[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste
Acties:
  • 56.715 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Met de MK14 kan je er wel meer neer knallen als je goede aim heb.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

nexhil schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:34:
[...]

Het is meer bij wijze van spreken...

[...]

In theatre mode kun je je view aanpassen, je kunt dan ook vanuit 1st en 3rth person andere andere spelers volgen
En hoe kom je in theatre mode?
Op PC?

Sorry ben nog een beetje noob qua dit spel omdat Skyrim me tot nu heeft vastgehouden (nog altijd eigenlijk)
maar ben zo af en toe ook aan de COD

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig Youtube uploaden lukt weer , wel lastig al die storingen.

Vier predator missiles en een IMS :

Zo een IMS kan soms wel wat kills opleveren maar niet echt veel. ;)

Osprey gunner op Seatown :

Eindelijk heb ik de osprey gunner goed ingezet en kreeg ik ook mijn packages op de goeie plek. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

bram1984 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:13:
[...]

Dan kun je niet zo goed mikken. Ik leg namelijk wel eens 3 man om met 1 clip.
3 met 1 clip of 3 met 1 mag? clip en mag zijn namelijk 2 verschillende dingen. Er gaan doorgaans 3 clips in 1 mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:17:
[...]

3 met 1 clip of 3 met 1 mag? clip en mag zijn namelijk 2 verschillende dingen. Er gaan doorgaans 3 clips in 1 mag.
Call me stupid :-( maar volgens mij is zowel 'Clip' als ' Mag' een engels woord voor magazijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:07:
Gelukkig Youtube uploaden lukt weer , wel lastig al die storingen.

Vier predator missiles en een IMS :

[video]

Zo een IMS kan soms wel wat kills opleveren maar niet echt veel. ;)

Osprey gunner op Seatown :

[video]

Eindelijk heb ik de osprey gunner goed ingezet en kreeg ik ook mijn packages op de goeie plek. :9
Wow dennis die beweegt? - Oh wacht hij haalt gewoon zijn carepackage 8)7
Serieus man, je zou eens wat meer moeten gaan bewegen in plaats van zielig in een hoekje te wachten.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:26:
[...]

Wow dennis die beweegt? - Oh wacht hij haalt gewoon zijn carepackage 8)7
Serieus man, je zou eens wat meer moeten gaan bewegen in plaats van zielig in een hoekje te wachten.
Maak je maar niet druk , ik ren al wat meer en camp al wat minder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:20:
[...]

Call me stupid :-( maar volgens mij is zowel 'Clip' als ' Mag' een engels woord voor magazijn...?
Dit is een clip

En een magazijn is gewoon een magazijn, maar ik denk dat iedereen het over het zelfde heeft als ze die termen gebruiken aangezien MW3 geen clips gebruikt.

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds lvl 68 alleen maar AK-47, met een prestige token de AK-47 gekocht en alleen die gebruikt tot nu toe. Met extended mags kun je er 5-6 neerschieten, waarschijnlijk nog meer maar je komt in CTF niet meer dan 6 man tegen door de respawn timer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57

nexhil

BAM!

Vis schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:03:
[...]

Op PC?

Sorry ben nog een beetje noob qua dit spel omdat Skyrim me tot nu heeft vastgehouden (nog altijd eigenlijk)
ow sorry, geen idee hoe dat op de PC werkt, op de 360 zit het allemaal ingebakken in het hoofd menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 16:34
Het valt mij op dat je in elite wel veel 'vage' accounts tegen komt.
Zoek maar eens naar XIIIRATED , die heeft laatst een operation gewonnen.
Deze persoon heeft 12 uur gespeeld en is prestige 5 lvl 75?
Lijkt mij een beetje onrealistisch 8)7 .

EDIT:
Zijn longest killstreak = 279

Wie biedt er meer? :)

[ Voor 12% gewijzigd door EKR88 op 14-12-2011 13:16 ]

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

wackyjacky schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:14:
Zal er eens op letten, vind trouwens wel dat de ranglijsten nog aardig schoon zijn vergeleken met MW2 en BO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nexhil schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:16:
[...]

Zal er eens op letten, vind trouwens wel dat de ranglijsten nog aardig schoon zijn vergeleken met MW2 en BO
Dat zal niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matter of time voordat de eerste Scripts/cheats/hacks naar de consoles worden geport

heb wel het idee dat het toevoegen van servers de hoeveelheid hacked lobbies behoorlijk is afgenomen. de gebruikelijke hoeveelheid aimbot/wallhack lopen naturlijk nog wel rond, maargoed.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 20:03

j4y

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:19:
matter of time voordat de eerste Scripts/cheats/hacks naar de consoles worden gepost

heb wel het idee dat het toevoegen van servers de hoecveelheid hacked lobbies behoorlijk is afgenomen. de gebruikerlijke aimbot/wallhack lopen naturlik nog wel rond, maargoed.
lmfao dat_nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Que?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

EDIT:

Achja, bekijk voor de gein ook eens de survival topscores. Er zijn mensen die in 10 minuten tot wave 100mln gekomen zijn. Er vanuitgaande dat elke wave minimaal 5 seconde duurt (wachttijd tussen waves) kan het al gewoon niet, laat staan de uitvoering hiervan. Ik snap niet da IW niet ff al die mensen banned en de lijsten schoonmaakt voor mensen die wel realistische scores hebben. Die kunnen alsnog gehackt hebben, maar wel minder obvious dan de topscores nu...

Verder, zo snel die prestiges halen kan met die deddicated servers die nu ranked zijn, deed laatst een potje op een dedicated server, was na 6 kills al van lvl 1 naar 26 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54

EDIT:

Ja maar dat killstreak probleem hebben er meer, er stond bij mij een tijdje ook zeshonder nogwat, bij gemmidelde kills stond er meerdere keren ook weer bij mij rond de 250. Ik heb nooit de 80 gepasseerd alleen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Sn0wblind schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:54:
[...]

Ja maar dat killstreak probleem hebben er meer, er stond bij mij een tijdje ook zeshonder nogwat, bij gemmidelde kills stond er meerdere keren ook weer bij mij rond de 250. Ik heb nooit de 80 gepasseerd alleen :D
80 is toch ook netjes. Mijn hoogste tot nu toe is 35 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 22:21
Vraagje aan de PS3 bezitters. Welke controller is volgens jullie beter?

De Tactical Assault Commander 3 (http://www.hori.jp/us/Products/PS3/TactialAssaultCommander3/) of de Fragfx Shark (http://www.splitfish.com/index.php/en/products/fragfx-shark)? Op de filmpjes die ik zie lijkt de eerste een beetje choppy qua muis besturing. De tweede heeft echter geen kb layout, maar daarmee moet je lopen met een pookje.

Ik ben zelf een pc gamer en kan echt niet wennen aan een controller (0,6 kd ratio op de ps3). Iemand van jullie ervaring met een van bovenstaande producten?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
de normale ps3 controler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Dit.

Als je er niet aan kan wennen, dan ligt het niet aan de controller lijkt me :) Gewoon veel spelen, dan komt het vanzelf :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
wackyjacky schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:57:
[...]

80 is zeker netjes, heb het gevoel dat je in MW3 veel minder hoge kills scoort als in BO, komt ook vooral door het gemis van Nuketown :P
Mijn hoogste is 49 tot nu toe, kill confirmed op Dome.
Vanmorgen nog lekker aan me k/d ratio gewerkt in TD, er lopen echt een hoop slechte spelers rond zeg, ik zou het niet eens meer leuk vinden als ik continue zo slecht speel :P En ik heb het dan trouwens niet over mensen die net begonnen zijn, maar gewoon over mensen die al ver in prestige zitten :+
K/d ratio nu 2.15 algemeen en 2.69 ofzo in TD, en ja, daar gaat het wel om in TD :>

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Masch schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:03:
Vraagje aan de PS3 bezitters. Welke controller is volgens jullie beter?

De Tactical Assault Commander 3 (http://www.hori.jp/us/Products/PS3/TactialAssaultCommander3/) of de Fragfx Shark (http://www.splitfish.com/index.php/en/products/fragfx-shark)? Op de filmpjes die ik zie lijkt de eerste een beetje choppy qua muis besturing. De tweede heeft echter geen kb layout, maar daarmee moet je lopen met een pookje.

Ik ben zelf een pc gamer en kan echt niet wennen aan een controller (0,6 kd ratio op de ps3). Iemand van jullie ervaring met een van bovenstaande producten?
Ik heb de FragFX shark op aanraden van bram1984.

Werk vloeiend maar het was wel even wennen, de muis is voor mij handen wat groot. Maar na mijn instellingen voor de controller etc te hebben gevonden speelt het wel erg lekker. Ik deed het ook goed met de normale PS3 controller maar kreeg altijd na 2 uurtjes kramp in mijn handen en had het idee dat ik RSI ervan begon te ontwikkelen ofzo. Daarom de FragFX. Ik heb iig geen jitteringen etc. Gewoon vloeiende bewegingen en mijn ingame sensitivity staat op 10, op de FragFX 2.5, hoe lager hoe kleiner de deadzone dan.
wackyjacky schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:57:
[...]

80 is zeker netjes, heb het gevoel dat je in MW3 veel minder hoge kills scoort als in BO, komt ook vooral door het gemis van Nuketown :P
Mijn hoogste is 49 tot nu toe, kill confirmed op Dome.
Vanmorgen nog lekker aan me k/d ratio gewerkt in TD, er lopen echt een hoop slechte spelers rond zeg, ik zou het niet eens meer leuk vinden als ik continue zo slecht speel :P En ik heb het dan trouwens niet over mensen die net begonnen zijn, maar gewoon over mensen die al ver in prestige zitten :+
K/d ratio nu 2.15 algemeen en 2.69 ofzo in TD, en ja, daar gaat het wel om in TD :>

Is het ook, in BO had je wel lastiger te halen killstreaks maar ze waren ook fors sterker.

Maar met die 80 kills had ik ook geluk dnek ik. Een heel slecht team tegen me op Dome.

[ Voor 27% gewijzigd door Sn0wblind op 14-12-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 21:46
Iemand zin om een potje met mij te spelen? Steam naam is [GOT] n0eliteNL##

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 22:21
ThE_OwNeR schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:07:
[...]

Dit.

Als je er niet aan kan wennen, dan ligt het niet aan de controller lijkt me :) Gewoon veel spelen, dan komt het vanzelf :)
mjah, op de pc speel ik met een ratio van boven de 1, dus het ligt echt wel aan de controller. Vaak weet ik gewoon waar de tegenstanders vandaan komen, maar mis ik de snelheid om er snel naar toe te gaan, of schiet ik met de cursor langs de speler.

Ik ben inmiddels lvl 60 op de ps3, dus zat lang geoefend op de normale controller.

Niemand ervaring met de Tactical Assault Commander 3?

[ Voor 4% gewijzigd door Masch op 14-12-2011 15:37 ]

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal vanavond eens kijken, maar volgesn mij is er nog geen GoT groep op Steam. maar eens een aanmaken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
is er geloof ik wel heb ergens een groep staan van GOT op steam

brb http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3

[ Voor 27% gewijzigd door LijkjeNL op 14-12-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
LijkjeNL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:40:

brb
Staat in de openingspost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
Wist ik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Masch schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:35:
[...]

mjah, op de pc speel ik met een ratio van boven de 1, dus het ligt echt wel aan de controller. Vaak weet ik gewoon waar de tegenstanders vandaan komen, maar mis ik de snelheid om er snel naar toe te gaan, of schiet ik met de cursor langs de speler.

Ik ben inmiddels lvl 60 op de ps3, dus zat lang geoefend op de normale controller.

Ik had als fanatiek PC speler destijds wel langer nodig dan een dagje aan game tijd hoor ;) Bij MW2 begon ik pas fanatiek op de console te gamen qua FPS games. Heb wel een maand ofzo nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Masch schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:35:
[...]

Zou ik lekker de FFX pakken, dan heb je tenminste een nunchuck met een analoge stick. En die is draadloos zonder interferentie.

Die TAC is vrij onbekend en de site ziet er ook een beetje karig uit. Krijg je weer zo'n FnS debacle.

edit: Ik heb er al heel wat uurtjes met de controller op zitten (op zowel PS3 als 360, voornamelijk SP), maar ben nog steeds niet gewend hoor. Het voelt gewoon niet goed en er klopt gewoon iets niet aan een free look besturing met een controller.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 14-12-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Goh wat gebruiken mensen nu alleen maar op de PC na de patch.......

akimbo FMG9's!

Successful patch is successful!

(en het is denk ik niet om te zien of ze nog wel goed zijn, dat zijn ze namelijk nog steeds, net zoals de rest van de akimbo machine pistols)

[ Voor 55% gewijzigd door Gundogan op 14-12-2011 16:10 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 09-09 00:02
Vis schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:03:
[...]

Op PC?

Helemaal in het begin scherm moet iets staan, volgens mij Theatermode. Staat in ieder geval onder Find Game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Laatst online: 28-07-2022
Gundogan schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:06:
Goh wat gebruiken mensen nu alleen maar op de PC na de patch.......

akimbo FMG9's!

Successful patch is successful!

(en het is denk ik niet om te zien of ze nog wel goed zijn, dat zijn ze namelijk nog steeds, net zoals de rest van de akimbo machine pistols)
Viel mij ook al op ja. Nog meer mensen die rondlopen met akimbo en ipv dat ze lag issues hebben opgelost is het alleen maar erger geworden...

Spawns lijken wel wat beter, moet er alleen nog even aan wennen lijkt het.

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 09-09 00:02
fuz1on schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:18:
[...]

Viel mij ook al op ja. Nog meer mensen die rondlopen met akimbo en ipv dat ze lag issues hebben opgelost is het alleen maar erger geworden...

Probleem met MW2 en MW3 is dat Fire Rates van de wapens niet realistisch zijn. Het heeft niet met damage te maken maar met Fire Rate van de wapens zelf. Akimbo FMG9's betekend dat je dubbel zo snel schiet als een normale FMG9 alleen wat minder accuraat. Probeer het maar uit in een Private Match met ongeveer dezelfde wapens qua damage & accuracy, alleen de fire rate moet erg verschillen (eentje traag, ander iets sneller) Daaraan ligt het, daarom is het Overpowered. Bij IW hebben ze alleen de damage verminderd, en dat helpt dus niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Ik volg dit topic al een tijdje en speel nu sinds een week of 3 actief MW3 en dan voornamelijk kill confirmed en team deatchmatch. Maar hoe kunnen jullie in hemelsnaam kill streaks van 35/80 of weet ik hoeveel meer behalen :9.

Dit is het eerst spel wat ik eigenlijk actief online speel en beleef er zeker erg veel plezier aan maar vraag me toch af wat jullie tacktiek is hoor. Mijn k/d staat op 0.8, me hoogste killstreak op 10 en hou er van om zo veel mogelijk door het veld te huppelen. Nu weet ik denk ik wel dat ik wat geduldiger moet zijn want zodra ik iemand in het veld zie lopen, sprint ik er achter aan om m proberen neer te knallen, maar vaak heeft hij mij dan al neer geknald..

Of als je 1 op 1 komt te staan met je tegenstander heeft de tegenstander mij 9 van de 10keer eerder neer geschoten. Wss ligt dit aan me reactie vermogen, maar ben toch wel eens benieuwd hoe jullie dit oplossen? Kunnen jullie nou zo snel reageren of ligt het gewoon aan mij? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

fuz1on schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:18:
[...]

Lag lijkt iets erger geworden ja. De spawns zijn net zo erg. Al weer meer dan voldoende killcams gezien van iemand die net dood ging en achter me spawnde of in ieder geval op near kietelafstand. Dank je wel free death.
Apart schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:21:
[...]

Probleem met MW2 en MW3 is dat Fire Rates van de wapens niet realistisch zijn. Het heeft niet met damage te maken maar met Fire Rate van de wapens zelf. Akimbo FMG9's betekend dat je dubbel zo snel schiet als een normale FMG9 alleen wat minder accuraat. Probeer het maar uit in een Private Match met ongeveer dezelfde wapens qua damage & accuracy, alleen de fire rate moet erg verschillen (eentje traag, ander iets sneller) Daaraan ligt het, daarom is het Overpowered. Bij IW hebben ze alleen de damage verminderd, en dat helpt dus niets.
Wat ze moeten doen is:

- BO opstarten.
- Paar potjes met dualwield 30 damage SMG's spelen.
- Erachter komen dat die wel erg crap zijn.
- Die mentaliteit toepassen op akimbo machine pistols in MW3.

[ Voor 43% gewijzigd door Gundogan op 14-12-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
wizzlewaxx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:25:
Ik volg dit topic al een tijdje en speel nu sinds een week of 3 actief MW3 en dan voornamelijk kill confirmed en team deatchmatch. Maar hoe kunnen jullie in hemelsnaam kill streaks van 35/80 of weet ik hoeveel meer behalen :9.

Dit is het eerst spel wat ik eigenlijk actief online speel en beleef er zeker erg veel plezier aan maar vraag me toch af wat jullie tacktiek is hoor. Mijn k/d staat op 0.8, me hoogste killstreak op 10 en hou er van om zo veel mogelijk door het veld te huppelen. Nu weet ik denk ik wel dat ik wat geduldiger moet zijn want zodra ik iemand in het veld zie lopen, sprint ik er achter aan om m proberen neer te knallen, maar vaak heeft hij mij dan al neer geknald..

Of als je 1 op 1 komt te staan met je tegenstander heeft de tegenstander mij 9 van de 10keer eerder neer geschoten. Wss ligt dit aan me reactie vermogen, maar ben toch wel eens benieuwd hoe jullie dit oplossen? Kunnen jullie nou zo snel reageren of ligt het gewoon aan mij? 8)
Gewenning inderdaad, en type wapen speelt natuurlijk ook mee, een Submachinegun schiet sneller dan bijv. een lightmachinegun. En dan nog met rapidfire soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Laatst online: 04-11-2024

En houdt ook in je achterhoofd dat de mensen die dat soort streaks halen best goed zijn (en waarschijnlijk killstreak-kills ook meetellen).

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Je eerste fout is iemand achterna lopen, 9 van de 10 keer weten ze juist dat je dat doet/gaat doen, dus kunnen ze je opwachten. Ik doe het zelf namelijk heel vaak. Als iemand tegenkom, ga ik snel een hoekje om, wacht 1 sec en kom al mikkend/springend terug om het hoekje. Vaak zijn ze dan al aan het rennen waardoor ze niet snel genoeg kunnen reageren; result; Kill voor mij, en hij voelt zich stom :)

Kijk hier maar eens naar, rond de 22 sec;

Ik draai me heel snel om en schiet hem gelijk neer, komt omdat ik hem hoorde rennen achter me, een goede headset hebben is daarom ook best belangrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Only schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:27:
[...]

Gewenning inderdaad, en type wapen speelt natuurlijk ook mee, een Submachinegun schiet sneller dan bijv. een lightmachinegun. En dan nog met rapidfire soms.
Voorheen speelde ik wel redelijk met die ACR en silencer en red dot erop... Maar toen ging ik een beetje zoeken op internet en daar hadden veel mensen het over de Type95. Semi-Automatisch dus, heeft wel veel damage, alleen niet full-automatisch wat ik toch wel erg lekker vind!

Hoor ook veel mensen over die fmg akimbo, maar heb k een schijt hekel aan als mensen die gebruiken tijdens het spelen, dus die wil ik dat ook gewoon niet gebruiken omdat het wel eerlijk moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
De spas lijkt verneukt, nu met extra damage moet je soms van dichtbij twee keer schieten, hoe hard verneuken ze de shotgun ;(

Zo zonde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik weet niet wat me max aantal kills is geweest, denk ook iets van 80... max zonder streaks is 24.
Vanavond maar weer eens opstarten. Kijken of ik iets merk van die patch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizzlewaxx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:33:
[...]

Hoor ook veel mensen over die fmg akimbo, maar heb k een schijt hekel aan als mensen die gebruiken tijdens het spelen, dus die wil ik dat ook gewoon niet gebruiken omdat het wel eerlijk moet blijven.
niet eerlijk?
valsspelen is niet eerlijk.
een feature van de game gebruiken, die door de maker er ingezet is, is wel eerlijk.
op het moment dat je een RPG speelt en het ene zwaard is sterker dan de ander, dan gaan we toch ook niet met zn alle lopen janken als iemand dit zwaard gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
ThE_OwNeR schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:33:
[...]
Je eerste fout is iemand achterna lopen, 9 van de 10 keer weten ze juist dat je dat doet/gaat doen, dus kunnen ze je opwachten. Ik doe het zelf namelijk heel vaak. Als iemand tegenkom, ga ik snel een hoekje om, wacht 1 sec en kom al mikkend/springend terug om het hoekje. Vaak zijn ze dan al aan het rennen waardoor ze niet snel genoeg kunnen reageren; result; Kill voor mij, en hij voelt zich stom :)

Kijk hier maar eens naar, rond de 22 sec;
[video]

Ik draai me heel snel om en schiet hem gelijk neer, komt omdat ik hem hoorde rennen achter me, een goede headset hebben is daarom ook best belangrijk :)
Ja maar hoe jij hier bezig ben is ook niet normaal heh :9 ... Als k met zo'n sniper rond loop moet k eerst een half uur goed op iemand ze hoofd mikken om m te doden. Jij zoomt heel ff in me je sniper en je hit m al.. dat is aan mij denk ik echt niet besteed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:45:
[...]

niet eerlijk?
een feature van de game gebruiken, die door de maker er ingezet is, is wel eerlijk.
op het moment dat je een RPG speelt en het ene zwaard is sterker dan de ander, dan gaan we toch ook niet met zn alle lopen janken als iemand dit zwaard gebruikt?
Nja niet eerlijk is wat overdreven indd. Maar 1 op 1 verlies je altijd met dat wapen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

wizzlewaxx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:47:
[...]

Ja maar hoe jij hier bezig ben is ook niet normaal heh :9 ... Als k met zo'n sniper rond loop moet k eerst een half uur goed op iemand ze hoofd mikken om m te doden. Jij zoomt heel ff in me je sniper en je hit m al.. dat is aan mij denk ik echt niet besteed hoor ;)
Haha tja maar hetzelfde kun je toepassen met machine guns, gewoon je sensitiviteit telkens 1 stapje omhoog doen, eraan wennen en dan weer iets omhoog.

Sowieso is een headset een must als je beetje snel wilt reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

niet eerlijk?
Misschien is het beter om het woord (of afkorting) RPG niet te gebruiken in een MW3 topic. Veel mensen (waaronder ikzelf) denken dan dat je het over een rocket propelled grenade hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
ThE_OwNeR schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:53:
[...]

Haha tja maar hetzelfde kun je toepassen met machine guns, gewoon je sensitiviteit telkens 1 stapje omhoog doen, eraan wennen en dan weer iets omhoog.

Sowieso is een headset een must als je beetje snel wilt reageren :)
Headset? Headset heb ik. Maar wat heeft dat met het reactievermogen te maken? Of heb ik ff iets gemist? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

wizzlewaxx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:02:
[...]

Headset? Headset heb ik. Maar wat heeft dat met het reactievermogen te maken? Of heb ik ff iets gemist? :o
Als jij iemand achter je hoort, dan reageer je daar natuurlijk op, meestal hoor je dat niet zo goed als het geluid via de tv komt :)

Maar de sensitivity heeft er ook mee te maken natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Apart schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:21:
[...]

Klopt niet helemaal, de FAD is een beest qua firerate maar het durt toch echt wel langer om iemand neer te maaien dan met de Scar, ACR etc.

Enige wat ik merk van de hotfix is het hitmarker geluid in ieder geval :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
wizzlewaxx schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:02:
[...]

Niks, hij legt het ook niet goed uit. Een headset (of gewoon een 5.1 speaker systeem) is handig om voetstappen rondom je te horen. Je kan dan beter (en niet sneller) anticiperen als er mensen naast- of achter je lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
bram1984 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:13:
[...]

Niks, hij legt het ook niet goed uit. Een headset (of gewoon een 5.1 speaker systeem) is handig om voetstappen rondom je te horen. Je kan dan beter (en niet sneller) anticiperen als er mensen naast- of achter je lopen.
Ahja. Nja heb een 5.1 set staan indd. De kogels vliegen altijd door me kamer.. Maar focus me eigenlijk nooit op voetstappen. Toch maar wat selectiever gaan luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Je hoeft er niet op te focussen, maar met een beetje 5.1 hoor je toch duidelijk voetstappen om je heen. Lijkt me dat je daarop reageert als er geen friendly op de radar zichtbaar is. Ik wel althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

bram1984 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:58:
[...]

Misschien is het beter om het woord (of afkorting) RPG niet te gebruiken in een MW3 topic. Veel mensen (waaronder ikzelf) denken dan dat je het over een rocket propelled grenade hebt. :+
Ja ik vind het bij die ook jammer dat hij zwakker is dan MW2, en dat je die extra explosive dmg perk niet meer hebt. Was altijd heerlijk op wasteland, RPG met scavenger, en dan mr die bunker in schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Als je dat eenmaal door hebt, kun je precies horen waar ze zijn dmv het geluid wat je hoort. En als je de maps kent en de omgeving waar je je bevindt, dan kun je precies horen of ze op hout, ijzer of gewoon grond lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:18:
Je hoeft er niet op te focussen, maar met een beetje 5.1 hoor je toch duidelijk voetstappen om je heen. Lijkt me dat je daarop reageert als er geen friendly op de radar zichtbaar is. Ik wel althans.
In BO speelde ik echt altijd op voetstappen en dergelijke, maar in MW3 let ik er echt vrijwel nooit meer op, gewoon omdat het niet meer zo duidelijk is als in BO. Ik speel puur op zicht nu in MW3, en dat werkt prima, hoge streaks halen geen probleem iig ;)
Speel overigens veel met type 95 + silencer & red dot.(voor iets ruimere maps) en anders met scar + kick & silencer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LijkjeNL schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:40:

brb http://steamcommunity.com/groups/GoT-MW3
Derp. helemaal overheen gelezen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Mhh steam verliest de hele tijd zijn connectie.

Bij anderen ook het geval?

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Only schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:28:
[...]

In BO speelde ik echt altijd op voetstappen en dergelijke, maar in MW3 let ik er echt vrijwel nooit meer op, gewoon omdat het niet meer zo duidelijk is als in BO. Ik speel puur op zicht nu in MW3, en dat werkt prima, hoge streaks halen geen probleem iig ;)
Speel overigens veel met type 95 + silencer & red dot.(voor iets ruimere maps) en anders met scar + kick & silencer.
Hm grappig. Ik heb het juist andersom. In MW3 kan ik prima soundwhoren, zelfs zonder sitrep pro (hoewel dead silence het nog steeds helemaal countered), terwijl in BO er altijd omgevingsgeluiden waren of te veel ondergronden die bijna geen voetstapgeluiden gaven. Maarja, daar waren de maps en spawns wat voorspelbaarder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Inderdaad, in MW3 kun je véél beter op het geluid letten dan in BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:27
BO heb ik niet gespeeld maar ik het wel het iedee dat het minder goed gaat dan in MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

steam is down idd... zo lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Nu online
Hier is steam ook down ;)
Er kan geen netwerkverbinding worden gemaakt met de Steam-servers. Steam bijft automatisch proberen om verbinding te maken.

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Steam werkt weer

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

niet eerlijk?
lekker eerlijk om die glitch te gebruiken in die schijt map... omdat het door de maker erin is gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Steam weer down nu....lekker veel connectie problemen vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 16:10
Toch twee potjes kunnen doen :)
Maar nu is het wel weer ouderwets fout met steam fails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ligt 'ie er ook uit. daarnaast is de website ook zo snel als dikke poep ;?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Gisteren Origin, nu Steam.. wat kunnen ze wel eigenlijk?

Dan maar nu het andere spel spelen.. :P

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:29
Ah, dacht al dat ik de enige was met steam problemen. Wel balen. Dacht ff lekker een potje te kunnen knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:13:
[...]

maar als je on speed ben kan je wel sneller reageren. en dat is mooi als het om fracties van seconden gaat.

is steam down ofzo? niet dat ik nu nog cod ga doen ofzo, heeft iets met mn alertheid, reactievermogen etc te maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

steam is al de hele avond aant sukkelen...
morgen een nieuwe dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Yay! Steam is weer terug! *O*

Net nu ik moet gaan slapen.. -O-

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:20:
[...]

maar als je on speed ben kan je wel sneller reageren. en dat is mooi als het om fracties van seconden gaat.

is steam down ofzo? niet dat ik nu nog cod ga doen ofzo, heeft iets met mn alertheid, reactievermogen etc te maken.
Nee, je kan eerder reageren.

• delaitinho
bram1984 schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:03:
[...]

Nee, je kan eerder reageren.
Zo, verkeerde been uit bed gestapt? haha je hebt gelijk maar in spreektaal zeg je dat toch niet? :9
Morgenavond weer avondje doorhalen, proberen te prestigen (nu 68).. wordt krapjes! 8)

• EKR88
delaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:48:
[...]

Zo, verkeerde been uit bed gestapt? haha je hebt gelijk maar in spreektaal zeg je dat toch niet? :9
Morgenavond weer avondje doorhalen, proberen te prestigen (nu 68).. wordt krapjes! 8)
Met specialist gaat t vast lukken :P
Jij wordt nog wel druk delai, wanneer de clan operations online gaan.
Ik lees net dat alleen de clanleader de clan kan enlisten voor clan operations 8)

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
delaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 09:48:
[...]

Ik hoop ook vanavond of morge avond, ben lvl 74 ofzo nu..

Ben sinds een paar dagen met de javelin begonnen haal je toch veel cheap & easy kills mee imo vaak double kill ook, gewoon op drukke plekke op de map gooien

• nexhil

nexhil

BAM!

aaaaaaargh #%^#$@

Ik had gisteren in een potje een een 3 dubbele knife kill-cam.
de reacties waren: oooh I dont think i've seen anyone do that before etc. :D

Maar goed ga ik naar de vault toe en wil dit memorabele moment vereeuwigen op youtube/facebook.
Heb ik de video ge-edit en geupload naar facebook... Laat ie elke keer hetzelfde stukje uit de video zien, namelijk de eindranglijst grrrrrrrrr

• Pannekoek_NL
nexhil schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:06:
aaaaaaargh #%^#$@

Maar goed ga ik naar de vault toe en wil dit memorabele moment vereeuwigen op youtube/facebook.
Heb ik de video ge-edit en geupload naar facebook... Laat ie elke keer hetzelfde stukje uit de video zien, namelijk de eindranglijst grrrrrrrrr
Dan moet je wat eerder beginnen met recorden geloof ik.. zelf ook al paar x gehad dat je wat opneemt en die een stukje verder pas echt begint

• j4y

j4y

fraps

• delaitinho
wackyjacky schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:05:
[...]

Met specialist gaat t vast lukken :P
Jij wordt nog wel druk delai, wanneer de clan operations online gaan.
Ik lees net dat alleen de clanleader de clan kan enlisten voor clan operations 8)
No problemos! Dat is een kwestie van even een half uurtje op elite die dingen enlisten en dan op de juiste momenten online zijn! Gewoon plannen dus.. d:)b
Zijn die al online dan? Wordt wel eens tijd..

@sjoerdie: ja die javelin is af en toe wel lachen om 'easy' kills te halen.. Moest gisteren wel lachen toen we tegen die Nederlanders gingen, allemaal grote waffel maar ze werden gewoon keihard geraped.. 8)

• EKR88
delaitinho schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:09:
[...]

No problemos! Dat is een kwestie van even een half uurtje op elite die dingen enlisten en dan op de juiste momenten online zijn! Gewoon plannen dus.. d:)b
Zijn die al online dan? Wordt wel eens tijd..

@sjoerdie: ja die javelin is af en toe wel lachen om 'easy' kills te halen.. Moest gisteren wel lachen toen we tegen die Nederlanders gingen, allemaal grote waffel maar ze werden gewoon keihard geraped.. 8)
Zijn nog niet online. En het blijft er ook strategisch stil over :+

• nexhil

nexhil

BAM!

Sorry ik speel op de xbox 360, heb ooit zo'n HD-PVR gehad en heb nu wel spijt dat die weg is :D

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

aaaaaaargh #%^#$@

3 dubbel knife killcam?? Dus 6 man ofzo?

• EKR88
ThE_OwNeR schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:17:
[...]

Jazeker. De tegenpartij zat even in een kringetje om de taktiek door te spreken.

• Pannekoek_NL
http://www.nu.nl/games/26...uwe-spelmodi-weekend.html

Modern Warfare 3 krijgt nieuwe spelmodi dit weekend

Laatste update: 15 december 2011 09:16 info

HOOFDDORP - Nieuwe gamemodi voor Call of Duty: Modern Warfare 3 verschijnen aankomend weekend. Dat heeft Robert Bowling, creative strategist bij ontwikkelaar Infinity Ward, afgelopen nacht bevestigd op Twitter.
Foto: Gamer.nl

"Ben je klaar voor nieuwe gamemodi voor Modern Warfare 3? Dan heb ik wat verrassingen voor je aankomend weekend. Ik kom morgen met alle details", aldus de tweet.

Het is onduidelijk of die modi dit weekend alleen beschikbaar zijn voor betalende abonnees van Call of Duty Elite. Die abonnees zouden alle DLC namelijk eerder krijgen dan spelers zonder abonnement.

Naar verluidt verschijnen er ongeveer twintig downloadbare pakketten voor Modern Warfare 3.

• nexhil

nexhil

BAM!

ThE_OwNeR schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:17:
[...]

Ah sorry bedoelde triple knife kill

• j4y

j4y

Sjoerdiee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:23:
Naar verluidt verschijnen er ongeveer twintig downloadbare pakketten voor Modern Warfare 3.
20 DLC pakketen? Dat is toch gekkenwerk? Wie gaat nu (indien prijs = 10) 200 euro neerleggen voor wat maps en gamemodi?

Waar is de tijd gebleven dat IW 3(?) maps gratis toevoegde aan een patch...

door de schijtconsoles denkt nu iedereen dat het normaal is om voor die rotzooi te betalen

[ Voor 10% gewijzigd door j4y op 15-12-2011 10:28 ]

• EKR88
nexhil schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:26:
[...]

Geeft nix, we zijn maar aan het geinen. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar het filmpje hoor! :o

• Pannekoek_NL
j4y schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:27:
[...]

20 DLC pakketen? Dat is toch gekkenwerk? Wie gaat nu (indien prijs = 10) 200 euro neerleggen voor wat maps en gamemodi?

door de schijtconsoles denkt nu iedereen dat het normaal is om voor die rotzooi te betalen
Tsja als je Cod Elite neemt ben je 50 euro kwijt en heb je dat ook met nog wat andere extra features

Edit: overigens vind ik dit zelf nog veel geld heb alle cod's gespeeld 0 map packs gekocht maar heb nu wel Elite genomen omdat ik toch alleen cod speel heel het jaar dus..

[ Voor 14% gewijzigd door Pannekoek_NL op 15-12-2011 10:30 ]

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

j4y schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:27:
[...]
+1. MW3 is niks anders dan een zielige consoleport.

• j4y

j4y

Sjoerdiee schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:30:
[...]

Tsja als je Cod Elite neemt ben je 50 euro kwijt en heb je dat ook met nog wat andere extra features

Edit: overigens vind ik dit zelf nog veel geld heb alle cod's gespeeld 0 map packs gekocht maar heb nu wel Elite genomen omdat ik toch alleen cod speel heel het jaar dus..
50 is anders nog steeds te veel (meer dan de prijs van de game zelf)...

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Inderdaad. Is het zo fantastisch dat je kan zien waar je 'heatpoints' zijn, waar je doodgaat, ...?
Als je je daarmee zo fanatiek gaat bezighouden (jaja, ook op je iPhone etc) dan heb je officieel geen leven...
Just my €0.02

• Pannekoek_NL
Mavamaarten schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:33:
Inderdaad. Is het zo fantastisch dat je kan zien waar je 'heatpoints' zijn, waar je doodgaat, ...?
Als je je daarmee zo fanatiek gaat bezighouden (jaja, ook op je iPhone etc) dan heb je officieel geen leven...
Just my €0.02
daar kijk ik niet na. maar wat bij mij de doorslag was om Elite te nemen was meer omdat ik toch weet dat ik alleen cod koop en verder geen andere games en dit zoiezo een heel jaar speel okee het slaat nergens op 50 euro maar dan nog heb het wel gehaald..

Ben benieuwd welke gamemode erbij komt..

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

nexhil schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:26:
[...]

Throwing knife of gewoon echt je knife? :P

Verwijderd

Nou ik speel al jaren dag in dag uit CoD en ben daar best bereid wat voor te betalen.

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 10:37:
Nou ik speel al jaren dag in dag uit CoD en ben daar best bereid wat voor te betalen.
Same here dennis, ben begonnen met cod uo/cod 2 daarna alle cod's op de PS3 gehaald dus was ook wel bereid om het aan te schaffen!

Verwijderd

Ik heb de benoemingen voor mij van de tweakers serieus genomen :

De titel zegt het al , ik ben een blij man. :P
Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.