Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:41:
[...]
ja laat ze maar schuiven die 50 plussers ,ze gaan meer met de tijd mee dan wij denken
volgens de man in de reggefiber bus die ik vrijdag sprak zal 100Mbit eind 2012 het instap abbo worden
zal vd de week nog eens de buurt in gaan .ook hier wonen een paar 50 plussers ,mogelijk dat het me lukt om ze om te praten

Deze (bijna) 50 plusser is ook niet antiek hoor, wat voor een beeld hebben jullie toch van onze generatie, opgevoed met de eerste LED-horloges, rekenapparaten zonder komma, dos3.3 zonder muis of andere gadgets, en nu gemigreerd naar 40 volbezette gigabit poortjes op 4 switches, 3 nassen, 4 HD-ip camera's, 2 streamers en ga zo maar door.... Ben ik nu de enige digitale malloot??, nee, er zijn er meer dus: er is nog hoop voor jullie!!
Ontopic:
Ben heel druk bezig geweest met bellen naar Concepts, KPN, XS4all en vooral reggefiber.
Het geluk dat ik heb is dat we in deze wijk op een TRE-fiber netwerk zitten waarin KPN jaren geleden bij de aanleg al heeft geïnvesteerd. Het nadeel daarvan is dat de aanmeldingen op deze wijk niet gelden voor het vraagbundelingsproject in het oude deel van Elst. Op de site van Reggefiber kan ik kiezen voor KPN, XS4All (dochter van KPN) en Helden van nu (ook deels dochter??).
Qua internet weet ik nog niet welke NTU men toepast maar zeker niet de Core Advanced gigabit waar Concepts mee werkt. Dus: geen separate analoge telefoonaansluitingen noch aparte poorten voor internet en ip-tv... Ook geen hoge kwaliteitsstream van Glashart media die met 16-17 MBit een veel beter signaal levert dan de zwaar gecomprimeerde en gecodeerde streams van KPN.
De mogelijkheid om me in te schrijven op Concepts (waar mijn uitdrukkelijke voorkeur naar uit gaat) is er niet, verkeerde postcode, gebied van KPNrechten en geen mogelijkheid om al JA te zeggen.
Mijn ja of nee maakt dus niets uit op het gehele vraagbundelingstraject want glasvezelinternet krijgen we toch al
Het laatste nieuws hoor ik van een XS4All techneut die aangeeft dat men druk doende is met de uitrol van 500MBit in deze buurt (correct me if I am wrong) en daarna gaat kijken met welke kwaliteit TV ze gaan starten. Helaas heb ik wel vaker van dit soort geruchten gehoord die zonder handtekening op papier voor mij van nul en generlei waarde zijn.....
Zo als het er nu uitziet heb ik twee keuzes:
A) wachten tot 11(13) maart en hopen dat Concepts-ICT met erg interessante aanbiedingen en hulpvaardige helpdesk naast alle andere aanbieders wordt toegelaten of me daarna alsnog opgeven voor:

XS4All die bij geen geslaagde vraagbundeling dan als enige overblijvende partij interessant is voor internet en bellen, TV regel ik dan lekker via CanalDigitaal, de schotel staat er gelukkig nog!
[
Voor 52% gewijzigd door
Verwijderd op 17-02-2012 13:24
]