[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:02:
gloeiende patrols (9/10 anom in drone space) is bugged normaal respawned the site na 5 min nu ruim 10 min wachten en nog niks :(

edit: na 45 min nog niks lekker dan!!! CCP is ermee bezig dus zullen wel snel met een hotfix komen :/ vingers crossed :+
idd: http://community.eveonlin...respawn-issue-on-august-8

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de CFC ook niet snel uit elkaar vallen. En eerlijk gezegd het was nc zelf die deze oorlog is gestart en ze wisten wat er dan zou (kunnen) gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan / wil iemand mij een extended trial sturen aub? :P

Als het ja is stuur ik wel een DM met mijn email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-09 09:56
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:59:
Kan / wil iemand mij een extended trial sturen aub? :P

Als het ja is stuur ik wel een DM met mijn email.
Kom maar op met je e-mail via DM dan!
Sent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:26:
Ik zie de CFC ook niet snel uit elkaar vallen. En eerlijk gezegd het was nc zelf die deze oorlog is gestart en ze wisten wat er dan zou (kunnen) gebeuren.
daar zal wel meer achter kunnen zitten dan we denken maar ik had ook zoiets van huh waarom :/

maar stel dat CFC heel 0.0 pakt (en ze gaan aardig die kant op :() wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:16
Heel 0.0 zal wel meevallen. Het hele noorden/westen van 0.0 waarschijnlijk wel. Ik verwacht dat het zuiden en oosten wel mee zal vallen. In het oosten heb je nog steeds de russen. Die hebben in het verleden al laten zien dat als het moet, ze kunnen samenwerken. Maar dan moet de noodzaak er ook wel zijn. Die is er (op dit moment) nog niet.

Verder is het een never-ending cycle: het begon met bob, dat 'claimde' eve 0.0 te hebben gewonnen. Daarna was de Northern Coalition (zonder dot) lang de te kloppen partij. Daarna kwam NC. + PL + evoke etc. die een tijd de beste/grootste/gevaarlijkste waren. Nu heb je de CFC.

Ik denk dat ze best nog wel meer space zullen veroveren. Maar op een gegeven moment wordt het gewoon niet meer houdbaar, hoe ervaren je management ook is. Tenzij CCP hele grote veranderingen gaat doorvoeren in het 0.0 sov system, zie ik de cyclus niet zo snel veranderen. Op zich ook niet erg, de ene keer wint partij X wat voor een langere tijd, dan partij Y. Een jaar of 2 later partij Z.

Remember, it's just a game, you are the main character. We all just play in it ;)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:44:
[...]

daar zal wel meer achter kunnen zitten dan we denken maar ik had ook zoiets van huh waarom :/

maar stel dat CFC heel 0.0 pakt (en ze gaan aardig die kant op :() wat dan?
ik zou zeggen mission accomplished dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeiden ze 6 jaar geleden ook toen BoB het bijna voor elkaar kreeg, EVE is saai zonder conflict, als iemand te groot wordt worden ze vanzelf een keer aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09-2022
Honeybadger coalition had een belangrijke timer te verdedigen en kwam met ruim 1200 man opdagen om het systeem veilig te houden.
We hebben intel ontvangen dat SoCo nieteens durft te komen omdat ze te weinig mensen hebben =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:01
Gisteren had ik het er nog met iemand over die in PL zit, ik riep direct al dat ze werden gebleuballed. Ondanks dat hij aan gaf dat ze de vorige keer 2 fleets hadden met tengu's en een grote SC-fleet. :P

Overigens zaten wij gisteren redelijk lang te wachten op de titan, worden we eindelijk gebridged; krijgen wij het commando om een POS te hangen en om later weer richting huis te gaan :(

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
Verras me dat niemand het over 49 heeft. Vannacht zou 1 van de grootste gevechten in lange tijden plaats vinden. Maar werdt op laast afgeblazen omdat TEST teveel vrienden in roepten dacht ik. Zat 1 sec in tengu fleet en daarna werdt het alweer afgeblazen.

Was 700 tegen 1400+.

De zet vond ik wel goed gemaakt. Kunnen we voorlopig nog steeds vanaf 1 jump vechten. :P

Ik zit zelf in AAA dan. Zeker een paar leuke dikke battles gehad de laaste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09-2022
steamon schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:33:
Verras me dat niemand het over 49 heeft. Vannacht zou 1 van de grootste gevechten in lange tijden plaats vinden. Maar werdt op laast afgeblazen omdat TEST teveel vrienden in roepten dacht ik. Zat 1 sec in tengu fleet en daarna werdt het alweer afgeblazen.

Was 700 tegen 1400+.

De zet vond ik wel goed gemaakt. Kunnen we voorlopig nog steeds vanaf 1 jump vechten. :P

Ik zit zelf in AAA dan. Zeker een paar leuke dikke battles gehad de laaste tijd.
Mijn post ging over 49-

Ik zit in Tribal band en vond het erg jammer dat jullie niet kwamen opdagen.
Maarja, Test had echt alle batphones die ze konden vinden gebruikt en bij een volgende belangrijke timer zal de kans klein zijn dat we weer met 1400+ op komen dagen.
Hoewel 800+ toch wel zeer waarschijnlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eigenlijk een beetje klaar met Eve.. maar heb 3 titan-ready characters (waarvan eentje op ruim 121M sp), wil eigenlijk nog wel iets van geld uit het spel halen. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:59:
Ben eigenlijk een beetje klaar met Eve.. maar heb 3 titan-ready characters (waarvan eentje op ruim 121M sp), wil eigenlijk nog wel iets van geld uit het spel halen. Iemand daar ervaring mee?
nee sorry en volgens mij mag je het op deze site niet bespreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:38:
[...]

nee sorry en volgens mij mag je het op deze site niet bespreken
Ahh jammer.. oh well ik vind wel een manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

druk weekend geweest en naar wat ik gehoord heb blijft het druk.
we hebben continue ops om tech moons in te nemen pos's neer te shieten.

gisteren voor het eerst meegedaan aan een alpha fleet (vind de drake fleets toch iets relaxer)
eerste combat ging niet goed hoewel we 4 dreads neergeschoten hebben waren de losses te hoog om dit goed te praten. Hierna terug getrokken (ik had het zelf wel overleeft) en een nieuwe alpha fleet opgezet deze deed het veel beter veel enemy kills en weinig eigen los.

Al met al weer een interessant weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• princeownt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 11:24
RL vriend van me wil naar account vermindering gaan
main pvp met 70m sp en een alt
voor een eveboard link pm me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 17:07
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=topics&f=277

En als 'ie stopt: laat 'm jou z'n isk geven en geef 'm een biertje terug.

Edit: dit forum is geen alternatief voor de character bazaar. Wil je je karakters op een andere manier verkopen: geef dan ff de naam in het topic zodat we je RMT bij CCP kunnen melden: ik wil wel gratis plex voor doorgeven van sukkels })

edit2: hier staat het uitgelegd:
http://community.eveonlin...blog.asp?a=blog&nbid=2384

[ Voor 58% gewijzigd door wheez50 op 13-08-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:41
Als ex-EVE speler ben ik eigenlijk benieuwd hoe spelers tegenover de mogelijkheid staan dat CCP aan een IPO begint. Dus dat het de aandelenmarkt op gaat. Over het algemeen zijn mensen niet altijd te spreken over publishers/developers die overgeleverd zijn aan de streken van aandelenhouders. Ook even terugkijkend naar de AUR implementatie van CCP in EVE, zou je meer van dat soort faux pas verwachten als CCP de aandelen markt op gaat? En wat zijn je algehele verwachtingen vaan EVE Online als CCP de aandelenmarkt op gaat.

Één van de redenen dat ik gestopt ben met EVE Online is dat het handelen/productie een full time job begon te worden ipv. een leuke bezigheid. Imho kwam dat omdat CCP de boel begon te versimpelen waardoor er veel meer mensen insprongen waardoor de marges aardig onder druk kwamen te staan (mining on planets is daar een aardig voorbeeld van). Ik had de stille hoop dat walking in stations wellicht mijn interesse in EVE Online zou doen herleven, maar alle beloftes die zijn gemaakt zijn slechts zeer slecht nagekomen. Dust514 lijkt me leuk, ook al heb ik nog geen PS3, maar ook dat duurt allemaal langer dan eerst aangegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:58
Eve isn't Easy :P

Ik denk niet zozeer dat het moeilijker is geworden, maar eerder volwassen. Gevlon heeft wel bewezen dat er nog steeds makkelijk geld verdiend kan worden (hij is uit het niets in februari 2012 naar 141 Bil nu gegaan), alleen dat er meer economische kennis nodig is om de huidige markt te kunnen begrijpen. Echter kunnen personen met mindere economische kennis nog steeds profiteren van echt domme en luie mensen.

Daarnaast walking in stations speelde vorig jaar, momenteel zijn ze wel goed bezig en zijn er volgens mij meer spelers dan ooit in EVE. Of die IPO een goede keuze is, weet ik niet, echter weet ik wel dat elk jaar de financiering weer spannend is, waarbij dit mogelijk meer ruimte kan geven, of dat meteen betekend dat Aurum weer meer een rol gaat spelen is speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen weekend EVE maar eens geprobeerd, iemand ruimte in zijn/ haar corporation? (liefst een beetje n00b friendly aangezien ik nog tot die catogorie behoor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Je kan anders eens informeren bij Jovian Empire waarbij de channel naam jovian public is. Daar kunnen ze je wel verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:35:
Je kan anders eens informeren bij Jovian Empire waarbij de channel naam jovian public is. Daar kunnen ze je wel verder helpen.
Thanks, zal eens kijken.

Ik had een aantal jaar geleden EVE al een keer geprobeerd maar kon toen niet echt de moed vinden om door te zetten. Toen ik laatst hoorde dat er tegenwoordig een behoorlijke new-player-friendly start tutorial in zit ben ik nogmaals gaan kijken. Tot zover bevalt het prima en heb ik de basics al aardig onder de knie :)
Enige nadeel is dat ik het op mijn 14" laptop moet spelen (6 jaar oude imac trekt het slecht) . Resolutie is iets van 1366x700 waardoor de UI soms behoorlijk "cramped" aanvoelt op een 14" scherm. Misschien dat ik nog probeer om de laptop aan de tv te hangen zodat ik in ieder geval op 1920x1080 kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
De term "EVE isn't easy" zal je wel vaker horen. Alsmede ook: "EVE is a dark place". Zelfs al houd jij je bezig met ratten, minen of indy - ongeacht of het nu in empire, lowsec of nullsec is - (binnen EVE vaak carebears genoemd), er is altijd een moment dat jij je schip verliest aan iemand anders. Zorg er alleen voor dat je dit niet pakt, het is maar een spel (ondanks dat het behoorlijk wat emoties kan losmaken, lol)

En een heel belangrijke tip: "Don't fly what you can't afford to lose". Leuk dat je eindelijk hebt geskilled naar bijvoorbeeld een PVE Drake, maar als je net genoeg ISK hebt om het te fitten dan is het misschien verstandig om nog even in je andere schip door te gaan zodat je genoeg ISK hebt om je (eventuele) drake-loss te compenseren.

Voor beginnende spelers is EVE vaak heel erg chaotisch en dat is niet onterecht; door de sandbox en de vele mogelijkheden lijkt het allemaal zeer complex. Gelukkig heb je redelijk wat corps en/of alliances die beginnende spelers willen helpen. Jovian Empire (al genoemd) is bijvoorbeeld een alliance waarin veel Nederlanders zitten en zij zijn bereid om je als beginnende speler te helpen. Verder heb je EVE University (PVE en PVP), Red vs Blue (PVP) en ook het één en ander aan ingame channels. En als je vragen hebt, ook dit topic is daar uitstekend geschikt voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:16:
De term "EVE isn't easy" zal je wel vaker horen. Alsmede ook: "EVE is a dark place". Zelfs al houd jij je bezig met ratten, minen of indy - ongeacht of het nu in empire, lowsec of nullsec is - (binnen EVE vaak carebears genoemd), er is altijd een moment dat jij je schip verliest aan iemand anders. Zorg er alleen voor dat je dit niet pakt, het is maar een spel (ondanks dat het behoorlijk wat emoties kan losmaken, lol)

En een heel belangrijke tip: "Don't fly what you can't afford to lose". Leuk dat je eindelijk hebt geskilled naar bijvoorbeeld een PVE Drake, maar als je net genoeg ISK hebt om het te fitten dan is het misschien verstandig om nog even in je andere schip door te gaan zodat je genoeg ISK hebt om je (eventuele) drake-loss te compenseren.

Voor beginnende spelers is EVE vaak heel erg chaotisch en dat is niet onterecht; door de sandbox en de vele mogelijkheden lijkt het allemaal zeer complex. Gelukkig heb je redelijk wat corps en/of alliances die beginnende spelers willen helpen. Jovian Empire (al genoemd) is bijvoorbeeld een alliance waarin veel Nederlanders zitten en zij zijn bereid om je als beginnende speler te helpen. Verder heb je EVE University (PVE en PVP), Red vs Blue (PVP) en ook het één en ander aan ingame channels. En als je vragen hebt, ook dit topic is daar uitstekend geschikt voor :)
In het algemeen is mijn drang naar een grote e-peen niet zo groot, was voorlopig van plan om alle starter content of te gaan werken en vooral het "Don't fly what you can't afford to lose" in acht te houden :)

Vlieg op dit moment in het eerste mining schip(je) dat je via de missions krijgt, eerst maar eens de grondslag goed door krijgen voordat ik ga dromen van grotere schepen :)
Gelukkig ben ik iemand die zich prima kan vermaken met grinden/beetje rondvliegen dus dat komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Cergorach schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:14:
Als ex-EVE speler ben ik eigenlijk benieuwd hoe spelers tegenover de mogelijkheid staan dat CCP aan een IPO begint. Dus dat het de aandelenmarkt op gaat. Over het algemeen zijn mensen niet altijd te spreken over publishers/developers die overgeleverd zijn aan de streken van aandelenhouders. Ook even terugkijkend naar de AUR implementatie van CCP in EVE, zou je meer van dat soort faux pas verwachten als CCP de aandelen markt op gaat? En wat zijn je algehele verwachtingen vaan EVE Online als CCP de aandelenmarkt op gaat.
Ik denk dat CCP wel door heeft dat EVE een niche produkt is dat ze nooit naar bijvoorbeeld een miljoen spelers kunnen krijgen. Ze kunnen het wel als content generator gebruiken voor een ander spel zoals DUST waarmee DUST zich kan onderscheiden van andere shooters.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Laatst online: 19:41
Cardinal schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:16:
Eve isn't Easy :P

Ik denk niet zozeer dat het moeilijker is geworden, maar eerder volwassen. Gevlon heeft wel bewezen dat er nog steeds makkelijk geld verdiend kan worden (hij is uit het niets in februari 2012 naar 141 Bil nu gegaan), alleen dat er meer economische kennis nodig is om de huidige markt te kunnen begrijpen. Echter kunnen personen met mindere economische kennis nog steeds profiteren van echt domme en luie mensen.

Daarnaast walking in stations speelde vorig jaar, momenteel zijn ze wel goed bezig en zijn er volgens mij meer spelers dan ooit in EVE. Of die IPO een goede keuze is, weet ik niet, echter weet ik wel dat elk jaar de financiering weer spannend is, waarbij dit mogelijk meer ruimte kan geven, of dat meteen betekend dat Aurum weer meer een rol gaat spelen is speculatie.
Actually: Eve is not hard (anymore). ;-) Iets dat Gevlon zelf zegt.

Één van de zaken die EVE voor mij leuk liet laten jaar in jaar uit was het uitzoek/puzzel werk. Er is over de jaren teveel versimpeld, voor mij was de druppel zo een beetje het PI verhaal dat na veel investments/werk opeens enorm versimpeld werd en iedereen op de bandwagon sprong. Trade met een gelimiteerde hoeveelheid alts is prima te doen en kan je inderdaad veel geld mee verdienen, is niet heel moeilijk, je moet gewoon veel data verwerken en een beetje geluk hebben. En heeft imho weinig te maken met 'diepgaande economische kennis', it's simpel: Buy low, sell high.

Gevlon is begonnen flink nadat ik gestopt ben dus kan ik weinig over zijn situatie zeggen, maar zijn blog genereerde behoorlijk wat substantiële 'gifts' waardoor zijn trade situatie snel verbeterde. Maar vergis je niet, de man is er zo goed als dagelijks mee bezig en ik weet niet hoeveel tijd hij er aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje waarop ik het antwoord zo niet kan vinden;

Als je echt dood gaat (podded) dan verlies je dus alle skillpoints die niet gedekt worden door je verzekering.
b.v. 180000SP in bezit en 90000SP Insured: 180000-90000=90000SP verlies

Wie of wat bepaalt dan wat die 90000SP verlies inhoudt? In mijn ogen zou ik dus een aantal (hogere) skills moeten verliezen ter waarde van 90000SP

Kan iemand mij een simpel rekensommetje geven? Het kan ook best zijn dat ik ergens iets gemist heb en er geen reet van snap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Verzekering staat los van je skillpoints. Het gaat om je clone, die moet up-to-date zijn:
When pod killing takes place, your body is destroyed and a new, clone body is activated at a station specified by the pilot. The default location of a pilot's clone is the starter school. You must purchase a new clone contract every time you are pod-killed if you do not wish to lose skill points.

