Android Market=vaker update beschikbaar. Amazone= loopt achter.The_Fes schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:59:
[...]
Wat is het probleem dan? Als de market hem als gekocht aangeeft kun je hem toch gewoon installeren? Waarom zou je hem perse ook nog voor 10cent willen kopen?
Ligt aan van alles denk ik zo...Anoniem: 237909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:59:
Niet opnieuw kopen he, dan ben je dubbel geld kwijt, en ineens is er 1 geannulleerd en krijg je via market opnieuw de vraag of je hem voor de 3e keer wilt kopen ook al is de 2e niet als geannuleerd omschreven.
Dit overkwam mij met apparatus en dat is dubbel van mijn cc afgeschreven...
Je zult in principe moeten wachten tot android market het zelf bijgewerkt heeft. En waarschijnlijk krijg je bij je 3e aankoop de melding: is pending. En dan kan je alsnog niet installeren.
Ik heb bijvoorbeeld Spirit HD, 8x gekocht

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het is nu gelukt, maar via de website en de tablet ging het niet. Via de telefoon vervolgens wel. En nu werkt hetCLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:02:
[...]
Ligt aan van alles denk ik zo...
Ik heb bijvoorbeeld Spirit HD, 8x gekocht7x geannuleerd en no problemo's hoor

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Bij mij staat dus bij apparatus de melding "you wont be charged" en dat is dus toch gebeurd. Ik kan die niet refunden want er is niet betaald volgens android market. Als ik de andere apparatus refund dan heb ik niks meer. Maar goed, het is maar 13 ct. Als Android Market aangeeft dat ik hem heb gekocht vind ik het al best.CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:02:
[...]
Ligt aan van alles denk ik zo...
Ik heb bijvoorbeeld Spirit HD, 8x gekocht7x geannuleerd en no problemo's hoor
@anderen: Ik stop ermee, vind echt niets meer. Ik lees straks wel terug wat het is geworden.
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 13:10]
Is dat Guns and Glory nu weer het zoveelste tower defense spel? 

PSN id: NL_SToRM
Wat zo tof is aan Guns and Glory is dat de 'towers' niet op een vaste plek staan.. Je kunt dus met je cowboy'tje, indiaantje, kanonnetje, boot of trein telkens over het speelveld verplaatsen, wat redelijk uniek is in Tower Defense games imho.. Tevens is de Westernstijl van de game gewoon echt heel anders dan al die Science-Fiction games
Koop 'm maar gewoon, als je het niks vind, stort ik je 10 cent

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het zoeken is voor mij best makkelijk dmv ctrl+f en een muis met freewheelspin (=MX5500 razendsnel scrollen) en een monitor dat verticaal of horizontaal kan
http://images.hepsiburada.../11012008174657IBUXCU.jpg
Ghehehe...

Ghehehe...

Klinkt goed, ik zal eens kijken of het wat isCLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:12:

[Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 14-12-2011 13:23]
Nee, ik kan hem niet installeren. De market zegt wel dat ik hem heb gekocht en dat ik hem kan installeren, maar als ik dit dan probeer, geeft hij de foutmelding dat ik hem niet gekocht heb. Daarna veranderd er alsnog niks aan de "Gekocht" status.The_Fes schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:59:
[...]
Wat is het probleem dan? Als de market hem als gekocht aangeeft kun je hem toch gewoon installeren? Waarom zou je hem perse ook nog voor 10cent willen kopen?
En ik wil hem uit de Android Market omdat updates via de Amazon market ruk zijn.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Vodafone NL komt in 2012 met; nieuws: Vodafone maakt betalen Android-apps via telefoonrekening mogelijk
WTF is die Amazon-market dan?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Heb je de reeds geïnstalleerde versie (van Amazon) al eens verwijderd en dan de market versie er op zetten?HaTe schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:37:
[...]
Nee, ik kan hem niet installeren. De market zegt wel dat ik hem heb gekocht en dat ik hem kan installeren, maar als ik dit dan probeer, geeft hij de foutmelding dat ik hem niet gekocht heb. Daarna veranderd er alsnog niks aan de "Gekocht" status.
En ik wil hem uit de Android Market omdat updates via de Amazon market ruk zijn.
Waarschijnlijk gaat het fout met bepaalde (systeem) files die overschreven moeten worden.
Dus ook even de sdkaart afspeuren naar achter gebleven mapjes van de app.
[Voor 5% gewijzigd door Gero71 op 14-12-2011 13:56]
Misery and hate will kill us all.
Alternatieve market van Amazon, met een gratis app of the day, maar voor zover ik weet werkt die nog niet lekker in NL.Compizfox schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:44:
Is net de market van Android/Google alleen worden de apps via Amazon aangeboden en is er een dagelijkse ' free app'Compizfox schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:44:
Wilde even melden dat de ' Appie' app op de GN niet lekker werd. UI klopt ook niet.
Vaak helemaal nietCyleo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:54:
[...]
Alternatieve market van Amazon, met een gratis app of the day, maar voor zover ik weet werkt die nog niet lekker in NL.
Verschillende keren geprobeerd, maar elke keer loopt het vast op installeren
Ja, die heb ik verwijderd. MAAR HET IS GELUKT!! YESGero71 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:53:
[...]
Heb je de reeds geïnstalleerde versie (van Amazon) al eens verwijderd en dan de market versie er op zetten?
Waarschijnlijk gaat het fout met bepaalde (systeem) files die overschreven moeten worden.
Dus ook even de sdkaart afspeuren naar achter gebleven mapjes van de app.
Dit werkte: (bron)
It's an issue caused by the last version of the market and the cracked apk. The only solution i have found is this:
- Unlink the app from the market with titanium backup (long press on the app in titanium backup), uninstall the app
- Go to app setting menù and click on market apk, here you have to clear data/cache and uninstall the update
Now if you have the last market version installed by default, you have to download and install the previous version:
http://forum.xda-develope...entid=743249&d=1318041888
Now you have to find the app you want to buy on the old market before the phone update it again (if the app price is different don't worry, they will charge you the real price). Do this for every app you want to buy
[Voor 5% gewijzigd door HaTe op 14-12-2011 14:03]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dus dan komen we op:
Woensdag 14 december | Normale prijzen | Actieprijzen | |
COLLAPSE! | normaal €?,?? | actieprijs €0,10 | |
DEER HUNTER 3D | normaal €?,?? | actieprijs €0,10 | |
ezPDF Reader | normaal €2,34 | actieprijs €0,10 | |
Guns'n'Glory | normaal €?,?? | actieprijs €0,10 | |
MX Moto | normaal €?,?? | actieprijs €0,10 | |
Sleepy Jack | normaal €1,99 | actieprijs €0,10 | |
SwiftKey X Keyboard | normaal €2,99 | actieprijs €0,10 | |
Tank Riders | normaal €1,48 | actieprijs €0,10 | |
Toddler Tapping Zoo | normaal €?,?? | actieprijs €0,10 | |
ZENONIA® | normaal €?,?? | actieprijs €0,10 |
Jammer dat MX Moto erbij staat en niet Moto X Mayhem, imho veeeeeel vetter, maarja ach, waarom klaag ik
De link achter swift-X keyboard klopt niet, deze gaan naar de tankgame
De juiste link ( met korting )
https://market.android.com/details?id=com.touchtype.swiftkey
De juiste link ( met korting )
https://market.android.com/details?id=com.touchtype.swiftkey
CLB - Grapjas
[Voor 10% gewijzigd door FreshMaker op 14-12-2011 14:21]
Had stiekem gehoopt dat SwiftKey Tablet (ook) voor 10 cent te krijgen zou zijn 
Hoewel, voor die enkele keer dat ik mijn dock niet gebruik voldoet het standaard keyboard ook wel eigenlijk. Of Swype.

Hoewel, voor die enkele keer dat ik mijn dock niet gebruik voldoet het standaard keyboard ook wel eigenlijk. Of Swype.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Anoniem: 275034
Jawel hoor! Bij mij linkt die ook naar Tank Riders.
Zag net ook dat Plants VS Zombies nu ook in de Market zit! Top spel! Raad ik iedereen aan!
Dan moet je je browser is refreshen, want dat klopt niet.. Jouw post is om 14.22 gemaakt..Anoniem: 275034 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:22:
Jawel hoor! Bij mij linkt die ook naar Tank Riders.
De TS is voor het laatste geupdatet om 14.17 en m'n bericht hierboven is van 14.14, dus who tells the truth

Die is dan terug van weggeweestAnoniem: 275034 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:22:
[...]
[knip]
Zag net ook dan Plants VS Zombies nu ook in de Market zit! Top spel! Raad ik iedereen aan!

Hopelijk hebben ze hem nu verbeterd door er een HD version van te maken (had em 27-08 al gekocht, maar was een ported version ervan. Zag er niet uit t.o.v. de iPad version en presteerde ook slecht...)
[Voor 6% gewijzigd door Dwazer op 14-12-2011 14:26]
Ik ken die port ook, bar slecht.. Vraag 't me af: https://market.android.com/details?id=com.popcap.pvz_row
Best jammer: Link aanklikken verteld mij deze opnieuw te kopen...CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:26:
Ik ken die port ook, bar slecht.. Vraag 't me af: https://market.android.com/details?id=com.popcap.pvz_row
Dit heb ik toch echt al gedaan back then...

-edit-
Andere uitgever... Dus opnieuw aanschaffen... Pff

[Voor 8% gewijzigd door Dwazer op 14-12-2011 14:29]
Amazon Appstore werkt prima, maar je hebt wel US account nodig.FreshMaker schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:01:
Vaak helemaal niet
Verschillende keren geprobeerd, maar elke keer loopt het vast op installeren
Lees hier eens verder.
Iemand nog HD package van Sentinel 3 aan de praat kunnen krijgen met SGS2 (of andere phone/tablet)?
Als ik hem installeer en dan op play druk dan krijg ik melding " Please install valid game package" of iets in die trend. Met gewone package werkt die prima. Je zou denken dat SGS2 HD wel aan kan...
[Voor 27% gewijzigd door businka19 op 14-12-2011 14:36]
Hij gaat morgen in de 10 cent sell, let maar opDwazer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:28:
-edit-
Andere uitgever... Dus opnieuw aanschaffen... Pff

Mijn apps downloaden zichzelf via WiFi niet automatisch op mijn telefoon als ik deze heb gekocht op de marketwebsite. WiFi en 3G verbinding staan wel beide aan (maar de WiFi is actief). Als ik dan wifi even heel kort uitschakel zodat 3G geactiveerd wordt komen ze wel binnen. Maar ik wil niet alles over 3G. Dus ik schakel weer snel over naar WiFi - het werkt zo wel, maar het is erg omslachtig.
Hier (A download from the Android Market website never started - 3e vraag) geeft Google Support wel een antwoord en ik heb alle stappen gevolgd, maar het werkt niet...
Hier (A download from the Android Market website never started - 3e vraag) geeft Google Support wel een antwoord en ik heb alle stappen gevolgd, maar het werkt niet...
Stay safe
Dan kan ik er wel overheen komen denk ikCLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:35:
[...]
Hij gaat morgen in de 10 cent sell, let maar op

Anoniem: 275034
Wie weet... dan wordt het een instant buy!CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:35:
[...]
Hij gaat morgen in de 10 cent sell, let maar op
Trouwens iemand die een soort "AppShopper" (iOS) kent maar dan voor Android? Gebruik het nu al op de iPad, ik kan dan de prijs geschiedenis van een App zien en krijg een notificatie binnen als bepaalde Apps die ik wil in prijs verlaagd zijn, reuze handig! Heb Appbrains geprobeerd maar die laat geen prijs geschiedenis zien.
Sinds vandaag 3.4.4, maar eerder 3.3.11 en toen werkte het ook niet. In het allereerste begin toen ik mijn DHD net had werkt het wel gewoon met de stockrom.Dwazer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:38:
[...]
Welke versie van de Android Market heb je?
Ik draai nu overigens CM7.1 (vergeten te vermelden). Het principe lijkt wel nog steeds te werken, maar alleen als ik op en 3G verbinding zit. Hoe is dat bij anderen??
Stay safe
Dan zou ik het sowieso daarin gaan zoeken, want hier met een standaard phone en Market 3.3.11 totaal geen issues met WiFi.Master FX schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:48:
[...]
Sinds vandaag 3.4.4, maar eerder 3.3.11 en toen werkte het ook niet. In het allereerste begin toen ik mijn DHD net had werkt het wel gewoon met de stockrom.
Ik draai nu overigens CM7.1 (vergeten te vermelden). Het principe lijkt wel nog steeds te werken, maar alleen als ik op en 3G verbinding zit. Hoe is dat bij anderen??
Heb je de vraag hier al eens gesteld?

Lijkt mij idd iets met CM7....
google zoekresultaten op: cm7 cant download android market wifi
google zoekresultaten op: cm7 cant download android market wifi
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 15:08]
Het gewoon downloaden van apps via Cyanogenmod 7.1 is totaal geen probleem. Alleen via de marketwebsite doet ie raar!
Stay safe
Nee, maar misschien dat ik hier (DHD topic ipv SGSII) meer succes hebDwazer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:52:
[...]
Dan zou ik het sowieso daarin gaan zoeken, want hier met een standaard phone en Market 3.3.11 totaal geen issues met WiFi.
Heb je de vraag hier al eens gesteld?

Stay safe
Hmm Tank Riders gedownload, maar m'n Hero is daar echt veel te traag voor blijkt... Wordt toch eens tijd voor een nieuwe phone, want ik merk dat veel apps eigenlijk maar net of gewoon helemaal niet meer lopen op de Hero.
Maar goed, apps zijn toch gewoon aan je Google account gekoppeld lijkt me? Dus als ik over een maandje ofzo een nieuwe telefoon mag kiezen kan ik hopelijk wel gewoon spelen. Sowieso is 10 cent nou ook weer niet echt iets om wakker van te liggen
Maar goed, apps zijn toch gewoon aan je Google account gekoppeld lijkt me? Dus als ik over een maandje ofzo een nieuwe telefoon mag kiezen kan ik hopelijk wel gewoon spelen. Sowieso is 10 cent nou ook weer niet echt iets om wakker van te liggen

Ja hoor, ik heb o.a. na een andere ROM m'n aangekochte apps gewoon over kunnen zettenMorrar schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:20:
Hmm Tank Riders gedownload, maar m'n Hero is daar echt veel te traag voor blijkt... Wordt toch eens tijd voor een nieuwe phone, want ik merk dat veel apps eigenlijk maar net of gewoon helemaal niet meer lopen op de Hero.

Misschien dat de ZTE Blade voor €90/100,- iets voor je is?
Zo even Swiftkey aangekocht!!!
Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS
Goed om toch even zeker te wetenLorem_Ipsum schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:25:
[...]
Ja hoor, ik heb o.a. na een andere ROM m'n aangekochte apps gewoon over kunnen zetten![]()
Misschien dat de ZTE Blade voor €90/100,- iets voor je is?

Zat zelf naar een Galaxy S2 te kijken bij verlengen van mijn abbo. Maar de ZTE is eigenlijk ook wel een interessant alternatief, zeker voor die prijs. Bedankt voor de suggestie! Maar goed, laten we niet teveel offtopic raken

Edit: jup Swiftkey ook net geïnstalleerd en werkt best lekker.
[Voor 5% gewijzigd door Morrar op 14-12-2011 15:32]
Ja ik draai de HD versie op de sgs 1. Loopt prima, alleen tijdens het wisselen van de rondes bevriest ie even een seconde of 2. Heeft de non-hd versie dat ook?businka19 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:28:
[...]
Iemand nog HD package van Sentinel 3 aan de praat kunnen krijgen met SGS2 (of andere phone/tablet)?
Als ik hem installeer en dan op play druk dan krijg ik melding " Please install valid game package" of iets in die trend. Met gewone package werkt die prima. Je zou denken dat SGS2 HD wel aan kan...
Nee, dat gaat vlekkeloos. Maar wat vreemd, S1 kan het wel aan en S2 dus niet?Robsel_NL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:51:
Ja ik draai de HD versie op de sgs 1. Loopt prima, alleen tijdens het wisselen van de rondes bevriest ie even een seconde of 2. Heeft de non-hd versie dat ook?
Even die nieuwe Google Market installeren. Dat kan toch ook door gewoon de laatste gApps te flashen?
Ik gebruik CM 7.1.1
Hoe is jullie ervaring met SwiftKey? Ik gebruik nu Smart Keyboard (de betaalde versie) en ben daar heel tevreden over. Maar ik wil SwiftKey ook best een proberen voor 10 cent.
Iemand die SwiftKey kan vergelijken met Smart Keyboard? Of is er niemand die beide heeft gebruikt?
Ik gebruik CM 7.1.1

Hoe is jullie ervaring met SwiftKey? Ik gebruik nu Smart Keyboard (de betaalde versie) en ben daar heel tevreden over. Maar ik wil SwiftKey ook best een proberen voor 10 cent.
Iemand die SwiftKey kan vergelijken met Smart Keyboard? Of is er niemand die beide heeft gebruikt?

[Voor 56% gewijzigd door Compizfox op 14-12-2011 16:49]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Kon hem deze keer ook niet laten schietenMorrar schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:32:
[...]
jup Swiftkey ook net geïnstalleerd en werkt best lekker.

Je moet en het hd package en het normale package downloaden...businka19 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:28:
[...]
Amazon Appstore werkt prima, maar je hebt wel US account nodig.
Lees hier eens verder.
Dus je speelt al hd

Ik vind swiftkey fijner werken dan smartkeyboardCompizfox schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:23:
Even die nieuwe Google Market installeren. Dat kan toch ook door gewoon de laatste gApps te flashen?
Ik gebruik CM 7.1.1

Het typt gewoon een stuk sneller...
*** edit ***
Typ op de één of andere manier toch sneller op mijn HTC toetsenbordje...

-------------------------------------------
HTC Desire S
[Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 14-12-2011 22:28]
Een vriend van mij hiermee zojuist flink in de zeik genomen, echt geweldig. Hij was al aan het vloeken in de auto dat hij te laat was. Dank u!CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:13:
Ik kan wel leukere Market-features verzinnen denk ik, maarja zie 't wel:![]()
[afbeelding]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik denk dat meneer een vaste prijs in dollars vraagt, en de euro is flink aan het dalen...CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:23:
[...]
Ik zal het aanpassen, maar ik wet zeker dat het €1,41 was... Developer denkt misschien 'hoppa meer aandacht, ff 10 cent erop'... Via AppBrain staat er weer €1,39, maar dan houden we de Androidmarket maar aan, beetje gek
Zelfde geldt voor NFL 3D... Tevens kun je me ook DM'en, dat werkt wat sneller
Ik vind zelf recept van de dag wel leuk. Maar dat het een 'koploper' is denk ik niet.wie kent er een goede recepten app? is er een beetje een 'koploper' in dat gebied?
https://market.android.co...sMSwxLDEsIm5sLmZvcm5ldCJd
Smulweb is ook OK:
https://market.android.co...xLDEsIm5sLnNtdWx3ZWIiXQ..
Alleen uiteindelijk merk ik zelf toch dat ik op de PC of Ipad altijd naar recepten blader, nooit op de telefoon.
[Voor 35% gewijzigd door knakworst op 14-12-2011 18:25]
Nummer 11: Icebreaker Hockey
Swiftkey vond ik in het begin wel even wennen, maar werkt zeker beter als het stock keyboard. Wat een heerlijke voorraad games heb ik er weer bij, met al die aanbiedingenMorrar schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:32:
[...]
Goed om toch even zeker te weten
Zat zelf naar een Galaxy S2 te kijken bij verlengen van mijn abbo. Maar de ZTE is eigenlijk ook wel een interessant alternatief, zeker voor die prijs. Bedankt voor de suggestie! Maar goed, laten we niet teveel offtopic raken
Edit: jup Swiftkey ook net geïnstalleerd en werkt best lekker.

Haha, inderdaad. Zeker als straks mijn transformer prime er is hoef ik me voor een paar cent niet meer te vervelenLorem_Ipsum schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:03:
[...]
Swiftkey vond ik in het begin wel even wennen, maar werkt zeker beter als het stock keyboard. Wat een heerlijke voorraad games heb ik er weer bij, met al die aanbiedingen, ik kan weer een tijdje vooruit

Voor mij gaat er toch echt niets boven Swype. En dan wel de 3.26 

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Iemand enig idee hoe ik een niet gekochte app die ik via titanium backup per ongeluk aan de market heb gelinkt op niet gekocht kan zetten zodat ik hem alsnog kan kopen en dus blijven updaten?
Heb via Getjar een apk gedownload en die is telkens aan mijn market gelinkt geweest. Elke keer weer handmatig uitzetten want het is kut en ik heb de app niet. Alleen de APK via Getjar. Nu wil ik alleen de app echt kopen maar nu kan ik er niet voor zorgen dat de app op niet gekocht komt te staan in mijn market
Hij is al verwijderd zowel van Titanium Backup Pro als van de telefoon zelf
Crosspost vanuit de HK
Hier is het beter op zijn plek.
Heb via Getjar een apk gedownload en die is telkens aan mijn market gelinkt geweest. Elke keer weer handmatig uitzetten want het is kut en ik heb de app niet. Alleen de APK via Getjar. Nu wil ik alleen de app echt kopen maar nu kan ik er niet voor zorgen dat de app op niet gekocht komt te staan in mijn market

Hij is al verwijderd zowel van Titanium Backup Pro als van de telefoon zelf

Crosspost vanuit de HK

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Is in dit topic iets na twee uur vanmiddag uitgelegd.Touchdomex schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:24:
Iemand enig idee hoe ik een niet gekochte app die ik via titanium backup per ongeluk aan de market heb gelinkt op niet gekocht kan zetten zodat ik hem alsnog kan kopen en dus blijven updaten?
Nickname does not reflect reality
Mooi want die methode werkt dus niet.Brad Pitt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:28:
[...]
Is in dit topic iets na twee uur vanmiddag uitgelegd.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mooi want het werkte hier gelukkig perfect.Touchdomex schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:41:
Mooi want die methode werkt dus niet.
Ik ga het nog een paar keer proberen en anders is het stiekem best klote op deze manierBrad Pitt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:44:
[...]
Mooi want het werkte hier gelukkig perfect.

Zo uiteindelijk na 4 pogingen gelukt
Ook de backups in titanium weggehaald en toen werkte het wel. Maar hoe kom ik nu van die oude market af? 

Wachten, dan update 'ie zichzelf. Of je haalt een nieuwere versie binnen, de apk van 3.4.4 bijvoorbeeld, en installeert die manueel.Touchdomex schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:02:
Zo uiteindelijk na 4 pogingen geluktOok de backups in titanium weggehaald en toen werkte het wel. Maar hoe kom ik nu van die oude market af?
Mooi want die APK had ik nog toevallig liggenBrad Pitt schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:04:
[...]
Wachten, dan update 'ie zichzelf. Of je haalt een nieuwere versie binnen, de apk van 3.4.4 bijvoorbeeld, en installeert die manueel.

Weet iemand hoe de app heet die de aantal belminuten enz. laat zien?
Ik kwam deze screenshot tegen in XDA en hij ziet er heel fijn uit.
Voor zover ik weet is dit geen standaard Samsung app of hoort hij ook niet bij een ROM want deze screenshot zat bij een thema die ik zelf ook heb draaien.
Ik kwam deze screenshot tegen in XDA en hij ziet er heel fijn uit.
Voor zover ik weet is dit geen standaard Samsung app of hoort hij ook niet bij een ROM want deze screenshot zat bij een thema die ik zelf ook heb draaien.
[Voor 41% gewijzigd door Thenotorious op 14-12-2011 23:15. Reden: Meer informatie!]
Im notorious
Welke app? Waar doel je op? Het is een Samsung... misschien wel standaard Samsung software?
Welk toestel is dit? Welke ROM? Zo is het (voor mij) wel heel lastig, je moet het maar net herkennen namelijk...
Welk toestel is dit? Welke ROM? Zo is het (voor mij) wel heel lastig, je moet het maar net herkennen namelijk...
Zie je vraag nu pas, want je had je bericht ge-edit... Maar werkt hier perfect, strak beeld nu: Motorola Razrbusinka19 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:28:
Iemand nog HD package van Sentinel 3 aan de praat kunnen krijgen met SGS2 (of andere phone/tablet)? Als ik hem installeer en dan op play druk dan krijg ik melding " Please install valid game package" of iets in die trend. Met gewone package werkt die prima.
Je zou denken dat SGS2 HD wel aan kan...

[Voor 56% gewijzigd door CLB op 14-12-2011 23:20]
Werkt hier anders prima op SGS2 zonder freezes en met HD addon...businka19 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:52:
[...]
Nee, dat gaat vlekkeloos. Maar wat vreemd, S1 kan het wel aan en S2 dus niet?
Vandeweek Asphalt 6 aangeschaft, mail van ontvangen, betaald, geinstalleerd, werkte niet, dus geuninstalled en nu is die nergens meer te vinden of te installeren
Maar ik heb 'm wel hahaha, lekker gaar natuurlijk!
Straks de laatste apps en games van de actie, ben benieuwd.. Vandeweek deeltje 16 starten, deze ging lekker rap

Straks de laatste apps en games van de actie, ben benieuwd.. Vandeweek deeltje 16 starten, deze ging lekker rap

Wat verwacht je? Een eindknaller als afsluiter of toch weer matige aanbiedingen?
@overigens was mijn mobiel vandaag verassend snel leeg. Slurpt wordfeud veel accusap? Toen mijn mobiel plots uitviel tijdens het spelen besefte ik dat ik beter die accusapproggie kon installeren zodat ik zeker wist dat het aan wordfeud lag en niet zoals iemand hier vanmiddag postte dat swiftkey de accu leegtrok terwijl swiftkey niks aan het doen was.
@overigens was mijn mobiel vandaag verassend snel leeg. Slurpt wordfeud veel accusap? Toen mijn mobiel plots uitviel tijdens het spelen besefte ik dat ik beter die accusapproggie kon installeren zodat ik zeker wist dat het aan wordfeud lag en niet zoals iemand hier vanmiddag postte dat swiftkey de accu leegtrok terwijl swiftkey niks aan het doen was.
[Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 15-12-2011 02:09]
Elke aanbieding is top, maar ik verwacht niks geks of vreemds..
Ik gok op TinTin, Where's Waldo, herhaling Tetris, WidgetLocker,
Me Too - Little Critter, Camera Zoom, Aldiko Book Reader, Air Control en Zoo Keeper
Bijna 100 euro bespaart, okee okee ook veel apps / games die ik anders misschien niet had gekocht mja best..
En dan wil ik nog voor zo'n 40 euro andere software kopen en dan ben ik voorlopig werk weer klaar vind ik zo.
Ik gok op TinTin, Where's Waldo, herhaling Tetris, WidgetLocker,
Me Too - Little Critter, Camera Zoom, Aldiko Book Reader, Air Control en Zoo Keeper

Bijna 100 euro bespaart, okee okee ook veel apps / games die ik anders misschien niet had gekocht mja best..
En dan wil ik nog voor zo'n 40 euro andere software kopen en dan ben ik voorlopig werk weer klaar vind ik zo.
[Voor 36% gewijzigd door CLB op 15-12-2011 02:19]
Air Control is leuk, die heb ik wel vaker gespeeld. Hij lijkt op Flight track (of zoiets die van de week langskwam).
Mja, na de acties ga ik maar TBpro, tapatalk, wordfeud kopen denk ik. Ff puzzelen of het gaat lukken met de restant van de cc.
Ik ben benieuwd of jij gelijk hebt met je voorspelling.
Edit: 40??? Wat ga je allemaal kopen dan? Misschien denk ik wel van: o jaa, dat zou ik echt moeten hebben!
Mja, na de acties ga ik maar TBpro, tapatalk, wordfeud kopen denk ik. Ff puzzelen of het gaat lukken met de restant van de cc.
Ik ben benieuwd of jij gelijk hebt met je voorspelling.

Edit: 40??? Wat ga je allemaal kopen dan? Misschien denk ik wel van: o jaa, dat zou ik echt moeten hebben!
[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 15-12-2011 02:16]
Flight Control =)
offtopic:
Catan: 2,99
Beltegoed: 0,99
SetCPU: 1,49
Carcassonne: 3,99
Titanium backup: 4,99
Widgetlocker: 2,25
XDA-premium: 1,03
SuperUser: 2,25
The Moron Test: 0,70
APNdroid: 1,49
ZooKeeper: 0,79
BetteryBatteryStats: 2,00
Missed It!: 0,68
NavDroyd: 4,99
GPS Test Plus: 1,71
Moto X Mayhem 2,16
Switchpro: 0,70
Archipelago: 2,09
Dead runner: 0,79
Pinball HD for tegra: 2,12
Wave live wallpaper: 1,00
TOTAAL: €36,95
Catan: 2,99
Beltegoed: 0,99
SetCPU: 1,49
Carcassonne: 3,99
Titanium backup: 4,99
Widgetlocker: 2,25
XDA-premium: 1,03
SuperUser: 2,25
The Moron Test: 0,70
APNdroid: 1,49
ZooKeeper: 0,79
BetteryBatteryStats: 2,00
Missed It!: 0,68
NavDroyd: 4,99
GPS Test Plus: 1,71
Moto X Mayhem 2,16
Switchpro: 0,70
Archipelago: 2,09
Dead runner: 0,79
Pinball HD for tegra: 2,12
Wave live wallpaper: 1,00
TOTAAL: €36,95
offtopic:
Die superuser elite, daar heb ik over gelezen, voegt nauwelijks wat toe, is meer om het donatiegebaar. Daar ben je je van bewust?
Ah, ja... Ik wil hetzelfde doen met 4ext control. Heb ik niet nodig want 4ext recovery is voor mij afdoende maar ik vind 4ext recovery echt supergoed gedaan.
TIpro schijnt normaal 5.99 euro te zijn maar om 1 of andere reden is ie nu 4.99. Ik lees niets over meevieren van celebration (lees de reacties op android market maar waar iemand schrijft hem voor 5,99 te hebben gekocht in oktober of zo).
Doodle Jump is toch al maandag langsgeweest als 10 ct actie?
Die superuser elite, daar heb ik over gelezen, voegt nauwelijks wat toe, is meer om het donatiegebaar. Daar ben je je van bewust?
Ah, ja... Ik wil hetzelfde doen met 4ext control. Heb ik niet nodig want 4ext recovery is voor mij afdoende maar ik vind 4ext recovery echt supergoed gedaan.
TIpro schijnt normaal 5.99 euro te zijn maar om 1 of andere reden is ie nu 4.99. Ik lees niets over meevieren van celebration (lees de reacties op android market maar waar iemand schrijft hem voor 5,99 te hebben gekocht in oktober of zo).
Doodle Jump is toch al maandag langsgeweest als 10 ct actie?
offtopic:
Van bewust ja! XDA kan ook gratis, mja ach het gebaar
De nieuwe Archipelago vind ik ook ruk, koop 'm, installeer een oude versie en klaar. Ben nooit zo moeilijk geweest met losse .apk'tjes, maar 't is bijna 2012, mooi legaal begin. Doodle Jump heb je gelijk in, vergeten eruit te halen, dus die is idd weg! Achja ik kijk 't even aan!
Van bewust ja! XDA kan ook gratis, mja ach het gebaar

De nieuwe Archipelago vind ik ook ruk, koop 'm, installeer een oude versie en klaar. Ben nooit zo moeilijk geweest met losse .apk'tjes, maar 't is bijna 2012, mooi legaal begin. Doodle Jump heb je gelijk in, vergeten eruit te halen, dus die is idd weg! Achja ik kijk 't even aan!
[Voor 5% gewijzigd door CLB op 15-12-2011 02:42]
Jammer dat Sleepy Jack niet op de Blade draait, dat leek mij nu net de leuke verrassing van vandaag. Verder weer teveel spelletjes gekocht, plus Swiftkey en de PDF-reader.
Persuader of bytes.
Kon heel die game niet, maar die is inderdaad erg leuk en lekker gek!
Ik nu ook, jullie schuld ... vanmiddag eens proberen - baat het niet ..CLB schreef op donderdag 15 december 2011 @ 07:26:
Kon heel die game niet, maar die is inderdaad erg leuk en lekker gek!
Om alleen recepten op te zoeken, gebruik ik soms Appie van Albert Heijn. Om zelf dingen op te slaan, gebruik ik My Cookbook (Mes Recettes); kun je ook mee zoeken, maar je komt vaak op US sites, dus lastig met hoeveelheden (cups, tablespoons etc ipv gram en ml).El_V schreef op woensdag 14 december 2011 @ 18:06:
wie kent er een goede recepten app? is er een beetje een 'koploper' in dat gebied?
Nomen nescio
Navigon voor 10 cent zou leuk zijnAnoniem: 237909 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 02:04:
Wat verwacht je? Een eindknaller als afsluiter of toch weer matige aanbiedingen?

Toevallig dacht ik eerst ook dat Wordfeud de oorzaak was van het plotseling toegenomen batterijverbruik. Ik heb toen de automatische notifications uitgezet, maar dit maakte niet veel verschil. Het uitschakelen van Swiftkey heeft voor mij wel veel verschil gemaakt.@overigens was mijn mobiel vandaag verassend snel leeg. Slurpt wordfeud veel accusap? Toen mijn mobiel plots uitviel tijdens het spelen besefte ik dat ik beter die accusapproggie kon installeren zodat ik zeker wist dat het aan wordfeud lag en niet zoals iemand hier vanmiddag postte dat swiftkey de accu leegtrok terwijl swiftkey niks aan het doen was.
Navigon zal het niet worden, World of Goo zou een leuke zijn
Of Asphalt HD nog een keer ( gemist helaas )
Sygic Aura zou ook leuk zijn voor 10 cent, zal wel niet gebeurenFreshMaker schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:21:
Navigon zal het niet worden, World of Goo zou een leuke zijn

Zal inderdaad niet gebeuren, omdat de applicatie zelf niets kost in de market.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's
Ik vermoed zo maar eens dat het over het kaartmateriaal gaat, en die zijn nu eenmaal geen 2 á 3 eurotimovd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:40:
Zal inderdaad niet gebeuren, omdat de applicatie zelf niets kost in de market.
Benelux 19,99 euro en Europa 49,99 euroFreshMaker schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:52:
[...]
Ik vermoed zo maar eens dat het over het kaartmateriaal gaat, en die zijn nu eenmaal geen 2 á 3 euro
En hebben jullie de gemiddelde prijzen van de stunt-apps gezien ?
Allemaal onder de 10 euro.
Het zal een hele mooie stunt zijn als er een duurdere komt, maar reken er niet op
Allemaal onder de 10 euro.
Het zal een hele mooie stunt zijn als er een duurdere komt, maar reken er niet op
Ah zo, maar waar is dat haarscherpe beeld dan?lasharor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:43:
Je moet en het hd package en het normale package downloaden...
Dus je speelt al hd

CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:13:
Zie je vraag nu pas, want je had je bericht ge-edit... Maar werkt hier perfect, strak beeld nu: Motorola Razr
Tnx gasten, lasharor heeft me al gewezen op het feit dat ik stiekem HD aan het spelen wasdrunkfux schreef op donderdag 15 december 2011 @ 01:37:
Werkt hier anders prima op SGS2 zonder freezes en met HD addon...

Same here, had altijd hekel aan smsen gehad maar met Swype gaat het fluitend in 3 talen;)AllSeeyinEye schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:51:
Voor mij gaat er toch echt niets boven Swype. En dan wel de 3.26
Hier nog wel v3.23
Vraagje over dolphin browser, veel mensen op het web zeggen dat het een slechte browser is omdat het je gegevens waaronder wachtwoorden in plain tekst maar hun servers stuurt. Zijn die mensen gewoon hypocriet of is dolphin echt onbetrouwbaar? Ik gebruik op dit moment dolphin naar alle tevredenheid en zou het erg missen als ik het niet meer gebruik.
Dat doet iedere browser als je geen https verbinding hebt.NeutraleGast schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:49:
Vraagje over dolphin browser, veel mensen op het web zeggen dat het een slechte browser is omdat het je gegevens waaronder wachtwoorden in plain tekst maar hun servers stuurt.
Kun je dat bevestigen met PowerTutor? Anders geloof ik je niet.SToRM666 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:14
Toevallig dacht ik eerst ook dat Wordfeud de oorzaak was van het plotseling toegenomen batterijverbruik. Ik heb toen de automatische notifications uitgezet, maar dit maakte niet veel verschil. Het uitschakelen van Swiftkey heeft voor mij wel veel verschil gemaakt.
Lees eens terug... Of moet het perse deze accusap-app zijn?haling schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:00:
[...]
Kun je dat bevestigen met PowerTutor? Anders geloof ik je niet.
haling schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:00:
[...]
Kun je dat bevestigen met PowerTutor? Anders geloof ik je niet.

Wat is dat nu voor opmerking.
Ik had hetzelfde op de sgs2, na verwijderen van swiftkey is het verbeterd, en ik gebruik geen wordfeud
Nog bezig met downloaden..snefkens schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:03:
[...]
Gekocht en gedownload, blijft hangen bij het laadscherm

Edit: damnit 97 mb en hij blijft hangen..

[Voor 9% gewijzigd door Kwastie op 15-12-2011 11:07]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Staat al in het game-topic...
En zonder dollen Navigon Europe is afgeprijsd, van 59,95 voor 44,44.. Deze keer no joke
En zonder dollen Navigon Europe is afgeprijsd, van 59,95 voor 44,44.. Deze keer no joke

Gebruik zelf Sygic Aura maar dit is een goede aanbiedingCLB schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:04:
Staat al in het game-topic...

Ik gebruik al een hele tijd Swiftkey (nog voor de "X") en hij komt bij mij helemaal niet terug in het lijstje grootverbruikers. Ik zou graag willen weten hoeveel hij gebruikt in verhouding met andere apps, zeker omdat ik dat hier niet kan meten.FreshMaker schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:02:
[...]
![]()
Wat is dat nu voor opmerking.
Ik had hetzelfde op de sgs2, na verwijderen van swiftkey is het verbeterd, en ik gebruik geen wordfeud
Met Powertutor heb ik verschillende slurpers geïdentificeerd, waaronder Droid Auctions, TweetCaster, Facebook, Google Maps(!)...
Dus raad ik je aan om hem te installeren.
Heb je je eigen versie, op je eigen testomgeving.
Elk toestel is anders, qua samenstelling van apps en instellingen, zodoende blijft je altijd welles nietes verhalen krijgen
Heb je je eigen versie, op je eigen testomgeving.
Elk toestel is anders, qua samenstelling van apps en instellingen, zodoende blijft je altijd welles nietes verhalen krijgen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees je iets wat ongewenst is? Maak dan gebruik van de TR-Knop, ga niet zelf in het topic reageren!
Lees je iets wat ongewenst is? Maak dan gebruik van de TR-Knop, ga niet zelf in het topic reageren!