De final versie van het Alaska Remix Dutch theme is klaar.
Let op: voor een optimale werking in de configuratie van de wd instellen dat je nieuwe items per 1 dag wilt zien. Het is niet uit te schakelen in een bewegend menu dat hij dit niet laat zien, bij meer dan 99 items valt een heel klein stukje van het menu "films/series" weg, niet storend, maar zo kan je het voorkomen.
Ik heb de komende tijd geen vrije knutseltijd meer over voor het theme, ik ben er nu een paar dagen mee bezig geweest en hij is helemaal af mijn inziens. Ik heb helaas geen tijd meer voor andere verzoeken.
Heb je versie 1 of 2 meegepakt, dan raad ik je aan deze te vervangen voor de final versie. Ik heb voor u2psv ook een look erin met 27 icoontjes, je kan wisselen tussen de looks met de gele knop van de afstandsbediening.
Ik heb dit keer 1 zip met daarin de 3 verschillende opties van de theme. Spreekt allemaal wel voor zich. Heb je de theme geinstalleerd? Ga dan nog een keer naar instellingen en kies nogmaals de theme zodat hij optimaal werkt, anders kan je zaken uit de oude theme soms zichtbaar of werken functies niet helemaal lekker.
Veel plezier ermee:
http://www.mediafire.com/?d6qzg3i1j6zfbzoHabana schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:19:
Vraagje, ik heb een shared map op mijn nas Synology 211+ aangemaakt "Movies and Concerts" met daarin vier mappen, kies ik de shared map "Movies DVD" met de WDTV-live verschijnen alle DVD's keurig in beeld met de afbeelding, alleen de meta info en backdrops verschijnen pas wanneer ik op de film nogmaals op de OK knop druk.
Is alleen op te lossen door van de video_ts mappen e.d. iso bestanden te maken. Dus een iso met een VIDEO_TS en (eventueel) een AUDIO_TS erin.
transformer schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:52:
Bij mij werkte het tot ik mijn films van mijn nas ging halen, het werkt nu wel alleen is ie het weer kwijt als mijn nas in slaapstand is geweest, of als ik mijn wd helemaal uit heb gehad.
Wat dikkiedik ook al zegt, het word lang niet door alle themes ondersteund houd hier ook rekening mee!
@wolv: las net dat je de wifi interessant vind om 1080p te streamen, ook daar zijn de meningen over verdeeld op dit forum. Ik heb hier overigens geen ervaring mee omdat ik alles bedraad aangesloten heb hier.
Ik heb het nog eens getest, bij mij blijft de indicatie wel zichtbaar bij het volledig van de stroom halen van de wd, nu kan ik het niet testen met een restart van mijn nas omdat die in gebruik is, maar volgens mij werkt dat ook. Ik heb het idee dat je een paar keer een firmware hebt geinstalleerd en daarna niet alle fabrieksinstellingen hebt teruggezet. Dat deed ik ook nooit todat ik steeds meer vreemde problemen gaf. Wellicht los je dit probleem hiermee op.
En 1080p over wifi gaat met geen enkele mediaspeler fijn werken, tot 720p gaat wel.
Edit: nog even tijd gehad om de nas te ontkoppelen en laten herstarten en de wd van mij heeft onthouden wat ik al gezien heb, het zou dus goed moeten werken net als de hub.