Whole lot of stars ***
Verwijderd
hoeft niet perse een myrmidon kan ook absurd goed tanken mogelijk zelfs beter dan een drake...
Whole lot of stars ***
Verwijderd
het feit dat je lvl 4`s kan doen met een drake slaat natuurlijk nergens op er is geen enkele ander T1 battlecruiser die dat kan.Rudios schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:34:
Wat is er dan zo OP aan? Vraag het me af, ik speel sinds jaren weer EVE.
dat ding heeft een insane tank + zeer degelijke damage en je hebt er weinig skills voor nodig ding is niet voor niks zo mega populair
jawel, zover ik weet wordt het:
- 5% resists per level
- 5% kinetic damage per level
+ 5% RoF bonus
+ 5% missile velocity
dus 12% meer damage voor kinetic en 33% voor overige damage. de grap is dat de nerf voornamelijk een pve nerf betreft.
Verwijderd
i stand correctedCardinal schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:58:
[...]
- 5% resists per level
+ 5% RoF bonus
+ 5% missile velocity
dus 12% meer damage voor kinetic en 33% voor overige damage. de grap is dat de nerf voornamelijk een pve nerf betreft.
Wel fijn om niet heel de tijd met alleen maar scourge te schieten maar dan ook andere missiles kan gebruiken.
[ Voor 25% gewijzigd door MacrosSimga op 16-05-2012 08:26 ]
Resists mogen zeker omlaag, maar als ze hun kinetic damage bonus verliezen, dan kunnen ze helemaal geen DPS meer outputten.
I'll do what I can, but expect very little.
Het word dan gewoon buiten de range vliegen en dan gewoon snipen voor pve. Zal dan ook handig zijn om een afterburner te fitten, duurt het net allemaal iets langer maar hetzelfde resultaat....4bit schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:44:
Ik vind persoonlijk de drake toch ook niet OP. Hurricane en dergelijke zijn even goede fits mee te maken. Zelfs beter vind ik, wat minder tank, maar wel meer DPS, waardoor de cane in mijn ogen een betere balans heeft. Met te veel tank ben je toch niet veel. 2 Drakes tegen elkaar is zoals 2 schildpadden de liefde zien te bedrijven.
Resists mogen zeker omlaag, maar als ze hun kinetic damage bonus verliezen, dan kunnen ze helemaal geen DPS meer outputten.
Dus in een lvl 3 kijk ik nu naar misschien 50% shields in plaats van 80%?Cardinal schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:58:
[...]
- 5% resists per level
+ 5% RoF bonus
+ 5% missile velocity
Krijg wel meer range, en schiet nog snellen.... Dus PvP wordt gewoon nog makkelijker, of zie ik dat nu verkeerd?
Als ik missies wil gaan pompen vraag ik meestal toch hulp van een paar maten... iedereen een lvl 3 accpeteren en vliegen maar... dan is het alleen maar handiger dat je nog sneller schiet, dan gaan de missies nog snellerDheeradjS schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:13:
[...]
Dus in een lvl 3 kijk ik nu naar misschien 50% shields in plaats van 80%?
Krijg wel meer range, en schiet nog snellen.... Dus PvP wordt gewoon nog makkelijker, of zie ik dat nu verkeerd?
lvl 4 pak ik toch liever een BS voor...
neuh, eerder 60%, Zo hard gaat het echt niet.DheeradjS schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:13:
[...]
Dus in een lvl 3 kijk ik nu naar misschien 50% shields in plaats van 80%?
word steeds over elkaar berekend he! (weet niet wat als eerste gaat though).
als de base resist 50% is, en daar 25% van BC lvl 5 overheen gaat, zit je dus op 62,50. daar weer je hardners overheen etc.
dus hoe hoger je komt hoe minder hard het gaat.
zie zelf ook niet echt het nu om de drake te nerfen. Ding is gewoon eng goed te bricktanken, maar echt dps moet je niet van dat ding verwachten. prima toch?
Battle.net Spud#2543
Dus ik dacht ik warp wel in met mijn harbinger. + de incoming dps van de rats gaat die zeker.
bij het inwarpen was die al gedaan met de plex en had terug full shield. Toch maar geprobeerd en ik ging erdoor als niets. ik had zelf nog +60% van mijn armor over
Dus zo overdreven overpowered is die drake toch niet volgens mij.
zit je ook wel direct op zen laagste resists heStampertjen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:53:
Je leest overal dat de drake zo een enorm tank heeft. maar paar weken geleden zag ik een drake in ons homesysteem een complex doen.
Dus ik dacht ik warp wel in met mijn harbinger. + de incoming dps van de rats gaat die zeker.
bij het inwarpen was die al gedaan met de plex en had terug full shield. Toch maar geprobeerd en ik ging erdoor als niets. ik had zelf nog +60% van mijn armor over
Dus zo overdreven overpowered is die drake toch niet volgens mij.
Je haalt zonder echt veel moeite te doen een buffer tank van 60K ehp. wat natuurlijk best ziek is voor een bootje wat je met 2 weken kan vliegen.
En hij had dus een passive regen tank (2xLSE, 2keer shield recharge, 2 keer invulfield, lows met BCU's en shield power relay en shield regen rigs).
die heeft een regen van iets van 110 dps. (alles uit me hoofd btw, pin me er niet op vast
Ideaal "verstand op 0 bootje"
Battle.net Spud#2543
Effective HP: 86.449 (Eve: 29.244)
Tank Ability: 632,91 DPS
Damage Profile - Gallente Federation (EM: 2,30%, Ex: 0,00%, Ki: 43,83%, Th: 53,87%)
Shield Resists - EM: 25,00%, Ex: 62,50%, Ki: 79,75%, Th: 84,00%
Armor Resists - EM: 50,00%, Ex: 10,00%, Ki: 25,00%, Th: 45,00%
Capacitor (Stable at 52,99%)
Volley Damage: 1.841,23
DPS: 546,55
Dit, is jammer genoeg de waarheid

[ Voor 12% gewijzigd door DheeradjS op 16-05-2012 13:57 ]
zo herkenbaarDheeradjS schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:57:
http://g4mer.net/di-YT0X.jpg
Dit, is jammer genoeg de waarheid
vooral als je passive modules gebruikt op een caldari ship.
Verwijderd
/me spuugt op AmarrDheeradjS schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:18:
Moet echt wennen nu ik een Amar alt heb gemaakt.... Maar heb er totaal geen spijt van, is een stuk leuker dan stil hangen en misiles lanceren...
Verwijderd
ja maar dat is dan ook het grote probleem dat schild is nogal sterkMacrosSimga schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:21:
Is natuurlijk deels waar maar alles onder het schild van Caldari schpen is ook zo snel kapot te maken dat zodra je door je shield heen bent in principe dood bent...
Dat is geen probleem, dat is een uitdaging. Voor jou dan. Voor mij is het verrekte handig.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:22:
[...]
ja maar dat is dan ook het grote probleem dat schild is nogal sterk

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
-Extrinsic Damage Amplifier I & II - Low slot. A damage amplifier module for drones.
-Small/Medium/Large/X-Large Ancillary Shield Booster I. Mid slot. A shield booster that gives a good boost, but has a very high capacitor need. Can use Cap Boosters as charge to negate the severe capacitor need. Only tech I version for now.
-MagSheath Target Breaker I Mid slot. A module that has a chance of breaking the lock of ships targeting you, the chance increases the more ships target you at one time. Also breaks your locks. Reduces scan resolution significantly as a downside. Only one can be fitted at a time and the can not be fitted to capital ships.
-Small/Medium/Large Overclocking Processor Unit I & II - A rig that increases the CPU output of your ship, at a cost of reduced shield recharge rate.
-Light & Medium Web Drones Light and medium versions of stasis webifying drones.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Rudios op 19-05-2012 13:04 ]
Whole lot of stars ***
Die vind ik een beetje vreemd, waarom wel een extra shield booster mod en geen armor versie?johnny.xxx schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:36:
-Small/Medium/Large/X-Large Ancillary Shield Booster I. Mid slot. A shield booster that gives a good boost, but has a very high capacitor need. Can use Cap Boosters as charge to negate the severe capacitor need. Only tech I version for now.
Je kan al veel meer shields boosten dan dat je met een armor repper kan doen en dat kost ook al meer cap.
Ik had het veel logischer gevonden als dit een armor repper zou zijn eerlijk gezegd.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
daar heb je wel een puntStarLite schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:19:
[...]
Die vind ik een beetje vreemd, waarom wel een extra shield booster mod en geen armor versie?
Je kan al veel meer shields boosten dan dat je met een armor repper kan doen en dat kost ook al meer cap.
Ik had het veel logischer gevonden als dit een armor repper zou zijn eerlijk gezegd.
Tevens missiles zijn awesome!!!11one1one!!1
Verwijderd
Armor tankers krijgen die adaptive hardener al. En dat is een geweldig ding zeg!StarLite schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:19:
[...]
Die vind ik een beetje vreemd, waarom wel een extra shield booster mod en geen armor versie?
Sorki#2242
Ben aan het werk, hoelang is de officiele downtime? Ik hoop vanavond toch wel even in te kunnen loggen zonder al teveel problemen. Kep vrijdag maar vrij genomen, voornamelijk omdat ik dan een lang weekend heb maar zeker ook om eens te kijken of FW wat voor me is!
EDIT: Lees zojuist het volgende via google translate (stupid proxy, dont block my gaming needs
Zodoende kan ik vanavond denk wel aan de bak, heb der vertrouwen in!quote: CCPEVE Online: Inferno to be deployed on Tuesday, May 22nd
EVE Online: Inferno is scheduled for deployment during an extended downtime on Tuesday, May 22nd. EVE Online: Inferno is scheduled for deployment during an extended downtime on Tuesday, May 22nd. The deployment downtime will begin at 09:00 UTC and is scheduled until 12:30 UTC. The deployment downtime will begin at 9:00 UTC and is scheduled until 12:30 UTC. No website downtime is scheduled. No website downtime is scheduled.
[ Voor 45% gewijzigd door Ubilosis op 22-05-2012 14:26 ]
Sorki#2242
In before my editSorki schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:26:
EVE Online: Inferno is scheduled for deployment during an extended downtime on Tuesday, May 22nd. The deployment downtime will begin at 09:00 UTC and is scheduled until 12:30 UTC.
[ Voor 0% gewijzigd door Ubilosis op 22-05-2012 14:27 . Reden: Spelvaudt ]
Verwijderd
And to think they once said that computers would take away jobs.
Dat was toch 1 van de dingen die ze in deze "expansion" zouden invoeren ?
[ Voor 34% gewijzigd door Hurtebise op 22-05-2012 17:12 ]
Dat kan al jaren bij http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Data_Center_AgentsDaisai schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:23:
Zat een beetje te kijken naar die patch notes, maar kon nergens iets vinden over dat je security status kon krijgen voor pirate tags.
Dat was toch 1 van de dingen die ze in deze "expansion" zouden invoeren ?
Dat is standing, ik heb het over security status.IJzerlijm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:25:
[...]
Dat kan al jaren bij http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Data_Center_Agents
Tot nu toe ( als het veranderd is ) kon dat alleen maar in belts.
Verwijderd
nee hoor rats in missies en anomalies als ook de combat (scan) sites geven gewoon sec status. zelfs in incursions krijg je sec statusDaisai schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:45:
[...]
Dat is standing, ik heb het over security status.
Tot nu toe ( als het veranderd is ) kon dat alleen maar in belts.
Missions alleen bepaalde.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:13:
[...]
nee hoor rats in missies en anomalies als ook de combat (scan) sites geven gewoon sec status. zelfs in incursions krijg je sec status
Maar ik had het over tags voor sec. status.
wat wil je gaan doen?Hurtebise schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:40:
Logistics net op 5 gebracht. Welke skills kan ik nu best trainen?
als je logistics wil gaan vliegen zou ik de remote armor/shield rep skills naar 5 gooien en energy emissions systems ook. Alle skills zijn leuke opstapjes voor een (triage) carrier.
Wat meer info over wat je wil gaan doen/vliegen is wel handig, want blijft voor mij nu puur gissen
Battle.net Spud#2543
Energy Emission alreeds op 4.
Remote Armor alreeds op 4. Remote Shield rep dient nog te worden opgestart.
[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 24-05-2012 13:57 ]
nogmaals de vraag, wat wil je doen in EVE?Hurtebise schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:56:
Welke opties zijn er dan? Shield/Armor Rep?
Energy Emission alreeds op 4.
Remote Armor alreeds op 4. Remote Shield rep dient nog te worden opgestart.
Als je echt logistics wil gaan vliegen zou ik wel de armor en/of shields repair skills tot 5 trainen en soweiso energy emission naar 5.
Lvl 4 werkt wel, maar is lastiger cap stable te houden (als in, je hebt echt een cap chain nodig)
Battle.net Spud#2543
En vergeet Energy Management, Energy Grid Upgrades niet. En naar mijn mening; alles onder Navigation hoog trainen. Sowieso voor Scimi en Guardian.TepelStreeltje schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:36:
[...]
nogmaals de vraag, wat wil je doen in EVE?
Als je echt logistics wil gaan vliegen zou ik wel de armor en/of shields repair skills tot 5 trainen en soweiso energy emission naar 5.
Lvl 4 werkt wel, maar is lastiger cap stable te houden (als in, je hebt echt een cap chain nodig)
Bijkans zijn 5 T2 armor rep drones ook gelijk aan 1 grote repper. Just sayin'.
Kunnen die drones jezelf targetten en reppen? Zou weer een hoop mods schelen.Sgreehder schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:32:
[...]
En vergeet Energy Management, Energy Grid Upgrades niet. En naar mijn mening; alles onder Navigation hoog trainen. Sowieso voor Scimi en Guardian.
Bijkans zijn 5 T2 armor rep drones ook gelijk aan 1 grote repper. Just sayin'.
Hoe zit dat met aggro? Worden die door npc rats snel in het vizier genomen?
Je kunt jezelf niet locken - en dus kun je je (logi) drones ook niet op jezelf laten reppen.Hurtebise schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 05:47:
Kunnen die drones jezelf targetten en reppen? Zou weer een hoop mods schelen.
Hoe zit dat met aggro? Worden die door npc rats snel in het vizier genomen?
Logi drones worden net als gewone drones door NPC ratjes gelocked. Dus let op de agro.
PSN ID: MrMichel_75
Whoho! Jammer dat ik net weekje weg moet ><
Sorki#2242
Verwijderd

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Verwijderd
wordt lastig haha mn mining skills zijn zwaar kut das ook niet waar ik de orca voor ga gebruikenGamemasterByte schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:47:
Orca's worden in jita verkocht met ongeveer 4% markup. Ik betwijfel het of je veel goedkopere kunt vinden, tenzij je een mining corp kunt vinden die werken met het motto "I mined it, so it's is free"
Ik weet dat er veel te doen is in eve maar ik ben het gevoel echt een beetje kwijt.
Shit happens. In mijn corp meerdere mensen die er even tussenuit zijn gegaan om enkele maanden (soms jaren) later toch weer terug te komen.Peekster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:15:
Ik heb mn account maar op inactief laten gaan. Weet echt niet meer wat ik moet doen. Heb gemined, mission running, incursions, WH's. Heb eigenlijk alleen het PVP-en nooit leuk gevonden en dat zal ook niet komen.
Ik weet dat er veel te doen is in eve maar ik ben het gevoel echt een beetje kwijt.
Als het goed is wel, maar ben nu in war. Dus minen doe ik nog steeds nietHurtebise schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:56:
Hulkaggedon al afgelopen?
* Peekster zwaait naar een corpieopblaashaas schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:24:
[...]
Als het goed is wel, maar ben nu in war. Dus minen doe ik nog steeds niet
https://twitter.com/TheMittani/status/207526045807677440Hurtebise schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:56:
Hulkaggedon al afgelopen?
I am not satisfied with just one month of #hulkageddon. GSF exhumer gank payouts will continue - indefinitely. #tweetfleet #eveonline
I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.
Verwijderd
Ik speel nog niet zo heel lang Eve en zit nog in me Trial, loopt nog een weekje.
En ik heb nu met missies dat als ik een missie voltooid heb dat ik dan meteen een nieuwe aangeboden krijg (offer). En als ik dan deze te lang open laat staan (lees, een dag) dat ze dan beginnen te zeuren dat ik niet snel genoeg reageer. En dan kan ik geen missies meer bij die agent doen.
Dus mijn vraag is hoe ik dit kan voorkomen. (ik heb de missie dus nog niet geaccepteerd). En na hoeveel tijd ik weer een missie bij die agent kan doen.
Alvast bedankt.
Denk er wel aan dat je na een missie te declinen, 4 uur moet wachten voordat je weer eens declined. (het kan wel, maar veel standing loss).
Verder maakt het niet uit dat ze zeuren, na een week (meen toch dat het een week is) gaat de missie vanzelf weg. Zelfde effect als declinen behalve dat die 4 uur volgensmij niet telt.
Ook kun je de missie extern completen. Tenminste als je geen dingen moet afleveren ofzo. Je krijgt dan pas weer een nieuwe als je weer naar die agent toe gaat.
Je kunt ook de missie later nog accepteren, maakt dus niet uit als je even laat staan. Maar als het een missie is die je niet wil doen, dan gewoon declinen.
Da's mooi klote dan. Probleem is namelijk dat zelfs een getankte hulk nog makkelijk te ganken is met 2 dessies.
*zwaait naar peek*
Verwijderd
Als je die missie later wil doen moet je niet accepten.
Als de missie verloopt ( het aanbod dat je nog niet geaccepteerd had dus ) heb je geen standing verlies.
Aanbiedingen van missies kan je via je journal ( of in station ) terug vinden en rechts op klikken en kiezen voor "Start Conversation".
Probleem opgelost denk ik?
Als het tutorial missions betreft verlopen ze overigens nooit. Die kun je ten alle tijden via de help functie weer aanroepen.
[ Voor 14% gewijzigd door Peekster op 30-05-2012 11:29 ]
Of was het nou dat accepted missies een week bleven staan? Kan me herrineren dat ik angel extravaganza's altijd farmde door de laatste enemy niet af te schieten.
Verwijderd
Start Conversation had geen effect, kreeg op dat moment geen missie meer van haar. Alleen het berichtje dat ze teleurgesteld was dat ik haar zo lang had laten wachten.
Newsflash... hulks ganken zal altijd door gaan.opblaashaas schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:18:
[...]
Da's mooi klote dan. Probleem is namelijk dat zelfs een getankte hulk nog makkelijk te ganken is met 2 dessies.
*zwaait naar peek*
Zelfs zonder hulkageddon, ook al zullen er meer mensen actief zijn tijdens een hulkageddon.
En het zal door gaan tot CCP de mechanics rond suicide ganken veranderd/fixed.
Sorry dat ik het zeg maar: http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Missions_guideVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:44:
De missie waar ik het in dit geval over had, was me aangeboden op zondag 27 mei, maandag 28 mei had ik een bericht dat het haar te lang duurde en dinsdag 29 mei logde ik weer in.
Start Conversation had geen effect, kreeg op dat moment geen missie meer van haar. Alleen het berichtje dat ze teleurgesteld was dat ik haar zo lang had laten wachten.
Wat je zegt klopt dus gewoon niet.All mission offers expire 7 days after they have been offered. Missions expire 7 days after the offer has been accepted. Refer to your NeoCom journal to double check missions' expiration deadlines. Expired mission offers don't count against you in any way; however, an accepted mission must be completed. If you accept a mission and let it expire, or report back to your agent that you failed to complete it, then you will suffer a standing loss.
Verwijderd
Ik weet 100% zeker dat ik zondag 27 mei online was, dat ik een missie aangeboden kreeg en ik wist dat ik er geen tijd voor had. Dus niet geaccepteerd, kwam de volgende keer wel weer.
Dinsdag logde ik weer in. Zag ik een berichtje van 28 mei met dus het bericht dat die offerd missie ingetrokken was omdat het te lang duurde.
Edit:
Ik weet ook heel zeker dat het bijv niet een andere agent was. Ik speel dus nog niet zo lang en was alleen nog maar bezig geweest met de military missies. Welke ik nu dus niet meer kan doen... (voor zo lang het duurt).
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 12:45 ]
Verwijderd
Op die manier gaan ze behoorlijk wat mining-accounts suspended zien, denk ik dan.

[ Voor 15% gewijzigd door Hurtebise op 30-05-2012 14:36 ]
Mjah, zichzelf hebben ze er niet mee. genoeg miners in Nullsec. kan daar genoeg spul gebouwd worden zodat ze zelf iig niet zonder spullen komen te zitten.Hurtebise schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:35:
Over Hulkaggedon en TheMittani: Nou, ik snap er echt de lol niet meer van. Da's Goon die gewoon EVE en de hele economie op de schop neemt. Zoals hierboven aangehaald, zijn er zat mensen in EVE die gewoon pve spelen.
Op die manier gaan ze behoorlijk wat mining-accounts suspended zien, denk ik dan.
Voor WH dwellers (zoals ik) word het wat duurder om spul te kopen, maar goed, je kan erg snel rijk worden in een WH, dus boeit het ook niet echt.
Maar de rest van de EVE spelers gaan het wat lastiger krijgen... de PVE'ers in empire moeten langer missies doen om hun nieuwe goodies te verkrijgen.
Heb al grappend tegen mijn (WH) alliance gezegt dat we maares mining ops moeten gaan doen ;P
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Ik heb het thuis nog nagekeken, kon er alleen niks over terug vinden. Kon wel terug vinden dat ik zondag 27 mei en dinsdag 29 mei heb ingelogd.Peekster schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:46:
Hoe het ook gebeurd is. Via de link vind je hoe het hoort te gaan. Ik zou, als ik jou was, het toch even goed nakijken. En als je er 100% zeker van bent, petitie maken.
Dus een petitie gestuurd en het is aangepast. Kan nu weer gewoon de missie waar ik geblevn was weer starten.
Ik betwijfel het, echter heb ik momenteel ook geen reden om in een Hulk rond te vliegen. Dankzij de laatste patch doet een hulk nog wel steeds 22% meer dan een Covetor, maar een Covetor kost op dit moment 20% van de waarde van een Hulk.Daisai schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:23:
Als er behoorlijk wat mining accounts weg gaan door dit suicide gegank dan zal CCP ook wel even gaan nadenken om hier wat aan te doen.
Dat betekend dat een Covetor in mijn perceptie een stuk interessanter is geworden. Zeker omdat Goons de kills van Exhumers bekostigen, ze hebben niets gezegd over barges.. of gaan we toch weer terug naar Rokh mining
[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 31-05-2012 10:41 ]
Dat is denk ik beetje het probleem voor CCP nu.
Die miners blijven toch wel. Kijk over een paar maanden maar of al die lui die '-5 accounts, bye bye CCP' posten er nog zijn en iedereen is gewoon nog online zonder dat er karakters verkocht zijn.Daisai schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:23:
Als er behoorlijk wat mining accounts weg gaan door dit suicide gegank dan zal CCP ook wel even gaan nadenken om hier wat aan te doen.
Sowieso verscheep ik mijn ores / minerals nooit naar Jita... de kans om daar afgeschoten te worden is mij te hoog. plus dat ik het voor iets meer kan verkopen buiten Jita... duurt miss net wat langer maarja dat boeit mij dan ook niet.
Gelukkig hebben wij een Rorq in onze WH zitten, dus alles kan gecompressed worden. Refinen doe ik zelf (zonder lossesMacrosSimga schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:53:
Mijn doel nu is gewoon zorgen dat ik in een wh blijf zonder afgeschoten te worden en daar lkker ga minen en die shit dan weer naar highsec verschepen wanneer mogelijk. Dan is het ook wel handig als de wh een beetje bewoont is met corp (alliance?) zodat je er safe kan minen.
Sowieso verscheep ik mijn ores / minerals nooit naar Jita... de kans om daar afgeschoten te worden is mij te hoog. plus dat ik het voor iets meer kan verkopen buiten Jita... duurt miss net wat langer maarja dat boeit mij dan ook niet.
Ik verkoop het altijd bij de dichtstbijzijnde tradehub, geen zin om empire door te vliegen in een Orca
Maar safe minen in een WH zou ik het niet noemen, je kan altijd besprongen worden en je bent zo gepopped. altijd Dscan in de gaten houden en kijken of er nieuwe sigs verschijnen!
Heeft me keer Domi gekost toen ik gas cloud van NPC's aant clearen was. Lesson learned the hard way
Battle.net Spud#2543
Dat is dus nu ook het geval in empire, waar d-scan nutteloos is als je in een belt hangt. Als de schepen binnenkomen ben je al te laat.TepelStreeltje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:57:
[...]
Maar safe minen in een WH zou ik het niet noemen, je kan altijd besprongen worden en je bent zo gepopped.
[ Voor 5% gewijzigd door MacrosSimga op 31-05-2012 14:50 ]
Die is nu gepopt dus kan lekker goedkoop datacores inkopen. Eerdaags maar eens de eerste Sabre's opleveren
EVE Weekend Offer - Over 50% off new accounts!
reported by CCP Guard | 2012-06-01T00:00:00Z
This weekend only we are offering a massive summer discount on new accounts! Start a new account this weekend and get the first month for 9.95 Dollars/Euros and 5.99 GBP for UK residents.
If you have friends interested in the best sci-fi game ever, or if you need a second account to help you get that space empire rolling, this is your chance!
het zal natuurlijk niet gelden voor bestaande accountsHurtebise schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:22:
Oplossing voor suspended accounts, is natuurlijk deze actie: http://community.eveonlin...sTitle=eve-weekend-offer/
[...]
neuh, maar je kan wel altje bouwen en die door verkopen. of scan alt van maken. of trade alt. of mining alt. of refining. of labrat. of... etcdefusion schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:50:
[...]
het zal natuurlijk niet gelden voor bestaande accounts
heb nu zelf 4 accounts, 1 combat main, 1 support alt (mining/refining/salvaging/hacking/blablabla/EW). 1 scanning/PI alt/trade/orca. en nog een combat alt, weet nog niet echt wat ik er mee ga doen, wss trainen tot hij nuttig is voor PI/scanning en dan op mijn account er bij zetten
Battle.net Spud#2543