If you are pod killed while possessing more skill points than your clone is rated for, your highest ranked, highest level skill will lose training points. The amount lost depends on the difference between the maximum skill points of the clone and the number of skill points possessed by the pilot. The maximum amount of skill points that can be lost is 2,048,000.

All implants installed in a clone are destroyed when your pod is destroyed.
Effectief komt het neer op: Mocht je niet voldoende clone hebben, dan verlies je een skill-level (en dus niet je de gehele skill). Bij T3's verlies je één van de subskills die hoort bij je T3-ship, ongeacht of je gepod wordt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk blog wat hier gelinkt werd. Heeft hij het over een minimum attendance van 3x4 uur per week in WoW en vergelijkt dat met wellicht een verplichting van 3 fleets per week met 1x alarmclocking. En daar pakt hij meteen een groot verschil tussen EVE en WoW waardoor ik wel WoW en niet EVE fatsoenlijk kan spelen.

Die 3x4 uur per week in WoW zijn vaste speeltijden waar je rekening mee kan houden. Wat ik met mijn werk gewoon nodig heb, ik ben niet flexibel daarin. Fleets in EVE waren veel minder regulier en vaak zat ik dan ook dat een uur voordat ik echt offline moest er eindelijk een fleet was. Die fleet is dan geen optie meer. Of dat ik online kwam en de fleet al weg was. Om het nog maar niet over alarmclocking te hebben, de klant ziet me binnen komen met wallen onder de ogen (en in slaap vallen tijdens de meeting).

Als ik mazzel had en een fleet binnen mijn speel window viel was EVE geweldig, maar daarbuiten was het vooral veel frustratie.

(Cash in EVE was makkelijk, ik begon met 4 plexen aan ISK en dat werd rap meer, zelfs met beperkte trade skills. Ik heb nog steeds 1 van mijn drie oorspronkelijke accounts (inactief) en in theorie ben ik zeer rijk. Maar om er aan te komen moet ik wel in 4-c in scalding pass zien te komen ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 15:54:
Verzekering staat los van je skillpoints. Het gaat om je clone, die moet up-to-date zijn:
[...]
Effectief komt het neer op: Mocht je niet voldoende clone hebben, dan verlies je een skill-level (en dus niet je de gehele skill). Bij T3's verlies je één van de subskills die hoort bij je T3-ship, ongeacht of je gepod wordt of niet.
Ah dankje, dit maakt het een stuk duidelijker. De sites die ik tot nu gevonden had lieten deze zin niet zien: "If you are pod killed while possessing more skill points than your clone is rated for, your highest ranked, highest level skill will lose training points."
Als ik het nu dus goed begrijp ben je na je dood dus het volgende kwijt:
* Hoogste level van je hoogste skill
* Alle implants (volgens mij nog niets mee van doen gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Inderdaad, mits je clone niet up-to-date is! De uitzondering zijn implants, ongeacht of je clone wel of niet up-to-date is, deze verlies je.

[ Voor 52% gewijzigd door nwagenaar op 15-08-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:31:
Inderdaad, mits je clone niet up-to-date is! De uitzondering zijn implants, ongeacht of je clone wel of niet up-to-date is, deze verlies je.
precies dus als je clone up to date is verlies je ENKEL en alleen implants als je gepod wordt. enige uitzondfering is tech 3 cruisers (tengu, loki, legion en proteus) dan verlies je dus een lvl van je sub system skills.

maar stel ik vlieg een tech 3 schip en mn clone is niet up to date en ik wordt gepod is het dan EN EN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:31:
Thanks, ja dus gewoon een kwestie van de insurance up to date houden en dan zit ik goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 16:41:
[...]

Thanks, ja dus gewoon een kwestie van de insurance up to date houden en dan zit ik goed :)
CLONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, clone inderdaad (life-insurance :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister avond is dan eindelijk het sov grinden in tribute begonnen.

Was een zeer mooie opkomst van CFC met 8 Fleets en +/- 1500 man
Maar helaas het meeste wat we gezien hebben waren een paar drakes en wat bombers terwijl irc alles had ingeschakeld wat ze konden hebben ze uiteindelijk niks ervan tegen CFC gebruikt (op die paar bomber herasments na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik snap dat niet, behoorlijk trots zijn op het hebben van 1500 mensen in fleet… :s Gisteren waren we van plan om de laatste ihub-timer te verdedigen, met 2 fleets en verschillende doctrines waren we er klaar voor. Maar toen we intel kregen dat jullie al 1200 mensen in local hadden en er nog ruim een uur op de timer zat; hebben ze besloten om een aantal CSAA’s te reinforcen.

Iedereen was het met elkaar eens dat de laatste paar weken zorgden voor leuke gevechten en het was “GF” heen en weer. Nu gaan jullie weer terug naar de “filthy-blobbing”-tactiek en kloppen jullie jezelf nog harder op de borst en zeggen jullie hoe goed dat jullie wel niet zijn omdat je 5 full fleets hebben. Right.

Nou, knap zeg! Enorm goed gedaan! Veel succes en veel plezier met jullie nieuwe carebear grounds…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Even vraagje om te verifiëren. Als ik negatieve standing heb voor de Minmatar factie, doordat ik Amarr missies draai, en ik besluit om naar Minmatar gebied te trekken om aldaar aan de slag te gaan met minen en missies. Stel ik heb -1.6 bij Minmatar factie. Gaat CONCORD mij meteen in het vizier nemen als ik dat gebied intrek, of gaat dat wel zonder problemen in een pod? Klopt het dat ik via Diplomacy die negatieve standing kan ombuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:49:
Even vraagje om te verifiëren. Als ik negatieve standing heb voor de Minmatar factie, doordat ik Amarr missies draai, en ik besluit om naar Minmatar gebied te trekken om aldaar aan de slag te gaan met minen en missies. Stel ik heb -1.6 bij Minmatar factie. Gaat CONCORD mij meteen in het vizier nemen als ik dat gebied intrek, of gaat dat wel zonder problemen in een pod? Klopt het dat ik via Diplomacy die negatieve standing kan ombuigen?
nee pas bij -5.0 valt de FACTION je aan (in dit geval minmatar) niet concorde onder -5.0 faction standing kan je gewoon hun space in. en ja diplomacy verbeteren je negatieve standings. en je kan de standings verhogen door missions voor minmatar te doen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Hurtebise schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:49:
Correct me if i'm wrong maar volgens mij is dat pas rond de -4 standing. Je kan alleen niet bepaalde missies meer doen. Ik heb zelf een -8 standing bij gallente. Ook heb je als je lager gaat als -4 dat je in de gebieden van minmatar of voor welke fractie je die bad standing hebt, beschoten word door de fractie. Volgens mij waprscramblen ze alleen niet... maar dat weet ik niet zeker aangezien ik dit niet heb uitgetest

edit: Zoals in post hierboven pas bij -5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:35:
Gister avond is dan eindelijk het sov grinden in tribute begonnen.

Was een zeer mooie opkomst van CFC met 8 Fleets en +/- 1500 man
En de TCU die met 1500 man daar is geplaatst is nu door 50 weer opgeblazen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
http://wiki.eveuniversity.org/Faction_Standings

Met faction standings: bij -2 na diplomacy praten agents niet meer met je en bij -5 na diplo valt faction police/militia je aan. Deze webben/scrammen (meestal) niet. Concord blijft van je af.

Met security status:
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Security_status
Al naar gelang de security van het systeem wordt je aangevallen door faction police/militia. dat loopt van -2 in 1.0 sec tot -4,5 in 0,5 sec. bij -5 ben je ook fair game voor spelers. Concord blijft weer van je af. Concord blijft *ook* van spelers af die je aanvallen als je onder de -5 zit. Maar concord zit wel normaal aan je als je zelf spelers aanvalt (die zelf boven de -5 zijn).

bij faction standing van +9,8 met sommige facties krijg je een faction BS bpc. Het is niet mogelijk erg hoge standings te krijgen met alle facties. Gemiddeld is zo'n 6 het maximum. Het is zeker goed mogelijk om van drie van de hoofdfacties alle l4's te doen. En de vierde hoofdfactie zodanig hoog te houden dat alle l3's zeker mogelijk zijn (snelste standingsgrinders).

Moeilijkste factie om hoog te houden als je ook je amarr en caldari redelijk wil houden: thukkers. Echt iedereen heeft een hekel aan ze :/

edit: 't wordt tijd voor een nieuw topic - als je ideen hebt of stukken text hebt herschreven, laat me dat vooral **VIA DM** weten. Alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door wheez50 op 20-08-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooie van die 1500 man is hoe het tot stand komt and hoeveel mensen willen vechten op dat moment .

Moet zeggen me fleet van net was een stuk mooier kwa combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu sinds een weekje met EVE bezig, heb de mining begin mission-line afgewerkt en zit me nu af te vragen hoe verder te gaan. Is het de moeite waard om alle begin missions af te werken (dus alle missions van die ~6 opdrachtgevers in de Academy) of kan ik me beter nu al gaan richten op mining? Mining is namelijk wel waar ik me uiteindelijk op wil focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zucht. Met de nieuwe update en de barges is mining weer een groot onbekend en onduidelijk gegeven. Ik zie iedereen in een retriever springen, zowel voor ore en ice. Zijn covetors, hulks en mackinaws niet meer interessant? Slots zijn ook aangepast.
Hopelijk is de grote mining bijbel snel aangepast hieraan.

Wat is jullie visie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:07:
Ik ben nu sinds een weekje met EVE bezig, heb de mining begin mission-line afgewerkt en zit me nu af te vragen hoe verder te gaan. Is het de moeite waard om alle begin missions af te werken (dus alle missions van die ~6 opdrachtgevers in de Academy) of kan ik me beter nu al gaan richten op mining? Mining is namelijk wel waar ik me uiteindelijk op wil focussen.
Als je je wilt focussen op mining zou ik daarnaast ook manufacter missions doen. Ik heb zelf nooit die begin missies gedaan en ben naar een gebied gegaan waar ik rustig kan minen en mining missies kan doen. Daar doe ik de missies totdat ik genoeg standing heb om lvl 3 mining missies te doen.

Ik weet zelf ook niet echt wat ik er met die nieuwe mining barge update aan moet. Het enige dat ik wel weet is dat je een hulk nu alleen nog maar gebruikt als je binnen 2500m van een orca af ligt. Anders heeft het geen zin en zit je vol na 1.4 cycle van alle 3 de lasers.

Retriever heeft wel minder bonus als de hulk maar wel een dubbel zo grote ore bay waardoor je minder heen en weer hoeft te vliegen.

[ Voor 21% gewijzigd door MacrosSimga op 21-08-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Hurtebise schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:45:
Zucht. Met de nieuwe update en de barges is mining weer een groot onbekend en onduidelijk gegeven. Ik zie iedereen in een retriever springen, zowel voor ore en ice. Zijn covetors, hulks en mackinaws niet meer interessant? Slots zijn ook aangepast.
Hopelijk is de grote mining bijbel snel aangepast hieraan.

Wat is jullie visie?
Visie is een groot woord. Baseer je op feiten: http://community.eveonlin...log.asp?a=blog&nbid=73098

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Over tutorialmissies: Als isk geen probleem is door een gulle sponsor: doe wat je wilt. En vraag een boel. Als je zelf iets meer wil leren, en ondertussen eea wil verdienen: de tutorials zijn tegenwoordig echt behoorlijk goed. Ze leren je alles wat je in het begin nodig hebt om verder te kunnen leren ;) - een extra voordeel: de tutorials en de l1 epic arc erna betalen relatief goed. ze geven relatief veel isk+goodies voor de inspanning.

Qua mining: de hulk is het waard als je risico wil nemen. Een mack is supersized retriever. Het verschil is volgens mij kleiner dan wat het was, maar je blijft er meer mee ophalen. Maar vooral de orehold is behoorlijk groter. De retriever is alleen veel concurrerender geworden: je kan l4's ook in een standaard metafit raven doen. En toch gaan genoeg mensen op pad met een faction+deadspacefit rni. En investering versus beloning is een retriever nu wel goed te doen. Mijn voorspelling: veel macks. Zowel in icefields (al zullen skiffs er ook vaak te zien zijn: botters ship by choice) als in roids (al zullen procurer, retriever en vooral ook hulk/orca combi's veel te zien zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:51:
Over tutorialmissies: Als isk geen probleem is door een gulle sponsor: doe wat je wilt. En vraag een boel. Als je zelf iets meer wil leren, en ondertussen eea wil verdienen: de tutorials zijn tegenwoordig echt behoorlijk goed. Ze leren je alles wat je in het begin nodig hebt om verder te kunnen leren ;) - een extra voordeel: de tutorials en de l1 epic arc erna betalen relatief goed. ze geven relatief veel isk+goodies voor de inspanning.

Qua mining: de hulk is het waard als je risico wil nemen. Een mack is supersized retriever. Het verschil is volgens mij kleiner dan wat het was, maar je blijft er meer mee ophalen. Maar vooral de orehold is behoorlijk groter. De retriever is alleen veel concurrerender geworden: je kan l4's ook in een standaard metafit raven doen. En toch gaan genoeg mensen op pad met een faction+deadspacefit rni. En investering versus beloning is een retriever nu wel goed te doen. Mijn voorspelling: veel macks. Zowel in icefields (al zullen skiffs er ook vaak te zien zijn: botters ship by choice) als in roids (al zullen procurer, retriever en vooral ook hulk/orca combi's veel te zien zijn)
Tsja, die gulle sponsor moet ik nog even vinden... :) Heb verder geen real life bekenden die EVE spelen.

Die tutorials zijn inderdaad goed ja, er is me al behoorlijk wat duidelijk geworden ondertussen. (hoewel dat waarschijnlijk pas de tip van de sluier is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulk is en blijft het beste miningschip na de change is de hulk zelfs iets beter in icemining dan de mack! alleen de orebay is erg klein. conclusie

mensen zullen met een hulk ore/ice minen als ze een hauler hebben (bij voorkeur een rorq of orca maar een ity 5 kan het ook wel) zonder hauler is de mack de betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Tsja, die gulle sponsor moet ik nog even vinden... :) Heb verder geen real life bekenden die EVE spelen.

Die tutorials zijn inderdaad goed ja, er is me al behoorlijk wat duidelijk geworden ondertussen. (hoewel dat waarschijnlijk pas de tip van de sluier is)
Zit je al in een player runned corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:50:
[...]

Zit je al in een player runned corp?
Nee nog niet, zit nog in de Corp waar je automagisch in wordt gezet.
Heb gisteravond al wel even in de 'Corp Finder' rondgeneusd, heb jij nog ideeën soms? Kreeg laatst al de tip voor Jovian Empire geloof ik, maar verder nog niet naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Je kan gewoon applyen in Thunderbears (is lid van Jovian empire) en ik weet dat wij een paar miners hebben :+

Stuur Shallente even een berichtje zodat ik mijn alt online kan gooien en de applicatie kan accepten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Qua minen is er sinds de update veel veranderd. Ik moet zeggen dat ik er gemixte gevoelens over heb.

Positief
* Hulk is niet meer standaard het beste schip.
* Barges hebben geen papieren tank meer.
* Geen gank meer gezien sinds de update. (alleen war kills)
* AFK Ice minen is ideaal voor mijn POS. (34 min AFK voor een Mackinaw met orca boost)

Negatief
* Minen was niet spannend, nu al helemaal niet meer.
* Veel Ore Belts zijn praktisch leeg, het is raar dat de ore prijs nog niet gekelderd is.
* Ice prijs is aan het kelderen op dit moment, wat niet vreemd is.
* Als je ooit in Caldari space bent, moet je voor de grap in een Ice belt kijken.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:30:
[...]
Vraag het de Thunderbears :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:14:
Je kan gewoon applyen in Thunderbears (is lid van Jovian empire) en ik weet dat wij een paar miners hebben :+

Stuur Shallente even een berichtje zodat ik mijn alt online kan gooien en de applicatie kan accepten.
Thanks, zal vanavond even een berichtje sturen

• nwagenaar
En hij wilde in eerste instantie de Falcon neerschieten, ben ik even blij dat hij dat niet heeft gedaan! :+

offtopic:
en ja, ik zit ook in NCDOT en ik sta toevallig ook op die killmail ;)

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:29
nwagenaar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:27:
En hij wilde in eerste instantie de Falcon neerschieten, ben ik even blij dat hij dat niet heeft gedaan! :+

offtopic:
idd lol en het gaat me meer om die isk war zolang de anderen maar veeel isk verliezen komt er misschien een einde aan die oorlog en kan ik en mijn corp weer terug naar ons systeem om te minen,,, perfect systeem met ijs maar ja miners en oorlog gaan niet goed samen :P en als renters hoef je niet veel hulp te verwachten.(we waren eerst geen renters maar goed dat is weer een ander verhaal)
offtopic:
dan moet ik toch eens over die lijst gaan of ik iemand herken :P er zijn niet zoveel nederlanders die ik ken nog in ncdot :P (mijn char is coolzero)

Iseci

• nwagenaar
Holy crap. Ik kreeg het bericht dat een 2e CFC titan was neer was gegaan: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=14416553 (ik meende alleen dat die nog niet API verified was).

• MacrosSimga
Gaat iig lkker dan dat ze al een 2e verloren zijn.

Laatste 3 weken met de Jovian alliance zelf ook in een war gezeten. Nog een paar leuke kills gemaakt ook :)

http://eve-kill.net/?a=pi...&plt_id=791311&m=8&y=2012

was ook gelijk mijn eerste oorlog waar ik zowaar ook nog een kon meevechten ipv docked te zitten met me mining barge :P

Nou heb ik wel een verlangen gekregen naar wat meer pvp :P

[ Voor 28% gewijzigd door MacrosSimga op 23-08-2012 09:45 ]

• nwagenaar
You go girls/guys! :)

Ik vind het alleen jammer dat ik wartargets hunten niks aan vind. Ik heb zo'n hekel aan stationgames en dan heb ik ook nog eens -9.8 sec status :+

• MacrosSimga
Het erge was is dat we deze kills ook nog eens gemaakt het door het wegduwen van de players bij de ingang van de station en daarna gelijk met zn alle te undocken en het vuur te openen. Vind het best wel erg dat de tegenstanders 3 dagen lang dezelfde fout maakten xD

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Is het nu al mogelijk om je security status te verbeteren door middel van pirate tags?

Zit te denken om eve weer eens te proberen maar mijn security status is daar te slecht voor, -8.9 volgens mij.

• nwagenaar
Ik meende dat het inruilen van die tags tot een maximum kan. Voor je resterende secstatus wordt het toch voornamelijk sanctums en havens farmen. Denk ik.

@Macros
Volgens mij vochten jullie voornamelijk in Amarr, of niet? Ik denk niet dat die taktiek in Jita 4-4 zal lukken ;)

[ Voor 29% gewijzigd door nwagenaar op 23-08-2012 09:59 ]

• MacrosSimga
Daisai schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:57:
Is het nu al mogelijk om je security status te verbeteren door middel van pirate tags?

Zit te denken om eve weer eens te proberen maar mijn security status is daar te slecht voor, -8.9 volgens mij.
In low/nullsec npc neerschieten werkt ook heel goed. Plus dat er soms nog best lueke drops tussen zitten.

@Nwagenaar
Yes we zaten idd in amarr system. Jita is te druk daarvoor :P

[ Voor 8% gewijzigd door MacrosSimga op 23-08-2012 10:01 ]

• wheez50
secstatus repareren: in twee aanliggende systemen een deal maken met een beltratter/havenkiller. Steeds een enkel hibounty BS killen, naar ander systeem en er weer een killen. En weer terug jumpen.

Secstatus verbetert eenmaal per tick (15 of 20 mins?) en alleen bij je hoogste target (meestal hoogste bounty npc). Dus dat schiet niet op: maar door session change te forceren (gatejump/dock/relog) begint een nieuwe tick.

• nwagenaar
Hmm... Ik had al een paar dagen opgevangen dat SOLAR ons zou komen versterken, maar het bleef bij geruchten. Op kugu lees ik net dat SOLARFLEET & Friends vanaf zaterdag de EU TZ van de NOTECH coalitie (NCDOT, BL, IRC, SONE, S2N & Pets) komt versterken.

Maar goed, het kan natuurlijk een kugu-troll zijn :+

Verwijderd

nwagenaar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:42:
Hmm... Ik had al een paar dagen opgevangen dat SOLAR ons zou komen versterken, maar het bleef bij geruchten. Op kugu lees ik net dat SOLARFLEET & Friends vanaf zaterdag de EU TZ van de NOTECH coalitie (NCDOT, BL, IRC, SONE, S2N & Pets) komt versterken.

NCdots friend list is niet heel erg lang :/ en op een persoonlijke note ik HAAT supertwinkey wat een mongool is dat zeg :r

• nwagenaar
In het verleden heb ik wel eens gevlogen onder Nync en zijn rages waren simpelweg hilarisch, dus ik ben wel wat gewend. En inderdaad: de rages van onze FC's zijn behoorlijk berucht. Ondanks dat ik soms wel eens denk van dat het anders kan (2 dagen terug had ik zo'n moment en ook ik ben wel eens extreem pissed geweest op een fubar actie van de FC; terwijl hij ons de schuld gaf om uiteindelijk later zijn excuses aan te bieden), levert het soms ook wel weer grappige situaties op ("Yo spai, this ain't CFC so f*ck if with your rifter and bring a proper tackle-ship").

Maar goed, zodra je in onze fleet en op onze comms komt dan moet je onze FC's volgen. Wil je dat niet, dan heb je de keuze om niet mee te doen.

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:29
nwagenaar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:42:

dat is mijn eve droom.....een GOONAGEDDON

wat zou er mooier zijn om met een groot aantal alliances de verschillen even opzij te zetten en een goonageddon houden.

Iseci

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
nwagenaar schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:19:
In het verleden heb ik wel eens gevlogen onder Nync en zijn rages waren simpelweg hilarisch, dus ik ben wel wat gewend. En inderdaad: de rages van onze FC's zijn behoorlijk berucht. Ondanks dat ik soms wel eens denk van dat het anders kan (2 dagen terug had ik zo'n moment en ook ik ben wel eens extreem pissed geweest op een fubar actie van de FC; terwijl hij ons de schuld gaf om uiteindelijk later zijn excuses aan te bieden), levert het soms ook wel weer grappige situaties op ("Yo spai, this ain't CFC so f*ck if with your rifter and bring a proper tackle-ship").

Maar goed, zodra je in onze fleet en op onze comms komt dan moet je onze FC's volgen. Wil je dat niet, dan heb je de keuze om niet mee te doen.
idd maar het was geen rifter maar een vigil (afaik is dat het noob ship ;-))

daarnaast wilde hoorde op comms ook brick blue zijn/worden....

we'll see.... we'll see...

• Cardinal
_O- Make it happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Allready done:
https://forums.eveonline....ult.aspx?g=posts&t=113779

Maareuh t'is nogal stil daarrond...

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
idd, maar die gast heeft ook volgens mij zo ver ik kon lezen aan gegeven een 3rd party persoon te gebruiken voor isk transferes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he dutch was jouw ingame name omgdutch?

denk dat ik je gisteravond tegen ben gekomen. (en neer geschoten)

Moet toe geven na die 2 stomme fouten kwa titans ben ik toch blij dat de fleet van gisteravond een mooi succes had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Iemand interesse in een +40mil PVP karakter?
Contact mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
WasBak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:30:
DM activeren aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Voor ISK kan op het forum, voor Euro's is niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Vergeet niet: als je weet wie een karakter voor echt geld verkoopt heb je mogelijk een plex tegoed van CCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

WasBak schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:30:
Ja hoor.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
DM staat nu aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Ik log net in met een al wat langer inactief account op mijn account management page: als je weer terug wil keren naar eve - ik heb net een aanbieding gehad van 3 maanden voor 25 euro. Voor degenen die dat leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Idem hier. Wilde net mijn main gaan heractiveren, krijg ik deze aanbieding voor een oude alt. Vuil spel CCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:46:
Idem hier. Wilde net mijn main gaan heractiveren, krijg ik deze aanbieding voor een oude alt. Vuil spel CCP.
ze willen geld verdienen net als elk ander gezond bedrijf boehoe! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Ik heb een vraag. Als ik in low sec een andere speler aanval voor een station kan de sentry gun mij dan doodknallen bij de station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Als je tank niet goed genoeg is, lijkt me wel. Daar zijn de sentries voor. Alleen was vroegâh het vrij makkelijk om de sentries te tanken. En in High Sec werd je ook gekilled door Concorde, niet zo zeer door de sentries. Maar mogelijk is dat inmiddels veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
AvanCade schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:10:
Als je tank niet goed genoeg is, lijkt me wel. Daar zijn de sentries voor. Alleen was vroegâh het vrij makkelijk om de sentries te tanken. En in High Sec werd je ook gekilled door Concorde, niet zo zeer door de sentries. Maar mogelijk is dat inmiddels veranderd.
Ah ha dankje voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Sentry guns zijn klote als je in een frig zit, dan gaat je hp wel redelijk rap achteruit. Voor BC en hoger zal het niet heel snel een probleem vormen en kan je rustig weg warpen als je te laag komt.

Ik vlieg zelf meestal in gangs, targets gaan daarmee redelijk snel down waardoor je rustig even weg kan warpen voor de sentry nadat het target gekilled is. Ik kan me voorstellen dat 1vs1 wat lastiger gaat worden aangezien het neer komt op 2vs1 in jouw nadeel.

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoe kan je als Amarr en met een Amarr ship deftig explosive en kinetic dmg doen, als een missie en de tegenstand aldaar dit vereist? Ammo (multifrequency, radio, gamma) lijkt enkel EM en Therm te zijn. Vlieg nu Omen en wil Harbinger gaan gebruiken in lvl 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
dat kan niet. Lasers doen alleen EM en Therm damage. Missile boten worden daardoor meer gebruikt in missies. Omdat je het type damage kan kiezen door andere type missiles in je launchers te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik dacht eventueel aan drones om dit gebrek op te vangen. Toch wel jammer dat andere rassen dit wel kunnen, dat switchen met ammo.

http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Harbinger

Andere suggesties? Niet meteen zin om volledig te gaan crosstrainen. Zie ook dat die Harbinger geen launcher hardpoints heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 27-08-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellion
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 13:16
wat misschien makkelijker voor je is Hurtebise is van region te wisselen. Als je in Amarr missions gaat doen dan is het 99% van de missions EM, Therm shoot en resist. waardoor je je harbringer kan houden en zo kan doorgroeien.

[ Voor 3% gewijzigd door Hellion op 27-08-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Hurtebise schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:17:
Ik dacht eventueel aan drones om dit gebrek op te vangen. Toch wel jammer dat andere rassen dit wel kunnen, dat switchen met ammo.

http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Harbinger

Andere suggesties? Niet meteen zin om volledig te gaan crosstrainen. Zie ook dat die Harbinger geen launcher hardpoints heeft.
Drones kunnen het wel opvangen maar dit is alleen voor Gallente interessant. Die werken veel met drones.
Verder is het niet ras specifiek. Ammar heeft ook missile boten. Caldari heeft voornamelijk missile boten maar ook hybrid guns.
Wapensystemen krijgen dus per ras wel voorkeur maar het is niet zo dat je beperkt bent. Je kunt je namelijk allemaal trainen in deze wapen systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hellion schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:25:
wat misschien makkelijker voor je is Hurtebise is van region te wisselen. Als je in Amarr missions gaat doen dan is het 99% van de missions EM, Therm shoot en resist. waardoor je je harbringer kan houden en zo kan doorgroeien.
Minder evident. Wil standing opbouwen met Minmatar (jaja als Amarr zijnde), en specifiek voor npc corp in Minmatar space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellion
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 13:16
Hurtebise schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:31:
[...]

Minder evident. Wil standing opbouwen met Minmatar (jaja als Amarr zijnde), en specifiek voor npc corp in Minmatar space.
Als het eenmalig standing is zou je moeten doorbijten. Wil je een NPC Corp farmen voor items ofzo dan zou ik toch crosstraining, drake, raven zijn goed of als je ISK en tijd genoeg hebt door naar een Machariel (welke gallente en minmatar nodig heeft)

Ik zit op het moment in Amarr space als Minmatar zijnde, lang genoeg spelen en je komt overal wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:31:
[...]

wat is de reden dat je standing wil opbouwen bij minmatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 17:12
Core Complexion... data cores... iets in die richting wss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:57:
[...]

wat is de reden dat je standing wil opbouwen bij minmatar?
Refining (+ tax), jc op termijn in het gebied waar ik missies draai en aan mijnen doe. Ach, ik denk over te gaan schakelen op minmatar schepen. Corp is er actief en vraagt een goede minmatar standing, dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Hurtebise op 27-08-2012 13:29 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 46 Laatste