Die gast is wel een noob haha.. Alleen maar dezelfde tanks bouwen

.. Ook nog verkondigen dat hij heeft gewonnen

De medespeler van hem heeft al het vuile werk opgeknapt hij kwam op het allerlaatste met 5 tankjes aankakken
Structuur is in ieder geval exact hetzelfde gebleven. Aangezien ik eigenlijk alleen maar online heb gespeeld bij de originele Generals ziet het er wel meteen vertrouwd uit. Het is niet
eenvoudiger oppervlakkiger of juist veel dieper geworden. Dat vind ik persoonlijk heel fijn omdat ik dit toch qua speelstijl het best bij mij vind passen.
De map waarop gespeeld wordt, lijkt exact op twilight flame in ieder geval, alleen iets gekanteld. Ik hoop dat de mapindeling in ieder geval ook veel hetzelfde is gebleven. Dus, van een aantal kanten een beetje ingesloten waarbij je dus je basis kunt verdedigen door middel van de toegangswegen te bewaken. Van alle kanten aangevallen worden vind ik nooit zo geweldig.
Ik krijg in ieder geval dat ouderwetse gevoel weer terug. De graphics zien er daarbij weer wat realistischer uit. Spreekt mij allemaal aan! Ben zelfs bereid wat geld uit te geven om alle commanders snel onder de knie te krijgen. Enige echte tegenvaller kan ontstaan doordat het spel niet gevonden gaat worden door het grote publiek. (voornamelijk door de missers uit het verleden) Dat is mijn grootste vrees
Edit: Laten we hopen op de gamescom meer te weten te komen! Het spel is in ieder geval aanwezig bij EA. Mensen die toevallig die kant op gaan

Graag meer filmpjes maken! haha
[
Voor 6% gewijzigd door
Chrosser op 19-08-2013 16:11
]