servers werken eindelijk weer een beetje ik kan weer installeren

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Croissant in hand, I was alone.
[ Voor 23% gewijzigd door shenr op 28-11-2011 10:53 ]
Ik sluit mij hierbij aan. Hoewel ik de Dungeon Defenders DLC nog niet hebt gekochtCloud schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:33:
Mijn schade viel uiteindelijk ook mee. Het is gebleven bij Orcs Must Die + DLC, TDU2 en Dungeon Defenders + Heroes DLC. Vooral met Orcs Must Die maar ook met Dungeon Defenders heb ik me al erg goed vermaakt
Shit. Die DLC heb ik over het hoofd gezien.punisher007 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:04:
[...]
Ik sluit mij hierbij aan. Hoewel ik de Dungeon Defenders DLC nog niet hebt gekocht
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 28-11-2011 12:34 ]
10 second ninja DONE
[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 28-11-2011 12:40 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Meeste daarvan is DLC hoor! Maar hier en daar zit er nog wat leuks tussen de 1-3€Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:45:
In die lijst staan games van 0,24 cent per stuk !![]()
Ik ga zo nog even shoppen
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
eversion is een leuke platformer en kost nu maar een euroSYQ schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:08:
voor de steam freaks hier, ik zoek een spel a la mario / sonic voor op de pc (vriendin). Iemand met tips? Risk zit al in de basket, wil nog minimaal 1 a 2 leuke simpele spelletjes erbij kopen
Wat dacht je van Sonic?SYQ schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:08:
voor de steam freaks hier, ik zoek een spel a la mario / sonic voor op de pc (vriendin). Iemand met tips?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 13:58 ]
dat is van veel later volgens mij episode 2 van half-life staat er ook niet tussen. dus het is na eind 2007 geweest. maar volgens mij zelfs pas sinds begin van het jaar ofzo.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:48:
Net nog even de financieen bekeken en er bleek nog geld te zijn in mijn spaarpot voor wat games.
Nog even dit ingeslagen:
Divinity II - Dragon Knight Saga
9.99 EUR
Greed Corp
2.49 EUR
Nu mag ik niks meer kopen. Op 20 december heb ik weer 75 euro in mijn spaarpot voor games en daarna pas weer van de zomer, dus even goed inslaan in de sales dan. Vanaf januari ga ik een dag minder werken en mijn vrouw gaat rijlessen nemen (die per week 2 full price games kost), dus dan is het helaas over met de pret voor een tijdje.
Ik schrok trouwens wat van mijn gamelijst in steam, die is nogal gegroeid per ongeluk, deze week weer het gamen wat opgepakt![]()
[afbeelding]
En dan heb ik sinds 2004 misschien 4 games gespeeld
[ Voor 7% gewijzigd door DECOY88 op 28-11-2011 14:34 ]
Zoek je humor en uitdaging dan is super meat boy ook een gouden tip!SYQ schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:14:
thanks die neem ik mee! enn, keyword om te zoeken is 'platform'
10 second ninja DONE
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 14:46 ]
Dat is een goede tip, nooit geweten dat dat kon. Ik ging er altijd van uit dat het dan altijd een gift voor een ander was.CapTVK schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:38:
En als je iets koopt waarvan je niet zeker weet dat je het direct gaat spelen. Koop het dan als gift en kies voor de optie om het in je Steam inventory te zetten. Dan kan je hem later openen of misschien ruilen voor iets anders.
ok, weer een game bij (deze keer voor de missusVerwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:45:
Mario achtig spel voor momenteel 1 euro:
http://store.steampowered.com/app/33680/
Ik heb hem zelf gekocht, maar verder nog niet gespeeld. Zie voor filmpje van de gameplay hier: YouTube: Let's Play Eversion - 1 - Cocoron Clone
[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 28-11-2011 15:19 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Kw4kje op 28-11-2011 16:55 ]
Eversion was volgens mij altijd gewoon gratis te downloaden (buiten Steam), legaal en al.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:45:
Mario achtig spel voor momenteel 1 euro:
http://store.steampowered.com/app/33680/
Ik heb hem zelf gekocht, maar verder nog niet gespeeld. Zie voor filmpje van de gameplay hier: YouTube: Let's Play Eversion - 1 - Cocoron Clone
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Sanctum Aftermath DLC Sanctum Slums DLC Sanctum Caverns DLC Sanctum Aftershock DLC | €1,96 |
Orcs Must Die! - Lost Adventures DLC Orcs Must Die! - Artifacts of Power DLC Orcs Must Die! | €4,98 |
Just Cause 2 Black Market Boom Pack Section 8: Prejudice Brink Agents of Change DLC | €8,56 |
Totaal: | €15,50 |
[ Voor 8% gewijzigd door Compizfox op 28-11-2011 19:28 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Niet echt. Ik heb het spel vorige week voor 10 euro gekocht en je kan hem nu nog steeds voor 10 euro kopen. Je krijgt gewoon een steam code en kan f.e.a.r via steam spelen. Je bent voor de steam sales gevallen want de meeste games kan je legaal veel goedkoper krijgen via andere sites dan bij steam.Maranello schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:32:
Gister nog even snel FEAR 3 gescoord: 50% korting dus €18,49. Dat is dan zowaar een keer net zo duur als import. Vandaag inmiddels 33% korting (€24,78), dat is net zo duur als de goedkoopste Nederlandse winkel. Nog steeds interessante prijs dus!
[ Voor 3% gewijzigd door Ruben0s op 28-11-2011 21:05 ]
G2play is op zijn best een grijs gebied. In principe mag het niet, maar het is niet alsof ze weten waar jij je key vandaan hebt als je hem daar koopt.Ruben0s schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:03:
[...]
Niet echt. Ik heb het spel vorige week voor 10 euro gekocht en je kan hem nu nog steeds voor 10 euro kopen. Je krijgt gewoon een steam code en kan f.e.a.r via steam spelen. Je bent voor de steam sales gevallen want de meeste games kan je legaal veel goedkoper krijgen via andere sites dan bij steam.
http://www.g2play.net/sto...ch.php?mode=search&page=1
Het is ook erg te zien voor welke games, vooral de packs ga je nergens (veel) goedkoper krijgen. 10 euro voor alle GTA? de laatste + uitbreidingen vragen de meeste nog vlot 30 euro voorRuben0s schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:03:
[...]
Niet echt. Ik heb het spel vorige week voor 10 euro gekocht en je kan hem nu nog steeds voor 10 euro kopen. Je krijgt gewoon een steam code en kan f.e.a.r via steam spelen. Je bent voor de steam sales gevallen want de meeste games kan je legaal veel goedkoper krijgen via andere sites dan bij steam.
http://www.g2play.net/sto...am-Key-Uncut-version.html
Je kunt een RSS feed gebruiken: http://store.steampowered.com/feeds/news.xml-RazieL- schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:07:
Is er een manier om automatisch op de hoogte gesteld te worden van die steam sales?
Ik vond 't wel jammer dat ik die aanbieding van abe's oddysee voor 63cent heb gemist.
Verwijderd
Ja, komen vaak terug, al zie ik Limbo niet zo vaak langskomen.Orian schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:22:
Komen deze aanbiedingen eigenlijk vaak terug?
MerciVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:30:
[...]
Ja, komen vaak terug, al zie ik Limbo niet zo vaak langskomen.
Dit is een mooie plek om van alles op de hoogte te blijven:
PC Budget Gaming topic
PayPal accepteren ze ook gewoon.Orian schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:22:
Komen deze aanbiedingen eigenlijk vaak terug? Ik was altijd in de overtuiging dat je met een CC op steam moest betalen, maar zag dat ze ook ideal accepteren. Alleen ben ik nu uiteraard wel te laat. Had graag Limbo willen kopen, maar de prijs die ze nu vragen (10 euro) is me toch iets teveel ervoor. Vandaar mijn vraag
Ik zag het ja. Ik vraag me af hoe ik er bij kwam dat ze alleen CC accepteerden. Misschien (heel) lang geleden? Naja, inmiddels weet ik het, en ga zeker de christmassale (als die komt) in de gaten houden
[ Voor 11% gewijzigd door Railgunner op 30-11-2011 16:45 ]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
ik heb al een account sinds 2004 (bij mijn nieuwe videokaart zal half life 2, dus dan meld je je wel aan, wel een slimme promotie actie van ze gezien de games die ik nadien gekocht heb).RAILGUNNER schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:45:
Yup, dat was volgens mij zo aan het begin van Steam (2005?).
[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 01-12-2011 14:10 ]
10 second ninja DONE
Maar dat klopt niet, volgens mij.MeltedForest schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:04:
Aantal games kan je zien in je community pagina.
Verwijderd
Gratis games weet ik niet, maar DLC klopt. Ook heb ik het idee dat bijv. zaken als in een goty edition daar apart geteld worden en in dat anders overzicht telt het als 1 game.anandus schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:07:
[...]
Maar dat klopt niet, volgens mij.
Als ik in mijn library kijk, dan zie ik bij 'all games' X staan, maar als ik bij mijn communitypagina kijken dan zie ik Y games.
Ik denk dat bij die laatste ook alle gratis games worden opgeteld? Of alle DLC ofzo?
Nog 9.30 uur lang xDMeltedForest schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:26:
Terraria was gisteren (?) €2,50 en tijdens de sale ook €5
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 02-12-2011 14:05 ]
Sorry, maar krenten voor 62,5 Euro cent?Compizfox schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:29:
(crosspost-alert)
Iemand interesse in zo'n Terraria 4-pack?
Dan kost het je €7,50 / €4 = €1,875 per stuk ipv €2,50.
DM me maar ff als je interesse hebt, ik zal hieronder wel bijhouden wie er meedoen.
Deelnemers:
Compizfox
Touchdomex
---------------
---------------
[This space is for rent]
Verwijderd
hij is gratis te spelen, probeer hem uit of lees een paar reacties hierbovengm1999 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:55:
Is Brink nog die 5 euro waard?
Valt reuze mee, ik ben net 5 maanden bekend met steam en zit op 81 stuks nu. Waarbij ik trouwens het meest positief verrast ben door TRAUMA, ben benieuwd of de maker daarvan nog eens een vervolg gaat maken.Sagat schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:10:
Ik ben pas sinds 2010 steam lid (...) inmiddels ben ik een paar sales en deals later ook op 31 transacties lcientiens + abbo's uitgekomen, kan ff niet zien hoeveel games het totaal zijn, maar ik ga toch al gauw richting de 100 schat ik zo....
EDIT:
(met dank aan de mensen onder me)
63 maar! Dat valt nog best mee
Ik denk persoonlijk dat een algemeen Steam-topic inderdaad wel een goed idee is, eigenlijkRevenNL schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:05:
Vinden jullie het een goed idee als ik een "Steam Discussie & Aanbiedingen" topic maak? Misschien overzichtelijker en met goede uitleg voor mensen die Anno 2011 nog steeds nieuw zijn op het platform.
We hebben het toch over een algemeen Steamtopic, niet een Steam salestopic?IceStorm schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:30:
Dat er voor Sales een apart topic is, prima. Maar laat het voor de overige 11 maanden per jaar gewoon lekker in het algemene budget topic.
We hebben het inderdaad over een Algemeen Steamtopic. Dat in zo'n topic ook aanbiedingen besproken zullen worden is natuurlijk te begrijpen, maar dat is niet het hoofddoel.anandus schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:37:
[...]
We hebben het toch over een algemeen Steamtopic, niet een Steam salestopic?
Iets meer woorden aan vuil maken danRevenNL schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:05:
Vinden jullie het een goed idee als ik een "Steam Discussie & Aanbiedingen" topic maak? Misschien overzichtelijker en met goede uitleg voor mensen die Anno 2011 nog steeds nieuw zijn op het platform.
[ Voor 16% gewijzigd door IceStorm op 03-12-2011 23:02 ]
Dagelijkse aanbiedingen worden nooit veel besproken, maar het kan altijd voorkomen. Om dat nou meteen te gaan verbieden gaat echt te ver, zeken aangezien het allemaal gerelateerd is.IceStorm schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:00:
[...]
Iets meer woorden aan vuil maken danEen 'Steam problemen' topic lijkt me prima maar doe de gangbare aanbiedingen gewoon in het PC Budget topic (dat zijn het immers).
Dat je bij een Autumn/Holiday/Spring sale een apart topic maakt lijkt me prima maar de dagelijkse aanbiedingen kunnen toch gewoon in het Budget topic (blijven)?
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 07-12-2011 09:50 ]
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 11:17 ]
Geen flauw idee, da's nog niet echt duidelijkVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:16:
hoe kom je aan die steam codes?
Heh, dit is misschien een beetje hypocriet omdat ik WEL voorstander was van de scheiding pc budget games en console budget games. Maar is het echt wenselijk om een eigen steam topic te maken?!RevenNL schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:26:
Goedkeuring aanwezig!
10 second ninja DONE
Verwijderd
Laat maar weten als je het ergens ziet, klinkt zeer interessant en wellicht een nieuw soort treasure hunt die velen hier graag weer terugwillen.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 13:09 ]
10 second ninja DONE
Ik ga met Sagat mee, ik kan me de afgelopen jaren nauwelijks posts herinneren die in zo'n topic zouden 'horen'.MeltedForest schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:47:
Steam problemen, features, updates, valt genoeg over te praten. Waar blijft dat topic?
[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 10-12-2011 14:09 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
RevenNL is er al (een tijdje) mee bezigVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:02:
waarom maakt niet gewoon iemand dat topic?
Euhm.. topics worden toch niet bij gratie van meerderheid geopend? Anders zouden we de Linux-afdeling op dit forum gelijk kunnen sluitenSagat schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:29:
Maar nogmaals, waarom niet gewoon een poll? Dan weet je wat er onder de meerderheid leeft.
10 second ninja DONE
[ Voor 104% gewijzigd door Pheace op 31-12-2011 14:22 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq