ziet er goed uit hoef alleen hardeners te wisselen daar ik meer met angels worstel
en omini directional T2 versies daar ik die kan gebruiken
Mijn ishtarfit (epic arc runner, alle l4's easy):
rigs: cdf purgers
lows: shield power relays (meta4's met rails, anders t2) + pdsII
mids: 2 LSEII, 2 shield amps (domination (al heb ik een c-type voor em in voorkomende gevallen), een meta4ab
hi: 3x neutronblasterII of 3x 250mm railsII + 2x utility (meestal t1+t2 auto targeting system voor extra targets).
550 of 600 dps met ogres, 120dps permatank voor resists en perma speedtank. Lock, load, shoot, go afk and make tea, next room.
rigs: cdf purgers
lows: shield power relays (meta4's met rails, anders t2) + pdsII
mids: 2 LSEII, 2 shield amps (domination (al heb ik een c-type voor em in voorkomende gevallen), een meta4ab
hi: 3x neutronblasterII of 3x 250mm railsII + 2x utility (meestal t1+t2 auto targeting system voor extra targets).
550 of 600 dps met ogres, 120dps permatank voor resists en perma speedtank. Lock, load, shoot, go afk and make tea, next room.
Verwijderd
Als er nog iemand op zoek is naar een 0.5-sec mining en industry corp, laat het me even weten! Zijn pas uitgebreid naar nullsec, maar om alles staande te houden hebben we ook volk nodig die in Empire blijft minen etc..
Convo me ingame (naam: Eruthos) of join CV-I Public. Nu met Hulkageddon (oftewel Retards-dropping-smartbombs-everywhere) is het even rustig, maar een mooie tijd om aan de gang te komen =).
Convo me ingame (naam: Eruthos) of join CV-I Public. Nu met Hulkageddon (oftewel Retards-dropping-smartbombs-everywhere) is het even rustig, maar een mooie tijd om aan de gang te komen =).
http://www.eveskunk.com - iemand nog een api welke niet vermeld staat int lijstje?
Gisteren was het wel even spannend voor mijn industrial character
ik kwam vanuit onze wormhole naar een highsec locatie, bleek deze dus mooi ergens te liggen waaroor je gegarandeerd 5-6 nullsec jumps nodig had. 3-4 jumps net een warp scrambler ontweken, kom ik bij de laatste, heeft iemand een large scrambler op de gate gegooid.... oke... valt nog naar toe te burnen.
Ik ben bijna bij de afstand waarbij ik kan jumpen, komt er een cruiser naar de gate gewarped en begint mij gelijk te locken. Weet hij de helft van mijn shuttle eraf te blazen voordat ik door de gate weet te jumpen. \o/
Toen gelijk doorgesprongen, aangezien hij toch niet 1,2,3 naar de gate kon burnen
scheelde echt heel weinig.
/me is blij dat hij alsnog een shuttle had gekocht, in plaats van alleen met een capsule te vliegen
Ik ben bijna bij de afstand waarbij ik kan jumpen, komt er een cruiser naar de gate gewarped en begint mij gelijk te locken. Weet hij de helft van mijn shuttle eraf te blazen voordat ik door de gate weet te jumpen. \o/
Toen gelijk doorgesprongen, aangezien hij toch niet 1,2,3 naar de gate kon burnen
/me is blij dat hij alsnog een shuttle had gekocht, in plaats van alleen met een capsule te vliegen
heb je geluk... (en hoewel een mobile bubble voorkomt dat je kan warpen, is het normaliter eerder een bubble of een mobile bubble genaamd)
Large scramble, voor mij iig, is eerder een item welke je in je midpoints van een schip gooit... (met 24KM range)
Large scramble, voor mij iig, is eerder een item welke je in je midpoints van een schip gooit... (met 24KM range)
[ Voor 3% gewijzigd door Dutch2007 op 01-05-2012 16:17 ]
Ik verwacht ook dat ie zo'n jongen bedoelt
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik ben zelf voor een Gila gegaan.. is een leuker bootje dan een Ishtar voor PVE. Tankt meer dan een Domi en heeft 2x lagere sig radius dan een Domi.
Verwijderd
heb ik over nagedacht en kan hem ook vliegen.... hmmmmaniak schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:39:
Ik ben zelf voor een Gila gegaan.. is een leuker bootje dan een Ishtar voor PVE. Tankt meer dan een Domi en heeft 2x lagere sig radius dan een Domi.
Is er eigenlijk al duidelijk wat Dust 514 gaat doen voor de eve spelers?
Je kan Dust spelers inhuren om op een planeet te vechten, maar wat heb IK er aan als ik die gasten in huur??
Je kan Dust spelers inhuren om op een planeet te vechten, maar wat heb IK er aan als ik die gasten in huur??
Battle.net Spud#2543
sov conquest... zij het in 0.0 danwel faction warfare...
Dan kan je een planeet contesten. Eigenlijk alleen interesant voor grote corps.TepelStreeltje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:20:
Is er eigenlijk al duidelijk wat Dust 514 gaat doen voor de eve spelers?
Ik heb recent - na een stop van 2 jaar - EVE weer een beetje opgepakt. Mijn vraag is, zijn er nog leuke NL corpen? Of geeft het die niet meer?
[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 02-05-2012 12:11 ]
Whole lot of stars ***
ok, wat houd dat precies in??Arnlith schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:40:
[...]
Dan kan je een planeet contesten. Eigenlijk alleen interesant voor grote corps.
gaat het puur om sov?
Battle.net Spud#2543
Het wordt een onderdeel van SOV-warfare.
Mensen binnen Dust nemen dus contracts aan in het overnemen van een planeet. Als ik het goed heb begrepen, kun je Dust-spelers betrekken in je conquest en/of verdediging. EVE Online spelers kunnen weer betrokken worden door orbital bombardements.
Mensen binnen Dust nemen dus contracts aan in het overnemen van een planeet. Als ik het goed heb begrepen, kun je Dust-spelers betrekken in je conquest en/of verdediging. EVE Online spelers kunnen weer betrokken worden door orbital bombardements.
[ Voor 16% gewijzigd door nwagenaar op 02-05-2012 12:51 ]
En het leveren van tanks en dergelijke ook, toch?nwagenaar schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:46:
Het wordt een onderdeel van SOV-warfare. Als ik het goed heb begrepen, kun je Dust-spelers betrekken in je conquest en/of verdediging. EVE Online spelers kunnen weer betrokken worden door orbital bombardements.
Voor zover ik heb begrepen gaat dit niet verder dan de verkoop/productie van bepaalde materialen die ze in Dust kunnen gebruiken.Arnlith schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:47:
[...]
En het leveren van tanks en dergelijke ook, toch?
Er zijn nog wel NL corpsen zoalsRudios schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:11:
Ik heb recent - na een stop van 2 jaar - EVE weer een beetje opgepakt. Mijn vraag is, zijn er nog leuke NL corpen? Of geeft het die niet meer?
- Rapalje (PVP)
- Nedclan (PVP)
- V3spa (PVE)
maar hier zitten ook veel Nederlanders in Engelse corps zoals Jovian Legacy (PVP/PVE). Dus waar je de voorkeur aan geeft. (en ik ben ongetwijfeld corpsen vergeten)
Dank Cardinal, ik ga dit even bekijken.
Whole lot of stars ***
Jovian Legacy, zit ook voornamelijk tegenwoordig in WH's en ze zoeken nog extra mensen!
Zit er nog steeds niet in haha
Al een idee wanneer we onze stuff mogelijk kunnen moven naar de WH?
Edit: WH = wormhole(s)
[ Voor 4% gewijzigd door MacrosSimga op 02-05-2012 16:09 ]
Sorry, maar wat is WH's ook alweer? Ben er alweer een tijdje uit en m'n hersenpannetje kraakt wat betreft good old afkortingen in nullsec
Whole lot of stars ***
Ah oke, Wormholes, dat was ook nieuw voor mij toen ik voor het eerst weer inlogde. Thanks
Whole lot of stars ***
Wormholes. Waar je dit soort fleets naar de getver kan schieten 
http://exhale.eve-kill.ne...l_related&kll_id=13256027
Wij waren de hole aant rollen opzoek naar Pew, en krijgen van de scout dit door.
Hadden geen probes out en nergens scouts oid. kortom VOL derop en rellen
gelukkig op alles kunnen whoren (ik zat in de phobos)
erg vet
Wij waren de hole aant rollen opzoek naar Pew, en krijgen van de scout dit door.
erg vet
Battle.net Spud#2543
18vs6 , niet echt een prestatie.TepelStreeltje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:56:
erg vet
boeiend? Hadden ze maar beter op moeten letten. ze lette niet op Dscan en hadden ook geen probes out om te kijken naar nieuwe sigs. Als je dan met een vloot van 8B aant plexxen bent vraag je er om.
Battle.net Spud#2543
Niet alleen EVE PvP. Ik kom net uit een spelletje league of legends waar hetzelfde principe geldt. Er schijnt een bekende chinees te zijn die er ook over geschreven heeft. Alsof oorlogsvoering een kunst is. En dan hebben we prins en niccolo nog.
Je kan gewelddadig conflict op twee manieren zien. Een middel op zichzelf (heroisch tweegevecht) met normen en waarden. Of een manier om de ander te verwijderen (zodat jij de moon kan minen / ihub kan ophangen) dan wel zijn spulletjes te pakken (officerloot).
Ik zou het liefst alleen pvpen in eve als ikzelf het slagveld kan kiezen. En eerst strategisch, maar later ook tactisch is het mijn intentie eventuele gevechten zo oneerlijk mogelijk voor de ander te maken. Des te groter de winst voor mij.
Ikzelf ben ervan overtuigd dat elkaar afmaken om het afmaken een piswedstrijdje is. En ik heb genoeg zelfvertrouwen om daar niet afhankelijk van te hoeven zijn.
tl;dr:
kan I has jur stuf? /heerlijke traantjes.
Je kan gewelddadig conflict op twee manieren zien. Een middel op zichzelf (heroisch tweegevecht) met normen en waarden. Of een manier om de ander te verwijderen (zodat jij de moon kan minen / ihub kan ophangen) dan wel zijn spulletjes te pakken (officerloot).
Ik zou het liefst alleen pvpen in eve als ikzelf het slagveld kan kiezen. En eerst strategisch, maar later ook tactisch is het mijn intentie eventuele gevechten zo oneerlijk mogelijk voor de ander te maken. Des te groter de winst voor mij.
Ikzelf ben ervan overtuigd dat elkaar afmaken om het afmaken een piswedstrijdje is. En ik heb genoeg zelfvertrouwen om daar niet afhankelijk van te hoeven zijn.
tl;dr:
Ik zou graag je linkje willen bekijken, maar ik zit nu te 'werken'TepelStreeltje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 23:56:
erg vet
/me moet zometeen langs een klant die niet meer kan inloggen, maar nu de telefoon niet beantwoord
Verwijderd
Alliance Tournament time

Dat wordt weer twee maanden hard aan de bak op sisi voor ondergetekende. Maar eens zien of we het dit jaar net zo goed kunnen doen als afgelopen jaar.

Dat wordt weer twee maanden hard aan de bak op sisi voor ondergetekende. Maar eens zien of we het dit jaar net zo goed kunnen doen als afgelopen jaar.
nice devblog over UI change: http://community.eveonlin...log.asp?a=blog&nbid=28637
Waar zie jij traantjes ?wheez50 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 03:04:
Niet alleen EVE PvP. Ik kom net uit een spelletje league of legends waar hetzelfde principe geldt. Er schijnt een bekende chinees te zijn die er ook over geschreven heeft. Alsof oorlogsvoering een kunst is. En dan hebben we prins en niccolo nog.
tl;dr:
Maar als je wil pvp waar je zelf het slagveld kan kiezen dan moet je misschien een keer een andere mmo proberen of misschien een ander spel.
Bijvoorbeeld WoW arena/bg of starcraft 2.
Er is een reden waarom miljoenen mensen dat op een hoog niveau spelen in toernooien en dat een spel als eve alleen maar nep toernooien kan maken voor de hoge skillpunten spelers.
1 - daar.Daisai schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 14:20:
[...]
Waar zie jij traantjes ?
Maar als je wil pvp waar je zelf het slagveld kan kiezen dan moet je misschien een keer een andere mmo proberen of misschien een ander spel.
Bijvoorbeeld WoW arena/bg of starcraft 2.
Er is een reden waarom miljoenen mensen dat op een hoog niveau spelen in toernooien en dat een spel als eve alleen maar nep toernooien kan maken voor de hoge skillpunten spelers.
2 - juist wow en sc wordt het slagveld van tevoren bepaald. In eve is bepaling van slagveld onderdeel van het gevecht.
3 - klopt.
In EVE vecht je omdat je het leuk vindt of om er iets mee te verkrijgen. In alle andere genoemde opties krijg je dat van de maker van het spel. In EVE ben je afhankelijk van de ander. Een killmail is minder waard dan een kill in een van de andere genoemde/beoogde spellen. Sterker nog: ik durf te beweren dat in ieder ander genoemde spel een kill veel makkelijker is. Dus heb je makkelijker kills die ook nog eens meer dan niets waard zijn.
Een kill in eve is waard wat je er zelf van maakt. In wow zou dat al snel griefen zijn
SCII, WoW bg/arena en LoL hebben allen geen persistentie. In EVE *juist* wel. Dat betekent ook dat klassiekere oorlogsfilosofie meer van toepassing is. En daarom verwees ik naar de klassiekers. Wat je totaal genegeerd hebt. En dat zegt mij weer genoeg

(edit: in wow+lol krijg je trouwens ook iets als je verliest. Relatief vrij veel zelfs...)
Ghe, hebben wij gisteren mensen geganked toen ze stom bezig waren, word ik net gejumped terwijl ik niet aan het opletten ben.
Men Domi kwijt (brick tanked, niet veel waard).
Nu zooitje hostiles in onze system
Men Domi kwijt (brick tanked, niet veel waard).
Nu zooitje hostiles in onze system
Battle.net Spud#2543
Gila heeft midslot meer en lowslot minder. Met volle tank geen wapens (of rockets
). Kan wel extra rig hebben. Ishtar heeft van nature hogere resists (dus gila heeft invul/dcu nodig) en kan met wat hulp (50 mil in faction mods) een 120dps tank na resists, continue ab en vol rack med guns hebben. Hoewel je de gila net iets beter kan fitten qua damage/utility, is de ishtar een net wat volwassener schip. Met bijbehorende (veel) grotere skillijst. Dus een gila = ishtar met minder extreme tankmogelijkheden, missiles ipv hybrids, iets meer dronespace en veel minder skills nodig.
Ik vlieg trouwens ishtar, kan lezen en snap wat dit is:
(edit: vergeet trouwens de nummer uno reden om gila te vliegen: missile explosions in inferno!)
Ik vlieg trouwens ishtar, kan lezen en snap wat dit is:
(edit: vergeet trouwens de nummer uno reden om gila te vliegen: missile explosions in inferno!)
[ Voor 7% gewijzigd door wheez50 op 04-05-2012 01:29 ]
Krijg net mail met aanbod van 2 maanden voor 19.95 euro. Ik volg het nieuws wat en weet dat Hulk bezig is en Jita in brand staat (eventueel andere trade hubs?). Ik twijfel.
Hoe safe is het nog voor hi sec mission runners? Vormen BS, BC alla Drake, Noctis (salvaging) targets?
Zit voornamelijk in Barkrik, Hek, Rens, Teonusude, Nakugard, ...
Hoe safe is het nog voor hi sec mission runners? Vormen BS, BC alla Drake, Noctis (salvaging) targets?
Burn Jita is volgens mij redelijk over, je kan er weer redelijk veilig heen. Gewoon niet met veel waarde in je cargo er naar toe in een schip welke snel kapot is. (dus geen plex in een Industrial)Hurtebise schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:34:
Krijg net mail met aanbod van 2 maanden voor 19.95 euro. Ik volg het nieuws wat en weet dat Hulk bezig is en Jita in brand staat (eventueel andere trade hubs?). Ik twijfel.
Hulkageddon is altijd een gevaar, that's eve. Je moet gewoon altijd opletten en ff 2e keer nadenken of het veilig is.
Mission running kan prima. Zolang je niet in een officer fitted schip zit kan het zonder problemen.
Gewoon opletten
Battle.net Spud#2543
Al enig zicht op de gevolgen van deze twee acties op de prijzen van mats, schepen? Mining vessels? Heb nog een Mackinaw en Hulk liggen.
Maar moet die ondingen natuurlijk wel nog naar een tradehub verslepen (bait)

Verwijderd
covert ops moet je echt op 4 hebben anders krijg je grote CPU problems met covert ops cloakArnlith schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:41:
als ik vanavond thuis ben van werk even de covert ops skill aanklikken en dan kan ik mijn Hound vliegen! Ik heb ook al een skillqueue bezig voor torpedo launchers
En dan ook nog even kijken wat ik nog meer nodig heb voor de cerfiticaten. Maar voor grotendeel heb ik het allemaal al
Hound is echt een tof ding
gebruik het erg veel om mezelf door null-sec (me thuis) te bewegen
kan ook niet zonder me prowler XD... cloaked warpen rulez!
Om het raiden gehalte toch wat omlaag te brengen...
Wat is er met ze aan de hand? Tenal invasion ging voor ons (CFC) echt te makkelijk zo makkelijk zelfs dat ik het vertikte om met een scimi te komen omdat het te vervelend was...
en nu hebben ze nog maar 2 systemen over? Nu weet ik dat er gezeik is op de CFC (ik ben geen goon!) maar raiden is nu toch wel echt aan het dood bloeden volgens mij....
Wat is er met ze aan de hand? Tenal invasion ging voor ons (CFC) echt te makkelijk zo makkelijk zelfs dat ik het vertikte om met een scimi te komen omdat het te vervelend was...
en nu hebben ze nog maar 2 systemen over? Nu weet ik dat er gezeik is op de CFC (ik ben geen goon!) maar raiden is nu toch wel echt aan het dood bloeden volgens mij....
[ Voor 56% gewijzigd door stealthgun op 04-05-2012 11:48 ]
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
Als het goed is, staat bij de Covert Ops certification ook dat je level 4 moet hebben. Ik kan het alleen niet op werk.... *kijkt naar z'n mobiel* Ik ga even kijken hoe het precies zitVerwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:44:
[...]
covert ops moet je echt op 4 hebben anders krijg je grote CPU problems met covert ops cloak
Dat valt wel mee.stealthgun schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:45:
Hound is echt een tof dinggebruik het erg veel om mezelf door null-sec (me thuis) te bewegen
kan ook niet zonder me prowler XD... cloaked warpen rulez!
X13 is eruit gestapt omdat ze hun eigen, originele ding weer wilden gaan doen (piraatje spelen). Redelijk aantal members is van X13 naar FinFleet of andere clubs gegaan binnen Raiden.
The Ankou is naar NCdot gegaan. Klezz heeft daarna de holding corp eruit gekicked ofzo waarna nagenoeg alle Sov in Vale ook gevallen is.
Wij gaan vanavond naar onze nieuwe destination toe, maar gaan ons niet (meer) bezig houden met 0.0 Sov en structure bashen. We gaan ons bezig houden met leuke dingen, en daar valt sov warfare niet meer onder.
Overigens wat verwachtten jullie zelf? Wij hadden namelijk al vanaf het begin van de invasie van Branch vastgesteld dat Tenal zou vallen. Vandaar dat we er al sinds December niet meer zaten, en vanuit Venal speelden. Ik weet niet of je het door had, maar jullie aantallen waren ongeveer 3x onze aantallen.
Dat tenal zou vallen had iedereen verwacht we hadden alleen wat meer weerstand verwacht
Nu is cloud Ring aan de beurt... stomme BLM....
En de aantallen waren inderdaar erg groot, maar Razor zelf zetten echt iedereen in die hadden gewoon 2 drake fleets full om maar timers te krijgen. Maar ja 2 week structure shooten ben je wel snel op uitgekeken... pff echt het nadeel van Sov...
Maar hoop voor jullie dat jullie weer kunnen doen waarvoor Raiden ooit was begonnnen Fun en PvP inplaats van Sov houden...
En de aantallen waren inderdaar erg groot, maar Razor zelf zetten echt iedereen in die hadden gewoon 2 drake fleets full om maar timers te krijgen. Maar ja 2 week structure shooten ben je wel snel op uitgekeken... pff echt het nadeel van Sov...
Maar hoop voor jullie dat jullie weer kunnen doen waarvoor Raiden ooit was begonnnen Fun en PvP inplaats van Sov houden...
[ Voor 72% gewijzigd door stealthgun op 04-05-2012 12:15 ]
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
Een deel van de Europeese tak van GSF is naar Geminate verhuist om daar met het publiek kennis te maken. 30+ carriers zijn neergestreken in FDZ.
De eerste kennismaking met de buurtjes viel niet tegen, een Deimos die aan het ratten was in een systeem waar al geruime tijd 50 reds zaten te bivakkeren is, na een kleine probe-actie van zijn schip ontdaan.
Vanavond wederom een house-warming party, we blijven net zolang rondhangen totdat de lol er af is of er een andere buurt opgevrolijkt moet worden..
De eerste kennismaking met de buurtjes viel niet tegen, een Deimos die aan het ratten was in een systeem waar al geruime tijd 50 reds zaten te bivakkeren is, na een kleine probe-actie van zijn schip ontdaan.
Vanavond wederom een house-warming party, we blijven net zolang rondhangen totdat de lol er af is of er een andere buurt opgevrolijkt moet worden..
ik wil die hulk wel van je overnemen voor mooi (tweakers) prijsje. versleep ik em zelf welHurtebise schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:13:
Al enig zicht op de gevolgen van deze twee acties op de prijzen van mats, schepen? Mining vessels? Heb nog een Mackinaw en Hulk liggen.Maar moet die ondingen natuurlijk wel nog naar een tradehub verslepen (bait)
Battle.net Spud#2543
Weer aan het uitbreiden?Looney11 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:47:
Een deel van de Europeese tak van GSF is naar Geminate verhuist om daar met het publiek kennis te maken. 30+ carriers zijn neergestreken in FDZ.
Sorki#2242
En over een paar maanden herhaalt de Cyclus weer en zal het noorden weer uit elkaar vallen
Wie weet, denk dat op dit moment de Coalitie in het noorden nogal sterk is... op BLM na zit de CFC wel stevig in elkaar maar zoals altijd in EvE alles kan zomaar veranderenDe_Bastaard schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:58:
En over een paar maanden herhaalt de Cyclus weer en zal het noorden weer uit elkaar vallen
Ik zit nu wel prettig in branch
Mijn god, is CCP nu helemaal achterlijk?
Wat een enorm kado zeg voor 9 jarig anniversary. Sukkels.
Geef me dan 'n leuke shuttle die geen nut heeft maar wel zeldzaam is!
Wat een enorm kado zeg voor 9 jarig anniversary. Sukkels.
- Fire All Lasers (with Dignity) - Omen and Maller (Cruisers) + Medium Energy Turret and Amarr Cruisers (Skill Books)
- Duty, Honor, State (and Missiles) - Caracal and Moa (Cruisers) + Assault Missiles, Medium Hybrid Turret, Heavy Missiles, Caldari Cruiser (Skill Books)
- Deadly Elegance (Drones Extra) - Vexor and Thorax (Cruisers) + Medium Hybrid Turret and Gallente Cruisers (Skill Books)
- Heavy Iron (Rusted) - Stabber and Rupture (Cruisers) + Assault Missiles, Medium Projectile Turret, Heavy Missiles, Minmatar Cruiser (Skill Books)
- Plug and Play - Full set of +2 Attribute Implants (Limited Ocular Filter Beta, Limited Neural Boost Beta...etc...)
- Refine Your Skills - Memory Augmentation Standard and Cybernetic Subprocessor Standard (Implants) + Scrapmetal, Ice and all other ore Processing (Skillbooks)
- Drill Bits - 10x each ore mining crystal I's (10x Arkonor Mining Crystal I, 10x Bistot Mining Crystal I...etc...10 x Veldspar Mining Crystal I)
- A Paxist Treasure - Pax Ammaria - Collector's Item
Verwijderd
ik ben het met je eens dat het een karig geschenk is en het voor de meeste waardeloos is. een remap optie zou ik erg kunnen waarderen. maar er zo moeilijk over doen vind ik ook weer zoietsDe_Bastaard schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:09:
Wat een enorm kado zeg voor 9 jarig anniversary. Sukkels.T1 Ships? T1 Mining Lasers ?!?!?! WTF ?!
- Fire All Lasers (with Dignity) - Omen and Maller (Cruisers) + Medium Energy Turret and Amarr Cruisers (Skill Books)
- Duty, Honor, State (and Missiles) - Caracal and Moa (Cruisers) + Assault Missiles, Medium Hybrid Turret, Heavy Missiles, Caldari Cruiser (Skill Books)
- Deadly Elegance (Drones Extra) - Vexor and Thorax (Cruisers) + Medium Hybrid Turret and Gallente Cruisers (Skill Books)
- Heavy Iron (Rusted) - Stabber and Rupture (Cruisers) + Assault Missiles, Medium Projectile Turret, Heavy Missiles, Minmatar Cruiser (Skill Books)
- Plug and Play - Full set of +2 Attribute Implants (Limited Ocular Filter Beta, Limited Neural Boost Beta...etc...)
- Refine Your Skills - Memory Augmentation Standard and Cybernetic Subprocessor Standard (Implants) + Scrapmetal, Ice and all other ore Processing (Skillbooks)
- Drill Bits - 10x each ore mining crystal I's (10x Arkonor Mining Crystal I, 10x Bistot Mining Crystal I...etc...10 x Veldspar Mining Crystal I)

Ze hadden ook niets kunnen geven
Nare is dat alles gigantisch in prijs zakt op de market, dus eigenlijk niets is de moeite waard tenzij je het zelf kan gebruiken.
Mijn alts krijgen lekker de skills voor een cruisertje die ze niet kunnen vliegen en men main de implants (de 2 +3's dus). voor als ik keer gepod word
Maar wat is die Pax Amarria??
Mijn alts krijgen lekker de skills voor een cruisertje die ze niet kunnen vliegen en men main de implants (de 2 +3's dus). voor als ik keer gepod word
Maar wat is die Pax Amarria??
Battle.net Spud#2543
Ik vond een leuk plaatje wat hier wel redelijk bij past.De_Bastaard schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:09:
Wat een enorm kado zeg voor 9 jarig anniversary. Sukkels.T1 Ships? T1 Mining Lasers ?!?!?! WTF ?!
http://www.mindfulnessblog.nl/images/uploads/Paard_bek.jpg
Nope, dit is gewoon fun, geen sov grinden, geen structure shots, gewoon knallen.
Voor beginners is het leuk, voor de wat meer gevorderde stel het natuurlijk weinig voor. Daarnaast gebruik ik nog amper (lees: geen) Caracals en Moa's (plus bijbehorende skillbooks woei) meer. Ze hoeven geen carrier te geven, maar als het T2 spul was geweest, was het veel interessanter geweest.Daisai schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:33:
[...]
Ik vond een leuk plaatje wat hier wel redelijk bij past.
http://www.mindfulnessblog.nl/images/uploads/Paard_bek.jpg
Verwijderd
zoals dat ook ging met die implants tijdje geleden. je logt tussen 6 en 9 mei in op je management page en daar maak je de keus als je dan inlogt met je char kan je redeemen nadat je je WW hebt ingevoerd. dan komt het in station te liggen waar je bentDutch2007 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:47:
hoe ga/kan je de dingen claimen?
Gheghe - op een net geactiveerd spy-account heb ik zo 32 miljoen isk binnengeharkt met het gelijk verkopen van de rewards. Voor een bobittervet natuurlijk peanuts, maar voor een beginner leuk startgeld.
En van beginners moet ccp het hebben, het spel is al behoorlijk onvriendelijk vs beginnende spelers.Cardinal schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:34:
[...]
Voor beginners is het leuk, voor de wat meer gevorderde stel het natuurlijk weinig voor. Daarnaast gebruik ik nog amper (lees: geen) Caracals en Moa's (plus bijbehorende skillbooks woei) meer. Ze hoeven geen carrier te geven, maar als het T2 spul was geweest, was het veel interessanter geweest.
welke had je gekozen dan?wheez50 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 03:37:
Gheghe - op een net geactiveerd spy-account heb ik zo 32 miljoen isk binnengeharkt met het gelijk verkopen van de rewards. Voor een bobittervet natuurlijk peanuts, maar voor een beginner leuk startgeld.
Battle.net Spud#2543
Pax ammarria (met dubbel m) natuurlijk

spoiler:
okok - eerlijk? 2 x standard implants plus processing skillbooks... Implants deden nog 15 mil isk en ik heb de helft van de boeken verkocht voor totaal 2 mil. Alle high-end boeken. Heb veldspar tot jaspet/omber bewaard.
Verwijderd
Die graph is niet meer echt de waarheid voor EVE, sinds 2003 is het spelletje een stuk makkelijker en toegankelijker geworden, op zich goed aan de andere kant zijn er veel dingen waar ik het niet erg vindt als het weer zoals vroegah zou zijn
World of Warcraft is vergeleken met 'vanilla-wow preBC' ook nogal veel makkelijker geworden. Dus de grafiek is misschien een beetje veranderd, maar niet eens echt veel
Voor degenen die het serieus overwegen om voor de pax ammarria te kiezen, Kijk vooral in mijn spoilerspace hierboven. In-game mag ik gemeen zijn. Hier liever niet.
Sorry Dutch
Sorry Dutch
Maar wat is het precies??
Battle.net Spud#2543
ach aan de rest heb ik toch nietswheez50 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 03:41:
Voor degenen die het serieus overwegen om voor de pax ammarria te kiezen, Kijk vooral in mijn spoilerspace hierboven. In-game mag ik gemeen zijn. Hier liever niet.
Sorry Dutch
hele "9th anniversity gift" gebeuren, kan me eigenlijk best wel gestolen worden
gewoon claimen of te claimen voor mij ^^
bedoel als ik implans gebruik zijn het +4, mining doe ik niet... en 90% van als die skillbooks e.d. die heb ik al....
dit is gewoon alleen wat voor de beginner... niet voor iemand die al sinds ~2008-2009 mee doet int spel./..
De rewards voelen bij mij een beetje als offset voor de in-game economie op dit moment; ik kan me best voorstellen dat het voor newbs allemaal relatief duur aan het worden is momenteel.
Ik neem de Pax wel. Staat leuk op killmails, toch?
precies... zo heb k me ook die itty special edition (die quafe edition die je bij de HD stream versie kreeg) gefixt, kan ik volgend jaar of ooit verkopen voor mucho iskoSgreehder schreef op zondag 06 mei 2012 @ 16:33:
De rewards voelen bij mij een beetje als offset voor de in-game economie op dit moment; ik kan me best voorstellen dat het voor newbs allemaal relatief duur aan het worden is momenteel.
Ik weet nog dat ik mijn eerste drakeSgreehder schreef op zondag 06 mei 2012 @ 16:33:

Een shuttle die je weggeeft aan 200.000 spelers kun je niet echt zeldzaam meer noemen... kijk eens naar de prijzen van de voorgaande "zeldzame shuttles"....De_Bastaard schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:09:
Ik heb maar een pax ammarria genomen, de rest kon ik toch al niks mee
Stond op het punt implants te kopen voor mijn research altjes (net nieuw)... scheelt weer haha
invest dan 100M en fix je +4 implants... die +2? +3 ? vind ik een beetje karig
Jup, dacht meteen hetzelfde. Als je kijkt wat de ijsprijzen op dit moment zijn. Gaat nu richting de 150.000 isk/unit.Cardinal schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:12:
[...]
Ik weet nog dat ik mijn eerste drakeaanschafte voor 27M en dat was al een fortuin, moet je nagaan dat er momenteel 54 (2x zoveel) voor moet worden neergelegd... Op het moment dat Hulkageddon voorbij is, haal ik meteen weer mijn Hulks onder het stof vandaan.
150.000 = 150k... ik hoop toch echt dat je 1500 de unit bedoelde...Hurtebise schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:37:
[...]
Jup, dacht meteen hetzelfde. Als je kijkt wat de ijsprijzen op dit moment zijn. Gaat nu richting de 150.000 isk/unit.
en ach... lang leven technetium tech moons in de corp/alliance, corp fuel and the likes \o/
Neen mijn beste. Als ik eve-central mag geloven, blijkt het nog meer te zijn. Ik checkte de prijzen eergisteren nabij Molden Heath:Dutch2007 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:48:
[...]
150.000 = 150k... ik hoop toch echt dat je 1500 de unit bedoelde...
en ach... lang leven technetium tech moons in de corp/alliance, corp fuel and the likes \o/
http://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=16263
ow.. mer dat is unrefined ice
niet de isotopes....
My bad.. my bad
My bad.. my bad
Die prijzen zijn ook lichtjes gestegen. http://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=17889Dutch2007 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:54:
ow.. mer dat is unrefined iceniet de isotopes....
My bad.. my bad
enweet iemand toevallig een link met alle regels en mogelijkheden voor high sec wars? onze academy heeft sinds gisteren een wardec aan hun been. En door in 0sec te leven ben ik eigenlijk totaal niet meer op de hoogte van wat kan en mag.
Corp die hun wardecced is 2 man corp, maar daarnet eerste meting geweest en er lag een fleet van 4 logi's + 7 faction bs buiten het station hun op te wachten.
ben wel eens benieuwd hoe dat kan
Corp die hun wardecced is 2 man corp, maar daarnet eerste meting geweest en er lag een fleet van 4 logi's + 7 faction bs buiten het station hun op te wachten.
ben wel eens benieuwd hoe dat kan
Gister aaf maar een een paar lvl 3 missies gedaan met 4 drakes + noctis... is wel makkelijk salvagen zo
Hopen dat een maat van mij binnekort zijn drake op orde heeft, dan kan hij mee met lvl 4 missies
Ik zit nu ook weer eens missies te whoren.
Aangezien we in Curse zitten en de rats enorm zuigen ben ik samen met een maat maar missies gaan runnen. Allebei hebben we -7 Angel Faction standing, dus 'n hele opgave
Aangezien we in Curse zitten en de rats enorm zuigen ben ik samen met een maat maar missies gaan runnen. Allebei hebben we -7 Angel Faction standing, dus 'n hele opgave
Tsja, op het moment kunnen we nog niet echt iets anders doen. Er is nog niet echt tijd om naar die WH te gaan..
De gasten die er zitten zijn meestal al bezig op vrijdag en zaterdag met fleet battles enz....
Ondertussen rocken we gewoon met 4 man in het weekend lvl4 missies(gallente standing ga ik nooit meer rechttrekken denk ik ). Gisteren voor een maat van ons ff lvl3 missies gedaan zodat hij ook nog een beetje kan genieten van zn drake ipv heel de tijd in zijn noctis rond te vliegen. Plus dat het ons weer een shitload aan salvage material, minerals en expensive gunz opleverd
Ondertussen rocken we gewoon met 4 man in het weekend lvl4 missies(gallente standing ga ik nooit meer rechttrekken denk ik ). Gisteren voor een maat van ons ff lvl3 missies gedaan zodat hij ook nog een beetje kan genieten van zn drake ipv heel de tijd in zijn noctis rond te vliegen. Plus dat het ons weer een shitload aan salvage material, minerals en expensive gunz opleverd
Of die gasten moeten 's avonds weken of zitten op een LAN Party met een brakke verbinding 
De afgelopen keer wilde iemand ook in de WH en uiteindelijk heeft hij mijn advies (wacht in empire, ga niet zonder scout door lowsec) in de wind geslagen waardoor hij dus een hulk met inhoud (circa 800M waard) is verloren. Diezelfde dag verloor iemand zijn 2B Tengu in de WH omdat deze persoon in kwestie AFK zat te ratten (ondanks een zeer duidelijke mail om dat niet te doen) en niet alligned naar de POS was terwijl er een neutral tengu decloakte.
Dus ja, ik wil het liever goed en geordend doen. Ik vind 2.8B wel iets teveel van het goede
De afgelopen keer wilde iemand ook in de WH en uiteindelijk heeft hij mijn advies (wacht in empire, ga niet zonder scout door lowsec) in de wind geslagen waardoor hij dus een hulk met inhoud (circa 800M waard) is verloren. Diezelfde dag verloor iemand zijn 2B Tengu in de WH omdat deze persoon in kwestie AFK zat te ratten (ondanks een zeer duidelijke mail om dat niet te doen) en niet alligned naar de POS was terwijl er een neutral tengu decloakte.
Dus ja, ik wil het liever goed en geordend doen. Ik vind 2.8B wel iets teveel van het goede
iemand!! iemand!? die 2B tengu was ik gewoon 
daarnaast is een C2 wormhole, best "ruk" om flink/snel isk te maken.. 30M ut uur is best poep....
daarnaast is een C2 wormhole, best "ruk" om flink/snel isk te maken.. 30M ut uur is best poep....
Ja, zolang je niet salvaged wel ja. De Ribbons zijn de echte ISK-makers en die krijg je alleen maar door te salvagen. Ik heb ondertussen wat getest en met 4 sites heb ik circa 100M in salvage en loot
Die Hulk was een ORCA + Hulk
Edit: Gelukkig niet die van mij
Nwagenaar, ik verwijd niemand iets hoor
kan natuurlijk ook niet verwachten dat het gelijk kan
haha(. Denk dat er een mogelijk een datum geprikt moet worden + staging system. Dan weet iedereen in de corp van hoe of wat?!
Nwagenaar, ik verwijd niemand iets hoor
[ Voor 9% gewijzigd door MacrosSimga op 08-05-2012 12:47 ]
kan niet... die wormhole openingen zijn niet steeds int zelfde systeem he ;-)MacrosSimga schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:35:
Die Hulk was een ORCA + Hulk![]()
Nwagenaar, ik verwijd niemand iets hoorkan natuurlijk ook niet verwachten dat het gelijk kan
haha(. Denk dat er een mogelijk een datum geprikt moet worden + staging system. Dan weet iedereen in de corp van hoe of wat?!
Ahw yeah, True... >.> Lkker slim van mij xD
Is er misschien hier iemand in een mid-sized corp die enkele copy slots overheeft; en tegen betaling BPC's wil produceren?