Glasvezel in Huissen (Lingewaard), vraagje mbt IPTV

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-08 00:02
(jarig!)
toch ook weer een kennis kunnen laten aanmelden.

even voor ieder die zit te wachten tot na de 12feb we zulle dan nog even langer geduld moeten hebben.

Wanneer het behaald is zullen wij dat z.s.m. bekend maken maar dat zal niet direct de maandag er na zijn maar een weekje later. Dit i.v.m. het inventariseren van de gegevens van alle deelnemende providers.

dat ben ik ook nog even te weten gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:53:
toch ook weer een kennis kunnen laten aanmelden.

even voor ieder die zit te wachten tot na de 12feb we zulle dan nog even langer geduld moeten hebben.

Wanneer het behaald is zullen wij dat z.s.m. bekend maken maar dat zal niet direct de maandag er na zijn maar een weekje later. Dit i.v.m. het inventariseren van de gegevens van alle deelnemende providers.

dat ben ik ook nog even te weten gekomen.
ok bedank voor de infp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok weer 2 er bij in doornenburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook al aangemeld bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 01:40:
Inmiddels ook al aangemeld bij KPN.
Mooi :+

heb gisteren er weer 1 laten aanmelden ,,vd 13 huizen in me straat doen er nu 5 mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:51
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:34:
[...]

Mooi :+

heb gisteren er weer 1 laten aanmelden ,,vd 13 huizen in me straat doen er nu 5 mee
Op naar de volgende straat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol is me veel te koud nu 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Gister alweer een (zenuwachtig) mannetje van de Vodafone voor de deur. Heb hem maar snel verteld dat ie de andere buren over moet halen. Hij was er wel redelijk van overtuigd dat die 30% gehaald zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvdH schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:06:
Gister alweer een (zenuwachtig) mannetje van de Vodafone voor de deur. Heb hem maar snel verteld dat ie de andere buren over moet halen. Hij was er wel redelijk van overtuigd dat die 30% gehaald zou worden.
had nog een paar vragen ,dus ondanks de kou brrr.... naar de reggeffiber bus in me woonplaats
hoorde daar dit ook ,maar dat we er nog niet zijn
dus weet je nog iemand laten aanmelden hehe

wat ik ook nog hoorde is ,dat KPN in lingewaard de 500Mbit abbo kan aanbieden
wat aan geeft dat we geen oude rommel krijgen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Alle nieuwe gebieden krijgen een 1Gb CPE... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Hmm is even checken of mijn Netgear WNDR3700 of de bijgeleverde FRITZ!Box 7390 die snelheden wel aankunnen.
Ben er bang voor dus dat word dan waarschijnlijk "alweer" upgraden :D

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:08:
Hmm is even checken of mijn Netgear WNDR3700 of de bijgeleverde FRITZ!Box 7390 die snelheden wel aankunnen.
Ben er bang voor dus dat word dan waarschijnlijk "alweer" upgraden :D
netgear moet het aan kunnen http://nl.hardware.info/p...router#tab:testresultaten

ook een nette prijs voor wat je krijg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Ah kijk aan die had ik nog niet gezien, thanks.

Mooi dat scheelt me weer een upgrade :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 21:33:
[...]

netgear moet het aan kunnen http://nl.hardware.info/p...router#tab:testresultaten

ook een nette prijs voor wat je krijg
Vergeet niet dat als je meer connecties openzet of gaat natten dat je dan die snelheid niet gaat halen...

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast-server schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:45:
[...]

Vergeet niet dat als je meer connecties openzet of gaat natten dat je dan die snelheid niet gaat halen...
heb zelf een QNO router 7305 die zal het zeker aan kunnen ,maar ja daar was de prijs ook naar
het is dat ik hem met korting heb kunnen kopen ,maar dan nog is die behoorlijk aan de prijs en de meeste zouden het niet doen
deze kan ook prima met KPN en XS4all over weg ,alleen voor voip heb nog steeds die shit router van KPN nodig
XS4all weet ik niet of ze de gegevens voor voip vrijgeven ,dat is ook de reden dat beide zijn afgevallen

andere providers hebben een gewone rj11 uitgang voor de telefoon en een rj45 uitgang voor internet
dus geen Vlan shit zo als bij Xs4all en KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Bij Xs4all kun/mag je volgens mij wel je eigen (voip) router gebruiken, bij KPN zit je inderdaad vast aan die gammele experia boxen..
Zowel KPN als reggefiber gebruiken VLAN's met het verschil dat reggefiber providers deze op de CPE (glasvezel kastje) uitsplitsen.

[ Voor 0% gewijzigd door fast-server op 02-02-2012 21:01 . Reden: typo ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast-server schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:48:

Zowel KPN als reggefiber gebruiken VLAN's et het verschil dat reggefiber providers deze op de CPE (glasvezel kastje) uitsplitsen.
bedank voor de aanvulling kon niet op de CPE komen ,al die afkortingen ook je wordt er gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

las net dat Zevenaar na verlenging het ook heeft gehaald,het komt steeds dichterbij lingewaard
nu wij nog :+

http://www.glasvezel.nu/n...evenaar-krijgen-glasvezel

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was nieuwsgierig dus net toch ff concepts-ict gebeld. Maar daar wouden ze erg nog niks over kwijt. Wachten tot 12 februari zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we het hopen,maar ja aan de andere kant is het stom om te zeggen dat het niet wordt gehaald ,als je nog abbos moet verkopen
zou niet te veel waarde aan hechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:40:
[...]

Was nieuwsgierig dus net toch ff concepts-ict gebeld. Maar daar wouden ze erg nog niks over kwijt. Wachten tot 12 februari zeiden ze.
hmm ze mogen niks zeggen van reggefiber ,gisteren krijg ik ook geen info daar over bij een reggerfiber bus in me woonplaats toen ik het vroeg

mogelijk dat @jopoh meer info heeft de komende dagen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:46:
[...]

hmm ze mogen niks zeggen van reggefiber ,gisteren krijg ik ook geen info daar over bij een reggerfiber bus in me woonplaats toen ik het vroeg

mogelijk dat @jopoh meer info heeft de komende dagen
Nee ik heb ook geen meer info helaas, we zullen echt nog 2weekjes moeten wachten tot het bekend gemaakt wordt. want dat doen ze niet gelijk na de 12de.
blijft gewoon afwachten voor ons allemaal :) ik hoop natuurlijk op het beste.

