• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Ik lees dat jets die op de landingsbaan staan niet meer opgeblazen kunnen worden, vanwege spawnprotectie! Ook de ECM jammer schijnt beter te werken (nog niet zelf getest).

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:42
Het zou dan ook mooi zijn als je niet meer geraakt kan worden als je spawnt in een jet of heli. Laatst nog op caspian border gehad dat ik spawn in de chopper en meteen boem headshot door een sniper die op de rotsen ligt net voor hilltop.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Jackal131 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:11:
[...]

Aha, zo 1 ben jij...

"You're stealing my kills, biatch..." hehe
Was ik maar zo goed. :9

Om 15:00 gaat Battlelog 30 minuten down. Hopen dat daarna de Premium wel goed opgepakt wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door thunder8 op 05-06-2012 14:40 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
Jimmy-time1 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:37:
Het zou dan ook mooi zijn als je niet meer geraakt kan worden als je spawnt in een jet of heli. Laatst nog op caspian border gehad dat ik spawn in de chopper en meteen boem headshot door een sniper die op de rotsen ligt net voor hilltop.
ik ben zelfs als rus ene keer gespawned en in de chopper gegaan en toen vanuit de grote toren eruit geblaft, kansloze stakker lag daar de hele tijd met zijn vizier gericht.. daarna er maar uitgeschoten haha!

kan in ieder geval niet wachten tot vrijdag, Premium aanschaffen, downloaden en gaaaan!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Jimmy-time1 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:37:
Wat een etterbak was dat zeg! Die lag in hun eigen basis naast de anti-air. Elke keer als je in de chopper sprong-headshot. Gelukkig werkte de smoke ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Jimmy-time1
Dan was dat een andere denk ik. Deze lag echt op de rotsen vlak voor hilltop. Maar het blijft een minne streek om mensen in de eigen base te gaan snipen.

Laatst ook een enemy chopper die vehicles al in de base kapot schiet. Ik had niet eens kans om de base uit te rijden/vliegen. Die heeft wel een onvriendelijk bericht gehad van me!
Ik werd vorige week nog door Dynamix afgeschoten in mijn spawnbase op Caspian. terwijl ik in net het potje instapte en in een heli wilde stappen.
*Gevolg van continue chopper jatten van het andere team zei ie*
Goed nieuws dat dat niet meer kan ;)

Wat ik zo lees over CQ valt me tegen, ik had erg graag rush willen spelen op de nieuwe mappen...
Had ook iets meer mappen a la metro of bazaar verwacht, maar ze zijn een stuk kleiner ;)
Ik twijfelde nog om premium te gaan halen (zelfde reden als Cheiron), maar dank dat ik daar voor pas.
Ik wacht wel de ervaringen van de tweakers af als ze eenmaal een tijdje spelen.

Ik denk dat iedereen nu zo'n beetje op de nieuwe mappen gaat spelen?
Dat wordt dan weer random (rush-)servers opzoeken... :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Ach ja, als ze deze lijn doorzetten krijg je straks CQ gratis als de volgende uitkomt (Armored Nogwat :))
Kun je uiteindelijk nog alle meuk unlocken.

Ik weet niet of ik het verkeerd heb maar ik dacht te lezen dat je voor een CQ unlock de L96 nodig hebt (lees; een B2K unlock). Zou dit dan de reden zijn waarom B2K gratis in CQ zit? Anders zou je dus verplicht worden B2K los te kopen om vervolgens de content van CQ te kunnen gebruiken..

Het beste (goedkoopste) kunnen we met z'n allen een jaar wachten tot alle content uit is en dan alleen de laatste expansion kopen voor een tientje :)

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:52:
Ach ja, als ze deze lijn doorzetten krijg je straks CQ gratis als de volgende uitkomt (Armored Nogwat :))
Kun je uiteindelijk nog alle meuk unlocken.

Ik weet niet of ik het verkeerd heb maar ik dacht te lezen dat je voor een CQ unlock de L96 nodig hebt (lees; een B2K unlock). Zou dit dan de reden zijn waarom B2K gratis in CQ zit? Anders zou je dus verplicht worden B2K los te kopen om vervolgens de content van CQ te kunnen gebruiken..

Het beste (goedkoopste) kunnen we met z'n allen een jaar wachten tot alle content uit is en dan alleen de laatste expansion kopen voor een tientje :)
Toen ik net PS3 kaartjes ging kopen in de winkel zag ik BF3 voor 40 euro liggen. De expansion die ik net heb gekocht is dus een 10tje duurder dan het hele spel nu :D

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-01 08:45
Vanaf wanneer is Premium nou tekoop? Heb namelijk nog ff wat geld over voor iets van games of addons voor mn xbox :)

Verwijderd

Sinds gister :P

• cheiron
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:44:
Ik werd vorige week nog door Dynamix afgeschoten in mijn spawnbase op Caspian. terwijl ik in net het potje instapte en in een heli wilde stappen.
*Gevolg van continue chopper jatten van het andere team zei ie*
Goed nieuws dat dat niet meer kan ;)

Wat ik zo lees over CQ valt me tegen, ik had erg graag rush willen spelen op de nieuwe mappen...
Had ook iets meer mappen a la metro of bazaar verwacht, maar ze zijn een stuk kleiner ;)
Ik twijfelde nog om premium te gaan halen (zelfde reden als Cheiron), maar dank dat ik daar voor pas.
Ik wacht wel de ervaringen van de tweakers af als ze eenmaal een tijdje spelen.

Ik denk dat iedereen nu zo'n beetje op de nieuwe mappen gaat spelen?
Dat wordt dan weer random (rush-)servers opzoeken... :P
Dat potje zat ik ook in. Wat een Italiaan die elke keer met hun chopper onze chopper stal. Toen hij eenmaal uit de lucht was hebben we een paar keer preventief jullie chopper gespawnkilled. Vond ik ook wel toepasselijk..

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:43:
[...]
Dat potje zat ik ook in. Wat een Italiaan die elke keer met hun chopper onze chopper stal. Toen hij eenmaal uit de lucht was hebben we een paar keer preventief jullie chopper gespawnkilled. Vond ik ook wel toepasselijk..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.... :+

Ik had de eer aan mezelf gehouden denk ik :)

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Conundrum51 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:56:
[...]

Toen ik net PS3 kaartjes ging kopen in de winkel zag ik BF3 voor 40 euro liggen. De expansion die ik net heb gekocht is dus een 10tje duurder dan het hele spel nu :D
Ik weet niet waar jij je punten heb gekocht maar ik heb vandaag 4200 MS voor 39.95 gekocht.

• thunder8

thunder8

innerchild schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:49:
[...]

Ik weet niet waar jij je punten heb gekocht maar ik heb vandaag 4200 MS voor 39.95 gekocht.
Daar heb je zo weinig aan op de PS3. ;)

Verwijderd

Als ms punten goedkoop te vinden zijn, dan is dat toch ook wel mogelijk voor ps3 tegoed?
Nope, 50 euro is 50 euro.

Degenen die premium hebben zullen wel hard omhoog gaan:
Iedere maand een dubbelXP weekend ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:51:
Als ms punten goedkoop te vinden zijn, dan is dat toch ook wel mogelijk voor ps3 tegoed?
Nee volgens mij kan dit niet maar als iemand goedkoop ps3 tegoed kan regelen houd ik mij aanbevolen! :P
Close Quarters Assignment:
20 anti tank rocket kills 8)7
Nu kan niemand meer zeuren dat er teveel met rpg's op kleine mappen gespeeld wordt, nu moet het :/

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
Als het net als met B2K is, hoeft het niet op de CQ maps te zijn..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Nou met "ps3 punten kopen online" zoeken op google geeft:
http://freepsncodesgen.com/language/nl/

met:
Dus u eigenaar van een Playstation 3 u doen? Nou als je echt genieten van wat het in staat is wilt, hebt u zeker bereikt de juiste website! Alle mensen die eigenaar zijn van de Playstation 3 willen of nodig hebben PS netcodes verhogen de pret die ze kunnen hebben grote speeltijd. Met onze methode, zal je nooit moet gaan zoeken gratis psn codes ooit weer! Het is gewoon geweldig en bent u gegarandeerd love it!

seems legit xD

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:51

-tom-562

Oliesjeik

dvdkiwi schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:57:
Close Quarters Assignment:
20 anti tank rocket kills 8)7
Nu kan niemand meer zeuren dat er teveel met rpg's op kleine mappen gespeeld wordt, nu moet het :/
Mooi! Ik heb gister m'n RPG service star gehaald :P

Vaak bu'j te bang!

• cheiron
Doei ruggegraat, het was leuk je gekend te hebben!
Premium aangeschaft

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Welkom bij de club, Cheiron! LOL! (been there, failed as well) ;)

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:02
@zojuist 50 euro mijn account opgewaardeerd nu update binnen halen
en vanavond premium aanschaffen morgen toch ff spelen haha

hier ook dag ruggegraat.

@uno , leuk dat je weer speelt bf3 :)

[ Voor 11% gewijzigd door Phyt_ op 05-06-2012 17:42 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Net premium aangeschaft en probeer nu CQ te downloaden,
loopt nu al voor de 2e keer vast op 15% van de download }:|

Great!

PSN: Von_Smallhausn

• Unomomentodado
Hoe is het geluid in de nieuwe maps trouwens? In de filmpjes die ik nu zie klinkt het echt super. Enorm ruimtelijk en vooral kloppend (verschil tussen kleine / grote en dichte / open ruimte , etc.)

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Mon0lith schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:48:
Net premium aangeschaft en probeer nu CQ te downloaden,
loopt nu al voor de 2e keer vast op 15% van de download }:|

Great!
Wees niet bang; ik had het ook. Daarna lekker spelen en binnen 30mins de eerste crash na de update :+

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Geluid is geweldig, met een headset op helemaal. Heerlijk om gewoon te horen waar iedereen vandaan komt, het breken van glas, granaten. :9~

Als je gaat downloaden: BF afsluiten!

[ Voor 12% gewijzigd door pa4jv op 05-06-2012 18:42 ]

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Wat ik mij alleen afvraag is krijg je korting als je al back to karkand hebt gekocht a 15euro... (of hoe duur was ie ook alweer) anders koop ik voor 50e eigenlijk 2x back2karkand, want in theorie betaal je er wel voor :S

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

zAo schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:24:
[...]

Wees niet bang; ik had het ook. Daarna lekker spelen en binnen 30mins de eerste crash na de update :+
Klopt het wel dat je na het downloaden eerst BF weer opnieuw moet opstarten om de nieuwe maps te zien bij de servers??

Ik download en installeer maar zie bij de servers niet de nieuwe maps staan :?

[ Voor 11% gewijzigd door Mon0lith op 05-06-2012 20:06 ]

Ik vind het niet terug in de patchnotes, maar ik heb zeeeeeeer sterk het vermoeden dat Dice ook de M320, RPG en de SMAW hebben generfed. Splashdamage is nihil en zie gasten die dingen gewoon terugkoppen alsof het de normaalste zaak is... Lekker voor je assignments.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
Misschien even kut voor je assignments, maar fantastisch voor de gameplay. M320, RPG en SMAW zijn voor de destruction (muurtje weg i.v.m. campen, gevel omlaag laten vallen, etc.) en niet voor infantry kills.

• cheiron
Aanval op je zintuigen zeg, deze kleine maps. Overal voetstappen, om elke hoek een tegenstander.. waanzin! Geweldige waanzin, dat wel :P

Wel al 5 keer verdwaald op een wc..

Flickr PSN ID= cheironnl

De GoT server gaat nu ook de nieuwe mappen in de roulatie stoppen neem ik aan?
Dus die kan ik, als enige hier mét ruggengraat (lol :P), wel uit mijn favo's gooien?

*zin heeft in oldskool rush spelen doet*

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-02 23:00

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Misschien een domme vraag, maar hoe is BF3 online op dit moment voor jullie veteranen? En hoe is het voor rookies?

Ik kom van MW3, waarin ik best goed ben, en ben toe aan iets nieuws. maar ik lees veel over geen DICE servers en rented servers met admins met lange tenen...

Is het spel nog noob friendly? Is het op de X360 nog een beetje druk? Toch leuk om te weten voor ik het spel aanschaf...

Thanks!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Echt heel vaag! Al 5x CQ gedownload en geïnstalleerd (+ maps aangevinkt bij server instellingen) en nog steeds geen server te vinden :X

Alsof m'n ps3 de mappack niet herkend

[ Voor 14% gewijzigd door Mon0lith op 05-06-2012 20:21 ]

Verwijderd

Heb je alleen conquest aangevinkt? Dan staat er niks, je moet die onderste aanvinken..

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:26:
Heb je alleen conquest aangevinkt? Dan staat er niks, je moet die onderste aanvinken..
Heb alleen conquest aangevinkt, ga proberen met alleen die onderste!
Thans!

• pa4jv
Mijn eerste potje Gunmaster.. geinig dit!

http://battlelog.battlefi...how/48642224/4/188027650/

Tevens de eerste 5 assignments uitgespeeld. RPG's schiet je gewoon recht op iemand en de M320 Buck is beter dan de noobtube. :P

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben nu ook premium, kon het niet laten. 2 weken is veel..

Die Donya fortress is mijn favo map, by far! Nummer 2 is scrapmetal.

[ Voor 38% gewijzigd door iPodKiller op 05-06-2012 20:53 ]

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Word conquest ook beschikbaar voor CQ???
Heb namelijk team deathmatch gespeeld met de nieuwe match en dat bevalt me niet.
Beetje teveel COD gevoel }:|

Edit: dat heet Conquest Domination, maar wanneer is dat beschikbaar?

[ Voor 19% gewijzigd door Mon0lith op 05-06-2012 21:55 ]

Mensen uit mijn lijst spelen het al...

• Phyt_
voor de 3x die expansion pack downloaden
ps3 liep vast op 96 procent raar ?

BLIJFT GVSAD WEER HANGEN KU@!!#

edit 2--

eindelijk binnen :d

[ Voor 32% gewijzigd door Phyt_ op 05-06-2012 22:46 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• vanpeers
  • Laatst online: 19:01
Weet iemand of de premium te sharen valt?

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Ofwel 1 iemand koopt 'm en x mensen gaan 'm gebruiken?
Reken er niet op ;)

• scorpie
  • Laatst online: 17:23

scorpie

Supra Addict

Ok, ben ook gezwicht, ook meteen maar gekocht die premium pack :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-12-2025

Supremedch

PSN: supremedch

Gister ook premium gekocht loopt ie elke x vast bij het downloaden. |:(
Ben er maar mee opgehouden.... Vanaaf maar weer es proberen.

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Loopt ie vast of gaat hij gewoon op pauze omdat je BF 3 speelt?

PSN: Deere6030

• Supremedch

Supremedch

nee hij loopt elke x vast. tot 2x toe rond de 25%....
Kan ik de packs ook gewoon uit de PS store halen of moet dit echt via t hoofdmenu in de game zelf?

• pa4jv
Nogmaals: BF uitzetten als hij download, waarschijnlijk doet hij het dan wel.

• Phyt_
Supremedch schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:17:
nee hij loopt elke x vast. tot 2x toe rond de 25%....
Kan ik de packs ook gewoon uit de PS store halen of moet dit echt via t hoofdmenu in de game zelf?
Ik heb hem na 3x vastlopen uit de ps store gedownload ging gelijk goed :).

• Supremedch

Supremedch

maar ik las dat je dan dubbel betaald ofzo.... Vraag me dan wel af hoe omdat mn tegoed op 0 staat.

Verwijderd

Gister even met patch gespeeld. Wat een tegenvaller... Nog steeds dezelfde laggende hokkie-wokkie hoerenpoep als voorheen :(

Eigenlijk is na de eerste patch mijn speelplezier verdwenen, ik ga wel weer MW3 spelen totdat ze dit onder de knie hebben ;w

• Phyt_
Supremedch schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:40:
maar ik las dat je dan dubbel betaald ofzo.... Vraag me dan wel af hoe omdat mn tegoed op 0 staat.
Idd is niet so kijk maar in ps store stond gewoon dat ik hem al aangeschaft bad.
Knopje download now klikken en toen was die zo binnen succes en knalze :)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-02 23:00

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jobbie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:17:
Misschien een domme vraag, maar hoe is BF3 online op dit moment voor jullie veteranen? En hoe is het voor rookies?

Ik kom van MW3, waarin ik best goed ben, en ben toe aan iets nieuws. maar ik lees veel over geen DICE servers en rented servers met admins met lange tenen...

Is het spel nog noob friendly? Is het op de X360 nog een beetje druk? Toch leuk om te weten voor ik het spel aanschaf...

Thanks!
Kort antwoord is erg welkom! :)

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Jobbie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:57:
[...]

Kort antwoord is erg welkom! :)
Noob Friendly : Ja
XBOX druk: ongetwijfeld (heb geen idee, kom van PS3)
Kom je van MW3: Dan moet je de nieuwe DLC Close Quarters juist leuk vinden

BFV: SuperflipNL [PS4]

• SuperflipNL
Ik ben er 2 weken tussen uit geweest. Dus even geen PS3 en BF3 aangeraakt. Sinds maandag weer gespeeld, maar ik heb het idee dat de gameplay, waarschijnlijk door nieuwe update, iets is versneld. Draaien, rennen, schieten, dood gaan en ammo/health package neer gooien gaat allemaal wat sneller. Vind het in ieder geval wel fijn! :)

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SuperflipNL schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:03:
..., dood gaan ... gaat allemaal wat sneller. Vind het in ieder geval wel fijn! :)
Dat lijkt mij nou niet zo positief... ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Supremedch

Supremedch

Speel nu net een weekje BF3 (daarvoor MW3) en begin er toch echt verslaafd aan te raken. Vandaar dat ik gister ook maar de premium heb gekocht. ;)
Moest in het begin wel erg wennen omdat alles wat langzamer gaat als in MW3 maar gelukkig went dat erg snel.

FF een vraagje aan de PS3 gamers, zijn er misschien nog peepsz die ik toe kan voegen om samen BF3 mee te spelen. :*) (psn: supremedch)
Moet er wel bij zeggen dat ik nog niet zo goed ben. haha.

• SuperflipNL
AllSeeyinEye schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:17:
[...]

Dat lijkt mij nou niet zo positief... ;)
Haha nee dat is ook zo, maar anders om heb ik het gevoel dat ik andere ook snel vermoord. Maar in CQ ga ik dus wel heel vaak dood, ze lopen overal. (Close Quarters, geen ConQuest :P )

• thunder8

thunder8

Supremedch, genoeg mensen hier die je wel toevoegen. De meesten hebben hun PSN-ID hier in hun handtekening staan, mij incluis. See Ya on tha Battlefield! :9

Verwijderd

Supremedch schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:21:
Speel nu net een weekje BF3 (daarvoor MW3) en begin er toch echt verslaafd aan te raken. Vandaar dat ik gister ook maar de premium heb gekocht. ;)
Moest in het begin wel erg wennen omdat alles wat langzamer gaat als in MW3 maar gelukkig went dat erg snel.

FF een vraagje aan de PS3 gamers, zijn er misschien nog peepsz die ik toe kan voegen om samen BF3 mee te spelen. :*) (psn: supremedch)
Moet er wel bij zeggen dat ik nog niet zo goed ben. haha.
Lopen hier zat leuke gasten rond om mee te spelen op de PS3, avondjes lachen en schelden gegarandeerd :) (vooral schelden :P)

Voeg me ook maar toe. Weet alleen niet of ik nog veel online zal zijn binnenkort
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:49:
Gister even met patch gespeeld. Wat een tegenvaller... Nog steeds dezelfde laggende hokkie-wokkie hoerenpoep als voorheen :(
Ik vind de laatste patch juist een hele vooruitgang.

Voor de patch kon ik de sensitivity niet aanpassen. Elke keer als ik het iets hoger zette was het niet meer speelbaar door de (input)lag. Sinds de update heb ik de sensitivity al omhoog gegooid naar ongeveer 60% en ben van plan om het nog iets op te schroeven. Ik ben erg tevreden over de meeste aanpassingen in de update behalve het nerven van de M320 en de RPG. Hierin zijn ze imo iets te ver doorgeschoten. Gisteren stonden er bijvoorbeeld 3 mannetjes tegen een muur. Ik schiet op de muur met als gevolg, dat alle mannetjes het met glans overleefden. Voor de patch zouden alle 3 mannetjes het afgelegd hebben.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• thunder8

thunder8

Gister zat ik eerst in de GoT server en het schelden was een stuk intenser, net als de games. Nadat ik werd gebalanced nog een paar potten kunnen winnen van het GoT team. Daarna kwam Pa4jv binnen in mijn team en binnen de korste keren zat hij bij de andere kant, waardoor de balance 6 vs 8 werd. Nog wat later waren de teams weer recht. Komt Moulin binnen, 2 minuten later: Weer 6 vs 8...... Dan maar naar een andere server.....

Kap nou verdomme eens met dat overstappen als de teams qua aantallen gelijk zijn! :( Vooral op de CQ maps is dit niet alleen Randoms tegen GoT, maar ook nog eens met 25% minder bezetting. Als het zo doorgaat, flikker ik de GoT server uit de favorieten, want je kan dan net zo goed op een andere server spelen met alleen maar randoms. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de server al tijden lang vaak leeg staat, omdat onze bezoekers ook niet achterlijk zijn, ook al hebben we andere Clantags. Is het nou zo moeilijk om de GoT'ers over de teams te verspreiden, aangevuld met Randoms?

Zie trouwens dat de meesten als een mes door die assignments gaan, snap niet hoe jullie dit zo snel doen.

• Supremedch

Supremedch

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:36:
[...]

Lopen hier zat leuke gasten rond om mee te spelen op de PS3, avondjes lachen en schelden gegarandeerd :) (vooral schelden :P)

Voeg me ook maar toe. Weet alleen niet of ik nog veel online zal zijn binnenkort
Ok dan zal ik cker doen...
Zodra het EK begint ben ik ook weinig online maar dat zal bij de meesten wel het geval zijn ;)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik twijfel heel sterk over het wel / niet aanschaffen van premium.

- BtK (vind ik erg leuk) was gratis
- CQ ga ik leuk vinden.
- AK ga ik niet leuk vinden (ik gok dat dit vergelijkbaar gaat zijn met de BF2 tankuitbreiding en met de BFBC2 te grote tankmaps (met die windmolens).
- AM en EG ga ik waarschijnlijk wel leuk vinden.

Het zijn dus drie uitbreidingen die ik wil kunnen spelen. Drie keer 15 euro = goedkoper dan premium 50. De extra's van premium rechtvaardigen de hoge prijs voor mij niet (early access, double xp).

Dan speelt natuurlijk ook nog dat ik stukken minder ben gaan spelen sinds de komst van die verrotte rented servers. Kan je inmiddels in de serverlijst al zoeken op uitsluitend DICE servers? Dus dat ik al die custom rotzooi niet eens meer zie?
thunder8 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:47:
Gister zat ik eerst in de GoT server en het schelden was een stuk intenser, net als de games. Nadat ik werd gebalanced nog een paar potten kunnen winnen van het GoT team. Daarna kwam Pa4jv binnen in mijn team en binnen de korste keren zat hij bij de andere kant, waardoor de balance 6 vs 8 werd. Nog wat later waren de teams weer recht. Komt Moulin binnen, 2 minuten later: Weer 6 vs 8...... Dan maar naar een andere server.....

Kap nou verdomme eens met dat overstappen als de teams qua aantallen gelijk zijn! :( Vooral op de CQ maps is dit niet alleen Randoms tegen GoT, maar ook nog eens met 25% minder bezetting. Als het zo doorgaat, flikker ik de GoT server uit de favorieten, want je kan dan net zo goed op een andere server spelen met alleen maar randoms. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de server al tijden lang vaak leeg staat, omdat onze bezoekers ook niet achterlijk zijn, ook al hebben we andere Clantags. Is het nou zo moeilijk om de GoT'ers over de teams te verspreiden, aangevuld met Randoms?
Ik heb het al vaker aangegeven: dit is precies waarom ik zelden op de GoT server speel. Overigens merk ik dit ook in andere servers heel vaak. Ik join dan wat later op de avond en er spelen er 6 tot 8 van GoT, allemaal aan 1 kant 8)7
Zodra er meer dan 4 GoTters spelen in een server zou je je al moeten opsplitsen over de teams! Dat is voor de balance het beste. Uitzondering natuurlijk als er een clan aan de andere kant zit.

[ Voor 50% gewijzigd door AllSeeyinEye op 06-06-2012 09:55 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Zie trouwens dat de meesten als een mes door die assignments gaan, snap niet hoe jullie dit zo snel doen.
Af en toe moet je een beetje lame spelen. Bijvoorbeeld veel C4 Om de vlag leggen (niet te dicht op de vlag), ff wachten....BOEM. Meestal wel een triple kill. Of met de verrotten RPG of M320 op infantry jagen.

• thunder8

thunder8

Al een paar keer gedaan, maar die C4 kills werken pas bij de volgende assignment. Gaat mij nu om die weapon unlocks. Moet wel die AT rocket kills nog, dus maar meer met de SMAW of RPG rondlopen.

Vooral op Scrap Metal kan je de A Base op het dak goed volplakken met C4 en dan maar wachten tot hij wordt gecapped. Genoeg plekken om die base in de gaten te houden! :9

• johan bos
Je hoeft de vlag niet echt in de gaten te houden, als ie knippert weet je al genoeg. })

• thunder8

thunder8

Klopt, maar je kan op die manier wel de restjes afmaken die buiten de blastzone waren! >:)

johan bos schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:04:
Je hoeft de vlag niet echt in de gaten te houden, als ie knippert weet je al genoeg. })
Maar je moet wel ff wegduiken. Te vaak kom ik meteen kereltjes tegen die me afschieten.
Dus, C4 leggen en wegduiken in een hoekje.

• Jimmy-time1
Ik heb gisteravond ook voor het eerst gespeeld op de nieuwe CQ maps. Tering, je staat wel constant in de actie zeg. Op zich allemaal prima! Maar ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat dit echt wat voor mij is. Sommige tegenstanders hebben zulke snelle reacties dat ik vaak het loodje leg.... Maar een beetje training voor het reactievermogen en snel mikken is het wel natuurlijk.

Ben op een gegeven moment maar weer even een paar normale conquest/rush potjes gaan doen. Beetje rondcrossen met een tank en/of vliegen met een chopper. Voor de choppers heb ik nog wat unlocks te gaan dus daar vermaak ik me ook nog wel mee.

• thunder8

thunder8

Sommige mensen hebben reactietijden waar je alleen maar van kan dromen. Heb gister of eergister in een pot gezeten met een enemy team, waarbij het laagste vogeltje level 45 was. Ging helemaal nergens over en je hebt gewoon helemaal niets in te brengen. Moet me er gewoon bij neerleggen dat ik niet meer het reactievermogen heb van een tiener. ;)

Je zal zien dat een paar weken lang de nieuwe mappen helemaal kapot gespeeld worden. Het is net als een muziekhit. Je luistert hem heel vaak achter elkaar, totdat je hem zat bent. Dan komt de rest weer in de picture en weer wat later is die muziekhit onderdeel van de rest.

• scorpie
  • Laatst online: 17:23

scorpie

Supra Addict

Ik denk dat de C4 "taktiek" vooral voortkomt uit het feit dat er een achievement aan vast zit. Ik zou het wel prettig vinden als we over een paar weken geen suicidale mensen meer hebben in CQ, maar dat er gewoon echt om ieder hoekje geknokt wordt :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
Die aim assist is echt niet normaal geworden na de laatste patch! Je hebt nu in close quarters gewoon een aimbot in de game zitten, echt idioot. Aimen is gewoon totaal niet meer nodig, je crosshair vliegt gewoon op de enemys af! Gister even een testje gedaan in Metro op onze server en we konden gewoon een rondje lopen om een enemy en de crosshair op target houden zonder de rechter analoge stick aan te raken! Ik hoop dat DICE dit heel snel gaat fixen want op deze manier vind ik er niet veel meer aan, skill is gewoon totaal niet meer nodig.

Tot dan loop ik wel vrolijk rond met een F2K met laser sight en blijf ik continu hipfiren, werkt prima want aimen doet de game wel voor mij.

Houd de suppression zoals het nu is en haal de aim assist terug naar het niveau van voor de laatste patch, en hij zit eindelijk een heel eind tegen perfectie aan. En dan niet weer iets gaan repareren wat niet kapot is!

:(

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• cheiron
Oh ja, ik moet niet vergeten om de aim assist nog even aan te zetten >:)

Gisteren echt lekker gespeeld. De intensiteit ligt echt hoog op deze maps. Ik had niet verwacht dat ik CQ zo leuk zou vinden maar het is toch zo.

Thunder; over de hele avond genomen vond ik de teams wel vrij aan elkaar gewaagd moet ik zeggen. Clans aan beide kanten en redelijk even potjes. Tot op het einde inderdaad.

Flickr PSN ID= cheironnl

• thunder8

thunder8

scorpie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:45:
Ik denk dat de C4 "taktiek" vooral voortkomt uit het feit dat er een achievement aan vast zit. Ik zou het wel prettig vinden als we over een paar weken geen suicidale mensen meer hebben in CQ, maar dat er gewoon echt om ieder hoekje geknokt wordt :)
Denk het niet. Dit komt omdat het bezitten van de Flags superbelangrijk is in Domination. Je kan een superteam hebben dat alles raakt wat het voor het vizier krijgt, maar in Domination verlies je dan alsnog de pot als je niet lang genoeg de vlaggen in bezit kan houden. In andere gamemodes, kan je rustig spelen tov Domination. Zoals de naam al zegt, moet je de map echt domineren om te winnen. Door een gecapturede vlag van C4 te voorzien, kan je zorgen dat het punt langer in je bezit blijft.

Countermode is niet zo moeilijk trouwens. je kan snel over de vlag lopen, zodat de tegenstander zelf de C4 opblaast, terwijl jij alweer uit de blastzone bent, of je flikkert er gewoon eerst een granaat heen. Met een beetje geluk, neem je dan ook nog een eventuele camper mee, of een hele squad die net de C4 aan het plaatsen is.
cheiron schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:00:
Thunder; over de hele avond genomen vond ik de teams wel vrij aan elkaar gewaagd moet ik zeggen. Clans aan beide kanten en redelijk even potjes. Tot op het einde inderdaad.
Ik ben het met je eens dat het tot de laatste potten redelijk gelijk op ging. Maar het switchen van team is direct een aderlating op deze mappen en in mijn ogen not done, vooral als het dan de ene zijde ook nog weer sterker maakt met nog een GoT Member. Die eerste keer met Pa4jv vond ik al kloten, vooral omdat we met 2 man minder waren. Maar toen Moulin ook nog over ging, had ik het gewoon gehad, omdat de teams op deze manier verre van equal waren en we weer met 2 man minder speelden. Heb jou dat berichtje gestuurd, omdat je mij ook had uitgenodigd te switchen. Die momenten van alles naar 1 zijde moeten er gewoon uit, vooral omdat je nu nog maar 8 vs 8 hebt. Als er een X aantal GoT Members zijn, gewoon 50/50 per zijde, dan is het voor de Got'ers en voor de bezoekers het eerlijkst om te spelen en de potten zullen er dan ook spannender van worden.

[ Voor 32% gewijzigd door thunder8 op 06-06-2012 11:14 ]

• Phyt_
idd oftewel spotten :)

• cheiron
thunder8 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:01:
[...]

Ik ben het met je eens dat het tot de laatste potten redelijk gelijk op ging. Maar het switchen van team is direct een aderlating op deze mappen en in mijn ogen not done, vooral als het dan de ene zijde ook nog weer sterker maakt met nog een GoT Member. Die eerste keer met Pa4jv vond ik al kloten, vooral omdat we met 2 man minder waren. Maar toen Moulin ook nog over ging, had ik het gewoon gehad, omdat de teams op deze manier verre van equal waren en we weer met 2 man minder speelden. Heb jou dat berichtje gestuurd, omdat je mij ook had uitgenodigd te switchen. Die momenten van alles naar 1 zijde moeten er gewoon uit, vooral omdat je nu nog maar 8 vs 8 hebt. Als er een X aantal GoT Members zijn, gewoon 50/50 per zijde, dan is het voor de Got'ers en voor de bezoekers het eerlijkst om te spelen en de potten zullen er dan ook spannender van worden.
Dat berichtje was in mijn laatste rondje, en deze maps zijn zo hectisch dat ik geen tijd had op te lezen :D Daarna meteen de PS3 uitgezet..

Dat 50% ben ik het voor veel gevallen mee eens. Tenzij je tegen goede gasten zit. Dan is het des te leuker om 7 andere bekenden te horen. Ipv 1 of 2 en de rest randoms. Laten we wel wezen, als er nog 2 extra tweakers in jouw team zaten gister zou de balance ook weg wezen. Die Crew gast was erg goed, en dan had je ook nog een dikke lagger die een hoop kills maakte.

Verder natuurlijk eens hoor; zeker als de consequentie is dat je een team met 2 man minder achterlaten is het jammer als er overgestapt wordt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Mr Ton schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:49:
Die aim assist is echt niet normaal geworden na de laatste patch! Je hebt nu in close quarters gewoon een aimbot in de game zitten, echt idioot. Aimen is gewoon totaal niet meer nodig, je crosshair vliegt gewoon op de enemys af! Gister even een testje gedaan in Metro op onze server en we konden gewoon een rondje lopen om een enemy en de crosshair op target houden zonder de rechter analoge stick aan te raken! Ik hoop dat DICE dit heel snel gaat fixen want op deze manier vind ik er niet veel meer aan, skill is gewoon totaal niet meer nodig.

Tot dan loop ik wel vrolijk rond met een F2K met laser sight en blijf ik continu hipfiren, werkt prima want aimen doet de game wel voor mij.

Houd de suppression zoals het nu is en haal de aim assist terug naar het niveau van voor de laatste patch, en hij zit eindelijk een heel eind tegen perfectie aan. En dan niet weer iets gaan repareren wat niet kapot is!

:(
Werkt aim-assist dan ook zonder over je gun te kijken? WTF?

Overigens is 10 c4 kills echt niet moeilijk hoor. Denk dat ik daar 1 of misschien 2 potjes voor nodig zou hebben, maar ik ga deze keer voor de verandering weinig uitvoeren om die dingen te halen (behalve de goede modus of class selecteren). Ik zie in ieder geval geen moeilijke dingen staan, dus denk dat ik ze zoiezo al binnen 1 of 2 potjes kan halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2012 11:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:29:
[...]
Verder natuurlijk eens hoor; zeker als de consequentie is dat je een team met 2 man minder achterlaten is het jammer als er overgestapt wordt.
Ik wil dit graag nog iets sterker zeggen/zien:
zeker als de consequentie is dat je een team met 2 man minder achterlaten is het not done als er overgestapt wordt.
Ik heb het al verschillende malen meegemaakt dat ik plots in mn eentje in een squad zit (en als enige GoTter in een team), terwijl er dan 5, 6 of zelfs meer aan de andere kant spelen... Da's een instant quit voor mij.

• cheiron
AllSeeyinEye schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:37:
[...]

Ik heb het al verschillende malen meegemaakt dat ik plots in mn eentje in een squad zit (en als enige GoTter in een team), terwijl er dan 5, 6 of zelfs meer aan de andere kant spelen... Da's een instant quit voor mij.
Ja en nee. Ik ben dan ook vaak huiverig, maar heb het wel meerdere keren meegemaakt dat dit enorm leuke potjes waren (met als positieve uitschieter een potje op een karkand map waarbij we met 2 tweakers en randoms wonnen van anderhalve squad tweakers en ik van in ieder geval twee tweakers nemesis was) Als je een beetje mazzel hebt met randoms (laten we wel wezen, tweakers spelen samen en zijn best ok over het algemeen, maar tussen randoms zitten echt hele goede spelers) kun je hele spannende potjes krijgen. Het zijn de uitzonderingen dat wel.

Ik vind het een moeilijke afweging tussen de gezelligheid van het kletsen (Je wilt Jackal toch horen als hij voor de 85e keer zegt dat hij ergens flauw van is :P ) en gebalanceerde teams.

[ Voor 9% gewijzigd door cheiron op 06-06-2012 11:40 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• pa4jv
Tsja, als ik bij andere Tweakers in de squad wil zitten omdat ik dat leuker vind doe ik dat gewoon. Ik heb geen zin om met zijn tweeën te zitten terwijl ik ook met 6 man kan lullen, balance kan me op zo'n moment aan mijn reet roesten eerlijk gezegd. Ik vind het leuk om Jackal weer te horen schelden, Dynamix weer te horen gniffelen omdat hij op de meest Duitse manier ooit een kill heeft gemaakt. Balance is totaal overrated in CQ, aangezien de noobs premium niet gekocht hebben en de server steeds vol zit met hele goede randoms. Het was gisteren niet voor niets zo dat ik een verlies en een winst afwisselde. Ga je voor kills verlies je, ga je voor vlaggen win je.

• SuperflipNL
pa4jv schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:41:
Ga je voor kills verlies je, ga je voor vlaggen win je.
Afbeeldingslocatie: http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/216/7nTnr.png

Gisteren daardoor ook veel potjes verloren. Dan kan je beter je team splitsen om vlaggen te gaan verdedigen. Met de hele squad hoppen naar vlaggen en dan er achter komen dat je geen vlaggen meer hebt.... 8)7

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tsja, als ik bij andere Tweakers in de squad wil zitten omdat ik dat leuker vind doe ik dat gewoon. ... balance kan me op zo'n moment aan mijn reet roesten eerlijk gezegd.
note to self: If Pa4jv = online, bespaar jezelf de frustratie en zoek een andere server.

• thunder8

thunder8

cheiron schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:29:
[...]

Dat berichtje was in mijn laatste rondje, en deze maps zijn zo hectisch dat ik geen tijd had op te lezen :D Daarna meteen de PS3 uitgezet..

Dat 50% ben ik het voor veel gevallen mee eens. Tenzij je tegen goede gasten zit. Dan is het des te leuker om 7 andere bekenden te horen. Ipv 1 of 2 en de rest randoms. Laten we wel wezen, als er nog 2 extra tweakers in jouw team zaten gister zou de balance ook weg wezen. Die Crew gast was erg goed, en dan had je ook nog een dikke lagger die een hoop kills maakte.

Als we met 2 man minder spelen, dan is elke nieuwe spelers meteen aan onze zijde. Voordat Pa4jv binnen kwam was het al een ongelijke strijd. Hij had de balance kunnen maken. Hij ging over, wij 2 man minder dan jullie en Bam kansloos verliezen. 2 potten later eindelijk weer gelijk in aantal en hopelijk skill met de komst van Moulin. 2 minuten later: Moulin bij de tegenstander, wij weer met 2 man minder en weer kansloze missie om zelfs de pot enigszins spannend te kunnen maken. Dan kan je wel leuk met 5-6 man willen slowchatten tijdens de pot, maar je bent het toch wel met me eens dat er zo geen spanning meer te beleven is, als de teams zo ongelijk zijn?
cheiron schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:39:
[...]
Ik vind het een moeilijke afweging tussen de gezelligheid van het kletsen (Je wilt Jackal toch horen als hij voor de 85e keer zegt dat hij ergens flauw van is :P ) en gebalanceerde teams.
Dan kunnen we veel beter een Teamspeak server opzetten, waar we allemaal op kunnen chatten. Dan maakt het niet uit aan welke zijde je speelt. Ik wil graag lekker gamen, spannende potten en als het even kan natuurlijk dom zeuren over de chat. Maar als dat laatste belangrijker gaat worden dan gebalanceerde teams, dan is er iets niet in orde..... Als dit het uitgangspunt is onder de tweakers, prima, maar dan ga ik op zoek naar een gezellige club die wel waarde hecht aan gelijkwaardige strijd.
Tsja, als ik bij andere Tweakers in de squad wil zitten omdat ik dat leuker vind doe ik dat gewoon. Ik heb geen zin om met zijn tweeën te zitten terwijl ik ook met 6 man kan lullen, balance kan me op zo'n moment aan mijn reet roesten eerlijk gezegd. ...
Balance is totaal overrated in CQ, aangezien de noobs premium niet gekocht hebben en de server steeds vol zit met hele goede randoms.
Balance is overrated is BS, sorry! Als je nu met 8 vs 6 speelt op deze mappen, dan moet je van hele goede huize komen om als team van 6 te winnen. En dat je kiest om de balance op te offeren voor je eigen "gewin" is gewoonweg egoïstisch. Denk je dat je de enige bent die graag met de rest mee wil gamen en dom mee wil zeuren? :-(

• johan bos
Dat cappen gaat inderdaad zo snel, je hebt de vlag net verlaten, en het andere team heeft hem al weer.

Ok, eerlijk gezegd kan de verdeling tweakers soms wat beter, maar ik speel net als de rest ook mede voor de gezelligheid. Het feit dat sommigen dan geen headset (wat toch wel een altijd een vereiste is geweest hier) of microfoon-vrees hebben, helpt dan niet echt mee natuurlijk.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

johan bos schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:00:
Het feit dat sommigen dan geen headset (wat toch wel een altijd een vereiste is geweest hier) of microfoon-vrees hebben, helpt dan niet echt mee natuurlijk.
Joh, vertel?

Verwijderd

snap het idd ook niet 8)7

net alsof er zoveel nuttigs wordt gemeld over de teamspeak :+

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
Martinspire schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:31:
[...]

Werkt aim-assist dan ook zonder over je gun te kijken? WTF?

Overigens is 10 c4 kills echt niet moeilijk hoor. Denk dat ik daar 1 of misschien 2 potjes voor nodig zou hebben, maar ik ga deze keer voor de verandering weinig uitvoeren om die dingen te halen (behalve de goede modus of class selecteren). Ik zie in ieder geval geen moeilijke dingen staan, dus denk dat ik ze zoiezo al binnen 1 of 2 potjes kan halen.
Ja hij werkt met hipfire, dat hebben we dus gister geprobeerd. Gewoon je crosshair op de tegenstander zetten en dan van links naar rechts bewegen zonder je rechter analoge stick aan te raken, en je crosshair blijft gewoon constant op de vijand gericht. Zelfde als jij stilstaat en je tegenstander gaat van links naar rechts strafen.

F2K hipfire werkte gister heerlijk, nog met foregrip en flash suppressor, binnenkort eens laser sight proberen.

Maar vind er op deze manier wel een stuk minder aan, ik bedoel, bij een shooter is het idee dat je aimt, niet dat de ingebouwde aimbot dat voor je regelt.

Edit: Het schijnt dat de aimbot helemaal goed werkt met quickscopen, oftewel L1/LT tappen en Battlefield zorgt er keurig voor dat je crosshair on target komt en boom, headshot.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr Ton op 06-06-2012 13:09 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Meemzeh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-01 15:17

Meemzeh

Je weet wel

Wie wilt even CO-OP met mij doen?
Ik word helemaal leip van die Public Matchmake gasten.

je kunt niet chatten in de coop, en ze schieten voordat ze kunnen schieten en dan is de mission weer failed.

Join me anders even op de GOTbf3 teamspeak!

server: teamspeak.gotbf3.nl

• cheiron
thunder8 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:58:
[...]

. Ik wil graag lekker gamen, spannende potten en als het even kan natuurlijk dom zeuren over de chat. Maar als dat laatste belangrijker gaat worden dan gebalanceerde teams, dan is er iets niet in orde..... Als dit het uitgangspunt is onder de tweakers, prima, maar dan ga ik op zoek naar een gezellige club die wel waarde hecht aan gelijkwaardige strijd.
Realistisch gezien zal dat altijd wisselen thunder. Soms heb je zin in spannende potten, soms heb je zin in een beetje lamballen met bekenden.

Let wel, ik speel nu misschien een jaar of 3 met dezelfde gasten (sinds BC2), en dat is eigenlijk altijd gezellig geweest. Ik zie geen reden waarom dat zou moeten veranderen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Supremedch

Supremedch

Speel BF3 nog niet zo lang heb dus ook nog niet zoveel unlocked maar speel bijna alleen maar met de M16A4 (assault class) dat vind ik momenteel toch echt de beste gun...

Zijn er andere guns die vroeg unlocked worden en die ook goed zijn??? Misschien andere classes??

• pa4jv
thunder8 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:58:
[...]

Als we met 2 man minder spelen, dan is elke nieuwe spelers meteen aan onze zijde. Voordat Pa4jv binnen kwam was het al een ongelijke strijd. Hij had de balance kunnen maken. Hij ging over, wij 2 man minder dan jullie en Bam kansloos verliezen. 2 potten later eindelijk weer gelijk in aantal en hopelijk skill met de komst van Moulin. 2 minuten later: Moulin bij de tegenstander, wij weer met 2 man minder en weer kansloze missie om zelfs de pot enigszins spannend te kunnen maken. Dan kan je wel leuk met 5-6 man willen slowchatten tijdens de pot, maar je bent het toch wel met me eens dat er zo geen spanning meer te beleven is, als de teams zo ongelijk zijn?

[...]

Dan kunnen we veel beter een Teamspeak server opzetten, waar we allemaal op kunnen chatten. Dan maakt het niet uit aan welke zijde je speelt. Ik wil graag lekker gamen, spannende potten en als het even kan natuurlijk dom zeuren over de chat. Maar als dat laatste belangrijker gaat worden dan gebalanceerde teams, dan is er iets niet in orde..... Als dit het uitgangspunt is onder de tweakers, prima, maar dan ga ik op zoek naar een gezellige club die wel waarde hecht aan gelijkwaardige strijd.

[...]

Balance is overrated is BS, sorry! Als je nu met 8 vs 6 speelt op deze mappen, dan moet je van hele goede huize komen om als team van 6 te winnen. En dat je kiest om de balance op te offeren voor je eigen "gewin" is gewoonweg egoïstisch. Denk je dat je de enige bent die graag met de rest mee wil gamen en dom mee wil zeuren? :-(
Egoïstisch? Ik ben gek als ik het niet doe. Ik speel dit voor mijn eigen plezier, het kan me totaal aan mijn reet roesten hoe randoms het ervaren. Echt waar. Als we met zijn allen afspreken om te splitsen vind ik dat prima, maar ik ga niet in mijn eentje tegen de rest spelen, daar heb ik geen zin in. Ik stap alleen over als het ook echt kan. Ik ben dan wel admin, maar ga geen mensen naar mijn kant toe halen om zelf over te stappen. Dat betekent dus dat jij ook over kunt stappen, maar dat doe je niet. Prima, maar kom mij dan niet vertellen dat ik het ook niet mag doen. Ik haal prima scores terwijl ik slap loop te lullen met de rest en dat wil ik graag zo houden. Ik ga niet kiezen tussen serieus spelen of kletsen, en dat hoeft ook helemaal niet.

• thunder8

thunder8

cheiron schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:07:
[...]

Realistisch gezien zal dat altijd wisselen thunder. Soms heb je zin in spannende potten, soms heb je zin in een beetje lamballen met bekenden.

Let wel, ik speel nu misschien een jaar of 3 met dezelfde gasten (sinds BC2), en dat is eigenlijk altijd gezellig geweest. Ik zie geen reden waarom dat zou moeten veranderen.
Ik zal ook nergens zeggen dat je het niet gezellig mag hebben. En het gaat ook niet om 1 geïsoleerd incident. Het gaat erom dat dit al een tijdje gaande is, en dat dit ook een reden is dat de GoT server vaak helemaal leeg is.

Het zal dan wel aan mij liggen dat ik onder gezelligheid ook zoveel mogelijk gelijkwaardige en spannende potten versta. Tuurlijk zit het niet altijd mee, verlies vaak genoeg op andere servers, maar op de GoT Server is het structureel.
pa4jv schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:15:
[...]

Egoïstisch? Ik ben gek als ik het niet doe. Ik speel dit voor mijn eigen plezier, het kan me totaal aan mijn reet roesten hoe randoms het ervaren. Echt waar. Als we met zijn allen afspreken om te splitsen vind ik dat prima, maar ik ga niet in mijn eentje tegen de rest spelen, daar heb ik geen zin in. Ik stap alleen over als het ook echt kan. Ik ben dan wel admin, maar ga geen mensen naar mijn kant toe halen om zelf over te stappen. Dat betekent dus dat jij ook over kunt stappen, maar dat doe je niet. Prima, maar kom mij dan niet vertellen dat ik het ook niet mag doen. Ik haal prima scores terwijl ik slap loop te lullen met de rest en dat wil ik graag zo houden. Ik ga niet kiezen tussen serieus spelen of kletsen, en dat hoeft ook helemaal niet.
Ik speel ook voor mijn eigen plezier, ik speel ook liever met mijn eigen groepje en randoms heb ik ook verder niets mee.
Je zat niet alleen in dat team, ik was er ook. Overstappen als het kan, ja dat doe ik ook, maar niet ten koste van een balance die volledig naar 1 kant uitslaat. Was het 7vs6, dan is de overstap zeker niet onlogisch, dan wordt het 6vs7. Maar als het 7vs7 is en het wordt door je overstap 6vs8, dan is in mijn ogen niet logisch.

Had je maar je adminrechten gebruikt om het weer 7vs7 te maken. Als ik zelf adminrechten had gehad, had ik tenminste een random naar mijn zijde gehaald en was ik daar gebleven. En ja dat is dan een keus. Het is geen straf tegen een team met GoT te spelen, het is wel een straf tegen een GoT team te spelen dat ook nog eens meer spelers overall heeft dan je eigen team. Vandaar ook dat al meerdere malen, door meerdere mensen is geopperd de GoT spelers te verdelen over de teams, zodat het voor iedereen leuk blijft en het ook voor randoms een leuke ervaring is. Wat is er nou leuker dan een eigen server die lekker vol zit en mooie games oplevert?

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niemand iets opleggen. Maar denk wel dat dit soort zaken op een volwassen wijze eens besproken moeten worden, want ik ben niet de enige die zich er mateloos aan kan storen blijkbaar. En als blijkt dat iedereen hier de huidige situatie prima vind, even goede vrienden. Zoek ik wel een groep die meer in mijn straatje ligt.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pa4jv schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:15:
[...]

Volgens mij is een aantal posts terug juist het voorbeeld gegeven waarin je overstapte terwijl dat op dat moment echt niet kon. Je spreekt jezelf dus nogal tegen.

• pa4jv
Als er aan de andere kant een plekje is kan het wel. En dan ga ik ook gewoon, zoals ik al aangegeven heb.

• cheiron
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:10:
[...]

snap het idd ook niet 8)7

net alsof er zoveel nuttigs wordt gemeld over de teamspeak :+
Hier wil ik nog wel even op in gaan; ik vind het echt wel een must om mn medespelers te horen. Hoe vaak je met mute randoms wel niet een ruimte in loopt waarvan iemand je had kunnen vertellen dat er 4 man op je staan te wachten..

Naast de fun echt meer dan voldoende nut voor voicechat.

Flickr PSN ID= cheironnl

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pa4jv schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:38:
Als er aan de andere kant een plekje is kan het wel. En dan ga ik ook gewoon, zoals ik al aangegeven heb.
Prima dat je je in het spel opstelt als een klein verwend nest, moet je helemaal zelf weten en van mij zal je geen last hebben, maar zoals ik al aangaf, kon het in de betreffende situatie niet, dat is immers in de eerste plaats de reden dat het hier nu over gaat:
Nadat ik werd gebalanced nog een paar potten kunnen winnen van het GoT team. Daarna kwam Pa4jv binnen in mijn team en binnen de korste keren zat hij bij de andere kant, waardoor de balance 6 vs 8 werd. Nog wat later waren de teams weer recht. Komt Moulin binnen, 2 minuten later: Weer 6 vs 8...... Dan maar naar een andere server.....

Pagina: 1 ... 94 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.