Burp
Dan zoek je wel raar met google. Hij vraag om SDK voor skins voor Beautiful widgets, niet voor ADW.reyals schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:19:
[...]
http://code.google.com/p/...ndroid/wiki/ADWThemeGuide
met dank aan google
tweede google poging levert heel wat topics over skins op, maar het makkelijkst is kijken op de support pagina van de makerPierre61 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:10:
Weet iemand waar ik de SDK voor Beautiful Widgets kan downloaden, wil wel eens een skin zelf gaan maken.
Maar ik heb zo te zien toch wel betaald, aangezien teruggave starten er nog staat.
Ik kan Jelly Defense trouwens niet vinden op de market.
[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 09-12-2011 18:44 ]
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Als je zoekt via je Desire kan dat kloppen Jelly Defense kan daar niet op worden geinstalleerd en dus ook niet gekocht worden...SToRM666 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:38:
Hmm... ik koop Shazam en krijg de melding dat het niet werkt, dus ik kies voor teruggave starten. Een minuut later krijg ik opeens de melding dat die geïnstalleerd is.
Maar ik heb zo te zien toch wel betaald, aangezien teruggave starten er nog staat.
Ik kan Jelly Defense trouwens niet vinden op de market.
Baseball Superstars 2011
Aangeschaft of niet? Hij is aan het downloaden al een uur lang op m'n telefoon, niet in mail, niet in aankoopgeschiedenis
Farm Frenzy
Aangeschaft, gedownloaded, geinstalleerd, wel in mail voor 0,10, wel in aankoopgeschiedenis voor 1,49
Game Dev Story
Aangeschaft of niet? Hij is aan het downloaden al een uur lang op m'n telefoon, niet in mail, niet in aankoopgeschiedenis
Jelly Defense
Aangeschaft, gedownloaded, geinstalleerd, wel in mail voor 0,10, wel in aankoopgeschiedenis voor 2,29
Shazam Encore
Aangeschaft, gedownloaded, geinstalleerd, wel in mail voor 0,10, wel in aankoopgeschiedenis voor 3,99
Spirit HD
En van NFS - Shift en Sentinel 3 is helemaal nergens wat te vinden, lukt ook niet om te downloaden (duhuh)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd

Baseball succesvol gedownload en geinstalleerd, snap er de tering van maar ziet er wel mooi uit.
De nieuwste market heeft zich weer teruglaten installeren. Zodoende zie ik nu dat Jelly Defense is vervangen door papercamera. Ik zie er maar 10 en geen 11??? Dat kan verklaren waarom we hem niet meer terug kunnen vinden?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 18:59 ]
En, wat was het nou ?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:56:
Android Market werkt weer goed (en swiftkey-x ook
[ Voor 45% gewijzigd door Albert020 op 09-12-2011 19:01 ]
Verwijderd
Denk het feit dat Market onbereikbaar was. Ik heb het zelf niet kunnen oplossen. Maar het valt op dat Market problemen heeft en mijn Swiftkey begint te steggelen en zodra Market weer goed werkt functioneert Swiftkey ook weer normaal.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
ik zie jelly defense niet op mijn desire market. Wel op de pc market. Maar jij hebt dacht ik een razor? Ik dus een desire.CLB schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:09:
Jelly Defense en Paper Camera zie ik hier anders beide...
Nou best ik leeg mn telefoon wel ff paar uurtjes weg, kijk straks wel!
Verwijderd
CLB schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:12:
Dan is je Desire niet Jelly Defense capable...
Nou best ik leeg mn telefoon wel ff paar uurtjes weg, kijk straks wel!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:45:
[...]
Als je zoekt via je Desire kan dat kloppen Jelly Defense kan daar niet op worden geinstalleerd en dus ook niet gekocht worden...
Blue skies is bijna over....
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Ik krijg niks meer gepushd terwijl dat de reden voor de officiële is:S
Iemand die een andere twitter app met push kent anders?
Wanneer houden de daglijkse aanbiedingen eigenlijk op? op welk tijdstip?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ik heb een Galaxy S, maar daar werkt die dus blijkbaar ook niet opVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:45:
[...]
Als je zoekt via je Desire kan dat kloppen Jelly Defense kan daar niet op worden geinstalleerd en dus ook niet gekocht worden...
Het is 10 dagen, dus donderdag/vrijdag zal de laatste worden.XanderDrake schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:38:
Ik kon ook al niets kopen ineens. Begreep het niet helemaal.
Wanneer houden de daglijkse aanbiedingen eigenlijk op? op welk tijdstip?
[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 09-12-2011 19:45 ]
Ik heb net op androidworld deze site zien staan https://www.3vcash.nl/Remzz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:40:
Weet niet of ik hier goed zit met deze vraag, maar ik ben niet in het bezit van een CC. Kan ik toch nog wat kopen(mocht de market het weer doen) op een andere manier. Ik heb al gekeken bij neteller.com voor een prepaid credit card, maar dit kan 21 dagen duren. Heeft iemand tips voor mij voor een snellere manier zodat ik nog van de 10 cent aanbiedingen kan mee profiteren?
Ga zo snel mogelijk langs een Primera winkel of een aantal benzinetank stations en koop een 3Vcash tegoed bon. kijk hier voor meer info Je hoeft niet te wachten als je het tegoed hebt. Ik gebruik het nu, werkt tot nu toe prima, al 12 apps gekocht!Remzz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:40:
Weet niet of ik hier goed zit met deze vraag, maar ik ben niet in het bezit van een CC. Kan ik toch nog wat kopen(mocht de market het weer doen) op een andere manier. Ik heb al gekeken bij neteller.com voor een prepaid credit card, maar dit kan 21 dagen duren. Heeft iemand tips voor mij voor een snellere manier zodat ik nog van de 10 cent aanbiedingen kan mee profiteren?
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Bedankt, maar ik wilde weten WELK TIJDSTIP de aanbiedingen veranderen per dag?SToRM666 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:43:
Het is 10 dagen, dus donderdag/vrijdag zal de laatste worden.
je bent me 1 minuut voorcroontje schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:47:
Ik heb net op androidworld deze site zien staan https://www.3vcash.nl/
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
nope ik krijg nog gewoon mentions binnenVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:06:
Niemand anders met twitter probelemen?:O
Verwijderd
Mm wat zijn je instellingen?Crazyanz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:17:
[...]
nope ik krijg nog gewoon mentions binnen
Ik vind dat juist het allerbeste aan de twitter app:(
En NFS Shift lukt niet met S2, zegt dat ie niet compatibel is maar het is me toch gelukt met deze link: https://market.android.co...vzw&feature=search_result
En er is $0,10 afgeschreven, dus 8 eurocent. Deze kon ik ook niet op mn S2 kopen (heb Shift wel via andere wegen op mn S2 en het werkt gewoon), maar alleen op mijn Dropad (Custom ROM) die als fingerprint dit heeft: Verizon Samsung GT-P-1000.
Dus waarschijnlijk is een amerikaanse? versie?
En krijgt iemand wel pushnotificaties via de nieuwe facebook app? Ik i.i.g. niet...
NS FC: SW 2742 0448 8213
Bedankt, even snel de auto gepakt, en ze waren nog open!XanderDrake schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:48:
[...]
Ga zo snel mogelijk langs een Primera winkel of een aantal benzinetank stations en koop een 3Vcash tegoed bon. kijk hier voor meer info Je hoeft niet te wachten als je het tegoed hebt. Ik gebruik het nu, werkt tot nu toe prima, al 12 apps gekocht!
Werkt goed inderdaad, alleen haalt Google er wel 1 euro vanaf als bevestiging?
Anyway, ik heb er een aantal gekocht, kan niet wachten wat er morgen komt.
Iemand een idee hoe ik dit spel er toch op kan krijgen?
Update: ik kon hem net via de website van de market wel weer bestellen, nu werkt het wel.
Blijkbaar liep de administratie wat achter.
[ Voor 12% gewijzigd door pven op 09-12-2011 21:36 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Wij hebben via internet besteld en betaald via iDeal. Ik heb geen idee hoe het bij hem is gegaan want hij heeft het snel ff met de auto ergens opgehaald. Misschien heeft hij slechts 1 euro verlies,Musta schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:28:
De eerste euro is voor activatie van je 3v kaart, had ik ook 2 dagen geleden. Je bent dus al 2 euro kwijt voor je begint met iets te kopen. Staat een paar paginas terug ook uitgelegd
Verwijderd
Hoe is het nu? Bij mij blijft ook Spirit HD en Need for Speed hele tijd aan het "downloaden"CLB schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 18:51:
Mijn lijstje van apps, downloads, fouten, prijzen en al die zut van 9 december:
Baseball Superstars 2011
Farm Frenzy
Aangeschaft, gedownloaded, geinstalleerd, wel in mail voor 0,10, wel in aankoopgeschiedenis voor 1,49
Game Dev Story
Jelly Defense
Aangeschaft, gedownloaded, geinstalleerd, wel in mail voor 0,10, wel in aankoopgeschiedenis voor 2,29
Shazam Encore
Aangeschaft, gedownloaded, geinstalleerd, wel in mail voor 0,10, wel in aankoopgeschiedenis voor 3,99
Spirit HD
En van NFS - Shift en Sentinel 3 is helemaal nergens wat te vinden, lukt ook niet om te downloaden (duhuh)

Nog meer mensen last van?
Wat gebeurde was ik had 5 apps gekocht, 6e werd geweigerd en kaart geblokkeerd, 24 uur later kon ik weer kopen na de gegevens geupdate te hebben. Heb gemaild met moneybookers en die zeiden je mag maar 5 per dag
Yep, inderdaad. Het was even zoeken maar er zit ook een max op. 10 in mijn geval. Thx for the info, begon me al zorgen te maken dat de 50 Euro die erop staat er altijd op zouden blijven staan;-)alucard.erbacam schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:32:
Ik had wel een probleem met mijn moneybookers card die bleek maar 5 transacties per dag te mogen, heb voor de deal 10 daagse maar een tijdelijke 3vcash card aangemaakt op inet die heeft geen limiet
Wat gebeurde was ik had 5 apps gekocht, 6e werd geweigerd en kaart geblokkeerd, 24 uur later kon ik weer kopen na de gegevens geupdate te hebben. Heb gemaild met moneybookers en die zeiden je mag maar 5 per dag
Ook maar een 3vcash aangeschaft en weer vrolijk verder downloaden;-)
Verwijderd
DE MEEST COMPLETE BASKETBALERVARING IN DE ANDROID MARKET!
HeheVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:03:
Is iemand die omschrijving van Baseball Superstars al opgevallen?
[...]
Ik vind die NFL trouwens best wel gaaf. Heeft een lage waardering in de market, maar ik moet eerlijk bekennen dat die al de hele avond zit te spelen.
NFS doet het gewoon op mijn Nexus S, alleen springt de schermbeveiling er steeds op na een tijdje.
In totaal 29 apps gekocht, met een totaal voordeel van 57 EUR;-)
https://docs.google.com/s...FIY19ldGMyYXllUEdaUnRRUWc
Geen probleem en graag gedaan, ik was ook niet al te gelukkig toen ik daar achter kwam, heb die hele kaart om market aankopen te doen en dan is het lastig om gelimiteerd te zijn, vooral omdat ik hem deel met mijn vader en mijn vriendin, vooral voor market aankopen......TiNNiT schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:58:
Yep, inderdaad. Het was even zoeken maar er zit ook een max op. 10 in mijn geval. Thx for the info, begon me al zorgen te maken dat de 50 Euro die erop staat er altijd op zouden blijven staan;-)
Ook maar een 3vcash aangeschaft en weer vrolijk verder downloaden;-)
Het nadeel aan 3vcash vind ik de beperkte houdbaarheid van 3+2 maanden, anders zou ik de Moneybookers kaart gelijk de deur uit doen
Maar als ik binnenkort nog eens een avondje tijd heb moet ik misschien nog maar eens een onderzoekje pre-paid kaarten doen
In ieder geval veel plezier en succes verder met market shoppen
Verwijderd
Ik neem aan dat die eerste NFL NFS moet zijn?TiNNiT schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:08:
Ik vind die NFL trouwens best wel gaaf. Heeft een lage waardering in de market, maar ik moet eerlijk bekennen dat die al de hele avond zit te spelen.
NFS doet het gewoon op mijn Nexus S, alleen springt de schermbeveiling er steeds op na een tijdje.
Installeren en daarna er weer afgooien, eventueel eerst backuppen. Je kan het altijd opnieuw installeren.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:23:
Is er trouwens een manier om e.e.a. wel aan te schaffen, maar niet te installeren? Mijn arme telefoontje begint nu al redelijk verstopt te raken met al die aanbiedingen, maar ik zal het toch niet allemaal tegelijk gebruiken/gaan spelen.
[...]
Ik neem aan dat die eerste NFL NFS moet zijn?
NFS = Need for Speed
NFL = ...Football League (NFL Rivals)
Verwijderd
Helaas, ik hoopte op een wat minder omslachtige methode.TiNNiT schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:26:
Installeren en daarna er weer afgooien, eventueel eerst backuppen. Je kan het altijd opnieuw installeren.
Dus toch. Waar haal je NFL vandaan?NFS = Need for Speed
NFL = ...Football League (NFL Rivals)
Die zat in dag 2, dus helaas niet meer voor 0,10.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:29:
[...]
Helaas, ik hoopte op een wat minder omslachtige methode.
[...]
Dus toch. Waar haal je NFL vandaan?
Verwijderd
Nope.Thom2289 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:16:
De Market ligt bij mij er compleet uit. Nog meer mensen last van?
apps2sd?Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 23:29:
[...]
Helaas, ik hoopte op een wat minder omslachtige methode.
ora et labora
Ik heb de marketsettings gecleared dus ik heb geen 5 downloads meer aan staan...Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 22:11:
Hoe is het nu? Bij mij blijft ook Spirit HD en Need for Speed hele tijd aan het "downloaden".
Maar ze staan wel alle vijf op 'purchased' en als ik ze wil installeren begint het 'download blijft uren staan' weer..

In m'n email heb ik van 1 van deze vijf 'purchased' apps een rekening of bevestiging... (Spirit HD) de andere niet.
Nu nog even via de Market op de PC proberen te installeren en anders ga ik toch echt slapen, jammer..

EDIT: In mijn aankoopgeschiedenis in de Market via de PC zie ik ze wel staan op 'in behandeling'

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 10-12-2011 01:03 ]
Verwijderd
Bij mij staat bij beide (Need for Speed en Spirit HD) voltooid, maar beide blijft nog steeds hangen bij "Starting download..."EDIT: In mijn aankoopgeschiedenis in de Market via de PC zie ik ze wel staan op 'in behandeling'
[afbeelding]

Verwijderd
Ff cc checken...
Volgens cc is er 10 cent afgeschreven voor shazam. De info in mijn betalingsgegevens die op android market staan klopt niet. Ik begon al erg aan mezelf te twijfelen...

Nou ja, er is iig geen probleem gelukkig, ik zie wel of ze wat van zich laten horen.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 01:27 ]
Verwijderd
As of 6:35 a.m. PST, we have been experiencing issues with our billing system. We are working to resolve the issue.
Jij hebt dat toch ook gewoon in je email staan denk ik zo, dus als ze opeens 3,99 afschrijven, gewoon contacten!
Ik heb ze via de Market op de PC proberen te installeren en kreeg 5x de melding: Deze app wordt zo meteen naar uw apparaat gedownload. en nu staat alles in de aankoopgeschiedenis op 'voltooid', wat best vaag is...CLB schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:59:
EDIT: In mijn aankoopgeschiedenis in de Market via de PC zie ik ze wel staan op 'in behandeling'
Heb van slechts 1 van deze 5 apps een mailtje dat ik hem heb aangeschaft.. die andere 4 niet..
Naja heb ik wel, maar dan weer gecancelled en weet ik het allemaal, 40 mailtjes wordt er niet handiger op
EDIT: Even uitgezocht:
- Heb een mailtje van Spirit HD, dat hij is aangekocht, en heb mailtje dat ik 'm gecancelled heb
- Heb een mailtje van NFS - Shift, dat hij is aangekocht, en heb mailtje dat ik 'm gecancelled heb
- Heb een mailtje van Game Dev Story, dat hij is aangekocht, en heb mailtje da tik 'm gecancelled heb
- Kan geen mailtje vinden Sentinel 3 of van BaseBall Superstars 2011... Geen order, geen cancelling..
De apps van 6,7 en 8 december zijn allemaal goed en netjes van m'n CC afgeschreven, de rest van 9 december zie ik wel... Heb er 3 gekocht en geinstalleerd en er staan er 5 op 'voltooid' maar daar klopt niks van.
Lekker slapen, morgen zien we wel =)
[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 10-12-2011 01:51 ]
Verwijderd
Ik heb nu al reactie van google:
Pf, hopenlijk kan ik hem alsnog kopen. En ah tsja, ik heb soundhound nog... Ik heb tot morgen18u de tijd. ik zie wel...Reden die ontwikkelaar geeft: We are sorry about your experience. We are refunding your account.
Edit: eerst stond er gekocht bij shazam, in checkout betaal historie staat geannuleerd. En nu staat er bij shazam dat ie 10 cent is ipv gekocht maar ik kan mijn toestel niet selecteren. Het heeft misschien nog tijd nodig om te verwerken...
@CLB: Ik heb tip voor je, maak een map aan in je email met de naam androidaankopen of zo en flikker daar alle bevestigingsmailtjes erin. Blijft lekker overzichtelijk zo.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 01:59 ]
Heeft apple ook wel eens gedaan, maar dan met maar een paar goede apps.
Verwijderd
Sommige grafieken laten best leuke stijgingen zienCrazyanz schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 02:00:
ik ben wel benieuwd wat dit doet met de sales. hopelijk houden ze dit er in alla steam deals
Zodoende kon k mn vijf apps cancellen, netjes 5 cancel/ no charge mailtjes gekregen ook..
Mn vijf apps staan in de market op mn mobiel nog steeds op 'purchased' maar als ik er dan op klik staat er een prijs van 10 cent, dus ik kan ze weer aanschaffen, maar downloaden zal toch niet werken met die zooi bij Google dus dat ga ik nu ook niet meer proberen.. Hopelijk kan ik ze straks wel aanschaffen en werkt alles weer!
EDIT: 'Purchased' is weg, staat nu gewoon 10 cent...
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 10-12-2011 02:29 ]
Verwijderd
Bij de nieuwe versie van beautiful widgets kun je het weer uitschakelen bij geavanceerde opties.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:14:
Stomme vraag misschien, maar ik kom er ondanks het nodige zoekwerk niet uit. Hoe zorg ik ervoor dat ik bij de klok van Beautiful Widgets alleen de tijd te zien krijg en niet het weer? Eventueel mag een batterijstatus in plaats van het weer ook wel, maar liever niet, daar heb ik al een oplossing.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Verwijderd
Ik ben blij! Eindelijk LauncherPro en ADWLauncher Ex één op één vergelijken.
Available widgets:
- Agenda & Calendar
- People
- Bookmarks
- Messaging
- Timeline [License required]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 09:24 ]
Verwijderd
Bedankt! Ik ben inmiddels voorzien in de vorm van Advanced Clock Widget. Simpel, maar het doet wat het moet doen en heeft nog best een hoop instellingen waarvan ik het gevoel heb dat ik er wel wat aan heb.reyals schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 08:30:
Bij de nieuwe versie van beautiful widgets kun je het weer uitschakelen bij geavanceerde opties.
Verwijderd
Android Pro Widget is geheel gratis itt tot Launcherpro plus en ADWLauncher EX? Het ziet wel prima uit, ik ga straks deze uitproberen. Simple agenda widget doet zijn werk ook wel goed maar vind hem niet makkelijk genoeg in gebruik. Hij is wel beter dan Pure grid calendar.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:22:
Wauw, in mijn zoektocht naar LauncherPro/Sense-achtige widgets ben ik Android Pro Widgets tegengekomen. Ik heb er nog maar beperkt mee gespeeld, maar volgens mij zijn ze veel uitgebreider in te stellen dan de normale widgets. Ze werken precies zo als hun alternatieven, maar zijn vrijer inzetbaar.
Ik ben blij! Eindelijk LauncherPro en ADWLauncher Ex één op één vergelijken.
[...]
[afbeelding]
Moet je de license key aanschaffen om de calender zo te krijgen als in het plaatje?Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:22:
Wauw, in mijn zoektocht naar LauncherPro/Sense-achtige widgets ben ik Android Pro Widgets tegengekomen.
[afbeelding]
HOI.

Verwijderd
Hier ook...Eric_Cantona schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:30:
Beide apps bij mij nog voor de volle prijs
Verwijderd
Waar zie jij een license?Bananenspin schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:25:
[...]
Moet je de license key aanschaffen om de calender zo te krijgen als in het plaatje?
■ Buy the license key to support the development and unlock all features including access to many themes.
Link: http://market.android.com/details?id=com.rdr.widgets
HOI.
KloptVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:32:
Eric, dit kwam gisteren ook steeds weer terug: als je de volle prijs ziet, zoek dan handmatig (tik dus zelf de naam in zoekvenster van android market) en dan zal je hem vinden voor 10 ct.

Verwijderd
Wilt iemand ook ff de volle prijzen vermelden, daarmee nemen jullie oa CLB en anderen wat uitzoekwerk uit handen
Ik klikte weer op de link (Apparatus) en nu wel 10ct, maar bij afrekenen komt er wel nog 3ct aan BTW bij. Niet dat 't me wat deert, geweldig spelVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:32:
Eric, dit kwam gisteren ook steeds weer terug: als je de volle prijs ziet, zoek dan handmatig (tik dus zelf de naam in zoekvenster van android market) en dan zal je hem vinden voor 10 ct.
Het werkt ook prima zonder license key hoor, van wat ik nu zie is het vooral voor cosmetische optie's! Maar hoe de calender standaard uitziet is niet zoals het opgegeven plaatje helaas, dus was benieuwd of de poster hem ook in dat thema heeft gekregen zonder key!Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:35:
[...]
Pfff... het was ook te mooi om waar te zijn.
HOI.
Verwijderd

https://market.android.co...kLkFOTVAuR2xvZnRBNkhQIl0.Asphalt HD is wederom in de aanbieding

5,49
Verwijderd
Je kan wel een Pro Key kopen, maar ik ben tot nu toe nog niets tegen gekomen waarom ik dat zou willenVerwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:24:
Android Pro Widget is geheel gratis itt tot Launcherpro plus en ADWLauncher EX? Het ziet wel prima uit, ik ga straks deze uitproberen. Simple agenda widget doet zijn werk ook wel goed maar vind hem niet makkelijk genoeg in gebruik. Hij is wel beter dan Pure grid calendar.
Exact zo weet ik niet, voor erg soortgelijk in ieder geval niet.Bananenspin schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:25:
Moet je de license key aanschaffen om de calender zo te krijgen als in het plaatje?
Edit: alleen het plaatje van het kalendertje linksboven is anders
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 11:40 ]
Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik heb geprobeerd: cache legen, rom opnieuw flashen, market verwijderen en reinstallen. Ik mis nu helaas ook alle 0.10 cent aanbiedingen

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:38:
1 SlideIT Keyboard.
2
Apparatus. €0,13 maar liefst. ;p
3
Asphalt 6: Adrenaline HD
5,49
Verwijderd
4,50
2
Apparatus.
.....->0,13
3
5,49
4
Season Zen HD
5
Snowfall
0,75
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 11:46 ]
Verwijderd
Wat is de volle prijs dan? Vroeg ik net ook al?Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:41:
SlideIT is hier ook volle mep.
Verwijderd
€4,50Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:44:
Wat is de volle prijs dan? Vroeg ik net ook al?
Nu toch echt niet meer hoor...Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:41:
SlideIT is hier ook volle mep.

[ Voor 25% gewijzigd door Albert020 op 10-12-2011 11:47 ]
Verwijderd
4,50
2
Apparatus.
2,07 -> 0,13
3
5,49
4
Season Zen HD
1,49
5
Snowfall Live Wallpaper
0,75
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 11:54 ]
Verwijderd
Handmatig zoeken hielp half. In de zoeklijst kreeg ik wel 10 cent te zien, als ik doorklikte volle mep. Gelijk kopen uit de zoeklijst kostte wel 10 cent.
Asphalt kan ik helaas niet installeren

Ik heb nu wel opeens dat mijn accu nogal snel leeg gaat. 's avonds staat ie nog op 30+ procent en de volgende ochtend moet ik m opladen. Ik ga maar eens uitzoeken welke app daar de oorzaak van is.
[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 10-12-2011 11:51 ]
Helaas, de ZTE Blade is ARMv6, en Asphalt ondersteund alleen ARMv7Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:48:
[...]
Handmatig zoeken hielp half. In de zoeklijst kreeg ik wel 10 cent te zien, als ik doorklikte volle mep. Gelijk kopen uit de zoeklijst kostte wel 10 cent.
Asphalt kan ik helaas niet installeren
Verder zijn er best veel aanbiedingen wel compatibel, en ik hoop nog steeds op Asphalt 5 voor €0,10
[ Voor 4% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 10-12-2011 11:50 ]
Verwijderd
Ik heb het gemorkenLorem_Ipsum schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:50:
Verder zijn er best veel aanbiedingen wel compatibel

Schijnt 'n iets minder alternatief dan Swype te zijn, alleen zijn er genoeg mensen die SlideIt meer waarderen. Ik heb SlideIt op Windows Mobile nog wel eens gebruikt, 't werkt maar ik ben sowieso niet zo van swypen.traaymakers schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:49:
mm dat SlideIT is dat wat? Ziet er niet bepaald fijner uit dan swiftkey, heb bij dat swipen niet het gevoel dat het sneller is dan mijn typetempo met twee handen.
Ik heb apparatus ook maar gekocht, nog niet getest? Draait 'ie wel lekker op de Blade?Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:50:
Apparatus is best tof. Het ziet er erg goed uit in ieder geval.
[...]
Ik heb het gemorken
Wat me trouwens opvalt: er zijn meestal 9 apps van bekende bedrijven, maar iedere dag één onbekende
[ Voor 14% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 10-12-2011 11:52 ]
Dit topic is gesloten.
Lees je iets wat ongewenst is? Maak dan gebruik van de TR-Knop, ga niet zelf in het topic reageren!