Hier de kogel door de kerk, het wordt Helden van Nu
De keuzes die ik had waren:
a) KPN: Vaak slecht op de hoogte zijnd en a-technisch personeel, geen sip gegevens, matige "HD" streams, dure telefonie, geen enkele duidelijke op schrift vast te leggen afspraak, dichtgespijkerd experiment modem
b) XS4all: Als je mazzel hebt en een goede techneut te pakken krijgt, krijg je zinvolle antwoorden alhoewel daar geen garantie aan gekoppeld kan worden wat planning betreft. Het kan ook zomaar gebeuren dat je een dame het verschil tussen bitstream van een HD film en up/download moet uitleggen, iets minder

, eveneens matige "HD" streams en eveneens gen enkele vorm van tijdsafspraken aangaande beeldkwaliteit of planning mogelijk.
c) Helden van Nu: direct iemand aan de lijn, heldere antwoorden, duidelijke afspraken aangaande looptijden, totaal open en vrije aansluiting op het www via een bridged genexis modem, geen dichtgespijkerde poorten, afspraken op mail terug dezelfde dag, helaas geen flat fee telefoon (wel een goede tip naar goede viopprovider) en TV ergens dit jaar. En... O ja, 0% KPN!!!!!!
Jullie snappen het al: Het wordt Helden van nu.
Samen met UPC/Canaldigitaal voor het eerste jaar beeld (geen gezeur over geblokt uitvallend of a-synchroon beeld/geluid) en een voipprovider waar ik 1500 belminuten naar vast en mobiel krijg voor € 12,50 per maand.
Let the fibers be blown!!
Hopelijk zit ik volgende week vrijdag of de maandag/dinsdag daarna als eerste Elstenaar te grijnzen achter mijn kakelverse 100/100!!!