Glasvezel in Huissen (Lingewaard), vraagje mbt IPTV

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je niet al te druk, e.e.a. Is echt we beslist denk ik.
Ondanks dat hebben 7 van de 10 huizen in ons deel bij ons deel maar gekozen voor een gratis blazen van de fiber en waren twee hiervan het op de dag dat regge zou komen het vergeten........
Vertaald naar een mix wijk van oud en jong in de rest van elst geeft dit voor een betaalde aansluiting niet echt veel hoop...
Kan nog steeds maar kiezen tussen 3 providers hier dus daar snijdt het krantenartikel wel hout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over 7 dagen weten we het ,denk niet dat ze veel tijd nodig hebben om de aanmeldingen te tellen
Padacom ,toch vreemd dat Reggefiber al bij jou in de straat al bezig zijn terwijl de vragenbundel nog loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:51
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:50:
toch maar weer tegen gas gegeven op de Gelderlander site ,kon het toch niet laten heheh
Jij ook al ;)
Ik ga eens kijken of wat kennissen zich nou al aangemeld hebben, kan ik ze anders nog ff over streep heen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-08 00:02
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:39:
over 7 dagen weten we het ,denk niet dat ze veel tijd nodig hebben om de aanmeldingen te tellen
Padacom ,toch vreemd dat Reggefiber al bij jou in de straat al bezig zijn terwijl de vragenbundel nog loopt
Dat van Padaom heeft te maken met westeraam nieuwbouw, daar heeft reggefiber gelijk neer gelegt en dus die in de wijk wonen daar kunnen zoieso voor glas kiezen zo ik weet. staat ook bij reggefiber op de site zelf meer info over.eigenlijk appart project van wat de vragenbundel is :)

ik verwacht maandag eigenlijk al de uitslag wat er gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was een beetje aan het surven totdat ik dat hieronder tegen kwam

Telecompaper - 13 feb 2012
... Oude IJsselstreek, Overbetuwe, Nederbetuwe, Lingewaard en Lingewaal. ... getekend voordat Reggefiber tot uitrol van het glasvezelnetwerk zou overgaan.

als je dit leest zou je toch zeggen het komt goed
sterke het is en of was al voor elkaar

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:11:
ik was een beetje aan het surven totdat ik dat hieronder tegen kwam

... Oude IJsselstreek, Overbetuwe, Nederbetuwe, Lingewaard en Lingewaal. ... getekend voordat Reggefiber tot uitrol van het glasvezelnetwerk zou overgaan.
waar kwam je dit tegen en meer info over wat dit in houd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:12:
[...]

waar kwam je dit tegen en meer info over wat dit in houd ??
zie de link hieronder de 4 de alinea

http://www.google.nl/#q=g...ab2928aa&biw=1920&bih=878

de info hieruit zou ik zeggen het is al voor elkaar.
:*) :*) :*) :*) :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:16:
[...]

ik lees niks bijzonders wat er op wijst dat het er al door heen is.
is gewoon nieuws bericht wat eigenlijk ook op reggefiber stond alleen dit is samengevat van alle gemeente die zelfde eind datum hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:16:
[...]

In alle gevallen moest 30 procent van de huishoudens een abonnement hebben getekend voordat Reggefiber tot uitrol van het glasvezelnetwerk zou overgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:23:
[...]

In alle gevallen moest 30 procent van de huishoudens een abonnement hebben getekend voordat Reggefiber tot uitrol van het glasvezelnetwerk zou overgaan.
dat staat er niet
zoals ik hierboven al melde
ze hebben voor de verlenging al getekend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat staat er

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Als je het hele nieuws bericht leest is het wat duidelijker.
Google heeft het bericht ingekort waardoor het lijkt dat er al getekend is maar dat is niet zo :)

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
SteveV schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:27:
Als je het hele nieuws bericht leest is het wat duidelijker.
Google heeft het bericht ingekort waardoor het lijkt dat er al getekend is maar dat is niet zo :)
idd klopt :) ik wou al zegge wordt ik nu gek met lezen.
gewoon algemeen nieuws bericht we zullen echt af moeten wachten op komende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ook vreemd is
in januari was al bekend dat de kpn winkel open zou blijven tot april

dat doen ze niet voor niets de verlenging was al gepland.

ik geloof er heilig in dat in de gemeente lingewaard de glasvezel komt

:O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet zeker dat ik het niet neem maar zit nog wel te dubben om het wel of niet aan te laten sluiten tot in de meterkast.

Gaan ze graven of boren in de tuin, weet iemand dit?

Zit er niet op te wachten dat mijn bestrating eruit wordt getrokken en er weer in gekwakt wordt.
Dit blijf je altijd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:54:
Ik weet zeker dat ik het niet neem maar zit nog wel te dubben om het wel of niet aan te laten sluiten tot in de meterkast.

Gaan ze graven of boren in de tuin, weet iemand dit?

Zit er niet op te wachten dat mijn bestrating eruit wordt getrokken en er weer in gekwakt wordt.
Dit blijf je altijd zien.
ze gaan niet graven en ook niet boren
ze schieten hem vanaf de straat naar jouw meterkast.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:57:
[...]

ze gaan niet graven en ook niet boren
ze schieten hem vanaf de straat naar jouw meterkast.
niet waar :) even correct omschijven.
de hoofdkabels worden door alle straten/stoepen gegraven die gaan open. vanaf de stoep/straat. wordt er onder je tuin door geboord na je huis toe om de kabel te leggen. bij je voordeur of de afgesproken plek samen met de aannemer zal er gat 40*40cm ongeveer kan ook kleiner zijn wat gegraven worden om de kabel op te vangen en vanaf daar je meterkast in te brengen.

zie ook http://www.eindelijkglasvezel.nl/in-de-straten.html of http://www.eindelijkglasv...tuin-gegraven-worden.html

en info video hoe het gedaan wordt staat hier : http://fiberdordrecht.nl/?Media_%2F_Video kijk na na het filmpje :Vogelbuurt Havikstraat Fase 1 hier wordt de kabel na huis geboord

hen zorgen voor dat ook alles weer netjes opgeleverd wordt zoals het was dus je blijft niet achter met rotzooi of gaten.
Ik zou hem nu zeker na je meterkast aanlaten leggen nu is het kosteloos wil je het later nog kost het je rond de 150euro en dat is dief voor je eigen geld :) dus ik zeg aanmelden

[ Voor 31% gewijzigd door jopoh op 07-03-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Hoe weet je dat het rond de 150 euro gaat kosten daarna?

De theorie is inderdaad heel mooi van het door de tuin heen boren, in de praktijk betekent dit helaas wel schade aan waterleidingen en gasleidingen.

Beroepsmatig ben ik in Haaksbergen aanwezig geweest, ten tijde van de glasvezelaanleg daar. Bejaardenhuis is 2x ontruimd omdat ze 2x door de gasleiding zijn heen gegaan, elke wijk in Haaksbergen daar had meerdere gasleidingsschades en waterschades.

Helaas zit er een flinke druk op het werk, zoveel meter per dag aanleggen, en de voornamelijke buitenlandse werknemers die daar bezig waren, keken niet zo nauw.
Enige voordeel is dat de schades die ze maken voor de meter zitten, dus geen verlies voor de bewoners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Trichoglossus schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:33:
Hoe weet je dat het rond de 150 euro gaat kosten daarna?

De theorie is inderdaad heel mooi van het door de tuin heen boren, in de praktijk betekent dit helaas wel schade aan waterleidingen en gasleidingen.

Beroepsmatig ben ik in Haaksbergen aanwezig geweest, ten tijde van de glasvezelaanleg daar. Bejaardenhuis is 2x ontruimd omdat ze 2x door de gasleiding zijn heen gegaan, elke wijk in Haaksbergen daar had meerdere gasleidingsschades en waterschades.

Helaas zit er een flinke druk op het werk, zoveel meter per dag aanleggen, en de voornamelijke buitenlandse werknemers die daar bezig waren, keken niet zo nauw.
Enige voordeel is dat de schades die ze maken voor de meter zitten, dus geen verlies voor de bewoners.
rond de 150euro staat op de reggefiber site aangeven dus is gewoon nu van belang dat jeje aanmeld kost het je niks, anders moeten ze weer stukken opgrave of de vezel schieten en daarvoor worden dan kosten in rekening gebracht.

boren gaat helaas wellis mis omdat leidingen toch anders liggen dan op de tekeningen die opgevraagd zijn of opgezocht zijn.
alleen laat het heel duidelijk zijn je draaid zelf nooit op voor de kosten of dat je het zelf moet regelen. hen zijn verplicht om de schade op te lossen in overleg met reggefiber en betreffende bedrijf die daar over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik de reacties hier zo lees blijkt dat er zelf nu nog veel onduidelijk is
vind dat Reggefiber daar schuldig aan is
te veel belangrijke info staat alleen online ,maar niet in de folders die mensen thuis hebben gekregen

daardoor is er verwarring gekomen en veel mensen hebben het vertrouwen in reggefiber en glasvezel verloren
en hebben zich niet aangemeld

zo dat moest ik even kwijt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:10:
[...]

niet waar :) even correct omschijven.
de hoofdkabels worden door alle straten/stoepen gegraven die gaan open. vanaf de stoep/straat. wordt er onder je tuin door geboord na je huis toe om de kabel te leggen. bij je voordeur of de afgesproken plek samen met de aannemer zal er gat 40*40cm ongeveer kan ook kleiner zijn wat gegraven worden om de kabel op te vangen en vanaf daar je meterkast in te brengen.

zie ook http://www.eindelijkglasvezel.nl/in-de-straten.html of http://www.eindelijkglasv...tuin-gegraven-worden.html

en info video hoe het gedaan wordt staat hier : http://fiberdordrecht.nl/?Media_%2F_Video kijk na na het filmpje :Vogelbuurt Havikstraat Fase 1 hier wordt de kabel na huis geboord

hen zorgen voor dat ook alles weer netjes opgeleverd wordt zoals het was dus je blijft niet achter met rotzooi of gaten.
Ik zou hem nu zeker na je meterkast aanlaten leggen nu is het kosteloos wil je het later nog kost het je rond de 150euro en dat is dief voor je eigen geld :) dus ik zeg aanmelden
wat jij hierboven schrijf klopt op een ding na.

als we de 30 procent halen dan krijg iedereen de aansluiting in de meterkast
alleen diegene die zich hebben aangemeld bij een provider krijgen een origineel kastje in de meterkast
en die zich niet heeft aangemeld bij een van de providers krijgt een dummy in de meterkast te zitten.

als je later dan toch nog van plan bent om de glasvezel te nemen
dan betaal je extra kosten
en dit is niet mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ik wil helemaal geen modem in de meterkast, ik wil in de woonkamer, anders gaat het mis met de aansluitingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Trichoglossus schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:56:
Ik wil helemaal geen modem in de meterkast, ik wil in de woonkamer, anders gaat het mis met de aansluitingen :(
Je kan in overleg met de aannemer ook kiezen voor om hem ergens anders te laten plaatsen geen enkel probleem :) dat is wel voordeel van deze aanleg je hebt zelf de keuze waar je hem wilt hebben.

@ nooit gedacht.
mensen die zich niet inschrijven krijgen idd wel een dummy modem.
maar je kan ook geen toestemming geven voor de kabel in je tuin dan krijg je helemaal niks 4weken voor de aanleg in de straat krijg je een kaart waarop je toestemming moet geven ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog nieuws onder de horizon
heeft iemand,iets gelezen of gehoord. ????????????????

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:17
jopoh schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:26:
[...]

@ nooit gedacht.
mensen die zich niet inschrijven krijgen idd wel een dummy modem.
maar je kan ook geen toestemming geven voor de kabel in je tuin dan krijg je helemaal niks 4weken voor de aanleg in de straat krijg je een kaart waarop je toestemming moet geven ja of nee.
blazen ze in deze nog niets naar binnen dan? Snap hem namelijk niet helemaal(zal wel aan mij liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
supercop7373 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 22:11:
[...]

blazen ze in deze nog niets naar binnen dan? Snap hem namelijk niet helemaal(zal wel aan mij liggen)
ze blazen lang niet alles in sommge kabels zit al standaard de vezel geleverd.
maar is volgens mij ook afhankelijk van het project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al is het in een holle boomstam ,als ik het maar binnen krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Precies en het mag van mij ook via de achterdeur als ik het maar krijg.
Desnoods help ik mee graven :9

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Goh, denkende aan de tijd van vroeger, zonder internet thuis. Nu kunnen we niet meer zonder >:)

Nog een paar nachtjes slapen......en dan zal het nog wel ff duren voordat we het weten.

En anders zitten we voorlopig nog opgescheept met die gare regiokabel of adsl in Huissen

[ Voor 50% gewijzigd door Trichoglossus op 09-03-2012 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 00:51:
Goh, denkende aan de tijd van vroeger, zonder internet thuis. Nu kunnen we niet meer zonder >:)

Nog een paar nachtjes slapen......en dan zal het nog wel ff duren voordat we het weten.

En anders zitten we voorlopig nog opgescheept met die gare regiokabel of adsl in Huissen
Als alternatief wellicht een straalverbinding opbouwen met een van de 1000? Woningen in de wijk waar "verglaasd" wordt? Lijkt me mooi technisch experiment, het leger doet dit al eeuwen.
Sterkte met het wachten iig! Ik ben na 8 jaar wachten bijna bij de eindstreep aanbeland: het ondergrondse verdeelpunt met max 4 192-aders ligt er al en vanaf komende maandag/ dinsdag wordt de voeding vanaf het transportpunt hiernaartoe geblazen al alles goed gaat.
Omdat ze hebben moeten zoeken hebben ze de volgorde omgegooid en wordt er een live glasvezeltje meteen opgelast en doorgeblazen naar mijn 500 meter verderop liggende meterkast.
Met heel veel geluk zou ik dan eind komende week online moeten zijn *O*

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:39:
Nee hoor, dit deel wordt "verglaasd" en maakt gebruik van de reeds in de bouw gelegde transportleidingen van 7 x 12 mm tubes naar het ondergrondse oplaspunt op 500 meter afstand van mijn woning.
Dit staat dus los van de "nieuwbouw" in Elst.
Heb ik ook eens mazzel na 8 jaar wachten, toen ik uit Arnhem naar Elst verhuisde moest ik helaas de vlak daarna aangelegde XMS verbinding achterlaten..... (was trouwens het enige wat ik jammer vond :P !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 07:30:
[...]

Nee hoor, dit deel wordt "verglaasd" en maakt gebruik van de reeds in de bouw gelegde transportleidingen van 7 x 12 mm tubes naar het ondergrondse oplaspunt op 500 meter afstand van mijn woning.
Dit staat dus los van de "nieuwbouw" in Elst.
Heb ik ook eens mazzel na 8 jaar wachten, toen ik uit Arnhem naar Elst verhuisde moest ik helaas de vlak daarna aangelegde XMS verbinding achterlaten..... (was trouwens het enige wat ik jammer vond :P !)
ok je verhaal is me nu pas duidelijk hehe

wens je veel plezier met je glasvezel ,nu wij nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor wat het waard is nog 2 die hier in de straat zich hebben aangemeld
10 uit 13 huizen gaan er voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:14:
voor wat het waard is nog 2 die hier in de straat zich hebben aangemeld
10 uit 13 huizen gaan er voor
ieder die zich aanmeld telt gewoon hoe meer mensen hoe beter het is :) is nu echt spannend.
ben echt benieuwd wat de inschrijfdag morgen in huissen en bemmel nog opleverd.
kan haast niet meer wachten tm maandag denk namelijk dat het van vrij snel bekend gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat denk ik ook ,en mocht we te kort komen hoop ik dat we de zelfde kans krijgen als bij andere vragenbundels ook is gebeurt
denk dat we rond de 100 te kort gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Honderd te kort op 45.789 man.
Denk niet dat ze daar moeilijk over zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:40:
Honderd te kort op 45.789 man.
Denk niet dat ze daar moeilijk over zouden doen.
100 huizen
lingewaard heefft rond de 12000 huizen met het buitengebeid meegerekend

dus er zijn rond de 4500 huizen nodig ,dus 4400 doen er mee deze cijfers zijn zonder het buitengebied

dus dat is 2 procent te kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:44:
[...]

100 huizen
lingewaard heefft rond de 12000 huizen met het buitengebeid meegerekend

dus er zijn rond de 4500 huizen nodig ,dus 4400 doen er mee deze cijfers zijn zonder het buitengebied

dus dat is 2 procent te kort
als gemeente lingewaard ongeveer 12000 woningen heeft
dan hebben we aan 3600 aanmeldingen genoeg.
8)7 8)7

ik blijf erbij dat de glasvezel er in de gemeente
lingewaard gewoon komt. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:27:
[...]

als gemeente lingewaard ongeveer 12000 woningen heeft
dan hebben we aan 3600 aanmeldingen genoeg.
8)7 8)7

ik blijf erbij dat de glasvezel er in de gemeente
lingewaard gewoon komt. _/-\o_
als het inderdaad 3600 is dan komen we 3.5 procent te kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:20:
[...]

als het inderdaad 3600 is dan komen we 3.5 procent te kort
op 12feb kwamen we 3% te kort ongeveer dat moet nu lijkt me minder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:33:
[...]

op 12feb kwamen we 3% te kort ongeveer dat moet nu lijkt me minder zijn
nee dat klopt ook als je van 4500 uit ga
niet bij 3600 hehehe dan wordt de procenten weer hoger

op 12 FEb was volgens Reggefiber een te kort van 150 en dat is bij 4500 aanmeldingen 3 procent
bij 3600 ligt het hoger :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:47:
[...]

nee dat klopt ook als je van 4500 uit ga
niet bij 3600 hehehe dan wordt de procenten weer hoger

op 12 FEb was volgens Reggefiber een te kort van 150 en dat is bij 4500 aanmeldingen 3 procent
bij 3600 ligt het hoger :+
jongens kom nou, we kunnen toch nog wel een beetje tellen

dus bij 4500 liggen de aantallen lager als bij 3600 echt niet

3% van 4500 is 135
3% van 3600 is altijd nog 108

wat jij hier boven zeg klopt niet
7(8)7 7(8)7 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk het zit zo 1 procent van 4500 is 45 als je dan 150 nog nodig hebt dan is dat 3.3 procent dus is dat 26.7procent die zich hebben aangemeld

1 procent van 3600 is 36 om aan de 150 te komen heb je 4.1 procent nodig om aan de 150 te komen ,dan heb maar 25.9 procent van de 30 die nodig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het druk is geweest bij de winkels in bemmel of huissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag foto's gemaakt van de geblazen tubes door de transportbuizen naar mijn wijk.
Maandag wordt de hoofdvoeding vanaf het cityPOP in Elst naar mijn wijk geblazen over bijna een kilometer afstand en deze week worden de 2mm vezels vanaf de odergrondse verdeelpunten (VDC's) geblazen en opgelast op de live glasvezels.
E.e.a. gaat nu echt rap vooruit.
Hoop dat ik straks de eerste Elstenaar ben met een upload van 100!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Wrijf het er ff lekker in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je niet druk man!, het komt er echt wel! 8)
Je gelooft toch niet dat ze voor een handjevol klanten (lees: amper 1000) een wijkcentrale inrichten, de cityPOP inrichten en daarna de boel zo laten?
Als je heel erg graag wilt, in onze wijk staan een paar woningen te koop, INCLUSIEF voorbereide NTU :P
Anders zetten we gewoon een straalverbinding op, leuk experiment en al eerder gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:14:
[...]

Maak je niet druk man!, het komt er echt wel! 8)
Je gelooft toch niet dat ze voor een handjevol klanten (lees: amper 1000) een wijkcentrale inrichten, de cityPOP inrichten en daarna de boel zo laten?
Als je heel erg graag wilt, in onze wijk staan een paar woningen te koop, INCLUSIEF voorbereide NTU :P
Anders zetten we gewoon een straalverbinding op, leuk experiment en al eerder gedaan
wifi werkt ook 7 jaar terug met iemand in het buiten gebied over 5 km een goede verbinding behaald
werkte prima en dat was zonder een booster dus met 500mw wat was toegestaan
maar das leuk voor internet de rest gaat niet werken natuurlijk
gewoon krijgen waar we recht op hebben ,we steken wel onze nek uit ,terwijl die azijn zeikers maar afwachten
in de hoop dat ze een beter aanbood krijgen van de providers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rustig blijven :9

maar ik voel met je mee daar niet van

als het wel doorgaat hebben wij de betere deal .pff klink als een KPN spotje hehe

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had me aangemeld bij glasvezel.nu

lees hieronder het droevige bericht

vandaag word waarschijndelijk al niet meer mee geteld.

http://www.glasvezel.nu/n...erzicht-glasvezel-week-10

^) ^) ^) ^) ^) ^) ^) ^) ^)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:50:
ik had me aangemeld bij glasvezel.nu

lees hieronder het droevige bericht

vandaag word waarschijndelijk al niet meer mee geteld.

http://www.glasvezel.nu/n...erzicht-glasvezel-week-10

op reggefiber site is nog niks te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:04:
[...]

op reggefiber site is nog niks te zien
idd kan iemand dit nog bij de glasvezel winkel navragen hoe dit zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dit wel vreemd
is een bericht van gisteren middag

ik word er niet goed van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:08:
ik vind dit wel vreemd
is een bericht van gisteren middag

ik word er niet goed van
die site heeft het wel vaker mis en verwijst naar een oud bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:07:
[...]

idd kan iemand dit nog bij de glasvezel winkel navragen hoe dit zit ?
ik niet weg nu ,probeer het eens via de email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb kpn gebeld ik word er dadelijk over terug gebeld

ze gaan informeren hoger op

we horen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:17:

ok bedank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het bericht echt waar is ,dan heeft REggefiber ons een maand voor de gek gehouden
Bah

heb een email met die link met de vraag hoe dit kan ,kijken of er een reactie er op komt

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:17:

al iets gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee nog niets duurd wel lang
die vrouw van kpn schrok er zelf van
ze vertelde dat ze de vorige keer er al heel dicht bij zaten
en dat het eindelijk niet meer mis kon gaan
daarom vond ze het verhaal ook zo vreemd en gaat ze informeren

zodra ik wat hoor zet ik het er meteen op
anders bel ik straks zelf weer
ze kan nu wel klanten aan het helpen zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:39:
[...]

nee nog niets duurd wel lang
die vrouw van kpn schrok er zelf van
ze vertelde dat ze de vorige keer er al heel dicht bij zaten
en dat het eindelijk niet meer mis kon gaan
daarom vond ze het verhaal ook zo vreemd en gaat ze informeren

zodra ik wat hoor zet ik het er meteen op
anders bel ik straks zelf weer
ze kan nu wel klanten aan het helpen zijn.
heb mail verstuurt nog niks terug gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:42:
[...]

heb mail verstuurt nog niks terug gezien
waar heb je mail naar toegestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:43:
[...]

waar heb je mail naar toegestuurd
naar Reggefiber Zelf met de link vAn je post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:44:
[...]

naar Reggefiber Zelf met de link vAn je post
die zullen wel niet reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:45:
[...]

die zullen wel niet reageren.
hebd laats een mail daar naar toegestuurt en krijg ik wel reactie terug dus.. even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Even op dit terug te komen..

Kpn winkel in bemmel waren verschillende klanten binnen dus goed tekenen dat het nog steeds leeft onder de lingewaard inwoners :) denk dat daar de aanmeldingen nog wel doorlopen vandaag.

nog even in de reggefiber winkel in bemmel geweest.

Even met ze gesproken en ook over het nieuws artikel van glasvezel.nu
hen zeide gelijk dit staat compleet los van ons. en laat het duidelijk zijn dat wij pas maandag echt tellen en het daarna bekent maken, dus nieuws bericht kan je als onbetrouwbaar beschrijven. ze vonden het wel slecht dat het zo geschreven werdt en bepaalde informatie ontbrak in het bericht

bij de reggefiber winkel waren onderandere concept ict, lijbrand ict, vodafoon aanwezig om uitleg te gegeven en abbo te verkopen.

wat ik wel te horen kreeg is we zaten er nu echt heel dicht er tegen aan dus nog alle hoop mensen :) en laten we afwachten waar reggefiber maandag/komende week mee komt.
dan heeft reggefiber pas echt geteld.

en mocht het nog net te kort zijn en reggefiber heeft er nog vertrouwen in dan kunnen ze nog een verlening doen.

we hebben nog steeds all hoop mensen :)

[ Voor 12% gewijzigd door jopoh op 10-03-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je verhaal klopt dit hoorde ik ook in angeren in de reggefiber bus
hij kon me wel huissen en doornenburg zaten over de 30 procent
bemmel wist die niet ,maar angeren zit onder 27 procent zo als verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:13:
Even op dit terug te komen..

Kpn winkel in bemmel waren verschillende klanten binnen dus goed tekenen dat het nog steeds leeft onder de lingewaard inwoners :) denk dat daar de aanmeldingen nog wel doorlopen vandaag.

nog even in de reggefiber winkel in bemmel geweest.

Even met ze gesproken en ook over het nieuws artikel van glasvezel.nu
hen zeide gelijk dit staat compleet los van ons. en laat het duidelijk zijn dat wij pas maandag echt tellen en het daarna bekent maken, dus nieuws bericht kan je als onbetrouwbaar beschrijven. ze vonden het wel slecht dat het zo geschreven werdt en bepaalde informatie ontbrak in het bericht

bij de reggefiber winkel waren onderandere concept ict, lijbrand ict, vodafoon aanwezig om uitleg te gegeven en abbo te verkopen.

wat ik wel te horen kreeg is we zaten er nu echt heel dicht er tegen aan dus nog alle hoop mensen :) en laten we afwachten waar reggefiber maandag/komende week mee komt.
dan heeft reggefiber pas echt geteld.

en mocht het nog net te kort zijn en reggefiber heeft er nog vertrouwen in dan kunnen ze nog een verlening doen.

we hebben nog steeds all hoop mensen :)
en was het druk in de winkel of was jij alleen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:35:
je verhaal klopt dit hoorde ik ook in angeren in de reggefiber bus
hij kon me wel huissen en doornenburg zaten over de 30 procent
bemmel wist die niet ,maar angeren zit onder 27 procent zo als verwacht
oke mooi dan klopt jou en mij info daar ons op vast houden nu.
angeren lager zit trekt huissen dan weer recht, maar dan moet bemmel en gendt ook tegen de 30% en het liefst er overheen. als we in het eind gemiddelde maar op 30% zitten.

elke aanmeldingen die ergens gedaan wordt telt gewoon heel hard mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:40:
[...]

en was het druk in de winkel of was jij alleen :9
bij reggefiber stond op dat moment dat ik er ff was 2 andere klanten in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf net terug gebeld met kpn
ze vertelde dat ze nog niets had gehoord van haar manager ook omdat het zaterdag is.

ze vertelde dat ze totaal niet op de hoogte was van het bericht dus we laten dat maar voor wat het is.

de mederwerkster was wel positief over de glasvezel
zo als ik van haar hoorde komt het wel goed.

*O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:41:
Ik heb zelf net terug gebeld met kpn
ze vertelde dat ze nog niets had gehoord van haar manager ook omdat het zaterdag is.

ze vertelde dat ze toetaal niet op de hoogte was van het bericht dus we laten dat maar voor wat het is.

de mederwerkster was wel positief over de glasvezel
zo als ik van haar hoorde komt het wel goed.
dat gaf me de info die net heb gekregen ook dus positief blijven al valt het niet mee hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo even een reactie op dat bericht gegeven op glasvezel.nu
kijken of er een reactie op komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Overbetuwe zaten wij vorige week op 33,9 procent,
Dat betekend dat Overbetuwe een Go zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:57:
In Overbetuwe zaten wij vorige week op 33,9 procent,
Dat betekend dat Overbetuwe een Go zal krijgen.
ok van welke bron heb je die info dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk in een computer winkel die ´vodafone´ dealer is,
en vorige week kregen wij al een taart met gefeliciteerd en de regio manager gaf dit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:24:
Ik werk in een computer winkel die ´vodafone´ dealer is,
en vorige week kregen wij al een taart met gefeliciteerd en de regio manager gaf dit aan.
weet je ook iets over lingewaard of die het ook heeft gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:43:
[...]

weet je ook iets over lingewaard of die het ook heeft gehaald
Wachten duurt lang hé 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja best wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok antwoord van reggefiber op me email

Beste x,

Wij hebben ook dit bericht gekregen.
Als je echter de bron in dit bericht aanklikt staat er dat Lingewaard ''nog niet storm loopt voor glasvezel'', maar niet dat het er absoluut niet komt.

Voorbarig ook om dit op internet te verspreiden terwijl er vandaag nog een belangrijke inschrijfdag is.

Met vriendelijke groet naam weg gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ach wees blij dat bij jullie al gekeken wordt of de 30% gehaald kan worden, hier in Duiven wordt nog niks gedaan :(
Hopelijk starten ze hier ook binnenkort, ik hem al wel gelezen dat men op 19 maart start voor Wehl en Gaanderen, maar dat is de verkeerde kant op gezien vanuit Zevenaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 13:39
Dutch3men schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:56:
Ach wees blij dat bij jullie al gekeken wordt of de 30% gehaald kan worden, hier in Duiven wordt nog niks gedaan :(
Hopelijk starten ze hier ook binnenkort, ik hem al wel gelezen dat men op 19 maart start voor Wehl en Gaanderen, maar dat is de verkeerde kant op gezien vanuit Zevenaar :p
Tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok de laatste 30 min gaan in nog even duimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:29:
overbetuwe stond er toch zo slecht bij ???
als ik nu hier voor lees waren ze er vorige week al

en vorige week 6 maart stond nog in de gelderlander overbetuwe en lingewaard lopen niet echt
warm voor de glasvezel.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://www.gelderlander.n...rbetuwe-en-Lingewaard.ece

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:39:
[...]

overbetuwe stond er toch zo slecht bij ???
als ik nu hier voor lees waren ze er vorige week al

en vorige week 6 maart stond nog in de gelderlander overbetuwe en lingewaard lopen niet echt
warm voor de glasvezel.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
yup schiet mij maar lek ,zal blij zijn als we dit achter de rug hebben ongeacht hoe de afloop zal zijn

je zou bijna gaan denken dat de berichten door UPC de wereld worden in geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:29:
Zo 17uur geweest zit er op voor de winkels, alleen nog online aanmelden kan nu nog..

Nu met zijn alle het beste duimen en dat we maandag/dinsdag krijgen te horen wat het geworden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopoh schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:07:
[...]

Zo 17uur geweest zit er op voor de winkels, alleen nog online aanmelden kan nu nog..

Nu met zijn alle het beste duimen en dat we maandag/dinsdag krijgen te horen wat het geworden is
denk maandag al ,overleg is op maandag volgens de persoon bij reggefiber

Afbeeldingslocatie: http://www.lieke-plaza.nl/verschillende%20texten/duimen1a.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb goed en slecht nieuws.........
Het goede is dat Overbetuwe door gaat (net ergens stiekum in een systeem meegekeken >:) )
Lingewaard gaat het waarschijnlijk niet redden als ze op de huidige score (minder dan 26%) worden afgerekend.
Hoop voor jullie dat men er nog een weekje aan vastknoopt om ook de laatste procentjes erbj te sprokkelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:26:
Het goede is dat Overbetuwe door gaat (net ergens stiekum in een systeem meegekeken >:) )
Lingewaard gaat het waarschijnlijk niet redden als ze op de huidige score (minder dan 26%) worden afgerekend.
Hoop voor jullie dat men er nog een weekje aan vastknoopt om ook de laatste procentjes erbj te sprokkelen!!
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas anoniem, Elst (overbetuwe) zat op 29,65% en Lingewaard op slechts 26,6%
Snap niet waar de hierboven genoemde 30+ % vandaan kwam.
Nu hopen op een extra maand of er van uit gaan dat men op de laatste procenten de boel niet kapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Ik zie het somber in als die procenten kloppen voor Lingewaard...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:51:
[...]

Nu hopen op een extra maand of er van uit gaan dat men op de laatste procenten de boel niet kapt.
de waarde 30 plus is gezegt voor doornenburg en huissen
de bron was de vent van reggefiber die in die bus stond in angeren
kijk als je daar al niet vanuit kan gaan hou het toch wel een beetje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 22:39:
Ik zie het somber in als die procenten kloppen voor Lingewaard...............
weet bijna wel zeker dat angeren de oorzaak is dat lingewaard nu geen glasvezel gaat krijgen
stelletje boeren daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:51:
[...]

zijn die procenten met de aanmeldingen van vandaag er bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 18:26:
dus 150 te kort Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
Laat Angeren dan erbuiten vallen. Leg het maar aan in de rest van de durpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trichoglossus schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 23:19:
Laat Angeren dan erbuiten vallen. Leg het maar aan in de rest van de durpen :)
dat heb ik na gevraag vanmiddag maar kan technisch niet of is te duur dan

heb btw heb voor de lol uit gerekend als 4300 ,mensen zouden bij betalen voor de 150 die wij nog missen als het klopt wat padacom zegt
ik ga van 430 euro uit per aansluiting uit doe je dat maal 150 en je gedeeld dit door de 4300 die zich wel hebben aangemeld
is het nog geen 20 euro per aansluiting in lingewaard

en die zich nu niet hebben aangemeld betalen dan maar meer, hadden die zich maar moeten aanmelden

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 18:43
Volgens dit bericht ligt het juist aan Bemmel en niet aan de dorpen?!

http://www.deweekkrant.nl...emmel_blijft_wat_achtera_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Te droevig voor woorden als we het niet halen....ik begin er steeds meer aan te twijfelen

9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkpeters schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:52:
Volgens dit bericht ligt het juist aan Bemmel en niet aan de dorpen?!

http://www.deweekkrant.nl...emmel_blijft_wat_achtera_
als dat zo is ,is het helemaal droevig
denk ook niet dat reggefiber ons nog een kans geven

mogelijk dat de gemeente in een overleg naar Reggefiber toe nog wat kan betekenen
want het is ook in belang vd gemeente dat er glasvezel komt

maar die zullen in het nieuwe gemeentehuis WEL glasvezel hebben
en wij burgers moeten maar zien
al met al zal lingewaard ver achter blijven de komende jaren door dit en zullen de jongeren naar andere plaatsen trekken ,om dat die wel meer mogelijk heden hebben dan lingewaard

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 09:51:
[...]

als dat zo is ,is het helemaal droevig
denk ook niet dat reggefiber ons nog een kans geven

mogelijk dat de gemeente in een overleg naar Reggefiber toe nog wat kan betekenen
want het is ook in belang vd gemeente dat er glasvezel komt

maar die zullen in het nieuwe gemeentehuis WEL glasvezel hebben
en wij burgers moeten maar zien
al met al zal lingewaard ver achter blijven de komende jaren door dit en zullen de jongeren naar andere plaatsen trekken ,om dat die wel meer mogelijk heden hebben dan lingewaard
dat nieuws bericht is van net na de verlening, je weet dus niet als dat in de tussentijd bijgetrokken is.
plus bemmel heeft gewoon gedeelte waar veel oudjes wonen wat ook niet meewerkt natuurlijk.

ik hoop dat reggefiber nog een verlening dan pland met een goede actie er aanvast om toch die laatste mensen binnen te halen.
hoop ook dat de gemeente dit in ziet om er ook aan mee te werken is ook in hen belang.

En ja gemeente huis heeft glasvezel liggen ook zelfs na de gemeente werf toe. dus hen weten hoe het is
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste