Dat lijkt me eerder de oorzaak dan, dat het veel boeken zijn ipv veel sideloaded boeken. Epub is epub...Fikkie schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:02:
[...]
Toch is het zo.
Met een paar epubs van Bol was er niets aan de hand. Pas als ik er een paar honderd boeken opzette, waarvan een groot deel geconverteerd door Calibre, begon het gelazer. Boeken er weer af, geen problemen meer. Alles onderzocht op een corrupt exemplaar, niks gevonden.
Ook de helpdesk was van mening dat de software van Kobo niet de stabielste is, en dat de reader er gewoon moeite mee heeft om grote aantallen boeken van vage herkomst te behappen. Beetje jammer als je adverteert met uitbreidbaar geheugen.
Het kan ook zijn dat ik gewoon een maandagochtendexemplaar had, maar dat lijkt me eigenlijk stug.
Met exact dezelfde boeken erop heeft zowel mijn oude Kindle Keyboard als mijn nieuwe Paperwhite nooit ook maar een hikje gegeven. Je kunt iets minder instellen, maar Kindles zijn gewoon veel stabieler en veel minder kieskeurig.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas