Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de beeldkwaliteit van deze speler in vergelijking met de boxee box, Mede8er MED500X2 en Dune HD smart D1? Als dat bij de popcorn het beste is, dan koop ik de A-300 namelijk.
Groetjes Mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:20

rally

Deyterra Consultancy

Er zullen niet veel mensen zijn die dat kunnen vergelijken omdat ze alle apparaten hebben.

Persoonlijk heb ik een hele reeks mediaspelers gehad en ik vind e kwaliteit van de A300/C300 prima. De MD450X2 is ook niet slecht, maar daarvan vind ik de interface niet optimaal.

Overigens ben ik geen "videofiel" en hoeft de beeldkwaliteit niet super super super strak te zijn bij mij, maar met bagger neem ik uiteraard geen genoegen ;)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt voor het snelle antwoord! Ik heb nu nog een wd live uit 2009 staan, maar ik vind het tijd voor vervanging. Klopt het dat je met deze speler van usenet gebruik kunt maken en sopcast kunt installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Usenet ja (maar ik gebruik het niet, want ik stream alles over mijn netwerk vanaf een NAS), sopcast weet ik eerlijkgezegd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:38
De PCH's geven iig kwa weergave van beeld gewoon identiek aan Blu-Ray disks (hang dus eigenlijk puur af van je media content zijn kwaliteit... en je TV uiteraard.

3D weergave kan ik niet testen hier...

Andere apparaten geen ervaring mee.

Ps: Ik stream ook alles vanaf mijn Synology NAS (via gigabit switch) en Blu-Ray mappen / M2Ts / Grote MKV's allen geen enkel probleem.

[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 08-01-2012 23:08 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op zondag 08 januari 2012 @ 10:31:
Ik heb al regelmatig 3D SBS films gestreamed en dat gaat gewoon prima.
Bitrate zou trouwens niet hoger moeten zijn dan een normale full HD film, dus dat zou zeker niet de bottlneck moeten zijn.
Je bedoelt de bottleneck van welk apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ergens deze eerste maanden van het jaar willen mijn vriendin en ik verhuizen en dan gaat ook de Media hoek aangepakt worden.

Nu twijfel ik alleen nog tussen een aantal tv's en omdat wij graag samen een Blu-ray (Iso download ;) ) kijken zat ik te denken aan een Philips 21:9 tv (58" 58PFL9956H). Zijn er mensen hier dit hun Popcorn hebben op een 21:9 tv?

In het menu is 21:9 niet te kiezen en ik ben daarom benieuwd hoe hij blu-ray iso's gaat weergeven.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WBT
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04-2024

WBT

De Philips 21:9 TV moet je eigenlijk gewoon zien als een 16:9 TV, waarbij je zelf (of automatisch) overschakelt naar de 21:9 modus zodra het bron materiaal zich hiervoor leent. Een Blu-Ray (ISO) met van die zwarte balken boven en onder zal er dus ook goed uit zien op deze TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
SlasZ schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:48:
Ik ben aan het twijfelen tussen de A-300 en de C-300. Online besteld kost de A300 ongeveer € 200 inclusief levering. Het enigste verschil is de BD mogelijkheid en aangezien ik nog geen BD speler heb zou dit interessant kunnen zijn. Enigste vraag is dan, wat zijn de voor- of nadelen van een ingebouwde BD speler in de PCH over een volwaardige BD speler (Panasonic, Denon, etc)? Vooral qua snelheid van de drive, beeld & geluidskwaliteit & mogelijkheden.
Waar heb jij hem voor 200 Euro gezien als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
WBT schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:27:
De Philips 21:9 TV moet je eigenlijk gewoon zien als een 16:9 TV, waarbij je zelf (of automatisch) overschakelt naar de 21:9 modus zodra het bron materiaal zich hiervoor leent. Een Blu-Ray (ISO) met van die zwarte balken boven en onder zal er dus ook goed uit zien op deze TV.
Alleen als je ondertiteling wilt is het wellicht wat onhandig.

Onhandig maar volgens mij niet onmogelijk: Ik meen ooit de optie gezien te hebben om subs hoger/lager te zetten, weet alleen niet of dit op de A/C300 ook kan en in hoeverre dat bij alle codec's kan en HOE VER je ze zou kunnen verschuiven. Om dit te testen heb je uiteraard geen nieuwe TV nodig ;)

Phillips heeft er speciale Blu-Ray spelers met een optie de ondertiteling hoger te plaatsen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thalaron schreef op maandag 09 januari 2012 @ 18:53:
[...]

Alleen als je ondertiteling wilt is het wellicht wat onhandig.

Onhandig maar volgens mij niet onmogelijk: Ik meen ooit de optie gezien te hebben om subs hoger/lager te zetten, weet alleen niet of dit op de A/C300 ook kan en in hoeverre dat bij alle codec's kan en HOE VER je ze zou kunnen verschuiven. Om dit te testen heb je uiteraard geen nieuwe TV nodig ;)

Phillips heeft er speciale Blu-Ray spelers met een optie de ondertiteling hoger te plaatsen.
Veel blu-ray's hebben de ondertiteling al in de film ipv op de zwarte balk.
mits de schijf officieel 21:9 ondersteund (2,39:1 ofz)
WBT schreef op maandag 09 januari 2012 @ 12:27:
Ja zoiets begreep ik idd, 16:9 ziet er (ondanks dat ik dat niet had verwacht) prima uit op 21:9

Ik had eerder zwarte balken rechts en links verwacht maar de tv vang dat prima op zonder veel weg te hoeven snijden.

Misschien neem ik mijn Popcorn wel ff mee naar een Winkel voor 4000,- mag je toch wel verwachten dat hij even te testen is, desnoods op het 50" model.

Het is overigens nog niet voor nu, was meer benieuwd. Eerder voor maart/april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 12:58
Ik heb mijn update gewoon via het update menu in de popcorn gedaan, dat is juist toch? Of had ik het beter via een usb pen kunnen doen (dwz update files downloaden en daarop zetten)?

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
In meerdere reakties is er op gewezen dat er voor de A-300 maar een apart topic gestart moet worden, daarom
ben ik een topic gestart voor de A-300: [Mediaplayer] Popcornhour A-300.
Hopelijk weer iedereen tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-08 17:55
Kan iemand mij vertellen hoe de usenet client op de C300 werkt? Ik heb er in de menu's niets over gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nemol schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 09:39:
Kan iemand mij vertellen hoe de usenet client op de C300 werkt? Ik heb er in de menu's niets over gevonden.
Ik gebruik hem zelf niet maar wat snap je er precies niet aan? Nmt Apps wel geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb nu een A-200 en zit te denken die te vervangen met een C-300...

Waarom: geen fan, betere AB, het schermpje en de audioripping mogelijkheid.

Wat me bevreemd is dat alles nu dus met flash werkt, op zich was er toch niets mis met html.... Maar goed..

Waarom ik dat scherm voor mij een voordeel vind: ik heb heel veel muziek op mijn A-200 staan maar moet nu mijn plasma tv aanzetten om muziek te kunnen spelen. Als dat via dat schermpje gaat lijkt me dat veel handiger.

Daar heb ik dan wel een aantal vragen over: speelt de C-300 muziekfolders af zonder dat er playlists zijn? Zijn er hier al C-300 eigenaren die een index hebben gemaakt van heel veel muziek? In mijn geval nu al een kleine 300GB aan zware metalen, een kleine 2500 albums maar moet nog een hoop van mijn cd's rippen, zal schat ik een kleine 500GB gaan worden, zo'n 4000 albums... Gaat dat indexeren nog een beetje snel en is zo'n hoeveelheid uberhaupt werkbaar?

Edit: ik heb die verzameling overigens ook nog niet door mijn A-200 laten indexeren: wel een keer een paar uur laten pruttelen maar dat duurde me toen te lang....

[ Voor 8% gewijzigd door Stormtrooper op 12-01-2012 14:58 ]

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
Donstil schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:59:
[...]

Ik gebruik hem zelf niet maar wat snap je er precies niet aan? Nmt Apps wel geïnstalleerd?
Die heb ik geïnstalleerd maar waar kan ik het starten? Ik bedoel er staat dat hij gestart is maar kan ik ergens een nzb tje importeren? Of zoeken?

[ Voor 14% gewijzigd door nemol op 12-01-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Stormtrooper schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:41:

Edit: ik heb die verzameling overigens ook nog niet door mijn A-200 laten indexeren: wel een keer een paar uur laten pruttelen maar dat duurde me toen te lang....
Ik heb iets van 170GB muziek... is denk ik een uur of 10 bezig geweest.

Moet je ook niet op gaan wachten... gewoon voordat je gaat slapen aanzetten... en als je na je werk thuis komt kijk je een keer of hij klaar is.

Als je denkt, dat is niet voldoende tijd... zet hem dan aan als je een weekend toch geen gebruik maakt bv..

Eenmaal de database afgerond doet hij de keer erna alleen kijken naar wat is er nog en wat is er nieuw bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om Uitzending Gemist werkend te krijgen op de PCH-300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna al m'n vragen zijn beantwoord op 2 na :)
Dus:
- Gapless audio afspelen mbv playlist of via de mappenstructuur? iemand die dit kan testen?
- Iemand die al een 3,5 inch HD heeft geinstalleerd met een slimline bluray drive? worden dvd-drives ook ondersteund?

Alvast bedankt!
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2011 @ 11:58:
Dit zou wel eens mijn volgende mediaspeler kunnen zijn, maar een aantal vragen.

Nas functie
- doorvoersnelheid (voldoende om naar te downloaden met circa 25mb/s) Ja
- benaderbaar wanneer c300 standby staat? Ja
Muziekfunctie
- Gapless afspelen?
- Navigeren tijdens muziek afspelen? Ja
- Playlists, schuffle en andere basicfuncties werken? Ja
Bluray speler
- slikt alles, speelt alles? dus Blu-ray, dvd en cd. Ja (behalve 3d bluray discs)
- al bekend welke slimline spelers ondersteund worden, kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Operations schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:51:
Af en toe krijg ik heel even zwart beeld op mijn 50 inch panasonic plasma tijdens een HD film. Rechtboven krijg ik dan weer even HDMI 1 en 1080i te zien, lijkt dus alsof heel even de aansturen richting de tv weg valt. Is dit een bekend fenomeen?
Iemand dit toevallig al opgelost? Lijkt overigens bij VIDEO_TS files vaker voor te komen dan bij bijvoorbeeld MKV files.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hee er is een nieuwe firmware. Nmj lijkt goed aangepakt. Voelt allemaal een stuk vlotter en is nog niet vast gelopen.

Ik zal morgen ff het update log posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
Jep net geinstalleerd ander veradering is dat het schermpje de voortgang van de film laat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sins gisteren in het bezit van dit apparaat. Mijn C-200 was kapot en kon met bijbetaling upgraden naar dit apparaat. Vooral het netwerk via FTP is een hele verbetering. :) Verder is het wel even wennen.

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Nieuwe update... iemand NMJ getest met series? Verbeteringen? Of enkel vlotter (vond het al redelijk vlot maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik gebruik hem voortdurend met series. Gaat prima en ging al prima naar mijn mening.
Vind bijna alles en wat hij niet vind is met de hand wel toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds laatste firmware werkt het TFT-scherm bij afspelen van muziek ook uitstekend, erg fijn! :D

Daar heb ik dan wel een aantal vragen over: speelt de C-300 muziekfolders af zonder dat er playlists zijn?
- Ja, [play-knop]-remote in muziekfolder op 1e muzieknummer speelt de volledige muziekfolder af zonder playlist en kun je ook nummers vooruit en achteruit spoelen (nb. dit werkt zo in de filebrowser, of dit net zo met de Jukebox werkt weet ik niet...)

- Nzb-client (Nzbget) kun je benaderen in de webbrowser door middel van het toegewezen IP-nummer van de mediaspeler gevolgt door het toegangs-poortnummer, bijvoorbeeld: http://192.168.1.101:8066/
Via FTP/Samba-share op je computer kun je bladeren in de mappenstructuur van de mediaspeler. Als je [verborgen bestanden en mappen weergeven] aanzet (in verkenner>extra>opties>weergave) dan kun je rechtstreeks .nzb-bestanden (bijv. van yabsearch) naar de Nzb-map downloaden van de mediaspeler en deze doet vervolgens de rest (Downloaden, uitpakken & repareren. Nb. wel achteraf overgebleven gecomprimeerde bestanden verwijderen). Er is wel een configuratiebestand in de NZB-map die je eerst moet bewerken met de gegevens van jouw nieuwsgroepen-account (nb. bewerk dit bestand met [crimson editor] i.p.v. kladblok/wordpad).

Als je verder nog vragen hebt dan kan ik je adviseren om naar de internetsite van [Popcorn Hour] te gaan, [Support], type [A-110] en dan het bestand [PopcornHour_A-110_users guide] te downloaden. Hierin staat e.e.a. uitvoerig omschreven.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:36:
Sinds laatste firmware werkt het TFT-scherm bij afspelen van muziek ook uitstekend, erg fijn! :D
Als ik video bestanden aanklik dan ziet het scherm er hier zo uit

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/hzxasdjm9/2012_01_20_23_34_13.jpg Afbeeldingslocatie: http://s10.postimage.org/ulq7lq145/2012_01_21_00_10_44.jpg

Ik heb nog nergens een reactie gelezen dat er meer last van hebben? (die witte vlek op het scherm was de bestandsnaam die ik verwijderd heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
Ja is mij ook al opgevallen, echter het stoort mij idg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:41:
[...]
Als ik video bestanden aanklik dan ziet het scherm er hier zo uit
Dat klopt, mijn C-300 heeft dat op sommige momenten ook bij afspelen van series/films. Het is een nieuwe functie sinds laatste firmware update die blijkbaar nog wat in ontwikkeling is. De grafische 'glitches' verdwijnen soms echter ook net zo snel als ze gekomen zijn en soms blijven ze langer hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:47:
[...]

Dat klopt, mijn C-300 heeft dat op sommige momenten ook bij afspelen van series/films. Het is een nieuwe functie sinds laatste firmware update die blijkbaar nog wat in ontwikkeling is. De grafische 'glitches' verdwijnen soms echter ook net zo snel als ze gekomen zijn en soms blijven ze langer hangen.
Klopt, blij dat het niet aan de C-300 ligt. Hiervoor heb ik een C-200 gehad die 3x voor RMA terug is geweest. Omdat er een probleem bleef kon ik met bijbetaling upgraden naar de C-300. Dacht al van daar gaan we weer. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fietsie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:16
Kan iemand mij vertellen of je bij deze Popcornhour ook kunt zien of je een bepaalde episode van bv een serie al "gezien" hebt?
Ik heb nu een A110 en in de standaard interface zit zo'n optie niet, dus als ik van een serie een bepaald seizoen open moet ik of vreselijk nadenken of ik nou bij aflevering 7 of 9 was, of het op papier bijhouden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Daar gebruik ik de app voor "Next Episode"
Voornamelijk omdat ik meerdere mediaspelers in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Sinds de nieuwe firmware blijft tijdens een film het TFT-tje aanstaan, niet heel storend maar wel een beetje onnodig. Kan dt schermpie niet meer uit zoals bij de vorige firmware versie?

Niemand hier ook last van:

Af en toe krijg ik heel even zwart beeld op mijn 50 inch panasonic plasma tijdens een HD film. Rechtboven krijg ik dan weer even HDMI 1 en 1080i te zien, lijkt dus alsof heel even de aansturen richting de tv weg valt. Is dit een bekend fenomeen? Komt overigens bij VIDEO_TS files vaker voor dan bij bijvoorbeeld MKV files, dus HDMI kabel lijkt mij niet het probleem.

[ Voor 54% gewijzigd door Operations op 23-01-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je meerdere malen op de BT knop van je afstandsbediening drukt kan je het uitzetten.(onder de eject knop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Geen idee of anderen er ook last van (zullen) hebben maar in eerste instantie na upgraden naar de nieuwste firmware van 19 januari werkten sommige normale zaken niet meer of goed zoals weergeven van het geluid van mp3 of flac. De C-300 helemaal down en weer up brengen (dus power off/on aan de acherkant) verhielp deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Operations schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:24:
Sinds de nieuwe firmware blijft tijdens een film het TFT-tje aanstaan, niet heel storend maar wel een beetje onnodig. Kan dt schermpie niet meer uit zoals bij de vorige firmware versie?

Niemand hier ook last van:

Af en toe krijg ik heel even zwart beeld op mijn 50 inch panasonic plasma tijdens een HD film. Rechtboven krijg ik dan weer even HDMI 1 en 1080i te zien, lijkt dus alsof heel even de aansturen richting de tv weg valt. Is dit een bekend fenomeen? Komt overigens bij VIDEO_TS files vaker voor dan bij bijvoorbeeld MKV files, dus HDMI kabel lijkt mij niet het probleem.
Heb ik ook maar ik denk dat het niet aan de PCH ligt.
Ik heb de Pana 55VT30 aangesloten op een Onkyo AV-R en heb tijdens een film het soms wel 4x, maar wat mij opviel dat ik het ook een keer had bij mijn PS3 had (1x gezien maar ik gebruik ook bijna nooit meer mijn PS3) Hiervoor had ik een andere TV en had er nooit last van op mijn PS3.
Dus twijfel of het aan de PCH ligt.

Bij mijn gaat die even op zwart zie je 1sec TV beeld (ik heb er een CAM CI+ module in), en dan komt het signaal van de PCH weer terug.
Heel irritant meestal druk ik snel op pauze of spoel ik terug anders mis je net weer wat.

Kan helaas niet testen of het bij de andere TV ook gebeurd omdat die stuk is.
Misschien dat ik een keer mijn monitor ga aansluiten op mijn Onkyo en PCH-C300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 12:11
Ik ben van plan om binnenkort mijn HTPC de deur uit te doen en een c-300 aan te schaffen.
Wat ik nog niet kan terug vinden is hoe deze speler omgaat met 24p/50Hz/60Hz
Past de c-300 dit ook automatisch aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:23
rally schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:53:
Daar gebruik ik de app voor "Next Episode"
Voornamelijk omdat ik meerdere mediaspelers in huis heb.
Is dat een NMT app of een iPhone/Android app? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equazor_ schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:48:
Ik ben van plan om binnenkort mijn HTPC de deur uit te doen en een c-300 aan te schaffen.
Wat ik nog niet kan terug vinden is hoe deze speler omgaat met 24p/50Hz/60Hz
Past de c-300 dit ook automatisch aan?
Als je dit goed instelt, wel.

Als je een FullHD tv hebt en je neemt de settings van Video uitgang: 1080p 50Hz, Framerate sync: NTSC/PAL/24p , werkt het prima. Bij een HDready tv zijn het weer andere settings. Er schijnt alleen een probleem nog te zijn met bepaalde types bestanden maar heb het zelf nog niet meegemaakt. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb hem op 1080p 60hz en 24p sync aan.

Zodra de film dan in 24p is springt de popcorn en dus de tv automatisch over. Werkt prima.
Jasper schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:34:
[...]

Is dat een NMT app of een iPhone/Android app? :)
Voor iOS kan ik je iTV Shows (HD) aan raden. Werkt super.
Houd bij wanneer wat komt en je kan dan af vinken wanneer je wat gezien hebt.

Ook is IntoNow een geinige app. Kan je 12seconden serie laten "luisten" (Ala Shazam zeg maar) en hij weet welke serie, seizoen en aflevering het is. Ook erg handig om bij te houden wat je gezien hebt.

[ Voor 128% gewijzigd door Donstil op 26-01-2012 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
Kan ik eigenlijk alle nummers uit een map achter elkaar afspelen? Nu stopt het afspelen als een nummer is afgelopen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:23
Donstil schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 00:46:

Voor iOS kan ik je iTV Shows (HD) aan raden. Werkt super.
Houd bij wanneer wat komt en je kan dan af vinken wanneer je wat gezien hebt.

Ook is IntoNow een geinige app. Kan je 12seconden serie laten "luisten" (Ala Shazam zeg maar) en hij weet welke serie, seizoen en aflevering het is. Ook erg handig om bij te houden wat je gezien hebt.
Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Behoorlijk vervelende bug heb ik zojuist gevonden.

Het scherm ging op zwart en ik zag alleen nog wat letters. Kast dus opnieuw moeten starten en daarom via de knop op de achterkant.

Nu heb ik bij 80% van het MKV spul geen geluid meer. Alleen een BR iso die ik toevallig had en wat avi spul geeft goed geluid.

Harde Reset van de software (Terug naar fabrieks instellingen) helpt niet en ik zou daarom niet 1.2.3 een oplossing weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wellicht iets met het doorsturen via analoog of digitaal? (bijvoorbeeld AAC wel via analoog hoorbaar, maar DTS en DD niet) en als het dan echt niet aan een geluidsinstelling ligt ben ik bang hardwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
nemol schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:26:
Kan ik eigenlijk alle nummers uit een map achter elkaar afspelen? Nu stopt het afspelen als een nummer is afgelopen???
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Waarschijnlijk moet je play kiezen? En niet gewoon enter drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Sinds de laatste firmware staat het scherm weer aan dit vind ik zelf niet nodig en soms irritant.
Ik had direct gezocht in de setting of het uit kon maar helaas.

Maar gister ben ik per ongeluk er achter gekomen hoe je het scherm kan dimmen en zelfs helemaal uit kan :)

Onder de Eject knop zit de BT knop als je daar een paar keer op drukt dimt het scherm en wordt feller en hij kan helemaal uit _/-\o_ :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
NeutraleTeun schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:23:
Waarschijnlijk moet je play kiezen? En niet gewoon enter drukken?
Bij mij werkt dat niet, met play gebeurd er niets en met enter kan ik maar 1 liedje laten afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 20:53
pimpimmers schreef op zondag 29 januari 2012 @ 04:05:
Sinds de laatste firmware staat het scherm weer aan dit vind ik zelf niet nodig en soms irritant.
Ik had direct gezocht in de setting of het uit kon maar helaas.

Maar gister ben ik per ongeluk er achter gekomen hoe je het scherm kan dimmen en zelfs helemaal uit kan :)

Onder de Eject knop zit de BT knop als je daar een paar keer op drukt dimt het scherm en wordt feller en hij kan helemaal uit _/-\o_ :9~ _/-\o_
Zit zei wissertje 6 dgn geleden toch ook al :?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
nemol schreef op zondag 29 januari 2012 @ 08:52:
[...]
Bij mij werkt dat niet, met play gebeurd er niets en met enter kan ik maar 1 liedje laten afspelen
Klinkt wellicht wat suf, maar druk je wel goed op de play knop? Het is namelijk een kantelknop met een dubbele functie: drukken op de bovenkant is play, de onderkant is pauze en het midden (het kantel- of scharnierpunt) heeft geen effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
steven2 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:42:
[...]

Zit zei wissertje 6 dgn geleden toch ook al :?
Daar heb ik dus overheen gekeken |:(
Heb wel gekeken of iemand het gevonden had maar dat dus gemist.

Maar goed nu weet je het 2x dan vergeet je het ook niet :P
Ik was er ieder geval heel blij mee dat ik het zelf ontdekt had omdat ik het scherm maar niets vindt als ik een film kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mijn geluids probleem is inmiddels opgelost.
Het probleem zat hem in de DRC optie onder Audio

Ik heb geen idee wat het doet maar het stond ineens uit, ik heb het aan gezet en het geluid van serie's werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyde
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:59
Ik heb ook een C300 sinds kort.
2 vragen.
Als ik muziek stream van mijn nas Syn 710+ gaat het op bouwen van de NMJ zeer traag. Netw 1GB
Is de afstand bediening bij jullie ook zo traag en kan zelf mijn harmony geen toetsen leren (IR Learn)
Hij zie het niet. :'(

Ben er zelf al uit denk ik....
Afstand bediening die erbij zit is een RF en de antenne moet wel gepaatst worden. 8)7
En de traagheid komt doordat de nmj opstart gaat kijken of er wijzigingen zijn en die kan je uit zetten bij settings. 8)7
Met dank aan HD supply.

[ Voor 30% gewijzigd door oxyde op 31-01-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
De C300 remote heeft zowel IR alswel RF hoor... RF wordt gebruikt wanneer de antenne aanwezig is.

Dus je Harmony commando's aanleren kan gewoon. Maar als je op je Harmony de C200 zoekt (maakt gebruik van dezelfde commando's) hoef je niet eens iets aan te leren ;)

Laatste keer dat ik keek stond de C300 niet bij logitech vermeld, maar ze werken volgens mij allemaal met hetzelfde (C200/300 in elk geval wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyde
Logitech heeft nu volgens mij wel de C300. :)

Toch nog een vraagje.

Als ik stream van mijn nas doet de NMJ er lang over om de muziek te downloaden.
Ergens schijnt dat de data steeds gescand wordt op wijzigingen als de NMJ opstart.
Is dit ook ergen in de setings uit te zetten? (Geen scan)
In file mode gaat het ok.

Netwerk ok, 1gb met een syn nas.
Video gaat wel ok?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op deze simpele vraag heb ik helaas nog geen antwoord kunnen vinden.

Speelt de c300 audiobestanden Gapless. Wil iemand dit testen?

Ik bedoel hiermee dus; het zonder pauze achtereenvolgens afspelen van audiobetanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyde
Voor de geïnteresseerde.
... User manual vertaald uit Frans naar Engels .

http://www.mediafire.com/?e752k8wl6whlk75

Groet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 11:16:
op deze simpele vraag heb ik helaas nog geen antwoord kunnen vinden.

Speelt de c300 audiobestanden Gapless. Wil iemand dit testen?

Ik bedoel hiermee dus; het zonder pauze achtereenvolgens afspelen van audiobetanden.
Onder jukebox of normaal?

Dan test ik het ff voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 21:17:
[...]

Onder jukebox of normaal?

Dan test ik het ff voor je.
Bij beide graag :9 en alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:27:
Mijn geluids probleem is inmiddels opgelost.
Het probleem zat hem in de DRC optie onder Audio

Ik heb geen idee wat het doet maar het stond ineens uit, ik heb het aan gezet en het geluid van serie's werkt weer.
Raar het heeft namelijk niets met je probleem te maken.
DRC = Dynamic range compression ook wel night mode genoemd.

DRC staat trouwens standaard op uit. Normaal zou je dat ook willen, als je buren last van je geluid hebben kan je hem aan zetten anders lekker op uit laten.

Ik heb ook wel eens gehad dat mijn geluid weg was maar even stroom eraf en er weer op is het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pele64
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09-2012
Na de firmware update kan ik de online subtitle niet meer gebruiken. Er volgt: this feature requires an internet connection. Het netwerk is verder goed aangesloten. Bij de vorige firmware werkte de subtitle nog wel.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyde
Er zijn wat problemen met de servers van Sybase heb ik begrepen via het forum.

http://www.networkedmedia...read.php?tid=56894&page=5

:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyde
pele64 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:07:
Na de firmware update kan ik de online subtitle niet meer gebruiken. Er volgt: this feature requires an internet connection. Het netwerk is verder goed aangesloten. Bij de vorige firmware werkte de subtitle nog wel.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

[ Voor 18% gewijzigd door oxyde op 06-02-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyde
Foutje... 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pele64
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09-2012
Dank je voor je reactie,

we wachten maar eventjes af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyde
pele64 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:50:
Dank je voor je reactie,

we wachten maar eventjes af....
Werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb Besloten hem op Marktplaats te zetten en voor een MacMini te gaan als Media player.
Mag nu weg voor 299,-.

[ Voor 104% gewijzigd door Donstil op 07-02-2012 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 00:19:
Ik heb Besloten hem op Marktplaats te zetten en voor een MacMini te gaan als Media player.
Mag nu weg voor 299,-.
Als je mn vraag over de Gapless audio nog beantwoord heb je misschien een geinteresseerde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:57:
[...]

Als je mn vraag over de Gapless audio nog beantwoord heb je misschien een geinteresseerde!
Ik heb al gekeken voor je maar omdat de Jukebox server er weer uit lag kon ik het niet verder testen.

Onder de Source werkt het in iedergeval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:29

Mauz1978

Console War Veteran

Vraagje: is het mogelijk om je pc-beeld door te streamen naar je tv via de pch C300? Ik zou het namelijk wel fijn vinden popcasts die ik op mn pc stream, door te lussen naar mn televisie.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Heeft iemand met de C300 dat ondertiteling niet in sync loopt?

Ikzelf kijk altijd altijd zonder... maar met bezoek erbij is het af en toe wel gewenst.
Als ik Subs aanzet lijken ze zo goed als altijd niet goed te lopen...

Ze lopen ofwel flink achter, of vooruit... of verschijnen heel kort en het is niet te lezen...
Niet echt super gekeken naar wat er exact gebeurt, maar het klopt in ieder geval voor geen meter.

Heb dit al met meerdere films gezien. Klinkt dit iemand bekend in de oren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Thalaron schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 05:10:

Ikzelf kijk altijd altijd zonder... maar met bezoek erbij is het af en toe wel gewenst.

Ze lopen ofwel flink achter, of vooruit... of verschijnen heel kort en het is niet te lezen...
Niet echt super gekeken naar wat er exact gebeurt, maar het klopt in ieder geval voor geen meter.

Met wat voor soort files heb je dit? MKV files kan je namelijk zelf goed zetten met de ondertitelknop. Series geven bij mij vaak problemen ivm de reclamestukken die eruit geknipt worden en daardoor de ondertitels niet meer goed in sync lopen.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Thalaron schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 05:10:

Nee, doet het prima, zowel met embedded in MKVs als externe (srt, sub/idx). Kwa sync net zo goed als een andere media-player die ik heb (AC Ryan) of pc-spelers als VLC of Pot-player.

Tuurlijk zijn er wel eens sync issues maar dat ligt eigenlijk altijd aan de ondertitel zelf en op alle andere genoemde spelers dan ook reproduceerbaar.

Let wel, ik download de losse ondertitels altijd zelf en niet via die ingebouwde functie van de C-300. Dat nieuwe geintje daarvoor is leuk maar ik heb liever in de hand bij welke bronnen ik de ondertitels haal en welke versies ook (zeker bij series moet je daarbij opletten en een neusje voor krijgen. Ik download trouwens alleen Engelse ondertitels, de Nederlandse heb ik geen behoefte aan).

[ Voor 17% gewijzigd door arsimo op 13-02-2012 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is idd een probleem met de sync bij het afspelen van bv mkv. http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=56511

Ik heb zelf al een paar keer meegemaakt dat bij het opstarten het al niet klopt. Je kan dit oplossen door standaard de subs uit te zetten en deze handmatig aan te zetten. Tot nu toe heb ik het niet meer gehad. Hopelijk is dit verholpen in de volgende firmwareupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Thnx voor de link, ligt dus niet aan mij(n C-300)!

Ik heb 90% MKV inderdaad, haal ze altijd met Subs er al bijeen binnen.
Overigen zijn allemaal Blu-Ray mappen/M2Ts

Series heb ik welleens een ondertiteling via de C-300 zelf willen binnenhalen maar dat mislukt(e) altijd (tot nu toe in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:29

Mauz1978

Console War Veteran

Mauz1978 schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:16:
Vraagje: is het mogelijk om je pc-beeld door te streamen naar je tv via de pch C300? Ik zou het namelijk wel fijn vinden popcasts die ik op mn pc stream, door te lussen naar mn televisie.
Bump... niemand?? Google biedt helaas geen uitkomst....

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Ik heb geen c300 (nog niet)... Maar ik zie niet echt hoe je een taak vanuit je pc door zou willen verwijzen naar je mediaspeler. Laat staan een popcast :+ . Als je al podcast bedoelde, dat is streaming, lijkt me dan kwestie van de stream openen op je mediaspeler...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyde
Er is een nieuwe firmware voor de C300

http://www.networkedmedia...hread.php?tid=59521[/url]

Sc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
De nieuwe update lost (als het goed is) maar 1 issue op met draadloos netwerk.
Erg magertjes na een al weer langere periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyde
buzzbuzz68 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 15:40:
Ben het met je eens.
Maar ze zijn er mee bezig neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:54
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn maar dit gaan nergens meer over.

De a-300 heeft geen enkele fw update meer gehad. Het apparaat staat nu stof te happen omdat ik niet eens een film kan kijken zonder reboots. hij werkt enkel met een film zonder subs. zoveel nogal ernstige problemen en niet eens snelle fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Volgens dat forum op networkedmediatank.com zou ook het probleem met het LCD scherm nu opgelost zijn, ondanks dat het niet in de release note staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
DCFreak schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 17:34:
[...]

Volgens dat forum op networkedmediatank.com zou ook het probleem met het LCD scherm nu opgelost zijn, ondanks dat het niet in de release note staat.
Er zijn inderdaad gebruikers die zaken melden die niet in de release notes staan.
Ik vind dat ook wel kwalijk. Ze hebben blijkbaar meer gewijzigd dan ze zeggen, en we weten allemaal dat, als ze ergens aan zitten, de kans op nieuwe problemen zeker aanwezig is. Dus het is best wel handig om te weten waar ze allemaal aan gezeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Dat ze die subtitle problemen maar vlug aanpakken... onhandig met bezoek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemol
Ik zou graag een app willen installeren waarmee ik mijn PCH C300 kan besturen. Dan niet de versies remote control en/of Droided Media Tank. (wel zoiets als Droided Media Tank).

Ik wil, zeg maar, met me android tab op schoot diverse mp3 kunnen selecteren en deze via DLNA in de wachtrij zetten om op mijn PCH C300 af te laten spelen. Nu lukt het me steeds 1 nummer af te spelen maar ik zou ze graag in de wachtrij zetten. Iemand enig idee of het kan en kan die mij vertellen hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgsdebruijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-01 02:44
Wie weet hoe de C-300 omgaat met stereo, ik heb nu een Mede8er 500 maar als ik bv mp3's afspeel op mijn Philips FA890 of FA880 dan klinkt het een beetje van hard/zacht hard/zacht een rot geluid us

Films zal ik ook alleen in stereo afspelen maar er komt wel een digitale versie van bovengenoemde versterker de DFA888 met optisch in.
Dus hoe is de omzetting van 5.1/6.1/DTS enz naar stereo

Afbeeldingslocatie: http://i233.photobucket.com/albums/ee226/88p/DSC00893.jpg

#NoGas #Freubelaar #Loria6008DUO #12xSF170/SMA #6xCSUN355/APS #Domoticz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de popcorn c300 heb er een blue ray slimeline ingezet nu herkent hij hem wel maar als ik er een film in doe blijft hij maar zoeken en krijg ik geen beeld iemand hier bekent mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:26

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:32:
Ik heb de popcorn c300 heb er een blue ray slimeline ingezet nu herkent hij hem wel maar als ik er een film in doe blijft hij maar zoeken en krijg ik geen beeld iemand hier bekent mee
Er is een Wiki met werkende bluray drives , alleen staat nog niet zoveel in
http://www.networkedmedia...lity_Lists#Blu-ray_drives

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wirehub schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:02:
[...]

Er is een Wiki met werkende bluray drives , alleen staat nog niet zoveel in
http://www.networkedmedia...lity_Lists#Blu-ray_drives
Deze heb ik opgezocht op internet en die is speciaal voor de c300 het is een lg slimeline dus neem aan dat die ook moet gaan werken hij herkent hem wel want er staat bij de steun dat er geen disk inzit ik dacht misschien heeft het iets met de instellingen ofzo te maken en nu ff andere vraag als uk een film heb met iso bestand kan ik in het menu van de film niet kiezen wat ik wil bv welk geluid enzo weet jij hoe dit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgsdebruijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-01 02:44
Iemand een idee of je raid 1 op kan zetten tussen 2 schijven?

#NoGas #Freubelaar #Loria6008DUO #12xSF170/SMA #6xCSUN355/APS #Domoticz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Weet iemand of er al een oplossing is voor het afspelen van TS-VIDEO dvdfiles zonder je tijdens de film telkens wegvallend beeld hebt.
MKV files doen het altijd wel perfect :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
steven2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:50:
Weet iemand of er al een oplossing is voor het afspelen van TS-VIDEO dvdfiles zonder je tijdens de film telkens wegvallend beeld hebt.
Wat bedoel je precies?

DVD iso's heb ik geen problemen. Een DVD starten door play te drukken terwijl een VIDEO_TS folder is geselecteerd werkt bij mij ook goed. Individuele VOB files werken ook in regel, maar dan stopt deze als een VOB is afgelopen of gaat inderdaad na een pauze door naar de volgende VOB, maar dat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steven2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:50:
DVD die afspelen op 60Hz hebben het probleem dat het beeld af en toe wegvalt. (zwart beeld), bedoel je dit? http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=59000

Met pal dvd's heb ik het nog niet gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 13:51:
[...]
DVD die afspelen op 60Hz hebben het probleem dat het beeld af en toe wegvalt. (zwart beeld), bedoel je dit? http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=59000

Met pal dvd's heb ik het nog niet gehad.
Dat bedoel ik ja. Merendeels van mijn films zijn volgens mij op 60Hz, want ik krijg steeds heel even zwart beeld en daarna weer goed beeld. Dit gaat op mijn tv beneden in de huiskamer nog weg goed (behalve dat je even beeld wegvalt), maar boven heb ik een LCD tv en deze raakt dan ook gelijk het geluid kwijt.
Ik krijg er dan een heleboel kabaal voor terug. Beeld valt gemiddeld 5 maal weg weg in een film en niet op dezelfde momenten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, hier hetzelfde verhaal. Vrij irritant als net onder een spannend moment het beeld wegvalt.

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
sgsdebruijn schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:05:
Iemand een idee of je raid 1 op kan zetten tussen 2 schijven?
Ik volg je niet helemaal? Tussen wat voor een 2 schijven? Op de PCH neem ik aan van niet. Maar tussen 2 schijven op zicht wel... Maar dat ligt er meer aan waarmee je ze aansluit (USB/eSata) en vooral waarin je ze aansluit?!

PCH kan het in elk geval (99.9% zeker) niet.
RAID controller in een NMT lijkt me ook niet echt zinnig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Niet online
steven2 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:12:
[...]

Dat bedoel ik ja. Merendeels van mijn films zijn volgens mij op 60Hz, want ik krijg steeds heel even zwart beeld en daarna weer goed beeld. Dit gaat op mijn tv beneden in de huiskamer nog weg goed (behalve dat je even beeld wegvalt), maar boven heb ik een LCD tv en deze raakt dan ook gelijk het geluid kwijt.
Ik krijg er dan een heleboel kabaal voor terug. Beeld valt gemiddeld 5 maal weg weg in een film en niet op dezelfde momenten :?
Ik heb het ook in combinatie met Onkyo 875 en Panasonic 55" VT30.
Heb de PCH al sinds 10 december 2011 en het is nog niet opgelost :(
Speel meestal alleen maar PAL DVD's af.
Soms heb ik het 6x in een film soms een paar keer en soms ook niet.

Edit:
Kom trouwens net ergens achter.
Ik kijk elke dag 2 afleveringen van Two and a Half Men.
Ik heb bij Two and a Half Men nog nooit beeld wegval gehad.
Alleen vandaag bij aflevering 1 van seizoen 8.
Misschien toeval maar seizoen 1 tm 7 is Dolby Digital 2.0.
Maar seizoen 8 is Dolby Digital 5.1 en voor het eerst beeld wegval.
Dit viel mij op misschien heeft het er iets mee te maken :?

[ Voor 19% gewijzigd door pimpimmers op 22-03-2012 01:50 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste iedereen,
Ik kan mijn externe harde schijf (Seagate Barracuda Green, 2TB) niet lezen op mijn Mac om dingen bij te zetten of af te halen,
als ik deze harde schijf volledig zou wissen en opstarten met een Mac OS structuur kan de Popcorn C300 die dan lezen ?
alvast bedankt,
Reg.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste