Glasvezel in Huissen (Lingewaard), vraagje mbt IPTV

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy77 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 08:35:
Klopt, ik snap niet dat mensen zo huiverig zijn en willen vasthouden aan dat K#@$# UPC
kan het sinds 3 maanden krijgen hier het is echt Bagger
met een 120Mbit met digitv haal ik nog geen 70 Mbit of vaak nog lager voor 81 euro
daarvoor had ik 2 adsl ijnen samen nog geen 12 Mbit voor 80 euro

zou dus echt shit zijn als ik daar aan vast blijf zitten omdat mensen blijven slapen in lingewaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 10:19:
[...]

ben daar een beetje tegen gas aan het geven ,pff wat een azijn zeikers daar
Goed bezig _/-\o_

9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ de nick btw is aciddoc daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooka
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-07 09:09
Ook al een poos aangemeld voor glasvezel bij Concepts ICT (Bemmel).
Ik ben benieuwd of we het gaan halen.
Toen ik het met een mede-Bemmelnaar over glasvezel had, zei hij dat het glasvezellijntje tot de verdeelkast in de buurt zou lopen en niet tot thuis. Weet iemand van jullie hoe dat zit?
Zou zonde zijn om de afslag te nemen van een 8-baans snelweg om een zandpaadje af te rijden naar huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
kooka schreef op maandag 20 februari 2012 @ 14:52:
Toen ik het met een mede-Bemmelnaar over glasvezel had, zei hij dat het glasvezellijntje tot de verdeelkast in de buurt zou lopen en niet tot thuis. Weet iemand van jullie hoe dat zit?
Zou zonde zijn om de afslag te nemen van een 8-baans snelweg om een zandpaadje af te rijden naar huis..
Als ze een Fiber-to-the-Home glasvezelnetwerk komen aanleggen, en dat is nu eenmaal de core business van Reggefiber FttH, dan krijg je thuis 2 vezels.
Anders is het laatste letter van de afkorting FttH immers niet correct. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:11

MCP cloud

Op het web sinds 1998

;)

http://fiberdordrecht.nl/...vezel:Direct-Burried_buis

http://fiberdordrecht.nl/...vezel:Glasvezel_aanleggen

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is tot in de meterkast of plek naar keuze
maar eerst die 30 procent halen anders krijg we helemaal niets

fiber en JWfx dankje voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok vodafoon in de straat ,val van me stoel 4 mensen die hebben aangemeld :+ in me straat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:51
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:53:
ok vodafoon in de straat ,val van me stoel 4 mensen die hebben aangemeld :+ in me straat
Als ze ze maar aanmelden, zal mijn een biet zijn bij wie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 16:53:
Geweldig! Dat moet toch goedkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al is het bij de aldi heheh aanmelden mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Net weer een brief van reggefiber in de bus.
"Eindelijk. De allerlaatste kans om 'ja' te zeggen tegen glasvezel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:13:
Net weer een brief van reggefiber in de bus.
"Eindelijk. De allerlaatste kans om 'ja' te zeggen tegen glasvezel"
tja maar dat wisten we toch al ,eerlijk gezegd vindt ik na 12 Feb vd kant van Reggefiber wat
slapjes
geen extra info avonden ect
doen ze wel bij andere vragenbundels,weinig Reclame meer behalve in de nieuwe krant
lijkt wel of ze het hebben opgegeven

23 Feb net een brief van Reggerfiber 1 Mrt infoavond in bemmel

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag net in het krantje Gemeente nieuws Reclame van UPC ,daarin stond een gedeelte waar UPC eerder voor op de vingers is getikt
dat ze bijna hun hele netwerk van glasvezel is ,ultrasnel internet mogelijk is
wordt dood ziek van die gasten,waarheid is hun netwerk is instabiel en heeft onvoldoende capaciteit
waardoor je nooit je snelheid kunt halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:49:
[...]

tja maar dat wisten we toch al ,eerlijk gezegd vindt ik na 12 Feb vd kant van Reggefiber wat
slapjes
geen extra info avonden ect
doen ze wel bij andere vragenbundels,weinig Reclame meer behalve in de nieuwe krant
lijkt wel of ze het hebben opgegeven
Of ze hebben de 30% al behaald, dat ze daarom minder moeite doen.
Ik vind de feedback van Reggefiber wel erg slecht, er wordt totaal niet duidelijk gemaakt op welk percentage we nu zitten.

UPC, dat is gewoon een stelletje oplichters, onwetende mensen worden voor de gek gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy77 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 13:06:
[...]

Of ze hebben de 30% al behaald, dat ze daarom minder moeite doen.
Ik vind de feedback van Reggefiber wel erg slecht, er wordt totaal niet duidelijk gemaakt op welk percentage we nu zitten.

UPC, dat is gewoon een stelletje oplichters, onwetende mensen worden voor de gek gehouden.
denk dat we nog niet zijn ,maar dat is meer een gevoel wat ik heb dan op feiten
en dat Reggefiber nu vaag is heeft te maken dat ze een zo hoog mogelijke aanmeldingen willen hebben

geen vd vragenbuundels van de laatste maanden hebben het in de 3 maanden gehaald
maar de meeste hebben het wel na 1 a 2 maanden extra tijd gehaald
het kan natuurlijk maar is wel erg toevallig

Verwijderd

las net dit http://frontpage.fok.nl/n...nt-op-overname-ziggo.html

weer een reden om te hopen dat er glas komt ,dan hebben de heren van vd kabel als de overname er door komt
helemaal geen concurrentie meer en zal de prijs nog verder omhoog gaan

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Onderhand ga ik mij afvragen hoe ze DSL weer aanprijzen met de snelheidsverhogingen.

Als voorbeeld mijn KPN VDSL-lijn. Het was ooit 20/2 maar sinds vorig jaar 30/3 en nu recent naar 40/4.

Natuurlijk weet ik dat niet iedereen die snelheid kan halen maar het zet mij wel aan het denken... soort van anti-glazvezel marketing.

Verwijderd

Trichoglossus schreef op maandag 20 februari 2012 @ 18:02:
[...]

Als ze ze maar aanmelden, zal mijn een biet zijn bij wie :)
Als je concepts-ict mijn postcode kunt laten invoeren in Elst neem ik minstens 1 buurtje mee, helaas interesseert het mij wel een biet en ben ik selectief met wie ik in zee ga :)

Verwijderd

Pascal Saul schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:08:
Onderhand ga ik mij afvragen hoe ze DSL weer aanprijzen met de snelheidsverhogingen.

Als voorbeeld mijn KPN VDSL-lijn. Het was ooit 20/2 maar sinds vorig jaar 30/3 en nu recent naar 40/4.

Natuurlijk weet ik dat niet iedereen die snelheid kan halen maar het zet mij wel aan het denken... soort van anti-glazvezel marketing.
pfff waarom vast houden aan de oude koperlijn als je veel beter kunt krijgen
vdsl is niets goedkoper dan glasvezel en meer toekomst zeker
over een paar jaar heb je niets meer aan vdsl
mocht het nu niks worden mot je zeker 5 jaar wachten p[ de volgende kans
bron XS4all

ik snap mensen in lingewaard echt niet meer jaren lopen ze te zeuren dat ze altijd als laatste aan de beurt zijn wat betreft adsl kabel ect
nu hebben ze de kans ,en dan lopen ze te zeiken of een paar euro paar maand duurder
of andere nonsens reden om het niet te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 23:54:
[...]

pfff waarom vast houden aan de oude koperlijn als je veel beter kunt krijgen
vdsl is niets goedkoper dan glasvezel en meer toekomst zeker
over een paar jaar heb je niets meer aan vdsl
mocht het nu niks worden mot je zeker 5 jaar wachten p[ de volgende kans
bron XS4all

ik snap mensen in lingewaard echt niet meer jaren lopen ze te zeuren dat ze altijd als laatste aan de beurt zijn wat betreft adsl kabel ect
nu hebben ze de kans ,en dan lopen ze te zeiken of een paar euro paar maand duurder
of andere nonsens reden om het niet te nemen
Als kpn een beetje sportief was en wat meer vertrouwen had in eerlijke concurrentie waaronder nota bene een van haar eigen familieleden, dan zouden concepts en wellicht ook anderen al in de voorinschrijving tot 30 procent een kans maken om het doel te behalen. Nu worden ze tegen de ns an de gemeente in gewoon geblokt! (kun je ook doen met achterlijk hoge eisen of tarieven).
Hier gaat weliswaar veel geld in om maar een deel van de resterende 70 procent komt binnen een aantal jaar ook aan bod, zeker als kpn en xs4all ook nog eens wat verbeteren aan hun "for adsl compressed" videostream, en valt er nog genoeg binnen te halen voor ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:09:
[...]

Als kpn een beetje sportief was en wat meer vertrouwen had in eerlijke concurrentie waaronder nota bene een van haar eigen familieleden, dan zouden concepts en wellicht ook anderen al in de voorinschrijving tot 30 procent een kans maken om het doel te behalen. Nu worden ze tegen de ns an de gemeente in gewoon geblokt! (kun je ook doen met achterlijk hoge eisen of tarieven).
Hier gaat weliswaar veel geld in om maar een deel van de resterende 70 procent komt binnen een aantal jaar ook aan bod, zeker als kpn en xs4all ook nog eens wat verbeteren aan hun "for adsl compressed" videostream, en valt er nog genoeg binnen te halen voor ze!
tja mot er eerst wel liggen he
we hebben niet het geluk wat jij hebt voor jou maakt het nie uit of de 30 procent gehaalt wordt of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:16:
[...]

tja mot er eerst wel liggen he
we hebben niet het geluk wat jij hebt voor jou maakt het nie uit of de 30 procent gehaalt wordt of niet
Dat klopt, echter om "de rest te laten slagen" moet ik eerst een jaar een huwelijk sluiten met een "wicht met een grote wrat op haar neus en lelijke tanden" (verder is ze wel een mooie verschijning hoor :P ) alvorens ik met "mijn liefde" naar het altaar kan stappen.
Ik houd niet zo van uitgehuweglazingen, zeker als ik weet dat ze (concepts) ook op me wacht en ook graag wil :+
In een gesprek met een leidinggevende van concepts-ict gaf deze aan dat ze absoluut geen enkele garantie kon geven of ze en binnen welke termijn ze me kunnen aansluiten. Wel "waren ze in onderhandeling".......
Om je echter een beetje gerust te stellen; binnen nu en een paar dagen wordt de voeding geblazen tussen twee verdeelstations in Elst (de vorst is nu bijna een week weg) en voor 1100 woningen van het trifiber net alleen gaan ze dit denk ik echt niet doen.
ALS de 30% nu nog niet gehaald wordt, dan wordt er denk ik echt wel een maandje opgeschoven met de deadline want vergeet een ding niet: KPN en anderen willen NET zo graag als ons dat er per gebruiker tussen de 40 en 100 euro per maand van bankrekening verwisselt , Er is immers al veel tijd en moeite gestoken in dit project en ook de gemeente draagt dit project een warm hart toe ook al worden ook zij als "gewaardeerde" kpn klant behandeld........Deze toko trekt zich nl van niemand helemaal niets aan en heeft maar een ding in het vizier: heul veel centjes verdienen, eerlijk, transparant, fair, consequent of niet. 8)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2012 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee snap dat de providers net zo graag willen als we zelf :+
is ook goed om te horen dat ze bij elst al bezig zijn ,maar ik woon zelf in lingewaard
dus weet niet of het voor hier wat te betekenen heeft

en anders gaan we het zo doen http://www.telegraaf.nl/d..._snel_glasvezelnet__.html

dan hoef je ook geen huwelijk sluiten met een "wicht met een grote wrat op haar neus en lelijke tanden" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:12:
nee snap dat de providers net zo graag willen als we zelf :+
is ook goed om te horen dat ze bij elst al bezig zijn ,maar ik woon zelf in lingewaard
dus weet niet of het voor hier wat te betekenen heeft

en anders gaan we het zo doen http://www.telegraaf.nl/d..._snel_glasvezelnet__.html

dan hoef je ook geen huwelijk sluiten met een "wicht met een grote wrat op haar neus en lelijke tanden" >:)
And this is the way the cookie crumbles! en meteen een statement naar de leverancier toe ook!
Als we dan ook nog eens micro wkk's gaan kopen voor wijk-energievoorziening en koeling en lokaal alles met pv en warmwater zonnepanelen gaan uitrusten hebben we straks een kluitje providers en energieleveranciers die zich voorheen arrogant opstelden maar nu met de pet in de hand vragen of ze asjeblieft zaken met ons mogen doen... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok vandaag een paar keer langs de reggerfiberwinkel langs gekomen stonden elke keer mensen in de winkel
dus het leef nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-08 00:02
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 20:55:
ok vandaag een paar keer langs de reggerfiberwinkel langs gekomen stonden elke keer mensen in de winkel
dus het leef nog wel
tuurlijk leeft het nog wel, heeft nu op meedere plekken gestaan de lokale krant de gelderlander.
nu krijg je echt de mensen die lezen is nog niet gehaald zullen toch maar is gaan kijken en inschrijven.

+ ieder deze week weer brief van reggefiber gehad. met aangekondigd nog een info avond komt:
Datum: donderdag 1 maart
Aanvang: 19.30 uur

en nog is 2 inschijfdagen specail

Datum: zaterdag 10 maart 2012
Tijdstip: 09.30 – 17.00 uur
in de glasvezelwinkel aan Tempelierstraat 3 in Huissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga 1 maart naar de info avond mogelijk dat ik daar mensen over de strip te trekken
en de goede vragen te kunnen stellen zo dat mensen die er zijn in te laten zien dat glas zo gek nog niet is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
In ieder geval weer een kennis die voor internet+bellen gaat over de streep getrokken.

Trek jij 1 maart ook nog even alle ongelovigen over de streep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Trichoglossus schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:44:
In ieder geval weer een kennis die voor internet+bellen gaat over de streep getrokken.

elke persoon is er 1 erbij :) als we er maar op die manier er komen dat we het krijgen :)
hebben nog 2weken te gaan nu
mischien dat ik hier in het wapen op 1maart ook nog ff ga kijken mits ik tijd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:44:

hehe zal het proberen ,tot dat ik een lamme arm heb :+
maar ik hou het wel netjes hoor ,niet zoals met name KPN de deur verkoop deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

las net dit in de topic van Reggerfiber ermelo

Dit is een marketingcampagne die reggefiber bij alle vraagbundeling actie's toepast. De 30% is dan meestal al gehaald echter voor het extra stuwtje in de rug wordt er met een maand verlengt. Hierdoor gaan mensen denken, hmm nu we er toch zo dicht bij zijn...

Let maar eens op, dit trucje halen ze altijd uit.

Eerlijk gezegd denk ik dat ook wel een beetje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
Laten we het hopen, maar ik heb hetzelfde gevoel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 21:56:
[...]

elke persoon is er 1 erbij :) als we er maar op die manier er komen dat we het krijgen :)
hebben nog 2weken te gaan nu
mischien dat ik hier in het wapen op 1maart ook nog ff ga kijken mits ik tijd heb
Nog 150 man te gaan werd er geroepen, ben er geweest, "massieve opkomst" van 20 60-plussers :P die een haperende powerpointpresentatie kregen en waar twijfelaars en veel a-technische mensen tussen zaten....
Probeer dan maar eens de meerwaarde van glas uit te leggen...
Ook jammer dat er niemand van de nieuwbouw uit elst was, kpn zal nu wel zo'n beetje alle krenten uit de pap hebben gevist.......

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 23:36:
[...]

Nog 150 man te gaan werd er geroepen, ben er geweest, "massieve opkomst" van 20 60-plussers :P die een haperende powerpointpresentatie kregen en waar twijfelaars en veel a-technische mensen tussen zaten....
Probeer dan maar eens de meerwaarde van glas uit te leggen...
Ook jammer dat er niemand van de nieuwbouw uit elst was, kpn zal nu wel zo'n beetje alle krenten uit de pap hebben gevist.......
leuk dat je er bent geweest, maar hou even lingewaard en overbetuwe uit elkaar, je weet namelijk niet wat lingewaard gedaan heeft,
wat wij al uitgerekend hadde was 2weken terug nog over 150 man in lingewaard moesten.
want de info avond voof lingewaard is pas donderdagavond te bemmel.

en kan ook grote deels marketing zijn van ze dat ze het al wel gehaald hebben, alleen mijn gedachte hier over laat ik even niet los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook zeer benieuwd in welk gebied wij ingedeeld worden.
WGDO of WBA.
Als het WBA wordt hou ik mijn hart vast vanwege (nog) steeds negatieve verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 09:53:
Ik ben ook zeer benieuwd in welk gebied wij ingedeeld worden.
WGDO of WBA.
Als het WBA wordt hou ik mijn hart vast vanwege (nog) steeds negatieve verhalen.
Als je goed dit topic gelezen had is dit allang te spraken gekomen
Heel makelijk en duidelijk te zijn
WGDO netwerken worden niet meer uitgerold omdat reggefiber zich alleen nog maar puur op aanleg en onderhoud wilt richten

alle netwerken die uitgerold worden dus die wij dan ook krijgen is WBA+ netwerk:
dus kpn streams alleen de kwaliteit is de laatste maanden vrijwel gelijk getrokken aan het WGDO netwerk, en kpn is nog steeds bezig met het verbeteren ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
de wba plus krijgen wel de 500Mbit WGDo die niet meer worden uitgerold komen niet hoger dan 100Mbit

en delen de download ook nog eens met de TV stream van zon 15 Mbit

dus elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen ,daarom heb ik voor een provider met DVB c gekozen

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd hoeveel mensen er nog op af komen aankomende
donderdag in Bemmel.

ik hoop en denk meedere met mijn dat we het halen in Lingewaard.

wat ik vreemd vind er zijn gemeentes die ook verlenging hebben en waar bekend bij is hoeveel ze er tekort komen.

bij reggefiber zeggen ze dat het meer voorkomt dat ze het verlengen, het lijkt wel standaard.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 15:27:
[
de wba plus krijgen wel de 500Mbit WGDo die niet meer worden uitgerold komen niet hoger dan 100Mbit

en delen de download ook nog eens met de TV stream van zon 15 Mbit

dus elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen ,daarom heb ik voor een provider met DVB c gekozen
Welke bron heb jij voor deze info?
Ik heb wel al gelezen dat de bitstream van 6 naar ergens 12 MBit ging echter ook dat KPN (en dus ook dochter xs4all) problemen gaat krijgen met een hoop adsl-aansluitingen, draadloze verbindingen en devolo's die ontoereikend gaan zijn voor de 12 MBit stream.
Klinkt gek, als je draadloze verbindingen en /devolo als wel 100 MBit te boek staat echter juist om deze reden heb ik heel veel apparaten gigabit doorbekabeld. Je zegt maar een keer SH*T wat een hoop moeite en gedoe om zo'n kabel te leggen en daarna wel 1000 keer " oooooohhh wat mooi!" als je het resultaat ziet. 8)
Wat lastiger wordt het voor diegenen die net als ik op meer dan een km van de wijkcentrale af zitten en van de beloofde 24 mbit maar een droevige 10 overhouden. Al deze aansluitingen zouden automatisch moeten overschakelen op een lagere bitrate en daar zou wel eens de bottleneck kunnen liggen voor KPN.
Ik heb gisteren contact gehad met Helden van nu die t.o.v. KPN de voordelen heeft dat je sowieso een vast ip-adres krijgt, een genexis core-advanced, naar keus een bridged of routed instelling EN het wachtwoord en user van je account.
Als toetje krijg je ook de mogelijkheid om je SIP gegevens in een extra sipura SPA3000 (de kleine vierkante linksys box van net geen 10 x10 cm) te zetten en je huisnummer mee naar het buitenland te nemen!
Het enige nadeel is dat zeze (zakelijk ingestelde) firma geen flat fee heeft voor telefonie, met meer dan 1200 belminuten per jaar komt daar nog minstens 36 euro bovenop per maand die xs4all met een net bedrag van ik geloof 7 euro per maand afdekt.
Voor de perfecte keus zal je heel wat overwegingen moeten maken en ook wat geduld moeten hebben want na de plaatsing van mijn FTU op komende maandag 5maart is er zeker nog geen duidelijkheid wie nu wat en wanneer gaat aanbieden.
De enige die iets concreets kan noemen is helden van nu die me aangeeft dat ik binnen 2 weken na 5 maart een werkende verbinding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Zag weer een folder van regiokabel op de deurmat liggen.
Dat ze ook glasvezel hebben, en indien nodig ze het laatste stuk tot het huis ook nog van glasvezel gingen voorzien.
Die zullen hem ook wel aardig knijpen als glasvezel concurrenten erbij komen. Weg monopolie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog mensen op dit forum die vanavond
naar bemmel gaan voor de info avond van reggefiber
ik kan helaas niet.

voor die gene die wel gaan probeer de mensen aan te moedigen die nog niet hebben ingeschreven

het is van groot belang dat lingewaard glasvezel krijg
anders kunnen we nog jaren wachten en dat zou zonde zijn .

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:29:
[...]

Welke bron heb jij voor deze info?
Ik heb wel al gelezen dat de bitstream van 6 naar ergens 12 MBit ging echter ook dat KPN (en dus ook dochter xs4all) problemen gaat krijgen met een hoop adsl-aansluitingen, draadloze verbindingen en devolo's die ontoereikend gaan zijn voor de 12 MBit stream.
Klinkt gek, als je draadloze verbindingen en /devolo als wel 100 MBit te boek staat echter juist om deze reden heb ik heel veel apparaten gigabit doorbekabeld. Je zegt maar een keer SH*T wat een hoop moeite en gedoe om zo'n kabel te leggen en daarna wel 1000 keer " oooooohhh wat mooi!" als je het resultaat ziet. 8)
Wat lastiger wordt het voor diegenen die net als ik op meer dan een km van de wijkcentrale af zitten en van de beloofde 24 mbit maar een droevige 10 overhouden. Al deze aansluitingen zouden automatisch moeten overschakelen op een lagere bitrate en daar zou wel eens de bottleneck kunnen liggen voor KPN.
Ik heb gisteren contact gehad met Helden van nu die t.o.v. KPN de voordelen heeft dat je sowieso een vast ip-adres krijgt, een genexis core-advanced, naar keus een bridged of routed instelling EN het wachtwoord en user van je account.
Als toetje krijg je ook de mogelijkheid om je SIP gegevens in een extra sipura SPA3000 (de kleine vierkante linksys box van net geen 10 x10 cm) te zetten en je huisnummer mee naar het buitenland te nemen!
Het enige nadeel is dat zeze (zakelijk ingestelde) firma geen flat fee heeft voor telefonie, met meer dan 1200 belminuten per jaar komt daar nog minstens 36 euro bovenop per maand die xs4all met een net bedrag van ik geloof 7 euro per maand afdekt.
Voor de perfecte keus zal je heel wat overwegingen moeten maken en ook wat geduld moeten hebben want na de plaatsing van mijn FTU op komende maandag 5maart is er zeker nog geen duidelijkheid wie nu wat en wanneer gaat aanbieden.
De enige die iets concreets kan noemen is helden van nu die me aangeeft dat ik binnen 2 weken na 5 maart een werkende verbinding heb.
was helaas niet duidelijk op de oude netwerken werd 15 Mbit in reserve gezet voor Tv streams
bron Diverse gebruikers op forums die hier melding van maakte het heeft ook op de XS4all website gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:54:
Zag weer een folder van regiokabel op de deurmat liggen.
Dat ze ook glasvezel hebben, en indien nodig ze het laatste stuk tot het huis ook nog van glasvezel gingen voorzien.
Die zullen hem ook wel aardig knijpen als glasvezel concurrenten erbij komen. Weg monopolie
ja ja tuurlijk heheh zeker in 2020
ze doen het zelfde als UPC met die folder ,en die is ook op vingers getikt daarvoor
als je hier melding maakt bij de Reclamecode commissie ,krijgen ze daar problemen mee ,want het is misleiding
vd consument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Vanaf maandag 5 maart zijn de openingstijden van de glasvezelwinkels in Bemmel en Huissen gewijzigd.
Tijdens de volgende openingstijden zijn wij u graag van dienst:

Maandag: 13.00 - 18.00
Dinsdag: 10.00 - 18.00
Woensdag: 10.00 - 18.00
Donderdag: 10.00 - 18.00
Vrijdag: 10.00 - 20.00
Zaterdag: 10.00 - 16.00

gok zo wegens de laatste week inschrijvingen mensen die moeten werken nog tot 18uur terecht kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:52:
Vanaf maandag 5 maart zijn de openingstijden van de glasvezelwinkels in Bemmel en Huissen gewijzigd.
Tijdens de volgende openingstijden zijn wij u graag van dienst:

Maandag: 13.00 - 18.00
Dinsdag: 10.00 - 18.00
Woensdag: 10.00 - 18.00
Donderdag: 10.00 - 18.00
Vrijdag: 10.00 - 20.00
Zaterdag: 10.00 - 16.00

gok zo wegens de laatste week inschrijvingen mensen die moeten werken nog tot 18uur terecht kunnen
goede zaak ,net even in doornenburg bij de bus gekeken waren 2 mensen in de bus en waren [papieren aan het in vullen dus weer 2 denk ik maar

zal morgen ook even bij die in bemmel kijken of daar mensen zijn kom er toch langs en ben morgen ook in de avond bij de info avond om mensen over de streep te trekken hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:26:
[...]

goede zaak ,net even in doornenburg bij de bus gekeken waren 2 mensen in de bus en waren [papieren aan het in vullen dus weer 2 denk ik maar

zal morgen ook even bij die in bemmel kijken of daar mensen zijn kom er toch langs en ben morgen ook in de avond bij de info avond om mensen over de streep te trekken hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:45:
[...]

was helaas niet duidelijk op de oude netwerken werd 15 Mbit in reserve gezet voor Tv streams
bron Diverse gebruikers op forums die hier melding van maakte het heeft ook op de XS4all website gestaan
Vandaag een half uur verkl... met aan de kpn En xs4all medewerkers uitleggen wat mijn vragen inhielden aangaande bitstream en planning. een muts bij KPN begreep het zo goed dat ze de bitstream van de hd-stream verwarde met de up- en download snelheid.
Dan ben je wel heel erg snel uitgepraat.
De enige die me een realistische planning en duidelijk antwoord kon geven is helden van nu die me met een no-nonsense antwoord en een open verbinding met het internet zonder poespas steeds aantrekkelijker begint te lijken.
Dan maar een jaartje drie produkten separaat kopen:
Internet 100/100 via helden
Telefonie via voip en
Tv via upc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:20:
[...]

Als je goed dit topic gelezen had is dit allang te spraken gekomen
Heel makelijk en duidelijk te zijn
WGDO netwerken worden niet meer uitgerold omdat reggefiber zich alleen nog maar puur op aanleg en onderhoud wilt richten

alle netwerken die uitgerold worden dus die wij dan ook krijgen is WBA+ netwerk:
dus kpn streams alleen de kwaliteit is de laatste maanden vrijwel gelijk getrokken aan het WGDO netwerk, en kpn is nog steeds bezig met het verbeteren ervan
Gewoon nog 8 mbit volgens xs4all en kpn, en wanneer het wordt aangepast kunnen ze nog niet zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ga zo naar bemmel ,kijken of er mensen op af komen van avond
de spieren van me arm zijn los dus .... :+ om mensen over de streep te trekken

als ik nog aan info vanavond kom zal deze posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok terug op komst zon 50 man of vrouw

denk dat er zon 30 aanmelden ,150 zijn er nog nodig ,dus moet toch lukken in 2 weken
verder was er geen news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:02:
ok terug op komst zon 50 man of vrouw

denk dat er zon 30 aanmelden ,150 zijn er nog nodig ,dus moet toch lukken in 2 weken
verder was er geen news
oke nette opkomst :) 30 inschreven als dat zo is zeker niet slecht :)

maar 150 riepen ze ook in Elst zo te lezen was wel heel types dat ze dat op 2plekke zelfde geroepen hebben.
persoonlijk denk ik dat het anders ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geef alleen de info door die reggefiber vrij gaF
in groesbeek was ook daar 150 te kort ,dus ook ik heb zo mijn gedachte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:10:
geef alleen de info door die reggefiber vrij gaF
in groesbeek was ook daar 150 te kort ,dus ook ik heb zo mijn gedachte
ja idd ik snap je :) maar is wel types dat precies de zelfde getallen worden gegeven namelijk, lijkt me sterk dat lingewaard en overbetuwe gelijk aan elkaar lopen is haast onmogelijk.

dus ik heb me bedenkingen ermee dat het marketing gericht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:12:
[...]

ja idd ik snap je :) maar is wel types dat precies de zelfde getallen worden gegeven namelijk, lijkt me sterk dat lingewaard en overbetuwe gelijk aan elkaar lopen is haast onmogelijk.

dus ik heb me bedenkingen ermee dat het marketing gericht is :)
yup ook mijn gedachte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik het hierboven allemaal lees
dan gaan we de goede kant op

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Laten we hopen dat we genoeg hebben. Ik zal nog wat twijfelaars proberen over de streep te trekken deze dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:20:
Laten we hopen dat we genoeg hebben. Ik zal nog wat twijfelaars proberen over de streep te trekken deze dagen
Denken jullie dat zo'n miljoenenproject op een paarhonderd man gecancelled wordt?
De glasvezel zou nu reeds moeten liggen en van regge heb ik nog geen annulereing gehad van mijn glasvezelblaasfeestje komende maandag. 8)
Jammer dat het vermoeden steeds duidelijker wordt dat KPN hoogstwaarschijnlijk een afspraak heeft gemaakt bij de aanleg van het trifiber netwerk over een voorkeurs of zeg maar bijna monopolie positie op dit stuk.
Begrijpelijk maar naar tripleplay bij deze provider kun je fluiten als je bv je SIP wachtwoord nodig hebt om deze in je sipura te zetten. Dit geven ze nl niet vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ik denk het niet op een paar honderd man. Ze zullen op zich wel ergens een streep trekken voor zichzelf.
Maar ze hebben nu al flink geïnvesteerd in Lingewaard en Overbetuwe, dat ze het niet snel afblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:27:
Ik denk het niet op een paar honderd man. Ze zullen op zich wel ergens een streep trekken voor zichzelf.
Maar ze hebben nu al flink geïnvesteerd in Lingewaard en Overbetuwe, dat ze het niet snel afblazen
kijk maar naar beuningen geen eind datum en alle tijd om het te halen en die moeten nog meer dan wij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:17:
[...]

kijk maar naar beuningen geen eind datum en alle tijd om het te halen en die moeten nog meer dan wij
wat bedoel je met geen eind datum
en dat ze er nog meer moeten als wij
er zijn toch geen aantallen bekend hoe kun je dan weten of ze nog meer moeten dan wij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:47:
[...]

wat bedoel je met geen eind datum
en dat ze er nog meer moeten als wij
er zijn toch geen aantallen bekend hoe kun je dan weten of ze nog meer moeten dan wij
http://www.eindelijkglasvezel.nl/beuningen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:20:
ik heb alle mensen die ik ken laten aanmelden,de buren in me straat ont lopen me een beetje heheh
dus ...kan niet verder helpen met nog meer mensen zonder ze boos te maken ,en daar pas ik voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer is de laatste inschrijf dag
volgens mijn op de markt was er een extra dag gepland
bij reggefiber?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:26:
wanneer is de laatste inschrijf dag
volgens mijn op de markt was er een extra dag gepland
bij reggefiber?????
geen idee ,mogelijk daar andere hier het wel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 19:32:
[...]

geen idee ,mogelijk daar andere hier het wel weten
kwa waar hier of ergens anders ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de kogel door de kerk, het wordt Helden van Nu _/-\o_
De keuzes die ik had waren:
a) KPN: Vaak slecht op de hoogte zijnd en a-technisch personeel, geen sip gegevens, matige "HD" streams, dure telefonie, geen enkele duidelijke op schrift vast te leggen afspraak, dichtgespijkerd experiment modem
b) XS4all: Als je mazzel hebt en een goede techneut te pakken krijgt, krijg je zinvolle antwoorden alhoewel daar geen garantie aan gekoppeld kan worden wat planning betreft. Het kan ook zomaar gebeuren dat je een dame het verschil tussen bitstream van een HD film en up/download moet uitleggen, iets minder 8)7, eveneens matige "HD" streams en eveneens gen enkele vorm van tijdsafspraken aangaande beeldkwaliteit of planning mogelijk.
c) Helden van Nu: direct iemand aan de lijn, heldere antwoorden, duidelijke afspraken aangaande looptijden, totaal open en vrije aansluiting op het www via een bridged genexis modem, geen dichtgespijkerde poorten, afspraken op mail terug dezelfde dag, helaas geen flat fee telefoon (wel een goede tip naar goede viopprovider) en TV ergens dit jaar. En... O ja, 0% KPN!!!!!!

Jullie snappen het al: Het wordt Helden van nu.
Samen met UPC/Canaldigitaal voor het eerste jaar beeld (geen gezeur over geblokt uitvallend of a-synchroon beeld/geluid) en een voipprovider waar ik 1500 belminuten naar vast en mobiel krijg voor € 12,50 per maand.
Let the fibers be blown!!
Hopelijk zit ik volgende week vrijdag of de maandag/dinsdag daarna als eerste Elstenaar te grijnzen achter mijn kakelverse 100/100!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

De laatste inschrijfdag is volgende week zondag 11 Maart 2012.

Vanmiddag nog even wezen buurten bij de Reggefiber winkel in Huissen maar ze wist mij helaas niets nieuws te vertellen.
Ze had er een goed gevoel bij maar ze waren er nog niet volgens de medewerker.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 22:57:
De laatste inschrijfdag is volgende week zondag 11 Maart 2012.

Vanmiddag nog even wezen buurten bij de Reggefiber winkel in Huissen maar ze wist mij helaas niets nieuws te vertellen.
Ze had er een goed gevoel bij maar ze waren er nog niet volgens de medewerker.
volgens de laatste info avond in bemmel werd het aantal van 150 genoemd
in hoever je daar waarde aan kunt geven weet ik niet,want die aantallen wordt ook gegeven bij andere vragenbundels waar het niet in de eerste ronde werd gehaald

ik persoonlijk vindt dit vage gedoe rond de aantallen maar vreemd ,zeg gewoon waar het op sta
nu is er maar onrust ,hoor in me buurt dat er mensen die zich hier door niet aanmelden omdat er geen zicht is op dat het wel gehaald wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens de laatste info avond in bemmel werd het aantal van 150 genoemd
in hoever je daar waarde aan kunt geven weet ik niet,want die aantallen wordt ook gegeven bij andere vragenbundels waar het niet in de eerste ronde werd gehaald

ik persoonlijk vindt dit vage gedoe rond de aantallen maar vreemd ,zeg gewoon waar het op sta
nu is er maar onrust ,hoor in me buurt dat er mensen die zich hier door niet aanmelden omdat er geen zicht is op dat het wel gehaald wordt
[/quote]

je kunt het je eigen zo moeilijk mogelijk maken
waarom is er onrust

je meld je aan of niet
je gaat toch niet zeggen ik meld me maar niet aan want het komt er
toch niet terwijl je het graag wilt.
onrust is er altijd zo gaat dat

als je aanmeld en het word niet gehaald dan zit je nergens aan vast dat weten we allemaal.

ik zou zeggen laten we met z'n alle er voor gaan
het is de toekomst.

en doe je het nu niet dan doe je het later maar dan kost het iets meer.

succes allemaal nog een week !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hou de kop erbij 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoorde net van me buurvrouw ,dat er 3 mensen meer hebben aangemeld in me straat dan ik zelf wist

dus ..

net telefoon van een kennis ook die heeft zich aangemeld 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de laatste week is aangebroken
ik ben erg benieuwd hoe het afloopt
ik kan bijna niet wachten.
O-) O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zullen het wel zien,had van de kant van de providers wel meer actie verwacht de laatste week
op Vodafoon en KPN na heb ik hier niet veel gezien
hoop echt dat dit niet verkeerd uitpakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in brabant (rosmalen berlicum) was precies het zelfde als bij ons
ook een week verlenging.

daar hebben ze vorige week te horen gekregen dat er glasveel word gelegd.

:X :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:24:
in brabant (rosmalen berlicum) was precies het zelfde als bij ons
ook een week verlenging.

daar hebben ze vorige week te horen gekregen dat er glasveel word gelegd.

:X :X :X :X :X
was daar ook een te kort van 150 aanmeldingen ?
hmm lijkt me niet dat dit via Reggefiber gaat ,kan het niet terug vinden daar op de site of ik moet de verkkeerde bril op hebben 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:54:
we zullen het wel zien,had van de kant van de providers wel meer actie verwacht de laatste week
op Vodafoon en KPN na heb ik hier niet veel gezien
hoop echt dat dit niet verkeerd uitpakt
klopt van de meeste isp's hebben we niks meer gezien eigenlijk vreemd.
alleen vodafoon en kpn zijn erg actief geweest nog:) afgelopen week ook niks meer in de kant zien staan,
mischien deze week nog,

maar kan ook zijn dat ze meer weten als wij alleen alle aanmeldingen die nu nog komen meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:08:
[...]

was daar ook een te kort van 150 aanmeldingen ?
hmm lijkt me niet dat dit via Reggefiber gaat ,kan het niet terug vinden daar op de site of ik moet de verkkeerde bril op hebben 8)
het is echt wel van reggefiber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:27:
[...]

klopt van de meeste isp's hebben we niks meer gezien eigenlijk vreemd.
alleen vodafoon en kpn zijn erg actief geweest nog:) afgelopen week ook niks meer in de kant zien staan,
mischien deze week nog,

maar kan ook zijn dat ze meer weten als wij alleen alle aanmeldingen die nu nog komen meenemen
dat is mogelijk dat we er zijn,150 is ook te doen in 4 weken ,denk dat met name Vodafone vorige week goede zaken gedaan heeft
in mijn straat waren er 4 die met Vodafone in zee gingen ,nu zijn er 8 vd 13 die glasvezel nemen
en dat is veel meer dan 30 procent :+
hoorde ook van andere in doornenburg dat ook in andere straten Vodafone best veel heeft afgesloten vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Als ik op http://www.kpn.com/glasve...svezel-postcode-check.htm kijk en een willekeurig huis nr. op postcode 6851 KJ (Huissen) invul staat er:

Gefeliciteerd, op dit adres zijn glasvezeldiensten bestelbaar

Jouw adres: postcode: 6851kj, huisnummer: x

Meer weten over de aanleg van glasvezel in jouw woonplaats?

Het nieuwe glasvezel wordt gelegd tot in je huis. Je hebt de keuze uit een aantal pakketten:

50Mbps, 100Mbps, 500Mbps nog niet beschikbaar.

Zou het dan toch zo zijn in Huissen _/-\o_

Edit:
Angeren gechecked met het zelfde resultaat

[ Voor 4% gewijzigd door fast-server op 06-03-2012 00:04 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast-server schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 00:00:
Als ik op http://www.kpn.com/glasve...svezel-postcode-check.htm kijk en een willekeurig huis nr. op postcode 6851 KJ (Huissen) invul staat er:

Gefeliciteerd, op dit adres zijn glasvezeldiensten bestelbaar

Jouw adres: postcode: 6851kj, huisnummer: x

Meer weten over de aanleg van glasvezel in jouw woonplaats?

Het nieuwe glasvezel wordt gelegd tot in je huis. Je hebt de keuze uit een aantal pakketten:

50Mbps, 100Mbps, 500Mbps nog niet beschikbaar.

Zou het dan toch zo zijn in Huissen _/-\o_
moet je helaas teleur stellen

Glasvezel biedt jouw woonplaats alle mogelijkheden op het gebied van internet, tv-kijken en bellen. Jouw woonplaats heeft nu de kans. Hoe, dat leggen we uit in een aantal stappen:

1. Voorinschrijving
2. Besluit
3. Aanleg
4. Aansluiting
5. Activeren

Stap 1

Voorinschrijving voor glasvezel

De gemeente staat achter het plan om glasvezel aan te leggen in jouw woonplaats. Echter, het komt er alleen als er voldoende interesse is.
Daarom is er nu een periode van voorinschrijving van start gegaan. Dit betekent dat de bewoners zich vanaf heden kunnen inschrijven voor glasvezel.

Schrijf je nu in, dan wordt de glasvezelverbinding gratis tot in jouw huis aangelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is nog steeds een voorinschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij XS4all

De beschikbaarheid op Slastraat, 6686 DOORNENBURG:
Dit adres valt in een vraagbundelingsgebied.
Schrijf u in voor Glasvezel van XS4ALL.

Ik wil een ander adres controleren.

straat en postcode aangepast hoeft niet iedereen te weten waar ik woon heheh

ook bij postcode 6851kj, wordt dit aangegeven

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
maar dit is eens niet het volledige bericht.hele bericht in de krant is om te huilen, aantal dingen die er in staat roept de gelderlander maar. echt zeer negatief bericht na de inwoners toe en ook na reggefiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de meeste mensen de snelheid niet nodig hebben en het veel te duur is.

Zeker met brein die het downloaden probeert te beperken, waarom heb je de snelheid anders voor nodig.
Ik zie het zelf ook niet zitten, heb tv via de schotel en internet via Tele2 en trek nu in 40minuten een dvdtje binnen. (1,3MB)

Om eerlijk te zeggen zijn de download snelheden nou niet echt spectaculair met Glasvezel.
Daar komt nog bij dat de snellere abbo's belachelijk duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:37:
Ik denk dat de meeste mensen de snelheid niet nodig hebben en het veel te duur is.

Zeker met brein die het downloaden probeert te beperken, waarom heb je de snelheid anders voor nodig.
Ik zie het zelf ook niet zitten, heb tv via de schotel en internet via Tele2 en trek nu in 40minuten een dvdtje binnen. (1,3MB)

Om eerlijk te zeggen zijn de download snelheden nou niet echt spectaculair met Glasvezel.
Daar komt nog bij dat de snellere abbo's belachelijk duur zijn.
mischien een paar euro duurder maar niet veel duurder als glas komt betalen we zelfde als nu voor adsl.
15/1 of 50/50 binne krijgen vindt ik nog al verschil als icter. maar ieder heeft daar zijn mening over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
ik heb het volledige bericht even ingescand

Afbeeldingslocatie: http://img717.imageshack.us/img717/5816/scannen0019r.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/1465/scannen0020g.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door jopoh op 06-03-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 00:12:
bij XS4all

De beschikbaarheid op Slastraat, 6686 DOORNENBURG:
Dit adres valt in een vraagbundelingsgebied.
Schrijf u in voor Glasvezel van XS4ALL.

Ik wil een ander adres controleren.

straat en postcode aangepast hoeft niet iedereen te weten waar ik woon heheh

ook bij postcode 6851kj, wordt dit aangegeven
Ik kijk bij http://www.eindelijkglasvezel.nl/

Ik lees net dat stukje in de Gelderlander, maar mensen zitten ook altijd appelen met peren te vergelijken met abbo's. Hebben ze nu een miezerig 4mbit adsl lijntje, straks minstens 30mbit. Meer tv zenders ook. De oude en nieuwe situatie is gewoon niet 1:1 te vergelijken qua snelheid en aanbod etc.

Maar blijkbaar willen mensen wel glas, maar wel goedkoper dan wat ze nu kwijt zijn bij elkaar. Ik ken ook zat mensen die nog elke maand ca 18 euro aan de kpn overmaken voor een telefoon abbo, en vervolgens voor 2 euro per maand bellen. Maar overstappen ho maar, dat is en enzo :(

In Huissen kan je wel kiezen uit een stuk of 6-7 providers (al dan niet inmiddels opgekocht door KPN)

[ Voor 33% gewijzigd door Trichoglossus op 06-03-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
http://www.deweekkrant.nl...BNK_DNK-1-08_120307_1.pdf

deze staat weer in de krant voor deze week met de infodagen datum en tijd er op:)
goede zet moet ik zeggen.

even op de andere terug te komen in lingewaard kan je gewoon uit 7 isp kiezen.
al kunnen er paar straks onder kpn vallen als dat door gaat, maar ieder houd zijn eigen regels en service enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
jopoh schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 13:55:
[...]

ik heb het volledige bericht even ingescand

[afbeelding]

[afbeelding]
KPN heeft het helaas verprutst bij de meeste mensen...
fast-server schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:51:

Bij een hoop mensen is eerst KPN aan de deur geweest welke alleen maar de dure abbo's probeerde te slijten, daardoor leek glasvezel duur en als er dus een andere aanbieder aan de deur komt gooien ze meteen de deur dicht. (het is toch te duur)

Niet echt een slimme actie :<

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
fast-server schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:14:
[...]

KPN heeft het helaas verprutst bij de meeste mensen...

[...]
ja en nee de verkopers wel beetje te opdringerig, ik had liever gewoon verkopers van reggefiber gezien.
kwa nee bedoel ik die langs de deuren gaan zijn maar ingehuurde mensen die namens kpn lopen helaas :( en sommige daarvan hebbe nog al rare verkoop trucks. dat lig niet helemaal aan kpn.

ik ken ook weer zat mensen die zich weer bij kpn ingeschreven hebben zelf via internet of de kpn winkel.
want de kpn winkel in bemmel bijvoorbeeld die zijn niet opdringerig. aantal keer gezien die legt het netjes uit en geeft ook aan welk paket je het beste kan pakken wat bij je past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik reacties nu zo lees dan kunnen we het wel op de buik schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat we heel veel lager dan 25 procent hebben en dat Reggefiber het maar uit de duim zuigt dat we er bijna zijn
dat gevoel had ik al een paar weken en gezien de laatste 2 weken waar zo goed als geen actie vd providers en Reggefiber hebben gezien ben ik bang dat ze het hebben opgegeven

en het bericht in de Gelderlander helpt al helemaal niet ,vind het persoonlijk nogal een pro UPC bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
niet allemaal negatief worden door paar man die pro upc zijn.

we kunnen er niet achter kijken bij reggefiber. maar een korte verlening van 4weken doen ze niet voor niks. aangezien het namelijk bij heel veel plekken langer loopt een verlening omdat ze daar heel erg ver nog vanaf zitten.

als je nu kijkt na barneveld die hebben het nu niet gehaald kwamen ruim 500man te kort ook nog verlening maar de gemeente is in overleg met reggefiber om nog een verlening zien te krijgen om dat als nog te halen.
reggefiber is daarover in overleg geslagen.

laten we het positief houden.
kpn en vodafoon hebben de laatste paar weken zeker nog recleame gemaakt of aan de deur geweest.
van de andere idd niks gezien meer helaas.

ik heb nog steeds moed er in enwe zullen het komende maandag/dinsdag weten denk ik wat er gaat gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat je gelijk hebt :+
maar word hier een beetje gek van die onzekerheid .omdat ik weet dat de volgende keer is het nodig mocht zijn de kernen Angeren en doornenburg al helemaal niet aan de beurt komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:00:
ik weet dat je gelijk hebt :+
maar word hier een beetje gek van die onzekerheid .omdat ik weet dat de volgende keer is het nodig mocht zijn de kernen Angeren en doornenburg al helemaal niet aan de beurt komen
ja klopt is zo'n onzekerheid nu wat er heerst ook onder ons die het graag wel willen hebben :).
en ze ook geen standen vrij geven maakt het allemaal nog lastiger om te zien waar we op staan.

maar goed we moeten positief blijven en laten zien dat er wel voordelen aanzitten enz :)
en afwachten wat komende week gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch maar weer tegen gas gegeven op de Gelderlander site ,kon het toch niet laten heheh
Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste