ora et labora
Screenshot
ADW Launcher straks ook nog even testen op de telefoon, maar LauncherPro werkt daar eigenlijk ook al perfect (En niet op de tablet). Dus voor elke device een geschikte launcher.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ik heb geen van beide en ik wil ook wat apps aanschaffen :-)
-
Hier staat de je je order moet vervangen. Dit lees ik dus als een nieuwe order starten.quote: Market faq: http://support.google.com/androidmarket/bin/answer.py?hl=en&topic=1663424&answer=1664430"If your order was cancelled because your card was declined, you'll need to provide another payment method or update your existing card information before replacing your order. To update your payment information"
Op de wallet pagina van google staat dat je met een nieuwe card je transactie kunt voortzetten.
Ik krijg het in iedergeval niet voor elkaar om de bestelling (een aanbieding) af te maken.
3vcash of iets dergelijks, maar dat is al 1000000000 maal besprokenxheroxkefx schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:14:
Hebben jullie allemaal een creditcard of betalen jullie ook met die virtuele creditcard?
ik heb geen van beide en ik wil ook wat apps aanschaffen :-)
[ Voor 80% gewijzigd door TomTom1990 op 12-12-2011 11:17 ]
ik ga geen creditcard van 20eu kopen voor 3 apps van 10centTomTom1990 schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:15:
[...]
3vcash of iets dergelijks, maar dat is al 1000000000 maal besproken
-
Die overige euro's zijn niet opeens nutteloos hoor..kan je overal besteden, óók in NL!xheroxkefx schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:17:
[...]
ik ga geen creditcard van 20eu kopen voor 3 apps van 10cent
Lees even deze en/of eerdere topics. Deze discussie is te vaak gevoerdxheroxkefx schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:17:
[...]
Anoniem: 237909
Als je ff wacht tot na de aanbiedingendagen kan je straks 20 euro uitgeven aan paar apps ipv 30 ctxheroxkefx schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:17:
[...]
ik zit nu mee te lezen via mobiel
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 12-12-2011 12:48 ]
Lees je alleen? Ik kom net achter deze link: http://got.ram.io een mobiele site om op te lezen, helaas niet om te posten.
SoundHound in de herhaling.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 68% gewijzigd door Lizard op 12-12-2011 11:57 ]
Apps I want!
Hopelijk ook eens 10 aanbiedingen ipv al die incompitable zooi (Asphalt 6 die niet zou werken op een ASUS Transformer en wel op de 100% gelijke Motorola Xoom, right..)
Had gister maar 6 aanbiedingen op mijn tablet, en 8 op mijn telefoon (Die toch een stuk slomer is).
@ Hierboven: Endomondo Sports Tracker PRO is gewoon de aanbieding van zondag/gisteren.
[ Voor 12% gewijzigd door Nakebod op 12-12-2011 11:57 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Even de app opzoeken via de search, meestal dan wel met korting te vinden.
Bij mij dus niet, maar als ik rechtstreeks vanuit de search results op de prijs klik dán krijg ik m' wel voor 10 cent.CaptJackSparrow schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:06:
Als je ze koopt WORDT de prijs aangepast.
Deze informatie is inderdaad wél correctmajic schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:09:
Bij mij dus niet, maar als ik rechtstreeks vanuit de search results op de prijs klik dán krijg ik m' wel voor 10 cent.
Nickname does not reflect reality
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Waarom werkt-ie niet op jouw DHD?Reley schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:58:
Jammer dat simcity niet werkt op mijn DesireHD of Transformer.... had die graag willen hebben...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
1
Flight Control
2
3
Doodle Jump
4
Beautiful Widgets ook in de herhaling.
5
Blow Up
6
Flick Soccer
7
Roll in the Hole
Edit: en ook nummer
8
Block Breaker 3 Unlimited HD
[ Voor 16% gewijzigd door CaptJackSparrow op 12-12-2011 12:40 ]
Leuk spel, ik had al Air Traffic Lite (gratis), zelfde gameplay, deze is wat uitgebreider met achievements etc.CaptJackSparrow schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:19:
De zes die we al hebben nog even bij elkaar:
1
Flight Control
Leuke ! Lekker bommetjes neerleggen en de boel opblazen5
Blow Up
Ik vond Flick Golf wel leuk, dit lijkt er wel wat op. Grafics zien er goed uit !
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Fixed,
Dat was weer zo'n edit die ik niet zie. Hij stond zelfs al weer op de vorige pagina. Je kunt beter elke nieuwe vondst in zijn eigen posting zetten.
Je kan t' aantal posts per pagina aanpassen he...een must-have instelling voor dikke topics zoals dit. Ik heb tot nu toe maar 5 pagina's bijvCaptJackSparrow schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:24:
[...]
Fixed,
Dat was weer zo'n edit die ik niet zie. Hij stond zelfs al weer op de vorige pagina. Je kunt beter elke nieuwe vondst in zijn eigen posting zetten.
alhoewel 30 cent voor de 3 games die ik wil is geen geld natuurlijk.
Wellicht een tip:
ik zag dat flight control nog 2 euro 04 was, als je de pagina ververst staat er ineens 10 cent.
[ Voor 37% gewijzigd door Wii4all op 12-12-2011 12:30 ]
Burp
En ook al niet compatible met mijn sensation. Unlimited, my assmajic schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:33:
crap, wil ik em kopen is ie niet compatible (terwijl ik ZEKER weet dat dat kreng wel werkt op een Tegra2 ..) Grr...

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik heb geen idee, volgens de market is hij in mijn land (NL) niet beschikbaar is...
Ik heb Simcity wel gewoon kunnen kopen en installeren op de Transformer.Reley schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:58:
Jammer dat simcity niet werkt op mijn DesireHD of Transformer.... had die graag willen hebben...
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
<knip>
Het quoten van jezelf is binnen 24 uur not done, ik begrijp dat je probleem vervelend is, maar treed eens in contact met Google (via de market) of met je creditcard aanbieder.
Nogmaals, jezelf quoten om je vraag maar onder de aandacht te krijgen in een druk topic staan we niet toe!
[ Voor 73% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2011 16:47 ]

Verder worden eigenlijk vragen over creditcard NIET beantwoord.
Maak de volgende keer gebruik van de topic-report knop, daar hebben we hem voor.
[ Voor 38% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2011 16:49 ]
Heb hem inmiddels op de DHD werkend, maar als ik hem opzoek in de market op mijn stock transformer dan laat hij weten dat hij niet beschikbaar is....Smarron schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:44:
[...]
Ik heb Simcity wel gewoon kunnen kopen en installeren op de Transformer.
vaag...
Er komt heus wel iemand die je vraag ziet, wees gerust, tevens is jezelf quoten binnen 24 uur niet echt niceArie- schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:48:
Ik ga even schaamteloos mijzelf quoten, deze vraag vanmorgen gesteld
en we zijn nu al zo'n twee pagina's verder waarbij enkel aanbiedingen worden besproken.
Zie mijn tekst hier 2 berichten boven
[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2011 16:49 ]
Stomme is dat BackBreaker wel op een ouder toestel (HTC Legend) kan.
Edomondo Pro
Beautifull Widgets (yeah!)
Soundhoud (yeah!)
Nu alleen nog ADW launcher graag weer.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ga ik zelf lekker op de ali-illegali toer en via internet APK'tjes en torrents aan de slag draaien de applicaties 9 v.d. 10x gewoon perfect. Zo werk je piracy wel in de hand ja...
Zucht

Het kan zijn dat er 2 versies zijn, eentje van Electronic Arts Inc. en eentje van Electronic Arts Nederland BV.Reley schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:50:
[...]
Heb hem inmiddels op de DHD werkend, maar als ik hem opzoek in de market op mijn stock transformer dan laat hij weten dat hij niet beschikbaar is....
vaag...
Misschien dat alleen die tweede werkt?
Lukt deze SimCity wel? https://market.android.co...=com.ea.simcitydeluxe_rowTiNNiT schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:52:
Ik kan BackBreaker en Simcity Deluxe niet installeren op mijn Nexus S:-(
Stomme is dat BackBreaker wel op een ouder toestel (HTC Legend) kan.
Er staan er 2 in de market, die andere kan ik ook niet installeren (Galaxy S)
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Nope, geen van beide.HaTe schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:20:
[...]
Lukt deze SimCity wel? https://market.android.co...=com.ea.simcitydeluxe_row
Er staan er 2 in de market, die andere kan ik ook niet installeren (Galaxy S)
shoot me...
THX!!!!!
Dan is het volgens Amazon toch ook incompatible?CaptJackSparrow schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:15:
Ik kom er net achter dat Jenga, waarvan Google beweert dat het incompatible is met mijn device, door Amazon WEL als compatible wordt aangemerkt, alleen... Amazon verkoopt die apps alleen binnen de US
Incompatible betekent niet perse dat het niet draait wegens systeemeisen, maar kan ook zijn dat de uitgever het niet in een bepaald land uit wil geven, bijv.
Ah, gelukkig! Daar zat ik al op te azen, maar was de vorige keer net te laat...CaptJackSparrow schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:19:
4
Sometimes you need to plan for coincidence
1
Flight Control
2
3
Doodle Jump
4
5
Blow Up
6
Flick Soccer
7
Roll in the Hole
8
Block Breaker 3 Unlimited HD
9
Super Ko Boxing! 2
10
When I Get Bigger
Yah, het blijft allemaal een (bijna) gegeven paard maar wat mij betreft mag de verhouding wel 50/50 zijn.CLB schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:28:
Het is toch veel games, games, games zeg... Vind ik persoonlijk wel leuk, maar wat apps ofzo, no problemo =)
Nog bedankt voor de reactie, ik zal eens kijken of dit was is, maar toch ben ik echt op zoek naar een agenda die meteen door klikt naar google agendaheutsm schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:08:
[...]
Gebruik zelf Calendar Pad, keuze uit veel widgets, ook een 4x1. Voordeel is dat de tekst ook direct leesbaar is. Heel veel instellingen, ook per widget: aantal dagen getoond, kleuren, lettergrootte. Werkt met Google Agenda.
Hier voorbeeldje van mij:
[afbeelding]
Huidige dag is geel en bij instellingen ervoor gekozen om gisteren ook te tonen om zo te zien of ik iets vergeten ben.
edit: klikken op widget leidt je naar Calendar Pad en niet naar de originele Android agenda, maar die van Calendar Pad werkt misschien ook prettig? Kan het zelf niet vergelijken; ken de ICS agendafunctie niet, loop hopeloos achter...
To dare is to do
Ik ben er achter gekomen dat de scherm resolutie de boosdoener is.... (misschien hier al besproken maar ik meld het toch even)
Ik had met LCDdensity (in combo met ADW launcher) de resolutie van het scherm aangepast.
Als ik de resolutie weer (tijdelijk) terug zet, kan ik weer meer apps downloaden....
Het is dus ook dat niet alle apps werken met een andere resolutie... mijn camera heeft er ook moeite mee..
doe je voordeel er mee....
Alleen kan iemand mij vertellen waarom Lightflow aangezet moet worden in mijn toegankelijkheid onder services? Er wordt namelijk gewaarschuwd dat hierdoor Lightflow al mijn toetsaanslagen kan opslaan e.d. . Ben niet snel huiverig voor dingen, maar hiernaar ben ik toch wel benieuwd.
To dare is to do
Doodle Jump
ADW Launcher Ex
Beautiful Widgets
Vindt inderdaad wel dat er veel games tussen zitten, had graag wat meer applicaties gezien.
Ondanks dat wel wat geld bespaard
Ik zal dan maar zo aardig zijn om je te wijzen op het feit dat je toch echt wat beter moet lezenArie- schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:48:
Ik ga even schaamteloos mijzelf quoten, deze vraag vanmorgen gesteld en we zijn nu al zo'n twee pagina's verder waarbij enkel aanbiedingen worden besproken.
[...]
Vóórdat je je order replaced moet je nog wat doen: 1) een andere manier van betalen selecteren, of 2) je CC info updaten.
Rail Away!
Heb je nog goede hoop op apps zoals tapatalk, tasker, launcherpro, titanium backup pro?CLB schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:55:
In het begin was het allemaal leuk, games, apps ,live wallpaper, kinderapplicaties.. Achja nog 3 dagen =)
Zo onderhand heb ik best genoeg spelletjes maar ja...
Resolutie van beide telefoons is gelijk en kan je ook niet aanpassen. Enkel de dpi-waarde is te veranderen.Anoniem: 237909 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:17:
Welke reso heeft SGS2 dan? Zou ik in theorie de resolutie van mijn Desire aan die van SGS2 kunnen aanpassen en toch nog asphalt 6HD kunnen kopen?
Zou kunnen... ben er niet zo in thuis... maar kan met LCDdencity mijn scherm aanpassen. En of dat resolutie is of dpi .... dat weet ik niet.. maar ik weet alleen dat het invloed heeft op de werking van apps, en de mogelijkheid van het downloaden...Brad Pitt schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:01:
[...]
Resolutie van beide telefoons is gelijk en kan je ook niet aanpassen. Enkel de dpi-waarde is te veranderen.
De app zegt: "It will result in virtually larger or smaller resolution. Smaller density means virtually larger screen"
Dat is een ding dat zeker is ja. Is op XDA ook al heel veel over geschreven.Braamm schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:08:
[...]
maar ik weet alleen dat het invloed heeft op de werking van apps, en de mogelijkheid van het downloaden...
Virtually ja. Draai het zelf ook hoor, maar je scherm wordt niet opeens 1024x600 of zo. Er past gewoon meer op.De app zegt: "It will result in virtually larger or smaller resolution. Smaller density means virtually larger screen"
Dat denk ik persoonlijk niet hoor. De standaard dpi-waarde waar je telefoon op staat is meestal gewoon "goed". Pas als mensen die gaan aanpassen kan je Market-problemen krijgen. Nooit andersom gehoord (nog)Anoniem: 237909 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:12:
Dus theoritisch had ik Asphalt HD binnen kunnen halen als ik LCD density had gebruikt? Theoritisch dan?
Ik had ook problemen nadat ik het gewijzigd had... en dus tijdelijk terug gezet om bepaalde apps te kunnen installeren.Brad Pitt schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:13:
[...]
Dat denk ik persoonlijk niet hoor. De standaard dpi-waarde waar je telefoon op staat is meestal gewoon "goed". Pas als mensen die gaan aanpassen kan je Market-problemen krijgen. Nooit andersom gehoord (nog)
Bedankt voor je reactie, ik had echter mijn creditcard informatie reeds vernieuwd. Wat ik dus niet wil is mijn oude transactie vervangen, ik wil mijn oude transactie voortzetten. Wat moet kunnen volgens de door mij geplaatste screenshot. Immers "to complete your pending orders". Maar mijn vermoeden is nu, dat dit gewoon betekent dat mijn order is geannuleerd en dus niet meer lopende is: ik zal een nieuwe order moeten plaatsen. De verwarring is bij mij ontstaan doordat ik de melding in het screenshot kreeg toen een transactie misliep. Het is jammer dat ik mijn oude transactie niet kan voortzetten omdat ik dan geen gebruik kan maken van de aanbieding.Mad Marty schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:49:
[...]
Ik zal dan maar zo aardig zijn om je te wijzen op het feit dat je toch echt wat beter moet lezen
Vóórdat je je order replaced moet je nog wat doen: 1) een andere manier van betalen selecteren, of 2) je CC info updaten.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Al gemaild met de maker van die app/game waar je over hebt? Misschien matsen ze je nog wel.Arie- schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:30:
[...]
Het is jammer dat ik mijn oude transactie niet kan voortzetten omdat ik dan geen gebruik kan maken van de aanbieding.
Het liefst zou ik hem helemaal "leeghalen", dan weer een sync met mijn mobiel doen, want daar staat nu alles op zoals ik het wens.
KLIK
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 12-12-2011 17:00 ]
Bekend probleem. is nu geen oplossing voor. Misschien in de toekomst. ik zou ook 1 en ander weg willen halen. Zeker als ik weer nieuwe custom rom heb haalt ie ALLES op van market, ook apps/games die ik nooit meer wil terugzien.kaajee schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:47:
Redelijk wat Android Market topics doorgezocht, maar wellicht er over heen gelezen; is er een methode om de market eens goed op te schonen? En dan bedoel ik de online versie: market.android.com. Hier staan in mijn geval een boel zooi tussen; apps die ik al lang niet meer heb enzo. Meerdere/oude telefoons, etc. Hoe krijg ik deze weer in lijn met mijn telefoon?
Het liefst zou ik hem helemaal "leeghalen", dan weer een sync met mijn mobiel doen, want daar staat nu alles op zoals ik het wens.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 12-12-2011 17:05 ]
Stay safe
Nouja goede hoop... Het is erg lastig, zelf gebruik ik ook niet bijster veel interessante software vind ik zelf..Anoniem: 237909 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:49:
Heb je nog goede hoop op apps zoals tapatalk, tasker, launcherpro, titanium backup pro?
Tapatalk niet, Tasker heb ik niet nodig (heb een alternatief op m'n telefoon van de fabrikant zelf), LauncherPro heb ik 1,5 jaar geleden al gekocht.. Titanium Backup Pro zou heel leuk zijn voor 10 cent! Anders koop ik 'm vandeweek toch wel voor die 5 euro, heb nu toch al zoveel euro's bespaart dusja.. Wat ik zou willen zien is bijvoorbeeld SwitchPro, navigatie-software, GPS Test Plus, Widgetlocker, APNDroid, ofzoiets... Games die ik wel zou willen aanschaffen voor 10 cent zijn bijvoorbeeld: ZooKeeper, Where's my Water, Carcassonne, Catan, The Moron Test of HD Pinpall for Tegra... Achja lastig, elke Androidgebruiker / Tweaker wil wat anders, lastig
Anoniem: 262853
Daar zitten wat herhalingen tussen, want Beautiful Widgets heb ik een paar dagen terug aangeschaft voor 10 cent.Anoniem: 237909 schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:50:
Ennnnnn, de nieuwste aanbiedingen van vanavond zijn nu al bereikbaar via de banner van celebration android market.
KLIK
En SoundHound zat de eerste dag ook al in de sale.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 12-12-2011 18:12 ]
En ja CLB iedereen zoekt iets anders, maar ben al blij met wat er wordt aangeboden zover.
Apps komen toch de hele tijd in herhaling? Ik heb wel meer dingen meerdere keren voorbij zien komen.Anoniem: 262853 schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:10:
[...]
Daar zitten wat herhalingen tussen, want Beautiful Widgets heb ik een paar dagen terug aangeschaft voor 10 cent.
En SoundHound zat de eerste dag ook al in de sale.
Anoniem: 262853
Is dat zo, is pas de eerste keer dat het me opvalt.anandus schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:13:
[...]
Apps komen toch de hele tijd in herhaling? Ik heb wel meer dingen meerdere keren voorbij zien komen.
Oorzaak, ik heb deze de Amazone Appstore "gekocht" voor 0,00,-
Soundhound staat niet meer op mijn telefoon, en zelf op market website, staat er dat ik hem al gekocht heb, zodra ik hem wil installeren geeft hij dan weer aan dat ik deze app niet gekocht heb. Fijn...
Hoe bedoel je dit precies? Heb je een US adres aan je Amazon account gekoppeld of heb je een andere manier om aan apps te komen uit de Amazon Appstore aangezien die in principe alleen binnen de US verkocht worden?Enes_81 schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:24:
En ik kan nog steeds SoundHound niet kopen, omdat er al staat "GEKOCHT".
Oorzaak, ik heb deze de Amazone Appstore "gekocht" voor 0,00,-
Zijn tot nu toe volgens mij 2 apps dubbel geweest, Asphalt6, dag 1 en gisteren, Beautiful Widgets vandaag voor de 2d ekeeranandus schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:13:
[...]
Apps komen toch de hele tijd in herhaling? Ik heb wel meer dingen meerdere keren voorbij zien komen.
Inderdaad erg veel games, maar voor het geld kan ik hetniet laten elke dag 3 a 4 te kopen
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik maak al gebruik van de Amazon Appstore sinds de release ervan en ja inderdaad door deze aan een Amerikaans account te koppelen met Fake CC gegevens. Op deze manier heb ik al stuk of 100 app's/games voor noppes gedownload. Het nadeel van de Amazon Appstore is dat de apps soms wel weken later dan in de Market worden geüpdatet, vandaar dat ik Soundhound graag via de Market wil bemachtigen voor 0,10,-CaptJackSparrow schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:29:
[...]
Hoe bedoel je dit precies? Heb je een US adres aan je Amazon account gekoppeld of heb je een andere manier om aan apps te komen uit de Amazon Appstore aangezien die in principe alleen binnen de US verkocht worden?
Je berijpt natuurlijk dat het niet toegestaan is om op Tweakers uit te leggen hoe je dit hebt gedaan.....
[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2011 18:42 ]
Ik heb block breaker net ook voor mijn DHD gekocht, geen enkel probleem mee gehad.Omeg schreef op maandag 12 december 2011 @ 18:11:
Jammer Block Breaker3 niet compatibel met mijn HTC Sensation maar wel met verkochte SG1 lol -_-
En ja CLB iedereen zoekt iets anders, maar ben al blij met wat er wordt aangeboden zover.
Dit topic is gesloten.
Lees je iets wat ongewenst is? Maak dan gebruik van de TR-Knop, ga niet zelf in het topic reageren!