Potentieel nuttige pagina. Bedankt. Alleen snappen ze het daar bij Google ook weer totaal niet. Ik kan daar gewoon nijdig om worden. Zoiets simpels en elementairs en ze hebben het blijkbaar niet door.
Bij de 'Ongoing Issues'
We're aware that some users are experiencing error messages surrounding pending app or in-app orders and that this prevents our users from purchasing these items again, and we're currently investigating. Thanks in advance for your patience.
(Purchasing
again? Huh...?)
[rant]
Is het nou ECHT teveel moeite om er EVEN bij te vermelden sinds wanneer dit op is gaan treden? Als dat tijdstip namelijk zou liggen tussen mijn laatste succesvolle aankoop en mijn eerste mislukte dan krijgt dat stukje informatie voor mij HEEL VEEL meer waarde. Nu weet ik niet of dit misschien een probleem is dat al weken zo nu en dan bij mensen optreedt of dat dit iets is waarvan de tijdsperiode waarover dit probleem zich uitstrekt precies samenvalt met mijn problemen.
Het internet is ZO EEN FANTASTISCH communicatiemiddel. Ik wou dat grote bedrijven als Google er EINDELIJK eens achter kwamen wat je er allemaal mee zou kunnen doen als men er eens ECHT op de juiste manier gebruik van zou gaan maken.
Communiceren? Informatie overbrengen? Ze snappen er geen fluit van hoe je dat nou ECHT adequaat doet.
ELKE pagina op het internet, en op dit soort pagina's ELK separaat stukje informatie betreffende een 'event' moet zijn voorzien van een datum en in dit geval dus ook van een tijdstip. Het maakt potentieel HEEL VEEL uit of informatie die ik op het internet vind zes minuten, zes uur, zes dagen, zes weken, zes maanden of zes jaar oud is.
Waarom SNAPT men dat nou niet?
Want ook in de categorie 'New Issues':
Google Wallet outage
We have been experiencing issues with our billing system as of 6:35 a.m. PST, and we're aware that some users are encountering server errors or cancellation upon purchasing. We are working to resolve the issue - thanks for your patience.
TYPISCH geschreven door iemand die deze pagina continu volgt en denkt dat de hele wereld dat doet en dus weet over welke dag dat gaat. Hoe nieuw is nieuw? Uren? Dagen? Ik weet dat niet. 6:35 a.m. PST? Werkelijk? Afgelopen woensdag? Vrijdag? Vandaag? Aan welke kant van de datumgrens?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
[/rant]