Zoals sommigen gelezen hebben ben ik nogal druk geweest met afstuderen, dit is ondertussen afgerond ben nu afgestudeerd voor ict beheerder.
Daardoor kreeg ik vandaag even de tijd om na Huissen te gaan. Daar te kijken hoever ze al bezig waren met aanleg er van. Toen er aan kwam ze waren op verschillende plekken bezig in het kampstuk gedeelte. Denk zo 30/40 man er wel liepen grootste deel helaas buitenlands.
Wat mij opviel niet overal de stoep even mooi weer dicht gelegt werd min puntje hoop wel dat ze dit goed oppakken verder.
Hierbij heb ik ook paar fotos gemaakt.

Bij deze foto zie het volgende: Ze de sluif gegraven hadden voor de kabels begin stuk was alweer dicht.
in de sluif gaat zowel hoofdkabels al de kabels na de woningen toe.
Wat mij opviel was dat ze gelijk met de kabels leggen ook fase 2 doen de kabel na huis toebrengen met grondboring waardoor de kabel gelijk bij de mensen voor huis of gelijk in huis werd gebracht.

Hierbij zie je aantal woon kabels uitgerold liggen die na de woningen wordt gebracht.
De kabelhaspel rol zit zo we zagen ongeveer 6.5KM kabel op om maar even aan te geven hoeveel er gebruikt wordt. Elk deel waar ze bezig waren zag je haast wel zo rol liggen.

Hier op zie je 2 soorten hoofdkabel buis:
De achterste is 50mm hdpe buis rond
De voorste is hoofdbuis met daar in 7x 14/10 mm busjes
Hoop hiermee jullie een beetje de indruk te geven waar ze mee bezig zijn