Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Mooi man, dat je alle adviezen hebt gebruikt van de mede tweakers!
haha
Vanavond en dit weekend ff doorhalen met mw3
@dela
Ja die nederlanders hadden we ff mooi gister haha
Mooie comeback, laat ze maar lullen :-)Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:42:
Ik heb de benoemingen voor mij van de tweakers serieus genomen :
[video]
De titel zegt het al , ik ben een blij man.
Precies wat ik dacht. Ik neem aan dat dennis geen blast shield gebruikt omdat hij in elke class assasin pro heeft om 'onzichtbaar' te blijvenThE_OwNeR schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:45:
Snap niet dat mensen moeite hebben om jou te killen... Je blijft gewoon zitten als je iemand hebt neer geschoten, ik had allang een granaat daar neer gegooid
En dan geen silencer gebruiken is dan wel even jammer...wackyjacky schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:50:
![]()
[...]
Precies wat ik dacht. Ik neem aan dat dennis geen blast shield gebruikt omdat hij in elke class assasin pro heeft om 'onzichtbaar' te blijven
Haha altijd leuk als we nederlanders met grote waffel afslachtedelaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:09:
[...]
No problemos! Dat is een kwestie van even een half uurtje op elite die dingen enlisten en dan op de juiste momenten online zijn! Gewoon plannen dus..![]()
Zijn die al online dan? Wordt wel eens tijd..
@sjoerdie: ja die javelin is af en toe wel lachen om 'easy' kills te halen.. Moest gisteren wel lachen toen we tegen die Nederlanders gingen, allemaal grote waffel maar ze werden gewoon keihard geraped..
Ik gebruik nu bijna standaart wel de javelin vind het echt grappig om zo doubles te halen etc
Heb ik soms ook als ik onder iets sta dat ik mezelf niet kill maar de vijand wel
zal het vanmiddag even een poging wagen.... ik baal hier vanwackyjacky schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:29:
[...]
Geeft nix, we zijn maar aan het geinen. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar het filmpje hoor!

Anders neem ik hem wel ff met de telefoon op.
[ Voor 7% gewijzigd door nexhil op 15-12-2011 10:54 ]
Hoop voor je dat t lukt!nexhil schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:54:
[...]
zal het vanmiddag even een poging wagen.... ik baal hier van
Anders neem ik hem wel ff met de telefoon op.
Heb geen geluid hier bij het filmpje, was me niet opgevallenThE_OwNeR schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:52:
[...]
En dan geen silencer gebruiken is dan wel even jammer...
Ik heb al een vermoeden wat hierin te zien is, maar ik blijf het bijzonder vinden dat sommige mensen hier op Tweakers dit gedrag aanmoedigen. Natuurlijk, iedereen moet spelen zoals hij zelf wil, en dat respecteer ik, maar ik ben wel van mening (dat mag hoop ik wel) dat deze manier van spelen nogal zielig en skill-loos overkomt (en ja, de spelers die meerdere keren door hem gepakt worden, zijn wellicht in het bezit van nog minder skill). Dat is dan tot daar aan toe, maar als je er dan ook nog vol trots filmpjes van gaat uploaden, dan gaat dat gaat mijn begrip te boven. Daarnaast: hoe haal je zo je plezier uit het spel?Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:42:
Ik heb de benoemingen voor mij van de tweakers serieus genomen :
[video]
De titel zegt het al , ik ben een blij man.
[sociaal werker modus aan]bram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:02:
[...]
Ik heb al een vermoeden wat hierin te zien is, maar ik blijf het bijzonder vinden dat sommige mensen hier op Tweakers dit gedrag aanmoedigen. Natuurlijk, iedereen moet spelen zoals hij zelf wil, en dat respecteer ik, maar ik ben wel van mening (dat mag hoop ik wel) dat deze manier van spelen nogal zielig en skill-loos overkomt (en ja, de spelers die meerdere keren door hem gepakt worden, zijn wellicht in het bezit van nog minder skill). Dat is dan tot daar aan toe, maar als je er dan ook nog vol trots filmpjes van gaat uploaden, dan gaat dat gaat mijn begrip te boven. Daarnaast: hoe haal je zo je plezier uit het spel?
Wij (de aanmoedigers) vinden het leuk om filmpjes te kijken in dit topic. Het maakt niet zoveel uit hoe iemand speelt.
Iedereen vindt zijn eigen dingen leuk. Wij spelen allemaal MW3, er zijn massa's mensen die dat raar/onbegrijpelijk vinden. Dennis speelt graag 'voorzichtig'. Ik ga me niet verdedigen dat ik bepaalde dingen leuk vind om te doen. Dennis hoeft (en doet) dat ook niet te doen.
Het zou leuk zijn als we iets meer leven en laten leven
Negeer wat je tegen staat en probeer positief over elkaar te zijn. Dat help in dit draadje, maar ook daarbuiten.
[sociaal werker modus uit]
MW3: Aap_1
Vind je dit soort filmpjes serieus leuk? Dat intrigeert me. Wat vind je er precies leuk aan? Ik ben nu gewoon nieuwsgierig hoor.Zlat schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:08:
[...]
[sociaal werker modus aan]
Wij (de aanmoedigers) vinden het leuk om filmpjes te kijken in dit topic. Het maakt niet zoveel uit hoe iemand speelt.
Iedereen vindt zijn eigen dingen leuk. Wij spelen allemaal MW3, er zijn massa's mensen die dat raar/onbegrijpelijk vinden. Dennis speelt graag 'voorzichtig'. Ik ga me niet verdedigen dat ik bepaalde dingen leuk vind om te doen. Dennis hoeft (en doet) dat ook niet te doen.
Het zou leuk zijn als we iets meer leven en laten leven
Negeer wat je tegen staat en probeer positief over elkaar te zijn. Dat help in dit draadje, maar ook daarbuiten.
[sociaal werker modus uit]
Ik kijk de filmpjes ook niet meer, dus dat negeren lukt wel. Ik vind het alleen bijzonder dat mensen het posten van deze footage aanmoedigt, that's all.
Ik zie dan weer liever een strateeg met een unieke mapkennis aan het werk. Hij hoeft niet eens te rushen, maar ik vind het mooi om te zien hoe iemand de tegenstander kan "lezen", en zo het potje naar z'n hand kan zetten.
Als je ze negeert waarom post je er dan over? zeg er dan gewoon niks over. Als dennis speelt dmv campen moet hij dat lekker doen dat is zijn manier van spelenbram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:15:
[...]
Vind je dit soort filmpjes serieus leuk? Dat intrigeert me. Wat vind je er precies leuk aan? Ik ben nu gewoon nieuwsgierig hoor.
Ik kijk de filmpjes ook niet meer, dus dat negeren lukt wel. Ik vind het alleen bijzonder dat mensen het posten van deze footage aanmoedigt, that's all.
Ik zie dan weer liever een strateeg met een unieke mapkennis aan het werk. Hij hoeft niet eens te rushen, maar ik vind het mooi om te zien hoe iemand de tegenstander kan "lezen", en zo het potje naar z'n hand kan zetten.
Ik vind bijna alle filmpjes leuk om te zien. Een speelstijl die me minder aanstaat zal ik geen lang filmpje van kijken. Dennis speelt niet zoals ik prefereer, daarom is de duur van zijn filmpjes ideaal.bram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:15:
[...]
Vind je dit soort filmpjes serieus leuk? Dat intrigeert me. Wat vind je er precies leuk aan? Ik ben nu gewoon nieuwsgierig hoor.
Het negeren gaat jouw volgens mij het slechtst af van allemaal, ik zie je heel vaak reageren op hem.
Ik kijk zelf graag naar een heel actief filmpje, maar een andere speelstijl kan ook leuk zijn, dus ik moedig hierbij iedereen aan om filmpjes te posten!
Zlat schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:19:
[...]
dus ik moedig hierbij iedereen aan om filmpjes te posten!
Dan lees je niet goed. Ik reageer namelijk op de aanmoedigers, en niet op dennis.Zlat schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:19:
[...]
Ik vind bijna alle filmpjes leuk om te zien. Een speelstijl die me minder aanstaat zal ik geen lang filmpje van kijken. Dennis speelt niet zoals ik prefereer, daarom is de duur van zijn filmpjes ideaal.
Het negeren gaat jouw volgens mij het slechtst af van allemaal, ik zie je heel vaak reageren op hem.
Ik kijk zelf graag naar een heel actief filmpje, maar een andere speelstijl kan ook leuk zijn, dus ik moedig hierbij iedereen aan om filmpjes te posten!
En ik heb het over het negeren van de filmpjes. Die kijk ik namelijk niet. Ze zijn namelijk, buiten de map- en het hoekje waarin hij in stilstaat om, exact hetzelfde als het vorige filmpje en alle filmpjes daarvoor.
Kap eens met posten van al die ouwe meuk man
Dit is het MW3 topic, niet het algemene MW topic....
Al was dat wel een van mijn favoriete maps!
[ Voor 17% gewijzigd door wimpie007 op 15-12-2011 11:34 ]
uploaddatewimpie007 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:31:
[...]
Kap eens met posten van al die ouwe meuk man
Ja gelijk grote mond aan t begin, en aan het einde ineens 'jammer dat we alles winnen behalve het laatste potje van de avond'@dela
Ja die nederlanders hadden we ff mooi gister haha
Makes my day
Vond het ook mooi toen ik wat later op village en predator missile tegenhield met me trophee system en hij daardoor geen triple kill had
Een predator tegenhouden met je trophee?????? WTF?????Gtoniser schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:03:
[...]
Ja gelijk grote mond aan t begin, en aan het einde ineens 'jammer dat we alles winnen behalve het laatste potje van de avond'
Makes my day
Vond het ook mooi toen ik wat later op village en predator missile tegenhield met me trophee system en hij daardoor geen triple kill had
Vind dat ook altijd geweldig als je iemand killt en hij die paar seconden dat je 'm hoort helemaal gaat flippen..
Trophy system vind ik echt helemaal geweldig. In objective based games gebruik ik hem altijd.Gtoniser schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:03:
[...]
Ja gelijk grote mond aan t begin, en aan het einde ineens 'jammer dat we alles winnen behalve het laatste potje van de avond'
Makes my day
Zo grappig als mensen een granaat naar een vlag gooien en dat deze dan in hun gezicht knalt
Houd 2 enemy projectiles tegen ( grenades etc )als ik het goed hebDrakeNL schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:17:
aha dient daarvoor Trophy systemals ik heb unlockt toch maar eens proberen
dan speel je toch meer op de achtergrond en komt er nog wel eens een granaat op je af.
moet wel zeggen dat ik nog nooit heb meegemaakt dat het een predator tegenhield.
wel gaaf
Over het algemeen speel ik alleen maar Hardcore, en dan eigenlijk alleen op de achtergrond. dus grote afstanden met snipers en (nu nog) het support strike packages (UAV, Airdrop trap, Advanced UAV). snel in rang stijgen is dan toch lastig.
Zou op zich wel eens met een paar GOTers willen spelen, maar dat is ook niet te doen zonder een headset. Onze kat heeft hem opgegeten
Clan operations of lone wolf events??? Groot verschil he maat..Sjoerdiee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:41:
@ Delai, events zijn weer te enlisten zie ik net op cod elite.. (A)

Vraag me af wann elite nou eens goed gaat werken...tis retetraag, kan challenges wel zien maar niet zien wat ik ervoor moet doen, en youtube uploads staan wel in ps3 vault als geupload maar versxhijnen maar niet in de online elite versie, erg irritant, je betaalt er immers toch wel voor. heb morgen heel de dag de tijd, miss maar eens een lone wolf proberen.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Kan ff niet kijke pauze is al voorbij zag zoiezo lonewolf en daaronder events .. of is er nog speciale categorie voor ''Clan events''delaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:56:
[...]
Clan operations of lone wolf events??? Groot verschil he maat..
Ik ben er vanavond weer bij tot een uurtje of 2:00Only schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:28:
Zijn er vanaaf na 23.15 nog mensen online? Speel nu al 2 ochtende in me remie, goed voor k/d ratio maar niet echt gezellig.
Vraag me af wann elite nou eens goed gaat werken...tis retetraag, kan challenges wel zien maar niet zien wat ik ervoor moet doen, en youtube uploads staan wel in ps3 vault als geupload maar versxhijnen maar niet in de online elite versie, erg irritant, je betaalt er immers toch wel voor. heb morgen heel de dag de tijd, miss maar eens een lone wolf proberen.
Vanavond PSV, vanaf morgne weer online. Kan zelf hier ook niet op elite. Vind het ook maar bagger met die vault/filmpjes/elite tv blabla...Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:39:
[...]
Ik ben er vanavond weer bij tot een uurtje of 2:00
@sjoerdiee
Clanoperations zijn nog niet online. Alleen lone wolf.
Events zijn van die competities dat je een foto van een moment (bij mooie kill/explosie, samen met een kip op de foto) moet insturen...
Wat is dat nou johdelaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 13:42:
[...]
Vanavond PSV, vanaf morgne weer online. Kan zelf hier ook niet op elite. Vind het ook maar bagger met die vault/filmpjes/elite tv blabla...
Kom ik eindelijk weer on-line ben jij er niet
Inderdaad! Het is geweldig als je het eenmaal hebt gebruikt.Sjoerdiee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:20:
[...]
Houd 2 enemy projectiles tegen ( grenades etc )als ik het goed heb
Dingen die het tegen houd:
Lethal granaten (throwing knife weet ik niet)
Stun/flash/etc
Predator missiles
Maar ook:
Bommen van bv een airstrike of stealth bomber!
RPG rockets en noob tubers niet getest, maar ik neem aan dat het hier ook voor werkt.
NIET?? hahaGtoniser schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:12:
[...]
Maar ook:
Bommen van bv een airstrike of stealth bomber!
@jan: ja jongen heb ook af en toe nog iets sociaals wat ik ga ondernemen
Had ik niet verwacht van jedelaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:16:
[...]
NIET?? hahalachen, moet ik die ook maar eens instellen..
@jan: ja jongen heb ook af en toe nog iets sociaals wat ik ga ondernemen
Maar hoeveelste prestige ben je ondertussen 3de of 4de ?
In combinatie met bier zal het wel lachen worden
Dus vanavond wordt hem niet denk ik..
Ja, je moet wel geluk hebben dat ze dicht bij je in de buurt vallen (net als bij predator btw), want de damage radius van die dingen is groter dan het bereik van de Trophee systemdelaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:16:
[...]
NIET?? hahalachen, moet ik die ook maar eens instellen..
4 level 68 ofzo..Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:17:
[...]
Had ik niet verwacht van je![]()
.
Maar hoeveelste prestige ben je ondertussen 3de of 4de ?
@EKR: hahaha curling geniaaaaaal!
@gtoniser: ik blijf nooit lang staan dus dat schiet niet op
[ Voor 9% gewijzigd door delaitinho op 15-12-2011 14:22 ]
Maar zijn er nog goede updates geweest in de weken dat ik er niet was?
Want als het spawning systeem nog niet is aangepast.
Ga ik denk ik vanavond lekker even op de dennisstyle spelen
Ik blijf zelf ook nooit lang staan, maar als je hoort dat er een airstrike/bomber aankomt, als je een point aan het capturen bent met domi, of weet dat er iemand een granaat gaat gooien om het hoekje, of dat er een javelin missile aankomt (werkt dat ding ook tegen) is hij snel neergezet (zeker met quickdraw pro).delaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:22:
[...]
@gtoniser: ik blijf nooit lang staan dus dat schiet niet op
Ik heb vandaag nog gepost dat er van het weekend een update komt met nieuwe game mode.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:48:
Dan ga je al lekker haha.
http://www.nu.nl/games/26...uwe-spelmodi-weekend.html
check
spawns zijn nog steeds kak
Oe fijnSjoerdiee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:57:
[...]
Ik heb vandaag nog gepost dat er van het weekend een update komt met nieuwe game mode.
http://www.nu.nl/games/26...uwe-spelmodi-weekend.html
check
spawns zijn nog steeds kak
En minder fijn over die spawns... maarja dan ga ik maar een beetje campen..
Maar even een ander ideetje , van het weekend anders met de groep ook even een avondje black ops spelen
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
PlayStation Network is op donderdag 15 december 2011 van 17.00 tot 03:00 op vrijdag 16 december 2011 offline wegens gepland onderhoud.
Gedurende het onderhoud heb je geen toegang tot de volgende services:
PlayStation Store op je PS3, PSP en PC.
PlayStation Network Accountbeheer.
PlayStation Network Account registreren.
Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden. Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 17:00 op donderdag 15 december 2011 bij PSN aan.
Potje black ops ben ik ook wel een x voor in! Moet dan alleen nog wel een beetje levelen (ben nu namelijk prestige 1 lvl 1, omdat ik een token wilde voor mw3Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:04:
[...]
Oe fijn![]()
![]()
En minder fijn over die spawns... maarja dan ga ik maar een beetje campen..![]()
Maar even een ander ideetje , van het weekend anders met de groep ook even een avondje black ops spelen?

Ik vind het allemaal prima.. helemaal leuker: mw2 erin gooienwackyjacky schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:10:
[...]
Potje black ops ben ik ook wel een x voor in! Moet dan alleen nog wel een beetje levelen (ben nu namelijk prestige 1 lvl 1, omdat ik een token wilde voor mw3)
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Oke ik meld me gewoon voor 5 aan! En dan ben ik er gewoon bij vanavond.
En in het weekend weer met 1 of 2 teams van de Dutch_Eagles spelen.
godver tot 5 uur stage lopen daar gaat men game avond =(Ricardok82 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:08:
Ik hoor niemand over de aangekondigde onderhoud aan het Playstation netwerk dus....
PlayStation Network is op donderdag 15 december 2011 van 17.00 tot 03:00 op vrijdag 16 december 2011 offline wegens gepland onderhoud.
Gedurende het onderhoud heb je geen toegang tot de volgende services:
PlayStation Store op je PS3, PSP en PC.
PlayStation Network Accountbeheer.
PlayStation Network Account registreren.
Daarnaast kun je je op nl.playstation.com niet bij PlayStation Network aanmelden. Meld je als je tijdens het onderhoud toch online wilt gamen nog vóór 17:00 op donderdag 15 december 2011 bij PSN aan.
Edit: dan maar eens aan de sinlge player beginnen hmmmm... Yes or No?
[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek_NL op 15-12-2011 15:27 ]
Njaah nog niet uitgespeeldVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:16:
@just_Jan Eindelijk Skyrim uitgespeeld!
Oke ik meld me gewoon voor 5 aan! En dan ben ik er gewoon bij vanavond.
En in het weekend weer met 1 of 2 teams van de Dutch_Eagles spelen.
Shit dat word dan dus vanavond geen mw3 spelen
Aangezien ik pas om 19:00 thuis ben
K*T onderhoud haha
Njaah agh 1 dagje langer wachten kan ook geen kwaad
En mw2 vind ik ook wel goed idee , moet ik hem alleen weer even gaan kopen van het weekend
Jan, als je nog ala dennisstyle filmpjes wil zien van hoe het moet, moet je maar ff in MW3 vault kijken, en dan online vault van friends en dan in de mijneVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:48:
Dan ga je al lekker haha.
Ik ben er vanaf 23.15, dus zorg maar dat je vanaaf niet opeens kapteinafhaak gaat spelen.
Je logt dan wel in voor 17:00 zekerOnly schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:49:
[...]
Jan, als je nog ala dennisstyle filmpjes wil zien van hoe het moet, moet je maar ff in MW3 vault kijken, en dan online vault van friends en dan in de mijne
Ik ben er vanaf 23.15, dus zorg maar dat je vanaaf niet opeens kapteinafhaak gaat spelen.
Ik hoor net hierzo dat er vanavond onderhoud is en dat je niet na 17:00 kan inloggenOnly schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:49:
[...]
Jan, als je nog ala dennisstyle filmpjes wil zien van hoe het moet, moet je maar ff in MW3 vault kijken, en dan online vault van friends en dan in de mijne
En aangezien ik pas rond een uurtje of 19:00 thuis ben.
Ben ik nu al kapitein afhaak aan het spelen
Nee daar gaan ze uiteraard rekening mee houden... Als ze dat gaan doen dan is er altijd wel iemand die niet kan;) Morgen weer een dag toch? Denk wel dat ik prestige 10 haal voordat de nieuwe COD komt... haha weet wel zeker!bram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:03:
Waarom beginnen ze daar niet later mee? Alsof een gemiddeld normaal werkend mens voor 5 uur thuis is.
Verwijderd
Maar vorige keer tijdens het onderhoud kon ik ook gewoon aanmelden, rond een uur of 7! En nergens last van gehad.
@Dela
Ik ga het ook proberen haha
- Van het weekend nieuwe spel modi via update, morgen horen we welke nieuwe modes toegevoegd worden.
- Tiltle update 7 bevat grotendeels fixes voor hosts met snelle verbindingen (lag compensation / host disadvantage).
- Voice chat is (ps3) is gefixed , update komt in Januari vanwege eerst goedkeuring door PlayStation.
Ik hoop ook dat ik het een keertje haal , Ik ben nu 2 level 79delaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:06:
[...]
Nee daar gaan ze uiteraard rekening mee houden... Als ze dat gaan doen dan is er altijd wel iemand die niet kan;) Morgen weer een dag toch? Denk wel dat ik prestige 10 haal voordat de nieuwe COD komt... haha weet wel zeker!
Dus hoop dat ik dit weekend gewoon kan doorzetten naar 4 level 1
Vast wel, als we als Clan genoeg xp halen dan krijgen we ook paar keer dubbel Xp enzo..Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:19:
[...]
Ik hoop ook dat ik het een keertje haal , Ik ben nu 2 level 79
Dus hoop dat ik dit weekend gewoon kan doorzetten naar 4 level 1
Komt goed!!
als je dan tijd er niet bent heb je zo 8 uur double xp haha XD of gaat het echt alleen om degenen die challenges meedoen?delaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:21:
[...]
Vast wel, als we als Clan genoeg xp halen dan krijgen we ook paar keer dubbel Xp enzo..
Komt goed!!
Mijn doel is om als eerste prestige 10 te worden van de clandelaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:21:
[...]
Vast wel, als we als Clan genoeg xp halen dan krijgen we ook paar keer dubbel Xp enzo..
Komt goed!!
En aangezien ik zeker wel weer een maandje of 2 in de ziektewet zit , zou het theoretisch moeten lukken
Verwijderd
Moet je cker kunnen lukken dan ja!
is wel saai ja! Maarja zou willen dat ik zoveel tijd heb voor COD!
Volgende week nog 4 daagjes en dan heb ik vakantie kan ik ff een weekje MW3 spelen.
Degenen die nu niet kunnen, die kunnen dan automatisch ook later niet, lijkt me. Het lijkt me wel degelijk handig en logisch om hier rekening mee te houden. De vork zal wellicht wat gecompliceerder in de steel zitten, dan ik nu schets hoor, maar het is ook wel degelijk prettig en vriendelijk naar je klanten toe. Als je een winkel hebt, zorg je er ook voor dat je op zaterdag open bent en bezorgingen op deze dag uitvoert.delaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:06:
[...]
Nee daar gaan ze uiteraard rekening mee houden... Als ze dat gaan doen dan is er altijd wel iemand die niet kan;) Morgen weer een dag toch? Denk wel dat ik prestige 10 haal voordat de nieuwe COD komt... haha weet wel zeker!
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 15-12-2011 16:38 ]
wees blij dat je kan werken (als je leuk werk heb dan...) hij zit beetje op de bank cod te spelen heel de dag. verveelt op een dag ook wel denk ik...Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:33:
@Just_jan
Moet je cker kunnen lukken dan ja!
is wel saai ja! Maarja zou willen dat ik zoveel tijd heb voor COD!
Volgende week nog 4 daagjes en dan heb ik vakantie kan ik ff een weekje MW3 spelen.
Ja tuurlijk, mee eens maar het probleem is dat wij als PSN gebruikers er niet voor betalen dus voelen ze weinig verplichting naar ons toe. Was toen ook met de hack-gebeuren. Daar zijn er toen genoeg van overgestapt naar Xboxlive. Snap het wel hoor, heb stiekem me vriendin net ook gesapt dat ze ff me ps3 moet aanroggelen...bram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:36:
[...]
Degenen die nu niet kunnen, die kunnen dan automatisch ook later niet, lijkt me. Het lijkt me wel degelijk handig en logisch om hier rekening mee te houden. Het is ook erg prettig naar je klanten toe. Als je een winkel hebt, zorg je er ook voor dat je op zaterdag open bent en bezorgingen op deze dag uitvoert.
haha dat ben ik niet vergeten..bram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:44:
Vergeet haar niet te zeggen dat ze ook ff moet inloggen.
@j4y: wellicht heb je hier gelijk in maar het is echt niet gepast om dat zo publiekelijk te plaatsen.
Beetje respect voor iemand zijn persoonlijke situatie, JIJ weet niet waarom HIJ thuis zit en hoe hij zich daarbij voelt. Je "tone of voice" kan een beetje meer genuanceerd worden.
@hieronder... fuck dat is een goeie!! Denk psn voldoende trouwens.. aangezien daar de onderhoud aan is.
[ Voor 9% gewijzigd door delaitinho op 15-12-2011 16:50 ]
Me zus vroeg om me laptop ff te pakke haar mail werkte niet, gelijk uitgelegd dat ze me ps3 moet aangooien etc hahaha koning.delaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:40:
[...]
Ja tuurlijk, mee eens maar het probleem is dat wij als PSN gebruikers er niet voor betalen dus voelen ze weinig verplichting naar ons toe. Was toen ook met de hack-gebeuren. Daar zijn er toen genoeg van overgestapt naar Xboxlive. Snap het wel hoor, heb stiekem me vriendin net ook gesapt dat ze ff me ps3 moet aanroggelen...
Best triest eigenlijk dat we het zo doen he
Achja zolang ik kan gamen vanavond
Btw moet je al ingame zitten of? PSN is ook goed gewoon?
Verwijderd
Maar meer tijd voor een hobby/verslaving kan altijd haha.
Ik heb ook mijn vriendin al geregeld dat ze me ps3 aanzet haha
Niceee vanavond lekker gamen dan!:) tot vanavond dutch-eagltjesbram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:52:
Op PSN zitten is voldoende.
Denk dat ik van 10 tot 12 ofzo ff kom ligt eraan hoe kapot ik ben..Sjoerdiee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:53:
[...]
Niceee vanavond lekker gamen dan!:) tot vanavond dutch-eagltjes
Anders morgen weer ownage erin gooien
De eerste weken is het meestal wel relaxen.j4y schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:39:
[...]
wees blij dat je kan werken (als je leuk werk heb dan...) hij zit beetje op de bank cod te spelen heel de dag. verveelt op een dag ook wel denk ik...
Maar daarna word het zooo saaaai.
Zo men vrouwtje ook even opdracht gegeven dat ze de ps3 moest aanzetten haha
Pfoe nou als ik huisvrouw tegen haar zeg , Njaah ten eerste ze kan nog geen nederlands dus verstaat ze het nietbram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:03:
Hebben jullie allemaal huisvrouwen ofzo?
on-topic... hoeveel leden telt de clan nou ondertussen thierry?
en hoeveel actieve
De mijne staat ook al aan voor als ik nog wil gamenbram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:03:
Hebben jullie allemaal huisvrouwen ofzo?
19 membersVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 17:07:
[...]
Pfoe nou als ik huisvrouw tegen haar zeg , Njaah ten eerste ze kan nog geen nederlands dus verstaat ze het nietMaar ten 2de dan gaat ze zitten en zegt ze tegen me.. ZO ga jij maar even lekker schoonmaken en het eten doen
![]()
on-topic... hoeveel leden telt de clan nou ondertussen thierry?
en hoeveel actieve
Ik heb zojuist op Call of Duty Elite de CLAN "Gath of Tweakers" aangemaakt.
Ik heb hier ook meteen mijn 500xp voor gebruikt, waardoor de clan direct level 2 is.
Deze clan is bedoeld voor registranten van T.net met als doel ook deel te kunnen nemen aan clan challenges e.d.
Indien mensen willen joinen kan dit door een DM te sturen of een message op XBL naar Phunzor.
[ Voor 9% gewijzigd door thijssie op 15-12-2011 18:42 ]
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Oké bedankt voor de tip zal ik volgende keer op lettenbram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:57:
Goede gameplay, alleen wel irritant gemonteerd met dat inzoomen en die effecten de hele tijd. Komt daardoor wat chaotisch over, mede ook door het doorspoelen.
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Als je een lange rijd een andere spel heb gespeeld en je gaat dan opeens terug hiernaar toe.
Dat je af en toe op de verkeerde knoppen drukt
telkens als ik wou springen drukte ik op driehoekje
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2011 19:38 ]
Netjes! Al was het nog knapper geweest als je het had gedaan zonder Assault Package!thijssie schreef op donderdag 15 december 2011 @ 18:27:
Eindelijk mijn eerste 30 / 0 gehaald op Interchange
[video]
Ik snap dat HC met snipers niet zo. Het goede aan een sniper is dat je een one-shot kill maakt. In HC maak je met zo ongeveer alle wapens een directe kill, zelfs met een python (of hoe heet dat ding nu?).DrakeNL schreef op donderdag 15 december 2011 @ 12:42:
Ik heb eigenlijk alleen maar sniper classes, maar ben nog niet zo ver gevorderd dat ik hem heb vrij gespeeld.
Over het algemeen speel ik alleen maar Hardcore, en dan eigenlijk alleen op de achtergrond. dus grote afstanden met snipers en (nu nog) het support strike packages (UAV, Airdrop trap, Advanced UAV). snel in rang stijgen is dan toch lastig.
Zou op zich wel eens met een paar GOTers willen spelen, maar dat is ook niet te doen zonder een headset. Onze kat heeft hem opgegeten
Net als die gasten die scavenger aan hebben staan bij search & destroy en pointstreaks instellen op 12, 15 en 17.
[ Voor 6% gewijzigd door stefan_el op 15-12-2011 20:19 ]
Ik speel ook hardcore, en vind het af en toe fijn om ook met de AS50 te spelen. Niet omdat ik daar goed ben (lees: een ramp) maar gewoon omdat dat ruig is of althans, ik vind het stoer.stefan_el schreef op donderdag 15 december 2011 @ 20:17:
[...]
Ik snap dat HC met snipers niet zo. Het goede aan een sniper is dat je een one-shot kill maakt. In HC maak je met zo ongeveer alle wapens een directe kill, zelfs met een python (of hoe heet dat ding nu?).
Net als die gasten die scavenger aan hebben staan bij search & destroy en pointstreaks instellen op 12, 15 en 17.
@ DrakeNL? ook jouw PS naam? Ik heb geloof ik wel eens iemand voorbij zien komen met die naam!
Scavenger bij S&D is alleen prettig als je een noobtube nichtrijder bent, anders is het niet praktisch.
Vooral die ene op Hardhat. Het leek wel alsof die gasten geen wapens hadden.
Een snelle video gemaakt (let even niet op de kwaliteit/beeld want anders zat ik hier om 3:00 nog (1gb tov 100Mb uploaden)
[YouTube: http://youtu.be/k7veJxi8JRs]
Spot de GoT-ters
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dan win je heel de avond alles , maar dan kom je in de laatste 2 potjes bij zulke noobs in het team terecht.
ze gingen minimaal 35 keer dood per potje. en capte geen vlaggen.
DRAMA
[YouTube: http://youtu.be/b33YJ3pgZr4]
Mooi geworpen flashbang
[YouTube: http://youtu.be/oEcPTB-QYto]
M.O.A.B. met specialist in FFA
[YouTube: http://youtu.be/L5D0jdlGbmU]
[ Voor 57% gewijzigd door Eiland op 16-12-2011 02:51 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Ja op de een of andere manier pakte ik al je kills voor je neus weg tochVerwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 19:35:
Weetje wat irritant is.
Als je een lange rijd een andere spel heb gespeeld en je gaat dan opeens terug hiernaar toe.
Dat je af en toe op de verkeerde knoppen drukt
telkens als ik wou springen drukte ik op driehoekje
hihi
Toch nog kunnen prestigen gelijk de AK-47 unlockt
Je hebt meerdere wapens in je AC-130. 3 stuks.... Tip:
Tijdens het herladen van je big gun schakel je naar je middel schiet je met die 3x, dan schakel je naar de kleine, ff daarmee knallen en dan weer naar de grote.
Mystikal schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 08:03:
Het einde van het filmpje was wel tof! Ik zag je gewoon bewegen, sterker nog.. Ik zag je lopen!

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dit topic is gesloten.