Nou het is wel goedkoper dan in euro's betalen (in het geval van GTA dan)
Serious Sam 2 is niet te krijgen op Steam.TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 14:23:
En misschien de serious sam pack voor 2.99 GBP (heb encounter 1 HD al, wil eigenlijk gewoon Serious Sam TWEE *dus niet 2nd encounter*)
Croteam heeft echter wel aangegeven dat ze wellicht een remake/HD versie van SS2 willen maken na de release van SS3, dus wie weet komt het ooit nog eens naar Steam toe dan.
heb de map gekopieerd naar me nieuwe schijf. in 2 minuten
daarna steam verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op de nieuwe locatie. en pakte meteen alles.
alleen nu de rest downloaden gaan met 500KB/s terwijl normaals de 4,8MB/s geen probleem is. word zeker veel gedownload tijdens de sale

De remakes van The First en Second Encouter zijn gewoon op Steam:Rutger Mulder schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 14:43:
[...]
Serious Sam 2 is niet te krijgen op Steam.
Croteam heeft echter wel aangegeven dat ze wellicht een remake/HD versie van SS2 willen maken na de release van SS3, dus wie weet komt het ooit nog eens naar Steam toe dan.
First Encounter: http://store.steampowered.com/app/41000
Second Encounter: http://store.steampowered.com/app/41010
En dan is er ook nog Serious Sam HD Gold: http://store.steampowered.com/app/901553/
Een double pack (FE en SE) is €2,99.
Overigens zijn de klassieke versie van Serious Sam er ook te krijgen.
Alle drie overigens 90% korting.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 26-11-2011 17:00 ]
Het ging dan ook over Serious Sam 2. Niet over The Second Encounter.CptChaos schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:51:
[...]
De remakes van The First en Second Encouter zijn gewoon op Steam:
First Encounter: http://store.steampowered.com/app/41000
Second Encounter: http://store.steampowered.com/app/41010
En dan is er ook nog Serious Sam HD Gold: http://store.steampowered.com/app/901553/
Een double pack (FE en SE) is €2,99.
Overigens zijn de klassieke versie van Serious Sam er ook te krijgen.
Alle drie overigens 90% korting.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
nou laten ze maar komen met de nieuwe aanbiedingen .. hoop zelf nog op deadspace 1 en 2
en Take On Helicopters dan heb ik vanaaf weer wat geld uit te geven.
nog even een paar min wachten voor dat deze afgelopen is
nog even een paar min wachten voor dat deze afgelopen is
[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 26-11-2011 18:59 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Valt een beetje tegen vandaag, En The Witcher 2 is niet echt een schokkende aanbieding.
dat kan je wel zeggen valt me ook tegen alleen overlord zou nog leuk wezen maar dan heb je het wel gehad vandaaggm1999 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:02:
Valt een beetje tegen vandaag, En The Witcher 2 is niet echt een schokkende aanbieding.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Über-nice: een compleet Tom Clancy pack met:
-Endwar
-Ghost Recon Advanced Warfighter
-Ghost Recon Advanced Warfighter 2
-Ghost Recon
-Ghost Recon Desert Siege
-Ghost Recon Island Thunder
-HAWX 1
-HAWX 2
-Rainbow Six Lockdown
-Rainbow Six 3 Gold
-Rainbow Six Vegas
-Rainbox Six Vegas 2
-Splinter Cell Chaos Theory
-Splinter Cell Conviction Insurgency Pack
-Splinter Cell Conviction Deluxe Edition
-Splinter Cell Double Agent
-Splinter Cell
Voor 50 euro... best nog value for money imho: met hawx kan je al aardig wat uurtjes zoet zijn, evenals met de Splinter Cell serie, Ghost Recon serie en Rainbow Six serie.
-Endwar
-Ghost Recon Advanced Warfighter
-Ghost Recon Advanced Warfighter 2
-Ghost Recon
-Ghost Recon Desert Siege
-Ghost Recon Island Thunder
-HAWX 1
-HAWX 2
-Rainbow Six Lockdown
-Rainbow Six 3 Gold
-Rainbow Six Vegas
-Rainbox Six Vegas 2
-Splinter Cell Chaos Theory
-Splinter Cell Conviction Insurgency Pack
-Splinter Cell Conviction Deluxe Edition
-Splinter Cell Double Agent
-Splinter Cell
Voor 50 euro... best nog value for money imho: met hawx kan je al aardig wat uurtjes zoet zijn, evenals met de Splinter Cell serie, Ghost Recon serie en Rainbow Six serie.
Rage vandaag zojuist aangeschaft. Eerste game deze sale
Prima deals. Limbo is geweldig, Worms is cool, goede prijs voor Civ 5 GOTY (mogelijke aankoop), beide Overlord's voor een zeer goede prijs.
ps. ff offtopic requestje; iemand met een G2P account die daar een gamepie voor mij wilt kopen en dan giften, met 240 games op me account blijf ik het toch "eng" vinden. DM en zo.
ps. ff offtopic requestje; iemand met een G2P account die daar een gamepie voor mij wilt kopen en dan giften, met 240 games op me account blijf ik het toch "eng" vinden. DM en zo.
[ Voor 39% gewijzigd door The Chosen One op 26-11-2011 19:49 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Overlord is een must buy voor dat geld (maar al vaak voorbij gekomen). Verder zou ik Limbo toch wel willen aanraden. Hele sfeervolle indie game. Zeker die 2,50 waard!ravw schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:03:
dat kan je wel zeggen valt me ook tegen alleen overlord zou nog leuk wezen maar dan heb je het wel gehad vandaag
Volgens mij is dit de eerste keer dat er DLC van Civ 5 in de aanbieding is. Ik ga ze meteen allemaal kopen. En uiteraard ook Limbo.
Verwijderd
Wie heeft Civilisation V of begrijpt hoe dat op steam ingedeeld is en kan mij vertellen welke ik het beste kan kopen?
Ik zie een versie van 10,19 euro, een game of the year versie van 13,59 euro en een losse downloadable content button.
Wat is nu het verschil? Het lijkt me dat ik het beste die van 10,19 + dlc pack kan nemen?
Verder heb ik trouwens net the polynomial ofzo gekocht dat volgens mij een mooie aanwinst is als je de nodige geestveruimende middelen tot je genomen hebt en limbo. Verder heb ik alles al of is het te duur (heb nog maar iets van 30 euro voor games deze maand en wil nog even morgen en overmorgen afwachten).
Ik zie een versie van 10,19 euro, een game of the year versie van 13,59 euro en een losse downloadable content button.
Wat is nu het verschil? Het lijkt me dat ik het beste die van 10,19 + dlc pack kan nemen?
Verder heb ik trouwens net the polynomial ofzo gekocht dat volgens mij een mooie aanwinst is als je de nodige geestveruimende middelen tot je genomen hebt en limbo. Verder heb ik alles al of is het te duur (heb nog maar iets van 30 euro voor games deze maand en wil nog even morgen en overmorgen afwachten).
Heb nog nooit een Tom Clancy game gekocht maar Conviction ziet er wel grappig uit. Daar ga ik eens over nadenken.
OP is ook weer aangepast.
Zit zelf nu aan Limbo te denken, was al in de aanbieding voor €4,99 maar nu als daily deal nog €2,- goedkoper.
Zit zelf nu aan Limbo te denken, was al in de aanbieding voor €4,99 maar nu als daily deal nog €2,- goedkoper.
Cities XL 2012 schijnt vrij bagger te zijn, kopie van 2011 versie met nog steeds dezelfde bugs en performance problemen als in 2011.
Fear3 voor 18,50 lijkt me nog wel een goede deal, even over nadenken nog, rest van de games van vandaag heb ik al
Probleem met nu spellen kopen is dat ik net 10 uur bezig ben met skyrim en verwacht daar nog enkele honderden uren in kwijt te raken. Tegen de tijd dat ik daarop ben uitgekeken komen diablo3 en de SC2 expansion al uit.
Fear3 voor 18,50 lijkt me nog wel een goede deal, even over nadenken nog, rest van de games van vandaag heb ik al
Probleem met nu spellen kopen is dat ik net 10 uur bezig ben met skyrim en verwacht daar nog enkele honderden uren in kwijt te raken. Tegen de tijd dat ik daarop ben uitgekeken komen diablo3 en de SC2 expansion al uit.
[ Voor 30% gewijzigd door Krukar op 26-11-2011 19:52 ]
De GOTY versie is in principe gewoon de standaard game inclusief alle DLC met uitzondering van Wonders of the ancient world scenario pack en de Korea civilization.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:41:
Wie heeft Civilisation V of begrijpt hoe dat op steam ingedeeld is en kan mij vertellen welke ik het beste kan kopen?
Dus als je daadwerkelijk alle DLC wilt en je hebt het normale spel nog niet, dan kan je het beste de GOTY versie kopen en die 2 DLCs, dan kom je uit op 13,59 + 2,34 = €15,93. Zeker de moeite waard als je het mij vraagt.
Verwijderd
Dank je, ik schaf het gelijk aan. Ik wil altijd al een civ spel hebben en dit is een mooie mogelijkheid. Neem ik gelijk alles erbij, geen idee of ik die uitbreidingen ga spelen, maar als ik ze niet koop nu krijg ik vast spijt.Timo12 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:50:
Dus als je daadwerkelijk alle DLC wilt en je hebt het normale spel nog niet, dan kan je het beste de GOTY versie kopen en die 2 DLCs, dan kom je uit op 13,59 + 2,34 = €15,93. Zeker de moeite waard als je het mij vraagt.
Volgens mij wil steam niet dat ik wat koop..
Ik stop paar games in mijn mandje en als ik nog iets toevoeg is alles weer weg

When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Precies hetzelfde hier, ik probeer het later nog maar eens want heb het al 3 keer geprobeerd..Kwastie schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:52:
Jammer dat Batman Arkham City niet bijvoorbeeld korting krijgt.
Bij Origins in America kreeg je 50% korting op het spel vanwege black friday dus dat ging niet op.
Denk dat er ook geen hoop is dat wij nog korting krijgen op Arkham City.
Heb Orcs most die gekocht voor 50+DLC grappige game
Bij Origins in America kreeg je 50% korting op het spel vanwege black friday dus dat ging niet op.
Denk dat er ook geen hoop is dat wij nog korting krijgen op Arkham City.
Heb Orcs most die gekocht voor 50+DLC grappige game
[ Voor 10% gewijzigd door Abominabilis op 26-11-2011 19:55 ]
Dat kan gebeuren als je 'add all dlc' doet blijkbaar, dan delete het alles wat al in je mandje zat.Kwastie schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:52:
Mogelijk gebeurt het ook bij andere dingen.
[ Voor 16% gewijzigd door Pheace op 26-11-2011 19:56 ]
Bij zo'n beetje iedere game nuPheace schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:55:
[...]
Dat kan gebeuren als je 'add all dlc' doet blijkbaar, dan delete het alles wat al in je mandje zat.
Mogelijk gebeurt het ook bij andere dingen.

Buy Civilization V: Korea and Wonders of the Ancient World - Combo Pack is dus ook nog als combi te koop voor maar 1,69.
Total 15,28.
Total 15,28.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
dat heb ik ook al sinds een week. Je moet alles per stuk afrekenen en dat is erg irritant.Kwastie schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:52:
conviction is de slechtste van ze allemaal vind ik (mening). het is de enige die ik gewoon niet uitgespeeld heb omdat het gewoon niet leuk meer is.Pheace schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:41:
Heb nog nooit een Tom Clancy game gekocht maar Conviction ziet er wel grappig uit. Daar ga ik eens over nadenken.
net wel mijn eerste steam aankoop ooit gedaan: LIMBO. Die lijkt me wel leuk en is nu aan het downloaden (heel traag). lang leve ideal met steam
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ik zit te twijfelen over Overlord: Raising Hell en/of Overlord 2, maar ik heb Overlord 1 nog niet eens uitgespeeld
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Ah, handige tip. Heb nu ook alles voor 15,28.The Chosen One schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 19:58:
Buy Civilization V: Korea and Wonders of the Ancient World - Combo Pack is dus ook nog als combi te koop voor maar 1,69.
Total 15,28.
Nu eens kijken of ik verder kan me downloaden. Ben al 1,5 dag bezig om wat games te installeren. Vooral GTA IV doet wat lastig, die is 15 gig kennelijk en ik mag echt in mijn handen knijpen als ik 500KB/sec haal met downloaden.
Heb als tussendoortje voor bij het wachten half life 1 maar weer eens geinstalleerd. Nu even zien of ik Civilization erop kan krijgen en nog voor middernacht kan gaan spelen.
Hmm.. Misschien pak ik HAWX wel op voor die €3,74.
Lijkt me wel geinig, een beetje arcade voor tussendoor? Of is het de moeite niet?
Lijkt me wel geinig, een beetje arcade voor tussendoor? Of is het de moeite niet?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
De servers kunnen op het moment de load gewoon niet aan, destijds ook GTA IV in de sale gekocht.. heeft 2 dagen geduurt voordat hij klaar wasVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:23:
[...]
Ah, handige tip. Heb nu ook alles voor 15,28.
Nu eens kijken of ik verder kan me downloaden. Ben al 1,5 dag bezig om wat games te installeren. Vooral GTA IV doet wat lastig, die is 15 gig kennelijk en ik mag echt in mijn handen knijpen als ik 500KB/sec haal met downloaden.
Heb als tussendoortje voor bij het wachten half life 1 maar weer eens geinstalleerd. Nu even zien of ik Civilization erop kan krijgen en nog voor middernacht kan gaan spelen.

Hawx is zeker een leuk spel voor een poosje hoor, het is niet al te diepgaand en vrij makkelijk maar je kunt je er toch wel zeker een uurtje of 20 a 30 mee vermaken. Voor 3 euro is dat een koopjeanandus schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:26:
Hmm.. Misschien pak ik HAWX wel op voor die €3,74.
Ah, Second Encounter is voor mij Serious Sam 2, vandaar de verwarring...Da_maniaC schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 17:21:
[...]
Het ging dan ook over Serious Sam 2. Niet over The Second Encounter.
mmm zit zo een beetje rond te kijken en ik zie
id Super Pack voor 35 Euro staan ..... moeilijk moeilijk al weet ik dat dit standaard , eigelijk verplichte kost is voor een gamer om te hebben..
alle ID games van Keen tot Quake
Wolvestein tot doom 3
maar ik heb er al aardig wat van .......................
id Super Pack voor 35 Euro staan ..... moeilijk moeilijk al weet ik dat dit standaard , eigelijk verplichte kost is voor een gamer om te hebben..
alle ID games van Keen tot Quake
Wolvestein tot doom 3
maar ik heb er al aardig wat van .......................
[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 26-11-2011 20:55 ]
Idd zeg Id Super pack, awesome!, in de winkel wagen er mee
Mass Effect, Fallout Goty en NV had ik al eerder gekocht tijdens de Autumn Sale.
Mass Effect, Fallout Goty en NV had ik al eerder gekocht tijdens de Autumn Sale.
The Witcher, 40% korting.. Zal daar nog wat meer korting op komen deze "Autumn Sale" periode? Of is de "Daily Sale" de laagste mogelijke prijs!
Daily is altijd laagst mogelijke in een periode. Misschien dat er met de kerstsale nog wat meer vanaf gaat maar verwacht geen wonderenVliegtuig02 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 21:43:
The Witcher, 40% korting.. Zal daar nog wat meer korting op komen deze "Autumn Sale" periode? Of is de "Daily Sale" de laagste mogelijke prijs!
Als je hem dus binnen nu en een week wilt hebben op Steam is nu kopen je beste optie.
Verwijderd
Ben met LIMBO op 75% , wel een klein spelletje. 10 Euro wat hij normaal kost vind ik wel wat veel, maar het is erg vermakelijk en grappig en voor 2,50 wel een aanradertje, maar na 2 avonden heb je hem wel uitgespeeld en het is geen spel dat je 2 keer gaat spelen. Wel goede humor erin, althans als je van wat macabere humor houdt.
Ik heb van 1 spel dat ik geinstalleerd heb per ongeluk de snelkoppeling verwijderd. Nu kan ik in program files wel de .exe vinden, maar is er een manier om de snelkoppeling te krijgen zoals hij is als je hem voor het eerst installeerd (dus met dat steam nummer in de snelkoppeling)? Ik kan dat nummer nergens vinden.
Downloaden gaat verder redelijk bij mij, heb toch nog 20 gig kunnen binnenhalen vandaag. Alleen half life 2 doet wat lastig, resterende download tijd : 1 jaar
Ik heb van 1 spel dat ik geinstalleerd heb per ongeluk de snelkoppeling verwijderd. Nu kan ik in program files wel de .exe vinden, maar is er een manier om de snelkoppeling te krijgen zoals hij is als je hem voor het eerst installeerd (dus met dat steam nummer in de snelkoppeling)? Ik kan dat nummer nergens vinden.
Downloaden gaat verder redelijk bij mij, heb toch nog 20 gig kunnen binnenhalen vandaag. Alleen half life 2 doet wat lastig, resterende download tijd : 1 jaar

Bij G2play is the witcher 2 10,99 euro.Vliegtuig02 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 21:43:
gewoon in steam op de game gaan staan rechtermuisknop en dan snelkopeling maken op burobladVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:24:
Ben met LIMBO op 75% , wel een klein spelletje. 10 Euro wat hij normaal kost vind ik wel wat veel, maar het is erg vermakelijk en grappig en voor 2,50 wel een aanradertje, maar na 2 avonden heb je hem wel uitgespeeld en het is geen spel dat je 2 keer gaat spelen. Wel goede humor erin, althans als je van wat macabere humor houdt.
Downloaden gaat verder redelijk bij mij, heb toch nog 20 gig kunnen binnenhalen vandaag. Alleen half life 2 doet wat lastig, resterende download tijd : 1 jaar![]()
Verwijderd
het is soms zo simpel dat ik er niet opkom. Dank, stuk beter dan het idee wat ik had: deinstalleren en opieuw installeren en dan hopen dat hij volgende week een keer gedownload isravw schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:32:
gewoon in steam op de game gaan staan rechtermuisknop en dan snelkopeling maken op buroblad
waarom downloaden maak gewoon een backup van die gameVerwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:34:
[...]
het is soms zo simpel dat ik er niet opkom. Dank, stuk beter dan het idee wat ik had: deinstalleren en opieuw installeren en dan hopen dat hij volgende week een keer gedownload is
dan hoef je hem niet meer te downloaden
zo heb ik al me steamgames gebackuped staan.
zelfde manier als met snelkoppeling maken
Want je weet maar nooit wanneer windows weer last krijgt van vage dingen.
Wel even die backup uit je steam mapje halen en opslaan op een externe hd als je hem echt save wil hebben
PS: voor de mensen die nog geld hebben nu de Unreal Deal Pack voor 10 Euro op steam alle unreal games
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 26-11-2011 22:43 ]
Ik bezit Civ 5 al (keer als gift gekregen), maar wat is die DLC toch verschrikkelijk duur los. Als ik alle DLC wil kopen voor mijn Civ 5 ben ik bijna net zoveel kwijt als de GOTY editie...
Ik wil opzich wel alle DLC, maar het steekt me dat ik daar €12,75 voor moet betalen terwijl je voor een paar euro meer de hele game + alle DLC krijgt.
2K Games / Steam zouden er goed aan doen als ze een upgrade naar de GOTY versie zouden aanbieden voor het verschil in prijs. Sommige andere games doen dat ook. Ik heb steam support hier al een paar dagen geleden een mail/ticket gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Ik voorzag al een daily, maar twijfel nog of ik de DLC wel koop als het zo gaat.
En als ik nu de GOTY edite zou kopen, kan ik dan mijn standaard Civ 5 nog aan iemand giften?
Ik wil opzich wel alle DLC, maar het steekt me dat ik daar €12,75 voor moet betalen terwijl je voor een paar euro meer de hele game + alle DLC krijgt.
2K Games / Steam zouden er goed aan doen als ze een upgrade naar de GOTY versie zouden aanbieden voor het verschil in prijs. Sommige andere games doen dat ook. Ik heb steam support hier al een paar dagen geleden een mail/ticket gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Ik voorzag al een daily, maar twijfel nog of ik de DLC wel koop als het zo gaat.
En als ik nu de GOTY edite zou kopen, kan ik dan mijn standaard Civ 5 nog aan iemand giften?
Verwijderd
als je hem nog niet gespeeld hebt kan je hem ruilen (zie http://www.nu.nl/games/26...rt-ruilsysteem-steam.html ), maar anders niet.Rutger Mulder schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:49:
Misschien kan je de goty kopen en die ruilen en dan de dlc houden, maar dat zal wel niet zo werken ben ik bang. Ik denk ook niet dat steam jou de goty gaat verkopen omdat je dan de melding krijgt dat je de game al hebt. Die losse dlc is inderdaad duur, meer dan 12 euro.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 22:59 ]
Ik kom op €6,89?Rutger Mulder schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:49:
Ik bezit Civ 5 al (keer als gift gekregen), maar wat is die DLC toch verschrikkelijk duur los. Als ik alle DLC wil kopen voor mijn Civ 5 ben ik bijna net zoveel kwijt als de GOTY editie...![]()
• Babylon €1,17
• Spain+Inca €1,69
• Polynesia €1,17
• Denmark €1,17
• WOTAW+Korea €1,69
Al zou je eventueel ipv Denmark de Denmark+Explorers-bundle kunnen kopen voor een meerprijs van €0,86
Maar dan heb je dan ook alles
Ja, dan zijn er nog de Cradle-maps, maar die zijn zonde van het geld.
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 26-11-2011 23:01 ]
Verwijderd
Sid Meier’s Civilization® V: Babylon (Nebuchadnezzar II)anandus schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:59:
[...]
Ik kom op €6,89?
Babylon €1,17
Spain+Inca €1,69
Polynesia €1,17
Denmark €1,17
WOTAW+Korea €1,69
Al zou je eventueel ipv Denmark de Denmark+Explorers-bundle kunnen kopen voor een meerprijs van €0,86
Civilization V: Cradle of Civilization - Mediterranean
Civilization V: Cradle of Civilization - Asia
Civilization V: Cradle of Civilization - Americas
Civilization V: Cradle of Civilization - Mesopotamia
Double Civilization and Scenario Pack: Spain and Inca
Civilization and Scenario Pack: Polynesia
Civilization and Scenario Pack: Denmark - The Vikings
Civilization V: Explorer’s Map Pack
Civilization V - Wonders of the Ancient World Scenario Pack
Civilization V - Civilization and Scenario Pack: Korea
De GOTY heeft niet alle DLC, zie mijn eerdere post in dit topic.Rutger Mulder schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:49:
Ik bezit Civ 5 al (keer als gift gekregen), maar wat is die DLC toch verschrikkelijk duur los. Als ik alle DLC wil kopen voor mijn Civ 5 ben ik bijna net zoveel kwijt als de GOTY editie...![]()
Overigens kan je door DLC combo packs te kopen een stukje goedkoper uit zijn.
Die Cradle-maps zijn echt zonde van het geld, hoor!
Je kan dezelfde en betere maps gratis krijgen in de mod browser.
Dat lijstje dat ik noemde zijn alle civs en wonders, dat is wat je wil hebben.
En eventueel de Explorers voor extra map-scripts (en koop die dan wel in de bundle met Denmark).
Dus voor rond de 7 euro ben je helemaal klaar.
Ik heb de game nog niet aangeraakt (geen tijd voor gehad), maar wel geaccept als gift toen. Dus hij staat in mijn games lijst. Als ik die link van jou volg heb ik geen enkele game om te ruilen, alleen een lading TF2 items.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 22:58:
[...]
als je hem nog niet gespeeld hebt kan je hem ruilen (zie http://www.nu.nl/games/26...rt-ruilsysteem-steam.html ), maar anders niet.
Misschien kan je de goty kopen en die ruilen en dan de dlc houden, maar dat zal wel niet zo werken ben ik bang. Ik denk ook niet dat steam jou de goty gaat verkopen omdat je dan de melding krijgt dat je de game al hebt. Die losse dlc is inderdaad duur, meer dan 12 euro.
Ja weet ik, maar de GOTY heeft wel bijna alle DLC.Timo12 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:02:
[...]
De GOTY heeft niet alle DLC, zie mijn eerdere post in dit topic.
Overigens kan je door DLC combo packs te kopen een stukje goedkoper uit zijn.
Ik zal me er eens in verdiepen. Normaal gesproken wil ik gewoon alle DLC hebben zodat de game compleet is.anandus schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:04:
[...]
Die Cradle-maps zijn echt zonde van het geld, hoor!
Je kan dezelfde en betere maps gratis krijgen in de mod browser.
Dat lijstje dat ik noemde zijn alle civs en wonders, dat is wat je wil hebben.
En eventueel de Explorers voor extra map-scripts (en koop die dan wel in de bundle met Denmark).
Dus voor rond de 7 euro ben je helemaal klaar.
Verwijderd
Misschien zie je hier nog een tip staan om het werkende te krijgen?Rutger Mulder schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:08:
Ik heb de game nog niet aangeraakt (geen tijd voor gehad), maar wel geaccept als gift toen. Dus hij staat in mijn games lijst. Als ik die link van jou volg heb ik geen enkele game om te ruilen, alleen een lading TF2 items.
Steam Trading Topic
Daar staan toch aardig wat gebruikers die games willen ruilen en ook gifted games. Zo te zien is er ook een topic over op het forum van steam zelf. Het lijkt me dat je hem gewoon kan weggeven of ruilen. Maar je zit wel wat krap in de tijd gezien dat de korting morgen na 19:00 weer weg is.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 23:16 ]
Ah ik lees daar dat ik steam beta nodig heb daarvoor, ja daar deed ik nog niet aan mee. Zal het zo ff uitproberen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:14:
[...]
Misschien zie je hier nog een tip staan om het werkende te krijgen?
Steam Trading Topic
Daar staan toch aardig wat gebruikers die games willen ruilen en ook gifted games. Zo te zien is er ook een topic over op het forum van steam zelf. Het lijkt me dat je hem gewoon kan weggeven of ruilen. Maar je zit wel wat krap in de tijd gezien dat de korting morgen na 19:00 weer weg is.
Verwijderd
deze optie is nu wel uit beta, maar misschien werkt het daarmee. Ik kan het hier niet testen omdat steam op mijn windows xp game partitie staat en ik daar niet mee op tweakers kan komen (ik ken mijn wachtwoorden niet uit mijn hoofd omdat ik kaspersky password manager die laat beheren en die heb ik weer alleen draaien op windows 7). Moet dat toch eens veranderen, dat opnieuw opstarten elke keer is ook irritant als ik even hier wat wil posten tussen het gamen door.Rutger Mulder schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:18:
[...]
Ah ik lees daar dat ik steam beta nodig heb daarvoor, ja daar deed ik nog niet aan mee. Zal het zo ff uitproberen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 23:23 ]
Gift accepten (zodat hij in je games list staat) is over en uit, je kunt een game dan niet meer traden.
Eindigt na vandaag de sale, of krijgen we vandaag voor het laatst aanbiedingen?
Vanavond komen om 19.00 uur de laatste aanbiedingen online.
Cunning linguist.
En nu maar hopen dat het niet "the best of the last few days"-deals zijn, maar echt nieuwe.Bart ® schreef op zondag 27 november 2011 @ 09:50:
Verwijderd
zouden we misschien een topaanbieding krijgen vanavond? Iemand die dat nog uit een vorige sale weet? Of zijn het gewoon aanbiedingen als de afgelopen dagen?grote_oever schreef op zondag 27 november 2011 @ 10:20:
[...]
En nu maar hopen dat het niet "the best of the last few days"-deals zijn, maar echt nieuwe.
Zou wel heel mooi zijn als je bijv. het hele id software pakket voor 10 euro kan krijgen als afsluiter van een mooie sales
Als ik het zo hoor heb jij gewoon een klassieke Steam gift gekregen. Dus niet via steamtrade. Je kan trouwens checken welke items/gifts je zelf hebt als je bij je eigen steamcommunity page op "inventory" klikt en dan kijkt bij het tabblad "steam".
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Oh het vlees is toch zo zwak. Net een paysafecard van 25 euro gehaald om nog hier en daar een game mee te pikken^^
Inderdaad. De laatste anbiedingen. Tot over 4 wekenBart ® schreef op zondag 27 november 2011 @ 09:50:
Althans, gaan de holiday sales nog door? Vorig jaar was dat van kerst tot oud-en-nieuw. Maar de autumn sales zitten er wel heel dichtbij.
Ik heb net de id super pack gekocht en quake 3 arena geinstalleerd. Telkens als ik het spel opstart begint het spel vast te lopen en als ik terug ga naar mijn bureaublad is alles veel lichter qua kleur. Heeft iemand ene oplossing?
Kijk hier eens: Quake Series op het Steam forumchampion16 schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:59:
Ik heb net de id super pack gekocht en quake 3 arena geinstalleerd. Telkens als ik het spel opstart begint het spel vast te lopen en als ik terug ga naar mijn bureaublad is alles veel lichter qua kleur. Heeft iemand ene oplossing?
Je zit hier in het verkeerde topic
Opzich hou ikw el van strategie, maar Civ5 vond ik in de demo te langzaam... Daarom (helaas) niks kopen vandaag...
Ik ben aan het twijfelen tussen CIV 5 (€15,- met DLC), Payday - The Heist (€9,49), Shogun 2 (€15,96) of een wordpress thema (€18,-) die ik met 40% korting kan kopen en waar ik al een tijd op wacht 
Probleem is dat ik niet kan kiezen en maar €27,- tijdens deze hernoemde Black Friday sales te besteden heb. Payday is voor mij minder belangrijk omdat deze maar 10 euro korting heeft + eigenlijk niet zo interessant spel Bij CIV, Shogun en het Thema is dit veel meer.
Advies?
Probleem is dat ik niet kan kiezen en maar €27,- tijdens deze hernoemde Black Friday sales te besteden heb. Payday is voor mij minder belangrijk omdat deze maar 10 euro korting heeft + eigenlijk niet zo interessant spel Bij CIV, Shogun en het Thema is dit veel meer.
Advies?
[ Voor 7% gewijzigd door BinaryRun op 27-11-2011 12:26 ]
Vorig jaar liepen de Treasure Hunt en de Holiday sales zo goed als naadloos in elkaar over. Nu zitten er dus 4 weken tussen dus ik zie niet in waarom de traditie van Holiday Sales niet gehandhaafd zou blijven.anandus schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:57:
Althans, gaan de holiday sales nog door? Vorig jaar was dat van kerst tot oud-en-nieuw. Maar de autumn sales zitten er wel heel dichtbij.
Da's inderdaad waar. GelukkigIceStorm schreef op zondag 27 november 2011 @ 12:56:
[...]
Vorig jaar liepen de Treasure Hunt en de Holiday sales zo goed als naadloos in elkaar over. Nu zitten er dus 4 weken tussen dus ik zie niet in waarom de traditie van Holiday Sales niet gehandhaafd zou blijven.
offtopic:
Wel jammer dat ze dit jaar geen treasure hunt hebben trouwens, ik vermaakte me er kostelijk mee!
Wel jammer dat ze dit jaar geen treasure hunt hebben trouwens, ik vermaakte me er kostelijk mee!
Eh wat was de holiday sales? Zat dat nog voor de wintersale? Zat daar toen nog een actie bij of zo?
Holiday sales == de winter sale.The Chosen One schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:11:
Eh wat was de holiday sales? Zat dat nog voor de wintersale? Zat daar toen nog een actie bij of zo?
Vorig jaar van (als ik het me goed herinner) 26 december tot 2 januari.
En het is hetzelfde als de autumn sales, alleen wat groter
Zijn er al geruchten wat de sales van vanavond gaan worden?
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 27-11-2011 13:16 ]
Vandaag heb ik Overlord Complete Pack en LIMBO opgepikt. Ik twijfel nog over Commandos Collection (3,50), Unreal Pack (9,99) en id Mega Pack (34,99), maar ik hoop stiekem dat die na 19.00u nog goedkoper zijn.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Iemand die nog wat door de trechter krijgt? Steam zit helemaal vast bij mij, en na gisteren download snelheden van 20 bytes per seconde is het nu zover dat hij helemaal niets meer doet. Wat een kutservice is het eigenlijk ook.
Dit is niet eens specifiek bij sales, snelheden van 500KB/s zijn ook buiten sales zeldzaam. En dan download Gamersgate met 7MB/s...
Dit is niet eens specifiek bij sales, snelheden van 500KB/s zijn ook buiten sales zeldzaam. En dan download Gamersgate met 7MB/s...
[ Voor 22% gewijzigd door Wolfos op 27-11-2011 13:21 ]
LIMBO is kort, maar zoo goed. Heb 'm zelf al, maar voor 2,50 zeker een meenemertje.
Yep, de geruchten duiden op een compilatie van de afgelopen dagen zoals gewoonlijk.anandus schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:15:
[...]
Zijn er al geruchten wat de sales van vanavond gaan worden?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Niet aanstellen zeg... er worden nu miljoen+ games gekocht en gedownload dus dan is het logisch dat zelfs Steam want anders altijd zorgt dat je met max snelheid kan downloaden wat langzamer wordt.
Ze hadden een tijd geleden al een grote update aangekondigd van Steam wat ging zorgen voor betere snelheden over de wereld (niet echt voor ons dus) en dus ook betere verdeling voor de hele wereld (wat dus wel zorgt dat we met hogere/de hoogste snelheid kunnen downloaden tijdens peaks).
-----------------
Update; Lijstje gemaakt met de grote aanraders en enkele gave games. Grofweg bovenaan staan steeds de beste deals en/of games.
Wacht tot de laatste dag met het kopen van de games die je wilt als ze niet in de daily deal zitten. Grote kans dat er games nog langskomen in de daily deal en dan ineens meer korting hebben.
Als er een Incl. DLC prijs bijstaat raad ik sowieso de DLC aan. Sommige games hebben wat "stomme" DLC zoals torens/wapens e.d. maar met de deal prijs is dit alsnog een goede keuze.
Aanraders!
Daily Deals;
Overlord Complete Pack - http://store.steampowered.com/sub/2464 - € 4,99
Civilization® V GOTY - http://store.steampowered.com/app/8930 + http://store.steampowered.com/sub/11092 - € 15,28
Limbo - http://store.steampowered.com/app/48000 - € 2,49
Worms Reloaded - http://store.steampowered.com/app/22600 - € 6,79
Musthaves;
Star Wars: Knights of the Old Republic - http://store.steampowered.com/app/32370 - € 5,39
Frozen Synapse - http://store.steampowered.com/app/98200 - € 11,49 (2 copies! Kopen met z'n 2'en = € 5,75)
Defense Grid: The Awakening - http://store.steampowered.com/app/18500/?snr=1_6_4__13 - € 4,49 (incl. DLC € 8,05)
Gratuitous Space Battles - http://store.steampowered.com/app/41800 - € 9,99 (incl. DLC € 19,99)
Beat Hazard Complete - http://store.steampowered.com/sub/8500/?snr=1_5_9__403 - € 4,99
Dungeon Defenders - http://store.steampowered.com/app/65800 - € 5,99
Magicka - http://store.steampowered.com/app/42910 - € 4,- (selectief DLC kopen! Zit goede en slechte bij.)
Renegade Ops - http://store.steampowered.com/app/99300 - €3,12 (4-pack prijs, anders zeg ik (nog) nee)
Sims 3 - http://store.steampowered.com/app/47890/?snr=1_5_9__13 - € 22,49
(incl. gameplay DLC € 114,94 incl. alle DLC € 154,90 (aan te raden voor de fans) / lijkt duur maar het is een prima deal aangezien de meeste retail stuff hiervan ook redelijk prijzig is)
Orcs Must Die! - http://store.steampowered.com/app/102600 - € 6,99 (incl. DLC € 9,97)
PuzzleQuest: Challenge of the Warlords - http://store.steampowered.com/app/12500/?snr=1_5_9__13 - € 4,99
Nation Red - http://store.steampowered.com/app/39800/?snr=1_5_9__13 - € 2,25
Capsized - http://store.steampowered.com/app/95300 - € 2,50
Shatter - http://store.steampowered.com/app/20820/?snr=1_7_7_151_150_1 - € 2,-
Sol Survivor - http://store.steampowered.com/app/45000/?snr=1_4_4__13 - € 2,24
Unreal Deal Pack - http://store.steampowered.com/sub/683 - € 9,99
Deathspank 1 (en 2 & 3) http://store.steampowered.com/app/18040/?snr=1_5_9__13 - € 6,49 (€ 18,17 voor alle 3)
Hoard - http://store.steampowered.com/app/63000 - € 4,99 (incl. DLC 5,74)
Chime - http://store.steampowered.com/app/62100/?snr=1_7_7_151_150_1 - € 1,99
Shank - http://store.steampowered.com/app/6120 - € 4,99
Zombie Driver- http://store.steampowered.com/app/31410 - € 2,24
Fortix 2 - http://store.steampowered.com/app/45450/?snr=1_4_4__13 - € 1,75
Tidalis - http://store.steampowered.com/app/40420 - € 1,60
Freedom Force: Freedom Pack - http://store.steampowered.com/sub/1662 - € 4,34
Brink - http://store.steampowered.com/app/22350/?snr=1_5_9__400 - € 9,99
(goed gepatched, leuke multiplayer)
Revenge of the Titans - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_8 - € 7,49
Osmos - http://store.steampowered.com/app/29180 - € 2,25
Penny Arcade Adventures: Precipice of Darkness Combo Pack - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_251_103_6 - € 2,99
Mogelijk aanraders (aparte/unieke/ofzo games e.d.);
Gemini Rue - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_1 - € 3,99
Fate of the World: Tipping Point - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_3 - € 7,99
Hamilton's Great Adventure - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_251_103_4 - € 2,49
iBomber Defense - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_9 - € 1,60
Velvet Assassin - http://store.steampowered...720/?snr=1_7_7_204_150_62 € 1,24
Goede games maar prijsverhoudingwijs (in mijn ogen, en gezien de al vele goede deals hierboven) misschien wachten op een betere deal (winter sale?)
Gatling Gears - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_5 - € 4,99
LIMBO - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_6 - € 4,99
Civilization V: GOTY edition - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_252_103_5 - € 26,79 (even kijken voor retail prijzen)
E.Y.E: Divine Cybermancy - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_250_103_9 - € 9,99
Sam and Max Complete Pack (3 volledige games) - http://store.steampowered.com/sub/7967 - € 33,49
Mass Effect 1 & 2 - http://store.steampowered...11_thanks_masseffect_page - € 17,48
Duke Nukem Forever - http://store.steampowered.com/agecheck/app/57900 - € 13,39
Total War Mega Pack - http://store.steampowered.com/sub/11657 - € 24,99
Zeno Clash - http://store.steampowered.com/app/22200 - €5,99
Back to the Future: The Game - http://store.steampowered.com/app/31290 - € 16,74
Sanctum - http://store.steampowered.com/app/91600 - € 4,99 (incl. DLC € 10,99)
The Chronicles of Riddick™ Assault on Dark Athena - http://store.steampowered.com/app/9860 € 9,99
King Arthur Collection - http://store.steampowered.com/sub/11586 - € 16,-
Serious Sam HD Gold Edition - http://store.steampowered.com/app/901553 - € 9,99
Ze hadden een tijd geleden al een grote update aangekondigd van Steam wat ging zorgen voor betere snelheden over de wereld (niet echt voor ons dus) en dus ook betere verdeling voor de hele wereld (wat dus wel zorgt dat we met hogere/de hoogste snelheid kunnen downloaden tijdens peaks).
-----------------
Update; Lijstje gemaakt met de grote aanraders en enkele gave games. Grofweg bovenaan staan steeds de beste deals en/of games.
Wacht tot de laatste dag met het kopen van de games die je wilt als ze niet in de daily deal zitten. Grote kans dat er games nog langskomen in de daily deal en dan ineens meer korting hebben.
Als er een Incl. DLC prijs bijstaat raad ik sowieso de DLC aan. Sommige games hebben wat "stomme" DLC zoals torens/wapens e.d. maar met de deal prijs is dit alsnog een goede keuze.
Aanraders!
Daily Deals;
Overlord Complete Pack - http://store.steampowered.com/sub/2464 - € 4,99
Civilization® V GOTY - http://store.steampowered.com/app/8930 + http://store.steampowered.com/sub/11092 - € 15,28
Limbo - http://store.steampowered.com/app/48000 - € 2,49
Worms Reloaded - http://store.steampowered.com/app/22600 - € 6,79
Musthaves;
Star Wars: Knights of the Old Republic - http://store.steampowered.com/app/32370 - € 5,39
Frozen Synapse - http://store.steampowered.com/app/98200 - € 11,49 (2 copies! Kopen met z'n 2'en = € 5,75)
Defense Grid: The Awakening - http://store.steampowered.com/app/18500/?snr=1_6_4__13 - € 4,49 (incl. DLC € 8,05)
Gratuitous Space Battles - http://store.steampowered.com/app/41800 - € 9,99 (incl. DLC € 19,99)
Beat Hazard Complete - http://store.steampowered.com/sub/8500/?snr=1_5_9__403 - € 4,99
Dungeon Defenders - http://store.steampowered.com/app/65800 - € 5,99
Magicka - http://store.steampowered.com/app/42910 - € 4,- (selectief DLC kopen! Zit goede en slechte bij.)
Renegade Ops - http://store.steampowered.com/app/99300 - €3,12 (4-pack prijs, anders zeg ik (nog) nee)
Sims 3 - http://store.steampowered.com/app/47890/?snr=1_5_9__13 - € 22,49
(incl. gameplay DLC € 114,94 incl. alle DLC € 154,90 (aan te raden voor de fans) / lijkt duur maar het is een prima deal aangezien de meeste retail stuff hiervan ook redelijk prijzig is)
Orcs Must Die! - http://store.steampowered.com/app/102600 - € 6,99 (incl. DLC € 9,97)
PuzzleQuest: Challenge of the Warlords - http://store.steampowered.com/app/12500/?snr=1_5_9__13 - € 4,99
Nation Red - http://store.steampowered.com/app/39800/?snr=1_5_9__13 - € 2,25
Capsized - http://store.steampowered.com/app/95300 - € 2,50
Shatter - http://store.steampowered.com/app/20820/?snr=1_7_7_151_150_1 - € 2,-
Sol Survivor - http://store.steampowered.com/app/45000/?snr=1_4_4__13 - € 2,24
Unreal Deal Pack - http://store.steampowered.com/sub/683 - € 9,99
Deathspank 1 (en 2 & 3) http://store.steampowered.com/app/18040/?snr=1_5_9__13 - € 6,49 (€ 18,17 voor alle 3)
Hoard - http://store.steampowered.com/app/63000 - € 4,99 (incl. DLC 5,74)
Chime - http://store.steampowered.com/app/62100/?snr=1_7_7_151_150_1 - € 1,99
Shank - http://store.steampowered.com/app/6120 - € 4,99
Zombie Driver- http://store.steampowered.com/app/31410 - € 2,24
Fortix 2 - http://store.steampowered.com/app/45450/?snr=1_4_4__13 - € 1,75
Tidalis - http://store.steampowered.com/app/40420 - € 1,60
Freedom Force: Freedom Pack - http://store.steampowered.com/sub/1662 - € 4,34
Brink - http://store.steampowered.com/app/22350/?snr=1_5_9__400 - € 9,99
(goed gepatched, leuke multiplayer)
Revenge of the Titans - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_8 - € 7,49
Osmos - http://store.steampowered.com/app/29180 - € 2,25
Penny Arcade Adventures: Precipice of Darkness Combo Pack - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_251_103_6 - € 2,99
Mogelijk aanraders (aparte/unieke/ofzo games e.d.);
Gemini Rue - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_1 - € 3,99
Fate of the World: Tipping Point - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_3 - € 7,99
Hamilton's Great Adventure - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_251_103_4 - € 2,49
iBomber Defense - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_9 - € 1,60
Velvet Assassin - http://store.steampowered...720/?snr=1_7_7_204_150_62 € 1,24
Goede games maar prijsverhoudingwijs (in mijn ogen, en gezien de al vele goede deals hierboven) misschien wachten op een betere deal (winter sale?)
Gatling Gears - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_5 - € 4,99
LIMBO - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_6 - € 4,99
Civilization V: GOTY edition - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_252_103_5 - € 26,79 (even kijken voor retail prijzen)
E.Y.E: Divine Cybermancy - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_250_103_9 - € 9,99
Sam and Max Complete Pack (3 volledige games) - http://store.steampowered.com/sub/7967 - € 33,49
Mass Effect 1 & 2 - http://store.steampowered...11_thanks_masseffect_page - € 17,48
Duke Nukem Forever - http://store.steampowered.com/agecheck/app/57900 - € 13,39
Total War Mega Pack - http://store.steampowered.com/sub/11657 - € 24,99
Zeno Clash - http://store.steampowered.com/app/22200 - €5,99
Back to the Future: The Game - http://store.steampowered.com/app/31290 - € 16,74
Sanctum - http://store.steampowered.com/app/91600 - € 4,99 (incl. DLC € 10,99)
The Chronicles of Riddick™ Assault on Dark Athena - http://store.steampowered.com/app/9860 € 9,99
King Arthur Collection - http://store.steampowered.com/sub/11586 - € 16,-
Serious Sam HD Gold Edition - http://store.steampowered.com/app/901553 - € 9,99
[ Voor 86% gewijzigd door The Chosen One op 27-11-2011 15:13 ]
Buiten dit soort acties haal ik eigenlijk zo goed als altijd max snelheid. Net als zo'n beetje iedereen die ik ken.
Verwijderd
Gisteren had ik bij half life 2 een resterende tijd van 1 jaarWolfos schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:21:
Iemand die nog wat door de trechter krijgt? Steam zit helemaal vast bij mij, en na gisteren download snelheden van 20 bytes per seconde is het nu zover dat hij helemaal niets meer doet. Wat een kutservice is het eigenlijk ook.
Maar vanochtend (tussen 10:00 en 12:00) haalde ik 7,8MB/sec en nu download ik nog 2 games (Civ 5 en GTA IV) en die komen met gemiddeld 1MB/sec binnen.
Ik heb vandaag een betere verbinding dan gisteren. Als je snel wilt downloaden, dan moet je denk ik in de ochtend vroeg je pc aanzetten en dan heb je voor het middaguur alles wel binnen, maar vanaf de middag t/m de volgende ochtend is het een stuk trager tijdens dit soort acties.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 13:59 ]
Ik hoop eigenlijk dat Just Cause 2 (en dan vooral de DLC) nog in de aanbieding komen...
Ik heb namelijk pas geleden Just Cause 2 opgepikt via de Black Friday sale van GamersGate, en zal wel graag wat DLC willen hebben
Ik heb namelijk pas geleden Just Cause 2 opgepikt via de Black Friday sale van GamersGate, en zal wel graag wat DLC willen hebben
Verwijderd
Die was toch een paar dagen / twee weken geleden in de aanbieding? Althans het spel zelf. Ik wist niet eens dat daar DLC voor was, interessant.Compizfox schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:04:
Ik hoop eigenlijk dat Just Cause 2 (en dan vooral de DLC) nog in de aanbieding komen...
Geen idee, zou best kunnen.
Dit is de DLC voor JC2:
http://store.steampowered.com/dlc/8190
Zoals je ziet is sowieso alles al 33% korting, maar ik hoop eigenlijk op een nog betere aanbieding
Dit is de DLC voor JC2:
http://store.steampowered.com/dlc/8190
Zoals je ziet is sowieso alles al 33% korting, maar ik hoop eigenlijk op een nog betere aanbieding
[ Voor 35% gewijzigd door Compizfox op 27-11-2011 14:16 ]
Imho is geen enkele van die DLC packs het geld waard (ook niet in de sale). Het zijn niet meer dan wat nieuwe skins etc.Compizfox schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:04:
Dit is trouwens ook een interessant topic op de Steam forums om doorheen te bladeren:
Hidden gems in autumn sale!
De wat onbekendere/kleinere/indie games komen hier voorbij. Games van <5 euro, etc.
De moeite waard om eens te bekijken
De wat onbekendere/kleinere/indie games komen hier voorbij. Games van <5 euro, etc.
De moeite waard om eens te bekijken
Leuk topic Anandus, daar staan wat leuke games tussen zo te zien. Sommige voor rond de euro of zelfs nog minder
Verwijderd
wel een straaljager voor 1,33 euroBor de Wollef schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:19:
[...]
Imho is geen enkele van die DLC packs het geld waard (ook niet in de sale). Het zijn niet meer dan wat nieuwe skins etc.
Zeker interessant. Al zitten er wel zeikerds in dat topic. Zo gaat de eerste post over een echt geweldig spel (breath of death 7). Dat spel is echt supersupergoed, als je op de NES of SNES old school RPG's speelde is dat echt een must have. En dan gaat er iemand zeiken over de graphics, net of het daar over gaat in een RPG. Vervolgens wordt die reactie gelukkig wel neergesabeld met facepalms etc.Bor de Wollef schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:52:
Leuk topic Anandus, daar staan wat leuke games tussen zo te zien. Sommige voor rond de euro of zelfs nog minder
Ik ga het even rustig doornemen, heel interessant. Ik moet misschien ook maar lid worden van dat steam forum of er vaker kijken, mooie tips naast dit topic. Ik ga gewoon een lijst maken en bestel vanavond na 19:00 zodat ik zeker weet dat ik nu iets koop dat straks nog goedkoper is.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 14:58 ]
Heb op de vorige pagina (ene laatste post) nog ff me opnieuw geupdate lijstje neer geplaatst (neemt zoveel ruimte in). Weer boel kleine titels/indies erbij gezocht.
Ja dat topic lees ik al sinds dag 1, maar overall zijn de meeste games niet mijn ding. Ik ben niet zo van de indy games. Staan verder wel goede aanraders tussen voor de liefhebbers.anandus schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:23:
Dit is trouwens ook een interessant topic op de Steam forums om doorheen te bladeren:
Vandaag/gister gekocht:
Limbo - Lijkt me een must have voor dat geld en wel leuk vermaak voor wat uurtjes
Overlord pack - Zag er wel leuk uit in de video's en 3 games voor 5 euro is wel veel bang for the buck
The Witcher 1 - Voor 4 euro lijkt me dit een top game. Schijnen ook redelijk wat sex scenes in deze game serie te zitten, dus niet voor de jonge tweakertjes
Trouwens wel sneaky dat steam de basis prijs van The Witcher 1 snel heeft verhoogt met €5,99 voordat ze de -75% er op deden. De basis prijs was eerst 10 euro en nu dus 16 euro. Met de korting dus nu 4 euro, maar in de USA is de game basis dus nog wel $10 en de sale voor $2,50. Erg lame, maar gelukkig blijft 4 euro voor ons nog wel een mooie deal.
Besloten om de Civ 5 DLC toch maar te skippen voor nu. Vind het gewoon te duur voor wat je krijgt. Ik wacht wel tot ze er een mooie totaal bundle voor maken. Ik zal de eerste tijd toch nog wel zoet zijn met de civs uit de basis game.
Ik heb nog overwogen om Kane & Lynch te kopen. De game schijnt niet erg bijzonder te zijn, maar het verhaal lijkt me wel leuk. Echter nog redelijk prijzig alles los (voor wat de game is), ze zouden daar gewoon een bundle van moeten maken voor 5 euro ofzo. Verder is Kane & Lynch 1 een GFWL legacy titel met mogelijke DRM problemen en gezeik, helaas.
Je kan trouwens Kane en Lynch 2 Limited Edition (+ wat dlc) nog goedkoper krijgen dan de Steam aanbieding. Steam biedt niet eens de limited editie aan.
http://www.zavvi.nl/games...ted-edition/10072231.html
Maar 2 euro incl verzenden, hoe doen ze het ervoor? Is trouwens niet de enige site, amazon en op nog wat plaatsen hebben ook deze lage prijs, maar dan moet er nog wel verzend bij.
[ Voor 6% gewijzigd door Rutger Mulder op 27-11-2011 15:18 ]
Indie titels zijn vaak net als elke andere game. Alleen gemaakt door een kleine(re) studio en vaak wat goedkoper. Zeggen dat indiegames niet echt wat zijn is net alsof je zegt dat je gewoon niet zo van goede games houdt. 
Limbo, OMD!, Magicka, Hoard etc.
Limbo, OMD!, Magicka, Hoard etc.
Indie games zijn vaak ook erg vernieuwend qua gameplay. Daarnaast draaien ze ook minder om super graphics en meer om goede gameplay
Kijk naar Braid, Trine, Amnesia, Minecraft, Supermeatboy of Orcs Must Die!.
Kijk naar Braid, Trine, Amnesia, Minecraft, Supermeatboy of Orcs Must Die!.
Vernieuwend? Dat is ook zo'n relatief begrip. Je wordt de afgelopen jaren doodgegooid met tower defense of 3D/fps varianten daarop. " Orcs must Die" pas precies in dat straatje. Ziet er leuk uit maar echt vernieuwend is het niet.
Op zondag?Tarkin schreef op zondag 27 november 2011 @ 10:46:
Oh het vlees is toch zo zwak. Net een paysafecard van 25 euro gehaald om nog hier en daar een game mee te pikken^^

Zelf heb ik genoeg TD's gespeeld, maar er waren er maar weinig die in het straatje van Orcs Must Die! pasten, volgens mij alleen sanctum... Wat toch weer net even anders werkt.CapTVK schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:32:
Vernieuwend? Dat is ook zo'n relatief begrip. Je wordt de afgelopen jaren doodgegooid met tower defense of 3D/fps varianten daarop. " Orcs must Die" pas precies in dat straatje. Ziet er leuk uit maar echt vernieuwend is het niet.
BTW kijk eens naar VVVVVV... dat heb ik nog nooit gezien.
[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 27-11-2011 15:42 ]
Verwijderd
Toppertje gevonden voor wie old school rpg's graag speelt:
Cthulhu Saves the World & Breath of Death VII Double Pack voor 0,68 euro.
Wat nog op mijn verlanglijst staat om te kopen vanavond (een selectie dan, dit is bij elkaar 38 euro en wat veel):
toki tori 1,12 euro
Chantelise - A Tale of Two Sisters 3,99 euro
Recettear: An Item Shop's Tale 7,49 euro
dungeon defenders 5,99 euro
Defy Gravity Extended 0,90 euro
Runespell: Overture 2,25 euro
eversion 1,00 euro
Capsized 2,50 euro
Beyond Good and Evil 3,34 euro
Eschalon: Book I 3,75 euro
Eschalon: Book II 5,00 euro
Westward 1,74 euro
En deze is ook leuk en goedkoop, maar koop hem zelf niet omdat hij niet onder windows xp werkt (en ik game onder windows xp):
Hamilton's Great Adventure 2,49 euro
En kwam nog een Nederlandse game tegen op steam!
http://store.steampowered.com/app/27020
Cthulhu Saves the World & Breath of Death VII Double Pack voor 0,68 euro.
Wat nog op mijn verlanglijst staat om te kopen vanavond (een selectie dan, dit is bij elkaar 38 euro en wat veel):
toki tori 1,12 euro
Chantelise - A Tale of Two Sisters 3,99 euro
Recettear: An Item Shop's Tale 7,49 euro
dungeon defenders 5,99 euro
Defy Gravity Extended 0,90 euro
Runespell: Overture 2,25 euro
eversion 1,00 euro
Capsized 2,50 euro
Beyond Good and Evil 3,34 euro
Eschalon: Book I 3,75 euro
Eschalon: Book II 5,00 euro
Westward 1,74 euro
En deze is ook leuk en goedkoop, maar koop hem zelf niet omdat hij niet onder windows xp werkt (en ik game onder windows xp):
Hamilton's Great Adventure 2,49 euro
En kwam nog een Nederlandse game tegen op steam!
http://store.steampowered.com/app/27020
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 15:38 ]
Games waar ik nu nog ff over twijfel voor de eind van de sales :
Broken Sword triple pack €2,49 (als je van Monkey Island type games houdt)
Garry's mod €2,49 (goedkoop, maar denk dat ik er nooit echt iets mee ga doen)
Commandos pack €3,50 (goedkoop, maar controls niet erg handig en lage fixed resolutie)
Unreal deal pack €9,99 (twijfel of de oude games het spelen nog waard zijn)
Saints Row 2 €4,99 (is deze game serie wel leuk?, geen ervaring mee)
Mirrors Edge €4,99
Games waar ik nog op een mooie deal voor wacht:
The Elder Scrolls - Morrowind
Batman: Arkham Asylum GOTY
Dragon Age
Ruse
Games/dlc die ik nu nog te duur vind, maar wel in de toekomst wil hebben:
Dead Island
The Elder Scrolls - Skyrim
The Witcher 2
Fear 3
FallOut New Vegas (als ie GOTY is)
Deathspank 1,2,3 (wacht ik wel op tot het een bundle wordt)
Homefront
Brink
Civ 5 DLC bundle
Broken Sword triple pack €2,49 (als je van Monkey Island type games houdt)
Garry's mod €2,49 (goedkoop, maar denk dat ik er nooit echt iets mee ga doen)
Commandos pack €3,50 (goedkoop, maar controls niet erg handig en lage fixed resolutie)
Unreal deal pack €9,99 (twijfel of de oude games het spelen nog waard zijn)
Saints Row 2 €4,99 (is deze game serie wel leuk?, geen ervaring mee)
Mirrors Edge €4,99
Games waar ik nog op een mooie deal voor wacht:
The Elder Scrolls - Morrowind
Dragon Age
Ruse
Games/dlc die ik nu nog te duur vind, maar wel in de toekomst wil hebben:
Dead Island
The Elder Scrolls - Skyrim
The Witcher 2
Fear 3
FallOut New Vegas (als ie GOTY is)
Deathspank 1,2,3 (wacht ik wel op tot het een bundle wordt)
Homefront
Brink
Civ 5 DLC bundle
Ja, hier in het dorp is er een winkeltje wat op zondagochtend open is, superhandig!
Ideal, paypal, CC, 3VCash, Wirecard?
[ Voor 30% gewijzigd door The Chosen One op 27-11-2011 15:56 ]
Wat is überhaupt het voordeel van dat soort cards? Extra korting? Want als je een bankrekening hebt kan je gewoon betalen via iDeal.
Het voordeel aan zo'n card voor mij is dat ik het eenmaal invoer en dat ik dan enkel geld heb op steam. Dit is de enige online dienst waar ik geld voor nodig heb, en dan ga ik geen 100 accounts aanmaken. Plus bankoverschrijving duurt een paar dagen, tegen dan is de sale overCapTVK schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:55:
Wat is überhaupt het voordeel van dat soort cards? Extra korting? Want als je een bankrekening hebt kan je gewoon betalen via iDeal.
Gekocht:
Hamilton's Great Adventure
Op mijn verlanglijstje (bij 75% deal):
Guild Wars Trilogy
Dragon Age
Dungeon Defenders
Quake 4
Hamilton's Great Adventure
Op mijn verlanglijstje (bij 75% deal):
Guild Wars Trilogy
Dragon Age
Dungeon Defenders
Quake 4
Paypal is dan een uitkomst.Tarkin schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:57:
Plus bankoverschrijving duurt een paar dagen, tegen dan is de sale over
[ Voor 39% gewijzigd door lordsnow op 27-11-2011 16:00 ]
Als je iDeal gebruikt is het direct overgeschrevenTarkin schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:57:
[...]
Het voordeel aan zo'n card voor mij is dat ik het eenmaal invoer en dat ik dan enkel geld heb op steam. Dit is de enige online dienst waar ik geld voor nodig heb, en dan ga ik geen 100 accounts aanmaken. Plus bankoverschrijving duurt een paar dagen, tegen dan is de sale over
Ben de lijst door het nemen, enige waar ik echt op let zijn indies.
Op de lijst staat wel nog:
Skyrim
Dead Island
Witcher 2
Fallout New Vegas (Goty)
Ik heb nog een copy van Frozen Synapse als iemand interesse heeft (voor 5€)
Op de lijst staat wel nog:
Skyrim
Dead Island
Witcher 2
Fallout New Vegas (Goty)
Ik heb nog een copy van Frozen Synapse als iemand interesse heeft (voor 5€)
Aankomende dinsdag is er trouwens ook een nieuwe indie royale bundle: http://www.indieroyale.com, voor de indie liefhebbers hier.