit up down,500 Mbit up down is nog wat
overkill maar 200 Mbit up down zou erg leuk zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer eens een info avond

Woensdag 19 september.
Zalencentrum De Buitenpoort aan de Helmichstraat 1 in Huissen.
Start presentatie: 19.30 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 10:48
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:00:
[...]

goed om te zien dat er meer isp komen op het netwerk ,al vind ik het aanbood XMS niet veel toevoegen
t.o..v concepts of lijbrant ect

zou mooi zijn dat er providers bij komen die hoger gaan dan 100Mbit up down,500 Mbit up down is nog wat
overkill maar 200 Mbit up down zou erg leuk zijn :+
Dat kan niet. Het zijn niet de providers die de snelheden bepalen maar de operator bij wie ze inkopen. KPN Wholesale dus. En als die geen 200Mbit snelheid in het portfolio heeft zitten dan zal er dus geen provider zijn die het kan aanbieden..

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Verwijderd

ik ben vandaag maar eens rond gefiets door huissen
heb een praatje gemaakt met een van de mensen die de glasvezel aan het leggen zijn.

hij vertelde dat de Hofmeesterij en Loovelden al helemaal klaar zijn
ze zijn nu op de Zilverkamp bezig, daar is al een klein gedeelte gedaan.

het kon nog wel even duren voor dat heel gemeente lingewaard klaar
zou zijn het zat allemaal een beetje tegen.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:11
Als ik zie in Voorthuizen hoe snel ze de hoofdleiding in de stoep leggen,smal stukje open, wat graven en leggen maar. Vaak niet eens heel diep, dus als ze een keer gaan graven zitten ze meteen door het glasvezel heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Trichoglossus schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:12:
Als ik zie in Voorthuizen hoe snel ze de hoofdleiding in de stoep leggen,smal stukje open, wat graven en leggen maar. Vaak niet eens heel diep, dus als ze een keer gaan graven zitten ze meteen door het glasvezel heen
Is vrij smalle cm of 20/30 breed die ze graven (gezien in huissen) en ongeveer op 60/40cm diepte)
diepte is volgens mij standaard vast gesteld waarop ze moeten liggen. over de kabels wordt ook netje gespannen zodat eigenlijk bij elkaar blijft en aangeeft dat er glasvezel ligt.
waar de kabels liggen wordt aan landelijkinstansie doorgeven meen dat klik is daar kan iedereen die in de grond moet graven tekeningen opvragen waar alles ligt.
maar er komt wellis voor dat kabels verzakke of wat wegspoelen door grondwater waardoor je met grafwerkzaamheden kabel kan raken. helaas gebeurd dat wellis hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:06:
ik ben vandaag maar eens rond gefiets door huissen
heb een praatje gemaakt met een van de mensen die de glasvezel aan het leggen zijn.

hij vertelde dat de Hofmeesterij en Loovelden al helemaal klaar zijn
ze zijn nu op de Zilverkamp bezig, daar is al een klein gedeelte gedaan.

het kon nog wel even duren voor dat heel gemeente lingewaard klaar
zou zijn het zat allemaal een beetje tegen.
Klopt grooste gedeelte van gebied 1 was hofmeesterij wat gedaan moest worden aangezien loovelden met de bouw al gelijk kabels waren getrokken. daar gaan ze vanaf half sep ook beginnen met de huisaansluitingen te maken.

meestal zitten hier en daar dingen tegen.kabel leggers zijn redelijk op schema volgens mij.
zit het meer in de aanvoer na de pops en alle apparatuur die er in moet wat in de meeste gebieden vertraging opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ja KLIC melding moet gedaan worden als er gegraven gaat worden.

Officieel moeten kabels/leidingen ca 60cm diep liggen, maar ik heb in Voorthuizen gezien dat de glasvezelkabels ook ondieper zijn gelegd.

Mijn collega's moesten namelijk een leiding opgraven, en toen lag de glasvezelkabel tamelijk ondiep.
Bovendien: als je er met een spade opsteekt, is die dwars doormidden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de persoon die in huissen aan het graven was vertelde dat
de glasvezel op 60 cm diep moet liggen.

maar aangezien huissen veel uit kleigrond bestaat komen ze nog wel eens vervelende dingen tegen
ook stukken beton die in de grond zitten.
dan moeten ze daar onder door vertelde hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:25:
de persoon die in huissen aan het graven was vertelde dat
de glasvezel op 60 cm diep moet liggen.

maar aangezien huissen veel uit kleigrond bestaat komen ze nog wel eens vervelende dingen tegen
ook stukken beton die in de grond zitten.
dan moeten ze daar onder door vertelde hij.
heel lingewaard bestaat uit kleigrond, maargoed er is tegenwoordig techniek zat om op beton blokken heen te komen ze kunnen gewoon er onder doorboren als gaat enz.

per toeval was ik de afgelopen dagen in groesbeek aan klussen daar zijn ze ook bezig met de aanleg wel andere aannemer als lingewaard. maar waar werd even onder asfalt weg heen geboord voor de kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ja natuurlijk schieten ze onder de weg etc door.

Dat gaat met een "raket", een stalen lans, aangedreven door perslucht van een compressor. Gaat niet altijd snel, maar (meestal) wel goed.

Het enige vervelende is, als de raket bv een grote steen tegenkomt, hij uit koers kan raken.
We hebben er wel eens eentje 6 meter diep moeten opgraven....met een kraan erbij, maar toch.

En ja, een water- en gasleiding is ook geen partij voor die lans. :(

http://www.wivi.nl/grond-raket.html

60cm diepte is wat "zou moeten". Ik kom regelmatig dieper en ondieper tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door Trichoglossus op 05-09-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag net dat er weer 2 providers er bij zijn voor lingewaard namelijk Fieber en kickxl

bron Reggefiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Er is geen wettelijke basis voor een diepteligging van 60cm. Als de gemeente akkoord is (het is hun grond) dan kan het ook gewoon op 30 cm. Of dat verstandig is, is een andere vraag. Je moet wel andere beschermingsmaatregelen toepassen. Dikke stevige flappen erover heen of in harde buizen of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Gister een email ontvangen van xs4all dat de aansluit datum vertraagd is naar 22 oktober.
Als ik op de reggefiber site kijk en een postcode check doe krijg ik een popup dat ik binnen 30 dagen word aangesloten en dat een aannemer contact opneemt.

Ik snap het even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
De Reggefiber pc-check is leidend. Die informatie komt rechtstreeks uit de database. Die van XS4all loopt standaard achter. Informatie komt uiteindelijk uit dezelfde database maar met vertraging van enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap er niets van...

In het overzicht van Reggefiber staat dat ik word aangesloten in November (woon in centrum Huissen en heb Vodafone gekozen) Maar als ik de check doe op reggefiber staat er januari of februari volgend jaar!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Bedoel je de planningkaart van Reggefiber? De postcodecheck geeft je dezelfde info als in de winkel. Ik vermoed dat de planningskaart achterloopt met de werkelijke planning van de aannemer.
Andere mogelijkheid is dat de aannemer alle adressen op 1 datum (de einddatum) heeft gezet in de database om dan straks die data goed te zetten in de goede volgorde. Dat zie je vaker. Is niet fijn voor de klanten zoals je nu merkt,
Daar kan je niet veel aan doen behalve afwachten tot de datum verandert naar de werkelijke planning.

• jopoh
Even voor iedereen die het topic glasvezel lingewaard volgt en er ook in woont.

Voor iedereen maar vooral nu de mensen in huissen waarom de planning telkens uitloopt.
Ben namelijk aantal dingen te weten gekomen.

Duijts infra die grond verzet deed en kabels deed leggen.
konden hen afspraken niet nakomen met de hoofdaannemer en ook niet met de gemeente lingewaard. De genoemde aantal kabel werk wat ze per week in de grond zouden leggen werdt heel vaak niet gehaald.
Stoepen werden niet aan kwaliteit eisen voldaan vanuit gemeente lingewaard, (stoepen lagen erg scheef in huissen er dingen werden niet juist afgewerkt)
Hierdoor loopt de planning behoorlijke vertraging op.

Ongeveer 2weken terug is duijts infra van het gehele project glasvezel lingewaard gehaald.
Vorige week heeft de rechtbank van den bosch: duijts infra een Faillissement uit gesproken.

Ondertussen heeft een andere aannemer werk overgenomen met ook totaal andere mensen.
Vraag mij zo niet welke aannemer nu bezig is huissen met het kabelwerk in gebied 2.

Hoop dat nu voor iedereen duidelijk is waarom er vertraging opgelopen is,
En laten we er even uit gaan deze nieuwe aannemer het werk netter afleverd zoals stoepen enz.

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Gister middag een brief ontvangen van Reggefiber met de aansluit datum van 20-9-2012 tussen 8:00 en 13:00

Ik snap alleen even niet waarom XS4All dan nog moet wachten tot 22 Oktober om het daadwerkelijk werkend op te leveren.
Waarschijnlijk zal het eerder zijn en heeft XS4All verkeerde gegevens.

Met een klein beetje geluk kan ik als nog gebruik maken van de ipad actie want die loopt tot 15 September en met € 250 Euro korting wil ik er wel 1.

*edit* bij XS4All staat nog steeds in het systeem 22 oktober als geplande oplever datum en derhalve kon de medewerker niets voor mij doen.
Hij ging wel de vraag uitzetten waarom de opleverdatum op 22-10-2012 staat terwijl het een maand eerder word opgeleverd volgens reggefiber.

Om alsnog gebruik te maken van de iPad actie heeft hij mij nu aangesloten op een adsl aansluiting en verzekerd dat ik kostenloos en per direct kon upgraden naar glasvezel zodra de lijn was aangesloten.

[ Voor 35% gewijzigd door SteveV op 13-09-2012 09:46 ]

Verwijderd

POP Huisje Bemmel geplaatst!!

Aan het eind van de parkeerplaats bij de kruising Wardstraat / Dijkstraat is deze week een POP huisje voor glasvelzel geplaatst. Waarschijnlijk voor gebied 5 in Bermmel!
Ik heb snel even een foto gemaakt toen ik erlangs reed.

Afbeeldingslocatie: http://s19.postimage.org/4wjg0pf73/IMG_20120913_121154.jpg

Hier staat het huisje.

Afbeeldingslocatie: http://s19.postimage.org/sdfwd7q5r/POP_jpg.jpg

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nog steeds geen nieuws over de Overbetuwe, ook geen planning. Blijft jammer :)

• jopoh
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:31:
POP Huisje Bemmel geplaatst!!

Aan het eind van de parkeerplaats bij de kruising Wardstraat / Dijkstraat is deze week een POP huisje voor glasvelzel geplaatst. Waarschijnlijk voor gebied 5 in Bermmel!
Ik heb snel even een foto gemaakt toen ik erlangs reed.

[afbeelding]

Hier staat het huisje.

[afbeelding]
Ja dat is voor gebied 5 bemmel, is de eerste voorbereiding al mooi te zien, alleen nu is nog tijdje wachten op dat ze echt de kabels gaan graven

• Trichoglossus
Ik zag net wel op in de Beukenstraat in 't Zand in Huissen wat mensen van Hoogenhout (grondwerk, aannemersbedrijf) bezig met een gaatje te graven in de stoep. Achterop hun hesje stond iets van glasvezel.

• jopoh
Trichoglossus schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:38:
Ik zag net wel op in de Beukenstraat in 't Zand in Huissen wat mensen van Hoogenhout (grondwerk, aannemersbedrijf) bezig met een gaatje te graven in de stoep. Achterop hun hesje stond iets van glasvezel.
let op voor meer dingen wordt glasvezel gebruikt. waarschijnlijk heeft dit weinig te maken met project glasvezel lingewaard. want beukenstraat is gebied 4 en die zijn pas nob/dec aan de beurt

• jopoh
Voor ieder weer info: De gehele planning voor lingewaard zowel graaf als huisaansluit planning is compleet aangepast. Alles aantal weken opgeschoven en kwa aansluiting in huis maken voor sommige gebieden zelf paar maand tegen over de eerste planning.

zie hier de nieuwe planning: http://www.eindelijkglasv...20Lingewaard_20120912.pdf

In het vorige bericht van mij staat info in waarom er vertraging is.

Verwijderd

jopoh schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:00:
Voor ieder weer info: De gehele planning voor lingewaard zowel graaf als huisaansluit planning is compleet aangepast. Alles aantal weken opgeschoven en kwa aansluiting in huis maken voor sommige gebieden zelf paar maand tegen over de eerste planning.

zie hier de nieuwe planning: http://www.eindelijkglasv...20Lingewaard_20120912.pdf

In het vorige bericht van mij staat info in waarom er vertraging is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 16:03 ]

• jopoh
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:39:
[...]

zo te zien hangt lingewaard aan de laatste mem bij reggefiber
was daar al bang voor,
24 maanden na de rondvraag ,is geen 8 tot 12 maanden

ik zit in 11 ,nu is het bijna 6 maanden later klaar dan de eerste planning
vindt dit niet kunnen
Dit heeft weinig met reggefiber te maken, het is globale planning die altijd bijgesteld kan worden door omstandigheden. En je kan van te voren wel uit gaan dat hier en daar tegenslag is wat ook al gebeurd is.

Als je even mijn laaste lange info bericht leest over aannemer die grond verzet deed weet je ook waarom de planning nu zo is geworden.
En dat sinds kleine 2weke nu andere aannemer grond verzet en kabel werk aan het doen is.

Verwijderd

jopoh schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:45:
[...]

Dit heeft weinig met reggefiber te maken, het is globale planning die altijd bijgesteld kan worden door omstandigheden. En je kan van te voren wel uit gaan dat hier en daar tegenslag is wat ook al gebeurd is.

Als je even mijn laaste lange info bericht leest over aannemer die grond verzet deed weet je ook waarom de planning nu zo is geworden.
En dat sinds kleine 2weke nu andere aannemer grond verzet en kabel werk aan het doen is.
ok duidelijk ,heb het stuk van je nu gelezen ,had dat stuk niet gezien 8)7

zal me eerdere reactie ook aanpassen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Moest gisterochtend met de motor over een plankje over die kabel-geul heen.. ging an zich prima maar die Polen zijn toch allemaal rare knakkers hoor. Kan geen goeiemorgen/hallo/glimlachje vanaf.

Verwijderd

Hoe kan in bemmel het pophuisje er al staan,

kruising Wardstraat / Dijkstraat gebied 5 in Bermmel ??

tewijl op huissen zand gebied 4 het pophuisje er nog niet staat

vreemde zaak.

of vergis ik me, of heb ik iets gemis.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 19:04 ]

• Barre73
Plaatsing van de PoPs gaat niet altijd in de goede volgorde. Maakt ook niet uit. Misschien komt die van gebied 4 wel volgende week? Dan staat die van gebied 5 in ieder geval alvast..

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Zojuist is de lijn opgeleverd door Reggefiber in huis :)

Nu nog een week of 6 wachten ongeveer totdat XS4ALL de boel komt aansluiten.
XS4ALL heeft namelijk bij hun in het systeem staan dat wij 22 oktober worden aangesloten door Reggefiber en vanaf die datum gaan ze plannen en ze kunnen het niet versnellen.

De lijn ligt er dus maar nog even geduld helaas.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Onlangs heeft u een aanvraag ingediend voor Glasvezel van XS4ALL.

Reggefiber (de partij die het netwerk aanlegt) heeft ons laten weten dat de planning veranderd is. Volgens de nieuwe planning wordt uw glasvezelaansluiting op 23 november 2012 opgeleverd. U hoeft zelf geen actie te ondernemen. Wij zullen u benaderen om een afspraak te maken, zodra de aanleg van uw glasvezelverbinding mogelijk is.
Was eerst 26 november, 3 dagen winst dus 8)

[ Voor 5% gewijzigd door RvdH op 20-09-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Een zelfde email gister ook hier ontvangen alleen een iets andere datum.

Reggefiber (de partij die het netwerk aanlegt) heeft ons laten weten dat de planning veranderd is. Volgens de nieuwe planning wordt uw glasvezelaansluiting op 8 oktober 2012 opgeleverd.

Vandaag ga ik proberen alsnog de iPad te regelen aangezien ze bij de tussentijdse adsl aanvraag een verkeerde postcode hebben ingevuld.
Nu schijnt volgens medewerker 1 daar niets aan te doen te zijn en heb ik pech gehad.
Enige optie was cancelen en opnieuw aanvragen maar dan zonder iPad korting aangezien de actie liep tot 15 September.

Medewerker 2 zei dat er uitzonderingen gemaakt konden worden in het geval van een fout bij XS4ALL en het alsnog geregeld kon worden.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

En weer een email van XS4ALL.

Geachte heer/mevrouw,

Reggefiber (de partij die het netwerk aanlegt) heeft ons laten weten dat de planning veranderd is. Volgens de nieuwe planning wordt uw glasvezelaansluiting op 15 oktober 2012 opgeleverd. U hoeft zelf geen actie te ondernemen. Wij zullen u benaderen om een afspraak te maken, zodra de aanleg van uw glasvezelverbinding mogelijk is.

Mail dan afgelopen week niet dat het vervroegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
dat heeft er mee te maken dat de planning nog steeds veranderd, eerste POP Huisje zal nog wel niet geheel klaar zijn waardoor nog geen diensten geleverd kunnen worden.
Kwestie van even geduld tot KPN alles in de POP opgeleverd heeft en de verbindingen ook actief zijn in de pop na landelijk backbone netwerk.

Ik ben het wel met je eens dat het vervelend en verwarrend is telkens nieuwe datums komen. In loop van de volgende gebieden zal dat waarschijnlijk beter gaan omdat de POP dan waarschijnlijk sneller opgeleverd is en er al active verbindingen in de gemeente aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Je kunt ook zelf kijken op eindelijkglasvezel.nl
Op de hoofdpagina in de postcodecheck je PC+huisnr invullen en je krijgt de uitslag.

Overigens: Circa 2 tot 3 weken voor je werkelijke aansluiting krijg je een brief met afspraak dus dan weet je het zeker... tot die tijd zou het kunnen veranderen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Ik denk dat ik de planning op eindelijkglasvezel.nl maar met een pak zout neem :)

Op 07 november 2013 staat er een afspraak met u gepland om de aansluiting van glasvezel in uw woning te maken.
Bent u of één van uw bewoners niet op de hoogte van deze afspraak of wilt u de afspraak wijzigen, neem dan contact op.

Ik wacht het wel af, kan mij niet voorstellen dat er meer dan een jaar overheen gaat tussen oplevering in huis en de daadwerkelijke oplevering door een isp >:)

Verwijderd

Topicstarter
Postcodecheck voor 't zand, beukenstraat: Januari of februari 2013.
Eerst werd beloofd: december 2012. Zoveel vertraging vindt ik dat niet.

Verwijderd

SteveV schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:14:
Ik denk dat ik de planning op eindelijkglasvezel.nl maar met een pak zout neem :)

Op 07 november 2013 staat er een afspraak met u gepland om de aansluiting van glasvezel in uw woning te maken.
Bent u of één van uw bewoners niet op de hoogte van deze afspraak of wilt u de afspraak wijzigen, neem dan contact op.

Ik wacht het wel af, kan mij niet voorstellen dat er meer dan een jaar overheen gaat tussen oplevering in huis en de daadwerkelijke oplevering door een isp >:)
Zeg nooit nooit ,je weet het maar nooit met RF :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:57:
is te hopen ,dat er geen vertraging meer bij komen .
zit in gebied 10 wordt zo als nu er uit ziet Q3 2013 ,das al laat genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:57:
Hmm das wel vlakbij hier ;)
Ik kan wel een maandje of 2 langer wachten, na al die jaaaaaaaaaaaaaaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchguy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 14:42
Staat het huisje voor gebied 4 er trouwens al (en zoja, waar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier nog niks zien staan. Waren laatst wel mensen van Reggefiber in de straat aan het graven. Denk voor onderzoek want het was maar één gat.in de stoep, is nu weer dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Nieuwe update van mij kant:

2 nieuwe Pophuisjes bemmel gevonden, nu staan alle benodige pops in bemmel klaar.

Pophuisje gebied 6 bemmel staat op de kruising Doctor Rudolf van Oppenraaijstraat/kastanjelaan, net achter huisje geplaatst van waterschap:
zie foto:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img19/9382/imag0060y.jpg

Pophuisje gebied 7 bemmel staat op het grasveld bij de reronde vossenhol/Verlengde Herckenrathweg. achter het bushokje weg gezet. vandaag geplaats trouwens.
zie foto:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img402/1584/imag0059ah.jpg

Bemmel is nu voorzien van alle benodige pophuisjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:16:
Nieuwe update van mij kant:

2 nieuwe Pophuisjes bemmel gevonden, nu staan alle benodige pops in bemmel klaar.

Pophuisje gebied 6 bemmel staat op de kruising Doctor Rudolf van Oppenraaijstraat/kastanjelaan, net achter huisje geplaatst van waterschap:
zie foto:
[afbeelding]

Pophuisje gebied 7 bemmel staat op het grasveld bij de reronde vossenhol/Verlengde Herckenrathweg. achter het bushokje weg gezet. vandaag geplaats trouwens.
zie foto:
[afbeelding]

nu de re 's t nog :-)

Bemmel is nu voorzien van alle benodige pophuisjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Misschien moet je de plaatjes even resizen voor je ze hier neerzet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het wel heel erg vreemd in bemmel staan alle pophuisjes er al
en in Huissen op het zand staat het vierde pophuisje er nog steeds niet.

vreemde zaak

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:58:
ik vind het wel heel erg vreemd in bemmel staan alle pophuisjes er al
en in Huissen op het zand staat het vierde pophuisje er nog steeds niet.

vreemde zaak
staat die niet ergens al gewoon ?
want in bemmel voor gebied 6 had ik samen met een vriend van mij ook niet verwacht dat die op die betreffende lokatie zou staan.

Wat ik verwacht dat die al ergens staat waar hij nog niet opgevallen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Morgen maar een keer hier door het zand wandelen. Wie weet wie je dan allemaal tegenkomt, op zoek naar pophuisjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mijn gaat het op dit moment aardig snel

ze gaan op huissen stad aan ze zijn volop aan het graven bij jottem het zwembad richting huissen stad.

:O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
zet dit in topic van overbetuwe neer inplaats van lingewaard ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Okay dat mag ook iets minder gevat maar goed. Overbetuwe is hier ook veel ter sprake gekomen en we hebben nog geen eigen topic. Zal straks eens kijken of ik tijd heb om een TS in elkaar te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
neographikal schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:45:
Okay dat mag ook iets minder gevat maar goed. Overbetuwe is hier ook veel ter sprake gekomen en we hebben nog geen eigen topic. Zal straks eens kijken of ik tijd heb om een TS in elkaar te plakken.
Glasvezel in Elst (Overbetuwe)
daar staat topic over overbetuwe,

@acid303
kan een hoofdkabel zijn en anders is het verglazing van industrieterrein dat is heel appart project wat gericht is op de bedrijven.
Zo wordt er ook glasvezel gelegt op industrieterrein huissen/bemmel. Maar dat staat ook compleet los van de vragenbundel project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:33:
[...]

Glasvezel in Elst (Overbetuwe)
daar staat topic over overbetuwe,

@acid303
kan een hoofdkabel zijn en anders is het verglazing van industrieterrein dat is heel appart project wat gericht is op de bedrijven.
Zo wordt er ook glasvezel gelegt op industrieterrein huissen/bemmel. Maar dat staat ook compleet los van de vragenbundel project
waren oranje buizen ,de grondwerkers hadden werkkleren aan met een eindelijkglasvezel opdruk,dus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in de Langestraat in Huissen en kijk net naar buiten en ja hoor ze zijn hard aan het graven!! YESSS Maar waarom moet het dan nog 3 a 4 maanden duren voor ik word aangesloten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:05:
Ik woon in de Langestraat in Huissen en kijk net naar buiten en ja hoor ze zijn hard aan het graven!! YESSS Maar waarom moet het dan nog 3 a 4 maanden duren voor ik word aangesloten??
Even gekeken je valt onder gebied 3, huis aansluitingen worden in gebied 3 jan en feb 2013 gemaakt, Waarom dat een stuk later is dan de graafwerkzaamheden.
heeft aantal redens.
1: zoals je hebt kunnen lezen in dit topic is de vorige aannemer van project afgehaald en bestaat ondertusse niet meer. Hierdoor is er behoorlijk vertraging opgelopen waardoor een andere aanemer nu hard aan werk is om achtetstand in te halen, daarop is de planning ook weer aangepast
2:ze gebied voor gebied de huis aansluitingen opleveren en de benodige hardware in de pophuis ook gereed moeten hebben.
3: Ook de benodige glasvezels(darkfibers) vanaf backbone netwerk(landelijk netwerk) op de pop aangesloten moeten worden komt regelmatig voor deze later opgeleverd worden dan de eigenlijk planning, zonder deze vezels kan pop huis niks.

Dat allemaal bij elkaar heeft er voor gezocht dat hier en daar vertraging opgelopen is, heeft vooral te maken met de inrichting van de pops.

[ Voor 6% gewijzigd door jopoh op 10-10-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vanmiddag nog eens rond gereden op het zand

er is nergens een pop huisje te vinden

als ze beginnen te graven in gebied 4 waar moeten ze de aansluitingen dan maken.

8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jopoh schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:54:
[...]

let op voor meer dingen wordt glasvezel gebruikt. waarschijnlijk heeft dit weinig te maken met project glasvezel lingewaard. want beukenstraat is gebied 4 en die zijn pas nob/dec aan de beurt
Ik zag dat ook. Er stond Reggefiber achter op hun rug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:11:

als ze beginnen te graven in gebied 4 waar moeten ze de aansluitingen dan maken.

8)7 8)7 8)7
Heb zelf ook geen POP huisje gezien. Vraag me dat ook af. Vooral ook omdat de POP's in Bemmel al staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Bij welke glasvezelaanbieder heb je nou de beste tv kwaliteit? Ik heb al voor xs4all gekozen maar las in dat topic dat die TV kwaliteit niet het beste is? Als dat zo is ga ik toch proberen een andere provider te zoeken die dat wel goed voor elkaar heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
RvdH schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:21:
Bij welke glasvezelaanbieder heb je nou de beste tv kwaliteit? Ik heb al voor xs4all gekozen maar las in dat topic dat die TV kwaliteit niet het beste is? Als dat zo is ga ik toch proberen een andere provider te zoeken die dat wel goed voor elkaar heeft...
je hebt 2soorten streams
kpn streams
glashartmedia streams

kpn en dochters leveren standaard kpn streams zijn ook beveiligd
glashartmedia wordt geleverd door lijbrandt, xms, solcon, concept ict, zijn niet beveiligd en leveren ook dvb c

xl kick, fieber durf ik niet te zeggen welke streams hen precies leveren.

glashartmedia leverd als goed is mpeg2 streams
kpn streams zijn mpeg4 worden ook anders gecoderd
waardoor de bitrate per sec ook anders is wil niet zeggen als die van kpn lager is slechter is omdat andere codec is.

daarnaast is kpn hen streams los van koper en glas netwerk aan koppelen zodat ze op glas hogere kwaliteit kunnen leveren. alleen niemand weet wanneer dit afgerond is.

En over de kwaliteit van de streams ieder heeft daar zo zijn mening over de ene vindt geweldig de ander minder en weer andere zien het verschil tusse beide niet.

dat is zelfde met upc de ene heeft prima beeld en bij de ander ziet het er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glashartmedia door lijbrandt, xms, solcon, concept ict, zijn helaas wel beveiligd

alleen op WGDO netwerken is dit niet het geval .

in alle nieuwe netwerken dus ook lingewaard zijn de streams wel gecoderd helaas

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

SteveV schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:57:
En weer een email van XS4ALL.

Geachte heer/mevrouw,

Reggefiber (de partij die het netwerk aanlegt) heeft ons laten weten dat de planning veranderd is. Volgens de nieuwe planning wordt uw glasvezelaansluiting op 15 oktober 2012 opgeleverd. U hoeft zelf geen actie te ondernemen. Wij zullen u benaderen om een afspraak te maken, zodra de aanleg van uw glasvezelverbinding mogelijk is.

Mail dan afgelopen week niet dat het vervroegd is.
Vanavond maar even gebeld met XS4ALL met de vraag of de monteur nog langs ging komen >:)
Ze snapte er helemaal niets van waarom we (ik) niet op de hoogte ben gesteld want er is nog helemaal geen aansluiting mogelijk.

Nu kan ik mij dat goed voorstellen aangezien de straat hiernaast nog helemaal open ligt maar stuur er dan een mailtje uit of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:11:

8)7 8)7 8)7
Kijk eens aan de Bloemstraat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Barre73 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:24:
[...]

Kijk eens aan de Bloemstraat :-)
logische plek voor gebied 4 ook wegens de ring tussen de pops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:28:
glashartmedia door lijbrandt, xms, solcon, concept ict, zijn helaas wel beveiligd

Weet iemand hoe dat zit bij Helden van Nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:38:
[...]

Weet iemand hoe dat zit bij Helden van Nu?
helden van nu valt eigenlijk onder zakelijke isp al kan je als gewone klant ook krijgen.

zo te zien hebben hen eigen streams,
Tech­ni­sche ge­ge­vens
TV dienst :Com­penz Me­dia Ser­vi­ces BV
Tech­niek: IPTV (In­ter­ac­tie­ve TV)

in hoevere dit verwerkt wordt geen idee, Dan zou je contact met hen moeten opnemen. Kan zijn dat hen eigen hardware in de pop hangen,
of in het begin station bij kpn aanleverd en die het doorzet. (dat heeft tele2 gedaan zo te lezen in tele2 glas topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jopoh schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:45:
[...]

helden van nu valt eigenlijk onder zakelijke isp al kan je als gewone klant ook krijgen.

zo te zien hebben hen eigen streams,
Tech­ni­sche ge­ge­vens
TV dienst :Com­penz Me­dia Ser­vi­ces BV
Tech­niek: IPTV (In­ter­ac­tie­ve TV)

in hoevere dit verwerkt wordt geen idee, Dan zou je contact met hen moeten opnemen. Kan zijn dat hen eigen hardware in de pop hangen,
of in het begin station bij kpn aanleverd en die het doorzet. (dat heeft tele2 gedaan zo te lezen in tele2 glas topic)
Dat had ik ook op hun site gezien! Als ze in Lingewaard gaan leveren zal ik het zeker navragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:00:
[...]

Dat had ik ook op hun site gezien! Als ze in Lingewaard gaan leveren zal ik het zeker navragen...
ze leveren in lingewaard volgens postcode check op hen site, alleen hen werken nog met oude planning database want alle aansluitdatums zijn opgeschoven.
maar ik denk als je meer info wilt over hen en wat ze precies leveren moet je even belletje doen na ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:28:

Maar zijn ze nog wel steeds mpeg2 / dvb-c enabled? Zou toch wel graag voorkomen dat ik weer een extra kastje bij mijn tv moet hebben..

Ga toch proberen XS4all te cancellen en concepts-ict te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ik zie ze nu al een week of 2 aan het prutsen op Wijngaarden met glasvezel. Als heel Huissen op dat tempo gaat dan duurt het nog wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Trichoglossus schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:05:
Ik zie ze nu al een week of 2 aan het prutsen op Wijngaarden met glasvezel. Als heel Huissen op dat tempo gaat dan duurt het nog wel ff
dat zal te maken hebben met dat gebouw wat er staat waar voor elk appartement een kabel heen getrokke wordt wat gewoon meer werk en tijd kost.

daarnaast is Wijngaarden ook nog de straat waarschijnlijk alle hoofdkabels van gebied 3 door heen lopen na de pop toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Vandaag zijn ze van Reggefiber in het Zand rondgeweest, om te bepalen waar de aansluiting moet komen in huis.
Ik trof een brief in de bus, want we waren er niet. Nieuwe afspraak gemaakt, anders kon er een vertraging van maanden optreden voordat we worden aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Gister brief ontvangen met dat ze op 8 november binnen komen aansluiten! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
RvdH schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:47:
Gister brief ontvangen met dat ze op 8 november binnen komen aansluiten! \o/
netjes, goed om te horen dat ze dus bezig zijn met de huis aansluitingen. daarna kan het ongeveer nog 20werkdagen duren voordat je isp zaakje opleverd :) dit is wel afhandelijk van welke isp je hebt kpn is vaak sneller als die gene die van glashart media leveren omdat de catv vezel later opgeleverd wordt (is namelijk in heel veel gebieden gebeurd)

Laat graag weten ier hoe de huisaansluiting verloopt en binnen hoeveel tijd je daadwerkelijk er gebruik van kan maken zodat we ongeveer weten wat ons staat te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchguy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 14:42
Ze zijn bij mij op het Zand ook langsgeweest van Reggefiber om te bepalen hoe ze het huis in moetsen komen. Een dag later kreeg ik een brief in de bus dat ze langs konden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
jopoh schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:51:
[...]

netjes, goed om te horen dat ze dus bezig zijn met de huis aansluitingen. daarna kan het ongeveer nog 20werkdagen duren voordat je isp zaakje opleverd :) dit is wel afhandelijk van welke isp je hebt kpn is vaak sneller als die gene die van glashart media leveren omdat de catv vezel later opgeleverd wordt (is namelijk in heel veel gebieden gebeurd)

Laat graag weten ier hoe de huisaansluiting verloopt en binnen hoeveel tijd je daadwerkelijk er gebruik van kan maken zodat we ongeveer weten wat ons staat te wachten :)
Stel dat de CATV vezel wel klaar is: Dan heeft Glashart Media momenteel het probleem dat ze een tekort aan NT's (modems) hebben waardoor je activatie alsnog wat langer kan duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Bedankt voor de info Barre73, Die wist ik namelijk namelijk dat gaat natuurlijk ook meespelen in oplevertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft het pop huisje zien staan in fase 4
er word verteld bij de bloemstraat.

maar wie kan vertellen waar dan
8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Ik geloof in de buurt van huisnummer 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag op binnenveld een brief van reggefiber gehad
rond 20 november beginnen ze daar te graven.

en februari 2013 gaat de kabel naar binnen en word hij meteen aangesloten door de provider
dit zijn de woorden van reggefiber. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 22:26:
vandaag op binnenveld een brief van reggefiber gehad
rond 20 november beginnen ze daar te graven.

en februari 2013 gaat de kabel naar binnen en word hij meteen aangesloten door de provider
dit zijn de woorden van reggefiber. _/-\o_
alleen maar mooi om te horen dat dat al op tijd verstuurd is.

pop2 zit sinds een week op netstroom aangesloten.
gebied 3 had volgens planning afgelopen 31okt afgrond moeten zijn kwa graafwerkzaamheden maar ze zijn wat uitgelopen.
gebied 4 zijn ze afgelopen week ook mee begonnen met graven laatste gebied voor huissen en dan zijn daar de graafwerkzaamheden klaar, dan is alleen nog maar huis aansluitingen maken in gebied 2/3/4/

leuk om te horen trouwens dat ze tegelijk willen opleveren ben ook benieuwd als dat gaat gebruiken zowel de huisaansluiting gemaakt wordt en de zelfde nog de isp er op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zijn ze in gebied 4 begonnen dan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij (op t Zand) waren ze afgelopen vrijdag langs geweest voor het bepalen van de locatie voor de aansluiting. Ik was helaas niet thuis. Met m'n moeder afgesproken dat de aansluiting in de meterkast moest komen. Na wat commentaar (snap niet waarom) was dat geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2012 @ 19:11:
Bij mij (op t Zand) waren ze afgelopen vrijdag langs geweest voor het bepalen van de locatie voor de aansluiting. Ik was helaas niet thuis. Met m'n moeder afgesproken dat de aansluiting in de meterkast moest komen. Na wat commentaar (snap niet waarom) was dat geregeld.
ze zijn langs geweest voor het bepalen waar de kabel naar binnen gaat,
maar hier boven zeggen ze dat ze al aan het graven zijn in gebied 4

mijn vraag is waar dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Bah bah de XS4All soap continues.

Vanavond contact gehad met ze om de glasvezel aansluiting te regelen welke vlot was geregeld en 23 november word opgeleverd.
Toen ik vervolgens vroeg waar de iPad code bleef werd het even stil en ging hij het navragen maar wat bleek bij mijn adsl annulering en gelijkertijd opnieuw aanvragen met iPad actie heeft de medewerker alsnog een vinkje vergeten te zetten waardoor ik nu met een waardeloos adsl abbonement zit en geen iPad.

Ik ben even flink boos geworden aangezien ik referentienummers heb in de mail die het tegendeel bewijzen en na tig keer doorverbinden word ik nu morgen terug gebeld met uitsluitsel.
De medewerkers konden allen zien dat de 2de aanvraag inderdaad een iPad code bevatte welke niet is geactiveerd tijdens de aanvraag.

Ik heb ze wel verteld als de uitkomst negatief is ik de boel alsnog annuleer.
Ik word er zo moe van elke keer dat welles niets gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Als het goed is belt er straks iemand aan om het modem aan te sluiten :) Aan de overkant vd straat zijn ze al bezig.

Edit: bericht nog maar net geplaatst of ze bellen al aan :) Ze zijn nu aan het graven.

[ Voor 27% gewijzigd door RvdH op 08-11-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
RvdH schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:19:
Als het goed is belt er straks iemand aan om het modem aan te sluiten :) Aan de overkant vd straat zijn ze al bezig.

Edit: bericht nog maar net geplaatst of ze bellen al aan :) Ze zijn nu aan het graven.
en door welke aannemer werd het uitgevoerd en alles netjes afgewerkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

jopoh schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:46:
[...]

en door welke aannemer werd het uitgevoerd en alles netjes afgewerkt ?
http://www.bodi.nu/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l7SmRl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Meteen maar even Concepts ICT gebeld.. een nogal moeizaam te verstane vent zei dat het nog wel "enkele maanden" ging duren voordat er wat opgeleverd kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
RvdH schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:40:
Meteen maar even Concepts ICT gebeld.. een nogal moeizaam te verstane vent zei dat het nog wel "enkele maanden" ging duren voordat er wat opgeleverd kon worden.
Dat klopt had je ook al terug kunnen lezen, dat heeft te maken met de glasvezelmodems voor glashart media haast niet te leveren zijn op dit moment. En daarbij is nog de vraag als de catv vezel al opgeleverd is is die niet opgeleverd nog zal geen enkele glashart media isp iets uitleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Even een aardige status update voor iedereen :)

Ben vandaag zelf even in huissen wezen kijken hoe en waar ze bezig waren.
pop2 silverkamp waren 2 verschillende aannemers bezig waarschijnlijk bezig met het maken van de patch aansluitingen/huisaansluitingen.

pop3 aka gebied3
gebied3: Waren ze nog op verschillende plekken zoals huismanstraat, richting obc huissen dat hele stuk, stad kant bij santa maria. Hierin lopen ze achter op de planning want gebied 3 zou eind okt klaar moeten zijn volgende de planning.
pop3 Werd vandaag op het stroomnet aangesloten waren ze namelijk mee bezig toen ik daar kwam.
verders waren ze pop3 helemaal aan het inrichten met glaskabels en appartuur.

gebied4 Hadden ze volgens planning begin Nov moeten beginnen alleen in dat gebied zo geen werkzaamheden aangetroffen of straten die open lagen.
pop4 Bij jonge kracht stond er wel maar was verders nog niks opgegeven voor de hoofdkabels enz.
Zo te zien lopen ze uit de op planning die bij reggefiber op dit moment online staat.
Dus hou je niet te veel vast aan de planning die er ligt op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ik zag ze vanmiddag bezig op de Huismanstraat, ricthting de Welkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Nou na een lange tijd is mij gister dan alsnog de iPad code toegezegd door de klachten afdeling van XS4All en dat werd wel tijd ook na al dat getouwtrek.

Eerst kreeg ik een annulering in de mail gisteren van de glasvezel verbinding omdat ik nogal boos was geworden en toen ik de klachten afdeling belde hebben ze het direct voor mij uitgezocht.
Uiteindelijk krijg ik dus een korting code waar ik al die tijd gewoon recht op had.

Gelijk een nieuwe datum geprikt en op 27 November komt er een monteur van XS4All de boel aansluiten.
Nu maar afwachten of ze ook daadwerkelijk de code gaan opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jopoh schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:45:
gebied4 Hadden ze volgens planning begin Nov moeten beginnen alleen in dat gebied zo geen werkzaamheden aangetroffen of straten die open lagen.
pop4 Bij jonge kracht stond er wel maar was verders nog niks opgegeven voor de hoofdkabels enz.
Zo te zien lopen ze uit de op planning die bij reggefiber op dit moment online staat.
Dus hou je niet te veel vast aan de planning die er ligt op dit moment
Het is nu toch begin november. het POP huisje staat er al dus nu zouden ze moeten beginnen
Trichoglossus schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 17:26:
Ik zag ze vanmiddag bezig op de Huismanstraat, ricthting de Welkoop.
Was het niet het opknappen van de bushaltes? Ik dacht ook even dat dat glasvezel gedoe was.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste