Android Market en applicaties - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.023 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:06:
Nu dit topic niet gebruikt mag worden voor lijstjes, welk forum doet dat wel actief? Kan ik daar mooi gaan kijken om het half uur in plaats van hier :P
Geen tig lijstjes, dat verstond ik eruit en verder zou janvanduschoten overleggen of het nut heeft voor een aparte topic of wat er afgesproken gaat worden. Ik verzamel gewoon alles in 1 postje en zal indien nodig naar dat postje linken ipv steeds een lijst te posten.

Er is trouwens niemand anders die hetzelfde doet als wij doen. Tenminste niet zo snel als wij.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ah ok.

Blijft gewoon leuk om ze zo snel mogelijk te zien in plaats van te wachten tot ze 'officieel' in de markt staan ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Het gaat er om dat niet iedereen een lijstje apps gaat posten die hij/zij gekocht heeft. Het is prima om een app op te sommen die nog niet bekend was (of meerdere) het zit hem er alleen in dat mensen vaak hun gekochte waar willen uitdragen. Wanneer alle Tweakers in dit topic gaan vermelden welke apps ze allemaal gekocht hebben is het hek van de dam......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke en hoe zit het met het spotten van de nieuwste aanbiedingen van vandaag? Ik denk eigenlijk dat er beter een apart topic gebruikt kan worden hiervoor, na afloop van de celebration kan die topic voorgoed worden verwijderd en alle nuttige dingen daaruit hiernaartoe gemerged worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Dit topic is daar best voor te gebruiken, er is nog niks afgesproken, dus lekker hunten!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men market wil weer eens niet downloaden.
Zowel van PC >phone als gewoon op de phone start de download niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:12:
Men market wil weer eens neit downloaden.
Zowel van PC >phone als gewoon op de phone start de download niet.
Waarvan akte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:15:
CaptJackSparrow, ik zie net dat om 5 uur vanochtend alles wat in behandeling was naar mijn Desire is gedownload en geinstalleerd en alles staat nu op gekocht, ook Apparatus.

En bij jou? Heb je nou alles binnengekregen?
Nee. Nog steeds niets binnen. Ik heb nu aankopen geprobeerd met mijn SD kaartje eruit waarbij het hangende "Calculating" verschijnsel bij 'Application Info' weg is. Zowel vanuit mijn tablet als op de PC blijven de aankopen hangen op Authorising en ze hebben nog steeds allemaal de status 'Pending'. Ondertussen al zeven stuks. Ik kan er nog eentje doen want de resterende twee zijn 'incompatible' met mijn device.

Ik heb geen zin om aan mijn kant ingrijpender handelingen te verrichten als een factory reset of zo zonder betere kwaliteit info van Google. Met dat SD kaart probleem erbij werd met het verstrijken van de uren de waarschijnlijkheid van een probleem aan de kant van Google steeds minder groot omdat je aan mag nemen dat daar aan een oplossing gewerkt wordt en werd de waarschijnlijkheid van een oorzaak aan mijn kant steeds groter omdat ik dat probleempje niet opgelost heb. Nu het zonder SD kaartje ook niet werkt verschuift de waarschijnlijkheid weer meer naar Google als de bron van de problemen.

Zo werkt dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zojuist zonder problemen drop7 en pano gekocht en geinstalleerd. Waarvan akte ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er bij 1 van mijn URL een andere prijs staat dan 10 cent, zoek dan handmatig naar de titelnaam van de apps/game. Vind je hem nog steeds niet voor 10 cent, wacht dan gewoon af. Vervuil het topic niet met "hij is bij mij nog steeds geen 10 cent"

Vragen over creditcard of andere betaalmethodes worden NIET beantwoord. Gebruik de zoekfunctie van deze en vorige topic aub. Ja, het is kut dat iDeal of Paypal niet mogelijk is

Als je toestel niet compatibel is, dan is er geen foefje of truukje om de download toch te starten tenzij je snel een ander toestel kan regelen.

Simcity deluxe

Blackstab HD

Raging Thunder

Just me and My Mom

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Simcity Deluxe kan ik heel erg aanraden.
Het is een soort port van Simcity 4, maar dan een beetje versimpeld. De UI werkt heel erg goed op touchscreens.

Ik heb hem gekocht voor 4 euro, maar als-ie nu maar een duppie is-ie helemaal aan te raden :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik bedenk me net iets m.b.t. het probleem dat je niet alvast aankopen kan doen voor een evt. toekomstig compatible device als je huidige device incompatible is.

Heeft de Android SDK eigenlijk een mogelijkheid om de software uit te proberen op een virtueel device? En zo ja kan dat virtuele device dan ook contact met de Market leggen en zo ja zou je dat dan ook desnoods compatible kunnen forceren als het dat niet al is?

Iemand hier die voldoende ervaring heeft met die SDK om daar de antwoorden op te weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Ik wil waarschuwen dat zowel Need for Speed als Simcity Deluxe veel problemen geven bij mensen met Tablets. Ook al staat er op de site dat ie compatible is - hij blijft toch hangen met een "NaN 0mb" error wanneer hij extra gamecontent moet downloaden.

Dit heeft te maken met het ontbreken van een bepaalde ID van je apparaat in een 'goedkeurings lijst'. Dus alhoewel je tablet (in mijn geval POV 10" mobii, Tegra2 based) het spel prima kan draaien, kom je geen steek verder.

Je bestanden op illegale manier verkrijgen en installeren werkt - oh de ironie - dan weer wel (wat niet wegneemt dat EA games extreem buggy zijn, ook op compatible devices - t' is gewoon je reinste rommel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
majic schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:27:
Ik wil waarschuwen dat zowel Need for Speed als Simcity Deluxe veel problemen geven bij mensen met Tablets. Ook al staat er op de site dat ie compatible is - hij blijft toch hangen met een "NaN 0mb" error wanneer hij extra gamecontent moet downloaden.
Wilde hem op m'n S2 hebben maar dat kon niet. Dus gedownload op m'n Intertoys no-name tablet waar het uiteraard wél op mocht en daarna de apk op de S2 gezet. Spel doet het trouwens op beide apparaten prima.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dag 6:

1
SimCity Deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Staat iets hierboven ook reeds hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat zie ik dus niet als men eerdere postings aan gaat passen. Die heb ik al gelezen en ga ik niet telkens weer opnieuw checken. Dat werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hij begon bij mij met die error, maar na een paar seconden is hij nu gewoon aan het downloaden op mijn Asus transformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:34:
Dat zie ik dus niet als men eerdere postings aan gaat passen. Die heb ik al gelezen en ga ik niet telkens weer opnieuw checken. Dat werkt dus niet.
Wat wil je dan? Steeds nieuwe lijstjes posten mag niet meer. Ik lees zelf trouwens wel steeds dit topic naar nieuwe gevonden hits, multitasken he...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptJackSparrow schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:34:
Aan gaat passen? Er staan specifieke posts tussen die alléén maar over dat spel gaan. F5, post, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Alleen ik maak gebruik van die handige functie van dat balkje dat onderaan het topic verschijnt. Daarmee wordt de inhoud van eerdere postings niet gerefresht.

Waarom dacht je dat ik gisteren nou JUIST steeds een nieuw compleet lijstje neerzette met de nieuwe vondst erbij? Dat een mod dat niet snapt en moeilijk gaat doen verandert niets aan het feit dat dat gewoon heel handig werkt voor de andere medeGoTters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Kom op zeg, niet zo mutsen.. Het lijkt wel een Battle of the Tweakers te worden wie wat als eerste spot..
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:04:
Oke en hoe zit het met het spotten van de nieuwste aanbiedingen van vandaag? Ik denk eigenlijk dat er beter een apart topic gebruikt kan worden hiervoor, na afloop van de celebration kan die topic voorgoed worden verwijderd en alle nuttige dingen daaruit hiernaartoe gemerged worden?
En wat denk je dat ik doe met de TS... Deeltje 15 heeft een intro voor de 10 billion download actie..
Zoals ik al zei is dit topic nu op de helft, actie is op de helft, dus deeltje 16 wordt zeer snel gestart en klaar.
Daar wordt nog wel gerefereerd naar de 10 billion download actie, maar imho is dit gewoon deeltje 15 en klaar.

BackStab HD is de eerste app / game die niet compatible is met m'n Razr, Android 2.3.5 en 960x540 of met m'n Blade, Android 2.3.4 en 800x480... Dat is wel een beetje gek, waar zou die dan compatible voor zijn.. 320x240?

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 11-12-2011 11:51 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat heet "Sport" en doe je gewoon 'voor de lol'. :p Dat mag hier toch nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Backstab is bij mij ook niet compatible met de Motorola Defy en de Asus Transformer.

Als ik goed gekeken heb is die alleen maar voor de Xperia nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Simcity is niet compatibel met de S2, de andere 2 games wel. Vooral naar Backstab ben ik wel benieuwd, zal er van de week eens even een avondje voor gaan zitten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wybo schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:57:
Backstab is bij mij ook niet compatible met de Motorola Defy en de Asus Transformer.

Als ik goed gekeken heb is die alleen maar voor de Xperia nog.
BackstabHD nu aan het downloaden op de S2. Gaat voorlopig allemaal prima, 642MB data komt nu binnen.
[edit] Is binnen. Ziet er super mooi uit en speelt super smooth. Niet echt mijn ding though, kijk later nog wel eens naar :P

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 11-12-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer 1 gevonden, maar wat moet ik nu doen, dat lijstje bij werken of toch steeds nieuwe lijstjes plaatsen? Helemaal niemand geeft uitsluitsel namelijk 8)7

Just me and My Mom

Verwijderd in "Android Market en applicaties - Deel 15"

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
In jou geval zou ik beide doen. Dus je post een link naar t nieuwste 10 cent prog (mits nog niet genoemd) én je update je posting. Moet je dat wel blijven doen natuurlijk als anderen ook posten (moet je maar geen verzamelposting beginnen O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:01:
BackstabHD nu aan het downloaden op de S2. Gaat voorlopig allemaal prima
Wat is een S2 anders dan een Motorola Razr? De resolutie...
Wat is een S2 anders dan een ZTE Blade? De Android-versie... Op een stock HTC Desire vind die 'm ook niet...

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 11-12-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:20:
Weer 1 gevonden, maar wat moet ik nu doen, dat lijstje bij werken of toch steeds nieuwe lijstjes plaatsen? Helemaal niemand geeft uitsluitsel namelijk 8)7

Verwijderd in "Android Market en applicaties - Deel 15"
Eh, van posten dat je er weer 1 hebt, zonder erbij te zetten welke wordt niemand blij natuurlijk :-(

Misschien is het een idee om CLB te vragen of je mede-auteur mag worden, dan kun je hem helpen het in de TS bi9j te werken, dat is toch de centrale plaats waar alles moet komen te staan d:)b

Edit. Oh, nu staat er een link bij. Moet toch eens leren te f5-en voordat ik wat post :>

[ Voor 6% gewijzigd door u_nix_we_all op 11-12-2011 12:28 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dan kan ik iedereen wel toevoegen die een beetje aan het hunten is, DM is er niet voor niets =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:25:
[...]

Eh, van posten dat je er weer 1 hebt, zonder erbij te zetten welke wordt niemand blij natuurlijk :-(

Misschien is het een idee om CLB te vragen of je mede-auteur mag worden, dan kun je hem helpen het in de TS bi9j te werken, dat is toch de centrale plaats waar alles moet komen te staan d:)b
De onderste natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:24:
Wat is een S2 anders dan een Motorola Razr? De resolutie...
Wat is een S2 anders dan een ZTE Blade? De Android-versie... Op een stock HTC Desire vind die 'm ook niet...
Dus? Ik quote iemand die zegt dat ie er alleen voor de Xperia is. Hij doet het op de S2 prima. Dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dus niks... Ik probeer te constateren voor welke devices BackStab HD
wel werkt en bij welke resoluties / Androidversies of wat dan ook niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:29:
Dus niks... Ik probeer te constateren voor welke devices BackStab HD
wel werkt en bij welke resoluties / Androidversies of wat dan ook niet... :)
Een Desire is ook 800x480. Dus resolutie is het punt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 08:48

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Komen de aanbiedingen elke keer omdezelfde tijd trouwens? Zonet 6 nieuwe games gekocht voor een whopping €0,62. Het kost meer ruimte op de telefoon dan het euro's kost op dit moment :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Nog een aantal :

Endemondo Sportstracker

Jenga

Captain America

Backbreaker Football

Great Little Wargame

Great little wargame & Sportstracker binnen hiero :D

[ Voor 7% gewijzigd door majic op 11-12-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:31:
[...]

Een Desire is ook 800x480. Dus resolutie is het punt niet.
Is de gpu chip waar het vanaf hangt. Niet alle gameloft spellen zijn er voor alledrie de grote chipsets op android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Top dat je ze hebt gevonden, maar je hebt wel 2 keer de sporttracker erin staan

Heus niet eerlijk zo'n edit ;)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Darf schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:31:
Is de gpu chip waar het vanaf hangt. Niet alle gameloft spellen zijn er voor alledrie de grote chipsets op android.
Dat snap ik wel :) Op m'n Intertoys tablet deed ie het ook niet :P

Jenga en Great Little War Game binnen. Blijft leuk zo, kopen voor die prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Slaapje schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:32:
[...]

Top dat je ze hebt gevonden, maar je hebt wel 2 keer de sporttracker erin staan

Heus niet eerlijk zo'n edit ;)
Waar dan? Ik zie t' niet in je quote hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51

Kwastie

Awesomeness

Wow Backstab HD heeft nog een 642.85 MB download nodig :O

Edit: handig Backstab HD controleert niet of er nog genoeg ruimte is voordat hij begint te downloaden

Apparatus en Age of Zombies zijn echte toffe games! (Age of Zombies inmiddels al uitgespeeld :'( (hij was erg kort))

[ Voor 77% gewijzigd door Kwastie op 11-12-2011 13:54 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Edit: ik zie net dat Shazam die ik voor de 2e keer aan heb geschaft op geannuleerd staat, maar heb hem wel geinstalleerd, heb geen bevestigingsmailtje dat ik hem heb gekocht. pffff 8)7
zelfde probleem hier ;w
shazam zit op mijn telefoon maar als ik naar de market ga en kijk wat ik op mijn telefoon heb staat shazam niet op de lijst :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dan is het voor vandaag tot nu toe:

Zondag 11 decemberNormale prijzenActieprijzen

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/SgUwx7G9WFu1RdJn4Xc3WC0uJrCRtZOve7U-FtK1l1KXBpMOYdpMSLv00dfuej0DHSc=w124Backbreaker Footballnormaal €?,??actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/L6PG1O1X8jAOQ7vam3ltQJVucz28HswENBHJF965WslqGTyqKcPYBvU6F0Ceiu4_sJg=w124BackStab HDnormaal €?,??actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/cxellPf6rJakbsYIt8UV8fdyqWn3AVAKqLckFUGEITmkNMi5P14-toN2cplEymoY-5K5=w124Captain Americanormaal €?,??actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/duZ8miTT7Yb8NsHnRo6jmtt0iNwYx59o_Iz0K6RytQoZ3UWs5xNuJourNqrdk4lbBLU=w124Endomondo Sports Tracker PROnormaal €2,86actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/HFyideSw0KNT7Z1l_bZyxQztQqrx8YCIKaGuOgz-ai9GHg8s_Us3ekThF0LTOPymS-ad=w1244Great Little War Gamenormaal €2,16actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/Wa7xPH9xN7-Yyud-4sDMZvDyfb8aj8qVdYpyRRKNsyHbaJxNprTEfs8_zZUR8sghyw=w124Jenganormaal €?,??actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/4wb-qSF2KY9ugqC8aKV6LFLAykJYSRko4Ss24gka-BTrziZsqpPIwFGxu3F7D3-4HUu7=w124Just Me and My Momnormaal €?,??actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/b2kT2kgQQRFSl4vuyoYcXChEthC6Cn5wpUhZqEkmFmRdPYPZ3p4pSTPkgeq9CAFzCXQ=w124Raging Thundernormaal €0,73actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/zBMjwYdaV3MkA5ybCr5EpzC8guiK6eQlzOsSZcOZ8zXJyozrOMgFO-OaxZPKVyP-RQ=w124Simcity™ Deluxenormaal €?,??actieprijs €0,10

Backbreaker Football is tof, maar vandeweek stond er een alternatief in de aanbieding, NFL Rivals...
Endomondo Sports Tracker PRO en Great Little War Game zijn ook al geweest vandeweek, maarja =)

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 11-12-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51

Kwastie

Awesomeness

Jenga is de laatste ontbrekende game van vandaag

Sim City is niet compatible met Galaxy S2 (en ook niet met HP Touchpad)

NFS:Shit is echt bagger: niet compatible met SGS2, op m'n tablet gaat het scherm steeds uit en controles werken heel slecht |:(

[ Voor 50% gewijzigd door Kwastie op 11-12-2011 13:58 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kwastie schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:35:
Wow Backstab HD heeft nog een 642.85 MB download nodig :O
Asphalt HD is ook een dikke 500MB extra volgens mij. Dat zullen de textures etc wel zijn denk ik. SimCity heeft trouwens een probleem wanneer de telefoon het lockscreen activeert , de game komt dan met een half scherm gevuld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik vind het aanbod, een enkele uitzondering daargelaten, bijzonder triest. Vrijwel alleen maar spelletjes. En ik ben net zo trots op mijn spelletjes loze S2 (waarbij Wordfeud de enige uitzondering is).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Tja, het is een leuke actie om voor echt zeer weinig aan wat extra software en games te komen. Je kunt je voor deze prijs eigenlijk nergens een buil aan vallen imho. Om het dan gelijk triest te noemen... Ze hoeven dit niet te doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:11:
Ik vind het aanbod, een enkele uitzondering daargelaten, bijzonder triest. Vrijwel alleen maar spelletjes. En ik ben net zo trots op mijn spelletjes loze S2 (waarbij Wordfeud de enige uitzondering is).
Ik vind jouw reactie, geen enkele uitzondering daargelaten, bijzonder triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Ach, sommige mensen spelen nog wel spelletjes. Hoe was het ook alweer.... Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, maar je wordt oud omdat je stopt met spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

u_nix_we_all schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:15:
[...]
Ach, sommige mensen spelen nog wel spelletjes. Hoe was het ook alweer.... Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, maar je wordt oud omdat je stopt met spelen >:)
Dat was een eye opener. Ik heb opeens een respons gevonden voor alle mensen die hun kaak op de grond laten vallen op het moment dat ze deze verpleegkundige aanhoren over zijn game gedrag (de hardcore feesten nog links gelaten) O-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Iets met een gegeven paard...

SwiftKey, Soundhound, ADW, Beautiful Widgets en AirSync zijn toch leuke apps die ik even op de kop heb getikt, naast de aardige games. Ik hoop ook dat bijv. WidgetLocker ook in de actie komt, die wilde ik namelijk al aanschaffen, maar je kan niet alles hebben.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

ph4ge schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:18:
[...]

SwiftKey, Soundhound, ADW, Beautiful Widgets en AirSync zijn toch leuke apps die ik even op de kop heb getikt, naast de aardige games. Ik hoop ook dat bijv. WidgetLocker ook in de actie komt, die wilde ik namelijk al aanschaffen, maar je kan niet alles hebben.
Vraagje, hoe komt het dat ik niet van deze acties afwist / waar vinden jullie dit?
ADW, Swiftkey, Beautiful Widgets zijn apps die ik graag voor een prikkie oppik, scheelt het eeuwige gedoe met blijven downloaden, deinstalleren en opnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 20:16

HaTe

haat niet

Omdat je het Android nieuws niet volgt?
Androidworld en Androidplanet zijn goede tips :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Noted, seen and saved. Thanks :-)

*edit*
hoeveel dagen met acties volgen er nog?
Tot de 16e :9

[ Voor 54% gewijzigd door Mu.siQ op 11-12-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lees de eerste post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bor de Wollef schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:12:
Tja, het is een leuke actie om voor echt zeer weinig aan wat extra software en games te komen. Je kunt je voor deze prijs eigenlijk nergens een buil aan vallen imho. Om het dan gelijk triest te noemen... Ze hoeven dit niet te doen hoor.
Ik geef niet aan dat de actie triest is, maar dat ik het aanbod niet echt kan waarderen. Zoals gezegd bestaat het aanbod voor het merendeel uit spelletjes en die speel ik niet op een telefoon.
Smultie schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:13:
[...]

Ik vind jouw reactie, geen enkele uitzondering daargelaten, bijzonder triest.
Leg me dat eens uit.
u_nix_we_all schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:15:
[...]

Waar lees jij dat ik geen spelletjes speel? Ik ben nog vrij actief op PS3 hoor ;)
ph4ge schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:18:
[...]

Zie mijn reactie boven in dit bericht.
Je noemt nu ook gelijk bijna alle apps die in de aanbieding gezeten hebben tot nu toe. Gemiddeld gezien dus ongeveer 1 op de 10 apps - spelletjes. Zelf had ik hier echter niets aan:
Swype beta werkt prima
Met muziek doe ik op mn telefoon weinig tot niets (alleen Google Music)
Ik heb al een prettige Launcher (Go)
BW had ik al eens gekocht
AirSync: ik blijf bij alles wat met iDinges te maken heeft uit de buurt :9

Zelf hoop ik aanbiedingen van de echt praktische dingen, zoals TBpro, JDpro, 3dWpro, Superuser pro, AppMonster pro etc.

[ Voor 0% gewijzigd door AllSeeyinEye op 11-12-2011 14:43 . Reden: typo ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Mu.siQ schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:20:
Vraagje, hoe komt het dat ik niet van deze acties afwist / waar vinden jullie dit?
ADW, Swiftkey, Beautiful Widgets zijn apps die ik graag voor een prikkie oppik, scheelt het eeuwige gedoe met blijven downloaden, deinstalleren en opnieuw installeren...
Stond volgens mij ook op de frontpage van Tweakers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wellicht komen sommige applicaties nog weer terug. Swiftkey heb ik bijvoorbeeld ook gemist. Bij Steam sales is het gebruikelijk dat er de laatste dagen een lijstje komt met top verkopers , misschien hanteert men dat principe hier ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Toen ik mijn tablet een paar uur geleden na een tijdje weer even aanzette begon die plotseling al mijn aankopen eindelijk te downloaden. Allemaal tegelijk. Alleen had ik mijn SD kaartje er op dat moment nog niet weer in zitten dus alles moest in een keer op het interne geheugen passen. Gelukkig ging dat en kon ik het SD kaartje er daarna weer inzetten en even wat 'huishoudelijke taken' verrichten.

Daarna heb ik de laatste app van vandaag gekocht om te kijken of die nu weer meteen zou downloaden. Helaas bleef die weer op 'Authorising' hangen en ik was dus nog steeds niet helemaal zeker dat het niet met mijn SD kaartje te maken had. Ik ben toen even wat in tuin en huis bezig gegaan en toen ik daarna de tablet weer aanzette bleek de app binnen te zijn. :)

Ik loop nu alleen wel een dag achter. :+ Van de nieuwe vondsten heb ik nog niets binnengehaald, maar we hebben nog even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik moet zeggen dat ik swiftkey steeds meer begin te waarderen. Het is ook erg handig dat kleine schrijffouten automatisch aangepast worden.

Ik heb Simcity, Backstab HD en Jenga gekocht, maar bij Jenga kreeg ik een foutmelding dat ik niet genoeg ruimte heb. Ik heb een mail gekregen dat ik m gekocht heb, maar hij staat nog wel voor 10 cent in de market :?
Ik zal even afwachten of dat later nog goed komt te staan.

[ Voor 60% gewijzigd door SToRM666 op 11-12-2011 15:55 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen ben ik er niet tussen 10 en 15u. Dus het hunten laat ik aan anderen over.

Veel plezier alvast ;)
ph4ge schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:51:
[...]
Stond volgens mij ook op de frontpage van Tweakers ;-)
Klopt, zo heb ik er het ontdekt. Ik wist alleen niet dat ze 6 uren eerder kon vinden door goed te zoeken. Volgens mij was CaptJackSparrow de 1e die dat ontdekte.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik ben Ben
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 20:38
Zojuist Jenga maar aangeschaft, leek me wel wat. Mijn 20 euro credit van mijn cc begint door deze acties al bijzonder snel naar beneden te gaan 8)

Verder merk ik dat een aantal gameloft games volgens de market niet compatible zijn? (galaxy s). Zoals asphalt 6 en backstab. Merkte echter dat als ik dit via gameloft zelf zou willen aanschaffen het geen problemen gaf. In het verleden zelfs nova 1 en 2 aangeschaft, waarbij nova 2 tevens incompatible volgens de market is

Ligt dit mogelijk aan mijn huidige (niet officiële) rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Vreemd dat jij Backstab HD niet kunt kopen voor je Galaxy S, ik kon dat namelijk wel. Misschien dat het afhankelijk is van de Android versie op het toestel?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
nog één...

NFL Live Wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG, een wallpaper die niet op mijn Desire geinstalleerd kan worden, hoe bestaat het...

Ah.... is 3D. Misschien daarom...
Deze app is niet compatibel met uw Desire.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Werkt waarschijnlijk alleen in de States. Ik heb drie toestellen in mn lijst staan en alleen het device van Verizon is compatibel.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:58:
[...]

OMG, een wallpaper die niet op mijn Desire geinstalleerd kan worden, hoe bestaat het...

Ah.... is 3D. Misschien daarom...

[...]
Haha, hier zelfde:

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/86689/atb0DjZ2q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die weet of je programma's kunt overzetten naar een andere telefoon?
of de .apk bestanden kan vinden?
Kan het programma niet vinden op de market op me sgs2 en wel op me samsung apollo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat SimCity Deluxe crasht bij mij na het groene EA logo. Wat wil je ook met versie 0.0.12 die ik te zien kreeg voor aankoop in mijn tablet. 8)7

Hoeveel stadia heb je vóór het pre-alpha stadium? :+

Vandaag/morgen maar liefst vier incompatible apps. Een record tijdens deze promotie. Frustrerend dat je een app van bijv. €4,99 nu niet kunt kopen voor €0,10 alleen maar omdat je (nog) geen compatible device hebt volgens Google. Mag ik zelf nog even uitmaken wat ik wel of niet wil kopen?

Je zal toch maar weten dat je als kerstcadeautje een recent type Android device cadeau krijgt dat die apps zo goed als zeker kan draaien en je moet nu met lede ogen aanzien hoe er allemaal fraaie apps langskomen voor een prikje die je stuk voor stuk aan je neus voorbij moet laten gaan.

Hier is over nagedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:13:
Is er iemand die weet of je programma's kunt overzetten naar een andere telefoon?
Kan het programma niet vinden op de market op me sgs2 en wel op me samsung apollo
Gebruik hier MyBackup Pro deze schrijft ze allemaal weg naar een dir op je cd kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:13:
Met een geroot device kun je alle .apk's ook uit je interne geheugen vissen maar daarnaast is dit appje ook erg handig. Ik heb hem zo staan dat ie van alle apps die ik installeer automatisch een back-up maakt op SD kaart. Daar kun je de .apk dan ook gewoon uitvissen en die zou dan best eens op een ander device te installeren kunnen zijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:24:
[...]

Met een geroot device kun je alle .apk's ook uit je interne geheugen vissen maar daarnaast is dit appje ook erg handig. Ik heb hem zo staan dat ie van alle apps die ik installeer automatisch een back-up maakt op SD kaart. Daar kun je de .apk dan ook gewoon uitvissen en die zou dan best eens op een ander device te installeren zijn. :p
Waar vis je die dan vandaan? ben alle mappen doorgelopen maar niks kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kun je in de app zelf instellen in welk foldertje hij die neerplempt.

Default is /mnt/sdcard/App_Backup_Restore

[ Voor 24% gewijzigd door CaptJackSparrow op 11-12-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timovd schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:59:
Werkt waarschijnlijk alleen in de States. Ik heb drie toestellen in mn lijst staan en alleen het device van Verizon is compatibel.
Welk toestel is dat dan die van verizon is? (verizon is telecomprovider toch?)

@anderen: Er is een aantal keren een "keuze van redactie" app of game langsgeweest. Als ik dat lijstje zo bekijk zijn nog maar 2 betaalapps over, iets zegt mij dat deze 2 nog in de aanbieding komen.

De betaalapps die de redactie aanbeveelt is Apparatus,Beautiful Widget, Airsync, Endomondo, Homerun Battle 3D, MLB.com At Bat 11, My Beach HD, Reckless Racing, Sketchbook Mobile, SlideIt, Soundhound, Swiftkey, Tower Raiders Gold 2.

De rest van de niet opgesomde apps is gratis. 1 van de 2 betaalapps die zijn overgebleven en nog niet in de aanbieding zijn geweest is duidelijk iets voor Amerika, de andere lijkt mij niet veel soeps.

Ik denk niet dat we TBpro nog kunnen verwachten of een navigatie-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:26:
[...]

Waar vis je die dan vandaan? ben alle mappen doorgelopen maar niks kunnen vinden.
Of bedoel je met een geroot device? Dan staan ze in: /data/app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

De officiele lijst van de aanbiedingen op android market van 11 dec (vanavond tot morgen 18u) is nu al online:

https://market.android.co...vbW9fMTMyMzYxODAxMDI4NyJd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Maar negen stuks vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Leuk, uit nieuwsgierigheid eens gekeken sims 3, simcity, backstab hd zijn allemaal niet compatibel met mijn asus transformer.
Toch maar eens paper camera en shazam encore gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij mij zijn BackStab HD, Captain America en Jenga incompatible. Dan blijven er van de komende dag aanbiedingen nog maar zes over waarvan twee herhalingen die ik al heb.

Tikje matig. We raken verwend. :+

De resterende vier heb ik maar aangeschaft. ;) Alles werkt nu weer naar behoren. :)

De buit tot op heden is 44 apps and counting. :p

Dat Backbreaker football *O* *O* *O* is trouwens vrij hilarisch. De slo-mo replays als je voor de end-zone nog even gaat showboaten. Kostelijk. _O-

[ Voor 18% gewijzigd door CaptJackSparrow op 11-12-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
jammer dat sim city niet op de nexus werkt. rest helaas niet zo boeiend voor mij :) ook jammer dat ik er vandaag pas achter kom want heb genoeg leuke aanbiedingen gemist zie ik

hopelijk morgen weer wat apps ipv games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
# 10 is niet te installeren in NL / met een Nederlandse device:
CaptJackSparrow schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:26:
De buit tot op heden is 44 apps and counting. :p
Hierzo 40 wat ook niet echt verkeerd is :9
Dat Backbreaker football *O* *O* *O* is trouwens vrij hilarisch.
De slo-mo replays als je voor de end-zone nog even gaat showboaten. Kostelijk. _O-
Backbreaker is een hele toffe game ja, heb 'm al 'n tijdje geleden gespeeld, vond het erg vermakelijk :9

Heb een mailtje naar Gameloft gestuurd over de aanschaf van BackStab HD.. Asphalt 6 kon ik wel aanschaffen en installeren, maar als ik 'm startte kreeg ik een melding dat m'n device niet compatible was.. Jammer maar voor die 10 cent wel leuk voor de toekomst.. Bij BackStab HD kan ik hem dus niet eens installeren en dat is jammer voor de toekomst. Vanmiddag mail gestuurd en kreeg zo'n standaard vragenformulier toegestuurd met welke game, welke device, welke androidversie enzovoort enzovoort dus ben benieuwd hoe of wat, achja :+

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 11-12-2011 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is backbreaker vergelijkbaar met NFL Rivals?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_V schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:54:
jammer dat sim city niet op de nexus werkt. rest helaas niet zo boeiend voor mij :) ook jammer dat ik er vandaag pas achter kom want heb genoeg leuke aanbiedingen gemist zie ik

hopelijk morgen weer wat apps ipv games
Vreemd, ik weet dat nexus niet dezelfde kernel heeft als Desire maar qua specs ontlopen ze mekaar niet. Vreemd dat games wel op Desire kunnen en niet op Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 20:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tot wanneer duurt deze reeks van daily sales eigenlijk?

Ik heb ondertussen al redelijk wat apps meegepikt:

Read It Later Pro
Beautiful Widgets
Star Chart
Reckless Racing
Flick Golf!
ADWLauncher EX
Space Physics
Toki Tori
Game Dev Story
Farm Frenzy
Pano

Helaas draaien de games Reckless Racing, Flick Golf! en Toki Tori totaal niet op m'n Wildfire, beetje jammer dus. Al was het maar 10 cent, dus zo groot is de schade ook weer niet :P

De enige app van de sales van vandaag die volgens de Market compatible is met m'n Wildfire is Raging Thunder. Mijn vraag aan jullie is: Draait dat een beetje op de Wildfire? Voor ik weer een app haal waar ik niets aan heb :P

Het nadeel van de Wildfire is dus duidelijk dat ie geen dedicated GPU heeft, anders zouden veel apps wss wel draaien :(

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Si, is nagenoeg 't zelfde ja:
CLB schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:43:
Backbreaker Football is tof, maar vandeweek stond er een alternatief in de aanbieding, NFL Rivals...
Endomondo Sports Tracker PRO en Great Little War Game zijn ook al geweest vandeweek, maarja =)
Compizfox schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:40:
Tot wanneer duurt deze reeks van daily sales eigenlijk?
Check de TS misschien? Duurt 10 dagen en het is op 6 december begonnen...
Mijn vraag aan jullie is: Draait dat een beetje op de Wildfire?
Voor ik weer een app haal waar ik niets aan heb :P
Draait waarschijnlijk voor geen ene meter, maar toch altijd handig voor 'later' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt debiel hoor, ik heb de afgelopen maanden steeds angry birds adfree gebruikt, probeer ik ff de angry birds free via de market, zie ik geen enkel ads meer.

De adblocker werkt nu dus nog beter dan destijds.

Ik keek zojuist op market hoeveel angry birds adfree kost maar die bestaat dus niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Noopz die is er niet.. Als je out-of-the-box adfree wilt, moet je echt zo'n gekraakte versie hebben inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ja, de adblocker werkt voortreffelijk. Het is wel een poosje zo geweest dat ie elke dag geupdated moest worden maar zo te zien werkt het nu uitstekend.

Ik heb het overigens al 2 keer gevraagd aan iedereen hier, hoe lang duurt het voordat refund weer op de creditcard staat? Weet niemand dat of zo? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Geen idee, maar waarom zou ik dat moeten weten ?
in mijn geval word het saldo 1x per maand afgeschreven
geen idee of je de uitgaven van je cc kan checken.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja ligt aan van alles volgens mij.. Je CC, je maatschappij, je afboekingsperiodes enzovoort enzovoort... lastig =)
Hier zijn er tot nu toe 24 apps / games goed afgeschreven qua bedragen en er volgen er vandeweek nog minimaal 16.. Het was weekend dus dan kan ik niks checken hier, maar dat zal morgen wel verwerkt worden denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, jullie begrijpen mij beiden verkeerd. Niet betalen maar juist geld terugkrijgen (=refund)

Edit: Ik zie net dat Shazam is teruggeboekt naar mijn cc.

Mijn vraag is dus bij deze vervallen.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

CLB schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:17:
Heb een mailtje naar Gameloft gestuurd over de aanschaf van BackStab HD.. Asphalt 6 kon ik wel aanschaffen en installeren, maar als ik 'm startte kreeg ik een melding dat m'n device niet compatible was.. Jammer maar voor die 10 cent wel leuk voor de toekomst.. Bij BackStab HD kan ik hem dus niet eens installeren en dat is jammer voor de toekomst. Vanmiddag mail gestuurd en kreeg zo'n standaard vragenformulier toegestuurd met welke game, welke device, welke androidversie enzovoort enzovoort dus ben benieuwd hoe of wat, achja :+
Zou dat lukken met een mailtje om de incompatible apps toch te kunnen kopen 'voor later'? Zo'n minimale investering in de toekomst wil ik best doen. Heb je daar eerdere ervaringen/resultaten mee?

Ondertussen staan er nu volgens App Backup & Restore 132 en volgens Norton Mobile Utilities 135 apps op mijn tablet. Niet slecht voor een device met effe 170MB aan vrij intern geheugen. :p

Momenteel net 60MB aan vrij geheugen en dan heb ik van allerlei klein spul nog niet eens de moeite genomen om dat naar de SD kaart te moven.

Ik denk dat ik het einde van deze promotie wel ga halen zonder in de problemen te komen met het beschikbare geheugen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had toevallig net ook al gekeken op Gameloft voor Backstab HD. Zodra je hem wilt gaan kopen en invult dat je zoals ik een HTC Desire hebt kan de koop niet doorgaan, je krijgt wel 3 andere games als alternatieve keuzes.

Misschien werkt het als je "liegt" dat je een Sensation XL hebt om maar wat te zeggen. Het is een keuzelijstje waar je zelf uit selecteert en niet zoals bij android market detectie. Ik garandeer niet dat het lukt.

http://www.gameloft.com/android-games/backstab-hd-android/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
EDIT @ Hierboven Maar via de site is die geen 10 cent.. Of ook?

Geen idee, you never know... Vraag me af waarom mn Razr die games niet aankan..

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 12-12-2011 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:48:
EDIT @ Hierboven Maar via de site is die geen 10 cent.. Of ook?

Geen idee, you never know... Vraag me af waarom mn Razr die games niet aankan..
Nee, lijkt er niet op. Ik heb ff motorola droid razor en htc sensation geprobeerd. Allemaal niet compatibel. Samsung Galaxy S2 daartegenin wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja vaag, achja 't is maar een game, maar gek dat Asphalt wel kon installen, nja ik heb toch al 25 games gekocht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een hoop apps en games gekocht maar had graag asphalt 6 HD erbij willen hebben. Er zou iets in de trant van: "this device isnt compatible, are you sure you want buy this app or game?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Laatst online: 12-09 09:24
Iemand een idee waarom ook Paper Camera en Pano bijvoorbeeld niet compatibel zijn met de HTC Desire S?
Ik zie niet direct in wat die meer nodig hebben dan een camera, en de processor hoort hier toch ook snel genoeg voor te zijn?

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees je iets wat ongewenst is? Maak dan gebruik van de TR-Knop, ga niet zelf in het topic reageren!