[PC/Mac] De Steam Autumn-Sale '11

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
servers werken eindelijk weer een beetje ik kan weer installeren *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:22
Aangezien het zo'n fun is met datalimieten in BE zal het wel even duren eer ik alles geinstalleerd heb. Misschien dat ik steam op de vriendin haar laptop kan installeren en dan bij haar thuis downloaden en backuppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Gisteren nog wel even gekeken, maar niet echt veel gevonden wat ik graag zou willen. In de wintersale ook maar even kijken en dan toch wat aan gaan schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik heb tot nu toe de schade weten te beperken en alleen nog maar Limbo, Demolition Inc. en Trine gekocht voor niet meer dan 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mijn schade viel uiteindelijk ook mee. Het is gebleven bij Orcs Must Die + DLC, TDU2 en Dungeon Defenders + Heroes DLC. Vooral met Orcs Must Die maar ook met Dungeon Defenders heb ik me al erg goed vermaakt :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:28

guReMcO

Praat mar frysk

Nou mijn lijstje ook maar even:
- L.A. Noire
- Rollercoaster Tycoon 3 Platinum
- Portal 2
- Lonesome Road (Fallout New Vegas DLC)
- Brink (voor dat geld wil ik em wel ff proberen :P )

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Mijn schade:
Mass Effect 1 + 2
TDU 2
Fallout NV
Terraria (als gift)

Totaal: rond de 22 E, valt wel weer erg mee.

Edit: Trouwens verwachten jullie nog een kerst sale?

[ Voor 23% gewijzigd door shenr op 28-11-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:06
Mijn buit was Sanctum, die ik zelfs gratis kreeg :D

Op mumble:
"Dude, bought Sanctum"
Awesome
"Oh.. I got three more copies it seems, I'll give you, X and Y one"
... okay!
"You better be playing it"
Alright
"Start the ****ing download!"
Ok!

Zat meer gescheld tussen, engelse zijn echt briljant :D toen ik vroeg of hij nog wat terug moest, kreeg ik een steenharde neen. Dus ik ben blij met mijn nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Cloud schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:33:
Mijn schade viel uiteindelijk ook mee. Het is gebleven bij Orcs Must Die + DLC, TDU2 en Dungeon Defenders + Heroes DLC. Vooral met Orcs Must Die maar ook met Dungeon Defenders heb ik me al erg goed vermaakt :)
Ik sluit mij hierbij aan. Hoewel ik de Dungeon Defenders DLC nog niet hebt gekocht ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
punisher007 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:04:
[...]

Ik sluit mij hierbij aan. Hoewel ik de Dungeon Defenders DLC nog niet hebt gekocht ;)
Shit. Die DLC heb ik over het hoofd gezien. :S

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

Sagat

Is pappa x2!

Mijn 'schade' (lol wat veroorzaken die WaGS toch een schuld gevoel) is beperkt gebleven tot
- oddworld box
- limbo
Waarbij ik overigens deze sale meemaakte dat er dagelijks toch wel meerdere titels waren die ik al in eerdere sales had binnengeharkt.
'Mijn naam is Sagat en ik ben een steamsale-aholic :X '

Dungeon defenders was een optie, maar ik wel echt eerst ff de demo spelen voordat ik die 5 euro uitgeef, want de filmpjes overtuigden me niet. (orcs must die trekt dan veel meer) maar een paar vrienden spelen dd dan weer en omd heeft afaik geen mp.
Maar vandaag geen tijd meer om die demo te checken, misschien als deze sale verlengd word zou het nog net gaan gebeuren.........

The polynomial (sp :?) zag er ook leuk uit, en daarvandaan zag ik weer een spelletje dat leek op een kruising tussen (kent u hem nog) supercars 2 en wipeout....maar met de winter sale aan de horizon me bewust ingehouden :P

Trouwens wel erg, ik heb ook consoles die ik graag voor zie van games. Maar hoewel een titel die eerst 40-50 euro kostte, en nu dan voor 15 in huis kan komen best een nette korting is, lijkt het opeens een hoop geld als je allerlei games voor een paar euro voorbij hebt zien vliegen met deze sale.

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 28-11-2011 12:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Brink zou ik echt niet aanraden. Dat spel is als een nachtkaars uitgegaan. Hij komt niet eens meer voor in de Steamstats top 100. Wat betekent dat het online igv amper gespeeld wordt.

Nog wat tips:

De actie is weer bijna afgelopen maar voor diegenen die willen weten wat op elk moment on sale is bij Steam:

http://didimatic.com/dd/en/onsale/steam/eur/ascending

En als je iets koopt waarvan je niet zeker weet dat je het direct gaat spelen. Koop het dan als gift en kies voor de optie om het in je Steam inventory te zetten. Dan kan je hem later openen of misschien ruilen voor iets anders.

Tot slot, wie een volledig overzicht wil van zijn transacties in Steam moet voor de lol eens bij "settings" kijken en dan rechtsboven (onder de tabbladen) voor "View account history" kiezen. Best wel aardig wat door de jaren heen! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 28-11-2011 12:40 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In die lijst staan games van 0,24 cent per stuk ! :D
Ik ga zo nog even shoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Daarnet toch nog gezwicht en 3 games gekocht: Dungeons of Dredmor, en het Breath of Death en Cthulhup pakket. Schadw komt nu dus totaal op zo'n 15 euro, samen met een 4pack Renegade Ops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Schade is alleen Orcs must Die en Greed Corp geworden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:45:
In die lijst staan games van 0,24 cent per stuk ! :D
Ik ga zo nog even shoppen
Meeste daarvan is DLC hoor! Maar hier en daar zit er nog wat leuks tussen de 1-3€

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

voor de steam freaks hier :P , ik zoek een spel a la mario / sonic voor op de pc (vriendin). Iemand met tips? Risk zit al in de basket, wil nog minimaal 1 a 2 leuke simpele spelletjes erbij kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyram
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-07 06:24
SYQ schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:08:
voor de steam freaks hier :P , ik zoek een spel a la mario / sonic voor op de pc (vriendin). Iemand met tips? Risk zit al in de basket, wil nog minimaal 1 a 2 leuke simpele spelletjes erbij kopen
eversion is een leuke platformer en kost nu maar een euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

thanks die neem ik mee! enn, keyword om te zoeken is 'platform'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SYQ schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:08:
voor de steam freaks hier :P , ik zoek een spel a la mario / sonic voor op de pc (vriendin). Iemand met tips?
Wat dacht je van Sonic?
Of ligt dat een beetje te erg voor de hand? :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even de financieen bekeken en er bleek nog geld te zijn in mijn spaarpot voor wat games.

Nog even dit ingeslagen:

Divinity II - Dragon Knight Saga
9.99 EUR
Greed Corp
2.49 EUR

Nu mag ik niks meer kopen. Op 20 december heb ik weer 75 euro in mijn spaarpot voor games en daarna pas weer van de zomer, dus even goed inslaan in de sales dan. Vanaf januari ga ik een dag minder werken en mijn vrouw gaat rijlessen nemen (die per week 2 full price games kost :X ), dus dan is het helaas over met de pret voor een tijdje.

Ik schrok trouwens wat van mijn gamelijst in steam, die is nogal gegroeid per ongeluk, deze week weer het gamen wat opgepakt :+

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/xqgaax.jpg

En dan heb ik sinds 2004 misschien 4 games gespeeld 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:48:
Net nog even de financieen bekeken en er bleek nog geld te zijn in mijn spaarpot voor wat games.

Nog even dit ingeslagen:

Divinity II - Dragon Knight Saga
9.99 EUR
Greed Corp
2.49 EUR

Nu mag ik niks meer kopen. Op 20 december heb ik weer 75 euro in mijn spaarpot voor games en daarna pas weer van de zomer, dus even goed inslaan in de sales dan. Vanaf januari ga ik een dag minder werken en mijn vrouw gaat rijlessen nemen (die per week 2 full price games kost :X ), dus dan is het helaas over met de pret voor een tijdje.

Ik schrok trouwens wat van mijn gamelijst in steam, die is nogal gegroeid per ongeluk, deze week weer het gamen wat opgepakt :+

[afbeelding]

En dan heb ik sinds 2004 misschien 4 games gespeeld 8)7
dat is van veel later volgens mij episode 2 van half-life staat er ook niet tussen. dus het is na eind 2007 geweest. maar volgens mij zelfs pas sinds begin van het jaar ofzo.

en ik kreeg net een melding dat mijn steam map 233gb was. oftewel ssd vol |:(

maar 96GB gedownload sinds vanochtend 9:00 _/-\o_

209GB met 77 van de 86 spellen geïnstalleerd _O-

[ Voor 7% gewijzigd door DECOY88 op 28-11-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

SYQ schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:14:
thanks die neem ik mee! enn, keyword om te zoeken is 'platform'
Zoek je humor en uitdaging dan is super meat boy ook een gouden tip!
En voordeel voor mensen met weinig tijd, het leent zich perfect voor korte speel sessies.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario achtig spel voor momenteel 1 euro:

http://store.steampowered.com/app/33680/

Ik heb hem zelf gekocht, maar verder nog niet gespeeld. Zie voor filmpje van de gameplay hier: YouTube: Let's Play Eversion - 1 - Cocoron Clone

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:50
CapTVK schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:38:
En als je iets koopt waarvan je niet zeker weet dat je het direct gaat spelen. Koop het dan als gift en kies voor de optie om het in je Steam inventory te zetten. Dan kan je hem later openen of misschien ruilen voor iets anders.
Dat is een goede tip, nooit geweten dat dat kon. Ik ging er altijd van uit dat het dan altijd een gift voor een ander was.

Maar ik ben wel blij met de games in mn eigen library. Kan ik ergens extra tijd kopen, wat dat kom ik wel erg te kort. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:45:

Ik heb hem zelf gekocht, maar verder nog niet gespeeld. Zie voor filmpje van de gameplay hier: YouTube: Let's Play Eversion - 1 - Cocoron Clone
ok, weer een game bij (deze keer voor de missus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ugh......ik weet gameplay over graphics, en ik wil absoluut megaman 1 (en eigelijk toch op zijn minst 2.......en als je dan toch bezig bent alle 7 ofzo..of iig wat er op mijn cube disc staat) nog uitspelen en dat ziet en klinkt (er) niet veel beter (uit).

Maar toch.........respect als je dat Cocoron nu nog kan spelen. Super meat boy is iig qua geluid een heel stuk fijner in mijn geheugen * Sagat gaat even youtuben om te kijken of dat klopt :P

Edit:
En het klopte! En de gfx zien er ook beter uit (toegegeven niet veel, maar toch :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 28-11-2011 15:19 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Laatst online: 27-05 15:16
Gister nog even snel FEAR 3 gescoord: 50% korting dus €18,49. Dat is dan zowaar een keer net zo duur als import. Vandaag inmiddels 33% korting (€24,78), dat is net zo duur als de goedkoopste Nederlandse winkel. Nog steeds interessante prijs dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Oei, kom er net achter dat Bulletstorm $ 10,- is. Dat is stiekum natuurlijk ook wel cheap. En meteen weer eens duidelijk dat de EU echt genaaid wordt af en toe qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de schade bij mij:

Overlord pack
Payday- the heist
en gisteren nog even snel Dragon ager origins opgepikt

Btw Payday, wat een slecht spel zeg! grafisch clipping van hier tot tokio, en soms dropped de framerate naar ongeveer 5 a 10p/s :( miskoop van het jaar voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Gelijk een spel afkraken omdat het bij jou niet loopt. Heb nergens last van, wel de laatste drivers geinstalled?

[ Voor 32% gewijzigd door Kw4kje op 28-11-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoor, alle drivers geinstaleert, maar toch, vond het die 9,49 niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 16-09 12:59
Altijd leuk als steam net van zo'n special veranderd :)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/id97kk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:45:

Eversion was volgens mij altijd gewoon gratis te downloaden (buiten Steam), legaal en al.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:46
Heb HOARD toch maar meegenomen. Valt tot nu toe niet tegen :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:19
Ik heb in het laatste uur toch nog het volgende gekocht :

Dawn of War Platinum Edition
4.99 EUR
Left 4 Dead 2 - Four Pack
29.99 EUR

Laatste gaat gebruikt worden met collega's :) nu effe kijken hoe ik hem hun die game kan schenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:48

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mijn buit:

Sanctum Aftermath DLC
Sanctum Slums DLC
Sanctum Caverns DLC
Sanctum Aftershock DLC

€1,96

Orcs Must Die! - Lost Adventures DLC
Orcs Must Die! - Artifacts of Power DLC
Orcs Must Die!

€4,98

Just Cause 2 Black Market Boom Pack
Section 8: Prejudice
Brink Agents of Change DLC

€8,56

Totaal:

€15,50

[ Voor 8% gewijzigd door Compizfox op 28-11-2011 19:28 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:39
Maranello schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:32:
Gister nog even snel FEAR 3 gescoord: 50% korting dus €18,49. Dat is dan zowaar een keer net zo duur als import. Vandaag inmiddels 33% korting (€24,78), dat is net zo duur als de goedkoopste Nederlandse winkel. Nog steeds interessante prijs dus!
Niet echt. Ik heb het spel vorige week voor 10 euro gekocht en je kan hem nu nog steeds voor 10 euro kopen. Je krijgt gewoon een steam code en kan f.e.a.r via steam spelen. Je bent voor de steam sales gevallen want de meeste games kan je legaal veel goedkoper krijgen via andere sites dan bij steam.

http://www.g2play.net/sto...am-Key-Uncut-version.html

[ Voor 3% gewijzigd door Ruben0s op 28-11-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Ruben0s schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:03:
[...]

Niet echt. Ik heb het spel vorige week voor 10 euro gekocht en je kan hem nu nog steeds voor 10 euro kopen. Je krijgt gewoon een steam code en kan f.e.a.r via steam spelen. Je bent voor de steam sales gevallen want de meeste games kan je legaal veel goedkoper krijgen via andere sites dan bij steam.

http://www.g2play.net/sto...ch.php?mode=search&page=1
G2play is op zijn best een grijs gebied. In principe mag het niet, maar het is niet alsof ze weten waar jij je key vandaan hebt als je hem daar koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Ruben0s schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:03:
[...]

http://www.g2play.net/sto...am-Key-Uncut-version.html
Het is ook erg te zien voor welke games, vooral de packs ga je nergens (veel) goedkoper krijgen. 10 euro voor alle GTA? de laatste + uitbreidingen vragen de meeste nog vlot 30 euro voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Is er een manier om automatisch op de hoogte gesteld te worden van die steam sales?

Ik vond 't wel jammer dat ik die aanbieding van abe's oddysee voor 63cent heb gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 01:15
Ik heb zelf gisteren toch maar 3 spellen gekocht.
Demolition, Inc.
LIMBO
en TRAUMA.
Dat laatste was heel erg goedkoop en is iets als zo'n flashgame. Maar zit best goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 15:20
-RazieL- schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:07:
Is er een manier om automatisch op de hoogte gesteld te worden van die steam sales?

Ik vond 't wel jammer dat ik die aanbieding van abe's oddysee voor 63cent heb gemist.
Je kunt een RSS feed gebruiken: http://store.steampowered.com/feeds/news.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Bescheiden inkoop gedaan:
Limbo, Overlord I&II en Psychonauts. Die laatste was met 50% korting, dus voor 5 euro. Jaren geleden al uitgespeeld maar nooit voor betaald :) Nu dus wel!
Fallout New Vegas heb ik helaas gemist maar die pakken we met de kerst wel weer mee voor een leuk prijsje verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Komen deze aanbiedingen eigenlijk vaak terug? Ik was altijd in de overtuiging dat je met een CC op steam moest betalen, maar zag dat ze ook ideal accepteren. Alleen ben ik nu uiteraard wel te laat :(. Had graag Limbo willen kopen, maar de prijs die ze nu vragen (10 euro) is me toch iets teveel ervoor. Vandaar mijn vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orian schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:22:
Komen deze aanbiedingen eigenlijk vaak terug?
Ja, komen vaak terug, al zie ik Limbo niet zo vaak langskomen.

Dit is een mooie plek om van alles op de hoogte te blijven:
PC Budget Gaming topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:30:
[...]

Ja, komen vaak terug, al zie ik Limbo niet zo vaak langskomen.

Dit is een mooie plek om van alles op de hoogte te blijven:
PC Budget Gaming topic
Merci :). Zal dat topic in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Met kerst zal er wel weer een Sale zijn, over een paar weken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Orian schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:22:
Komen deze aanbiedingen eigenlijk vaak terug? Ik was altijd in de overtuiging dat je met een CC op steam moest betalen, maar zag dat ze ook ideal accepteren. Alleen ben ik nu uiteraard wel te laat :(. Had graag Limbo willen kopen, maar de prijs die ze nu vragen (10 euro) is me toch iets teveel ervoor. Vandaar mijn vraag :)
PayPal accepteren ze ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Compizfox schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:01:
[...]
PayPal accepteren ze ook gewoon.
Ik zag het ja. Ik vraag me af hoe ik er bij kwam dat ze alleen CC accepteerden. Misschien (heel) lang geleden? Naja, inmiddels weet ik het, en ga zeker de christmassale (als die komt) in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
Yup, dat was volgens mij zo aan het begin van Steam (2005?).

[ Voor 11% gewijzigd door Railgunner op 30-11-2011 16:45 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAILGUNNER schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:45:
Yup, dat was volgens mij zo aan het begin van Steam (2005?).
ik heb al een account sinds 2004 (bij mijn nieuwe videokaart zal half life 2, dus dan meld je je wel aan, wel een slimme promotie actie van ze gezien de games die ik nadien gekocht heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik ben pas sinds 2010 steam lid....er was toen een alien breed achtig spel wat een paar vrienden van me speelden via steam. Spel was gratis.....prachtig, ff downen maar.
Wat bleek, dat mocht alleen als je eerst een betaalde game kocht.
First i was like :( , maar toch maar plants vs zombies gekocht omdat ik er al een tijd nieuwsgierig naar was.........inmiddels ben ik een paar sales en deals later ook op 31 transacties lcientiens + abbo's uitgekomen, kan ff niet zien hoeveel games het totaal zijn, maar ik ga toch al gauw richting de 100 schat ik zo....

EDIT:
(met dank aan de mensen onder me)
63 maar! Dat valt nog best mee :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 01-12-2011 14:10 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Aantal games kan je zien in je community pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
MeltedForest schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:04:
Aantal games kan je zien in je community pagina.
Maar dat klopt niet, volgens mij.
Als ik in mijn library kijk, dan zie ik bij 'all games' X staan, maar als ik bij mijn communitypagina kijken dan zie ik Y games.
Ik denk dat bij die laatste ook alle gratis games worden opgeteld? Of alle DLC ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:07:
[...]
Maar dat klopt niet, volgens mij.
Als ik in mijn library kijk, dan zie ik bij 'all games' X staan, maar als ik bij mijn communitypagina kijken dan zie ik Y games.
Ik denk dat bij die laatste ook alle gratis games worden opgeteld? Of alle DLC ofzo?
Gratis games weet ik niet, maar DLC klopt. Ook heb ik het idee dat bijv. zaken als in een goty edition daar apart geteld worden en in dat anders overzicht telt het als 1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Lekker lullig voor de mensen die tijdens de sale Brink hebben gekocht:

http://store.steampowered.com/sub/12465/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Terraria was gisteren (?) €2,50 en tijdens de sale ook €5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
MeltedForest schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:26:
Terraria was gisteren (?) €2,50 en tijdens de sale ook €5 :+
Nog 9.30 uur lang xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaan ze bekend maken dat ik 10 games krijg uit mijn wishlist? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
yes terraria en brink met dlc voor 8,5e olé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Handig zo'n free weekeind van Brink. Ik weet nu in ieder geval wat ik niet moet aanschaffen. Wat een tegenvaller is dat zeg!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

(crosspost-alert)
Iemand interesse in zo'n Terraria 4-pack?

Dan kost het je €7,50 / €4 = €1,875 per stuk ipv €2,50.

DM me maar ff als je interesse hebt, ik zal hieronder wel bijhouden wie er meedoen.

Deelnemers:
Compizfox
Touchdomex
Orian
luigi87

[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 02-12-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 00:55

PoweRoy

funky!

Compizfox schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:29:
(crosspost-alert)
Iemand interesse in zo'n Terraria 4-pack?

Dan kost het je €7,50 / €4 = €1,875 per stuk ipv €2,50.

DM me maar ff als je interesse hebt, ik zal hieronder wel bijhouden wie er meedoen.

Deelnemers:
Compizfox
Touchdomex
---------------
---------------
Sorry, maar krenten voor 62,5 Euro cent?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ach je bent Nederlander of je bent het niet :+
Trouwens, Terraria is die €10 ook wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Is Brink nog die 5 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is gratis te spelen, probeer hem uit of lees een paar reacties hierboven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:41
Sagat schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:10:
Ik ben pas sinds 2010 steam lid (...) inmiddels ben ik een paar sales en deals later ook op 31 transacties lcientiens + abbo's uitgekomen, kan ff niet zien hoeveel games het totaal zijn, maar ik ga toch al gauw richting de 100 schat ik zo....

EDIT:
(met dank aan de mensen onder me)
63 maar! Dat valt nog best mee :*)
Valt reuze mee, ik ben net 5 maanden bekend met steam en zit op 81 stuks nu. Waarbij ik trouwens het meest positief verrast ben door TRAUMA, ben benieuwd of de maker daarvan nog eens een vervolg gaat maken.

Specificaties | AndriesLouw.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Hmmm, Het concept van BRINK is wel leuk, jammer dat er helemaal niemand online is >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Speel dan Team Fortress 2, daar zijn genoeg online :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Maar TF2 heeft dingen die Brink niet heeft, vooral SMART vindt ik erg leuk en goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Vinden jullie het een goed idee als ik een "Steam Discussie & Aanbiedingen" topic maak? Misschien overzichtelijker en met goede uitleg voor mensen die Anno 2011 nog steeds nieuw zijn op het platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
RevenNL schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:05:
Vinden jullie het een goed idee als ik een "Steam Discussie & Aanbiedingen" topic maak? Misschien overzichtelijker en met goede uitleg voor mensen die Anno 2011 nog steeds nieuw zijn op het platform.
Ik denk persoonlijk dat een algemeen Steam-topic inderdaad wel een goed idee is, eigenlijk :)
Zowel voor de aanbiedingen en acties (zoals nu de wishlist-actie), maar ook voor wat meer Steamgerelateerde vragen. Eventueel zou er voor een specifieke actie nog wel een apart topic kunnen, maar een algemeen Steamtopic is, denk ik dan, wel fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik heb de aanvraag om er één te starten naar een Spielerij-modje gestuurd. Als ik toestemmig krijg dan probeer ik het voor de wintersales gereed te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ikzelf ben tegen een Steam aanbiedingen topic. Dat was ook al geoppert toen Console van PC werd gescheiden. Dat vond ik al niet zo zo, maar dit zorgt alleen maar voor versplintering... Waarom krijgen platforms zoals Origin, GOG, GG, Desure etc etc dan niet ook een appart topic? Dat maakt het moeilijk te volgen en daarnaast krijg je ook verwarring over wat je nou waar moet posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Minder verwarring dan al die verschillende Steamtopics die er nu zijn, toch?
Nu krijgt elke aanbieding een eigen topic, dagelijkse en wekelijkse aanbiedingen zitten in PC budget topic, acties komen in de Gamelounge voorbij en er is geen topic voor vragen over Steam in het algemeen (daar worden vaak juist losse topics over geopend).
Dan lijkt het me juist handiger om er 1 topic van te maken om zo de versplintering te verminderen.

En waarom geen topics over die andere dingen die je noemt? Als er genoeg reden is zou ik niet inzien waarom dat niet zou kunnen. Kijk, als het alleen aanbiedingen zijn dan past het inderdaad prima in het aanbiedingentopic, maar als het breder getrokken kan worden (bijvoorbeeld met vragen en problemen) zou ik niet inzien waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Dat er voor Sales een apart topic is, prima. Maar laat het voor de overige 11 maanden per jaar gewoon lekker in het algemene budget topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
IceStorm schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:30:
Dat er voor Sales een apart topic is, prima. Maar laat het voor de overige 11 maanden per jaar gewoon lekker in het algemene budget topic.
We hebben het toch over een algemeen Steamtopic, niet een Steam salestopic? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hij bedoelt het PC aanbiedingen topic... denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
anandus schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:37:
[...]
We hebben het toch over een algemeen Steamtopic, niet een Steam salestopic? :?
We hebben het inderdaad over een Algemeen Steamtopic. Dat in zo'n topic ook aanbiedingen besproken zullen worden is natuurlijk te begrijpen, maar dat is niet het hoofddoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

RevenNL schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:05:
Iets meer woorden aan vuil maken dan ;) Een 'Steam problemen' topic lijkt me prima maar doe de gangbare aanbiedingen gewoon in het PC Budget topic (dat zijn het immers).
Dat je bij een Autumn/Holiday/Spring sale een apart topic maakt lijkt me prima maar de dagelijkse aanbiedingen kunnen toch gewoon in het Budget topic (blijven)?

[ Voor 16% gewijzigd door IceStorm op 03-12-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
IceStorm schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:00:
[...]

Iets meer woorden aan vuil maken dan ;) Een 'Steam problemen' topic lijkt me prima maar doe de gangbare aanbiedingen gewoon in het PC Budget topic (dat zijn het immers).
Dat je bij een Autumn/Holiday/Spring sale een apart topic maakt lijkt me prima maar de dagelijkse aanbiedingen kunnen toch gewoon in het Budget topic (blijven)?
Dagelijkse aanbiedingen worden nooit veel besproken, maar het kan altijd voorkomen. Om dat nou meteen te gaan verbieden gaat echt te ver, zeken aangezien het allemaal gerelateerd is.

Juist om hier duidelijkheid over te krijgen heb ik een DM gestuurd naar één van de Spielerij modjes gestuurd. Zolang daar nog geen reactie op is, komt het topic er ook (nog) niet.

Edit:

Goedkeuring aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
In afwachting van het Steam-topic alvast een interessant dingetje:
Steam komt met coupons. (pic)
Dit geeft korting op games, ook als ze in de aanbieding zijn.

Ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Volgens mij kan je ze ook traden.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 07-12-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom je aan die steam codes? Ik wil er wel een paar hebben en dan gebruiken rond 20 december bij de wintersale. Moet je dan bepaalde levels in games ofzo halen? Of opdrachten uitvoeren? Dat zou wel tof zijn.

Speel bijv. 10 uur een spel van maker X en als je dan een ander spel van maker X koopt krijg je 75% korting :9

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Geen flauw idee, da's nog niet echt duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Heh, dit is misschien een beetje hypocriet omdat ik WEL voorstander was van de scheiding pc budget games en console budget games. Maar is het echt wenselijk om een eigen steam topic te maken?!
Ik neig idd meer naar de mening van onze vriendelijke modderatert, dat voor de standaard dagen het pc budget gaming voldoet en dat je met sales/acties lekker een eigen topicje zoals deze opent.

Misschien moeten we weer een poll doen om te kijken wat de meeste mensen vinden?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb graag alles in 1 topic voor de pc, ook de speciale acties. Gewoon alle budget games en acties hier bespreken en niet meerdere topics, vind ik alleen maar onhandig als ik later wat terug moet zoeken.
anandus schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:23:
Geen flauw idee, da's nog niet echt duidelijk :P
Laat maar weten als je het ergens ziet, klinkt zeer interessant en wellicht een nieuw soort treasure hunt die velen hier graag weer terugwillen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Als je ziet dat voor zo'n steamsale actie er al snel 500 posts zijn, dan is het denk ik wel gerechtvaardigd om voor een aparte actie een topic te openen. Anders verzanden de 1dagsacties in een centraal topic.

Een apart steam topic is dan ook wel weer wenselijk naar mijn mening, ook voor vele vragen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Wat zijn dan vele vragen over steam? Ik hoor er nooit zoveel behalve over betaling.......

En ik ben WEL voorstander van steam sales topics, de andere pc budget aanbiedingen zouden dan niet opvallen in de stroom van berichten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
de aparte topics zoals "kan ik een tweedehands steam game kopen", hoe werkt het?

en ook gewoon om voor en nadelen van steam te bespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Steam problemen, features, updates, valt genoeg over te praten. Waar blijft dat topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

MeltedForest schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:47:
Steam problemen, features, updates, valt genoeg over te praten. Waar blijft dat topic?
Ik ga met Sagat mee, ik kan me de afgelopen jaren nauwelijks posts herinneren die in zo'n topic zouden 'horen'.
Nogmaals, ik zie niet in wat er mis is met een PC Budget topic waarin ook de Steam (en andere DD) -aanbiedingen) in kunnen. Met een Steam Sale een apart topic maken net als nu lijkt me logisch. En die ene inhoudelijke vraag per jaar over Steam kan gewoon in een eigen topic imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik ben het met IceStrom en Sagat eens. Veel problemen met steam zijn er niet, vragen zijn altijd op te lossen met KB van steam zelf en het meeste is vanzelfsprekend. Steam topic zie ik dus niet zitten, maar voor elke actie, waar veel posts over zijn, een apart topic, is naar mijn idee beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 17:37
homefront gekocht voor 4,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Moet er dan ook een apart topic komen over Steam coupons?
Engesprekken over de aankomende kerst treasure hunt moeten dan in het kerst-sale topic?
En waar komen Steam-client beta features?

Ik vind het best als overal een apart topic voor komt, zoals nu, en de overige dingen/geruchten/discussies in de Gamelounge plaatsvinden, maar het lijkt me zo'n gedoe die versplintering.
En ik snap echt niet wat nou het probleem is van een Steam vergaarbaktopic, zeker als de sales erbuiten gehouden worden in eigen topics.
Als het niet nuttig of populair is sterft het snel genoeg een zachte dood, lijkt me.

[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 10-12-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Coupons kunnen toch in het 'geef hier je code weg' topic? O-)

Maar serieus, je hebt gelijk hoor, een topic kost niets extra behalve een beetje moeite, en ikzelf gooi er gewoon een bookmark op en check it as needed. En ja als het geen succes is houdt het vanzelf op
MAAR meerwaarde heeft het niet imho.
En verdere versplintering is dus wel een nadeel(tje).

Samengevat:
- Er is een pc budget games topic
- steam vragen kunnen gewoon een eigen topic krijgen
- een voor sales komen ook eigen topic (wat imho ook heel logisch is, want die zijn een paar dagen HEEL actief en daarna nooit meer, present one excluded of course :P )

Maar nogmaals, waarom niet gewoon een poll? Dan weet je wat er onder de meerderheid leeft.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom maakt niet gewoon iemand dat topic? Kan altijd samengevoegd worden ofzo als het niet werkt, maar ik wil wel wat meer over die steam codes weten waar ik nu lid van geworden ben... en dat is wel fijn dan om het daar te plaatsen.

Mijn eerdere mening herzie ik dus bij deze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:02:
waarom maakt niet gewoon iemand dat topic?
RevenNL is er al (een tijdje) mee bezig :)
Ik weet ook neit waar het topic blijft, goedkeuring van de modjes heeft-ie al.
Sagat schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:29:
Maar nogmaals, waarom niet gewoon een poll? Dan weet je wat er onder de meerderheid leeft.
Euhm.. topics worden toch niet bij gratie van meerderheid geopend? Anders zouden we de Linux-afdeling op dit forum gelijk kunnen sluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Sluiten die linux hap dan!
Ik wil boze linux gebruikers op de snelweg zien....... :P

* Sagat wacht ook op het topic.

In de wijze woorden van de vliegende panters