Je stream is een beetje fucked up

. Die laatste broadcast van je heeft alleen maar zwart beeld (wel geluid) en je huige stream toont alleen het loading screen en een bewegende cursor + geluid (je bent duidelijk aan het spelen). Hopelijk kun je dat nog fixen, zou nog wel wat willen zien.
Wat je zegt over die perks vind ik erg verontrustend. Ik weet niet of er een gamemode (of ladder oid) aanwezig zal zijn waarin dat soort dingen niet aanwezig zijn, maar anders zit ik echt niet meer op dit spel te wachten. Hoe kan zoiets uberhaupt balanced zijn?
Edit: potje is afgelopen, zie het scorescreen etc wel weer. Lijkt er dus op dat alleen echt ingame beelden niet te zien zijn op je stream.
Edit 2: je bent een nieuw potje gestart, nu zien we een stilstaand beeld ingame

. We zien de map nu dus wel etc, maar het staat stil.
Edit 3: de stream werkt nu goed. Je gaat erg snel over die perks heen, maar kan soms net de tooltips lezen. Lijkt me erg lame tbh, ookk niet eerlijk als je tegen nieuwe spelers speelt lijkt me. Zie misschien iets vreselijk over het hoofd met die perks, maar ze lijken me echt duidelijk Pay 2 Win?
Verder zijn de unit animaties soms vreselijk. Als ze op een bepaalde manier draaien lijkt het net of ze over de grond glijden ipv rijden.
Edit zoveel: die perks zijn dus niet met echt geld maar met een ingame currency te kopen die je krijgt als je speelt begrijp ik net. Dat maakt het dus dat het geen P2W is, toch lijkt het me maar een vervelende mechanic. Spelers kunnen even goed zijn, maar omdat de een veel meer / langer speelt is hij toch in het voordeel? Meh

. En dan krijg je dus b.v. mirrors waarbij een speler goedkopere infantry heeft en de andere sterkere tanks, dat kan qua balance toch niet goed gaan?
[
Voor 54% gewijzigd door
Wmm op 04-10-2013 00:21
]