Dinsdag, 6 december lazen we dat de Android Market 10 miljard downloads heeft bereikt, een nieuwe mijlpaal in Androidland. En om dat feest te vieren gooide Google maar liefst 10 dagen lang, 10 apps
per dag in de Market voor slechts €0,10 euro!! Deze 10 applicaties / games per dag zijn geweest:
Totaalprijs met de actie: €1,25 - normaal €??,?? - Korting dag 10: €??,??
* is al eerder in de aanbieding geweest en behoort dus niet tot de unieke apps
Totale normale prijs bij de aanschaf van de 90 unieke apps en games bedraagt maar liefst €167,60...
De totale kortingsprijs voor al deze apps en games is slechts €9,62 dus als je alle 90 unieke apps en games gekocht zou hebben, zou deze totale korting bij de '10 billion' actie maar liefst €157,98 zijn =)
In 10 dagen tijd werden er door Google elke dag om en nabij 10 applicaties of games aangeboden voor slechts 10 cent per stuk… Dit leverde een lijst op van maar liefst 90 unieke apps en games en zestien- maal werd er een app in de aanbieding gedaan die al eerder in de aanbieding was geweest. Er werden door Google maar liefst 54 games in de aanbieding gedaan en dus 36 applicaties… Niet alle reguliere prijzen zijn nog bekend, dus de totale ‘winst’ die men kon maken ook niet, maar gemiddeld genomen over de eerste 9 dagen lag dit rond de €18,50! De totale ‘winst’ met deze actie die men kon maken zal dan ook rond de €200,00 euro uitkomen, erg mooi en veel natuurlijk. Mooie tijden beleefd, veelal waren het verschillende hunters zoals CaptJackSparrow, bitjesmaker & Lizard die met de eerste 10 cent apps en games van die dag kwamen, thanks dudes! En uiteraard ook een bedankje voor alle anderen, thanks!
Tevens is het vorige deel van de reeks weer over de 1000 posts gegaan dus het is tijd voor een nieuw deel. De TS wordt binnenkort herschreven en vernieuwd qua layout, want ook is vorige maand Android 4.0 Ice Cream Sandwich gelaunched, wat een andere mijlpaal was in Androidland. Dit topic is bedoeld om te discussiëren over applicaties die in de Androidmarket te vinden zijn, de prijzen, de toestellen waarop je apps wil laten werken, problemen met applicaties, prijzen van applicaties en wat dan ook maar te maken heeft met de Androidmarket! Helaas is er nog steeds geen PayPal-functionaliteit beschikbaar om betalingen te doen in de Market en is het in Nederland hedentendage alleen mogelijk om te betalen via CreditCard (zowel een echte, als een virtuele) In het buitenland is er in enkele landen en bij enkele providers een mogelijklheid om te betalen via de provider zelf, het zogenaamde 'carrier billing'. Dit zal uiteraard in de loop der tijd ook wel in Nederland worden uitgevoerd, net als PayPal...?
Applicaties (en games) variëren in prijzen van enkele tientallen centen tot enkele tientallen euro's...
Vaak zijn er meerdere applicaties te vinden met hetzelfde doel, hierover kan ook worden gediscussieerd worden in dit topic. Voor games is er een los topic, namelijk: Android Games - Discussie & ErvaringenVerwante en andere interessante topics
En natuurlijk de nodige toevoegingen die tussentijds plaatsvinden
In de vorm van het maken van headers, toevoegen van informatie / plaatjes
[Voor 255% gewijzigd door CLB op 16-12-2011 00:29]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM 512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Beetje uitzoekwerk maar wel zo leuk inderdaad, grappig voor het overzicht...
De prijzen van de huidige aanbiedingen kan ik ook wel vinden / Googlen, maar staan nu in de Market allemaal op €0,10 euro natuurlijk, dus dat werk ik morgen wel weer bij enzovoort enzovoort.. Het is tevens tijd om de TS weer is te rewriten, nieuwe info toe te voegen en af te stappen van de vorige layouts, stijlen, teksten en dergelijke
Asphalt is trouwens wel veel duurder dan ik had verwacht...
Games van Gameloft zijn altijd duur, alleen met zulke acties (of met kerst) wat betaalbaarder
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM 512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik vraag me toch af voor welke devices Asphalt dan wel geschikt is. Ik zie de nieuwste telefoons en tablets voorbijkomen en er is amper wat geschikt. De site is hier ook net echt duidelijk over. Maar goed, de actie is al voorbij en ik had hem anders toch niet gekocht.
Lukt de aanschaf er niet van? Of de installatie niet?
Als het niet gaat werken wordt het wel aangegeven, veel apps koop ik ook gewoon voor 'later' / 'altijd handig'
ja hoe weet jij dat?
ik heb geen apple apparaten maar itunes draait al 4 jaar naar volle tevredenheid
omdat airsync alleen voor itunes is misschien
Ik heb het vroegah wel gebruikt omdat ik een ipod video heb liggen. Maar ik ben jaren geleden over gestapt op songbird en anderhalf jaar geleden op spotify ideaal
Ja, dat is een populaire instelling hier op Tweakers, maar met dergelijk hamstergedrag heb ik persoonlijk wat moeite. Ook erg goede aanbiedingen of gratis zut hoef ik niet per se te hebben omdat ze goedkoop zijn. Dat gaat me niet om het geld of bij bederfelijke goederen omdat het zonde is (al telt dat ook wel degelijk mee), maar meer om het principe.
Hoewel dat hier minder van toepassing is moet ik altijd een beetje mijn hoofd schudden als ik zie hoe mensen over elkaar heen rollen om een voordeeltje te pakken, terwijl ze het product of ding later helemaal niet gebruiken.
vandaag minder interessante aanbiedingen dan gisteren...
wel reckless driving en fruit ninja gekocht...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends. My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Dat kan =) Als ik over 2 maandjes Endomundo wil gebruiken om te hardlopen heb ik 'm alvast, that's how I think =) Tevens support ik de developer (of hij krijgt echt 10 cent of Google betaald hem de volle pond), ook wel leuk.
Ziet er verassend goed uit ook nog voor een top-down racer.
Welke versie heb je? De normale of de PLAY-versie en wat is de resolutie van je device..
Ik heb nu de normale en er wordt gezegd dat de PLAY-versie de HD-versie is, maar dat vraag ik me af...
CLB schreef op donderdag 08 december 2011 @ 00:25:
Dat kan =) Als ik over 2 maandjes Endomundo wil gebruiken om te hardlopen heb ik 'm alvast, that's how I think =) Tevens support ik de developer (of hij krijgt echt 10 cent of Google betaald hem de volle pond), ook wel leuk.
Vooruit kijken is natuurlijk iets anders, met verstandig inkopen is niets mis. Dat is echter wel het tegenovergestelde van wat ik eerder bedoelde
Ik denk overigens dat je de developer meer support met de volle mep, maar goed, dit is verder allemaal wat offtopic
Dat spreekt voor zich, maar ik ga op dit moment geen €2,86 voor Endomundo betalen als ik het (nog) niet nodig heb.. Met die 10 cent support ik een klein beetje, of zoals ik zei Google betaald gewoon de volle pond aan de developer, maarja wat jij zei: offtopic
Ik gebruik al 2 jaar de gratis versie tijdens wielrennen die werkt prima ik weet eigenlijk niet eens wat de pro versie toevoegt was meer van oh joh 10 cent doe maar is vast beter dan de gratis versie
Welke versie heb je? De normale of de PLAY-versie en wat is de resolutie van je device..
Ik heb nu de normale en er wordt gezegd dat de PLAY-versie de HD-versie is, maar dat vraag ik me af...
Koop toch gewoon, zit je om een dubbeltje verlegen of zo ?
Hahaha nee zeker niet, maar als er niks met de graphics gebeurd is het natuurlijk onzin =) *Bought it* EDIT: Haha heel leuk Twee versies, een normale en dan die HD versie, 2x de data downloaden, evil hoor
CLB schreef op donderdag 08 december 2011 @ 00:25:
[...]
Ik heb de PLAY versie, op m'n HTC Sensation. Daar staat ook bij in de market dat dat de "improved HD graphics" version is voor high performance devices.
Hoe vet als je zo langs de rand van een afgrond drift haha. De 10ct zeker waard
edit: ben wel benieuwd of je verschil ziet
[Voor 9% gewijzigd door Tjado op 08-12-2011 00:43]
Star Chart is in ieder geval wel tof, behalve dat het nu bewolkt is Ik wilde sowieso al wat meer aandacht aan dergelijk gebeuren gaan besteden, dus dit is best een mooie aanbieding zo
Verschil is er heel duidelijk =) De PLAY-versie is veel scherper inderdaad, screenshots maken lukt niet echt..
Staat ook genoemd in het artikel waarin ik link in de TS van de Frontpage, maar ik gooi 'm er even bij!!
zou ik niet doen, apps blijven gekoppeld aan je google account.
mocht je een high end mobiel gaan kopen kun je de app downloaden zonder opnieuw te betalen.
scheelt toch vele euro's
mrc4nl schreef op donderdag 08 december 2011 @ 00:51:
zou ik niet doen, apps blijven gekoppeld aan je google account.
mocht je een high end mobiel gaan kopen kun je de app downloaden zonder opnieuw te betalen.
scheelt toch vele euro's
Mjah, mocht ik het dan echt willen kan die paar euro die me dat dan kost ook niet veel schelen, want blijkbaar heb ik dan veel plezier gehad aan he spel. Nu is dit voorlopig wel prima.
ik heb maar Beautiful widgets gekocht voor mijn toekomstige tablet.
Is maar 10 cent en als ik in de toekomst geen HTC apparaat heb, is het toch wel handig.
[Voor 39% gewijzigd door DNA_Saint op 08-12-2011 00:54]
Best wel lame, ik koop Minecraft voor m'n Desire die kapot is (maar wel werkt). Op de ZTE Blade kan ik hem niet installeren, maargoed, kan hem dus wel kopen.
Krijg ik net een mailtje dat hij is geannuleerd omdat hij niet goed is geinstalleerd... Nu kan ik (als ik zometeen weer een snelle telefoon heb) weer de volle mep betalen. Beetje lame van Google imho.
Ik moet voor die apps gewoon de volle mep betalen, dus zolang het nog kan is blijkbaar niet meer geldig.
TheJVH schreef op donderdag 08 december 2011 @ 01:03:
Krijg ik net een mailtje dat hij is geannuleerd omdat hij niet goed is geinstalleerd... Nu kan ik (als ik zometeen weer een snelle telefoon heb) weer de volle mep betalen. Beetje lame van Google imho.
Nee, op zich natuurlijk netjes, alleen in dit specifieke geval is het wel even onhandig. Het zou nóg netter zijn als je toch de optie had iets dergelijks te installeren.
Rond 18.30 NL tijd stonden de nieuwe 10 apps in de market, om 19.17 kocht ik mijn laatste app van gisteren
Nee, op zich natuurlijk netjes, alleen in dit specifieke geval is het wel even onhandig.
Het zou nóg netter zijn als je toch de optie had iets dergelijks te installeren.
Oplossing is ff Androiddevice van iemand anders lenen, 2e account invullen bij de Market (jouwe dus TheJVH) en dat spel installeren voor 10 cent, daarna weer die account verwijderen van die telefoon en je hebt 'm gewoon aan je Google-account gelinkt. Als je HTC Desire dan weer terug is, of je hebt een nieuwe Androiddevice heb je 'm =)
Mja Minecraft was gisteren... maar stel je voor dat je zoiets vandaag / morgen / vandeweek weer meemaakt...
Beautiful Widgets heeft wel erg veel toegang tot de telefoon nodig voor wat het is. Van de meeste snap ik dat dat voor specifieke widgets nodig is, maar sommige snap ik ook niet echt.
Ik moet voor die apps gewoon de volle mep betalen, dus zolang het nog kan is blijkbaar niet meer geldig.
Toen ik de posting aan het maken was voor in het vorige topic waren ze nog in de aanbieding. Er werd toen kort daarna al gemeld dat er al weer terug op de oude prijs stonden.
Ik heb ze nu niet meer gecheckt. Zoals ik zei is het mede vanwege het nieuwe topic dat ik complete lijst hier nogmaals herhaal. Zie het ook maar als 'voor archiefdoeleinden'.
Geen slecht idee, want ook voor de volle prijs zitten er best een hoop leuke apps tussen
Zeker. Dat animated kerstbehangetje zal bijv. de komende maand wel zijn tien eurocenten opbrengen maar dat is ook best wat meer waard. (bij gebrek aan een Santa smiley )
Is dat veel anders dan Google Sky Map? Die heb ik namelijk wel eens bekeken, maar omdat ik niet zoveel 's nachts omhoog sta te loeren heb ik daar niet zo veel aan. Star Chart leek me ongeveer net zo nutteloos.
Vanochtend in de trein even met Asphalt zitten pielen. Die loopt erg mooi op mijn SGS2, maar ik vind het een raar idee om zo'n soort spelletje op mijn telefoon te spelen. De besturing werkt door op het scherm te drukken, zodat je effectief ook een deel van je beeld kwijt bent. Misschien is het een kwestie van wennen; ik heb tot nu toe voornamelijk dingen als sudoku, carcassonne en angry birds gedaan. Daarbij kan je eerst rustig kijken wat je moet doen en dan pas het scherm vullen met een dikke vinger.
Eens kijken wat het racespel van vandaag is, misschien werkt topdown wel makkelijker dan '3D'? @CLB: je zegt dat de PLAY versie ook data moet downloaden. Is dat ook veel meer dan de gewone? Dat zou ik nl verwachten bij een hogere resolutie textures.
If ever there was a time to get to the PRO app, now is it. Twice within the next 10 days, there will be a 24 hour window where our app will be available for just $0.10 for Android users.
dus het gaat niet om 100 apps...
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Vraagje over AirSync by doubleTwist
Sync deze app alles wat je ook op de gewone windows 7 pc op delen hebt staan ?
Of gaat het hier alleen om playlist met iTunes en of mediaplayer ?
[Voor 24% gewijzigd door Albert020 op 08-12-2011 09:37]
Dat zou kunnen betekenen dat ze twee maal een (zelfde?) serie van vijf dagen doen. Op zich niet zo gek voor de mensen die er wat later achter komen.
In dit tempo zou ik in tien dagen 80 apps binnenhalen. Ik betwijfel of ik die allemaal kwijt kan met het beperkte interne geheugen van mijn tablet ook al is ie geroot en gebruik ik Link2SD.
Dat zou kunnen betekenen dat ze twee maal een (zelfde?) serie van vijf dagen doen. Op zich niet zo gek voor de mensen die er wat later achter komen.
In dit tempo zou ik in tien dagen 80 apps binnenhalen. Ik betwijfel of ik die allemaal kwijt kan met het beperkte interne geheugen van mijn tablet ook al is ie geroot en gebruik ik Link2SD.
Buiten dat, hoeveel apps gebruik jij tegelijkertijd? Ik heb nu zo'n 80 programma's geïnstalleerd staan, maar ik gebruik er volgens mij zo'n 30 op dagelijkse basis en misschien nog 20 af en toe (elke twee weken een paar keer?). Eigenlijk zou ik 30 programma's dus prima kunnen verwijderen en eventueel opnieuw installeren/backup terughalen als ik hem weer een keer wil gebruiken
Wel leuk die aanbiedingen heb toch al paar dingen gekocht. Dat flick golf is wel vermakelijk voor in de trein en helemaal voor 10 cent. Voordeel is dat ik ook meeste dingen gewoon op me tablet kan gebruiken.
Dag mag altijd, behalve als je je telefoon daar vol kan gooien met betaalde applicaties voor noppes
heeft iemand ook problemen met de nieuwe facebook update?
Ik krijg hem niet opgestart op mijn htc desire.
Krijg een zwart scherm en daarna crasht ie....
erg vervelend, want de app ziet er op plaatjes er goed uit.
===========
na reboot werkt het wel....
[Voor 9% gewijzigd door DNA_Saint op 08-12-2011 11:36]
jup, net gedaan. En het werkt nu.
Wel erg raar....maar goed
nieuwe app is wel echt een verademing. Is nu zo goed als gelijk aan de mobiele website, die tot gisteren nog gewoon meer functies en beter was dan de app.
Maar nu is dat dus gelijk getrokken.
Simpel en strak design. En het werkt als een trein.
Nice!
Ik zocht net in de Market naar 'Reckless', omdat ik de PLAY versie van Reckless Racing wilde kopen. Maar nu zie ik opeens ook Reckless Getaway voor 10 cent staan. Als ik er op klik is ie weer 2,19, maar ik verwacht dat die misschien vandaag dan ook wel in de aanbieding gaat komen (stond ook in de al eerder geposte lijst volgens mij).
[Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 08-12-2011 12:11]
Reckless Racing: 7 december
Reckless Getaway: 8 december
Toki Tori: 8 december
Raging Thunder: 11 december
Wave Blazer: 13 december
Raging Thunder 2: 14 december
Ik kwam net de volgende apps voor €0,10 tegen in de lijst "Top Paid in Apps" die als je dan naar de eigen pagina doorklikt *nog* voor de volledige prijs te koop zijn.
ADW Launcher van €2,30
Talking Tom Cat 2 van €0,69
Reckless Getaway van €2,19
Tetris van €2,39
Homerun Battle 3D van €3,60
Daarnaast twee die *al* voor €0,10 te koop zijn of dat wellicht altijd geweest zijn (het wallpaper)
Weet iemand zit als je apps niet gedownload worden? Vanmorgen wat van die 10ct apps gekocht (Reckless, Beautiful Widgets) en een normale (World of Goo), maar ze blijven maar op downloaden staan. Ik zie ze wel als aangeschaft tussen mijn apps staan. Zou vervelend zijn als die falen en je zo die aanbieding misloopt ...
Als je die aankopen via de PC doet moet je device wel (via WiFi?) bereikbaar zijn. Ik weet niet of een app standaard ook via 3G doorgedrukt wordt i.v.m. de kosten die dat mogelijk met zich meebrengt.
Reckless Getaway en Homerun Battle 3D zijn nu ook al voor 10 cent te verkrijgen!!
[TAG]Speedy schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:33:
Weet iemand zit als je apps niet gedownload worden? Vanmorgen wat van die 10ct apps gekocht (Reckless, Beautiful Widgets) en een normale (World of Goo), maar ze blijven maar op downloaden staan. Ik zie ze wel als aangeschaft tussen mijn apps staan. Zou vervelend zijn als die falen en je zo die aanbieding misloopt ...
Ik heb dat ook al een aantal keer gehad. Wat bij mij helpt is de download stoppen en vervolgens terug op het spel klikken. Als de koop goed gegaan is, dan kun je direct op downloaden drukken en dan lukt het bij mij wel altijd.
Ik heb net Reckless Getaway gekocht voor 10 ct, geen probleem. Had Fling Golf en Reckless ook al een dag te vroeg gekocht, ook voor 10ct. Ik heb nog geen creditcard afrekeningen gezien hiervan trouwens, maar ga ervan uit dat het gewoon klopt, de bevestigingsemail klopt kwa bedrag.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik heb dat ook al een aantal keer gehad. Wat bij mij helpt is de download stoppen en vervolgens terug op het spel klikken. Als de koop goed gegaan is, dan kun je direct op downloaden drukken en dan lukt het bij mij wel altijd.
Dit lijkt inderdaad te werken Heb ze aangeschaft op m'n telefoon dus vandaar dat ik het vreemd vondt. Eens kijken bij de nieuwe aanbiedingen
Hmmm getaway staat hier nog voor 2,19
[Voor 4% gewijzigd door Speedy op 08-12-2011 12:40]
Jij doet niet aan custom roms (zonder sense)? Nu zit ik voor het eerst zonder sense en moet zeggen dat de beautiful widget en christmas hd nu heel goed van pas komen... Ik heb btw ook een desire.
CaptJackSparrow schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:36:
Als je die aankopen via de PC doet moet je device wel (via WiFi?) bereikbaar zijn. Ik weet niet of een app standaard ook via 3G doorgedrukt wordt i.v.m. de kosten die dat mogelijk met zich meebrengt.
Dat hangt van je marketversie af. Vanaf een bepaalde versie kan je instellen dat apps en games uitsluitend via WiFi gedownload worden, ik dacht dat dit 3.1.5 was maar zeker weten doe ik het niet.
Yes =) De Reckless Racing games zijn nog van de 7e, maar dat duurt tot +/- 18.30 ofzo.. Getaway is van de 8e!
Ik had 'm gewoon via m'n telefoon, werkte ook, net zoals Homerun Battle 3D =) Alleen Tetris nog niet =p
als ik tetris aanklik, geeft ie aan dat ie met geen enkele van mijn apparaten werkt...
heb een htc sensation, htc flyer, asus transformer en voor t werk een SE xperia x10 mini
Hier geen probleem met Tetris. Maar pas op, dat is wel een dure: 12 ct ! (Toch raar dat hier wel 2 ct BTW bij komt)
Edit: Op Sensation, maar ook compatible met m'n hero, en zelfs een oude 1.6 tablet .....
[Voor 11% gewijzigd door u_nix_we_all op 08-12-2011 12:55]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Totaalprijs met de actie: €0,64 - normaal €11,17 - Korting dag 3: €10,53
Edit: pfff 22 MB voor Can Knockdown 2, it better be good
Ik las eerst Car knockdown. Ik kijk naar dat filmpje zonder geluid en ik vraag me de hele tijd af waarom er een suf blikje in filmpje te zien is en geen autos die gecrushed of opgeblazen worden. Toen pas zag ik dat er Can stond...
[Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 08-12-2011 13:19]
Packs zijn exactly the same qua grootte, alleen de naam van het mapje is anders, maar verschil is er wel:
[...]
Thx, dat ziet er inderdaad wel anders uit. Heb de PLAY versie gekocht.
@CLB, hoe kom je achter die nieuwe aanbiedingen? Gewoon de top paid apps doorspitten? Dan moeten toch al redelijk wat mensen hem gekocht hebben...
Het lijkt er op dat Google de tijden niet heel strak heeft vastgezet, of de makers hebben de tijd/prijs verkeerd ingesteld. Ik heb iig ook vast ADW Launcher en Tetris gekocht, nou afwachten op de rest . Vaag gedoe.
edit: ook Toki Tori van de makers van Reckless racing is nu voor € 0,10
[Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 08-12-2011 13:22]
Hier geen probleem met Tetris. Maar pas op, dat is wel een dure: 12 ct ! (Toch raar dat hier wel 2 ct BTW bij komt)
Edit: Op Sensation, maar ook compatible met m'n hero, en zelfs een oude 1.6 tablet .....
edit: ook Toki Tori van de makers van Reckless racing is nu voor € 0,10
Komt er ook bij!
Ja inderdaad, het zou kunnen, vind het ook gek, daarom staat die niet in de TS opgenomen..
Even 18.30 afwachten!
Ik heb laatst SwiftKey X afgehaald.
Als je daar via microfoon-icoontje tekst invoert opent hij:
Google spraak (nederlands)
Is het ook mogelijk om dit Nederlands op andere plaatsen te ondersteunen?
Bij spraakopdrachten is dit bijvoorbeeld in het Engels, deze heeft de Nederlandse ondersteuning niet.
ik heb ADW launcher EX gekocht en blijkbaar geactiveerd, ik kan nergens instellingen of zo ervan vinden, zou graag wat dingen willen veranderen, klopt het dat hij geen instellingenmenuutje heeft?
Anoniem: 237909 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:00:
ik heb ADW launcher EX gekocht en blijkbaar geactiveerd, ik kan nergens instellingen of zo ervan vinden, zou graag wat dingen willen veranderen, klopt het dat hij geen instellingenmenuutje heeft?
Heb hem zelf niet, maar bij Go Launcher kan je bij de instellingen komen door naar je homescreens te gaan en dan menuknop (desire) en dan preferences...
Anoniem: 237909 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:00:
De settings van ADW EX staan standaard in het tweede menu-schermpje. Dus druk op Menu, dan helemaal rechtsonderin die optie kiezen, daar staan de settings bij.
Heb hem zelf niet, maar bij Go Launcher kan je bij de instellingen komen door naar je homescreens te gaan en dan menuknop (desire) en dan preferences...
je hebt gelijk, alleen is het geen instellingen (dan kom je in android instellingen) maar edit. Bedankt!!
De settings van ADW EX staan standaard in het tweede menu-schermpje. Dus druk op Menu, dan helemaal rechtsonderin die optie kiezen, daar staan de settings bij.
O ja, ik zie het, nog meer mogelijkheden en instellingen. Bedankt!!
[Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 08-12-2011 14:09]
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details