[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Sorki schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:13:
[...]

Ik keur de actie zeker niet goed, maar het kan & het mag volgende de regels van het spel.

Ben vooral benieuwd naar de gevolgen. Gaan de spelers groeperen en zich verzetten tegen de goon-incursion? Gaan we gewoon lekker met z'n alle flexibel een andere mayor trade hub uit de grond stampen? Of gaan het het een paar dagen (geloof nooit dat ze het een maand volhouden) met lede ogen toekijken en dan verder gaan alsof er niets gebeurt is.
Ik teken voor het laatste =) en anders, TradeHub ExploringTM =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 19:44

JanvD

Portretfotograaf

Dutch2007 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:38:
[...]

Is er bij jullie sinds 4-6 maanden dan veel veranderd?

Shallente (Nwagenaar) heeft middels zijn voormalige corp "Eye of God" minder goede ervaringen met de alliance..

velen deden niet pvp-en, en isk maken werd via alts in high-sec gedaan... (niet in syndicate)
Tsjah, we zijn real life first alliance... dus geen verplichte fleets e.d. wel zijn er regelmatig ops. De corp.'s die mogen joinen moeten we veel meer pvp gericht zijn dan voorheen. Alleen de corp.'s die al in Moon Warriors zitten geldt dit in iets mindere mate, maar binnen die corp.'s geldt dat ze vooral members laten joinen als die meer pvp gericht zijn. Komt er dus op neer dat de verhouding nulsec spelers verhoogd worden.

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:20
Je mag afaik volgens de regels van het spel ook je meuk overal unloaden als jij dat wilt. Doe je het echter met een grote groep en heeft dit effect op veel andere spelers dan gaat CCP daar opeens heel anders naar kijken.

Ben benieuwd.

Overigens zal deze jongen wel ergens met 'n salvager rondvliegen om alle goonwrecks te looten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

De_Bastaard schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:55:
Je mag afaik volgens de regels van het spel ook je meuk overal unloaden als jij dat wilt. Doe je het echter met een grote groep en heeft dit effect op veel andere spelers dan gaat CCP daar opeens heel anders naar kijken.

Ben benieuwd.

Overigens zal deze jongen wel ergens met 'n salvager rondvliegen om alle goonwrecks te looten :-)
haha, goed idee, misschien dat ik mee doe ;P

Ben benieuwd wat ze van plan zijn... Ik ben men zooi iig alvast aan het verhuizen (nu ik er tijd voor heb)

Zou wel kewl zijn als ze het voor elkaar krijgen een compleet nieuwe trade hub aan te wijzen.
Hopelijk iets meer in het midden van de map, niet zo rechts boven :P

Maar wordt het alleen in Jita feest of ook in de omgrenzende systemen? Ik ben al voor een groot deel net buiten jita gaan zitten omdat ik HELEMAAL gestoord werd van die scammers en spammers in local...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:36
CCP heeft ook niets gedaan tijdens de Gallente Ice Interdiction, dus waarom zou een beetje ganken in Jita een ban moeten opleveren? Beetje sneu van Raiden om daar op te hopen, didn't want that Tenal anyway? Beter Jita dan Vale toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Hulkageddon iemand?

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 19:44

JanvD

Portretfotograaf

De_Bastaard schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:55:

Ben benieuwd.

post je dan ook de killmail van je salvager (hetzij noctis, het zij dessie)?

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Meister schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:22:
CCP heeft ook niets gedaan tijdens de Gallente Ice Interdiction, dus waarom zou een beetje ganken in Jita een ban moeten opleveren? Beetje sneu van Raiden om daar op te hopen, didn't want that Tenal anyway? Beter Jita dan Vale toch :P
Nouja we zitten al sinds december in Venal, zo belangrijk was Tenal ook niet voor ons, behalve de tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dont try this at home ;)

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12974797

2011 karakter...

[ Voor 11% gewijzigd door Kookgek op 07-04-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27
f*ck me... Holy sh*t. Een 33B vindi :X

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

2011 char met 33b?? wtf? russisch toevallig :S
damn echt :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
het kan snel gaan, zag een battle report van de aliance waar ik in zit,
Ik was er helaas niet in de buurt omdat ik nog maar minder dan 2 weken speel
met dit character, maar we hebben iets van 350mil verloren en ruim 25Bilj kapotgeschoten.
in een gevecht.
Daarna hebben opeens 2 partijen aangekondigd te stoppen met de oorlog tegen ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Ben sinds gisteren aan het spelen. Het spel is mooier dan ik had verwacht. Ik heb gisteren de mining tutorial missies afgerond en vandaag de pvp missies tutorial. Ik krijg op het laatst een schip dat ik niet mag vliegen. Heb er een skill voor nodig, die skill mag je alleen niet trainen als je in de trial zit.

Ik ben van plan eerst nog even skills op te gaan doen voordat ik er een payed account van maak. Heeft iemand tips waar ik begin? Inlezen? Of heeft het ook zin om te minen en gewoon geld naar binnen te harken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03
Je kan hier de beste guide downloaden. Ik kan je adviseren dat als je het spel leuk vind, je er een payed account van maakt. Als je 21 dagen trail hebt en je koopt er een maand bij, kan je 21+30 dagen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernadictus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
33b Vindi. Wolol. Sommige mensen, weten echt niet wat ze met hun isk aanmoeten.
bamboe schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:56:
het kan snel gaan, zag een battle report van de aliance waar ik in zit,
Ik was er helaas niet in de buurt omdat ik nog maar minder dan 2 weken speel
met dit character, maar we hebben iets van 350mil verloren en ruim 25Bilj kapotgeschoten.
in een gevecht.
Daarna hebben opeens 2 partijen aangekondigd te stoppen met de oorlog tegen ons.
Wie vs. wie?

[ Voor 74% gewijzigd door Bernadictus op 07-04-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Soms als je lowsec gatecamping doet, dan kom je nog wel eens iets leuks tegen: http://kb.raidenalliance.net/?a=kill_detail&kll_id=68541

Alleen jammer dat het dure en factionmod spul niet gedropt werd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratan
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-05 22:03
Hallo,

Ik zou erg graag dit spel willen uitproberen. Heeft iemand nog een 21-day trial key over? Dan zou ik die graag willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Natuurlijk, stuur me even een DM met je mailadres en je krijgt hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:14
Zojuist is het onvermijdelijke gebeurd, voor het eerst heeft iemand mij 'genaaid' in EVE.

Het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Psw5Xl.jpg

Aan het minen, telkens een lading jettison om vervolgens met m'n hauler op te halen. Haalt ineens iemand in een klein scheepje een lading uit mijn container dus ik denk, shit, niet aanvallen want ik had niks te verdedigen meegenomen dus vlug de hauler ophalen en terugkomen en hopen dat er nog iets mee te nemen viel. Terug aangekomen alles wat over was (bijna alles nog) ingeladen. Zweeft er nog een container met het kleine beetje wat gejat was. Nu was ik net een paar uurtjes terug van Paaspop waar ik 4 uur geslapen had dus echt helder was ik niet. Dus ik dacht, inladen en wegwarpen. Voor zo'n 150m³ massive scordite :+ Helemaal geen tijd gehad om weg te warpen, ik werd meteen aangevallen. Om de een of andere reden kon m'n schip ook niets meer, dus het was wachten tot ik gedood was.

Waarom 'genaaid' tussen aanhalingstekens? De persoon die mij aanviel kwam zelf naar mij om uit te leggen wat er nou gebeurde (can flipping, had er al over gelezen maar was het weer vergeten) en had daarvoor al een miljoen aan me gedoneerd voor de kosten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, er zijn minder aardige canflippers in het spel, op deze manier kan ik het zelfs wel waarderen wat hij deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Zeker, heel sympathiek. Hij zei dat hij al een jaar niet meer had gespeeld en wat dingen aan het checken was, vandaar dat hij me op deze manier wilde uitdagen. Helaas voor hem speel ik nog maar een paar dagen en had ik geen flauw idee wat ik moest doen of wat er nou precies gebeurde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:21
Dat zijn de beste lessen :)

Op deze manier ben je je behoorlijk bewust van je fout, maar vallen de consequenties mee. Dit is dus ook EVE. Ik denk soms dat het sociale onderbelicht blijft tov het asociale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
deze wou ik ook even delen

alt kwam deze tegen op cloak ronde. dus docken en inwarpen met frig + salvage fitting en tackle die handel. corpmember meegevraagd op de fieldtrip en dit is het resultaat
ship: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=13010803
pod: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=13010802

[ Voor 11% gewijzigd door Stampertjen op 10-04-2012 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Vorig jaar augustus: zelfde persoon: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=10381288 in 0.4 sec...

Waar gaat dat toch heen met onze serieuze virtuele ruimtescheepjes...

[ Voor 4% gewijzigd door wheez50 op 10-04-2012 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Gingen ze dat hele canflippen nu niet overhoop halen?

Ik heb wel eens geprobeerd om zo'n can te droppen op een gate, en die renamen naar 'You'. Je moet dan iemand locken en de can scrammen. Sommige lui zouden dan moeten denken dat je hen aan het scrammen bent en jou aanvallen :+

Overigens Melkunie, in welk system ben je gekilled? Als je heel erg nieuw bent, en je wordt in een 1.0 Security system gesloopt door dat soort tactieken, mag dat volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:50
Ja hoor, dat mag wel, canlfippen is het switchen van eigenaar van de can. Zodra de hauler de ore uit de can haalde, "steelde" hij van de rechtmatige eigenaar, te weten de canflipper. Dan wordt je flashy red en mag je aanvallen, Concord blijft lekker donuts eten.

Het jita gebeuren zal zich vooral concentreren in Jita, maar ik sluit niet uit dat bij het gebrek aan juicy targets, we naar de omliggende systemen zullen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Was in Kakakela, 1.0 is dat. Maar inderdaad, dat mag toch wel gewoon? Uiteindelijk werd ik aangevallen omdat ik uit iemand anders z'n can gejat had. Eigen schuld dikke bult :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
De_Bastaard schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:16:
Overigens Melkunie, in welk system ben je gekilled? Als je heel erg nieuw bent, en je wordt in een 1.0 Security system gesloopt door dat soort tactieken, mag dat volgens mij niet.
Geldt overigens alleen voor rookie-startersysteemen, van dat soort met enkel een schoolstation.

http://wiki.eveonline.com...#Can_flipping_.2F_baiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
There are certain forms of griefing that can get you banned from the game. These include (but probably are not limited to) can baiting in rookie systems and certain forms of verbal harassment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me mompelt iets over Raiden clowns in Sujarento op zaterdag avond die good fites zo nodig moesten verpesten. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Lekker handige jongens, NCdot:

While we were at Fanfest, NCdot violated a six month+ treaty with us; they SBU'd BKG, dropped supercaps in Tenal, and promptly lost three Titans to us. We haven't acted against NCdot despite them flinging our longstanding gentleman's agreement in our faces, because our focus on Tenal required singlemindedness. Tenal is ours now - it is time for vengeance.

Met andere woorden, Venal zal branden. Ik snap het niet helemaal, NC. had veel meer tech moons in Venal dan wij (GSF), met de treaty hadden ze veel meer baat dan wij, ergo, per maand harken ze meer ISK binnen dan wij. Nou ja, aan dat alles komt nu een einde. De PL moons worden uiteraard met rust gelaten, beide partijen hebben de overeenkomst niet geschonden en wij zien dat graag zo blijven.

Next-stop; Venal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Laatst online: 13-08 14:34
Ashrah schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:01:
[...]

He Machiel .... val dood

Goons HEBBEN Eve verziekt, iedereen die dat niet snapt heeft nog nooit de algehele geschiedenis van Eve bekeken. En ja ik val onder de "bitter vets"
Dat is toch ook het doel van goons als ik mij niet vergis?b :'(

Waar blijft die lang verwachte tech moon change trouwens?

Afaik niets over gehoord ten tijde van fanfest 2012....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Persoonlijk vind ik de goons een beetje als een peuter die in zijn eigen luier zit te graaien. Hilarisch om naar te kijken maar ik blijf er liever bij uit de buurt voor ik zelf onder de shit kom te zitten en ik heb medelijden met degenen die het op mogen ruimen :P

Verder, Jita is aangekondigt dus ik blijf uit de buurt van Jita tot de goons weer een ADD aanval krijgen en op zoek gaan naar hun volgende speeltuintje. Het is niet bijster bijzonder om uit hun buurt te blijven. Tijdens de jaarlijkse suicide-runs op verschillende miners nooit iets verloren door gewoon goed op local te blijven letten.

Zodra goons daadwerkelijk effect beginnen te hebben op subscriber-aantallen zal CCP wel ingrijpen. Tot die tijd zijn ze opzich prima te ontwijken voor non-combat doeleindes.
(en gezien de tactieken die hun hanteren en mijn combat-doeleindes zelfs daar te ontwijken)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
joa en ach.. je hebt altijd nog rens, amarr en dodixie als trade hub dus \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik moet zeggen, ik vind dat een behoorlijk goede bewoording van Goons

Goons (en dus ook de andere leden uit het CFC-kamp) zorgen in ieder geval wel voor content, maar de manier waarop is behoorlijk zielig en grappig tegelijkertijd. De aankomende Jita-sh*tstorm is typisch een voorbeeld waarvan ik denk: "Dit kan behoorlijk leuk worden". Het probleem is wel, hun manier van communiceren maakt het fatsoenlijk discussiëren gewoonweg onmogelijk omdat je het met hun eens moet zijn.

Ik heb redelijk wat bekenden in het CFC-kamp zitten en als ik soms zie/hoor wat ze allemaal aan verdraaiingen wordt gedaan voor duidelijke propaganda-doeleinden (zo dik dat je extreem blind moet zijn om hier niet doorheen te prikken) en dat mensen dit gewoon geloven, daar kan ik behoorlijk om lachen. Maar het is uiteindelijk ook extreem frustrerend omdat men alles terzijde schuift, behalve wat de Mighty Mittens en consorten hun vertelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

jezus, mooi kill ook weer!
MazeMouse schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 14:28:
Persoonlijk vind ik de goons een beetje als een peuter die in zijn eigen luier zit te graaien. Hilarisch om naar te kijken maar ik blijf er liever bij uit de buurt voor ik zelf onder de shit kom te zitten en ik heb medelijden met degenen die het op mogen ruimen :P

Verder, Jita is aangekondigt dus ik blijf uit de buurt van Jita tot de goons weer een ADD aanval krijgen en op zoek gaan naar hun volgende speeltuintje. Het is niet bijster bijzonder om uit hun buurt te blijven. Tijdens de jaarlijkse suicide-runs op verschillende miners nooit iets verloren door gewoon goed op local te blijven letten.

Zodra goons daadwerkelijk effect beginnen te hebben op subscriber-aantallen zal CCP wel ingrijpen. Tot die tijd zijn ze opzich prima te ontwijken voor non-combat doeleindes.
(en gezien de tactieken die hun hanteren en mijn combat-doeleindes zelfs daar te ontwijken)
QFT
In eve mag alles, dus sja...

Erg mooie omschrijving, en ik doe precies het zelfde.
heb al men assets al uit jita verhuisd. Dubbele win, ook die brainmelting scamspem niet meer in local.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
TepelStreeltje schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 15:02:
[...]

Erg mooie omschrijving, en ik doe precies het zelfde.
heb al men assets al uit jita verhuisd. Dubbele win, ook die brainmelting scamspem niet meer in local.
Tegenwoordig kan je ook allianes / corporations blocken ;-)

Uiterst handig als je weer eens Jita / CFC spam in local ziet/hebt. O-) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Een van de zaken die de boel draaiende houden is het constante "gezeik" over de goons en CFC, nu valt Forum drama op GoT niet echt in die categorie maar kijkende naar andere, meer met EVE geassocieerde fora, is dat wel degelijk het geval.

Met de CFC en de goons zal het net zo aflopen als met alle grote alliances en powerblocks die ze voorgingen. Op een of andere manier zal de ballen knappen en valt de rommel als een plumpudding in elkaar. Hoe en wanneer weet ik niet, maar ik ben er van overtuigd dat het gaat gebeueren, geen entiteit in EVE heeft wat dat betreft het eeuwige leven.

Na ruim 6 jaar aan de "goede" kant van de moraliteit te hebben gevlogen/'gevochten, is het nu tijd voor de andere kant van de medaille. De dark-side, als je het zo wilt noemen, heeft ook zijn charmes en leuke dingen. Ik ben een casual speler met niet al te veel online-tijd, een EVE burn=out achter de rug wil ik eens wat anders. Ik vermaak me prima, maar maak me geen illusies over het winnen van EVE o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
*zucht*

2 weken geleden heb ik een petition ingediend omdat mijn client de melding gaf dat ik binnen 2500M van de gate moest zijn, terwijl mijn screen me duidelijk binnen die afstand had zitten. Op dat moment was TiDi aan de gang en ik weet de situatie/bug waarbij dit is voorgekomen.

Maar nee, de GM accepteert mijn screenshots/bewijs niet, vindt het geen serverissue en dus wordt mijn petition gesloten zodat ik kan fluiten naar mijn reimbursement:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nwagenaar schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:48:
*zucht*

2 weken geleden heb ik een petition ingediend omdat mijn client de melding gaf dat ik binnen 2500M van de gate moest zijn, terwijl mijn screen me duidelijk binnen die afstand had zitten. Op dat moment was TiDi aan de gang en ik weet de situatie/bug waarbij dit is voorgekomen.

Maar nee, de GM accepteert mijn screenshots/bewijs niet, vindt het geen serverissue en dus wordt mijn petition gesloten zodat ik kan fluiten naar mijn reimbursement:X
vaak is de truuk dat je gewoon door moet petitionen, totdat je iemand qua GM krijgt welke wel van "wanten" weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Dutch2007 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 16:51:
[...]
vaak is de truuk dat je gewoon door moet petitionen, totdat je iemand qua GM krijgt welke wel van "wanten" weet...
Ik heb een reply gestuurd dat ik deze BS niet accepteer en dat hij dit maar richting een senior GM moet doorsturen. Misschien dat dit nog een beetje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Nog twee weken en de hele EVE economie wordt flink omgegooid. De Rogue Drones zullen dan geen Compounds meer droppen maar gewoon isk bounties krijgen en alle andere NPC's zullen geen meta 0 mods meer als loot geven. Aangezien de meta 1+ mods maar de helft van de minerals opleveren blijft eigenlijk alleen mining over als bron van materialen voor de bouw van alles.

Ondertussen is er nog goed te verdienen aan de Drones tot de patch erop gaat. Een Drone Ruler levert makkelijk 4,5 miljoen aan Compounds op met de huidige prijzen in Jita.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
IJzerlijm schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:21:
Nog twee weken en de hele EVE economie wordt flink omgegooid.
Hoe bedoel je nog twee weken... :o

Drake 54M (27M in november)
Raven 141M (87M in november)
Hulk 308M
Orca 748M (450M in november)

en zo kan ik wel even doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik vraag me af wat er met de prijzen gaat gebeuren...
Ik twijfel nog klein beetje of ik hi end ores ga minen in WH space...
Grootste probleem is die troep naar empire krijgen, of alles met 25% verlies zelf refinen...
rorq is niet beschikbaar :'( (tis geen carebear WH waar ik in woon :P )

oef, als ik die prijzen zie, zou ik bijna wat schepen inkopen om die later weer te verkopen of zelf als weggooi pvp bootjes te gebruiken...
(of voor de T2 productie)

overigens waren Drakes in Hek gisteren 43 of 48M, gelukkig nog geen 50

[ Voor 29% gewijzigd door TepelStreeltje op 10-04-2012 17:47 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Hmmm, tijd om al mijn chars te gaan activeren en weer solo hele belts gaan leegsleuren :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Tijdens Hulkageddon zeker, dat begint de 26e.

Aan de ene kant vraag ik me af welke kant het opgaat, aan de andere kant ... verdien ik 50M per dag door in de Dedaf Industrial tool op de update knop te drukken :X

[ Voor 66% gewijzigd door Cardinal op 10-04-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:39
Snap nog steeds niet, waarom goons, RA over eind hebben gehouden, al die jaren.
Of had meneer de opperhoofd goon ook zn deel van dubieuze geldstromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Een reden die ik als lieve eervolle carebear kan bedenken is omdat het overeindhouden van RA op *meer* tenen trapt dan het afmaken van RA. En dat past toch griezelig goed in het goonstraatje.

Zonder goons zou eve een stuk saaier *en* slechter zijn. Mittens is een goon. En hij heeft ook veel goeds voor elkaar gekregen...
(edit: daarom leeft razor nog en hebben goons afspraken (!) met PL)

[ Voor 9% gewijzigd door wheez50 op 11-04-2012 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
RA en Goonswarm zijn hele oude vrienden en dat is de reden waarom RA nog niet is gecrushed door de Goons. Goons hebben een zeer lang geheugen, oude allies zijn nu nog steeds allies en oude vijanden zijn nog steeds vijanden.

De deal tussen -A- en Goonswarm is an sich apart te noemen, simpelweg omdat RA blut was. Hun voormalige alliance leader heeft bijna al hun ISK ge-RMT'ed waardoor ze niet eens reimbursements konden bieden. En toch heeft -A- zijn pets de opdracht gegeven om hun SOV in Delve op te geven en deze aan RA te overhandigen. Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat de Goons deze deal gebrokered hebben voor een NIP-deal.

De afspraken tussen Goons en PL was heel erg simpel: Val ons aan en je verliest je techmoons. PL heeft aangegeven deze afspraak te respecteren. Maar ja, met de coming changes (zo wordt het zo meteen mogelijk om techmentium te minen in planetbelts) zal de tech-kartel een deuk oplopen en de verwachting is dat de prijzen behoorlijk zullen gaan zakken.

[ Voor 21% gewijzigd door nwagenaar op 11-04-2012 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:36
Oude allies worden zeker op waarde geschat, maar dat is onzin. Niemand die nu nog in RA zit heeft ook maar iets te maken gehad met de oude Red Swarm Federation en er is geen enkele loyaliteit tov hen.
Vind het overigens wel geestig dat zelfs het treurige quasi-zombie voortbestaan van RA aan een masterplan van Mittens wordt toegeschreven. En de tranen van EVOL zijn om te smullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Waar haal je dat vandaag zeg? :?

Recente propaganda vanuit GSF zegt zelf dat jullie op goede voet staan met RA en met XIX, jullie hebben onlangs RA geholpen in C-J en op jullie WiKi staat het zelfs. Ik haal mijn informatie uit recente bronnen en jij komt direct aan met dat het de grandmasterplan is van the Mittani? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:08
TepelStreeltje schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:41:

overigens waren Drakes in Hek gisteren 43 of 48M, gelukkig nog geen 50
Warden, en de rest van COA, kopen daar masaal schepen voor de huidige oorlog tegen S I L E N T.

Denk dat de prijzen nog verder gaan stijgen, zolang dit gaande is.

Binnenkort hopelijk wat Jump Freighters richting Jita.

[ Voor 7% gewijzigd door DheeradjS op 11-04-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mensen hier die lid zijn van "the rising stars"?
ben het nu een maand aan het spelen maar volgens iemand op skype waarmee ik jaren freelancer heb gespeeld doe ik alles verkeerd :(

Het minen vond ik het interessantste van het spel en ben nu zover dat ik een retreiver heb en nu gaat ik via battleclinic heb bewapenen/upgraden om toch goed isk te verdienen.

verder ben ik al meedere schepen kwijtgeraakt aan agent missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
nnndoh schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:46:
mensen hier die lid zijn van "the rising stars"?
ben het nu een maand aan het spelen maar volgens iemand op skype waarmee ik jaren freelancer heb gespeeld doe ik alles verkeerd :(

Het minen vond ik het interessantste van het spel en ben nu zover dat ik een retreiver heb en nu gaat ik via battleclinic heb bewapenen/upgraden om toch goed isk te verdienen.

verder ben ik al meedere schepen kwijtgeraakt aan agent missions
Giant Secure Containers. Achor er een paar in een belt, Met je Retriever alles vol gooien, en later met een Industrial alle containers leeg halen. Vlieg nooit heen en weer, die tijd kan je efficiënter gebruiken door alles in een keer op te halen.

Vergeet geen Password op de containers te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
DheeradjS schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:37:
[...]
Warden, en de rest van COA, kopen daar masaal schepen voor de huidige oorlog tegen S I L E N T.

Denk dat de prijzen nog verder gaan stijgen, zolang dit gaande is.

Binnenkort hopelijk wat Jump Freighters richting Jita.
Kun je ons wat meer vertellen over de huidige oorlog tussen COA en S I L E N T.? Deze namen komen mij niet zo 1,2,3 bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
nwagenaar schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:55:
[...]

Kun je ons wat meer vertellen over de huidige oorlog tussen COA en S I L E N T.? Deze namen komen mij niet zo 1,2,3 bekend voor.
COA is de Coalition of Antipirates(Minmatar/Amar space), en S I L E N T een Low sec Piracy Alliance(Minmatar space).

De alliance Warden heeft de taak op zich genomen om War targets uit Hek te houden zodat ze moeilijker aan nieuwe schepen kunnen kopen, en tegelijkertijd kopen we zelf massaal schepen/modules op voor COA, zodat we, indien nodig op elk moment schepen uit kunnen geven. (We weten dat S I L E N T leden naar een andere Hub kunnen gaan, maar dat kost ze meer tijd dan in Hek dingen op kopen.

Maar jammer genoeg verlaten steeds meer corps S I L E N T. Wordt nog al saai als het zo door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
DheeradjS schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:04:
[...]

COA is de Coalition of Antipirates(Minmatar/Amar space), en S I L E N T een Low sec Piracy Alliance(Minmatar space).

De alliance Warden heeft de taak op zich genomen om War targets uit Hek te houden zodat ze moeilijker aan nieuwe schepen kunnen kopen, en tegelijkertijd kopen we zelf massaal schepen/modules op voor COA, zodat we, indien nodig op elk moment schepen uit kunnen geven. (We weten dat S I L E N T leden naar een andere Hub kunnen gaan, maar dat kost ze meer tijd dan in Hek dingen op kopen.

Maar jammer genoeg verlaten steeds meer corps S I L E N T. Wordt nog al saai als het zo door gaat.
*kuch* out of corp / alliance trade alts?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
Dutch2007 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:08:
[...]

*kuch* out of corp / alliance trade alts?! :+
Mogelijk, maar ik denk niet dat ze dat doen. We zien steeds kleinere schepen, en goedkopere fits. Als ze alts gebruiken, laat de efficiëntie nogal te wensen over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
DheeradjS schreef op woensdag 11 april 2012 @ 10:54:
[...]

Giant Secure Containers. Achor er een paar in een belt, Met je Retriever alles vol gooien, en later met een Industrial alle containers leeg halen. Vlieg nooit heen en weer, die tijd kan je efficiënter gebruiken door alles in een keer op te halen.

Vergeet geen Password op de containers te zetten :P
dan doe ik het bijna goed, heb een secure container 22 jumps vandaan liggen en mine zelf in uhodoh wat een 0.7 systeem is, moet dus die container ophalen en een andere plek in de buurt van tew zoeken.
en voor een industrial heb ik waarschijnlijk 10.000 skills nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Meister schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:47:En de tranen van EVOL zijn om te smullen :+
Ach als je Gal voor Tranen aanziet raad ik je aan naar de oogarts te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
nnndoh schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:22:
[...]

dan doe ik het bijna goed, heb een secure container 22 jumps vandaan liggen en mine zelf in uhodoh wat een 0.7 systeem is, moet dus die container ophalen en een andere plek in de buurt van tew zoeken.
en voor een industrial heb ik waarschijnlijk 10.000 skills nodig :)
Valt mee. Industrials zijn dirt-cheap. en hebben alleen Frigate 3, en Industrial 1 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Vervolgens past in een opgevoerde Badger Mark II ruim 18.000m3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

pak dan een mammoth, minnie indy lvl 3, kan je het meeste in kwijt van alle indy's, Naast de Itty5 (die lang trainen is)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomoDigger
  • Laatst online: 22:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik zie dat de mammoth 17,838 (27,129) m3 cargo heeft, maar ingame zie ik alleen maar een capacity van 5,625m3.
wat lees ik verkeerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nnndoh schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:33:
ik zie dat de mammoth 17,838 (27,129) m3 cargo heeft, maar ingame zie ik alleen maar een capacity van 5,625m3.
wat lees ik verkeerd dan?
De ingame beschrijving van het schip houdt geen rekening met modules en rigs.

Van die link:
Here is a simple table of Haulers, their cargohold capacity in m3 with minimal skills and full Expanded Cargohold IIs (plus 3x T1 Cargo Rigs) and estimated training time:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
aha, heb nog 3 dagen training nodig dan, minmarte industries
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Of je pakt iemand die hem voor je rigged, volgens mij kan dat ook nog altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
De_Bastaard schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:50:
Of je pakt iemand die hem voor je rigged, volgens mij kan dat ook nog altijd :D
rigs zijn dan niet actief afaik, hoewel je niet visueel ziet dat ze disabled zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
defusion schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:01:
[...]

rigs zijn dan niet actief afaik, hoewel je niet visueel ziet dat ze disabled zijn.
Kun je rigs uitschakelen dan??

Is het trouwens nog steeds zo dat als je in mid-flight je Nano's offline gooit, je de Structure hitpoints terugkrijgt, zonder dat je eerst hoeft te docken, of hebben ze dit onderhand weer gefixed?

[ Voor 29% gewijzigd door DheeradjS op 11-04-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik was in de veronderstelling dat T2 rigs die door iemand anders zijn gefit gewoon actief blijven als iemand anders het schip gebruikt. Het zijn dan ook Permanent ship modifications die alleen inactief worden zodra je het schip repackaged of wanneer hij vernietigd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
T2 weet ik niet, maar weet wel nog dat ik een ship met T1 rigs had gefit, en aan een newbie had gegeven, deze geen effect had van de rigs totdat dat getrained was.
Wellicht is het anders als je wel T1 kunt gebruiken, en iemand anders de T2 fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 17:12
Het is naar mijn weten zo dat de rigs juist wel actief zijn. De drawbacks zijn echter 100%, ik heb dit meerdere malen gedaan met mijn salvage/hauling alt. Ik zal het eens nakijken als ik vanavond thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Ubilosis schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:59:
Het is naar mijn weten zo dat de rigs juist wel actief zijn. De drawbacks zijn echter 100%, ik heb dit meerdere malen gedaan met mijn salvage/hauling alt. Ik zal het eens nakijken als ik vanavond thuis ben!
correct...

door je skill je trainen, gaat de drawback van de modificatie omlaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Altijd leuk die propaganda plaatjes van ze :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Die is leuk bedacht :)

en we zijn niet naar vale vertrokken, maar naar Lonetrek ;-), dus dat "lies" gedeelte klopt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
Vindt hem wel leuk bedacht.

Ik ga nu nog ff een nieuwe Corp zoeken. Hopelijk iets in null-sec. Kijken wat mij erbij wilt hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
DheeradjS schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:09:
Vindt hem wel leuk bedacht.

Ik ga nu nog ff een nieuwe Corp zoeken. Hopelijk iets in null-sec. Kijken wat mij erbij wilt hebben :p
Misschien kan ik jouw wel helpen. Wij zitten in null-sec. Bevalt goed. Genoeg pvp uitdagingen te vinden maar ook als je gewoon wat wilt ratten kan prima. We doen soms in groepjes de escalations voor goede isk. Of gewoon pvp roams.

[ Voor 5% gewijzigd door steamon op 12-08-2016 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernadictus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
steamon schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:58:
[...]

Misschien kan ik jouw wel helpen. Wij zitten in null-sec. Bevalt goed. Genoeg pvp uitdagingen te vinden maar ook als je gewoon wat wilt ratten kan prima. We doen soms in groepjes de escalations voor goede isk. Of gewoon pvp roams.

Contacteer me maar ingame voor meer details: Roy Hawkinz
Hallo 3xfAAAl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
steamon schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 15:58:
[...]

Contacteer me maar ingame voor meer details: Roy Hawkinz
Hoe veel ervaring heb je nodig om zoiets te gaan doen?
Ik vlieg nu een drake, en ik heb een raven, maar mijn skills zijn te slecht om die nu al te gaan
vliegen, ik ben bezig om die de komende 2 weken te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Wat ik eigenlijk wou weten, ik herinner me dat iemand iets schreef over
de settings aanpassen zodat je minder crashes hebt sinds de laatste updates,

Kan iemand dat misschien herhalen, ik kan het zo niet terug vinden wat het
nu precies was, maar ik heb sinds 2 weken erg veel crashes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Ik kan het niet herhalen maar ik herinner me wel een presentatie tijdens FanFest die het verschil duidelijk uitlegde tussen een "crash" en een "disconnect".

De 2 worden duidelijk gescheiden omdat oplossingen ervoor erg verschillen.
Je schrijft dat je client crasht. In de presentatie werd gezegd dat veel spelers een disconnect vaak ervaren als een "crash".

Bij een disconnect valt je client weg en komt ie na een paar seconden weer terug met een login scherm. Als dit bij jou ook het geval is heb je dus niet last van crashes maar van disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Peekster schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:25:
Ik kan het niet herhalen maar ik herinner me wel een presentatie tijdens FanFest die het verschil duidelijk uitlegde tussen een "crash" en een "disconnect".

De 2 worden duidelijk gescheiden omdat oplossingen ervoor erg verschillen.
Je schrijft dat je client crasht. In de presentatie werd gezegd dat veel spelers een disconnect vaak ervaren als een "crash".

Bij een disconnect valt je client weg en komt ie na een paar seconden weer terug met een login scherm. Als dit bij jou ook het geval is heb je dus niet last van crashes maar van disconnects.
wat ik krijg zijn echt crashes waarbij mijn complete pc vastloopt, het begint met artifacts in het beeld, velden zoal chat, of overview gaan van kleur veranderen , text verdwijnt het hele scherm loopt vast, ik ben daardoor al een schip verloren aan war targets, en ik kan niets anders doen dan mijn complete pc rebooten.
tot de laatste grote update 2 weken geleden had ik nergens last van, nog nooit een crash, maar nu is het best wel vaak.
Ik weet het verschil met een disconnect, ziggo heeft ook zijn kuren de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Dat klinkt meer als een probleem met je hardware (grafische kaart of voeding). Ik heb zelf nog geen crashes gehad die hierop lijken, afgezien van de reguliere .exe crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
bamboe schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:12:
[...]

Hoe veel ervaring heb je nodig om zoiets te gaan doen?
Ik vlieg nu een drake, en ik heb een raven, maar mijn skills zijn te slecht om die nu al te gaan
vliegen, ik ben bezig om die de komende 2 weken te trainen.
Nou om te ratten kan je met een raven genoeg support bieden. Drake kan je wel wat killen. Maar daar pvpen wij niet in bijvoorbeeld. Als je pvp wil doen kan je bijvoorbeeld beter voor stealth bomber of een tengu gaan. (Als je caldari based ben). Wel hebben wij een voorkeur dat leden die joinen ook gewoon in een aantal pvp ships kunnen stappen.

Verder zeg ik ja contacteer me ingame. Dan kan ik beter uitleggen en weet ik met wie ik te maken heb. :P

Ook minder ervarende mensen kunnen we onder brengen in een andere corp waar rustig alles geleerd wordt in null-sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 18:42
bamboe schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:37:
[...]

wat ik krijg zijn echt crashes waarbij mijn complete pc vastloopt, het begint met artifacts in het beeld, velden zoal chat, of overview gaan van kleur veranderen , text verdwijnt het hele scherm loopt vast, ik ben daardoor al een schip verloren aan war targets, en ik kan niets anders doen dan mijn complete pc rebooten.
tot de laatste grote update 2 weken geleden had ik nergens last van, nog nooit een crash, maar nu is het best wel vaak.
Ik weet het verschil met een disconnect, ziggo heeft ook zijn kuren de laatste tijd.
die artifects(tearing) enzo zijn waarschijnlijk het gevolg van een stukgaande videokaart, ik had dit ook eens en dat bleek mijn videokaart te zijn die aan het overlijden was

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
bamboe schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:37:
[...]

Dat is wel een client die over de zeik gaat ja. Op zich vreemd dat je dit ervaart na een update van het spel want zoals ook al gepost lijkt me dit ook ( deels ) een hardware probleem. Als ik jou was zou ik nagaan of ik de laatste drivers voor mn chipset en grafka heb. Als dit het geval is zou ik uitzoeken of er misschien problemen bekend zijn met deze drivers.

Misschien kun je in de Eve forums kijken of er spelers zijn met vergelijkbare klachten?

Het is wel iets groter dan alleen Eve als je hele pc vast loopt. Voor je verloren schepen zou je een petition in kunnen dienen. Geen garantie dat je ze terug krijgt maar je kan het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik had een tijdje terug ook op 1 van mijn pc wel eens crashes in eve wat ook een beetje leek op artifacts in het begin.
Alleen heb ik de laatste tijd er weinig tot geen last van ( klopt af ).

Misschien is het iets raars maar wat je kan doen is direct nadat je eve hebt gestart de launcher afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Ik heb iig een aantal problemen gehad met de graphics na een update.

Reinstall van EVE werkte niet.
Reinstall van de grafische drivers werkte ook niet.
Totale herinstallatin van mijn laptop werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Vandaag heeft een 1-man corp een wardec geplaatst, leuk man. POS Defences maar opgezet in High-Sec.

Kreeg ik een mail:

"You cant do any incursions no more, please transfer 200M ISK and war dec will be retracted 8)7 ".

Nu is 200M niet zoveel geld, maar om zijn war dec griefing te gaan betalen No Way :). En daarbij, het is een indy corp die 0.0 missies/incursions doet :)

Eens afwachten hoe vaak hij die wardec gaat verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Bedankt voor de tips, i ga er even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Staar je niet blind op het feit dat het een 1-man corp is. Ik verwacht dat als je niet wat doet, dat ie zo meer members heeft of dat ie binnenkort lid is van een alliance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
nwagenaar schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:22:
Staar je niet blind op het feit dat het een 1-man corp is. Ik verwacht dat als je niet wat doet, dat ie zo meer members heeft of dat ie binnenkort lid is van een alliance ;)
Zou goed kunnen, dan is POS ook zo weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wij hadden hetzelfde, kregen een mail van een 2 man corp.

Paar conversaties geweest tussen beide corps en de war zou doorgaan van hun kant. Inmiddels speelt het al meer dan een maand en ik heb nog altijd geen war gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
De_Bastaard schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:01:
Wij hadden hetzelfde, kregen een mail van een 2 man corp.

Paar conversaties geweest tussen beide corps en de war zou doorgaan van hun kant. Inmiddels speelt het al meer dan een maand en ik heb nog altijd geen war gezien.
LOL, maar dat is dan ietsje anders. Hier was er eerst een wardec, en vervolgens pas een mail haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ramasha schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:20:
"You cant do any incursions no more, please transfer 200M ISK and war dec will be retracted 8)7 ".

Nu is 200M niet zoveel geld, maar om zijn war dec griefing te gaan betalen No Way :). En daarbij, het is een indy corp die 0.0 missies/incursions doet :)

Eens afwachten hoe vaak hij die wardec gaat verlengen
Gewoon gebruik maken van de dec shield mechanic, ben je er binnen 24 uur vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Cardinal schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:05:
[...]

Gewoon gebruik maken van de dec shield mechanic, ben je er binnen 24 uur vanaf.
Tja, je kunt (en mag) op dit moment de wardec mechanics naar je hand zetten. Als je voor Inferno nog een POS verliest, heb je hem niet verdiend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Sgreehder schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:21:
[...]

Tja, je kunt (en mag) op dit moment de wardec mechanics naar je hand zetten. Als je voor Inferno nog een POS verliest, heb je hem niet verdiend >:)
Ach de pos is op dit moment een ****star, heel veel ecm. Is niet leuk voor als je geen caps kan inzetten haha.

Maar is goede tip idd om even die allie te joinen en te leaven :) bedankt voor de hint _/-\o_
Pagina: 1 ... 27 ... 46 Laatste