Glasvezel in Huissen (Lingewaard), vraagje mbt IPTV

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 10:48
Sorry, maar hier klopt helaas echt heel weinig van.

Reggefiber is eigenaar van elke vezel (dus 2 per woning), alle kabels en PoPs.
Reggefiber is een jaar geleden gestopt met het plaatsen van apparatuur in PoPs als actieve operator (naam: WGDO)
KPN Wholesale is sindsdien de enige operator die in elk nieuw netwerk van RF haar apparatuur plaatst (naam: WMP of WMP+)
In het verleden zijn er een paar kleine geweest (waar hier boven over wordt geschreven) die zowel ISP als operator zijn, te weten Solcon en Edutel (en dan vergeet ik er nog een of twee)
Op dit moment begint Glashelder als operator voorzichtig haar diensten aan te bieden via providers.

Het is in Lingewaard dus KPN (de operator) die de diensten levert middels de verschillende providers. KPN heeft daar twee pakketten voor. WMP voor KPN de Provider, en XS4all, waarbij vooral opvalt dat er maar 1 vezel wordt gebruikt en de andere blijft onbenut.
En WMP+ voor alle andere providers die gebruik maken van een combinatie van KPN diensten en Glashart Media content (zenders vooral). Hierbij wordt de ander vezel gebruikt voor analoge en DVB-C diensten.

Die 500Mbit wordt ook door Vodafone uitgerold nu en Vodafone zit alleen maar op KPN WMP+ netwerken. Waarom de andere providers het dan niet aanbieden? Geen idee, maar het zal ongetwijfeld wel eens komen..

Er wordt dus niets dubbel uitgevoerd. Waar WGDO de operator was heeft KPN haar apparatuur erbij geplaatst in de PoPs. Dat is ook de bedoeling van die PoPs want elke operator die dat wil (en waar nog ruimte voor is in de PoP) mag haar diensten aanbieden via het Reggefiber netwerk van vezels.
fast-server schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:04:
Zover ik weet hebben/krijgen Reggefiber en KPN hun eigen apparatuur in de POPS.

Er zijn ook gebieden waar alleen KPN vezels liggen, in deze gebieden kunnen de reggeborg isp's alleen de KPN streams aanbieden.

In Lingewaard liggen/komen zowel KPN als Reggefiber ducts en fibers, dit zie je ook terug in het aanbod van diensten.
KPN max 500Mbps, KPN streams en geen DVB-C
Reggeborgh providers max 100Mbps, GHM streams en DVB-C

Lingewaard en de overbetuwe kunnen wel eens de laatste regio's zijn met deze constructie.
Als KPN de zaak mag overnemen dan gaan ze echt niet alles meer dubbel uitvoeren!

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
fast-server schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:20:
[...]

KPN gebruikt 1 fiber naar de woning voor alles
Reggefiber 2 fibers, 1 voor internet, telefoon en IPTV en de ander voor analoog en DVB-C.

Ze gebruiken dan de KPN fiber en de reggefiber vezel voor analoog en DVB-C.

Is gewoon een kwestie van een vezel op een andere router patchen.
Zoals al gezegd: Er is geen KPN vezel of Reggefiber vezel. Verder klopt je verhaal wel. Vezel voor analoge diensten wordt gepatcht op de CATV routers in de PoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedank voor de heldere uitleg,is weer een stuk duidelijker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Het Netwerk + de GHM diensten zijn nu wel van KPN.

Zoals ik al eerder schreef: Nu zal KPN de GHM diensten gaan uitfaseren en niet meer in nieuwe gebieden gaan aanbieden.

Dus voor welke provider je straks ook kiest:
Je zit op het KPN netwerk
Je hebt KPN streams
Je hebt geen DVB-C of analoog

De ISP's kunnen gaan concurreren op telefonie en aanvullende diensten zoals usenet etc.
Dus ook als KPN XMS etc niet mag overnemen is er geen enkel probleem.
Een aantal van die clubs wordt nu toch al kunstmatig in level gehouden door ze als regio only provider neer te zetten.
Je kunt daar dus alleen maar voor die provider kiezen, als dit veranderd dan kun je wel raden wat er gaat gebeuren.
Of het nou links om is of rechts om>> KPN krijgt haar zin toch wel.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-08 00:02
fast-server schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 00:12:
Het Netwerk + de GHM diensten zijn nu wel van KPN.

Zoals ik al eerder schreef: Nu zal KPN de GHM diensten gaan uitfaseren en niet meer in nieuwe gebieden gaan aanbieden.

Dus voor welke provider je straks ook kiest:
Je zit op het KPN netwerk
Je hebt KPN streams
Je hebt geen DVB-C of analoog

De ISP's kunnen gaan concurreren op telefonie en aanvullende diensten zoals usenet etc.
Dus ook als KPN XMS etc niet mag overnemen is er geen enkel probleem.
Een aantal van die clubs wordt nu toch al kunstmatig in level gehouden door ze als regio only provider neer te zetten.
Je kunt daar dus alleen maar voor die provider kiezen, als dit veranderd dan kun je wel raden wat er gaat gebeuren.
Of het nou links om is of rechts om>> KPN krijgt haar zin toch wel.
WGDO gebieden worden allang niet meer uitgeleverd, alle gebieden die nieuw zijn is allemaal wmp(kpn) streams wat uit gerold wordt. hierin veranderd totaal niks.

