Android Market en applicaties - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 44.018 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lorem_Ipsum schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:51:
Ik heb apparatus ook maar gekocht, nog niet getest? Draait 'ie wel lekker op de Blade?
Ik heb net drie seconden gespeeld :P Voor zover merk ik wel dat het een zwaardere app is, maar wat soepel moet gaan gaat soepel.

Edit: wel sexy hoor, dit is even wat anders dan die 2D-graphics :Y

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnxs mate....

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zo goed wat ik met zo'n wallpaper zou moeten. Dat zuigt alleen maar de batterij leeg, terwijl die al rap genoeg leeg raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ook raar. Apparatus hangt op "authorising purchase" in mijn tablet. De bevestigingsmail is wel binnen maar in de market staat ie op de PC nog niet als Purchased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 10:30
The sims 3 is de volgende ;)

[ Voor 74% gewijzigd door TomTom1990 op 10-12-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:58:
Ook raar. Apparatus hangt op "authorising purchase" in mijn tablet. De bevestigingsmail is wel binnen maar in de market staat ie op de PC nog niet als Purchased.
Bij je Checkout of Wallet moet ook staan dat de developer/uitgever ook je order hebt geaccepteerd! Bij mij is zo dat ik voor Need for Speed en Spirit HD gisteren een order heb geplaatst en vandaag pas werd die goedgekeurd door beide developer/uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Inderdaad, ik hoop dat simcity de volgende is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had sims al hoor...

Wat er tot nu toe is gevonden door CaptJackSparrow en mij:

1 SlideIT Keyboard.
4,50

2 Apparatus.
2,07 -> 0,13

3 Asphalt 6: Adrenaline HD
5,49

4 Season Zen HD
1,49

5 Snowfall Live Wallpaper
0,75

6 The Sims 3
5,49

7 Age of Zombies
Prijs onbekend

8 Drop7 by zynga
Prijs onbekend

[ Voor 212% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Is er geen andere betaalmogenlijkheid dan alleen creditkaart?

Eerst zelf zoeken, deze is al vaak gesteld & beantwoord.

[ Voor 35% gewijzigd door janvanduschoten op 10-12-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
Lorem_Ipsum schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:02:
[...]

Inderdaad, ik hoop dat simcity de volgende is :)
Die zou wel erg vet zijn! Nu nog hopen dat ie snel op mijn GN geinstalleerd kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Gebruik hiervoor de topic report knop, ga niet zelf reageren.

[ Voor 88% gewijzigd door janvanduschoten op 10-12-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik begrijp dat de aanbiedingen interessant zijn, maar het posten van lijstjes verstopt dit topic nogal, niet meer doen dus. Graag ook eerst zelf zoeken voordat er vragen worden gesteld, prijzen kun je zelf opzoeken. Vragen over creditcards zijn al zeer vaak gesteld en zijn ook eenvoudig te vinden. Graag ontopic blijven, het is geen slowchat.

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 10-12-2011 12:07 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
Sorry, overheen gekeken ;)
Je hebt gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
TomTom1990 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:04:
[...]

Die zou wel erg vet zijn! Nu nog hopen dat ie snel op mijn GN geinstalleerd kan worden!
Er is natuurlijk niets van bekend, maar dat zou opzich wel 'n mooie voor deze actie kunnen zijn :)
Overigens ben ik nog steeds erg blij dat ik nog wat tegoed voor kerst bewaard heb, maar nu kan ik 't lekker voor deze 10c dingen uitgeven. Ik had toch wel gebaald als ik er nu achter kwam dat ik te weinig tegoed op m'n 3vcash had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
janvanduschoten schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:04:
[modbreak]Ik begrijp dat de aanbiedingen interessant zijn, maar het posten van lijstjes verstopt dit topic nogal, niet meer doen dus. Graag ook eerst zelf zoeken voordat er vragen worden gesteld, prijzen kun je zelf opzoeken. Vragen over creditcards zijn al zeer vaak gesteld en zijn ook eenvoudig te vinden.[/]
Als we hier niet mogen praten over aanbiedingen van Apps op de Androidmarket (Die ook nog eens maar 1 dag nog duren), waar mogen we dat dan wel doen is de vraag? Dit lijkt me bij uitstek het topic er voor, zeker gezien we nuttige info posten die voor een hele hoop tweakers zeer relevant is.

Daarnaast is dit topic redelijk doods afgezien van de enthousiaste discussie over de aanbiedingen. Graag je advies waar we deze info dus dan wel mogen plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
majic schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:07:
[...]

Als we hier niet mogen praten over aanbiedingen van Apps op de Androidmarket (Die ook nog eens maar 1 dag nog duren), waar mogen we dat dan wel doen is de vraag? Dit lijkt me bij uitstek het topic er voor, zeker gezien we nuttige info posten die voor een hele hoop tweakers zeer relevant is.

Daarnaast is dit topic redelijk doods afgezien van de enthousiaste discussie over de aanbiedingen. Graag je advies waar we deze info dus dan wel mogen plaatsen :)
Zoals ik het lees mag de aanbiedingen posten wel, enkel geen lijstjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We mogen over de aanbiedingen praten, het gaat om het veelvuldig posten van lijstjes. Niemand wilt paginas vol zien met lijstjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Hey heren,

Ik vroeg me af : Als ik Sims3 aanschaf geeft de Market aan dat hij niet compatible is met mijn Vega (Tegra2, POV 10" ding) maar alleen met mijn ZTE Blade.

Kan ik ondanks gebrek aan compatibility hem dan toch aanschaffen en installeren?
En vraag 2, kan ik een app aanschaffen en op een later tijdstip op (verschillende) van mijn apparaten installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Je hebt mijn modbreak niet goed gelezen :) Ik wijs op de vele lijsten die op deze en de voorgaande pagina's worden gepost. Ook de opmerking "hij kost hier no XXX" voegen niets toe. Dit nodigt vaak uit tot het niet meer zelf zoeken en het stellen van zeer basic vragen die zelf ook eenvoudig te beantwoorden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majic schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:09:
Hey heren,

Ik vroeg me af : Als ik Sims3 aanschaf geeft de Market aan dat hij niet compatible is met mijn Vega (Tegra2, POV 10" ding) maar alleen met mijn ZTE Blade.

Kan ik ondanks gebrek aan compatibility hem dan toch aanschaffen en installeren?
En vraag 2, kan ik een app aanschaffen en op een later tijdstip op (verschillende) van mijn apparaten installeren?
1: Nee
2: Uuuh? Als je bijv 2 phones op 1 account hebt en dus op beide phones installeert? Geen idee of dat kan en mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
Hey heren,

Je kunt 'm op je Blade installeren, en de apk uit je /system/app oid. plukken, en vervolgens op je POV installeren. Wel vreemd dat 'ie niet compatibel is, de POV is stukken krachtiger als de Blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
2. ja dat kan. je koopt hem op je account; niet op toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom1990 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:10:
2. ja dat kan. je koopt hem op je account; niet op toestel
Helaas kan je dingen niet installeren als je geen compatible toestel hebt, dat dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
tx guys dan koop ik Sims3 maar alvast voor de toekomstige tablet van mn vriendinnetje. Die 10 cent overleef ik dan wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majic schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:14:
tx guys dan koop ik Sims3 maar alvast voor de toekomstige tablet van mn vriendinnetje. Die 10 cent overleef ik dan wel 8)
Dan moet jij je android market aan haar tablet koppelen en zij de hare niet in gebruik nemen? Ik heb namelijk wel overwogen 1 en ander te kopen voor iemand anders maar hoe geef ik het aan hun? Het probleem is dat aankopen persoonsgebonden zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
Ik hoop deze week eigenlijk nog op een office app, maar die kans zal wel klein zijn; aangezien die vrij prijzig zijn normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:15:
[...]

Dan moet jij je android market aan haar tablet koppelen en zij de hare niet in gebruik nemen? Ik heb namelijk wel overwogen 1 en ander te kopen voor iemand anders maar hoe geef ik het aan hun? Het probleem is dat aankopen persoonsgebonden zijn.
Jep dat is het idee ;-) Ze heeft toch geen creditcard, dus daar was het hoe dan ook op uitgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nu had ik me al enkele dagen gerealiseerd dat er beter een apart topic voor de "10 Billion" actie zou kunnen zijn en dat deel 15 van "Android Market" daar los van zou moeten staan. Het lijkt me dan ook eigenlijk het beste als er een nieuw deel 15 wordt gemaakt en dat dit topic hernoemd wordt naar iets toepasselijks.

"Spotgoedkope Apps in 10 Miljard Downloads Promotie" o.i.d. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met nog maar 6 dagen te gaan? en veel postjes met lijstjes vind tweakers gewoon nooit goed.

Misschien kunnen we beter linken naar onze lijstjes terwijl we ergens op reageren net zoals ik nu op jou.

8 van de 10 gevonden lijstje

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Hey heren,

Hm heb net een oudere (originele) marketversie op mijn Vegacomb tablet gezet, en nu kan ik (iig vanaf de tablet) wél Sims3 installeren. Of het werkt weet ik nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:26:
Nu had ik me al enkele dagen gerealiseerd dat er beter een apart topic voor de "10 Billion" actie zou kunnen zijn en dat deel 15 van "Android Market" daar los van zou moeten staan. Het lijkt me dan ook eigenlijk het beste als er een nieuw deel 15 wordt gemaakt en dat dit topic hernoemd wordt naar iets toepasselijks.

"Spotgoedkope Apps in 10 Miljard Downloads Promotie" o.i.d. :p
Onzin joh, we zitten al op de helft en 't kan gelijk in de TS :)
Actie klaar, bijna 1000 posts en hop clean deeltje 16 starten :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CLB schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:53:
[...]

Ik verwacht ook dat we aan het eind van de 10BD actie een heel eind richting de 1000 posts voor dit topic gaan :). Misschien kan je dat er achter zetten in de topictitel? Is leuk voor als je de reeks terug gaat lezen/zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:53:
[...]

Kijk ik in startpost, zie ik een hele rare aanbieding: Apparatus normaal €0,13 actieprijs €4,50

Verder heb je per ongeluk bij aparatus url een t toegevoegd en klopt de link niet meer, tot slot heb je 2 keer de icoon van baseball gebruikt voor 2 andere apps/games. De icoon bij SliteIt hoort bij Aparatus.

:+

Overigens, voor jou: 8 van de 10 gevonden lijstje

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Cyleo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:22:
Google heeft een soort Pulse concurrent uitgebracht volledig in GN stijl. Ziet er erg strak uit en werkt prima.
Aankondiging
APK (US only voor nu)
Ziet er idd strak uit, ben er nog niet helemaal uit wat ik er nou van vind. Ik zocht al iets als dit maar ik hoop dat ze er nog wat dingen aan veranderen, zoals de verdwijnende notification bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik denk dat we er wel wat mee moeten, ik overleg ook even met de andere mods of er een topicnaam aanpassing of een nieuw topic moet komen. Discussie hierover mag per DM, niet hier in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat is een echte aanrader, ik heb hem al een tijdje en speel hem nog steeds (op mijn tablet speelt het net wat beter dan op mijn telefoon). Het is een soort The Incredible Machine, maar dan net weer iets anders.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Age of zombies is ook een erg goede game. Hij was al een tijd gratis te downloaden op getjar maar aanschaffen in de marketplace kan nooit kwaad.

Zeker een aanrader ik denk toch wel een van mijn favo games op android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tk55 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:07:
[...]

Ziet er idd strak uit, ben er nog niet helemaal uit wat ik er nou van vind. Ik zocht al iets als dit maar ik hoop dat ze er nog wat dingen aan veranderen, zoals de verdwijnende notification bar.
Ik heb nog nooit van Pulse gehoord, ff snel googlen leert mij dat dit een soort newsreader is? Klopt dat? Wat is er dan zo bijzonders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:05:
[...]

Kijk ik in startpost, zie ik een hele rare aanbieding: Apparatus normaal €0,13 actieprijs €4,50

Verder heb je per ongeluk bij aparatus url een t toegevoegd en klopt de link niet meer, tot slot heb je 2 keer de icoon van baseball gebruikt voor 2 andere apps/games.

:+

Overigens, voor jou: 8 van de 10 gevonden lijstje
En de link naar apparatus is ook b0rk3d , daar staat een t teveel achter ;)

Edit: Doh, nee, de edit niet gezien, en bij het posten overheen gelezen. Spuit 11.
Nadeel van die nieuwe notificatie, je klikt verder, maar de edits zie je niet ...

[ Voor 12% gewijzigd door u_nix_we_all op 10-12-2011 13:27 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:22:
[...]

En de link naar apparatus is ook b0rk3d , daar staat een t teveel achter ;)
Schrijf ik toch ook? Of zag je niet dat ik mijn post al had herschreven...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Jajaja ik heb gezegd dat ik het niet bijwerk vanmiddag, komt goed

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Discussies over de TS moeten altijd per DM, niet in het topic zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* doe dit aub via DM

[ Voor 98% gewijzigd door pven op 10-12-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:24:
Jajaja ik heb gezegd dat ik het niet bijwerk vanmiddag, komt goed
Ik lees net de waarschuwing van janvanduschoten, excuses, ik DM je wel met bijgewerkte startpost. De images moet je zelf nog ff doen. d:)b

@janvanduschoten, ik begreep al niet waarom ik mijn bericht niet kon herschrijven. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik was altijd sceptisch over het swypen/sliden op het toetsenbord, maar nu SlideIT gedownload voor 10 cent en moet zeggen dat het best goed werkt! Gebruikte altijd Swiftkey en typte daar sowieso snel met 2 duimen, maar toch door het woordenboek aardig wat fouten. Deze corrigeerde denk bijvoorbeeld altijd naar denken.

Mooie aankoop met die actie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Irritant. Ik heb vandaag nog geen aankoop kunnen downloaden. Zowel aankopen vanuit mijn device als via de PC leiden tot een 'Pending' status in het overzicht in de Market op mijn PC. Bevestigingsmails komen wel binnen en de CC company ziet de betaling ook als verricht.

Pending Purchase Android Market

Er zijn meer mensen met soortgelijke problemen lijkt het.

In mijn tablet staan ze als 'Purchased' maar als ik hem wil downloaden gaat ie weer naar 'Authorising' toe en blijft de zaak hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betekent: you wont be charged? Ik zal niet opgeladen worden? 8)7
Dec 10
Bithack AB has cancelled your order. You won't be charged.
Reason: Other (describe below)
Comments from Bithack AB: "Bestelling geannuleerd wegens een interne fout in Market."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dat je niet hoeft te betalen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:28:
wat betekent: you wont be charged? Ik zal niet opgeladen worden? 8)7

[...]
http://www.merriam-webste...harge?show=1&t=1323523973

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch is het afgeschreven van mijn cc. Ik heb schijnbaar dit app 2 keer gekocht achter mekaar.

Op cc staat er dat 2 keren 13 cent afgeschreven

Op wallet staat bij de 1 cancelled en bij de andere dat het gekocht is

Via android market staat 10 cent

In checkout staat geannuleerd en nergens dat ik 1tje gekocht hebt.

Hoe los ik deze rotzooi op? Ik ga niet meer zo snel op refund drukken. Het gaat me niet om de 13 ct maar dat er niet straks staat dat ik hem niet heb gekocht en dus geen updates kan downloaden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Rustig wachten. De apps die we sinds een paar uur gevonden hebben zijn nog tot morgenavond te koop. Ga gewoon even wat anders doen en wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik een beetje paniekerig over? 8)

Maar iets anders gaan doen is een goed plan, toi toi iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:16:
[...]
Ik heb nog nooit van Pulse gehoord, ff snel googlen leert mij dat dit een soort newsreader is? Klopt dat? Wat is er dan zo bijzonders aan?
Het gaat om Google Currents, het is inderdaad een news reader, in de richting van Pulse en Flipboard. Hij is in de stijl van ICS. Nu nog US only, maar met de APK werkt hij gewoon overal.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5LOcUkm8m9w]

[ Voor 12% gewijzigd door Tk55 op 10-12-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Maar lekker werken doet ie bij mij nog niet.. Als ik een artikel probeer te lezen staat de tekst half in mn beeld en dat krijg ik ook niet goed. Jammer, want het ziet er wel erg mooi en handig uit.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Laatst online: 07:39

J-P

Syntax erro....

Ik draai nu een Cyanogen 7 ROM en daar heb je een shortcut widget in je notificatie scherm:
Android shortcut widget

Is er een app, waarmee ik hetzelfde kan bewerkstelligen op een stock ROM?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 18:50
In de OP staat een link naar het nieuwsbericht over de 10 Miljard downloads.
Ik denk niet dat veel mensen het is opgevallen dat hier een link naar een overzicht van de 10 applicaties staat.
De link onder "biedt" wijst hier naartoe. Al die applicaties netjes op een rij en wordt per dag (of zelf per bezoek :? ) aangepast.
Dus ik zou zeggen: zet het in de OP en de lijstjes hoeven niet meer via een modbreak gestopt worden ;)

Wel zou ik kijken of het in de download winkel van je telefoonfabrikant niet gratis te verkrijgen is.
In b.v. de Samsung shop staan vaak programma's die in de Android market geld kosten. Wel vervelend dat er een heleboel er dan "dubbel" in staan, maar als het in de ene gratis is en de ander niet: no problem :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
SPee schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:29:
Dus ik zou zeggen: zet het in de OP en de lijstjes hoeven niet meer via een modbreak gestopt worden
En waar denk je dat het tweede linkje in de OP naar linkt?

Tevens is het natuurlijk een sport om als eerste de 10 cent apps / games van de dag te spotten en die hier in he topic neer te gooien, te linken, in lijstjes op te stellen.. En deze zijn al ruim voordat de 10 apps / games worden geupdatet op die pagina te vinden. Tsjaa een beetje Tweaker vind dat gewoon tof en wil dat met iedereen delen.. Dat het volgens een modje / paar modjes dan een opsomlijstje wordt.. Tsjaa so be it.. Maar dit is offtopicjes :)

Zaterdag 10 decemberNormale prijzenActieprijzen

Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/uhDqxs3ystw-MfbjhuqVtMRfkxoC0OFP1K42dWoD1JnpsPTG4miiiNMCZfOO8bc_NvQ=w124Age of Zombiesnormaal €?,??actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/MYlGZEFqt6LSLKYgOHeeLjDin8062RKwnXHfETTn_0v1EK7Wo7qL8HhV7JSC6A3WimgApparatusnormaal €4,50actieprijs €0,13
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/h_LMKMRXsAAca_uVmJZIm8MQWQCFaJS7yaSWdmYet28JhuI3nGoAHWZbUaUKUtxN7Aw=w78-h78Asphalt 6: Adrenaline HDnormaal €5,49actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/GAIz5oMx242JBh5HbORuCN4N9TzlnyeOl4M35DyqRdVg-nd3kXSqW-XO36SER4l2OS4=w124Drop7 by Zynganormaal €?,??actieprijs €0,12
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/b3rE-urdm2yReFjn8wxeQu7nUtGs3E_ccYRq4dlCvLXfCGYQaxkhUycNejPw0Ky2Edo=w124Kids Connect the Dotsnormaal €?,??actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/H5hiTT_ZbYcGz4PSjmuClt4wYy8cyaxGyzBD3cLn5KfHJrappNTUJbE8DQZiK_OUoP8=w124Panonormaal €?,??actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/DTCtQkpxurG2IkWE6ghvU51cGnfd5TQs_dY6z5pxB0TYq8lrq5wUHSH-4YdRZwWlhkRN=w78-h78SlideIT Keyboardnormaal €4,50actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh6.ggpht.com/26y95qCLnolYFMEXO1ched7bMQ9Cu4fxVvalX6zvOK0xlFvK8T08RAb0vJygfVLJr3Og=w78-h78Season Zen HDnormaal €1,49actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh5.ggpht.com/rAeSxpGQfbaZrQb_egZmBW1nLbPt3tDM2qFhKFSBAOen1CxTS9f3ssWn4-OoSbUVOJAw=w124Snowfall Live Wallpapernormaal €0,75actieprijs €0,10
Afbeeldingslocatie: https://lh4.ggpht.com/ZnDHGMavioVyro5Rt3ZENPUy6VzH-rVOfuEsR0HHtjKbb5hUMu7QWwnv8NQ87N7mPxg=w124The Sims™ 3normaal €5,49actieprijs €0,12

Ik heb vandaag 5 apps van gisteren (9 december) en 5 apps van vandaag (10 december) gekocht...
Staan allemaal op 'in behandeling' als ik via de PC in mijn aankoophistorie kijk.. Wat ik wel weet is dat ik de Marketsettings op m'n telefoon kan clearen, de oude Market kan installen en dan kan ik deze 10 applicaties / games opnieuw downloaden.. Dit daadwerkelijk downloaden gebeurd dan niet, maar de status in de aankoophistorie wordt dan wel gewijzigd bij deze apps in voltooid.. Ik laat ze lekker alle 10 wel ff staan, ben benieuwd.. Want morgen koop ik weer, gaat ook weer op 'in behandeling' natuurlijk, wel beetje zuur allemaal..
Op m'n CC en dergelijke zie ik nog niks, die is niet zo heel snel met updaten en daar ben ik ook wel benieuwd naar =) Sommige apps heb ik 8x gekocht, gerefunded, gecancelled enzovoort.. Achja ik zie het wel :9 :+

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 10-12-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Weet iemand of het mogelijk is apps te kopen terwijl je geen toestel hebt die het ondersteunt? Ik wil binnenkort nl. mijn toestel gaan upgraden en Asphalt lijkt mij wel leuk (overigens is die nu ook al 2x, paper camera ook al) maar mijn Desire draait die niet. Weet iemand een truukje om hem toch te kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Andere telefoon / tablet pakken die 'm wel aankan, inloggen in de Market met jouw account (je kan meerdere accounts toevoegen aan de Market) Aanschaffen, betalen, installeren en klaar.. En daarna weer uninstallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
Voor wie hem nog niet heeft : Paper Camera is érg leuk (en dat komt van een professioneel fotograaf af die normaliter niks moet hebben van die bewerk-appjes...kan ik zelf meestal beter in Photoshop )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hoe groot is de resolutie van de gemaakte pics? Toen ik de demo testte werd er een screenshot gemaakt
van het beeld en dat werd bewerkt, dus de resolutie was niet al te hoog, is dat inmiddels al aangepast of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:26:
Hoe groot is de resolutie van de gemaakte pics? Toen ik de demo testte werd er een screenshot gemaakt
van het beeld en dat werd bewerkt, dus de resolutie was niet al te hoog, is dat inmiddels al aangepast of niet?
Bij de laatste versie komen er bij mij 1024x768 plaatjes uit, best bruikbaar dus. Vorige versie gaf 720x540, maar dat was al de volledige versie, die was ooit al gratis via getjar te krijgen. Ik heb hem alsnog gekocht voor de officiele updates :)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
CLB schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:26:
Op mijn ZTE blade is de camera zo ongeveer de de schermresolutie...dus ik ben bang dat je aan mijn feedback niets gaat hebben ;-). Google/medetweaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:39:
Toch is het afgeschreven van mijn cc. Ik heb schijnbaar dit app 2 keer gekocht achter mekaar.

Op cc staat er dat 2 keren 13 cent afgeschreven

Op wallet staat bij de 1 cancelled en bij de andere dat het gekocht is

Via android market staat 10 cent

In checkout staat geannuleerd en nergens dat ik 1tje gekocht hebt.

Hoe los ik deze rotzooi op? Ik ga niet meer zo snel op refund drukken. Het gaat me niet om de 13 ct maar dat er niet straks staat dat ik hem niet heb gekocht en dus geen updates kan downloaden.
Mijn problemen zijn nog steeds niet opgelost na 3 uren, ik weet niet wie ik nu moet contacteren, bithack of android market.

Wat is jullie mening/advies? Ik ga iig niet achterover leunen en afwachten of het vanzelf goedkomt...

Bithack is de maker van aparatus https://market.android.com/details?id=com.bithack.apparatus

Edit: ik heb android market maar gecontacteerd. Het geld van Shazam gisteren heb ik overigens nog niet teruggekregen, hoe lang duurt dat meestal?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Wat is Apparatus een erg leuk spel, heerlijk om een verloren kwartiertje mee te vullen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb trouwens ook al een tijdje geen weerinformatie via de standaard Android Nieuws/Weer-widget. Hebben anderen dat ook? Zou dit wellicht ook een signaal zijn dat Google wat problemen heeft om alles werkend te houden met wat ongetwijfeld een waanzinnige vloed van transacties via de Market zal zijn?

En Paper Camera is inderdaad leuk en ik ben ook niet zo'n liefhebber van allerlei 'Art' filters. De foto's die ik er tot op heden mee gemaakt heb zijn 1024x768.

En bij mij werkt het ook nog steeds niet. Bithack zegt mij niets dus als je er achterheen zou willen moet je denk ik bij Google zijn maar ik vermoed dat die zich al wel van de problemen bewust zullen zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:04
Shazam staat nog op €0.10 van gisteren. Als ik die nu koop neem ik aan dat ik em nog gewoon voor die prijs krijg toch? Of gaan ze dan achteraf de prijs nog ophogen?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Maardiweb schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:24:
Shazam staat nog op €0.10 van gisteren. Als ik die nu koop neem ik aan dat ik em nog gewoon voor die prijs krijg toch? Of gaan ze dan achteraf de prijs nog ophogen?
Hoe kunnen ze achteraf nog extra geld van je rekening afschrijven als je akkoord hebt gegeven voor 0,10? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:04
geen idee? Las geloof ik eerder terug dat het ff duurt voordat het op je cc wordt afgeboekt (los van dat dat natuurlijk het idee is van een cc 8)7 )

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij, de tweaksearchers beginnen al met spotten naar de 10 cent apps/games zo rond 11.30 tot 13.00 ongeveer. De officiele lijst waar jij naar linkt is pas rond 18.30 beschikbaar. Onze zoektocht is zowel sport als nieuwsgierigheid voor diegenen die niet willen wachten tot 18.30.

Is het duidelijker zo waarom er lijstjes worden gepost in topic? Als wij, de tweaksearchers ook toegang zouden hebben tot de OP zou het natuurlijk veel beter/makkelijker zijn maar CLB is de topicstarter, niet wij. Wij zouden hem kunnen DMen en dan is het nog maar de vraag wanneer hij het in de OP kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De apps van 'gisteren' kun je maar beter snel kopen als je die nog wilt hebben want de prijzen daarvan kunnen elk moment weer omhoog gaan. Als jij bij de checkout 10 eurocent ziet staan is dat wat je betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maardiweb schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:24:
Als je een mail krijgt waarin 10 cent als betaalbedrag staat denk ik wel dat je sterk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb vandaag nu 4 apps gekocht waarvan eentje net nog maar verder dan 'Pending' komen ze geen van alle.

Ik begin me af te vragen of het iets te maken kan hebben met het feit dat ik de nieuwe Market app die Google een tijdje terug pushte maar niks vond en met een kleine 'hack' die automatische update gedisabled heb en nog steeds met een oudere Marketversie werk maar ik zou het wel vreemd/irritant/dom van Google vinden om support van een oudere Marketversie zonder informatie daarover zo maar te stoppen. Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen dat dit het echt zou zijn maar je weet nooit natuurlijk.

Welke Marketversie gebruiken de andere mensen die deze problemen ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:42:
Ik heb vandaag 5 apps van gisteren (9 december) en 5 apps van vandaag (10 december) gekocht...
Staan allemaal op 'in behandeling' als ik via de PC in mijn aankoophistorie kijk.. Wat ik wel weet is dat ik de Marketsettings op m'n telefoon kan clearen, de oude Market kan installen en dan kan ik deze 10 applicaties / games opnieuw downloaden.. Dit daadwerkelijk downloaden gebeurd dan niet, maar de status in de aankoophistorie wordt dan wel gewijzigd bij deze apps in voltooid.. Ik laat ze lekker alle 10 wel ff staan, ben benieuwd.. Want morgen koop ik weer, gaat ook weer op 'in behandeling' natuurlijk, wel beetje zuur allemaal.. Op m'n CC en dergelijke zie ik nog niks, die is niet zo heel snel met updaten en daar ben ik ook wel benieuwd naar =) Sommige apps heb ik 8x gekocht, gerefunded, gecancelled enzovoort.. Achja ik zie het wel :9 :+
And even wachten en ik zag:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KJp2LW3k89VB1tg2mji0OvH5/full.png

Dus alle gekochte apps / games staan nu netjes op m'n telefoon, in de 'aankoopgeschiedenis' staat alles op voltooid en m'n CC kan ik nog niet checken want daar zijn niet alle apps verwerkt.. Dus misschien komen er nog extra kosten bij voor tig x die app, tig x die app, maarja dat is met 'n simpel mailtje dan wel te refunden. * CLB

De laatste Market trouwens 3.3.11 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:43:

Welke Marketversie gebruiken de andere mensen die deze problemen ook hebben?
Misschien omdat er meer mensen (duizenden) tegelijk proberen ze te kopen en de servers het niet bij kunnen houden.het is niet alleen voor die 5 tweakers die hier kijken.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Alleen bij simpele server overload zouden meer mensen het moeten hebben en zou het ook veel meer random zijn. Bij mij ging het 4 dagen goed, 32 apps gekocht, en nu al zo'n 10 uur lang niets meer.

Een Google search over de afgelopen 24 uur op de melding die ik steeds te zien krijg levert ook welgeteld één hit op. Raad eens waar. :p

Met name dat resultaat is vreemd als het een echt wijdverbreid probleem zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:07:
Alleen bij simpele server overload zouden meer mensen het moeten hebben en zou het ook veel meer random zijn. Bij mij ging het 4 dagen goed, 32 apps gekocht, en nu al zo'n 10 uur lang niets meer.

Een Google search over de afgelopen 24 uur op de melding die ik steeds te zien krijg levert ook welgeteld één hit op. Raad eens waar. :p

Met name dat resultaat is vreemd als het een echt wijdverbreid probleem zou zijn.
Nou bij CLB duurde het ook 1 dag. Hij kreeg vandaag de apps/games van gisteren binnen.

De 1e keer bij shazam verwarring kreeg ik meteen reactie terug dat het geld teruggeboekt zou worden. Nu bij apparatus al uren niks meer gehoord en ondanks de bevestigingsmailtjes staan de meeste nog steeds op 10 cent kopen ipv gekocht. Aparatus zou ik graag willen uitproberen maar hij is niet geinstalleerd en ik kan hem niet installeren zonder voor de 3e keer hem aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Apps van de eerste dagen waren beduidend beter dan wat ze nu steeds aanbieden. Ik heb pano gekocht maar daar ben ik ook niet echt van onder de indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:07:

https://support.google.co...ssues.cs&ki_topic=1319135

Misschien heb je daar wat aan, zo niet kun je daar wel contact opnemen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag Age of Zombies niet installeren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

is het mogelijke gekochte producten over te dragen aan een ander account?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geckoo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 23:16:
is het mogelijke gekochte producten over te dragen aan een ander account?
Nope.
Maar je kan eventueel wel de apk backuppen en overzetten (maar dan heb je geen updates en dergelijke meer).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

reyals schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 23:04:
[...]
https://support.google.co...ssues.cs&ki_topic=1319135

Misschien heb je daar wat aan, zo niet kun je daar wel contact opnemen
Potentieel nuttige pagina. Bedankt. Alleen snappen ze het daar bij Google ook weer totaal niet. Ik kan daar gewoon nijdig om worden. Zoiets simpels en elementairs en ze hebben het blijkbaar niet door. :X

Bij de 'Ongoing Issues'
We're aware that some users are experiencing error messages surrounding pending app or in-app orders and that this prevents our users from purchasing these items again, and we're currently investigating. Thanks in advance for your patience.
(Purchasing again? Huh...?)

[rant]

Is het nou ECHT teveel moeite om er EVEN bij te vermelden sinds wanneer dit op is gaan treden? Als dat tijdstip namelijk zou liggen tussen mijn laatste succesvolle aankoop en mijn eerste mislukte dan krijgt dat stukje informatie voor mij HEEL VEEL meer waarde. Nu weet ik niet of dit misschien een probleem is dat al weken zo nu en dan bij mensen optreedt of dat dit iets is waarvan de tijdsperiode waarover dit probleem zich uitstrekt precies samenvalt met mijn problemen.

Het internet is ZO EEN FANTASTISCH communicatiemiddel. Ik wou dat grote bedrijven als Google er EINDELIJK eens achter kwamen wat je er allemaal mee zou kunnen doen als men er eens ECHT op de juiste manier gebruik van zou gaan maken.

Communiceren? Informatie overbrengen? Ze snappen er geen fluit van hoe je dat nou ECHT adequaat doet.

ELKE pagina op het internet, en op dit soort pagina's ELK separaat stukje informatie betreffende een 'event' moet zijn voorzien van een datum en in dit geval dus ook van een tijdstip. Het maakt potentieel HEEL VEEL uit of informatie die ik op het internet vind zes minuten, zes uur, zes dagen, zes weken, zes maanden of zes jaar oud is.

Waarom SNAPT men dat nou niet?

Want ook in de categorie 'New Issues':
Google Wallet outage
We have been experiencing issues with our billing system as of 6:35 a.m. PST, and we're aware that some users are encountering server errors or cancellation upon purchasing. We are working to resolve the issue - thanks for your patience.
TYPISCH geschreven door iemand die deze pagina continu volgt en denkt dat de hele wereld dat doet en dus weet over welke dag dat gaat. Hoe nieuw is nieuw? Uren? Dagen? Ik weet dat niet. 6:35 a.m. PST? Werkelijk? Afgelopen woensdag? Vrijdag? Vandaag? Aan welke kant van de datumgrens?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lach me suf, was jij niet diegeen die me zei kalm te blijven en rustig af te wachten? Die melding van checkout zag ik gisteren ook hoor, dat zal de komende dagen ook wel blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude, rustig aan :p Misschien kunnen of willen ze dat gewoon niet aangeven. En anders kan je wat apps niet goed aanschaffen. De wereld vergaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik ben benieuwed wat de apps van zo. zullen zijn.
ik hoop echt op minder games. die heb ik nu genoeg.

edit. wanneer komt de nieuwe lading?

[ Voor 16% gewijzigd door mrc4nl op 11-12-2011 00:01 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Zo, Pano even gekocht net voor 10 cent. Gewoon puur om te testen. Geen 'centje' pijn, staat op mobiel nu d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
mrc4nl schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:00:
edit. wanneer komt de nieuwe lading?
Over een uurtje of 20... En we kunnen natuurlijk eerder hunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zal vannacht prima slapen hoor. :p Maar het gaat ook niet specifiek om dit probleem. Ik zie het zo veel vaker dat informatie veel beter van kwaliteit kan zijn zodat ik er meer aan heb.

Om het even wat duidelijker te maken. Ik heb op het ogenblik nl. ook een klein probleempje met mijn SD kaartje en de extra partitie daarop sinds gisteren Spirit HD wel downloadde maar daarna bleef hangen bij het installeren. Ik weet niet of de installatieprocedure daarvan 'iets' verstoord heeft. Alles werkt in principe wel maar mijn SD kaartje unmounten lukt niet meer goed en in 'Manage Applications'> 'Application Info' blijft de grootte van de apps op "Calculating" staan als mijn SD kaartje er in zit. Ik heb al de nodige checks gedaan maar dat heeft nog niets opgeleverd.

Wil ik kunnen bepalen of dat er nou iets mee te maken heeft of dat het puur bij Google ligt dan heb ik dus behoefte aan die HARDE informatie die een nauwkeurige tijdsperiode van de daar beschreven problemen mij zou geven. Als het nl. met mijn kaartje te maken heeft moet ik dat probleem zelf oplossen en zal wachten op Google niets opleveren.

Ik kan me nl. voorstellen dat de vrije ruimte niet aan de market doorgegeven kan worden waardoor die niet kan bepalen of er voldoende vrije ruimte is om de app te downloaden en te installeren en dat daarom de zaak blijft hangen.

Begrijbiewel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptJackSparrow schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:19:
Ik kan me nl. voorstellen dat de vrije ruimte niet aan de market doorgegeven kan worden waardoor die niet kan bepalen of er voldoende vrije ruimte is om de app te downloaden en te installeren en dat daarom de zaak blijft hangen.
Dit wordt niet doorgegeven. Pas bij het installeren van een app zal je een foutmelding krijgen indien ruimtegebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik kan me voorstellen dat dit bij een aankoop anders is vanwege de 15 minuten om de koop weer ongedaan te maken. Als de Market niet zeker weet dat een app ook geïnstalleerd zal worden kan die ook niet bepalen of die periode nu wel of niet in moet gaan.

Google moet met dergelijke zaken rekening houden vanwege evt. juridische implicaties gezien de grote aantallen waar ze mee te maken hebben.

Het downloaden van updates van apps die ik al heb gaat nog steeds probleemloos maar daar heb je dat probleem van dat kwartiertje niet en is er geen geld (meer) mee gemoeid.

Zodra er geld bij betrokken is liggen de zaken altijd even anders en strikter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptJackSparrow schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:29:
Ik kan me voorstellen dat dit bij een aankoop anders is vanwege de 15 minuten om de koop weer ongedaan te maken. Als de Market niet zeker weet dat een app ook geïnstalleerd zal worden kan die ook niet bepalen of die periode nu wel of niet in moet gaan.
Ook goed d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
ik heb een raar probleem.
ik had shazam gekocht (dacht ik teminste)
en gebruik die al een paar dagen al.
alleen ik kreeg geen bevesteging mail, en als ik kijk wat ik allemaal heb gekocht staat hij niet in de lijst.
betekent het dat ik de aplicatie gratis kan gebruiken to mijn telefoon gewist woord?
pff heb ik weer ik had spijt dat ik sound hound niet had gekocht dus was ik blij dat ik shazam kon kopen en nu kan ik die straks bij een nieuwe telefoon niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Klinkt wel wat gek ja.. Ook niet bij je aankoophistorie in de market (op de PC) te vinden?
En als je 'm uninstalled? Hmm ook weer niet handig, want dan moet je straks de volle pond betalen hmm ja..
(ik denk trouwens wel dat er nog een keer Shazam of SoundHound komt vandeweek, zijn populaire apps dus why not nog 'n x dan)

Ik heb inmiddels 35 apps gekocht voor €3,64 oftewel meeste wel grappig en paar 'tsjaa proberen' apps / games!
Maar inmiddels heb ik wel al meer dan €75,00 euro bespaart, wat me weer pusht om gewone games / apps te kopen in de Market.. Simpel als ik denk 'heb ik dat geld namelijk toch over' dus ZooKeeper of Titanium Backup of een Carcassonne van een paar euro, tsjaa dat komt wel.. Natuurlijk wel eerst de laatste vijf daagjes afwachten!

Ben wel content met de actie, er zit de laatste dagen wat veel zut bij en niks bijsters interessants, alhoewel dat natuurlijk ook wel weer persoonlijk is... We zitten nu op de helft dus wie weet komt er nog veel interessants aan.
En het was even afwachten hoe of wat met de laatste 10 apps, maar die zijn dus ook opeens in 1x binnen! :D

Waarom staat er bij sommige apps (voornamelijk games, want die zijn vaak groter) dat het alleen via WiFi geupdatet kan worden.. Zoals Jelly Defense, NFL Rivals of Fieldrunners HD... Heb niet voor niks flatfree data :/

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 11-12-2011 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Geweldig al die apps voor $0.10!!!

Ik heb de volgende gekocht:

- Beautiful Widgets
- Read It Later Pro
- Space Physics
- Reckless Racing
- NEED FOR SPEED™ Shift
- Sentinel 3: Homeworld
- Jelly Defense
- Apparatus
- Asphalt 6: Adrenaline HD

Toch weer $0.90 bij elkaar :)

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om de besturing van NFS Shift te veranderen? Ik haat racegames waarmee je je scherm moet tilten om te sturen.

Asphalt 6 ziet er trouwens goed uit. Wel bizar dat je nog 500+MB extra moet downloaden om het te spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
CLB schreef op zondag 11 december 2011 @ 01:54:

Waarom staat er bij sommige apps (voornamelijk games, want die zijn vaak groter) dat het alleen via WiFi geupdatet kan worden.. Zoals Jelly Defense, NFL Rivals of Fieldrunners HD... Heb niet voor niks flatfree data :/
Om mensen te waarschuwen lijkt mij, want je kunt wel gewoon doorklikken en downloaden via je 3g.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow, ik zie net dat om 5 uur vanochtend alles wat in behandeling was naar mijn Desire is gedownload en geinstalleerd en alles staat nu op gekocht, ook Apparatus.

Edit: ik zie net dat Shazam die ik voor de 2e keer aan heb geschaft op geannuleerd staat, maar heb hem wel geinstalleerd, heb geen bevestigingsmailtje dat ik hem heb gekocht. pffff 8)7

En bij jou? Heb je nou alles binnengekregen?

@anderen: als je refund aanvraagt, hoe lang duurt het dan voor je het geld terug op je cc hebt gemiddeld?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tank Riders will replace Wave Blazer the 13th of December!

The Android ecosystem is coming up on a true landmark event, as Google gears up to celebrate the ten billionth application downloaded from Android Market. Each day, for ten days, prices on ten stand-out applications will be slashed to a measly ten cent.

We at Polarbit wouldn't miss this celebration for anything, and are extremely happy to participate with a choice selection of apps from our prominent portfolio.

Reckless Racing: 7th December
Reckless Getaway: 8th December
Toki Tori: 8th December
Raging Thunder: 11th December
Tank Riders: 13th December
Raging Thunder 2: 14th December
11 December 2011 Raging Thunder 0,73 -> 0,10
13 December 2011 Tank Riders 1,48 -> 0,10
14 December 2011 Raging Thunder 2 1,49 -> 0,10

Alle aankopen van Polarbit zijn steeds 10 cent geweest, ik ga ervanuit dat dat nu ook weer geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nu dit topic niet gebruikt mag worden voor lijstjes, welk forum doet dat wel actief? Kan ik daar mooi gaan kijken om het half uur in plaats van hier :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees je iets wat ongewenst is? Maak dan gebruik van de TR-Knop, ga niet zelf in het topic reageren!