Bushokjes hingen nu ook weer met reggefiber met de teskt er op laatste kans om ja te zeggen voor 12feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:04:
[...]

Nee ik heb ook geen meer info helaas, we zullen echt nog 2weekjes moeten wachten tot het bekend gemaakt wordt. want dat doen ze niet gelijk na de 12de.
blijft gewoon afwachten voor ons allemaal :) ik hoop natuurlijk op het beste.

Bushokjes hingen nu ook weer met reggefiber met de teskt er op laatste kans om ja te zeggen voor 12feb.
ok bedank voor de info ,net in de brievenbus een folder van concepts ict vd rest vd providers geen folders meer

of ze hebben er al genoeg of ze hebben de moeit opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
De moet geven ze zoieso niet op hoor,
Maar wat je zegt klopt wel de ene heeft meer folders verspreid als de ander.

Veel hebben het gedaan met bushokjes reclame. Zo kan je ook wel zien wie de grootste spelers zijn.
aantal hebben ook in de lokale kanten gestaan of brieven gestuurd en verkoop huis aan huis ze zijn druk zat geweest.

Morgen 4FEB heeft reggefiber speciale inschrijfdag in Bemmel en Huissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Ineens ging net hier de bel van de voordeur,
KPN glasvezel heeft u het al gehoord dat we bezig zijn met glasvezel project in lingewaard en wij hebben de vraag als u intresse heeft?
Ik zo wij staan allang ingeschreven, zegt de verkooper zo oke mooi dan weet ik niet wat ik hier doe fijne middag, ik zo overtuig de andere maar om het te nemen :)

Ze lopen dus nu in Bemmel rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:20:
Ineens ging net hier de bel van de voordeur,
KPN glasvezel heeft u het al gehoord dat we bezig zijn met glasvezel project in lingewaard en wij hebben de vraag als u intresse heeft?
Ik zo wij staan allang ingeschreven, zegt de verkooper zo oke mooi dan weet ik niet wat ik hier doe fijne middag, ik zo overtuig de andere maar om het te nemen :)

Ze lopen dus nu in Bemmel rond
lol ja het is ook echt weer om dit te doen in deze kou
snel hun ronde maken en dan weg wezen :+

ik vind het persoonlijk wel een slecht teken dat ze nog zo langs de deur leuren
hoorde ook net dat ze gisteren in doornenburg langs de deur zijn geweest voor 3de keer in 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Of ze hebben nog niet genoeg, of ze willen nog even klanten van de concurrenten afsnoepen in deze laatste weken.

Trouwens: als het glas er komt, en je wil naderhand glas, zal je zo kunnen worden aangesloten lijkt me? Hooguit misschien wat aansluitkosten van 35 euro ofzo.

Ik heb ze niet meer aan de deur gezien hier in Huissen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker gehoord over de folders net weer een van KPN in de bus ,mag wat kosten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 14:19:
Of ze hebben nog niet genoeg, of ze willen nog even klanten van de concurrenten afsnoepen in deze laatste weken.

Trouwens: als het glas er komt, en je wil naderhand glas, zal je zo kunnen worden aangesloten lijkt me? Hooguit misschien wat aansluitkosten van 35 euro ofzo.

Ik heb ze niet meer aan de deur gezien hier in Huissen trouwens.
dat zal wel meer kosten ,weet nog wel dat een isdn aansluiting toen in 1997 rond de 200 gulden was
en het hang er vanaf of mensen het glas wel of niet in huis hebben laten komen tijdens de aanleg
indien niet dan gaat het zwaar geld kosten kan zo maar meer dan 250 euro zijn
dus indien mensen wel glas willen maar afwachten of het er komt,dan is het goedkoopste abbo met alleen internet die je voor 12 Feb afsluit bijna nog goedkoper en je heb meer zekerheid dat je het glas ook krijg
ik persoonlijk zou het zo doen en zou er niet op gokken dat het er toch wel komt

@jopoh

ben bang dat de inschrijfdagen ivm de sneeuw niet veel aanmeldingen zal geven
dus verwacht dan ook dat de inschrijf termijn verlengt zal worden ,die dan samen valt met het carnaval
en mensen alleen maar aan het verkeerde glas denken ,namelijk het bierglas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het druk is geweest in huissen en bemmel vandaag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ik woon niet in de buurt van het centrum, en ook niet geweest.
Wel een kpn folder in de bus voor 50, 100 of 500mbit.
30mbit is niet eens mogelijk bij kpn. Wel apart

Mijn buurman gaat voor kpn hoorde ik gisteren, niet verwacht, die mensen zitten al bijna in de vut ;)

Nog even kijken of ik komende week nog een stuk of wat mensen over de streep kan trekken. Allemaal van die gepensioneerden die bang zijn voor wat nieuws :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
@ acid303: nee ik ben vandaag niet meer in bemmel bij reggefiber wezen kijken als het druk of rustig was.

@Trichoglossus: Dat komt door de snelheidsverhoging die KPN door gevoerd heeft. minimale snelheid is nu gewoon 50Mbit lijn. daar boven zitten de 100 en 500Mbit lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:29:
Ik woon niet in de buurt van het centrum, en ook niet geweest.
Wel een kpn folder in de bus voor 50, 100 of 500mbit.
30mbit is niet eens mogelijk bij kpn. Wel apart

Mijn buurman gaat voor kpn hoorde ik gisteren, niet verwacht, die mensen zitten al bijna in de vut ;)

Nog even kijken of ik komende week nog een stuk of wat mensen over de streep kan trekken. Allemaal van die gepensioneerden die bang zijn voor wat nieuws :9
ja laat ze maar schuiven die 50 plussers ,ze gaan meer met de tijd mee dan wij denken
volgens de man in de reggefiber bus die ik vrijdag sprak zal 100Mbit eind 2012 het instap abbo worden

zal vd de week nog eens de buurt in gaan .ook hier wonen een paar 50 plussers ,mogelijk dat het me lukt om ze om te praten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:39:
@ acid303: nee ik ben vandaag niet meer in bemmel bij reggefiber wezen kijken als het druk of rustig was.
ok kan me het ook goed voor stellen met dit weer
zal echt wel rustig geweest zijn ,zag hier ook geen hond op straat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren weer 2 mensen laten aanmelden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

hansR

koffie zwart graag

Heb me een paar weken geleden ook aangemeld (Doornenburg).

