Welke rom is dat? Vind de batterywidget wel heel leuk en de rest eigenlijk ook.Brad Pitt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:28:
[...]
Die vind ik dan weer bizar mooi en was dolblij dat die er tussen zat. Staat nu op SGS2 én op de tab. Super!
[afbeelding]
DocSlim KK5 met wat uiterlijke aanpassingen. Batterij kan je gewoon doen op elke Rom met de UOT Kitchen.Anoniem: 237909 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:35:
Welke rom is dat? Vind de batterywidget wel heel leuk en de rest eigenlijk ook.
[Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 13-12-2011 17:37]
Nickname does not reflect reality
Jij hebt rare hartslagen! 27bps zelf meten klinkt als een enorme hartritmestoornis, maar als je 27 bpm bedoelt dan lijkt het wel weer alsof je in coma ligt...Brad Pitt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:26:
[...]
App zei 53bps, 30 seconden zelf gemeten en kwam op 27bps uit in die tijd. Beetje op en neer gesprongen, weer gemeten. Begon op 98bpm en zakte langzaam weer af. App doet het (op de SGS2) dus werkelijk prima

If you want to be the best, you need to work with the best :)
Bedoel je dan niet 27bphm ?Brad Pitt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:39:
[...]
Een hartslag van 27bpm in 30 seconden is een zéér nette waarde

Edit, niet om af te zeiken bedoeld. Smilies vergeten. gefixed

[Voor 15% gewijzigd door u_nix_we_all op 13-12-2011 17:44]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Zeker nooit natuurkunde gehad ofzo? 
je haalt 27 hartslagen in 30 seconden, dus 54bpm. 27 bpm in 30 seconden bestaat niet

je haalt 27 hartslagen in 30 seconden, dus 54bpm. 27 bpm in 30 seconden bestaat niet

If you want to be the best, you need to work with the best :)
off-topic berichten verplaatst, hou het ontopic s.v.p.!!!
Cogitationis poenam nemo patitur
Nou ik wil niet veel zeggen maar deze hartslagmeter is toch wel nauwkeurig hoor,Maardiweb schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:41:
Zeker nooit natuurkunde gehad ofzo?
had 58 en bij de 2e meting 56 pm, en dit klopt exact !
Goed nieuws!! http://twitter.com/polarbit
ellianth Anthony E.
@polarbit Will tank riders still be available as part of the 10c promotion on the android market?
5 uur geleden via web
polarbit
@ellianth yes! #TankRiders will be on #Sale tomorrow on #Android Market! There's been a last minute change of date!
41 minuten geleden
[Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 13-12-2011 20:39]
De app doet het ook perféct hoor. Alleen bepaalde taalpuristen zonder aanpassingsvermogen vielen over een verkeerde manier van opschrijven, dat is alles. Fijn i.i.g. dat ie het bij jou óók zo goed doetAlbert020 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:07:
Nou ik wil niet veel zeggen maar deze hartslagmeter is toch wel nauwkeurig hoor,
had 58 en bij de 2e meting 56 pm, en dit klopt exact !

Nickname does not reflect reality
Thanks for brining it to us!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij mij werkt dat Instant Heart Rate redelijk goed

Volgens de market is dat HD Widgets alleen niet compatible met mijn Wildfire ...
[Voor 19% gewijzigd door Compizfox op 14-12-2011 09:29]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Iemand deze al gezien? http://app.miui.com/index_en.html
Draait op alle Android 2.3 toestellen. (Vervangende lockscreen App van de makers van MIUI)
Draait op alle Android 2.3 toestellen. (Vervangende lockscreen App van de makers van MIUI)
Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
Nice!
Hier was ik al een poosje naar op zoek. Mooi is ook dat je het lockscreen over je normale homescreen heen kunt zetten. Nu kan ik de kalender, mail en regendetector gewoon zien zonder dat ik de telefoon echt aan hoef te doen.
Hier was ik al een poosje naar op zoek. Mooi is ook dat je het lockscreen over je normale homescreen heen kunt zetten. Nu kan ik de kalender, mail en regendetector gewoon zien zonder dat ik de telefoon echt aan hoef te doen.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Heb je hier geen root access voor nodig? Of downen en installen die hap?Jivebunny schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:35:

Het lijkt mij een heel erg leuke actie. Jammer genoeg heb ik mijn android phone pas met Kerst en loop ik deze actie dus mis? Is het niet mogelijk om de apps nu al te kopen via de pc? Ik meld mij aan dat met mijn google account en wil een app kopen, maar dan zegt hij dat ik geen apparaat heb...
Kennen jullie een omzeiling van dit probleem zodat ik toch kan genieten van de actie en ze dan nadien op mijn toestel zet?
Kennen jullie een omzeiling van dit probleem zodat ik toch kan genieten van de actie en ze dan nadien op mijn toestel zet?
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Je zal op een of ander manier een toestel aan je Google Market account moeten koppelen, van iemand een Android toestel lenen en daar je Google Account koppelen via de Market op het toestel is de gemakkelijkste manier....LaurentS schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:04:
Het lijkt mij een heel erg leuke actie. Jammer genoeg heb ik mijn android phone pas met Kerst en loop ik deze actie dus mis? Is het niet mogelijk om de apps nu al te kopen via de pc? Ik meld mij aan dat met mijn google account en wil een app kopen, maar dan zegt hij dat ik geen apparaat heb...
Nu daarnet antwoord gekregen per mail:Anoniem: 237909 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:40:
Ik heb polarbit maar ff gemaild en gevraagd wat er is gebeurd met de aanbieding van 13 dec (Wave blazer of Tank riders).
Ik ben benieuwd naar hun antwoord.
Hi,
The sale for Tank Riders will start later today.
Best regards,
Polarbit,
LaurentS schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:04:
http://www.howtogeek.com/...-google-android-emulator/Bullet NL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:08:
[...]
Je zal op een of ander manier een toestel aan je Google Market account moeten koppelen, van iemand een Android toestel lenen en daar je Google Account koppelen via de Market op het toestel is de gemakkelijkste manier....

Kan met een virtual device
geprobeerd maar er weer afgegooid, ik wil een lockscreen maar dan ook nog de 'code' invegen. dat lukt hier niet. ( bij de htc van mijn vriendin wel trouwens )Jivebunny schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:35:
[Voor 52% gewijzigd door Rmg op 14-12-2011 10:13]
Ik heb daarover na zitten denken, zo eenvoudig is het niet. Je moet op die androidtoestel ook een market account aanmaken of veranderen van die ander naar jouw mailadres. En naderhand moet je alles terugveranderen.Bullet NL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:08:
[...]
Je zal op een of ander manier een toestel aan je Google Market account moeten koppelen, van iemand een Android toestel lenen en daar je Google Account koppelen via de Market op het toestel is de gemakkelijkste manier....
En of die ander dat goed/oke vind?
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 10:13]
Net installed:Jivebunny schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:35:
Ziet er best aardig uit! Zit ook een online option bij, echter geeft deze de melding niet naar het netwerk te kunnen connecten. En de maand wordt nog in het chinees/koreaans aangegeven...

De android virtual device optie is echt het simpelst, eclipse ide + tools installeren. AVD aanmaken, starten, je google account koppelen aan market en je hebt een market account, eventueel kan je nog je device type veranderen naar een 'nexus s' bijvoorbeeld en je kan alles kopen/downloaden op je accountAnoniem: 237909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:12:
[...]
Ik heb daarover na zitten denken, zo eenvoudig is het niet. Je moet op die androidtoestel ook een market account aanmaken of veranderen van die ander naar jouw mailadres. En naderhand moet je alles terugveranderen.
En of die ander dat goed/oke vind?
Ik had sinds enkele dagen dat de accu van mijn SGS opeens veel sneller leeg was (max 2 dagen), terwijl deze voorheen met gemak 4 dagen haalde. Gisterochtend was die zelfs compleet leeg terwijl ik de avond ervoor nog 20+ procent accu over had. Ik heb eens zitten zoeken wat ik de laatste tijd geïnstalleerd had en ik kwam op Swiftkey uit. Ik heb deze eens terug uitgeschakeld en zoals het er nu naar uitziet is het probleem opgelost. Mijn SGS gebruikt nu nog max 1 procent gedurende de nacht. Ik snap eigenlijk niet wat dat programma allemaal doet als de telefoon in idle staat...
Op internet lees ik trouwens dat meer mensen hetzelfde probleem hebben met Swiftkey.
Op internet lees ik trouwens dat meer mensen hetzelfde probleem hebben met Swiftkey.
PSN id: NL_SToRM
@ bitjesmaker: telefoon lenen, gmailadres invoeren in de Market, klaar.. Market kan verschillende accounts aan.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja, ik had dit graag willen horen toen asphalt 6 HD in de aanbieding was (=niet compatible met mijn toestel). Nu denk ik dat jouw info niet veel nut meer heeft omdat ik geen spetterende apps/games meer verwacht.Rmg schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:15:
[...]
De android virtual device optie is echt het simpelst, eclipse ide + tools installeren. AVD aanmaken, starten, je google account koppelen aan market en je hebt een market account, eventueel kan je nog je device type veranderen naar een 'nexus s' bijvoorbeeld en je kan alles kopen/downloaden op je account
En daarna mijn gmailadres weer verwijderen en dan heb ik in Market 2 toestellen, die van de ander en die van mij? Klopt de aanname?CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:17:
@ bitjesmaker: telefoon lenen, gmailadres invoeren in de Market, klaar.. Market kan verschillende accounts aan.
Vanaf MIUI zelf gaat dit wel al goed. Denk dat het net te nieuw is en dit een kinderziekte. Vandaag aangekondigd dat het voor alle android 2.3 toestellen zou moeten werkenDwazer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:15:
[...]
Net installed:
Ziet er best aardig uit! Zit ook een online option bij, echter geeft deze de melding niet naar het netwerk te kunnen connecten.

Vertalingen vanuit MIUI zijn niet altijd 100% heheEn de maand wordt nog in het chinees/koreaans aangegeven...(Waarschijnlijk een setting ergens
)

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
JupAnoniem: 237909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:19:
En daarna weer verwijderen en dan heb ik in Market 2 toestellen, die van de ander en die van mij? Klopt de aanname?
"BetterBatteryStats" gebruik ik als er ineens een drain ergens vandaan komt.SToRM666 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:16:
Ik had sinds enkele dagen dat de accu van mijn SGS opeens veel sneller leeg was (max 2 dagen), terwijl deze voorheen met gemak 4 dagen haalde. Gisterochtend was die zelfs compleet leeg terwijl ik de avond ervoor nog 20+ procent accu over had. Ik heb eens zitten zoeken wat ik de laatste tijd geïnstalleerd had en ik kwam op Swiftkey uit. Ik heb deze eens terug uitgeschakeld en zoals het er nu naar uitziet is het probleem opgelost. Mijn SGS gebruikt nu nog max 1 procent gedurende de nacht. Ik snap eigenlijk niet wat dat programma allemaal doet als de telefoon in idle staat...
Wellicht is het ook wat voor jou

Ik gebruik altijd powertutor: https://market.android.co...du.umich.PowerTutor&hl=enDwazer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:21:
[...]
"BetterBatteryStats" gebruik ik als er ineens een drain ergens vandaan komt.
Zojuist op mijn Desire Z met CM7 geïnstalleerd en het werkt hier wel, enkel wil ik het wel zo hebben dat er een pattern/pin/pass moet worden ingevoerd, dat werkt voor zover ik kan zien niet.Jivebunny schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:20:
[...]
Vanaf MIUI zelf gaat dit wel al goed. Denk dat het net te nieuw is en dit een kinderziekte. Vandaag aangekondigd dat het voor alle android 2.3 toestellen zou moeten werken
Ik kan wel online. Het chinees/koreaans is wel vervelend maar dat is denk ik een kwestie van tijd voor dit veranderd.Dwazer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:15:
[...]
Net installed:
Ziet er best aardig uit! Zit ook een online option bij, echter geeft deze de melding niet naar het netwerk te kunnen connecten. En de maand wordt nog in het chinees/koreaans aangegeven...(Waarschijnlijk een setting ergens
)
Ik zal het eens bekijken, bedankt!Dwazer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:21:
[...]
"BetterBatteryStats" gebruik ik als er ineens een drain ergens vandaan komt.

Ik nu ook. Wellicht is het druk op het netwerk daar...a.manders schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:28:
[...]
Ik kan wel online. Het chinees/koreaans is wel vervelend maar dat is denk ik een kwestie van tijd voor dit veranderd.

Dit is wel een briljante optie, ook handig voor mensen die nu een mid-range device hebben en wat aankopen willen doen voor de actieprijzen 'voor later'. Mijn SGS2 trekt alles nu wel, maar toch krijg ik af en toe een melding dat het incompatible is voor ofwel land of toestel. Bedankt voor de tip dusRmg schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:15:
[...]
De android virtual device optie is echt het simpelst, eclipse ide + tools installeren. AVD aanmaken, starten, je google account koppelen aan market en je hebt een market account, eventueel kan je nog je device type veranderen naar een 'nexus s' bijvoorbeeld en je kan alles kopen/downloaden op je account

btw, ik heb gisteren HD widgets gekocht om te vergelijken met Beautiful widgets. De widgets zien er mooi uit en zijn makkelijker achteraf aan te passen/themen dan bij BW, maar ik zag mijn batterij ineens voor mijn ogen leeglopen. Ik weet niet of dit aan HD widgets, BW of de combinatie of iets heel anders lag, maar raar vond ik het wel. Ik heb de hele dag gedaan over 100 --> 75% ongeveer, en daarna een half uur over 75 --> 1% (en toen viel hij uit).
@Dwazer: ik ga die battery stats ook maar 's proberen .... kan systempanel (pro) zoiets ook niet?
[Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 14-12-2011 10:32]

Dat is wel heftig dan. Ik heb hem (HD Widgets) ook gekocht maar niet gebruikt of uitgeprobeerd.
Die betterbatterystats is 2 euro en PowerTutor is gratis. Dat je dat ff weet...
[Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 10:41]
Ik heb geen idee, zou best kunnen. Kwam via het XDA-forum bij deze tool uitgwystyl schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:30:
[...]
[knip]
@Dwazer: ik ga die battery stats ook maar 's proberen .... kan systempanel (pro) zoiets ook niet?

Op het XDA-forum is deze aangepast door een dev. en geeft de resultaten anders weer dan vanuit de MarketAnoniem: 237909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:35:
[knip]
Die betterbatterystats is 2 euro en PowerTutor is gratis. Dat je dat ff weet...

Die op XDA is eigenlijk gratis te downloaden dus? 

Ja, zit als attachment bij de TS uit de link van Dwazer. De developer van het programma stelt hem daar beschikbaar voor XDA-leden, met de opmerking dat als men het wat vindt, men verzocht wordt de market-versie te kopen. De programma's zijn hetzelfde.SToRM666 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:44:
Die op XDA is eigenlijk gratis te downloaden dus?
Wat bedoel je? Ik zeg dat de 1 gratis is en de ander een betaalapp. Ik snap je reactie niet, het is niet in verhouding met mijn opmerking.Dwazer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:41:
[...]
Op het XDA-forum is deze aangepast door een dev. en geeft de resultaten anders weer dan vanuit de Market
Edit: bovenstaande reactie gelezen. Snap het nu.
[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 10:48]
https://twitter.com/#!/An...status/146875390772781056
Nieuwe Android Market kan Widgets direct installeren (via Android Magazine)
Nieuwe Android Market kan Widgets direct installeren (via Android Magazine)
En wat moet ik me daar bij voorstellen? Automatisch op je homescreen...
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Om Beautiful Widgets maar weer aan te halen: die heeft wel 10 widgets. Ben benieuwd of er dan random één gekozen wordt, of ze allemaal ergens neergegooid worden of de eerste uit de lijst gepakt wordt. Heb hem wel geïnstalleerd, eens kijken of ik achter de logica kan komen.
Volgens mij meer de mogelijkheid om direct een widget toe te kunnen voegen... Nu doe je dat handmatig, waarschijnlijk kan dat straks automatisch (maar dan moet je alsnog de widgets selecteren die je wilt toevoegengwystyl schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:54:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Om Beautiful Widgets maar weer aan te halen: die heeft wel 10 widgets. Ben benieuwd of er dan random één gekozen wordt, of ze allemaal ergens neergegooid worden of de eerste uit de lijst gepakt wordt. Heb hem wel geïnstalleerd, eens kijken of ik achter de logica kan komen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb geen idee, ben nog niet in de gelegenheid geweest om het zelf uit te testen.....CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:50:
En wat moet ik me daar bij voorstellen? Automatisch op je homescreen...
Ik kan wel leukere Market-features verzinnen denk ik, maarja zie 't wel:
Herhaling
SwiftKey: https://market.android.com/details?id=com.touchtype.swiftkey
Nieuw
ezPDF Reader: https://market.android.com/details?id=udk.android.reader
Sleepy Jack: https://market.android.co...com.silvertree.sleepyjack
Tank Riders: https://market.android.co...d=com.polarbit.tankriders (wiste we al maar toch)

Herhaling

Nieuw

Tank Riders: https://market.android.co...d=com.polarbit.tankriders (wiste we al maar toch)
[Voor 55% gewijzigd door CLB op 14-12-2011 11:18]
EzPDFreader heb ik al, een van mijn beste aankopen vind ik. Een absolute aanrader. Plus dat de maker ook zeer actief is met nieuwe functies toe te voegen.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Pfff.. een paar maanden geleden nog een kleine €60,- betaald voor Navigon.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's
Dat van Navigon is een geintje neem ik aan? Kan toch niet echt van € 60,- naar € 0,10 ? Hier staat hij in ieder geval nog voor € 59,95
[Voor 4% gewijzigd door GateKeaper op 14-12-2011 11:23]
Procrastination for mr. President ! | Startup is looking for (wannabe) meteor developers. PM for info.
Haha, Navigon voor 10 cent zou wel een mooie stunt zijn 

Hehe, heel funny 
Dan zou android market de rest van de dag niet bereikbaar meer zijn als dat zo was.

Dan zou android market de rest van de dag niet bereikbaar meer zijn als dat zo was.

[Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 11:25]
Geintje mensen, daarom ook
I'm sorry, even kijken wie het zou geloven

Nee je moet gewoon neven doorklikken.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Bij mij ook, en de andere genoemde apps ook...
Oh ja, bij afrekening is ie 0,10 hahawarhamstr schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:29:
Nee je moet gewoon neven doorklikken.
[Voor 68% gewijzigd door Jivebunny op 14-12-2011 11:31]
Meer vind ik nog niet... Raging Thunder 2 ook niet.. Die was eerst beloofd voor de 14e, maarja nu Tank Riders...
http://awesomescreenshot.com/00eq4ov8fJivebunny schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:29:
Bij mij ook, en de andere genoemde apps ook...
[...]
Oh ja, bij afrekening is ie 0,10 haha
De popup toont ook nog €1,48...
Zucht, elke dag weer nieuwelingen met dezelfde vragen/opmerkingen.
Bij een algemeen Market en Applicaties topic als deze komen ook veel nieuwe users langs. Niemand heeft behoefte aan een off-topic reactie zoals jij deze hebt geplaatst. Natuurlijk, nieuwe users moeten zich grondig in het topic verdiepen, c.q. de zoekfunctie van het forum gebruiken wanneer ze een vraag hebben. Maar dat staat helemaal los van het typeren van andere (mede) users.
Indien je een probleem hebt met een bericht van een ander, dan kan je de Tweakers Crew attenderen door gebruik te maken van de Topic Report knop links boven in het topic (handje) Ga niet zelf off-topic reageren!!!!! Juist van de oudere users in het topic verwachten we dat ze de Topicregels kennen!
Ik herhaal het nog maar een keer, maak gebruik van de TR-Knop, ga niet zelf reageren!
Bij een algemeen Market en Applicaties topic als deze komen ook veel nieuwe users langs. Niemand heeft behoefte aan een off-topic reactie zoals jij deze hebt geplaatst. Natuurlijk, nieuwe users moeten zich grondig in het topic verdiepen, c.q. de zoekfunctie van het forum gebruiken wanneer ze een vraag hebben. Maar dat staat helemaal los van het typeren van andere (mede) users.
Indien je een probleem hebt met een bericht van een ander, dan kan je de Tweakers Crew attenderen door gebruik te maken van de Topic Report knop links boven in het topic (handje) Ga niet zelf off-topic reageren!!!!! Juist van de oudere users in het topic verwachten we dat ze de Topicregels kennen!
Ik herhaal het nog maar een keer, maak gebruik van de TR-Knop, ga niet zelf reageren!
[Voor 85% gewijzigd door Bullet NL op 14-12-2011 12:17]
En die daarna met de Google Wallet niet meer.haling schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:39:
[...]
http://awesomescreenshot.com/00eq4ov8f
De popup toont ook nog €1,48...
Goh, was je zelf ooit misschien ook een nieuweling?Anoniem: 237909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:43:
[Voor 33% gewijzigd door Jivebunny op 14-12-2011 11:46]
ezPdf wordt wel als 10ct getoond.Anoniem: 237909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:43:
Het uiteindelijke afrekenen van Tank Riders toont wel 10ct.
Voor de duidelijkheid: Market pagina: €1,48 -> popup: €1,48 -> afrekenen: 10ct -> nota: 10ct.
Zucht: zeurpiet.

Het staat er net op, minuutjes pas, wees gerust, koop anders alles vanavond, don't worry, be happy..
En nu hunten naar die andere apps / games van vandaag, want het gaat traag mannen =p
En nu hunten naar die andere apps / games van vandaag, want het gaat traag mannen =p
Is flighttrack al geweest? Vind hem net voor 10 ct? https://market.android.co...d=com.mobiata.flighttrack
gisteren al dus nog een geldige aanbieding:
[Voor 8% gewijzigd door traaymakers op 14-12-2011 11:51]
Ehm, ja, die is van gisteren...Anoniem: 237909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:50:
Is flighttrack al geweest? Vind hem net voor 10 ct? https://market.android.co...d=com.mobiata.flighttrack
Maf, heb hem al gekocht schiet me te binnen. Android Market beweerd nu dus van niet, maar goed, het hunten gaat vandaag niet goed. of er zijn gewoon minder aanbiedingen vandaag ivm de overschot gisteren ?
Moet zeggen dat ik deze acties wel leuk vind. Je kunt toch leuke handige apps voor een prikkie binnen halen! Toch al wat widgets binnen. Nu graag nog een keer EX of ADW launcher please!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik begin het idee te krijgen omdat we het niet vinden, dat het wel oude aanbieding moet zijn waar nu gekocht op staat of geinstalleerd.
Ja dus: Swiftkey-x (zie startpost)
Ja dus: Swiftkey-x (zie startpost)
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 12:07]
De aanbiedingen worden pas vanavond bekend en ook dan zullen alle prijzen daadwerkelijk omgezet zijn. Dus in de loop van vandaag kunnen er nog prijzen wijzigen...Anoniem: 237909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:05:
Ik begin het idee te krijgen omdat we het niet vinden, dat het wel oude aanbieding moet zijn waar nu gekocht op staat of geinstalleerd.
Kijk Dwazer, ik doe al mee vanaf dag 1. Ik kan dus zeggen dat ik wat meer bekend ben in de zoek de 10 ct apps.Dwazer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:07:
[...]
De aanbiedingen worden pas vanavond bekend en ook dan zullen alle prijzen daadwerkelijk omgezet zijn. Dus in de loop van vandaag kunnen er nog prijzen wijzigen...
Wil jij nu ff niet mij iets proberen uit te leggen wat al niet klopt.
Tussen 11.15 en 12.30 worden de apps naar 10 ct gezet, het is alleen maar de vraag of we ze kunnen vinden dmv ctrl+f.
Pas rond 17u wordt het officieel gemaakt via de banner. (wordt elke dag steeds vroeger, op dag 1 was het rond 18.30 en telkens vroeger tot en met gisteren was het 16.45)
[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 12:14. Reden: reactie wat normaler herschreven]
ezPdf, meteen collega op de hoogte gesteld, had ie hem net gister voor de volle prijs gekocht...
I intend to live forever. So far, so good.
En wat kostte die? Kan ik het verwerken in de TS! =)IkWilbert schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:11:
ezPdf, meteen collega op de hoogte gesteld, had ie hem net gister voor de volle prijs gekocht...
via appbrain zie ik dat ie €2.26 was...CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:14:
[...]
En wat kostte die? Kan ik het verwerken in de TS! =)
Prijsfouten in startpost:
Blow up
staat nu in startpost voor 1,41 maar op market voor 1,51
NFL 3D
3,73 >3,77
Blow up
staat nu in startpost voor 1,41 maar op market voor 1,51
NFL 3D
3,73 >3,77
[Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 12:35]
Ik zal het aanpassen, maar ik wet zeker dat het €1,41 was... Developer denkt misschien 'hoppa meer aandacht, ff 10 cent erop'... Via AppBrain staat er weer €1,39, maar dan houden we de Androidmarket maar aan, beetje gekAnoniem: 237909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:18:
Blow up staat nu in startpost voor 1,41 maar op market voor 1,51
Zelfde geldt voor NFL 3D... Tevens kun je me ook DM'en, dat werkt wat sneller

[Voor 8% gewijzigd door CLB op 14-12-2011 12:24]
Heeft iemand ook al een oplossing voor apps die onterecht in de Market staan als "Gekocht"?
Ik wil graag Swiftkey X kopen, maar deze had ik ook al gratis van de Amazon Market.
De Amazon versie verwijderen, market cache en download cache wissen helpt helaas niet. In de webmarket blijft hij ook gewoon als "Gekocht" staan.
"Opnieuw" kopen kan dus niet
@hierboven:
Dat die prijzen aanpassen, ligt dat niet gewoon aan de dollar koers ofzo? Dat ze hem in de market hebben gezet met een dollar prijs en dat wij de omgerekende prijs zien. Vroeger werd dit nog niet omgerekend en zag je de prijs in de valuta van de app-maker.
Ik wil graag Swiftkey X kopen, maar deze had ik ook al gratis van de Amazon Market.
De Amazon versie verwijderen, market cache en download cache wissen helpt helaas niet. In de webmarket blijft hij ook gewoon als "Gekocht" staan.

@hierboven:
Dat die prijzen aanpassen, ligt dat niet gewoon aan de dollar koers ofzo? Dat ze hem in de market hebben gezet met een dollar prijs en dat wij de omgerekende prijs zien. Vroeger werd dit nog niet omgerekend en zag je de prijs in de valuta van de app-maker.
[Voor 27% gewijzigd door HaTe op 14-12-2011 12:26]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Google has started pushing out a new Market update with version 3.4.4, which upon quick inspection operates faster than before and brings a setting for auto-adding of widgets to your home screen.
Bron: AndroidPolice / http://www.androidpolice....oad-android-market-3-4-4/
Dus, naast het installeren van Widgets op het homescreen ook een snelheidsverbetering!
Dus, naast het installeren van Widgets op het homescreen ook een snelheidsverbetering!
Tot nu toe 7 gevonden:
DEER HUNTER 3D
Guns'n'Glory
ZenoniaCLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:13:
Herhaling
Nieuw
DEER HUNTER 3D
Guns'n'Glory
[Voor 121% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 12:38]
GUNS AND GLORRRRRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttt
Daar ben ik blij mee, dat spel is net als Fieldrunners HD en Where's my Water echt wel leuk voor legaal...
En ja ik zou ze ook kopen na de actie, that's for sure, maar nu voor 10 cent weer zo'n topgame, CLB is happy..
Zenonia is leuk, maar waarom deel 1
(en ik gok nog op The Moron Test)
Daar ben ik blij mee, dat spel is net als Fieldrunners HD en Where's my Water echt wel leuk voor legaal...
En ja ik zou ze ook kopen na de actie, that's for sure, maar nu voor 10 cent weer zo'n topgame, CLB is happy..
Zenonia is leuk, maar waarom deel 1

[Voor 63% gewijzigd door CLB op 14-12-2011 12:40]
Als ik t probeer te installeren krijg ik gewoon melding dat het niet lukt om te installeren... PfffBullet NL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:25:
Google has started pushing out a new Market update with version 3.4.4, which upon quick inspection operates faster than before and brings a setting for auto-adding of widgets to your home screen.
No Gillette, No Minette
Volgens hem had ie er 2,34 voor betaaldCLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:14:
[...]
En wat kostte die? Kan ik het verwerken in de TS! =)
I intend to live forever. So far, so good.
Je bedoeld deze?CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:33:
GUNS AND GLORRRRRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttt
Zenonia is leuk, maar waarom deel 1(en ik gok nog op The Moron Test)

Guns and Glory
Ahaa, speel ik nog redelijk vaak, graphics zijn top, game is gewoon heel gaaf, ja ben ik blij mee =)
Veel games voor 10 cent heb ik gekocht met het idee 'ahh lachen, voor 10 cent' maar zulke games, *whooot*
Veel games voor 10 cent heb ik gekocht met het idee 'ahh lachen, voor 10 cent' maar zulke games, *whooot*
CLB reageert op mijn post, en ja als er nieuwe postjes bijkomen en je klikt op die gele balk wordt de pagina niet gerefreshed en zie jij mijn gemaakte wijzigingen niet...
Anoniem: 237909 in "Android Market en applicaties - Deel 15"
Pff, alweer SwiftKey. Ik vind het echt een superactie en eigenlijk zou je niet mogen zeuren, maar die herhalingen en al die games ben ik eigenlijk wel zatCLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:13:
Ik kan wel leukere Market-features verzinnen denk ik, maarja zie 't wel:![]()
[afbeelding]
Herhaling
Nieuw

Hier werkt het gewoon, heb je in Instellingen -> Applicaties -> Onbekende Bronnen wel aangevinkt?Kerberos84 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:36:
[...]
Als ik t probeer te installeren krijg ik gewoon melding dat het niet lukt om te installeren... Pfff
Er zijn nu 7 gevonden, ik heb bij alle aanbiedingen in startpost gekeken of er weer herhaling was maar vind alleen die van gisteren. Via zoeken via diverse manieren op android market kom ik niet verder.
Ik ga over kwartiertje weg ivm afspraak, ik zal straks eens kijken op mobieltje wat jullie gevonden hebben...
Ik ga over kwartiertje weg ivm afspraak, ik zal straks eens kijken op mobieltje wat jullie gevonden hebben...
Hmm, zojuist Tankriders gekocht en geinstalleerd op de Transformer. Geen desktop icoontje en ook niet in mijn apps menu te vinden. Deinstalleren en ik dacht even opnieuw installeren. Nu heb ik niet eens de optie meer om hem te installeren op de tablet, maar enkel op mijn telefoon? 

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
*niet goed gelezen*
[Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 12:56]
Dan moet je met een app zoals 'App Backup and restore' de .apk vanaf je telefoon halen en installeren..?
Jeps, moest aanstaan voor swype, letterlijke melding is: App niet geïnstalleerdBullet NL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:51:
[...]
Hier werkt het gewoon, heb je in Instellingen -> Applicaties -> Onbekende Bronnen wel aangevinkt?
No Gillette, No Minette
Ja, maar daar heb ik geen zin in eigenlijk. Anders had ik nog veel meer games gekocht.CLB schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:55:
Dan moet je met een app zoals 'App Backup and restore' de .apk vanaf je telefoon halen en installeren..?
Hmmpf, krijg nu de melding dat ik hem niet gekocht heb en ik krijg een email dat ik hem heb geannuleerd! WTF. Heb nu 26 apps gekocht en dit is de eerste keer dat dit gebeurt.
[Voor 14% gewijzigd door Smarron op 14-12-2011 12:56]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Achja is dat heel erg... Gewoon nog 'n keer proberen...
Niet opnieuw kopen he, dan ben je dubbel geld kwijt, en ineens is er 1 geannulleerd en krijg je via market opnieuw de vraag of je hem voor de 3e keer wilt kopen ook al is de 2e niet als geannuleerd omschreven.
Dit overkwam mij met apparatus en dat is dubbel van mijn cc afgeschreven...
Je zult in principe moeten wachten tot android market het zelf bijgewerkt heeft. En waarschijnlijk krijg je bij je 3e aankoop de melding: is pending. En dan kan je alsnog niet installeren.
Dit overkwam mij met apparatus en dat is dubbel van mijn cc afgeschreven...
Je zult in principe moeten wachten tot android market het zelf bijgewerkt heeft. En waarschijnlijk krijg je bij je 3e aankoop de melding: is pending. En dan kan je alsnog niet installeren.
[Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 14-12-2011 13:00]
Wat is het probleem dan? Als de market hem als gekocht aangeeft kun je hem toch gewoon installeren? Waarom zou je hem perse ook nog voor 10cent willen kopen?HaTe schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:24:
Heeft iemand ook al een oplossing voor apps die onterecht in de Market staan als "Gekocht"?
@hierboven:
Omdat hij hem gratis via de Amazon-app had, maar het voor 10 cent helemaal officieel, natuurlijk top is =)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees je iets wat ongewenst is? Maak dan gebruik van de TR-Knop, ga niet zelf in het topic reageren!
Lees je iets wat ongewenst is? Maak dan gebruik van de TR-Knop, ga niet zelf in het topic reageren!