PSN: Deere6030
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Wackmack op 04-06-2012 19:49 ]
Verwijderd
Ah ik heb hem via de ingame store. 7 minuten resterend.
[ Voor 26% gewijzigd door Verstekbakker op 04-06-2012 19:53 ]
Verwijderd
Nu wachten tot de 1142 MB binnen is
Edit: installeren dus buiten de game, die blijft gaan...
[ Voor 40% gewijzigd door Verstekbakker op 04-06-2012 20:12 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Edit: 200 minuten!
[ Voor 18% gewijzigd door pa4jv op 04-06-2012 20:31 ]
Het gaat erom of jij het 50 e waard vindt.cheiron schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:18:
Iedereen aan het downloaden lijkt het? Ik twijfel nog. Wil graag aan mijn standpunt vasthouden dat ik vind dat Dice mijn extra 50k niet verdient.
Vaak bu'j te bang!
Sorry, opperste concentratie he...Jackal131 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 07:21:
[...]
Dat ik jou niet hoorde lag niet aan jou headset, maar aan mij. Ik had de instelling van mijn headset niet goed staan waardoor ik helemaal niets hoorde, maar dat had ik jou ingame ook al verteld ;-)
Ik hoor wel eens dingen niet
Wel handig dat als mijn headset uitstaat dat ik jullie (mits in mijn squad) gewoon over de speakers hoor.
Binnenkort eens een PSN tegoedje kopen; CQ wil ik
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Haha, nou dat is in ieder geval 1 ruggegraat minderDynamix schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:25:
Ik sta eigenlijk ook achter jouw standpunt, Cheiron. Desalniettemin ben ik toch inmiddels Premium. BF3 is simpelweg de enige game die ik speel...
Dat weet ik dus niet. De grote maps dlc zal wel cool zijn, maar hoe leuk is de CQ voor mij? En daarbuiten nog: Dice heeft de spelers echt heel lang in de kou laten staan met hun buggy BF3 release..Conundrum51 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:25:
[...]
Het gaat erom of jij het 50 e waard vindt.
Flickr PSN ID= cheironnl
TDM close quarters
Gun master, je loopt hiermee door 16 levels heen
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik had hem ze gewoon in BF3 gekocht.Unomomentodado schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:47:
Net gezien op YouTube kanaal van Luetin: premium niet kopen via PSN store, maar ALLEEN via BF3 ingame store.
Leuk potje was dit, beetje met een paar tweakers in een party en gaan. En ik ben voor het eerst met andere GoT'ers MVP geworden
Ik heb geen leuke ondertitel.
trouwens iemand weet of onze got server weg is?
uno is verdwaald in Diablo III ?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Flickr PSN ID= cheironnl
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
De CQ mappen zitten goed in elkaar en met 16 man is het heel leuk spelen. De mappen zijn redelijk groot en dus is het helemaal niet zo chaotisch (was ik wel huiverig voor). Zware explosieven gebruiken op de CQ mappen was trouwens geen succes... zo kreeg ik het voor elkaar om al mijn squadmembers een dikke lag te bezorgen door een kamer met C4 te molesteren
De nieuwe assignment hebben dezelfde opbouw als die van B2K en je kunt weer leuke nieuwe speeltjes vrijspelen. De AUG heb ik even uit kunnen proberen en is zeker leuk voor in de collectie.
CQ heeft voorlopig een positieve indruk achter gelaten.
Oh sorry, want jij levert wel regelmatig een bijdrage aan dit topic? Als je iets plaatst en het is dan zoiets, laat het dan helemaal achterwege... ik had het tenminste over wat anderen wellicht ook kunnen verwachten.Relief2009 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:22:
Gaan we nu bij elke hickup hier een post maken?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
YouTube: Battlefield 3 Close Quarters first impression gameplay - Donya Fortress (Conquest Domination)
YouTube: Battlefield 3 Close Quarters first impression gameplay - Project 925 (Conquest Domination)
YouTube: Battlefield 3 Close Quarters first impression gameplay - Scrapmetal (Conquest Domination)
YouTube: Battlefield 3 Close Quarters first impression gameplay Scrapmetal (Gun Master)
Voor lui die nog niet weten of ze het willen aanschaffen.
[ Voor 70% gewijzigd door Verstekbakker op 05-06-2012 03:10 ]
Tip als de download vastloopt: zet de download aan in BF maar sluit BF dan meteen af, dan lukte het bij mij.
Heb de SPAS-12 vrijgespeeld en ondanks de lage rate of fire, wel bruut.joshje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:51:
die kerel is niet echt heel goed. maar ga morgen snel psn te goed halen! kan niet wachten zie al een leuk wapen SPAS-12!!
Ja ik ben waardeloos, ik weet het, maar ik doe het dan ook absoluut niet om mijn e-penis te showen. Ik vond het bij B2K irritant dat ik de eerste week nergens echte gameplay kon zien van de nieuwe maps toen ik op vakantie was. Ik ben ook te druk met rondkijken in de maps, er is echt een hoop te zien, veel details.joshje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 00:51:
die kerel is niet echt heel goed. maar ga morgen snel psn te goed halen! kan niet wachten zie al een leuk wapen SPAS-12!!
@PS3'ers: eind van de week / weekend ben ik er weer. Diablo al vaak genoeg dood gemaakt nu en knallen met Gotters is toch het mooist. :-) Van de GoT server is het abbo volgens mij nog niet verlopen. Dat zou 90 dagen na 1 april moeten zijn, dus eind deze maand.
Verwijderd
Toevoeging:
@cheiron ik denk er precies zo over ik vind ook dat DICE eigenlijk die 50 Euro niet waard is. Wegens alle problemen hadden ze er 35 Euro van mogen maken. Vette geld wolven!! en wij trappen er nog in ook!!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 07:32 ]
Als je gewoon wat rond rent voor de kills en geen vlag pakt heb je een potje zo verloren, dat gaat zonder vlaggen te pakken echt heeeeel snel.Unomomentodado schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 06:41:
Dus eigenlijk zeggen jullie dat jullie CoD erg leuk vinden? ;-)
Gunmaster is precies zoals gungame in CS, gewoon goed gejat gekopieerd
Je moet nu echt heel erg opletten waar je loopt, cover is een schaars iets. Gister een compleet squad afgeschoten om dat ze cover zochten achter een gipsen wandje, waar die je met een LMG er gewoon helemaal uit rammelt.
Tot nu toe positief verrast, hoop dat het camp gehalte niet omhoog gaat als mensen de maps kennen
Btw leuke plaatjes van armored kill in PC topic; bloodlynx in "[PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7" Toch een AC130, waarschijnlijk niet op console?
[ Voor 10% gewijzigd door johan bos op 05-06-2012 07:54 ]
Ik heb overigens nog niet gespeeld op de nieuwe maps. Na het downloaden en installeren was het al 22.30 uur en ik moest er vanochtend vroeg uit. Leek me niet verstandig om dan nog even een paar potjes te gaan spelen want dan is het zo licht voor je weer stopt....
Je zou ook kunnen zeggen:"Kijk Activision, zo kan het ook". Het is inderdaad wel erg CoD-achtig, maar dan wel met goede graphics en zonder die achterlijke killstreakawards. Ik heb in ieder geval een hoop lol gehad. Ook leuke gasten van de KIJK server.Unomomentodado schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 06:41:
(lees posts m.b.t. nieuwe DLC hierboven) Dus eigenlijk zeggen jullie dat jullie CoD erg leuk vinden? ;-)
Om een beetje een indruk te krijgen:
[ Voor 9% gewijzigd door Jackal131 op 05-06-2012 08:37 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
B2K heb ik namelijk al.
Iemand een reden om het wel te doen?
PSN: Von_Smallhausn
Maar is het de 50 euro waard?Versteegrob schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:59:
Je kan nu de dlc al spelen en die is vet! Verder veel nieuwe wapens/levels/voertuigen
Verwijderd
Ik ga het even proberen met de patch op de oude maps, als de game nou net zo lekker soepel speelt als MW3 dan overweeg ik nog wel een keer de expansion te kopen.
Hoe goed BF3 voor de rest ook mag zijn, als ik na een avondje BF3 opeens MW3/BC2 ga spelen dan voelt het net alsof er zand en zaagsel in mijn controller zat bij BF3
De maps in dat filmpje zien er leuker uit dan ik had verwacht in ieder geval! Blijf er echter toch wel stiekem een beetje bij dat Battlefield eigenlijk meer een Large Map/Vehicle based game is. Ik heb tot nu op de kleinere maps als Grand Bazaar/Metro nog niet zulke leuke potjes gehad als in MW3 met b.v. Domination of Kill Confirmed modus. Van de andere kant heb ik in MW3 nog niet zulke epische potjes gehad als ik in BF3 op Caspian/Kharg heb gespeeld.
Waar ik dus op hoop: BF3 Close Quarters "Best of both Worlds"
Versteegrob schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:03:
Tja die afweging kan alleen jij maken. Ik vind van wel. Helemaal als ik kijk hoeveel uur erin gaan en hoeveel plezier je ervoor terug kijkt. Avondje zuipen is ook 50e en daar doet niemand moeilijk over.
Vanmiddag even de code inlossen!
Nu zag ik staan in battlelog een optie: "Reset Stats".
Waarom zou je dit willen???
Verwijderd
LVL 100 vogeltjes die alles weer willen unlocken b.v.
Of het is een optie die b.v. alleen je SPM, K/D enzo reset. Ik heb b.v. in het begin heel veel Recon gespeeld, waar mijn SPM best laag was, later ben ik veel Support gaan spelen. Mijn SPM stijgt echter best traag omdat de oude Recon SPM dit nog in de weg staat. Tussentijds resetten geeft dus een beter beeld van je huidige prestaties
Battlelog ziet er echt goed uit inderdaad! Het hele Premium gebeuren zit strak georganiseerd onder een nieuw menu item.BatmanHorizon schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:31:
Leuk wat ze hebben gedaan met battlelog. Ziet er netjes uit zo. Alleen is mn accuracy bijna 3% gedaald.
Ook bij mij is m'n accuracy lager (lekker boeiend overigens). Het is een gemiddelde over al je wapens waarvan er weer tien bij zijn gekomen in mijn geval...
[ Voor 23% gewijzigd door Dynamix op 05-06-2012 10:13 ]
Verwijderd
Gemiddelde en mediaan, mediaan is de middelste waarde toch? dus als je van alle (80?) wapens de accuracy naast elkaar zet, dus ook alle 0% waarde. Dan is je resultaat waarschijnlijk lager dan je (gewogen) gemiddelde.
pff te lang geleden de HAVO
Serieus? Was altijd in de veronderstelling dat ze het normaal berekenen. Van alle wapens bullets hit / bullets fired. Een gemiddelde uit wapens is helemaal niet zo representatief imoDynamix schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:43:
[...]
Ook bij mij is m'n accuracy lager (lekker boeiend overigens). Het is een gemiddelde over al je wapens waarvan er weer tien bij zijn gekomen in mjin geval...
Zoals ik al aangaf hierboven. CQ heeft veel van CoD met veeeeeeeeeeeel betere graphics. Besturing loopt inderdaad soepeler, maar is niet te vergelijken met CoD. Als ik je commentaar zo lees, dan denk ik dat je je hiermee wel gaat vermaken.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:20:
Waar ik dus op hoop: BF3 Close Quarters "Best of both Worlds"
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Jammer genoeg is de Premium service nog niet te zien op mijn Battlelog, terwijl ik gister toch aardig wat games heb gespeeld op de nieuwe mappen.
Gister een paar games Conquest Domination gespeeld. Er mooi om te zien dat het cappen van een flag erg snel gaat, vooral als deze naar jouw kleur draait. Verder kan je door destruction nieuwe wegen creëren tussen verdiepingen en zijn er genoeg paden die naar je doel leiden.
Daarna voornamelijk Gun Master gespeeld. Je merkt meteen het verschil tussen goede en slechte spelers. Onder in beeld heb je een balkje waar je kan zien hoever de anderen zijn met het levelen van wapens. Elke 2 kills met een wapen, geeft je een nieuw wapen. Wordt je tussentijds geknived, dan gaat er of een kill af van dat wapen of je wordt een level terug gezet (1 van beide, kreeg het niet zo snel mee) Soms wil het gewoon niet lukken en dan ineens kan je 2-3 wapens verder levelen in 1 minuut. Er zijn in eerste instantie geen granaten, C4 of Claymores beschikbaar, waardoor het echt zoeken en killen is. Je hebt alleen dat bewuste wapen en een mes.
Momenteel is het erg zoeken wat alle paden binnen de map zijn. Sommige mappen hebben erg veel verschillende wegen, zodat je weer op zoek kan gaan naar je favoriete looplijnen. Scrapped Metal is een map met veel donkere hoekjes, afgewisseld met hele lichte passages. Mooi is dat je tussen de 2 gebouwen op verschillende manier kan lopen. Ook kan je naar beneden flikkeren, waardoor je zelfmoord pleegt.
Heb de komende dagen in ieder geval weer genoeg te doen. Weer is toch niet al te best, dus de avonden kunnen goed besteed worden!
Moet alleen nog ff uitzoeken hoe je dat nieuwe mes activeert.
Pin me er niet op vast, he... maar zoals wizzkid Nathuran al aangeeft, zou het wel zo kunnen zijn.BatmanHorizon schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:55:
[...]
Serieus? Was altijd in de veronderstelling dat ze het normaal berekenen. Van alle wapens bullets hit / bullets fired. Een gemiddelde uit wapens is helemaal niet zo representatief imo. Tsja die stat boeit me ook niet héél erg, maar is weer lekker traditioneel van dice. Fix hier, nieuwe bug daar
@ Thunder: het nieuwe ACB mes wordt standaard als je Premium hebt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Vaak bu'j te bang!
Dat is opzich wel cool. Ik keek pas op BF3 stats naar mijn maandelijkse statistieken en dan zit er toch best een groot verschil tussen mijn huidige prestaties en wat Battlelog aangeeft. Niet dat het echt boeiend is, dat terzijde.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:38:
Of het is een optie die b.v. alleen je SPM, K/D enzo reset. Ik heb b.v. in het begin heel veel Recon gespeeld, waar mijn SPM best laag was, later ben ik veel Support gaan spelen. Mijn SPM stijgt echter best traag omdat de oude Recon SPM dit nog in de weg staat. Tussentijds resetten geeft dus een beter beeld van je huidige prestaties
Niet zo'n boeiende stat inderdaad, zag pas op BF3stats dat mijn accuracy iedere maand lager wordt. Tja, het is natuurlijk zo dat een support speler lagere acc zal hebben dan een sniper (of tankdriver bijvoorbeeld, als die meegerekend worden dan). De suppression effecten hebben er bij mij denk ik ook voor gezorgd dat ik meer kogels mis schiet, toch wel handig om eerst die vijand even een wazig schermpje te geven!BatmanHorizon schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:55:
[...]
Serieus? Was altijd in de veronderstelling dat ze het normaal berekenen. Van alle wapens bullets hit / bullets fired. Een gemiddelde uit wapens is helemaal niet zo representatief imo. Tsja die stat boeit me ook niet héél erg, maar is weer lekker traditioneel van dice. Fix hier, nieuwe bug daar
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ok, zag het gister niet zo snel. Vanavond maar even op letten.Dynamix schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:20:
[...]
Pin me er niet op vast, he... maar zoals wizzkid Nathuran al aangeeft, zou het wel zo kunnen zijn.
@ Thunder: het nieuwe ACB mes wordt standaard als je Premium hebt.
jeffreypieksma schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:21:
In close quarters heb je geen skills nodig met shotgun..Wel goeie en leuke teamplay hebben ze daar in het filmpje;)
[...]
Lol! De nieuwe patch is nog geen 24 uur uit en de nieuwe M26 Dart is alweer gevondenjohan bos schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:53:
Ik denk dat we veel rookgordijnen gaan zien de komende dagen;![]()
[video]
Je vergeet wel dat iedereen die de B2K uitbreiding heeft gekocht, deze ook al maanden hebben kunnen spelen. Voor eerder kunnen spelen betaal je dus.cheiron schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:21:
Ben benieuwd of Dice in de komende periode nog met een tegemoedkoming voor Karkand bezitters gaat komen. Beetje suf om twee keer te betalen voor dezelfde content.
Verwijderd
Haha, briljant! Smoke-sniper! That's it, ik ga de premium aanschaffenjohan bos schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:53:
Ik denk dat we veel rookgordijnen gaan zien de komende dagen;![]()
[video]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Wat heb je liever dan? een systeem zoals WoW waar je een expansion 5 jaar na release nog steeds moet kopen als nieuwe speler. Ik vind het best prima dat ze expansions incremental releasen. Wat hierboven ook al werd gezegd; de mensen die er al een paar maanden hebben kunnen spelen betalen welcheiron schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:21:
Ben benieuwd of Dice in de komende periode nog met een tegemoedkoming voor Karkand bezitters gaat komen. Beetje suf om twee keer te betalen voor dezelfde content.
Je moet het dus ook niet zien dat mensen die B2K al hadden dat nu dubbel betalen, de mensen die nu CQ kopen krijgen B2K gratisch.
Voorkomt ook mooi dat de server half leegloopt na een ronde omdat iedereen een andere mix van expansions heeft. Nu loopt hooguit iedereen óf gelijk, óf helemaal achter. En na 4 expansions heb je geen zin meer om achter te lopen omdat er waarschijnlijk geen enkele server meer te vinden is met een Vanilla rotation.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 11:40 ]
je kan ook gewoon alleen close quarters aanschaffen hoorcheiron schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:28:
[...]
Haha, briljant! Smoke-sniper! That's it, ik ga de premium aanschaffen
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
En de volgende keer denkt hij, Armored Kill wat vet. En daarna weer en dan had hij net zo goed premium kunnen aanschaffenHenkie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:45:
[...]
je kan ook gewoon alleen close quarters aanschaffen hoordan krijg je ook alle wapens.
Dit zou dan alleen gelden voor mensen die spel niet hebben gepreorderd. B2K is namelijk als gratis addon mee gegeven voor degene die hem van ten voren hadden besteld. Zelfs na lancering kon je gewoon de pre order versie kopen in de winkel.cheiron schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 10:21:
In iedergeval vind ik het goed dat er een collectie komt die voor de lancering van nieuwe spel types komt ipv als alles eerst individueel is uitgegeven. Hiermee houd je de community een beetje gelijk omdat veel mensen toch geneigd zijn om de premium aan te schaffen en iedereen dus alle mappen en gametypes kan spelen..
Niet zoals bv killzone 3...
De 2 nieuwe modussen zijn: Conquest Domination en GunMaster.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:28:
Welke game modussen zijn allemaal mogelijk op de nieuwe CQB maps? zit er nog een variant van rush op?
Conquest Domination is een modus met 2 teams waarbij je 3 vlaggen moet zien te houden. Deze raak je behoorlijk snel kwijt en je tickets gaan hard naar beneden daardoor. Het is dus zaak ze te veroveren en te houden. Spawn is random, net als TDM.
Gunmaster is een modus met random Spawns, 2 teams, waarbij iedereen met de MP443 begint. Nadat je 2 kills maakt, krijg je het volgende wapen, 93R zo uit me hoofd. Dit moet je 18 levels volhouden. Als er 1 iemand 36 kills maakt en het laatste level heeft bedwongen, dan is de pot voorbij. Word je echter geknifed, dan gaat er een kill bij je af of je gaat een level terug, daar ben ik niet zeker van. Complete gunrotation kan ik je niet geven, ben nog niet verder dan level 7 of 8 geweest.
Alleen TDM, dacht ik.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:57:
En zijn er geen van de bestaande modussen mogelijk op de nieuwe maps dan?:S
Je krijgt dus geen afwisseling van oude en nieuwe maps maar moet bewust een keuze maken.
weet niet in hoeverre de andere nieuwe modi op oudere maps gespeeld kunnen worden
Zit net op Battlelog mijn dogtags te bekijken, ik heb van iemand een ACW-R master dogtag geplukt, 3 weken geleden
[ Voor 73% gewijzigd door johan bos op 05-06-2012 12:28 ]
De nieuwe DLC schreeuwt natuurlijk om een nieuw toernooi om onderling uit te vechten wie er heersen op de nieuwe Close Quarter maps.
Datum: vrijdag 29 juni (geen speeldag op het EK)
Tijd: 22.00 uur
Verwachte eindtijd: 00:00 uur
Plaats: GOT server
Max deelnemers: 16 (na 16e wordt je opgenomen op een reservelijst)
Indeling teams: o.b.v. skill level + SPM
Toernooi 1: Close Quarters Domination (8x8)
In een aantal potten zullen twee teams strijden om de GOT PS3 BF3 titel voor teams.
Toernooi 2: GunGame
Geen voor allen, ieder voor zich! De toernooi avond wordt afgesloten met de GunGame modus waarin de beste GOT PS3 BF3 solospeler wordt bepaald!
Regels: n.t.b.
Gelijkspel tijdens domination: n.t.b.
Server settings:
* De server wordt deze keer ingesteld op ranked, zodat we na afloop ook de uitslag kunnen bekijken.
Aanmeldingen (2):
* RogierH (unomomentodado)
* Johan Bos (deere)
Inschrijven
Meldt je s.v.p. aan via onderstaand Google Docs formulier. Vul s.v.p. je skill level en SPM in van moment van inschrijven. Deze kan je vinden in Battlelog > Multiplayer > Friends leaderboard > Klik op 'Top score'.
Formulier
Level 01:MP443
Level 02: 93R
Level 03: .44 Magnum
Level 04: PP-19
Level 05: P90
Level 06: SPAS-12
Level 07: MK3A1
Level 08: ACW-R
Level 09: MTAR-21
Level 10: AUG A3
Level 11: SCAR-L
Level 12: LSAT
Level 13: L86A2
Level 14: M417
Level 15: JNG-90
Level 16: M320 LVG
Level 17: KNIFE
Als je dat level mastered, ben je winnaar.
ik ben vrijdag eindelijk vrij en tijd om te spelen! dan gelijk premium aanschaffen en knallen maar!!
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Zou maar zo kunnen. PS3 heeft exclusive 1 week voorsprong op de andere platforms qua releasedate. Je hebt al wel Premium gekocht, maar zal nog even geduld moeten hebben.innerchild schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:47:
klopt het nu dat je voor de 360 nog niet de dlc kan spelen ? heb de premium nog gekocht maar ik krijg de melding dat ik de dlc niet heb. zie ook geen enkel persoon spelen op het moment.
Opgegeven onder voorbehoud (TT weekend)Unomomentodado schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:27:
BF3 PS3 Tweaker Toernooi - CloseQuarters & GunGame
Veel tekst...
Klopt. Maar het is wel handig bij een teammaat in de buurt te blijven. Zo kan je zorgen dat jij zijn killer te pakken neemt of andersom. Vooral in het begin hebben de wapens niet zo heel veel kracht, dus kan je daar gebruik van maken door een gewonde enemy te grazen te nemen.johan bos schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:05:
Jawel, je komt alleen gewoon team genoten tegen, maar je kunt verder niets. Je hebt alleen je wapen, geen revive en geen healthpack, wel unlimited ammo
Net een filmpje van zo'n gungame gezien, echt heel vet. Heeft natuurlijk helemaal niks met Battlefield te maken maar mooi om die oude Counter Strike tijden te laten herleven.thunder8 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:38:
GunMaster Rotation:
Level 01:MP443
Level 02: 93R
Level 03: .44 Magnum
Level 04: PP-19
Level 05: P90
Level 06: SPAS-12
Level 07: MK3A1
Level 08: ACW-R
Level 09: MTAR-21
Level 10: AUG A3
Level 11: SCAR-L
Level 12: LSAT
Level 13: L86A2
Level 14: M417
Level 15: JNG-90
Level 16: M320 LVG
Level 17: KNIFE
Als je dat level mastered, ben je winnaar.
Bij CS begon je vaak met de knife, nu eindig je, dat kan nog wel eens echt heel lastig worden. Gelukkig hebben ze daarvoor snipers en die trage granaat werper, heb je nog een beetje kans.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door pa4jv op 05-06-2012 13:46 ]
Aha, zo 1 ben jij...thunder8 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:31:
[...]
Klopt. Maar het is wel handig bij een teammaat in de buurt te blijven. Zo kan je zorgen dat jij zijn killer te pakken neemt of andersom. Vooral in het begin hebben de wapens niet zo heel veel kracht, dus kan je daar gebruik van maken door een gewonde enemy te grazen te nemen.
"You're stealing my kills, biatch..." hehe
Weet iemand wat daar mee bedoeld wordt?
Edit: ik denk dat ik het antwoord zelf al wel weet. Ze zullen de assignments wel bedoelen om nieuwe wapens vrij te spelen.
[ Voor 30% gewijzigd door Jimmy-time1 op 05-06-2012 14:34 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.