DVB-C blijft gewoon bestaan kijk na vodafone leverd alleen in nieuwe gebieden daarvoor worden gewoon catv routers gebruikt dat zal niet vervallen anders was kpn daar allang mee gestopt in de nieuwe gebieden.

voor lingewaard zal totaal niks veranderen welk besluit er ook valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het voordeel is nu wel dat de uitrol van glasvezel veel sneller gaat worden omdat KPN in 2015 op 45 procent wil zitten met breedband ,en alleen met glasvezel dit mogelijk is
bij CIF en andere die glasvezel uit rollen gaat dit niet zo snel omdat er veel minder geld er voor is
en kleine dorps kernen zoals in lingewaard zouden nooit worden aan gesloten omdat het dan te lang duurt voor er winst gemaakt kan worden

zoals al eerder gezegd hier heeft KPN ook grootte nadelen ,maar ja ondanks dit nadeel moeten we toch blij zijn met wat er nu aan komt
want anders was het zo als het altijd is geweest,dat lingewaard achter de feiten liep
denk maar eens terug hoe lang het wel niet duurde voor dat er ADSL en kabelinternet kwam terwijl de rest van het land het al jaren had

dan is dit toch beter ondanks de nadelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 08:28:
het voordeel is nu wel dat de uitrol van glasvezel veel sneller gaat worden omdat KPN in 2015 op 45 procent wil zitten met breedband ,en alleen met glasvezel dit mogelijk is
bij CIF en andere die glasvezel uit rollen gaat dit niet zo snel omdat er veel minder geld er voor is
en kleine dorps kernen zoals in lingewaard zouden nooit worden aan gesloten omdat het dan te lang duurt voor er winst gemaakt kan worden

zoals al eerder gezegd hier heeft KPN ook grootte nadelen ,maar ja ondanks dit nadeel moeten we toch blij zijn met wat er nu aan komt
want anders was het zo als het altijd is geweest,dat lingewaard achter de feiten liep
denk maar eens terug hoe lang het wel niet duurde voor dat er ADSL en kabelinternet kwam terwijl de rest van het land het al jaren had

dan is dit toch beter ondanks de nadelen
Je verhaal over CIF klopt niet helemaal, ik weet niet of je ook eens op de site hebt gekeken welke kleine gemeentes ze al zijn wezen verglazen, ze pakken het vaak net zo aan als bij Reggefiber en nemen de omliggende dorpen ook mee, en ook bij Reggefiber is het gewoon een lange adem hebben want ook voor hun duurt het lang eer er echt winst gemaakt word in een gemeente.
Daar praten ze meer over lange termijnen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Groot verschil: CIF verglaast alleen bestaande kabelnetwerken En Reggefiber legt nieuwe aan. Dat betekent dat CIF straks vanzelf een keer moet stoppen als ze geen netwerken meer hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Gisteren de brief van KPN ontvangen mbt het doorgaan van glasvezel.
Hopelijk gaan ze spoedig beginnen

9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy77 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:03:
Gisteren de brief van KPN ontvangen mbt het doorgaan van glasvezel.
Hopelijk gaan ze spoedig beginnen
heb zon brief van concepts ict al 2 weken terug gehad,dan is KPN vrij laat
zegt helaas niks over dat de start dicht bij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Hier ook de bevestignsbrief gehad van de kpn :)
enige is er staat nog aangeven op het papier abbo brons is maar brons bestaan nu niet meer dus ben benieuwd straks als ze gelijk je op instap zetten het nieuwe abbo met snelheden.
anders wordt het telefoontje na de helpdesk als het aangesloten is,

nu alleen nog wachten op de planning van reggefiber.
aantal plekken die in feb te horen hebbe gekregen dat het er komt is nu de planning van rond en bekend.
hoop met paar weken ook die voor ons als lingewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:13
Ach, we wachten al zoveel jaren hier in Lingewaard, een maandje meer of minder maakt ook niet meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:45:
Ach, we wachten al zoveel jaren hier in Lingewaard, een maandje meer of minder maakt ook niet meer uit
nee op zich waar ,maar als je weet wanneer geeft het wel meer rust :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Zolang het er niet was wisten we niet beter, en nu het komt, en zijn we allemaal ongeduldig. Ik heb het ook liever vandaag dan morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:53:
Zolang het er niet was wisten we niet beter, en nu het komt, en zijn we allemaal ongeduldig. Ik heb het ook liever vandaag dan morgen :)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elco-OS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-03-2021
Wat mij nou nog niet duidelijk is, is hoe het precies thuis aangesloten wordt. Je hebt de binnenkomende kabel deze wordt afgemonteerd in een eindpunt (ftu als ik het goed begrijp) en dan?

Wij hebben gekozen voor kpn als provider, en die hebben we nu ook al voor adsl. Echter staat het adsl modem nu op de 1e verdieping ivm draadloos bereik. (gewoon de adsl lijn wat doorgetrokken vanuit de meterkast).

Hoe gaat dit nu met glasvezel? Je krijgt een kpn modem, zit deze direct op het glasvezel, of is het eindpunt van het glasvezel een soort splitter van glas naar utp / telefoon etc, waar je nog het kpn modem achter moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
removed

[ Voor 183% gewijzigd door fast-server op 21-04-2012 22:10 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dat HBO komt bij KPN iptv, hoop dat glashart niet achter blijft
zou jammer zijn, is een betere optie dan Film1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
elco-OS schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:04:
Wat mij nou nog niet duidelijk is, is hoe het precies thuis aangesloten wordt. Je hebt de binnenkomende kabel deze wordt afgemonteerd in een eindpunt (ftu als ik het goed begrijp) en dan?

Wij hebben gekozen voor kpn als provider, en die hebben we nu ook al voor adsl. Echter staat het adsl modem nu op de 1e verdieping ivm draadloos bereik. (gewoon de adsl lijn wat doorgetrokken vanuit de meterkast).

Hoe gaat dit nu met glasvezel? Je krijgt een kpn modem, zit deze direct op het glasvezel, of is het eindpunt van het glasvezel een soort splitter van glas naar utp / telefoon etc, waar je nog het kpn modem achter moet zetten?
op het glasvezel modem wat geplaatst en de fiber kabel op afgemonteerd wordt. Op het glasvezel modem sluit je met een cat5e kabel je nieuwe kpn expria box aan en wordt aangeraden om de kabel van 1.5m te gebruiken om storingsgevoeligheid te verkomen. Vanaf je kpn expria box kan je de pc's printers tv enz aansluiten.
zie ook deze tekening van kpn: http://www.kpn.com/glasve...latie/installatie-met.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
jopoh schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:55:
[...]

op het glasvezel modem wat geplaatst en de fiber kabel op afgemonteerd wordt. Op het glasvezel modem sluit je met een cat5e kabel je nieuwe kpn expria box aan en wordt aangeraden om de kabel van 1.5m te gebruiken om storingsgevoeligheid te verkomen. Vanaf je kpn expria box kan je de pc's printers tv enz aansluiten.
zie ook deze tekening van kpn: http://www.kpn.com/glasve...latie/installatie-met.htm
Op het eindpunt van de glasvezel (de FTU) kan direct een modem geplaatst worden waar alles op aangesloten wordt. Bijna alle providers gebruiken die mogelijkheid ook. Maar KPN niet. KPN kiest ervoor om een simpele doorvoer te maken op de FTU (met 1 poort) om dan met een CAT5 of CAT6 kabel naar de Experiabox te gaan. De lengte daarvan is in principe onbelangrijk. Als je met een goede kwaliteit kabel werkt dan is het geen enkel probleem om je huidige situatie te handhaven maar dan moet je de kabel die nu naar je Experiabox loopt vervangen voor een CAT5E of CAT6 kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elco-OS
Oke, das mooi. Scheelt me weer werk aangezien ik dan de rest van de kabels kan laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Maar je TV dan? Die moet je dan toch weer vanaf de eerste verdieping naar beneden trekken neem ik aan? De Experiabox is waar alles ingeprikt wordt namelijk, dus ook de TV (nou ja, de settopbox dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Barre73 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:21:
Maar je TV dan? Die moet je dan toch weer vanaf de eerste verdieping naar beneden trekken neem ik aan? De Experiabox is waar alles ingeprikt wordt namelijk, dus ook de TV (nou ja, de settopbox dan)
Dat kan met die powerline die kpn meeleverd of via kpn geleverd kan worden, Dan hoef niet een kabel na beneden te trekken.

alleen als je kpn topic leest zijn ze nogal storings voelig soms.
dus ik zou eigenlijk aanraden trek gewoon een kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo, geregeld, :w KPN welcome Concepts. Hopelijk worden ze niet overgenomen door KPN, maar dat zien we dan wel weer. Tot op heden zijn m'n ervaringen uiterst positief. Snel geholpen, wordt op tijd teruggebeld, vlotte reacties per mail en behoorlijk capabele mensen aan de lijn of je wordt doorverbonden.

Het is ook geen probleem om eerst ADSL aan te vragen ivm nieuwbouwwoning en gedurende het jaar over te stappen. Top :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Zo er is eindelijk nieuws mensen van lingewaard.

zie het nieuws bericht in de gelderlander: http://www.gelderlander.n...en-Lingewaard-in-juni.ece

Eindelijk in juni gaat de schop de grond in en de eerste pops zullen dan ook geplaatst worden.
De kpn lijst die we laatst zagen klopt dus wel alleen een maandje later omdat onze vragenbundel ook maand langer door gelopen heeft.

In de loop van deze maand zal de planning bekent zijn, dus we moeten even reggefiber site in de gaten houden dan weet je ongeveer de planning wanneer ze waar beginnen.

zie ook: http://www.eindelijkglasv...n-glasvezel-in-volle-gang

in juni studeer ik ook af als ict beheerder, dus hoop hier en daar fotos te kunnen maken van de aanleg :)

[ Voor 15% gewijzigd door jopoh op 03-05-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:14:
Zo er is eindelijk nieuws mensen van lingewaard.

zie het nieuws bericht in de gelderlander: http://www.gelderlander.n...en-Lingewaard-in-juni.ece

Eindelijk in juni gaat de schop de grond in en de eerste pops zullen dan ook geplaatst worden.
De kpn lijst die we laatst zagen klopt dus wel alleen een maandje later omdat onze vragenbundel ook maand langer door gelopen heeft.

In de loop van deze maand zal de planning bekent zijn, dus we moeten even reggefiber site in de gaten houden dan weet je ongeveer de planning wanneer ze waar beginnen.

zie ook: http://www.eindelijkglasv...n-glasvezel-in-volle-gang

in juni studeer ik ook af als ict beheerder, dus hoop hier en daar fotos te kunnen maken van de aanleg :)ok
Ok dat is goed news hoop alleen dat juni 2013 een grapje is, afspraak was dat het binnen 8maanden gereed zou zijn.

Zou leuk zijn die foto's ,dus laat maar komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ik begreep van een kennis in Haalderen, dat het daar nog wel ruim een jaar kon duren, voordat glasvezel er zou liggen. Bemmel en Huissen zullen voor gaan, en dan de kleinere kernen daarna pas. Dus mocht je in zo'n gat dorp wonen dan moet je wat langer geduld hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:33:
Ik begreep van een kennis in Haalderen, dat het daar nog wel ruim een jaar kon duren, voordat glasvezel er zou liggen. Bemmel en Huissen zullen voor gaan, en dan de kleinere kernen daarna pas. Dus mocht je in zo'n gat dorp wonen dan moet je wat langer geduld hebben :P
of gewoon de hoogste eerst ,kernen die er voor gezorgd hebben dat de 30 procent werd gehaald

en dan is bemmel als laatste heheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:33:
ach heb toch tot die tijd me 120 Mbit kabel lijntje nog,dus geen adsl met 8mbit of lager
ik kom me tijd daarmee wel door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ja leuk, ik zit met mijn 8mbit adsl lijntje !@$@!$!@#@@!##$^~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:50:
Ja leuk, ik zit met mijn 8mbit adsl lijntje !@$@!$!@#@@!##$^~
oops ,en ik woon in zon Gat wat doornenburg heet :+

maar ik snap het is niet leuk om nog langer met ADSL te moeten doen ,als glasvezel er aan komt dan kan het niet vlug genoeg komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Het wordt wat krapper nu de kids wat actiever gaan worden op internet met youtube en downloaden en andere ongein. Maar het is nog wel vol te houden. Ik ben ooit eens begonnen met 0,7mbit adsl :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op zondag 06 mei 2012 @ 22:06:
Het wordt wat krapper nu de kids wat actiever gaan worden op internet met youtube en downloaden en andere ongein. Maar het is nog wel vol te houden. Ik ben ooit eens begonnen met 0,7mbit adsl :*)
ik met een 33k modem heheh in `1996 ,en dan een cd DL ,na 3 dagen had ik hem binnen :+
en de maand afrekening van KPN was dan over de 600 gulden :9
dat waren nog eens tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ja die telefoonrekening waren erg leuk! IRC was toen ook nog leuk en druk, want iedereen zat in te bellen :)

Ik zag vandaag dat Reggefiber volop bezig was om glasvezel aan te leggen in Voorthuizen. Wel een smeltkroes van allerlei nationaliteiten daar bezig. Aardig wat mensen bezig daar, met leggen, en met een kraantje, en dichtstraten etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi luutjes,

zie de nieuwsbrief we zijn als eerste aan de beurt (Huissen)
en zo te lezen al snel.

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2012/05/08/G035.htm

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:11:
Hoi luutjes,

zie de nieuwsbrief we zijn als eerste aan de beurt (Huissen)
en zo te lezen al snel.

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2012/05/08/G035.htm
dit stond al gemeente nieuws kant van de week, maar klopt ook wel een hoofdfiber komt in huissen binnen. maar laten we even wachten op de planning waarin we precies kunnen zien wanneer waar aan de beurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:44:
[...]

dit stond al gemeente nieuws kant van de week, maar klopt ook wel een hoofdfiber komt in huissen binnen. maar laten we even wachten op de planning waarin we precies kunnen zien wanneer waar aan de beurt is.
waar staat die hoofdfiber zoals jij noemt dan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Zoals ik al eerder melde ligt die fiber in 't Duifje in Arnhem (daar ligt al glasvezel) op een steenworp afstand van Huissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
fast-server schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:47:
Zoals ik al eerder melde ligt die fiber in 't Duifje in Arnhem (daar ligt al glasvezel) op een steenworp afstand van Huissen.
klopt maar er liggen er meerdere namelijk :) en durf niet te zeggen welke ze pakken.
want via anrhem huissen bemmel ligt ook grote dikke fiber van eurofiber.
en kpn heeft ook overal na toe al fiber liggen.

maar we zullen zien hoop dat volgende week of de week er op de planning online staat

[ Voor 14% gewijzigd door jopoh op 10-05-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok we zijn nu alweer 8 a 9 weken verder maar nog steeds geen planning

iemand al meer info hier over ,op mails krijg ik hier geen antwoord van reggefiber huissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
nee ik heb ook niks meer gehoord tot nu toe,
als ze echt in juni beginnen verwacht ik wel eigenlijk binnen 2weken ongeveer er een planning komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:17:
nee ik heb ook niks meer gehoord tot nu toe,
als ze echt in juni beginnen verwacht ik wel eigenlijk binnen 2weken ongeveer er een planning komt
dat gaan ze dan niet halen,want normaal krijg je min 3 weken van tevoren een brief van reggefiber als ze gaan beginnen
dan zou het begin juli worden net voor de bouwvak en tijdens de EK voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:02:
[...]

dat gaan ze dan niet halen,want normaal krijg je min 3 weken van tevoren een brief van reggefiber als ze gaan beginnen
dan zou het begin juli worden net voor de bouwvak en tijdens de EK voetbal
kan wel hoor want ze gaan eerst de pops plaats en als dat bevoorbeeld 14juni doen dan hebbe ze nog makkelijk om binne 4weken die brief te sturen na het gebied waar ze beginnen.
maar we zulle afmoeten wachten hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elco-OS
fast-server schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:47:
Ik weet toevallig dat al een aantal jaren terug een vezel onder de Rijn door is getrokken bij het Looveer. Er zal in Huissen dus al wel meer liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag gisteren dat er op het kampstuk in huissen al een verdeel huisje is neergezet
voor de glasvezel.
volgens reggefiber beginnen ze in juni.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:08:
ik zag gisteren dat er op het kampstuk in huissen al een verdeel huisje is neergezet
voor de glasvezel.
Das mooi laat maar komen die handel :-)

Dan zal Huissen het begin worden denk ik, hoop dat de planning vlug bekent wordt op de site
Dan weten we waar we, aan toezijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:08:
voor de glasvezel.
de pop huis met hijskraan er neer getakeld ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:45:
[...]

de pop huis met hijskraan er neer getakeld ??
Nee, kabuter plop heeft dat gedaan :-)
Wordt meestal wel zo gedaan met een kraan, op eerdere fotos die ik heb gezien over plaatsen van pop huizen was het plaatsen met een kraan
Lijk me te zwaar omdat met de hand te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:39:
[...]

Nee, kabuter plop heeft dat gedaan :-)
Wordt meestal wel zo gedaan met een kraan, op eerdere fotos die ik heb gezien over plaatsen van pop huizen was het plaatsen met een kraan
Lijk me te zwaar omdat met de hand te doen
ja klopt is zo maar als het gedaan met kraan weet je dat het gaat om pophuisje,

want verdeel stukke kunnen namelijk ook onder de straat liggen dat zijn boxen die 48huizen kunne voeden namelijk.
daarom was ik benieuwd als om het pophuisje ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:55:
[...]

ja klopt is zo maar als het gedaan met kraan weet je dat het gaat om pophuisje,

want verdeel stukke kunnen namelijk ook onder de straat liggen dat zijn boxen die 48huizen kunne voeden namelijk.
daarom was ik benieuwd als om het pophuisje ging
dan moet die er zo uit zien Afbeeldingslocatie: http://www.alteco.nl/files_cms/elementen/pagina/709808.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
klopt dat zijn ze :) ik weet wel hoe ze er uit zien namelijk, zit zelf in de ict en ben in nijmegen in een pop geweest namelijk keertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
aansluitkaart knopje is er bij reggefiber op de site bijgekomen, hieruit is af te lijden dat snel planning bekend gemaakt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:31:
aansluitkaart knopje is er bij reggefiber op de site bijgekomen, hieruit is af te lijden dat snel planning bekend gemaakt gaat worden.
Zou wel mooi zijn :-)

Dan weet of ik haast moet maken of niet, met het trekken van alle draaden die je nodig heb voor het tv gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:31:
knop werkt nu .helaas is het alleen maar om reggefiber toestemming te geven om de aansluiting in je huis te mogen leggen ,dus niet om de planning te kunnen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchguy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 14:42
Het huisje staat ook in een nieuwesbericht van reggefiber: http://reggefiber.nl/ling...distributiehuisje-huissen

Weet trouwens iemand wanneer je van de provider (ik heb me bij XS4All ingeschreven) bericht krijgt dat je glas kunt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
dutchguy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:10:
Het huisje staat ook in een nieuwesbericht van reggefiber: http://reggefiber.nl/ling...distributiehuisje-huissen

Weet trouwens iemand wanneer je van de provider (ik heb me bij XS4All ingeschreven) bericht krijgt dat je glas kunt bestellen?
mooi nieuws bericht eindelijk zie je wat gebeuren :).

je kan altijd glas abbo bestellen en zo het er ligt krijg je van xs4all brief thuis om de aansluitmonteur te laten komen voor glasmodem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchguy
jopoh schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:15:
[...]

mooi nieuws bericht eindelijk zie je wat gebeuren :).

je kan altijd glas abbo bestellen en zo het er ligt krijg je van xs4all brief thuis om de aansluitmonteur te laten komen voor glasmodem
Ik heb me ingeschreven, maar op de site van XS4All kan ik het nog niet bestellen (sterker nog, er staat dat er geen glas beschikbaar is op mijn postcode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
dutchguy schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:37:
[...]

Ik heb me ingeschreven, maar op de site van XS4All kan ik het nog niet bestellen (sterker nog, er staat dat er geen glas beschikbaar is op mijn postcode).
als je toch ingeschreven staat bij xs4all heb je ook bevesting gehad zo ik aanneem. dan hoef je nu toch niks te bestellen ??

ik heb zelf ook pas van kpn de brief gehad dat het doorgaat en zo de aanleg gereed is het abbo ingaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:01:
[...]

als je toch ingeschreven staat bij xs4all heb je ook bevesting gehad zo ik aanneem. dan hoef je nu toch niks te bestellen ??

ik heb zelf ook pas van kpn de brief gehad dat het doorgaat en zo de aanleg gereed is het abbo ingaat
wat ik weet is dat tijdens de vragenbundel bij xs4all alleen de mogelijk was om aan te geven dat je glasvezel wilden van xs4all ,dus je kon je voorin schrijven
maar je kon geen pakket aan vragen ,naar mijn weten is dit nog steeds niet mogelijk
was altijd klant van xs4all ,maar ze laten in deze een flinke steek vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://reggefiber.nl/tl_f...20Lingewaard_FC%20DEF.pdf

daar wordt je niet blij van zie de planning :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pfoe dat wordt in de Overbetuwe nog langer wachten waarschijnlijk, pfft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
nee idd had verwacht dat ze veel sneller er door geen gaan.
zit zelf in laaste gebied van bemmel feb/maart 2013 pas graafwerkzaamheden.
nog goed jaar wachten tot hier glas ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt er maar aan waar je woont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:10:
[...]

nee idd had verwacht dat ze veel sneller er door geen gaan.
zit zelf in laaste gebied van bemmel feb/maart 2013 pas graafwerkzaamheden.
nog goed jaar wachten tot hier glas ligt.
hoe kun je zien wel gebied welke straat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:17:
[...]

ligt er maar aan waar je woont
alleen het eerste zit het termijn die gezegd is tijdens de vragenbundel
de rest zit ver er buiten
18 maanden is niet de 8 maanden die gezegd is ,dus er is goede reden om niet blij te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Ik val in gebied 2 dus voor ons valt het helaas mee.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:18:
[...]

hoe kun je zien wel gebied welke straat is
de aansluit gebied kaart erbij pakt bij reggefiber op de site kan je het zien.
daarnaast met google maps kom je ook al heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Als ik zo even kijk dan loop fase 1 van de nieuwbouw van het stadseiland tot het OBC (halverwege Julianastraat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ik zit in gebied 4, valt nog mee. Doornenburg en Angeren zijn wel de pineut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook lekker in gebied 2, kan niet wachten. Btw gewoon google maps gebruiken als je wilt weten in welk gebied je zit, de witte lijn is de Stadswal, Loostraat en Nielant etc(bij Huissen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Die lijn is inderdaad de Loostraat :)
Dan val ik toch nog net binnen gebied 1, scheelt weer 2 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:24:
Die lijn is inderdaad de Loostraat :)
Dan val ik toch nog net binnen gebied 1, scheelt weer 2 weken wachten.
oke allemaal leuke berichten

maar wat is nu gebied 1,2, 3, 4

voorbeeld
zand
binneveld
centrum
zilverkamp

wie weet de volgorde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:48:
[...]

oke allemaal leuke berichten

maar wat is nu gebied 1,2, 3, 4

voorbeeld
zand
binneveld
centrum
zilverkamp

wie weet de volgorde
even zo uit me hoofd kom niet uit huissen.

gebied 1 is vanaf bredestaat tm loovelden
gebied 2 zilverkamp andere kant loostraat
gebied 3 centrum en stuk waar kapper diana zit en stuk valom huismanstraat
gebied 4 het zand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:13:
[...]

even zo uit me hoofd kom niet uit huissen.

gebied 1 is vanaf bredestaat tm loovelden
gebied 2 zilverkamp andere kant loostraat
gebied 3 centrum en stuk waar kapper diana zit en stuk valom huismanstraat
gebied 4 het zand
oke,
wij hebben een geluk wij horen bij het zand (wat je geluk noemt)
en zijn bij ons als laatste aan de beurt.
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Zojuist al iemand over de vloer gahd om de plaats te bekijken waar het modem mag komen en of ik toestemming wou geven voor het graven in de tuin :)

Gaat nu heel erg snel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:00:
Zojuist al iemand over de vloer gahd om de plaats te bekijken waar het modem mag komen en of ik toestemming wou geven voor het graven in de tuin :)

Gaat nu heel erg snel allemaal.
Inderdaad, waar waren ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Doormanstraat en omgeving en hij moest de komende dagen 600 huizen langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
SteveV schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:42:
Doormanstraat en omgeving en hij moest de komende dagen 600 huizen langs.
jaa zal ook wel kloppen dat is gewoon gebied 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:56:
[...]

jaa zal ook wel kloppen dat is gewoon gebied 1
wie weet bij welk gebied binnenveld (huissen) hoort.

Gebied 1,2,3,4 ?????

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:07:
[...]

wie weet bij welk gebied binnenveld (huissen) hoort.

Gebied 1,2,3,4 ?????
als zo beetje kan zien ga ik even van uit dat het onder gebied 3 valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Woei, nog iemand uit gebied 2 hier. Laat ze maar snel opschieten, dan kan meteen dat hoere-regiokabel en canaldigitaal eruit (pardon my french).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvdH schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:59:
Woei, nog iemand uit gebied 2 hier. Laat ze maar snel opschieten, dan kan meteen dat hoere-regiokabel en canaldigitaal eruit (pardon my french).
geeft niet we snappen wat je bedoelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RvdH schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:59:
v.a. juli mogen we regiokabel, UPC noemen! Ben erg blij dat ik overgestapt ben, kut UPC.
Denk dat het Regiokabel toch wat te heet is geworden onder de voeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Hebben ze toch de handdoek in de ring gegooid. Hier waren ze destijds nog vol goede moed over concurrentie is altijd goed blabla
http://www.regiokabel.nl/page/1243/interview-8-februari.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjah, gedeeltelijk is het wel een kern van waarheid natuurlijk. Er zijn hoge snelheden met kabel mogelijk! Maar bied dan ook de diensten aan als on-demand TV en een groot zenderpakket. En iets professioneler als nu. Beetje jammer dat ze dat niet snel gedaan hebben, ze waren gewoon te "sloom" in het glasvezel en UPC geweld. Dat is voor mij ook de reden geweest dat ik overgestapt ben. Ik blijf niet wachten tot regiokabel vernieuwing aan brengt in hun netwerk, wat vaak ook erg duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:10
Hier iemand in gebied 1 denk ik (kennedystraat, bij kampstuk, doormanstraat). Vorige week hebben ze hier zoals gezegd een huisje met een kraan neergezet. (dacht eerst dat ze deze pal voor m'n huis neer gingen zetten omdat de dieplader voor mijn huis stond. Gelukkig hebben ze hem mooi onopvallend tussen twee struiken in het verlengde van het kampstuk neergezet.

Zoals ik in de planning zie gaan de in juni dus graven en zouden wij in Augustus al aangesloten zijn!? Das wel erg snel zeg. Ik tel er voor het gemak maar een paar maandjes bij.

Ook hier waren ze aan de deur geweest maar helaas niemand thuis. Vervolgafspraak gemaakt voor gister, maar helaas het mannetjes kwam niet opdagen. Erg vervelend als je daarvoor de hele dag thuis hebt gezeten.

Nog een tip: bij XS4ALL krijg je 50% korting op de nieuwe ipad bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Ook voor bestaande klanten. Wij hebben iig alles in 1 100mbit pakket besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Ha (bijna buurman) buurman :) ik zit op de Doormanstraat.
En we zitten inderdaad in gebied 1 yay.

Thanks voor de tip van de ipad, ik ga dinsdag gelijk bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 07:50
Nou denk dat gendt ook wel te leiden heeft

Waar ik zelf woon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchguy
timowouters schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:46:
...

Nog een tip: bij XS4ALL krijg je 50% korting op de nieuwe ipad bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Ook voor bestaande klanten. Wij hebben iig alles in 1 100mbit pakket besteld. :)
Heb je al kunnen bestellen dan bij XS4All? Ik krijg alleen nog maar te zien dat ik me in kan schrijven voor de vraagbundeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Nee er valt nog niet te bestellen bij XS4ALL.
Dit hangt samen met de planning en graaf werkzaamheden.

Ik heb afgelopen week gebeld maar we werden benaderd aan de hand van de voor inschrijving en de graaf / aansluit planning.

Dus ik ben bang dat mensen die na de genoemde datum van XS4ALL net naast de pot piesen als je in gebieden valt waar pas eind van het jaar de lijn word opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 23:02:
Nee er valt nog niet te bestellen bij XS4ALL.
Dit hangt samen met de planning en graaf werkzaamheden.

Ik heb afgelopen week gebeld maar we werden benaderd aan de hand van de voor inschrijving en de graaf / aansluit planning.

Dus ik ben bang dat mensen die na de genoemde datum van XS4ALL net naast de pot piesen als je in gebieden valt waar pas eind van het jaar de lijn word opgeleverd.
Of zo als bij ons pas in 2013, maar goed ik ga toch niet voor xs4all
Persoonlijk vindt ik een grote blunder hoe xs4all de glasvezel in de markt zet
Metname het TV gebeuren waar ze voor de Kpn streams hebben gekozen inplaats voor glashard
En de mogelijk van gebruik je eigen router is bijna niet mogelijk en voor Voip moet je gebruik blijven maken van de xs4all router
Dat is erg jammer van een provider die altijd het gebruik van een eigen router hoog in het vaandel had staan
Dat was voor mijn de hoofd reden om xs4all te laten vallen na 10 jaar
En om te kiezen concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
timowouters schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:46:
Hier iemand in gebied 1 denk ik (kennedystraat, bij kampstuk, doormanstraat). Vorige week hebben ze hier zoals gezegd een huisje met een kraan neergezet. (dacht eerst dat ze deze pal voor m'n huis neer gingen zetten omdat de dieplader voor mijn huis stond. Gelukkig hebben ze hem mooi onopvallend tussen twee struiken in het verlengde van het kampstuk neergezet.

Zoals ik in de planning zie gaan de in juni dus graven en zouden wij in Augustus al aangesloten zijn!? Das wel erg snel zeg. Ik tel er voor het gemak maar een paar maandjes bij.
klopt de planning is gobaal die kan altijd uitlope dat staat er ook bij.
graven is gaat nog vrij snel ze willen 8km kabel per week weg leggen de grond in.
daarnaast heb ik zo vermoeden dat loovelden stuk al grotedeels hoofdbuizen ligge en daar niet gek veel gegrave moet worden, al weet ik dat niet zeker hoor anders lijkt me een maand grave vrij krap voor gebied 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik vind het erg interessant om dit topic te volgen, maar jopoh en acid303, zouden jullie a.u.b. voordat je post je tekst door een spelling/grammatica/punctuatiechecker willen halen?!

Jullie hebben vaak zat genoeg interessants te melden maar het is zwaar frustrerend om steeds jullie teksten te moeten ontcijferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
RvdH schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:31:
Ik vind het erg interessant om dit topic te volgen, maar jopoh en acid303, zouden jullie a.u.b. voordat je post je tekst door een spelling/grammatica/punctuatiechecker willen halen?!

Jullie hebben vaak zat genoeg interessants te melden maar het is zwaar frustrerend om steeds jullie teksten te moeten ontcijferen.
oke ik probeer er op te letten maar neem me niet kwalijk ik heb een vorm van dyslexy helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
Even stukje off topic,
Regiokabel heeft het hete vuur van reggefiber glasvezel in huissen gevoeld.
Waardoor ze alles verkocht hebben aan UPC Nederland:
Komende Juli zal upc de diensten gaan aanbieden en omzetten.
Lees hier het persbericht: http://overupc.upc.nl/nie...nd-neemt-regiokabel-over/

Alleen de mensen die gekozen hebben voor glas zullen toch hen beslissing niet terug draaien.
aangezien upc echt geen nieuwe kabels gaat leggen maar over de bestaande kabels die regiokabel er had liggen gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Vandaag bestookt met emails en brieven van reggefiber en XS4ALL dat er op zeer korte termijn word begonnen met graven.
De graaf werkzaamheden duren maximaal 3 dagen en daarna komt er een monteur (planning nog onbekend) om de aansluiting in huis te realiseren.

Zit eindelijk schot in de zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:25:
Vandaag bestookt met emails en brieven van reggefiber en XS4ALL dat er op zeer korte termijn word begonnen met graven.
De graaf werkzaamheden duren maximaal 3 dagen en daarna komt er een monteur (planning nog onbekend) om de aansluiting in huis te realiseren.

Zit eindelijk schot in de zaak :)
Mooi man, ik heb de tijd over 12maanden ben ik aan de beurt hehe
Tot die tijd DL ik met me 120M bit lijntje, dus voor mijn is het niet zo'n hele grootte ramp:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvdH schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:31:

Sorry dude don't get better then this
Ich bin ja auch dylektisch wie jopoh
Omdat ik dagelijks in 3 talen praat en schrijf, zal soms de grammatic krom zijn sorry daar voor :-)

En nu weer ontopic :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Ik download nu met mijn 60 lijn van regiokabel en dat gaat prima.
Waar ik de lijn het meest voor ga gebruiken zijn mijn sites en dan met name de upload van heel veel foto`s.
Is nu ook wel te doen maar met 500mb aan foto`s ben je wel even bezig.

Daarnaast is het wel lekker dat ik met 100/100 net zoveel als bij regiokabel betaal.

Alleen van de week nog even uitvogelen wanneer ik precies moet opzeggen want ik wil uiteraard niet zonder komen te zitten ;)
Beste is denk ik een maand te overlappen voor de zekerheid.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste