Ik schrok wel even van 2013, dat is wel heel lang wachten :C

Maar ik ben wel benieuwd, deel één was geweldig, ik hoop dat deze het kan evenaren of zelfs nog beter wordt.

(Toch maar hun eigen engine de deur uit gedaan...?)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ben benieuwd hoe het gaat worden nu BioWare er achter zit ipv een EA eigen studio.quote: Bart de WinterCommand & Conquer: Generals 2 heeft minimaal een Windows Vista SP1-systeem met een 2GHz-dualcoreprocessor nodig. Verder wordt 2GB werkgeheugen en 20GB vrije schijfruimte verwacht. De grafische kaart moet voorzien zijn van 512MB videogeheugen en overweg kunnen met DirectX 10. Een ATI Radeon 3870 of Nvidia GeForce 8800GT worden als voorbeeld gegeven. Een Windows 7-systeem met een quadcoreprocessor, 4GB werkgeheugen en een DirectX 11-videokaart met 1GB videogeheugen wordt aangeraden.
[Voor 61% gewijzigd door CH4OS op 11-12-2011 11:20]
Lijkt me leuk, hopelijk kunnen we weer gigantische basissen bouwen.
"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |
vermoed dat er ofwel op blueray gereleased wordt of downloadcontent bij zit.NoFearCreations schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:20:
Damn 20GB vrije ruimte. Op hoeveel DVD's komt de fysieke versie dan wel niet.
de trailer ziet er wel heftig uit, iemand die weet of dit ongeveer ingame kwaliteit wordt?

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Staat er toch bij?WPN schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:28:
[...]
de trailer ziet er wel heftig uit, iemand die weet of dit ongeveer ingame kwaliteit wordt?
[Voor 34% gewijzigd door anandus op 11-12-2011 11:30]
De trailer op de FP is dezelfde, daar wordt wel een opmerking bij gedaan dat het in-game footage is. Gezien de engine is dat ook niet zo gek: Frostbite 2 is namelijk de gebruikte engine, die óók voor Battlefield 3 gebruikt is.WPN schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:28:
vermoed dat er ofwel op blueray gereleased wordt of downloadcontent bij zit.
Als je het interview leest, dan zeggen ze: "Players are going to command massive armies on a battleground that is fully destructible."
- Frostbite 2
- PC Only
- Destruction
- BioWare storytelling.
Ik heb goede hoop dat het goedkomt.
Edit: Jon Van Caneghem (Might and Magic, HOMAM) heeft daar de leiding, dus het moet wel goedkomen

[Voor 19% gewijzigd door Relief2009 op 11-12-2011 11:39]

Waarsschijnlijk zijn alle units gevoice-actNoFearCreations schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:20:
Damn 20GB vrije ruimte. Op hoeveel DVD's komt de fysieke versie dan wel niet.

Nee imho is CoH een betere RTS maar daar kun je minder base builden helaas:/LuckyLukeNL schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:33:
ben echt blij, speel deze game nogsteeds en vind het nog steeds de beste strategy game die er is. het oneindig bouwen vind ik zo goed.helaas wel tot 2013 wachten. pfff....xd
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
http://social.bioware.com...Generals-2-8812138-1.html
En hier nog een interview: http://www.gamespot.com/n...6347424?tag=topslot;img;2
Dit stukje viel me erg op en bevestigt mijn vermoedens. Ondanks dat dit een rebrand is van Victory Games, je merkt dat Ray Muzyka ook actief betrokken zal zijn bij C&C wat natuurlijk op zijn minst een kwalitatieve game moet opleveren.
GS: The studio was originally announced as Victory Games back in February. Why re-brand it as a BioWare studio at this point?
RM: When BioWare became its own label within EA, one of the biggest opportunities we had was to carefully consider ways to expand our portfolio. We (and I) have always been huge fans of the strategy genre--I met with Jon and his team and found we shared a lot of the same core values and commitment to quality. I am thrilled to have Jon and his team on board in the BioWare Label.
[Voor 70% gewijzigd door Relief2009 op 11-12-2011 14:27]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Inderdaad command & conquer 2 is tiberian sunPostius schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:31:
Pas de titel even aan aub. Command en COnquer is niet gelijk aan generals.

Jammer van die 2013, als dat het wachten maar waard wordt. Speel nu nog regelmatig Generals, alleen niet meer online. Ik speel alleen maar korte heftige spelletjes met alles op Hard.
Damn, moet ik weer een snelle bak gaan bouwen ivm system req

Maar wat verlang ik terug naar Red Alert

[Voor 25% gewijzigd door Mrs Redhair op 11-12-2011 18:33]
Instagram:Ambitielozemeisjes
Ik snap hem niet?Weiman schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:33:
Wie C&C: Generals zegt, zegt: YouTube: teh_pwnerer pwns cnc3
Wie Generals zegt, zegt CNC3 uitspelen ofzo

Dat scheelt wel. Denk ik.Relief2009 schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:35:
Edit: Jon Van Caneghem (Might and Magic, HOMAM) heeft daar de leiding, dus het moet wel goedkomen
Hij heeft een goede track record, maar RPG's en fantasy TBS'en zijn natuurlijk wel andere koek dan een 'realistische' RTS.
Maar ik geef hem het voordeel van de twijfel

Ik vind het wel jammer dat China er niet inzit. WTF? Geen 'China will grow larger'?

Ach, over 3 weken kan je al zeggen 'hij komt volgend jaar'Led Zep schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:24:
Jammer van die 2013 [...]

[Voor 61% gewijzigd door anandus op 11-12-2011 18:43]

Al vond ik het GLA ook wel cool, met hun Angry Mob

[Voor 43% gewijzigd door Mrs Redhair op 11-12-2011 18:39]
Anoniem: 264894
Volkomen mee eens, COH is beter maar Generals blijft nr 2 voor mijXenomorphh schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:02:
[...]
Nee imho is CoH een betere RTS maar daar kun je minder base builden helaas:/

Anoniem: 264894
Haha heerlijke audio!!!Led Zep schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:38:
Yeah, China will grow larger.
Dit blijft toch 1 van mijn favo's:
YouTube: C&C Generals — SCUD Launcher Audio=
Maar toch vond ik zero hour een erg leuke game!
Wat was er niet C&C aan?TheProf82 schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:19:
Ziet er erg veelbelovend uit. Generals vond ik eerst maar matig vanwege de C&C-branding, het voelde niet echt als C&C aan voor mij.
Het was een RTS, je had ventjes, tankjes en superwapens. Je moest gebouwtjes bouwen en 'harvesten'.
Al was dat laatste wel vanaf supply docks, in plaats van harvest-veldjes, misschien was dat het dat het niet C&C maakte?
Betekent niet dat het spel niet erg vermakelijk was.
En zo speel ik alweer bijna elke dag eventjes Generals Zero:Hour.
Wat wel uitdagend is trouwens:
- Jij als Laser General
- Twilight Flame
- Ga zelf rechtsonderin zitten.
- 7 HARD Infantry
- Speel 1-7
- Het is haalbaar, with a mass of dead people!
Professioneel Heftruck Syndroom

Hopelijk blijven ze trouw aan Generals qua units en bouwstijl.
En hopelijk blijven ze niet trouw aan Generals op netwerk vlak vervloekte "Game Mismatch" melding in een potje met 6 man na dik 3 uur bouwen for the ultimate all out battle.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Uúuren gespeeld 1 tegen 1 op een map die we zelf gemaakt hadden: een zo groot mogelijke rechthoek en aan beide zijden ongelimiteerd goud / diamanten. 40 minuten bouwen en in 't midden afspreken

Is het Koers? Eijkb schrijft voor Het is Koers! over wielrennen.
Vond in oudere C&C's vooral basebuilding erg tof. In Tiberian Sun kon je mooie bases maken met betonnen vloeren, muren, turrets, poorten en (met wat aanpassingen in een .ini geloof ik) wachttorens met zoeklichten, erg vet!
In Generals is basebuilding ook wel aardig, mis alleen wel muurtjes. Als het in Generals 2 in ieder geval maar niet verder versimpeld wordt ben ik allang blij.
Ik kan niet wachten, in 2013 ben ik net klaar met Diablo 3, The Old Republic en mijn LoL verslaving zal ook wel wat minder zijn, dus dan kan ik weer los

Surfin' paradise!
Overloard is waiting. Meh, GLA zuigde hard. Daar had je niets aan, enkel de scud launcher was geinig. Dus wat doe je dan, je captured gewoon als China zijnde hun gebouw waar ze poppetjes maken, en dan kan je als chinees een scud-launcher neerzetten.Led Zep schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:38:
Yeah, China will grow larger.
Hoewel een nuke toch beter is

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.
(buggy)
(Battle bus)
Scud launchers heb ik eigenlijk bijna nooit gebruikt.. maar de combi van een scorpion attack met rocket upgrade, late game rocketbuggy en battle bus was aardig effectief en kon zeker in zero hour goed mee.
[Voor 38% gewijzigd door __1337__ op 14-12-2011 14:18]
Anoniem: 147715
Super weapon general was wel een beetje zwak gezien die altijd kapot gerusht werden maar verder was het goed te doen.
Heb echt heel veel defcon gespeeld als 3v3 of als 2v2v2.
Hangt ervan af wat je speelstijl is natuurlijk.Anoniem: 147715 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 03:41:
Ik hoop dat het een weer word zoals die oude zero hour, vond dat echt een topgame en nog redelijk balanced.
Super weapon general was wel een beetje zwak gezien die altijd kapot gerusht werden maar verder was het goed te doen.
Heb echt heel veel defcon gespeeld als 3v3 of als 2v2v2.
Een vrachtje Aurora bombers van die general en de basis van de vijand is geschiedenis. 2 per building.

Anoniem: 147715
Nou dat denk ik niet met, china kan je gigantisch snel een paar gattling canons sturen om zijn supply helis te killen, met gla kan je met die tunnels een nog snellere rush met klein grut doen. Met andere USA's zoals airforce heb je hem ook allang dood voordat hij ooit een aurora bouwt. Vergeet niet dat je een supply dock nodig hebt dan een airfield dan nog strategic center en dan kan je auroras bouwen tot die tijd kan je niks.Flex0r schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:34:
[...]
Hangt ervan af wat je speelstijl is natuurlijk.
Een vrachtje Aurora bombers van die general en de basis van de vijand is geschiedenis. 2 per building.
Rushen is gay. Zo lang en veel mogelijk opbouwen, en dan attack!Anoniem: 147715 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:06:
[...]
Nou dat denk ik niet met, china kan je gigantisch snel een paar gattling canons sturen om zijn supply helis te killen, met gla kan je met die tunnels een nog snellere rush met klein grut doen. Met andere USA's zoals airforce heb je hem ook allang dood voordat hij ooit een aurora bouwt. Vergeet niet dat je een supply dock nodig hebt dan een airfield dan nog strategic center en dan kan je auroras bouwen tot die tijd kan je niks.
Rushen is makkelijk te counteren met de EMP Patriot turret.Anoniem: 147715 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:06:
[...]
Nou dat denk ik niet met, china kan je gigantisch snel een paar gattling canons sturen om zijn supply helis te killen, met gla kan je met die tunnels een nog snellere rush met klein grut doen. Met andere USA's zoals airforce heb je hem ook allang dood voordat hij ooit een aurora bouwt. Vergeet niet dat je een supply dock nodig hebt dan een airfield dan nog strategic center en dan kan je auroras bouwen tot die tijd kan je niks.
Het duurt inderdaad even voordat je aurora kan bouwen en zit je in de verdedigende modus, maar als je eenmaal een vrachtje hebt kun je lekker los.

Ergo het hangt dan nog steeds van de speelstijlen af.

Maar genoeg offtopic.
[Voor 11% gewijzigd door Flex0r op 15-12-2011 13:04]
Ik zit er op te wachten,speel nog steeds (3-4x per week) generals zero hour (Shockwave mod)
Enigste 'oude' spel wat voor mij hoge replay waarde heeft!
Hopelijk krijg ik dit gevoel bij 2 ook.
Ik houd dit topic in de gaten

Voor de geïnteresseerden : http://www.moddb.com/mods/cc-shockwave
[Voor 19% gewijzigd door fragcompany op 15-12-2011 12:57]
Anoniem: 402650

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Valt wel mee joh, die AI is zoo voorspelbaar dat je het eigenlijk met gemak kan halen. Wou hem zojuist weer installeren, ben ik mijn zero hour DVD kwijt. Originele Generals heb ik wel nog.... dan maar aanschaffen weer ergens.NeFoRcE schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:53:
Na mijn geaccepteerde nieuwssubmit over Generals 2, kreeg ik weer erg veel jeuk om het te spelen!
En zo speel ik alweer bijna elke dag eventjes Generals Zero:Hour.
Wat wel uitdagend is trouwens:Uiteindelijk had ik 8000 kills! ;-)
- Jij als Laser General
- Twilight Flame
- Ga zelf rechtsonderin zitten.
- 7 HARD Infantry
- Speel 1-7
- Het is haalbaar, with a mass of dead people!
[Voor 10% gewijzigd door bones op 15-12-2011 14:45]
Is het Koers? Eijkb schrijft voor Het is Koers! over wielrennen.
Geen enkel probleem hier. Wel 1.04 geinstalleerd? (zero:hour heb ik het over nu)Eijkb schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:12:
Klopt het dat C&C Generals op Windows 7 64x niet echt heel lekker werkt?
Inderdaad (same setup) draait als een tierelier .NeFoRcE schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:19:
[...]
Geen enkel probleem hier. Wel 1.04 geinstalleerd? (zero:hour heb ik het over nu)
Dat deed ik al met Red Alert , basis bouwen, legermacht bouwen en na 1 uur (windows98 is trager) all hell broke lose. ( Wel via de telefoonlijnEijkb schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:54:
Ik hoop op een niet al te ingewikkeld spel. Gewoon C&C Generals met redelijk down to earth wapens, genoeg infanterie, grote mappen en rechttoe rechtaan veldslagen. Uiteraard met de C&C / Generals finesses zoals een commando unit en dergelijke. Zo lang het het geen RTS met RPG elementen wordt ben ik hoopvol!
Uúuren gespeeld 1 tegen 1 op een map die we zelf gemaakt hadden: een zo groot mogelijke rechthoek en aan beide zijden ongelimiteerd goud / diamanten. 40 minuten bouwen en in 't midden afsprekenEen soort towerdefense in RTS style.

Nu een domme vraag : Op mijn Linuxmint 11 laptop installed Zero hour prima, maar als ik wil spelen , dan blijft hij zeuren om de dvd. En die zit er gewoon in.
Vraag 2 : OP een andere laptop met Windows7 draait het prima, maar kan ik het niet fullscreen krijgen. Tenminste, geen breedbeeld, het blijft 4:3 en geen 16:9. Zie ik iets over het hoofd?
[Voor 3% gewijzigd door Mrs Redhair op 18-12-2011 16:58]
Waarschijnlijk bestond 16:9 toen nog nietLed Zep schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:57:
[...]
Dat deed ik al met Red Alert , basis bouwen, legermacht bouwen en na 1 uur (windows98 is trager) all hell broke lose.
Nu een domme vraag : Op mijn Linuxmint 11 laptop installed Zero hour prima, maar als ik wil spelen , dan blijft hij zeuren om de dvd. En die zit er gewoon in.
Vraag 2 : OP een andere laptop met Windows7 draait het prima, maar kan ik het niet fullscreen krijgen. Tenminste, geen breedbeeld, het blijft 4:3 en geen 16:9. Zie ik iets over het hoofd?

Daily driver; MB R171 SLK280
[Voor 56% gewijzigd door Mrs Redhair op 19-12-2011 16:29]
Kan je niet direct linken omdat gaming websites geblokkeerd zijn op mijn werk

edit:
linkje: http://www.gamereplays.or...p?show=index&name=gentool
[Voor 13% gewijzigd door Renzzie op 21-12-2011 00:17]
Kom maar op.
Ik GLA Stealth General

vele potjes mee gewonnen

toch vindt ik Super weapon general misschien toch iets te over powered.
Maar elke general heeft zo zijn zwakke kanten

[Voor 13% gewijzigd door __1337__ op 21-12-2011 08:18]
Daarbij dacht ik aan een nieuwsbericht dat ik al even geleden had gelezen; Generals 2 komt er aan!
Na wat Googelen vond ik dat het spel pas in 2013 uit kwam. Dat was wel even balen

Anyway, ik kijk zeker naar dit spel uit, ben aardig verslaafd geweest aan Generals 1...
Raar, ik heb tijdens installatie gekozen voor Red Alert met uitbreiding en Generals met Zero Hour.
Nu werkt RA wel , maar ZH niet
Sibrand schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:20:
<--(offtopic; waarom is dat eigenlijk een boos ipv sip gezichtje )
Een sip gezichtje is met een horizontaal streepje tussen de 'oogjes' en het 'mondje', dus zo :-( dat wordt

[Voor 6% gewijzigd door anandus op 15-01-2012 10:16]
Ik weet nog dat er in het begin redelijk wat commentaar was op het 1e deel, omdat het geen echte C&C-game was. Maar uiteindelijk was het een erg goed game, en 1 van m'n favoriete RTS-games.
Ik weet nog altijd wat m'n favoriete aanvalsmethode was. Een paar 3-sterren humvees gevuld met snipers en rocketlaunchers, de raket-uitbreiding, de repair drones en natuurlijk nog die tech center met de longe range-optie

en waarom kondigen ze het nu al aan! kan je allen maar langer wachten op 2. op OS X spelen mis je wel veel mods. gelukkig niet Shockwave. Gave mod. hopelijk bouwen ze mod ondersteuning in deel 2 met daarbij dan de mdk voor mods.
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
om echte fans lekker lang in spanning te laten denk ikBitfighter schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 23:11:
hopelijk brengen ze dit deel ook voor OS X uit.
en waarom kondigen ze het nu al aan! kan je allen maar langer wachten op 2.

De goede oude 3 dozers strategy! haha.. geweldig als je denkt dat daar nog lang mee gevochten is

Ik kijk nieuwsgierig maar ook met angst naar deze game.... Ja ik was verslaafd en speel soms nog... En ja het kostte mij bijna een relatie hahaha...
En ja ik ga hem waarschijnlijk weer veel spelen...
En ja ik zal moeten investeren in een nieuw en snel systeem om dit goed te playen...
Damn wat een ellende... kan niet wachten

De scudbug maakte het mogelijk om je scudstorm onbeperkt te gebruiken, zelfs al voordat de bouw van het ding klaar was. Een paar weken na het uitkomen van de patch dook er een nieuwe scudbug op, deze hebben ze nooit meer gefixt -> doodsteek voor online multiplayer.
En dan ben ik nog niet eens begonnen over de 'GAME HAS DETECTED A MISMATCH AND WILL EXIT' die lange lan games vrijwel onspeelbaar maakt.
Zo jammer dat zo' n geweldig spel verpest wordt door dit soort bugs.
tl:dr
Generals 2 word een Free to play game, hoewel het business model nog moet worden bekendgemaakt. Wacht, nee, het heet helemaal geen Generals 2 meer, maar gewoon Command & Conquer. Het is alleen online, alleen via origin, zonder campaign, LAN mogelijkheden of customisation.
Met andere woorden, EA heeft er niet zoveel vertrouwen in. En ik ook niet meer. Daar gaat zo ongeveer de enige kans op een alternatief voor SC2.
[Voor 6% gewijzigd door Trivmvirate op 15-08-2012 19:26]
Dat was juist zo leuk aan C&C Generals..
Er staat me bij dat EA aangekondigd had helemaal te geloven in de free to play strategie, maar kennelijk houdt dat ook in: geen singleplayer. En voor mij houdt dat in: geen interesse.
Zal me benieuwen hoelang het duurt voordat de EA aandeelhouders niet meer warm worden van termen als "free to play" en "micro transactions".
Ben blij dit te lezen ,ik vroeg me al af of ik nou echt de enige was die dit ook vond.3xNix schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:14:
Geen campaign... dan mot ik 'm niet ook...
Jammer maar helaas dus, voor mij dan ook het einde van c&c.
Maar maak ik niet uit bovenstaande link op dat de campaign later word toegevoegd?
Mijn Duits is niet zo heel erg goed.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Jammer dat het zo afloopt met C&C, had nog enige hoop dat ze na C&C4 weer het roer om gingen gooien.
Misschien dat de multiplayer nog wel te pruimen is maar ik zie er weinig in met in F2P model. Dit word dus gewoon betalen voor units/maps of andere meuk dat je nodig zult hebben om fatsoenlijk te spelen.
F2P met alleen skins die je kan kopen gaat natuurlijk nooit werken.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.
Inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in.NedStar schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:26:
Ditto, de cheesy campaign is juist de charme van C&C.
Ikzelf speel alleen maar campaign en soms skirmishes, maar nooit multiplayer (niet alleen met C&C, maar ook in het algemeen). Ik zie mezelf dit dan ook niet spelen, helaas.
Jammer, hoor, want de campaigns vond ik juist altijd leuk gedaan.
Zolang je niet meer dan €30 á €40 moet betalen om de units en maps te krijgen om fatsoenlijk te spelen zie ik het probleem niet, dat zou je namelijk ook betaald hebben als het standalone was.Misschien dat de multiplayer nog wel te pruimen is maar ik zie er weinig in met in F2P model. Dit word dus gewoon betalen voor units/maps of andere meuk dat je nodig zult hebben om fatsoenlijk te spelen.
Wat dat betreft zie ik F2P als het spelen van een demo.
Maar geen SP dat vind ik wel een groot nadeel. En geen Lan mogelijkheid ook.
Ik bedoel dat heeft niks met f2p te maken lijkt mij!!
ik ga hem wel spelen. dat dan weer wel

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed
Deels wel inderdaad. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de SP in Generals niet eens heb uitgespeeld. Vanaf 2003 eigenlijk alleen maar online gespeeld. Jammer genoeg zijn er tegenwoordig bijna geen mensen meer online, af en toe 's avonds een paar kleine groepjes. Maar een 3v3 is al bijna niet meer fatsoenlijk vol te krijgen.3xNix schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:14:
Geen campaign... dan mot ik 'm niet ook...
Free2 play lijkt me ook niks. Al zullen ze precies kunnen bijhouden welke upgrades iedereen heeft.
Van welke kwaliteit wordt dan de vraag.. Maar toch? Positief blijven inzien toch?
Ik ga hem zeker spelen! Generals Kapot gespeeld.. denk meer dan 1500 matches online!

De nieuwste red alert vind ik heel erg tegenvallen qua Skirmish, terwijl ik deze bij Generals en Red alert helemaal grijs heb gespeeld.
Maar toch weer goed nieuws! Ik ben benieuwd.
dat is een voordeeltje van free-to-play... willen ze genoeg mensen naar het spel trekken om geld uit te geven, zullen ze toch naar de community moeten luisteren, hoewel ik bij EA nog altijd twijfel of ze dat vol houden.Chrosser schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:34:
Jongens, even een update. Er wordt toch een campaign aan toegevoegd.
Van welke kwaliteit wordt dan de vraag.. Maar toch? Positief blijven inzien toch?
Ik ga hem zeker spelen! Generals Kapot gespeeld.. denk meer dan 1500 matches online!
Nu hopen dat er snel een beta komt om te kijken of het wat stabiel draait en dus geen crash-ziektes van zn voorganger nadoet

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Of nee, nog beter: een campaign waarbij je na missie 2 moet betalen voor de rest. Of waar je voor iedere skirmish map moet betalen

Afgezien van het iets te cartoony uiterlijk vond ik RA3 prima te doen.TRG schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:35:
Ik heb er heel weinig vertrouwen in. Na de laatste Red Alert heb ik definitief alle hoop verloren op een EA game met het authentieke C&C gevoel.
[Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 11-09-2012 11:42]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik kan me er weinig bij voorstellen. Misschien heb ik het niet genoeg tijd gegeven, misschien hang ik teveel naar oude C&C herinneringen. Ik ben zoiezo iemand die liever iets richting Supreme Commander speelt dan richting Warhammer.Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:38:
Afgezien van het iets te cartoony uiterlijk vond ik RA3 prima te doen.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Dan moet je inderdaad misschien beter geen RA spelen, dan is je verwachting anders. RA is altijd al de "grappige" niet-serieuze broer geweest van de Tiberium-reeks.TRG schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:54:
[...]
Ik kan me er weinig bij voorstellen. Misschien heb ik het niet genoeg tijd gegeven, misschien hang ik teveel naar oude C&C herinneringen. Ik ben zoiezo iemand die liever iets richting Supreme Commander speelt dan richting Warhammer.

Ja maar kijk, het probleem is.. RA2 was legendarisch. Echt helemaal kapot gespeeld. Generals was goed genoeg. Zero Hour was nice. C&C Tiberium Wars was okish. En de laatste RA3 was gewoon onspeelbaar. Ach mss is het leeftijd gebonden.Angeloonie schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:58:
[...]
Dan moet je inderdaad misschien beter geen RA spelen, dan is je verwachting anders. RA is altijd al de "grappige" niet-serieuze broer geweest van de Tiberium-reeks.Bij RA viel dat verschil nog redelijk mee, bij RA2 was dat al veel duidelijker, en bij RA3 was het nóg duidelijker.
Ben ik het totaal mee eens,TRG schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:18:
[...]
Ja maar kijk, het probleem is.. RA2 was legendarisch. Echt helemaal kapot gespeeld. Generals was goed genoeg. Zero Hour was nice. C&C Tiberium Wars was okish. En de laatste RA3 was gewoon onspeelbaar. Ach mss is het leeftijd gebonden.
Hier heb ik zelf ook een tijd over gedacht.. of het echt leeftijd gebonden is. Totdat Stacraft 2 uit kwam en ik weer helemaal into RTS was. C&C is gewoon bij lange na niet meer wat het geweest was. Toen ik voor het eerst een RTS zag, had ik zoiets van wat een saaie/slome meuk is dit.. en dat gevoel heb ik lang gehad. Totdat ik iemand RA2 zag spelen, waar ik vervolgens compleet verslaafd aan raakte.TRG schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:18:
[...]
Ja maar kijk, het probleem is.. RA2 was legendarisch. Echt helemaal kapot gespeeld. Generals was goed genoeg. Zero Hour was nice. C&C Tiberium Wars was okish. En de laatste RA3 was gewoon onspeelbaar. Ach mss is het leeftijd gebonden.
dat er contact wordt opgenomen zodra de open beta begint. Blijft voor mijn gevoel angstvallig stil,p
ook in de media.. ondanks dat ik nog steeds sceptisch ben hoop ik toch echt op generals/zero hour gameplay.. Ik kijk hier dan toch wel naar uit..
EA is nooit zo snel met het naar buiten brengen van info, dus ik ben bang dat we nog moeten wachten tot een nieuwe gaming-beurs ofzoChrosser schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:26:
Iemand nog iets gehoord over het spel? heb me ingeschreven voor de open beta met het bericht
dat er contact wordt opgenomen zodra de open beta begint. Blijft voor mijn gevoel angstvallig stil,p
ook in de media.. ondanks dat ik nog steeds sceptisch ben hoop ik toch echt op generals/zero hour gameplay.. Ik kijk hier dan toch wel naar uit..
Dat is op zich niet zo vreemd. Ik vond C&C geweldig toen het uitkwam, maar toen ik het na RA nog een keer probeerde te spelen kwam ik er achter het eigenlijk een ontzettend traag spel was.checkout10 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:13:
Toen ik voor het eerst een RTS zag, had ik zoiets van wat een saaie/slome meuk is dit.. en dat gevoel heb ik lang gehad.
Ik vind zelf RA2 nog steeds één van de beste RTS spellen die ik gespeeld heb, naast Supreme Commander, maar ik heb de C&C serie na Generals niet meer gespeeld eigenlijk. Geen interesse meer in de richting die EA op gegaan is met de serie.
Hoop dat ze snel wat meer info loslaten over releasedates etc..
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Red Alert vond ik juist weinig aan.henkie196 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:18:
[...]
Dat is op zich niet zo vreemd. Ik vond C&C geweldig toen het uitkwam, maar toen ik het na RA nog een keer probeerde te spelen kwam ik er achter het eigenlijk een ontzettend traag spel was.
Ik vind zelf RA2 nog steeds één van de beste RTS spellen die ik gespeeld heb, naast Supreme Commander, maar ik heb de C&C serie na Generals niet meer gespeeld eigenlijk. Geen interesse meer in de richting die EA op gegaan is met de serie.
Generals was zeker leuk en Tiberium Wars was ook niet verkeerd te samen met de add-ons.
Daarna was het hopeloos imo. Gek genoeg was de C&C versie die ik het meest heb gespeeld:
Uren zat je daar achter je pc scherm dit spel te spelen met Windows 95 al draaiende op de achtergrond (hopende dat deze niet weer vastliep) totdat je doorkreeg dat het al ochtend was en je aan de slag moest.
De mens wikt maar God beschikt.

Generals was ook goed, maar miste imo de sfeer die bij de vroegere c&c games wel aanwezig was. Denk dat ze het lekker simpel moeten houden, maar wel goed gebalanceerd.

Hoop echt dat Generals 2 dit gevoel kan gaan evenaren.
Had laatst dezelfde ervaring.. vroeger ook actief gespeeld op generals.nl en af en toe clanwars.cc. Was eigenlijk toch een machtig mooie game....Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:55:
Afgelopen zaterdag bij een vriend om 1 uur 's nachts Generals weer gezien. Na het stappen ging hij ff op z'n laptop spelen, was meteen weer verliefd
Hoop echt dat Generals 2 dit gevoel kan gaan evenaren.