Zelfs m'n schoonmoeder van 70+ had zich al op eigen houtje aangemeld.

Ik neem toch aan dat iedereen die momenteel internet heeft in Doornenburg, zelf verzint dat de glasvezel besteld moet worden. Als is het alleen maar omdat men denkt dat "internet" dan sneller is.

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hansR schreef op maandag 06 februari 2012 @ 09:52:
Heb me een paar weken geleden ook aangemeld (Doornenburg).

Zelfs m'n schoonmoeder van 70+ had zich al op eigen houtje aangemeld.

Ik neem toch aan dat iedereen die momenteel internet heeft in Doornenburg, zelf verzint dat de glasvezel besteld moet worden. Als is het alleen maar omdat men denkt dat "internet" dan sneller is.
hehe lol zo zie ja maar de oudere gaan wel met hun tijd mee ,he maar goed om te horen dat je heb aangemeld woon zelf ook in doornenburg

in mijn straat van 13 huizen hebben zich 5 aangemeld hoop dat de rest van doornenburg net zo wakker is dan je schoonmoeder

wat betreft dat internet sneller is ,dat is ook zo ,maar het is ook stabieler dan UPC
heb nu UPC internet 120Mbit maar het is een ramp kom soms nog niet aan de 50Mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Die 3 straten dat Doornenburg heet, is niet zo moeilijk om iedereen aan internet te helpen >:)

Maar zonder gekheid, het zal nog wel een week of 2 duren voordat "de uitslag" bekend is lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:47:
Die 3 straten dat Doornenburg heet, is niet zo moeilijk om iedereen aan internet te helpen >:)

Maar zonder gekheid, het zal nog wel een week of 2 duren voordat "de uitslag" bekend is lijkt me.
hahaha lol ,nee joh dat is hulhuizen

yup denk net voor het carnaval en mocht het niet lukken ,dan pakken we gewoon het andere glas ....het bierglas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Trichoglossus schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:47:

De peil datum staat op 12feb tot die datum kunnen mensen zich inschrijven om bij de 30% te zitten die gehaald moet worden. je kan zeker daarna ook nog inschrijven alleen telt het niet direct mee voor de 30% dus is gewoon van belang dat mensen zich nu inschijven om het te halen :).

En weekwerk week van 13tm17feb zal reggefiber alle gegevens bij de providers opvragen klantnaam en waar ze wonen zodat ze precies kunnen zien hoeveel % elk plaats heeft gehaald en daar moeten ze uit eindelijk mee op 30% komen over lingewaard heen.

grote kans dat het in de week 20tm24 feb bekend gemaakt gaat worden als het gehaald is ja of nee.
Is het JA dan zullen de brieven van uit reggefiber gestuurd worden met gefeliciteerd en verdere info. dan zullen er ook weer info avonden komen over de aanleg.

is het NEE nog geen 30% gehaald dan zullen ze inschijf temijn verlengen met 4/8weken om toch de 30% te halen dan komt er vaak ook weer de hele reclame gebeuren op gang of speciale info dag met artiest enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:56:
[...]

De peil datum staat op 12feb tot die datum kunnen mensen zich inschrijven om bij de 30% te zitten die gehaald moet worden. je kan zeker daarna ook nog inschrijven alleen telt het niet direct mee voor de 30% dus is gewoon van belang dat mensen zich nu inschijven om het te halen :).

En weekwerk week van 13tm17feb zal reggefiber alle gegevens bij de providers opvragen klantnaam en waar ze wonen zodat ze precies kunnen zien hoeveel % elk plaats heeft gehaald en daar moeten ze uit eindelijk mee op 30% komen over lingewaard heen.

grote kans dat het in de week 20tm24 feb bekend gemaakt gaat worden als het gehaald is ja of nee.
Is het JA dan zullen de brieven van uit reggefiber gestuurd worden met gefeliciteerd en verdere info. dan zullen er ook weer info avonden komen over de aanleg.

is het NEE nog geen 30% gehaald dan zullen ze inschijf temijn verlengen met 4/8weken om toch de 30% te halen dan komt er vaak ook weer de hele reclame gebeuren op gang of speciale info dag met artiest enz
zo is het ook in groesbeek en zevenaar gegaan pas na verlengen van een maand hadden deze het gehaald
en er is al veel geld door Reggefiber uitgegeven ,dus lijkt ook me niet dat het na 12 Feb stopt als we het dan niet hebben gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
DIt komt er deze week in de nieuwe krant te staan:

http://www.deweekkrant.nl...BNK_DNK-1-20_120208_1.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah bedank voor de info ,geef alleen wel aan dat we er nog lang niet zijn ,ben bang dat we een verlenging gaan krijgen
maar dan weten we wel hoeveel we nog moeten halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zag dat er nog een andere aanbieder is die glasvezel netwerken aan legt
namelijk deze http://www.cogasglasvezel.nl/ ,nu nog voor oost nederland maar later ook voor andere regios
van nederland
de voorwaarde die cogas hanteert voor aanleg zijn beter dan reggefiber ,want buitengebieden worden niet uitgesloten
dus mocht het nu niet lukken met reggefiber zullen op een later tijdstip echt andere komen die wel willen aanleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 11:59:
zag dat er nog een andere aanbieder is die glasvezel netwerken aan legt
namelijk deze http://www.cogasglasvezel.nl/ ,nu nog voor oost nederland maar later ook voor andere regios
van nederland
de voorwaarde die cogas hanteert voor aanleg zijn beter dan reggefiber ,want buitengebieden worden niet uitgesloten
dus mocht het nu niet lukken met reggefiber zullen op een later tijdstip echt andere komen die wel willen aanleggen
die zullen hier niet komen is echt oosten van het land waar hen ook kabel hebben liggen.
hen zijn net regiokabel in huissen zeg maar eigen isp, dus geen vrije glasvezel kabel waar andere providers op zitten.

Maar ga er maar van uit dat het glas netwerk hier via reggefiber wordt geleverd :) en is gewoon grote kans dat het gehaald dus maak je maar geen zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:09:
[...]

die zullen hier niet komen is echt oosten van het land waar hen ook kabel hebben liggen.
hen zijn net regiokabel in huissen zeg maar eigen isp, dus geen vrije glasvezel kabel waar andere providers op zitten.

Maar ga er maar van uit dat het glas netwerk hier via reggefiber wordt geleverd :) en is gewoon grote kans dat het gehaald dus maak je maar geen zorgen :)
aah ok dan had ik het niet goed gelezen ,uit je laatste zinnen maak ik uit ,dat je al wat meer weet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:14:
[...]

aah ok dan had ik het niet goed gelezen ,uit je laatste zinnen maak ik uit ,dat je al wat meer weet :9
nou nee :) maar reggefiber is zo bezig hier en hoor steeds meer mensen die zich hebben aangemeld nu in de laatste dagen. ik ga er wel van uit dat het goed gaat komen, al is het met een verleningen. maar we zullen even moeten afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1094/4732376359_cfbd79f189.jpg _/-\o_

ziet er goed uit

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Barneveld en Voorthuizen hebben het niet gehaald, ook niet na verlenging. Maar dat verbaast me op zich niet, want die plaatsen liggen compleet in "the bible belt"

Als we het niet halen, zullen ze hopelijk melden hoeveel inschrijvingen ze tekort komen. Dan heb je daar wat houvast aan.....

Ik zie trouwens bij concepts-ict staan:
Eigen Harddiskrecorder wel aan te sluiten ( kijken en opnemen tegelijk nog niet mogelijk). Voor digitale tv via DVB-C signaal is een Ziggo-decoder of tv met DVBC kaart nodig.

Ik heb (nog) een oude crt tv (wel met hdmi ingang). Zie ik nu een probleem opdoemen met dat dvb-c signaal??

[ Voor 36% gewijzigd door Trichoglossus op 10-02-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Trichoglossus schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 21:36:
Barneveld en Voorthuizen hebben het niet gehaald, ook niet na verlenging. Maar dat verbaast me op zich niet, want die plaatsen liggen compleet in "the bible belt"
Even op je bericht terug te komen je informatie klopt niet geheel.
Barneveld en Voorthuizen hebben vanaf nu tm 5 Maart de tijd om nog ruim 700 aanmeldingen binnen te slepen en weekelijks wordt daar de status bij gewerkt. Dus hen hebben nog altijd een kans :)
Maar is heel ander volk gebied dan hier in onze regio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ok, ik had niet verder gelezen dan dat het er niet zou komen in de gelderlander.

Ik zie nu stukkie video dat het idd begin maart bekend wordt.
700 is best veel in een dorp, waar TV voor veel mensen nog een omstreden apparaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok de laatste 24 uur zijn in gegaan ,vingers crossed O-) dat alles op zijn pootjes terecht komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-06 06:50
Nou... weer 3 nieuwe erbij :)

Mijn ouders een goede vriend en ik zelf..... alle drie ingeschreven bij Concepts-ict.

Ik heb trouwens een medewerker van de reggefiber winkel in Bemmel gesproken. Die gaf aan dat er hoogst waarschijnlijk een verlenging van de inschrijftermijn gaat komen. Hoogst waarschijnlijk komen we net niet aan de 30% morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Als ze dan maar wel aangeven hoeveel zieltjes er nog over de streep getrokken moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
dan komt er een verlening als dat zo is. Maar inschrijvingen gaan wel door als goed is die zullen dan ook nog zo snel mogelijk worden toegevoerd aan die 30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich vreemd dat dit gezegd is ,de aanmeldingen moeten nog worden geteld en na gekeken worden of ze
wel correct zijn door het hoofdkantoor van reggefiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 23:16:
dan komt er een verlening als dat zo is. Maar inschrijvingen gaan wel door als goed is die zullen dan ook nog zo snel mogelijk worden toegevoerd aan die 30%
ja alles na 12 FEb Tel gewoon mee als er een verlengen nodig is en het aantal aanmelding die nodig is komen op de reggefiber site
alleen reggefiber trek zich wel terug wat Reclame betreft ,alleen de providers blijven over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 23:27:
[...]

ja alles na 12 FEb Tel gewoon mee als er een verlengen nodig is en het aantal aanmelding die nodig is komen op de reggefiber site
alleen reggefiber trek zich wel terug wat Reclame betreft ,alleen de providers blijven over
is ook niet helemaal waar, want ze houden dan nog extra info/inschrijfdagen.
of zoals in beuningen is gebeurd daar kwam ben saunders optreden namens reggefiber dus die trekken zich niet helemaal terug hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:07:
[...]

is ook niet helemaal waar, want ze houden dan nog extra info/inschrijfdagen.
of zoals in beuningen is gebeurd daar kwam ben saunders optreden namens reggefiber dus die trekken zich niet helemaal terug hoor :)
niet gehaald aanmelden kan tot 11 maart
best kort ook elst heeft het niet gehaald ook die een verlening tot 11 maart

best rot dat je niet weet wat nu de aantal aanmeldingen nog nodig zijn

http://www.eindelijkglasv...-11-maart-lingewaard.html

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:20:
[...]

niet gehaald aanmelden kan tot 11 maart
best kort ook elst heeft het niet gehaald ook die een verlening tot 11 maart

best rot dat je niet weet wat nu de aantal aanmeldingen nog nodig zijn

http://www.eindelijkglasv...-11-maart-lingewaard.html
klopt ik lees het nu ook net dat we het nog niet gehaald hebben.

even dit ondervoorbehoud aangezien verkopers aan de deur vaker fout gehad hebben.

KPN verkopers voor glasvezel zijn vandaag hier in Bemmel alweer lang de deur geweest.
zo ik begreep als het waarheid is een 2e maar we zaten er erg dicht tegen aan dat we ongeveer nog 3% moesten. dat hopen ze nu in de verlenning te halen.

als het echt zo is 3% zou zijn dan en we gaan even uit van 5500 aanmeldingen nodig zijn om 30% te halen dan kom je uit om kleine 170 aanmeldingen die we te kort komen. als die 5500 minder is om 30% te halen dan valt de benodige aanemeldingen die nodig zijn ook lager uitr.

[ Voor 13% gewijzigd door jopoh op 13-02-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:05:
[...]

klopt ik lees het nu ook net dat we het nog niet gehaald hebben.

even dit ondervoorbehoud aangezien verkopers aan de deur vaker fout gehad hebben.

KPN verkopers voor glasvezel zijn vandaag hier in Bemmel alweer lang de deur geweest.
zo ik begreep als het waarheid is een 2e maar we zaten er erg dicht tegen aan dat we ongeveer nog 3% moesten. dat hopen ze nu in de verlenning te halen.

als het echt zo is 3% zou zijn dan en we gaan even uit van 5500 aanmeldingen nodig zijn om 30% te halen dan kom je uit om kleine 170 aanmeldingen die we te kort komen. als die 5500 minder is om 30% te halen dan valt de benodige aanemeldingen die nodig zijn ook lager uitr.
hmm nog best veel dan ,temeer omdat die kl.. UPC overal in lingewaard weer actief is deze week met de mobile bus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
jaa klopt is nog wel wat maar moet in 4weken tijd wel te behalen zijn lijkt me zo.
upc is gewoon aan dwars liggen nu,
maar kpn liep vandaag alweer hier langs de deuren, en de mobiele servicepunten van reggefiber hebbe ook nieuwe datums wanneer ze waar staan zag ik.

iedereen die nog iemand weet gewoon vragen, ik ga ook nog is ff rond kijken wie ik kan overtuigen zodat we het toch halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook al aan het rond bellen 8)
wat mensen uit de slaap halen ,wat die dachten dat het er wel zou komen

2 gaan er over na denken dus.. we wachten het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Mooi klote dus. Ik zal kijken of ik nog wat twijfelaars over de streep kunnen trekken.
Waarom kunnen ze niet gewoon een aantal noemen, konden ze in andere gemeenten ook, maakt het wat eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:14:
Mooi klote dus. Ik zal kijken of ik nog wat twijfelaars over de streep kunnen trekken.
Waarom kunnen ze niet gewoon een aantal noemen, konden ze in andere gemeenten ook, maakt het wat eenvoudiger.
quote van een email van vandaag naar reggefiber

Reden waarom wij dit niet doen is dat we niet dwingend willen overkomen naar de inwoners toe.

Met vriendelijke groet,

Glasvezelteam Huissen

Tempelierstraat 3
6851 BL Huissen
lingewaard@reggefiber.nl
www.eindelijkglasvezel.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: rob [mailto:ac]
Verzonden: maandag 13 februari 2012 15:32
Aan: Reggefiber Lingewaard
Onderwerp: Spam: verlenging lingewaard

korte vraag ,waarom wordt op de site nu niet aan geven hoeveel we nog
moeten halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Tsja, maar zo weet je uiteindelijk nog niets hoeveel aansluitingen je nog mist.
Blijkbaar is het niet geheel onhaalbaar, anders zouden ze niet verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Hmm kom je uit de winterslaap lees ik dit :'(
Nu maar hopen dat de komende 4 weken alsnog de benodigde aantallen gehaald gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
Mijn ouders wilden eerst ook geen glasvezel meer aangezien KPN aan de deur was geweest...
Het aanbod wat ze deden op glas (ze hebben nu IPB+TV en onbeperkt bellen naar vaste nummers) zou ze dan € 85 gaan kosten! dat is 30 euro meer als nu.

Ze hebben nu Concepts ICT 3in1 met onbeperkt bellen naar vaste nummers voor € 47,95 aangevraagd, en dat is 10 euro goedkoper en dan hebben ze sneller internet (8Mbps/0.768Mbps >> 30/30Mbps)

Bij een hoop mensen is eerst KPN aan de deur geweest welke alleen maar de dure abbo's probeerde te slijten, daardoor leek glasvezel duur en als er dus een andere aanbieder aan de deur komt gooien ze meteen de deur dicht. (het is toch te duur)

Niet echt een slimme actie :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fast-server schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:51:
Mijn ouders wilden eerst ook geen glasvezel meer aangezien KPN aan de deur was geweest...
Het aanbod wat ze deden op glas (ze hebben nu IPB+TV en onbeperkt bellen naar vaste nummers) zou ze dan € 85 gaan kosten! dat is 30 euro meer als nu.

Ze hebben nu Concepts ICT 3in1 met onbeperkt bellen naar vaste nummers voor € 47,95 aangevraagd, en dat is 10 euro goedkoper en dan hebben ze sneller internet (8Mbps/0.768Mbps >> 30/30Mbps)

Bij een hoop mensen is eerst KPN aan de deur geweest welke alleen maar de dure abbo's probeerde te slijten, daardoor leek glasvezel duur en als er dus een andere aanbieder aan de deur komt gooien ze meteen de deur dicht. (het is toch te duur)

Niet echt een slimme actie :<
dat is ook wat ik hoorde de laatste weken als ik het woord glasvezel liet vallen ,de meeste mensen denken dat alleen KPN hier glasvezel gaat aanbieden en zo als je al zegde veelste duur is

alle goedwil die glasvezel hier had is kapot gemaakt door KPN
kwam vandaag langs de reggefiber bus in haalderen en die was prop vol met mensen ,mogelijk dat het toch nog goed komt ,maar persoonlijk denk ik dat het niet makkelijk gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt jammer dat concepts ict niet langs de deur gaat,weet zeker dat heel veel mensen dan wel gaan aanmelden

alle mensen die ik heb kunnen overhalen zijn in zee gegaan met concepts ict en waren verrast dat het zo goedkoop was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:38:
echt jammer dat concepts ict niet langs de deur gaat,weet zeker dat heel veel mensen dan wel gaan aanmelden

alle mensen die ik heb kunnen overhalen zijn in zee gegaan met concepts ict en waren verrast dat het zo goedkoop was
concepts ict heeft denk ik geen geld en de middelen om zulke dingen te doen,
zo zie je gewoon dat KPN en vodafoon de grootste 2 spellers zijn die sturen mensen langs de deur.
en zetten reclame op posters in bus hokjes en vaak in de krant gestaan enz.
vodafoon heeft vandaag ook weer klein boekje met er op groot gedruk ZEG JA rond gestuurd huis aan huis. kregen hem toevallig net binnen

ene kant was beter geweest dat reggefiber langs de deuren zelf was gedaan dan kan je gewoon de 7 isp's verkopen.

aantal providers heb ik eigenlijk niks meer van gezien ja blaad in de regefiber winkel en info avond meer niet.

mooi om te horen dat de bus in haalderen druk bezocht wordt geeft wel aan dat mensen nu wakker worden dat die 30% niet van zelf komt.
maar ik zie het wel positief in dat het gehaald wordt aangezien ze de verlening maar op 4weken gezet hebben. vaak is het veel langer zo'n verlening

[ Voor 9% gewijzigd door jopoh op 14-02-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 15:44:
[...]

aantal providers heb ik eigenlijk niks meer van gezien ja blaad in de regefiber winkel en info avond meer niet.
de meeste hebben wel folders ect gedaan ,maar kliksafe maar ook XS4all die me erg is tegen gevallen hebben niet veel moeite gedaan om mensen te doen laten aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
dit stond er nu weer in de nieuwe krant :)

http://www.deweekkrant.nl...BNK_DNK-1-05_120215_1.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah das mooi ,maar niets in de gelderlander of andere media vandaag dat verbaasd me wel moet ik zeggen
btw heb nog eens bij Beuningen gekeken op de reggefiber site

daar wordt wel aantallen gemeld en geen eind datum van aanmelden ,best vreemd dat het hier anders gaat in lingewaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Ik hoop dat het betekend dat we er dichtbij zijn en dat het raar zou staan in de krant als er nog maar enkele tientallen benodigd zijn.
Zou ook kunnen verklaren waarom er maar met 4 weken verlengd is.

Bovenstaande is gebaseerd op hoop en niet op feiten al droom ik er wel van haha.

• jopoh
(jarig!)
vanochtend in de gelderlander stond stuk tekst over glasvezel lingewaard/overbetuwe.

hierbij de link na het artikel: http://www.gelderlander.n...gewaard-en-Overbetuwe.ece

• Trichoglossus
Volgens Reggefiber zit het er echter zo dicht tegenaan, dat verlenging van de inschrijftermijn tot 11 maart soelaas kan bieden.

Vraag me toch af, hoe dicht dan.

Verwijderd

Trichoglossus schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:53:
Volgens Reggefiber zit het er echter zo dicht tegenaan, dat verlenging van de inschrijftermijn tot 11 maart soelaas kan bieden.

Vraag me toch af, hoe dicht dan.
denk 25 procent en hoger ,dit spel heeft reggefiber ook gedaan in andere plaatsen zoals in groesbeek
heb gister in andere plaatsen gekeken waar de vragenbundel loopt bijna allemaal waren onder de 30 en na een maand ging het gewoon door op een enkeling na

heb net een brief van xs4all gekregen over glasvezel
daar in staat keihard als het mocht niet lukken dan duurt zeker 5 JAAR om weer in beeld te komen voor glasvezel :'(
wil best een scan maken vd de brief als jullie willen

Verwijderd

zoek de verschillen

Inschrijftermijn glasvezel Geldermalsen verlengd tot 11 maart

14-02-2012 11:32
0 reacties

GELDERMALSEN - Afgelopen weken kon Geldermalsen kiezen voor glasvezel. Als 30% van de huishoudens binnen het aansluitgebied 'ja' zou zeggen, dan zou er gestart worden met de aanleg van een glasvezelnetwerk. Veel bewoners zijn al overtuigd van de noodzaak en voordelen van glasvezel, maar het benodigde aantal inschrijvingen is nog niet gehaald. Om Geldermalsen nog een kans te bieden, heeft Reggefiber de inschrijftermijn verlengd tot 11 maart. Daarna weten we of er genoeg inschrijvingen zijn om te starten met de aanleg van het glasvezelnetwerk.
Gemeente voor gemeente, straat voor straat en woning voor woning wordt heel Nederland aangesloten op glasvezel. Voor de aanleg van een glasvezelnetwerk is een enorme investering nodig. Daarom wil Reggefiber graag een garantie dat er ook gebruik van wordt gemaakt. Als 30% van de huishoudens in het aansluitgebied kiest voor glasvezel, start Reggefiber met de aanleg van het netwerk.
West Maas en Waal, Lingewaal en Wijk bij Duurstede hebben al overtuigend gekozen voor dit razendsnelle en stabiele netwerk. Heeft Geldermalsen op 11 maart niet voldoende inschrijvingen voor glasvezel, dan kan het jaren duren voordat Geldermalsen opnieuw de kans krijgt en gaan andere gemeenten voor. Inwoners van Geldermalsen hebben nog tot 11 maart de kans om een keuze te maken uit de aanbiedingen van de serviceproviders Concepts, Kliksafe, KPN, Lijbrandt, Solcon, Vodafone en XS4ALL.
Inwoners van Geldermalsen kunnen kiezen voor glasvezel door een abonnement voor tv, internet en telefonie af te sluiten bij Concepts, Kliksafe, KPN, Lijbrandt, Solcon, Vodafone en XS4ALL, de serviceproviders in Geldermalsen. Voor meer informatie over de vele voordelen van glasvezel en over het aanbod van de serviceproviders kan iedereen terecht in de glasvezelwinkel of het mobiele glasvezelservicepunt. De medewerkers van Reggefiber staan daar klaar om alle vragen te beantwoorden en bieden een onafhankelijk advies met betrekking tot de keuze tussen de verschillend abonnementen van de serviceproviders. De glasvezelwinkel is gevestigd aan Geldersestraat 25 in Geldermalsen. De planning van het mobiele glasvezelservicepunt is te vinden op www.eindelijkglasvezel.nl/geldermalsen.

alleen de plaats naam is anders ,het zelfde verhaal als hier

• Trichoglossus
In alle gemeentes waar ze het willen aanleggen zal zo gaan gok ik.
Mensen zien blijkbaar niet genoeg in, dat als ze niet voor glasvezel gaan, ze aan adsl of upc of regiokabel vastzitten voor de komende jaren.

Ik heb de brief van xs4all vluchtig gezien, en bij oud papier gedeponeerd.

Verwijderd

denk dat je gelijk hebt ,kom zelf nu nog mensen tegen die nog steeds denken dat het er toch wel komt
en mocht het niet lukken het volgend jaar weer een kans zullen krijgen

Verwijderd

heb emails verzonden van me adressboek naar mensen die in lingewaard wonen
inmiddels hebben 2 toegezegt om zich te laten aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 19:41:
[...]

ja laat ze maar schuiven die 50 plussers ,ze gaan meer met de tijd mee dan wij denken
volgens de man in de reggefiber bus die ik vrijdag sprak zal 100Mbit eind 2012 het instap abbo worden

zal vd de week nog eens de buurt in gaan .ook hier wonen een paar 50 plussers ,mogelijk dat het me lukt om ze om te praten 8)
Deze (bijna) 50 plusser is ook niet antiek hoor, wat voor een beeld hebben jullie toch van onze generatie, opgevoed met de eerste LED-horloges, rekenapparaten zonder komma, dos3.3 zonder muis of andere gadgets, en nu gemigreerd naar 40 volbezette gigabit poortjes op 4 switches, 3 nassen, 4 HD-ip camera's, 2 streamers en ga zo maar door.... Ben ik nu de enige digitale malloot??, nee, er zijn er meer dus: er is nog hoop voor jullie!! :+

Ontopic:
Ben heel druk bezig geweest met bellen naar Concepts, KPN, XS4all en vooral reggefiber.
Het geluk dat ik heb is dat we in deze wijk op een TRE-fiber netwerk zitten waarin KPN jaren geleden bij de aanleg al heeft geïnvesteerd. Het nadeel daarvan is dat de aanmeldingen op deze wijk niet gelden voor het vraagbundelingsproject in het oude deel van Elst. Op de site van Reggefiber kan ik kiezen voor KPN, XS4All (dochter van KPN) en Helden van nu (ook deels dochter??).
Qua internet weet ik nog niet welke NTU men toepast maar zeker niet de Core Advanced gigabit waar Concepts mee werkt. Dus: geen separate analoge telefoonaansluitingen noch aparte poorten voor internet en ip-tv... Ook geen hoge kwaliteitsstream van Glashart media die met 16-17 MBit een veel beter signaal levert dan de zwaar gecomprimeerde en gecodeerde streams van KPN.
De mogelijkheid om me in te schrijven op Concepts (waar mijn uitdrukkelijke voorkeur naar uit gaat) is er niet, verkeerde postcode, gebied van KPNrechten en geen mogelijkheid om al JA te zeggen.
Mijn ja of nee maakt dus niets uit op het gehele vraagbundelingstraject want glasvezelinternet krijgen we toch al :P
Het laatste nieuws hoor ik van een XS4All techneut die aangeeft dat men druk doende is met de uitrol van 500MBit in deze buurt (correct me if I am wrong) en daarna gaat kijken met welke kwaliteit TV ze gaan starten. Helaas heb ik wel vaker van dit soort geruchten gehoord die zonder handtekening op papier voor mij van nul en generlei waarde zijn.....
Zo als het er nu uitziet heb ik twee keuzes:
A) wachten tot 11(13) maart en hopen dat Concepts-ICT met erg interessante aanbiedingen en hulpvaardige helpdesk naast alle andere aanbieders wordt toegelaten of me daarna alsnog opgeven voor:
B) XS4All die bij geen geslaagde vraagbundeling dan als enige overblijvende partij interessant is voor internet en bellen, TV regel ik dan lekker via CanalDigitaal, de schotel staat er gelukkig nog!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:53:
[...]

Deze (bijna) 50 plusser is ook niet antiek hoor, wat voor een beeld hebben jullie toch van onze generatie, opgevoed met de eerste LED-horloges, rekenapparaten zonder komma, dos3.3 zonder muis of andere gadgets, en nu gemigreerd naar 40 volbezette gigabit poortjes op 4 switches, 3 nassen, 4 HD-ip camera's, 2 streamers en ga zo maar door.... Ben ik nu de enige digitale malloot??, nee, er zijn er meer dus: er is nog hoop voor jullie!! :+
HAHAHA de opmerking was ook positief bedoeld

het was meer naar de jongeren toe ,die denken alleen op korte termijn en dat alles er toch wel komt zonder dat ze er iets voor moeten doen

ben zelf over de 45 dus ook niet meer zo heel jong hahah

mijn opstelling van me netwerk is ook op de toekomst gericht
2 media players 4 nassen 7 pcs en 3 laptops dit alles is verbonden via Gigabit switchen en een Pro router en een 300n wifi ,heb door het hele huis zon 150 meter kabel liggen en Zelf me schuur heeft een gigabit aansluitung :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Stelletje nerds :P
Maar ik heb die leeftijd ook nog niet bereikt (nét 40).

Ik hoop alleen dat de mensen op tijd inzien, dat als er geen glas komt in Lingewaard, ze voorlopig gedoemd zijn tot UPC of adsl.
Ik merk dat een aantal mensen in mijn omgeving toch huiverig zijn voor een overstap, naar wat dan ook, ook al betalen ze nu in verhouding veel te veel voor een armzalig 4mbit lijntje, telefoonabo van kpn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:33:

Ik hoop alleen dat de mensen op tijd inzien, dat als er geen glas komt in Lingewaard, ze voorlopig gedoemd zijn tot UPC of adsl.
Ik merk dat een aantal mensen in mijn omgeving toch huiverig zijn voor een overstap, naar wat dan ook, ook al betalen ze nu in verhouding veel te veel voor een armzalig 4mbit lijntje, telefoonabo van kpn etc.
helaas denken mensen vooral op korten termijn ,maar verwachten als ze er wel klaar voor zijn het netwerk er dan ligt
wij weten dat dit niet zo werkt ,wat ik wel vindt is dat Reggefiber nu een paar info avonden had moeten doen
zo dat mensen die wel willen ook echt hun vragen kunnen stellen
de kennis bij de glasvezel winkels is erg laag in deze ,teminste dat is mijn ervaring
en in die bus zat echt een persoon die geen kennis van zaken had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:25:
[...]

HAHAHA de opmerking was ook positief bedoeld

het was meer naar de jongeren toe ,die denken alleen op korte termijn en dat alles er toch wel komt zonder dat ze er iets voor moeten doen

ben zelf over de 45 dus ook niet meer zo heel jong hahah

mijn opstelling van me netwerk is ook op de toekomst gericht
2 media players 4 nassen 7 pcs en 3 laptops dit alles is verbonden via Gigabit switchen en een Pro router en een 300n wifi ,heb door het hele huis zon 150 meter kabel liggen en Zelf me schuur heeft een gigabit aansluitung :+
Ben reeds aan de tweede rol cat5e van 300 meter begonnen, had helaas pech dat een restant van het vorige hyuis inferieure rommel bleek te zij met dropouts, disconnects en lage snelheden tot gevolg. Nu belden gekocht voor iets meer maar meteen 119 van de 125 theoretische MBytes/sec vanaf mijn qnaps, top!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:33:

Suggesties??
Wil best wel op de bres springen maar een keus voor alleen kpn of xs4all is geen keus, hoe zit dat overigens in de rest van het dorp??
Ga meteen een fictieve postcode uittesten op de dorpsstraat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op tv gelderland bij de BUZZ iets over reggefiver en glasvezel in Angeren
de moed zak me in de schoenen
werd wel goed aangeven wat er mis gaat tijdens deze vragenbundel
zoals te veel Reclame zonder dat je echte info krijg waar je wat aan hebt
te veel providers maar vooral KPN die aan de deur blijven komen ook al zeg je dat je niet wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 21:04:
op tv gelderland bij de BUZZ iets over reggefiver en glasvezel in Angeren
de moed zak me in de schoenen
werd wel goed aangeven wat er mis gaat tijdens deze vragenbundel
zoals te veel Reclame zonder dat je echte info krijg waar je wat aan hebt
te veel providers maar vooral KPN die aan de deur blijven komen ook al zeg je dat je niet wil
ligt er aan in hoeverre je dit mis vindt gaan.
er is idd veel recleame gemaakt niet altijd met info erbij wat het nu precies inhoud, maar daarvoor verwijzen ze je ook na de info avond die is geweest/ en de reggefiber winkel om alle informatie te krijgen over hoe en wat. alleen ik kan het me wel invinden dat in sommige folders iets meer info had mogen staan wat het nu precies inhoud.
al staat wel alle info die je nodig hebt op eindelijkglasvezel.nl. maar voor bepaalde doelgroep kan ik me voorstellen die dat niet doorlezen of het niet weten

KPN heeft gewoon grootste aandeel die kunnen gewoon veel doen kwa recleame en verkoop, de mensen die langs de deur gaan komen puur verkoop verkoop, technische kennis over hoe en wat hebben ze vaak niet erg zonde.

eigenlijk had reggefiber dat zelf moeten doen langs de deuren die hadde namelijk alle 7isp's kunnen verkopen.

maar dit is allemaal marketing technisch opgezet vanuit reggefiber. daar kunnen wij verders niks aan doen.

enige wat wij kunnen doen is mensen die je spreekt en vragen over hebben netjes het uitleggen en vertelle wat het is.

maar ik hou me wel positief dat we het gaan halen

[ Voor 5% gewijzigd door jopoh op 17-02-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dit gaat niet helpen als je daar de reacties lees dan weet waarom de 30 procent nog niet gehaalt is

http://www.gelderlander.n...asvezel-in-Lingewaard.ece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 23:58:
maar dit gaat niet helpen als je daar de reacties lees dan weet waarom de 30 procent nog niet gehaalt is

ja maar ieder heeft zijn mening zo wel positief of negatief ik ga daar ook niet tussen zitten :)
maar 1ding is zeker we moeten het met zijn alle doen willen we het halen en dat is nu het belangrijkste..

we moeten gewoon positief blijven denken en gewoon afwachten tot 11maart meer kunnen we niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ik blijf wel positief hoor dat is het niet
wordt alleen zo moe van die kortzichtigheid heheh
angeren wordt ook wel het keujesgat genoemd met carnaval
de meeste daar zijn daar de achterkant er van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Inderdaad zijn er veel mensen negatief, die denken dat ze een poot wordt uitgedraaid zonder zich erin te verdiepen.
Wij, en alle mensen in mn directe omgeving, hebben al een abonnement afgesloten.
Ben gisteren nog langsgeweest bij reggefiber in Bemmel en volgens hem komen ze wel aan de 30%.
Ook kreeg ik nog een telefoontje van vodafoon, over waarom ik van hun abonnement afzag en bij KPN blijf, en ook hij dacht wel dat het door zal gaan....
Er is dus nog hoop....duimen tot 11 maart

9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy77 schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 08:43:
Inderdaad zijn er veel mensen negatief, die denken dat ze een poot wordt uitgedraaid zonder zich erin te verdiepen.
Wij, en alle mensen in mn directe omgeving, hebben al een abonnement afgesloten.
Ben gisteren nog langsgeweest bij reggefiber in Bemmel en volgens hem komen ze wel aan de 30%.
Ook kreeg ik nog een telefoontje van vodafoon, over waarom ik van hun abonnement afzag en bij KPN blijf, en ook hij dacht wel dat het door zal gaan....
Er is dus nog hoop....duimen tot 11 maart
allereerst bedank voor de info
al moet ik zeggen dat ik het vreemd blijf vinden waarom er geen info vrij wordt gegeven hoeveel we nog moeten terwijl ze als je het geloof wat de winkel en vodafoon zeggen dit wel weten

dat kan betekenen
1 of we hebben het al lang maar ze willen nog meer hebben
2 of we moeten er nog zo veel dat ze het niet durven te laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:19:
[...]

allereerst bedank voor de info
al moet ik zeggen dat ik het vreemd blijf vinden waarom er geen info vrij wordt gegeven hoeveel we nog moeten terwijl ze als je het geloof wat de winkel en vodafoon zeggen dit wel weten

dat kan betekenen
1 of we hebben het al lang maar ze willen nog meer hebben
2 of we moeten er nog zo veel dat ze het niet durven te laten zien
opties 1 zou kunnen

opties 2 geloof ik niet in, anders schrijven ze niet zo stuk in de gelderlander en maar 4weken verlening tewijl als het echt achterblijf normaal 8/12weken verlengt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
jopoh schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:36:
[...]

opties 1 zou kunnen

opties 2 geloof ik niet in, anders schrijven ze niet zo stuk in de gelderlander en maar 4weken verlening tewijl als het echt achterblijf normaal 8/12weken verlengt wordt.
Inderdaad , er worden geen cijfers gegeven en men doet er erg vaag over. Maar tot nu toe heb ik van alle kanten (KPN,Vodafone,Reggefiber) gehoord dat het wel goed komt.
Natuurlijk moeten zoveel mogelijk mensen zich aanmelden 8) .
Ik kan niet wachten 100MB internet en Full HD _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Laten we het hopen. Moet niet denken dat ik nog langer aan dit 8mbit adsl lijntje zit, nu glas in zicht is

Stond weer lekker wazig artikel in de gelderlander zag ik:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
Klopt, ik snap niet dat mensen zo huiverig zijn en willen vasthouden aan dat K#@$# UPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op zondag 19 februari 2012 @ 00:37:
Laten we het hopen. Moet niet denken dat ik nog langer aan dit 8mbit adsl lijntje zit, nu glas in zicht is

Stond weer lekker wazig artikel in de gelderlander zag ik:
ben daar een beetje tegen gas aan het geven ,pff wat een azijn zeikers daar
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste