[PC/Mac] De Steam Autumn-Sale '11

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
gm1999 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:50:
Ik zit eigenlijk nog te wachten op Dungeon Defenders. Ziet er leuk uit, alleen vraag ik me een beetje af of het wat is. Iemand het al gespeeld? Of kan ik deze beter op de Xbox 360 halen(4 player local co-op)?
Ik vind hem erg leuk!
Niet teveel stress, gewoon leuk tijdverdrijf.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Oddworld franchise - 75% - €3,74 *O*

Hello. Hello! Follow me. Okey!

Heb die laatste twee games nooit gespeeld dus dat is ook mooi meegenomen.

Wel jammer dat ze volgens mij niks hebben opgepoetst, maar de gameplay blijft geweldig natuurlijk.

Ook Sacrifice voor 4.99 gekocht. Misschien niet de beste deal, maar het is zo'n game die na al die jaren er nog steeds mooi uitziet en erg leuk is om te spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Gundogan op 25-11-2011 10:55 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Puzzle bots is ook een leuke game. Al wat ouder maar met een zeker charme. Het is een soort hindernis puzzle game waarbij je moet switchen tussen verschillende bots om taken uit te voeren.

Dirt cheap voor 1,25€

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

MsG schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 03:07:
Buiten die paar uitgelichte games zijn er ook 100'en andere games goedkoper.

Zo is het klassiekertje Evil Genius ook maar 2,50 ipv 10.
Maar dat is gedurende hele sale toch?

Het is aan te raden om tijdens de eerste dagen eerst alleen games uit de daily's te kopen.
De games die de hele sale lang in de aanbieding zijn kunnen namelijk altijd nog in een daily komen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Compizfox schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:37:
[...]
Maar dat is gedurende hele sale toch?

Het is aan te raden om tijdens de eerste dagen eerst alleen games uit de daily's te kopen.
De games die de hele sale lang in de aanbieding zijn kunnen namelijk altijd nog in een daily komen.
Of als je de daily gemist hebt, dan kun je hem voor iets meer toch nog met korting kopen.

Edit: Wel vet dat L.A. Noire nu in al in de daily zit met 50%.

[ Voor 6% gewijzigd door LOTG op 25-11-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik heb eindelijk Limbo gekocht. *O* Die wou ik al heel lang kopen, maar het is er eigenlijk nooit van gekomen. En nu was ie ook nog eens 50% afgeprijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Over minder dan een maand start de kerst sale ook, dus mocht het nu niet voorbijkomen, dan zal het dan wel aanwezig zijn. Of nog goedkoper dan nu. Of niet, natuurlijk. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:13
Van de steam forums:

Todays deals:
spoiler:
GTA
Splinter Cell
FEAR
Witcher 2
Kane and Lynch

http://cdn.steampowered.c..._616x353.jpg?t=1322198132

Geen idee hij ze deze links gevonden hebben, maar het ziet er legit uit. Staan alleen geen prijzen of kortingen bij en dit zijn er natuurlijk maar 5, dus niet alles voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik moet zeggen dat GTA en GTA2 onevenredig duur zijn. Met korting nog 20 euro. Dat terwijl GTA 4 dat ook is en 3/Vice city en San Andreas maar 7 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Wie weet komt er vandaag wel een mooi dealtje voor GTA ^^

Ik heb de hele GTA franchise een maandje geleden voor 10 euro gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
LOTG schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:17:
Ik moet zeggen dat GTA en GTA2 onevenredig duur zijn. Met korting nog 20 euro. Dat terwijl GTA 4 dat ook is en 3/Vice city en San Andreas maar 7 zijn.
En dan zijn deze twee games ook nog eens gratis te downloaden van rockstar zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:22:
Wie weet komt er vandaag wel een mooi dealtje voor GTA ^^

Ik heb de hele GTA franchise een maandje geleden voor 10 euro gekocht :)
Ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

LOTG schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:17:
Die prijs is zo hoog omdat GTA 1 en 2 niet apart verkocht worden in Steam maar enkel in de GTA bundels te vinden zijn. De prijs die je daar ziet is de korting prijs van de GTA classics bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Dat verklaart. Ik kon het aan de lijst niet zo snel zien. Maar ik heb een hele tijd geleden ook een keer de GTA bundel gescoord. Toen zonder GTA 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

niet goed opgelet xD

[ Voor 96% gewijzigd door Pheace op 25-11-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Pheace schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:07:
een paar van de games voor vandaag waarschijnlijk:
Zie mijn post 7 boven je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wel een beetje opletten, Pheace ;) :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

niet posten als ik net wakker ben dus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Pheace schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:38:
[...]

Die prijs is zo hoog omdat GTA 1 en 2 niet apart verkocht worden in Steam maar enkel in de GTA bundels te vinden zijn. De prijs die je daar ziet is de korting prijs van de GTA classics bundel.
Maar GTA classics zijn gratis te downloaden hoar..

http://www.rockstargames.com/classics/

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 11:48
Oeh, straks weer nieuwe. Dit keer zal ik me met een paar kleintjes moeten genoegen stellen (het is de eerste keer dat ik dit doe en heb nog maar 15 euro staan) maar de volgende keer zal ik er wel op voorbereid zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:34

Satom

Verzamel ervaringen

Is de Total War een beetje vergelijkbaar met Empire Earth/Age of Empires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:21
Nee totaal niet total weer is veel meer strategie daar win je niet van wie het meest bouwt maar door goeie tactiek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Compizfox schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:57:
VVVVVV is verslavend, heel verslavend. Ik heb hem al uit één of andere Indie bundle (Humble wss).
Jep, die heb jij uit dezelfde Humble Indie Bundle als ik (nummertje 3). :+ Ondanks dat TDU2 gisteren 75% korting had, is ie vandaag ook nog wel interessant, t/m de 28e, 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:01:
Van de steam forums:

Todays deals:
spoiler:
Splinter Cell
Splinter Cell Staat op dit moment al in de store met 33% korting, of wordt het straks om 7 uur nog veel goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Jorn1986 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:30:
[...]

Splinter Cell Staat op dit moment al in de store met 33% korting, of wordt het straks om 7 uur nog veel goedkoper?
Daily's zijn altijd nog goedkoper :)

Dus als je die wilt kopen moet je ff wachten of ie in de daily zit. Met 33% korting kun je hem toch nog altijd kopen tot 28 nov.

Gisteren/vandaag de Total War pack en Money Island bundle (leek me wel leuk) gekocht. Besloten om FallOut New Vegas maar ff te skippen, heb er toch geen tijd voor en de GOTY edities zijn imo wat beter/minder gezeik en incl DLC. En zal tzt ook weer wat goedkoper zijn. Ik koop meestal games tot 10 euro of het moet al een erg mooie bundle pack zijn zoals de total war series nu.

[ Voor 31% gewijzigd door Rutger Mulder op 25-11-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sando schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:15:
[...]

Maar GTA classics zijn gratis te downloaden hoar..

http://www.rockstargames.com/classics/
We hebben het over Steam hier :)

http://store.steampowered.com/sub/606/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:59:
Iedereen die VVVVVV nog niet heeft... voor dat geld is het echt een steal :)
net nog maar even op de valreep gekocht, zat wat te twijfelen, maar toch maar gedaan.

nou, nog 4 minuten en nieuwe deals :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Een goede samevatting over de steam sales van de steamforums.
1. if a game is not on sale at all, you can be very sure that it won't appear in the daily deals. means, when a game like e.g. skyrim is not part of the autumn sale, it won't appear on the daily deals during the sale period (there are sometimes exeptions, but they are too rare. maybe once in a few hundred sales there is an exeption to this "rule")

2. if a game is on sale for e.g. 50%, i would recommend to wait until the last day of the sale because it has a (for us random) chance to appear on the daily deals.

3. normaly the following price reductions are made:

- a 33% off game which appear on a daily deal might normaly get a 50 to 66% daily deal price reduction

- a 50% off game which appear on a daily deal normaly gets a 75% reduction on a daily deal

- a 66% off game can appear on a daily deal too. normaly it gets a 75% price reduction then. but its unlikely that a 66% off game appears on the daily deal for 75% off.

- a 75% off game normaly don't appear on a daily deal and won'T get a better pricecut, which means it will stay on 75% until the end of the sale and won't get any cheaper.

there are of course some exeptions to these points, but normaly its like that

the conclusion of all this is:

1. if a game has a 75% price reduction, you can buy it whenever you like beause its very unlikely that such a game will get a higher price reduction (there actually where some games that got a daily deal reduction of 90%, but it was very rare). its nearly impossible that a 75% off game will be reduced more.

2. if a game has a 33-50% price reduction i would strongly recommend waiting until the last day of the sale because it has a chance to get on the daily deals. also more known games appear faster on the daily deals within a sale like the autumn sale now. so if some niche game has a price reduction of 50% its more unlikely it won't appear on the daily deal than e.g. a game like batman arkham city or something other more known and more mainstream.

3. if a game has a price reduction of 66% its quite unlikely it will appear on the daily deals. its possible, but i won't count on this. my advice here is, if you want this game "now", you should buy it and don't wait till the last day. if you can wait without a problem, then well.. why not ^^

4. if a game doesn't participate in the sale at all (doesn't have any price reductions within the sale time), its nearly impossible that it will get reduced in price within the sale time or even get into the daily deals. there also where some exeptions where a game got into the daily deals for 33% off without even beeing reduced before, but its very rare (once in a few hundred sales).

tbh you chances are nearly zero on these things. so if you are hoping for a sale of e.g. saints row 3, skyrim or some other games that are not on sale now and you are saving your money for a daily deal, don't do that. it won't get on a daily deal.

furthermore new games are mostly not participating in the sale at all. games release in nov. 2011 have a chance of zero to get on the sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Wow Serious Sam HD double pack met -90% voor maar €2,99. Die wilde ik nog kopen, had hem anders aan het einde van de sale toch wel gehaald. Gewoon af en toe lekker ff knallen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de site doet nu wat vreemd, zie bijv. king arthur collection voor 90% korting staan. Dat lijkt me vreemd, hele set is 4 euro. Maar als ik hem in mijn winkelmand stop is hij 16 euro?

Ik heb dat spel al, misschien komt het daardoor, maar vreemd is het wel.
Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:04:
Wow Serious Sam HD double pack met -90% voor maar €2,99. Die wilde ik nog kopen, had hem anders aan het einde van de sale toch wel gehaald. Gewoon af en toe lekker ff knallen. :D
die ga ik ook halen, hij is ook opeens HD? Vooral die muziek tijdens dat spel, die neem ik zeker ook.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
woohoo GTA complete pack voor 9,99 en back to the future voor 9,99 SOLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 15:16
Dus toch geen Splinter Cell haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willen de heren van steam afgaan? Ik wil dingen kopen en hij is nu heel traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
s1ck schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:06:
Dus toch geen Splinter Cell haha
Steam heeft die plaatjes van die franchise sales al eerder geupload, dus splinter cell zal wel in één van de komende daily's zitten. Met de GTA zaten ze al wel goed. Ze doen niet alle franchise sales op één dag.

[ Voor 6% gewijzigd door Rutger Mulder op 25-11-2011 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is back to the future nu leuk? En sanctum?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:05:
de site doet nu wat vreemd, zie bijv. king arthur collection voor 90% korting staan. Dat lijkt me vreemd, hele set is 4 euro. Maar als ik hem in mijn winkelmand stop is hij 16 euro?
Ze hebben het al gefixed... 9 zat omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het volgende aangeschaft:

- flight control hd (lijkt op een nintendo ds spel dat ik heel tof vind, geen idee of het hetzelfde is, maar dat zien we wel voor die prijs)

- serious sam double pack

Verder wilde ik sanctum kopen, maar had ik volgens steam al eens gekocht, nooit geweten 8)7

En ik probeer gta te kopen, maar de prijs wisselt steeds? Ik had hem even op 90% korting staan, maar toen kon ik hem niet kopen en kreeg ik foutmelding en nu is hij opeens in plaats van 7,49 euro voor 9,99 euro te koop? Maar op de homepage staat 7,49? Dat wil ik eigenlijk betalen en geen 9,99 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik twijfel nog even over Riddick voor €4,99. De game heeft een meta score van 80 dus opzich niet slecht. De rest van de games vind ik nog te duur of niet interessant.

Serious Sam HD is natuurlijk een must buy voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:33
OP is ook weer up to date. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, back to the future laat ik maar liggen, ziet er niet heel boeiend uit als ik youtube bekijk en gta maar gekocht voor 9,99 euro, al vind ik het irritant dat hij op de homepage 7,49 euro kost, maarja, toffe games, dus ik moet niet zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:24:
En ik probeer gta te kopen, maar de prijs wisselt steeds? Ik had hem even op 90% korting staan, maar toen kon ik hem niet kopen en kreeg ik foutmelding en nu is hij opeens in plaats van 7,49 euro voor 9,99 euro te koop? Maar op de homepage staat 7,49? Dat wil ik eigenlijk betalen en geen 9,99 :P
Ze maken nog wel eens wat foutjes in het begin. Die €7,49 is voor GTA 4 alleen, €10 voor de hele GTA pack en dat is nog een koopje. :)

King Arthur ging net ook raar, eerst -90%, toen -60% en nu uit eindelijk -75%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:39
(jarig!)
Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:26:

Serious Sam HD is natuurlijk een must buy voor die prijs.
gekocht :)

die kon ik niet laten liggen voor die prijs

ik zit te wachten tot ze Take on Helicopters even heel stuk naar beneden gooien :)

[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 25-11-2011 19:35 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik ga mijn gamepartitie opstarten en dat flight sim spelletje eens bekijken, hoop dat het is wat ik denk dat het is en dan voor 1 euro :9

morgen maar weer even zien, maar heb niet al te veel gamegeld meer over. Misschien nog 20 euro die ik kan besteden de komende dagen zonder gezeur van de vrouw te krijgen, ik had immers beloofd niks meer te kopen en koop alweer een paar dagen elke keer wat games :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
ravw schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:31:
[...]

gekocht :)

die kon ik niet laten liggen voor die prijs
Ik heb trouwens net Serious Sam Gold edition gekocht, die kost €3,99 en dan krijg je de oude non-HD 2001 en 2002 versie er ook nog bij. Vond ik die extra euro nog wel waard, altijd makkelijk als een vriend de HD versie niet heeft.

http://store.steampowered.com/app/901553

"All I want for christmas is Sam in my stockings" :P :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Rutger Mulder op 25-11-2011 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:33:
[...]

Ik heb trouwens net Serious Sam Gold edition gekocht, die kost €3,99 en dan krijg je de oude non-HD 2001 en 2002 versie er ook nog bij. Vond ik die extra euro nog wel waard, altijd makkelijk als een vriend de HD versie niet heeft.
mag je die hd versie dan weggeven :)

want die loopt nu te installeren

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 25-11-2011 19:37 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
ravw schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:36:
[...]

mag je die hd versie dan weggeven :)
geen idee, ik had beide versies nog niet dus ze staan nu alle vier nu gewoon in mijn game lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:38:
[...]

geen idee, ik had beide versies nog niet dus ze staan nu alle vier nu gewoon in mijn game lijst.
krijg je er een melding van als je games dubble koopt bij steam en hoe of wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Geen idee, geen ervaring mee. Wellicht dat een ander het hier weet of ff steam support vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
hmm ik heb gta ook maar gekocht, 10 euro voor het hele boeltje is echt geen geld.

Ik had hem wel al gekocht vroeger, ook de dlc's als extra (dus in totaal al 70 euro aan uitgegeven), maar ik heb het nu al zoveel gespeeld en steam is voor dit soort zaken echt gemakkelijk om bij te houden. Dus nog maar eens gekocht!

grr, die steam sales zijn veel te slecht, je koopt zoveel!

op een week tijd van 23 naar 39 games gegaan. en dat voor 50 euro, dat gaat goed
pre steam:
  • saints row 2 (10 euro in de winkel nog gekocht)
  • just cause 2 (20 euro op steam)
  • skyrim (50 euro preorder, ok deze mag ik er niet bijrekenen)
  • oblivion goty met alles erop en eraan (7 euro)
  • GTA (10 euro)
  • TDU 2 (5)
het is dat mijn geld op is en dat ik veel te weinig tijd heb om te gamen

[ Voor 35% gewijzigd door Tarkin op 25-11-2011 19:50 . Reden: lijstje aan toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:38:
krijg je er een melding van als je games dubble koopt bij steam en hoe of wat ?
ja, de koop knop is dan niet aanklikbaar (wel eerst ingelogd zijn voordat je gaat kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Wel jammer dat de Splinter Cell collectie niet helemaal compleet op Steam staat: deel 2 (Pandora Tomorrow) staat er namelijk niet op... wil de collectie ook op Steam hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarkin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:44:
het is dat mijn geld op is en dat ik veel te weinig tijd heb om te gamen
Ik heb het afgelopen jaar 148 games gekocht en er maar 3 gespeeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:53:
[...]

een investering voor later noemen ze dat (al is het maar om je kinderen later een goedgevulde gamepc achter te laten, eentje die je voor 5 euro bij een steamsale kan kopen en alle hedendaagse games op epic high spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:04
Is Torchlight iets voor €7,49 of beter wachten op een betere aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik zit nu op 114 games, maar ik denk dat ik nog niet de helft al gespeeld heb :P

Die prijzen in de sales zijn te verleidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:53:
[...]

hha en hier klagen al mensen als ik twee games per maand koop :)

zit nu te kijken bij mijn Steam history de duurste game was 39

Arma II: Combined Operations (ROW) (nu 12 euro)

en totaal 26 games op steam :) al hoe wel ik meer inde winkels koop alleen bij zeer goede aanbiedingen op steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 15-09 14:48
Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:58:
Ik zit nu op 114 games, maar ik denk dat ik nog niet de helft al gespeeld heb :P

Die prijzen in de sales zijn te verleidelijk.
Idd... must resist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Slomy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:58:
Beter even wachten, de game is nu -50% maar als hij in een daily komt waarschijnlijk -75%.
Als hij niet in de daily komt kan je hem altijd nog kopen voor -50% op 28 nov.

[ Voor 12% gewijzigd door Rutger Mulder op 25-11-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:59:
[...]

Beter even wachten, de game is nu -50% maar als hij in een daily komt waarschijnlijk -75%.
of nog beter wachten tot deel twee uit kom kan je hem misschien gratis er bij krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:30
Slomy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:58:
Prima Diablokloon, ook vergelijkbaar met Titan Quest. Ik heb me er prima mee vermaakt. Zeker 20 uur gameplay, dus ik kan 'm aanraden :).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
RAILGUNNER schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:12:
[...]

Prima Diablokloon, ook vergelijkbaar met Titan Quest. Ik heb me er prima mee vermaakt. Zeker 20 uur gameplay, dus ik kan 'm aanraden :).
sterker nog hij is gemaakt door mensen die aan diablo 1 en 2 gewerkt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:17:
sterker nog hij is gemaakt door mensen die aan diablo 1 en 2 gewerkt hebben
RAILGUNNER schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:12:Prima Diablokloon, ook vergelijkbaar met Titan Quest. Ik heb me er prima mee vermaakt. Zeker 20 uur gameplay, dus ik kan 'm aanraden :).
Volgens mij heb ik straks in plaats van 148 games , 149 games op steam :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Ik gooi eens een keer een update van me lijst tussendoor tenzij iemand bezwaar heeft. Drievoudig schriftelijk indienen aub. :>

Update; Lijstje gemaakt met de grote aanraders en enkele gave games. Grofweg bovenaan staan steeds de beste deals en/of games.

Wacht tot de laatste dag met het kopen van de games die je wilt als ze niet in de daily deal zitten. Grote kans dat er games nog langskomen in de daily deal en dan ineens meer korting hebben.
Als er een Incl. DLC prijs bijstaat raad ik sowieso de DLC aan. Sommige games hebben wat "stomme" DLC zoals torens/wapens e.d. maar met de deal prijs is dit alsnog een goede keuze.

Aanraders!

Daily Deals;

Back to the Future: The Game - http://store.steampowered.com/app/31290 - € 9,99
Star Wars: Knights of the Old Republic - http://store.steampowered.com/app/32370 - € 4,49
Sanctum - http://store.steampowered.com/app/91600 - € 2,49 (incl. DLC € 5,17)
GTA 1-4 + DLC - http://store.steampowered.com/sub/4466 - €9,99
The Chronicles of Riddick™ Assault on Dark Athena - http://store.steampowered.com/app/9860 € 4,99
Serious Sam HD Gold Edition - http://store.steampowered.com/app/901553 - € 3,99
King Arthur Collection - http://store.steampowered.com/sub/11586 - € 10,-

Musthaves;

Frozen Synapse - http://store.steampowered.com/app/98200 - € 11,49 (2 copies! Kopen met z'n 2'en = € 5,75)
Gratuitous Space Battles - http://store.steampowered.com/app/41800 - € 9,99 (incl. DLC € 19,99)
Beat Hazard Complete - http://store.steampowered.com/sub/8500/?snr=1_5_9__403 - € 4,99
Dungeon Defenders - http://store.steampowered.com/app/65800 - € 5,99
Magicka - http://store.steampowered.com/app/42910 - € 4,- (selectief DLC kopen! Zit goede en slechte bij.)
Renegade Ops - http://store.steampowered.com/app/99300 - €3,12 (4-pack prijs, anders zeg ik (nog) nee)
Sims 3 - http://store.steampowered.com/app/47890/?snr=1_5_9__13 - € 22,49
(incl. gameplay DLC € 114,94 incl. alle DLC € 154,90 (aan te raden voor de fans) / lijkt duur maar het is een prima deal aangezien de meeste retail stuff hiervan ook redelijk prijzig is)
Orcs Must Die! - http://store.steampowered.com/app/102600 - € 6,99 (incl. DLC € 9,97)
Deathspank 1 (en 2 & 3) http://store.steampowered.com/app/18040/?snr=1_5_9__13 - € 6,49 (€ 18,17 voor alle 3)
Hoard - http://store.steampowered.com/app/63000 - € 4,99 (incl. DLC 5,74)
Zombie Driver- http://store.steampowered.com/app/31410 - € 2,24
Brink - http://store.steampowered.com/app/22350/?snr=1_5_9__400 - € 9,99
(goed gepatched, leuke multiplayer)
Revenge of the Titans - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_8 - € 7,49
Penny Arcade Adventures: Precipice of Darkness Combo Pack - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_251_103_6 - € 2,99

Mogelijk aanraders (aparte/unieke/ofzo games e.d.);

Gemini Rue - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_1 - € 3,99
Fate of the World: Tipping Point - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_3 - € 7,99
Hamilton's Great Adventure - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_251_103_4 - € 2,49
iBomber Defense - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_9 - € 1,60

Goede games maar prijsverhoudingwijs (in mijn ogen, en gezien de al vele goede deals hierboven) misschien wachten op een betere deal (winter sale?)

Gatling Gears - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_5 - € 4,99
LIMBO - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_254_103_6 - € 4,99
Civilization V: GOTY edition - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_252_103_5 - € 26,79 (even kijken voor retail prijzen)
E.Y.E: Divine Cybermancy - http://store.steampowered.../?snr=1_200_200_250_103_9 - € 9,99
Sam and Max Complete Pack (3 volledige games) - http://store.steampowered.com/sub/7967 - € 33,49
Mass Effect 1 & 2 - http://store.steampowered...11_thanks_masseffect_page - € 17,48
Duke Nukem Forever - http://store.steampowered.com/agecheck/app/57900 - € 13,39
Total War Mega Pack - http://store.steampowered.com/sub/11657 - € 24,99
Zeno Clash - http://store.steampowered.com/app/22200 - €5,99

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:30
Man, je zou nu maar op vakantie zijn en deze deals missen :'( :+.

De schade voor mij tot nu toe:
Portal 2
Mass Effect 2
Fallout: New Vegas
Grand Theft Auto Complete Pack

En dan was Oblivion GOTY Deluxe vorige week ook nog eens in de aanbieding :D.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb hem nu op 240 games staan. Paar retail en 90% dealgames. En Sam & Max , Wallace & Gromice, Back to the Future en Tales of Monkey Island zijn al goed voor 29 games in de lijst officieel gezien.

En Torchlight zie ik nog wel als daily langskomen. Gewoon wachten tot laatste dag.
Voor vandaag alleen Deus Ex DLC, 1 King Arthur DLC en alle DLC van Sanctum. Die laatste DLC is zonder 75% korting flink prijzig vind ik.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic vraagje: ik heb bij mijn broer en bij mijzelf (2 verschillende huizen, dus 2 verschillende ip nummers) mijn steam account geinstalleerd.

Kan mijn broer tegelijk met mij een spel spelen op steam? Ik bedoel dan niet hetzelfde spel (dat lijkt me niet te werken), maar gewoon een ander spel? Of krijg ik dan gedonder?

Mijn broer en ik kopen namelijk soms spellen samen en meestal geef ik hem games omdat hij een lager inkomen dan mij heeft. Maar ik vind het wat zonde om alles in steam nog een keer voor hem te kopen...

We kunnen wel tegelijk steam open hebben staan, als hij zijn game pc aandoet als ik hem ook heb aanstaan geeft steam wel een melding dat een andere pc ook die account open heeft staan, maar als je je wachtwoord opnieuw invoert werkt het wel? (games spelen durf ik niet zo te proberen, wil niet dat mijn account gelocked wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Dat kan alleen als één van de 2 PC's constant in offline mode staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik zou er niet aan beginnen, alleen maar kans op problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Rutger Mulder schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:46:
Ik zou er niet aan beginnen, alleen maar kans op problemen.
Opzich niet aangezien mijn vriendin en ik exact hetzelfde doen ik installeer de games voor haar op de pc aangezien ze toch alleen maar singleplayer games doet en na installatie zet ik daar steam offline zodat ik rustig verder kan gaan gamen :>

Zit te kijken en vind het wel jammer dat er weinig mac games in de aanbieding zijn die ofwel interessant zijn en die ik nog niet heb wacht tot dat civilications 5 in de daily komt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bobsqaud schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:49:
aangezien ze toch alleen maar singleplayer games doet en na installatie zet ik daar steam offline zodat ik rustig verder kan gaan gamen :>
Dank voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
Voor de mensen die twijfelen om deusex te kopen. Hij is hier nog goedkoper:

http://www.zavvi.com/game...-revolution/10201859.html

Moet je alleen wel een weekje wachten.

[edit]

Iemand enig idee of dead island het geld waard is? Lijkt mij een koopje en een vette game..

[ Voor 20% gewijzigd door grote_oever op 25-11-2011 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, was van plan een van mijn aankopen te gaan spelen ,maar krijg eerst 10 minuten lang de melding dat het te druk is om een spel te downloaden en daarna kan ik downloaden, maar gaat het met 12KB/sec , wat is dat nu weer voor onzin.

Morgen maar wat games overdag installeren als die Amerikanen slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik verwacht dat een aantal van die wat duurdere games nog goedkoper zullen zijn over een paar weekjes met de christmas sales.

Ik zelf wacht rustig op de GOTY edities incl DLCs, ik heb geen haast om ze dit jaar te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Is de DLC van Sanctum nog een aanrader? Of kan ik net zo goed alleen het spel zelf kopen? Flight Control is trouwens ook een heel leuk spelletje. Ik heb hem al op de PS3, maar voor die ene euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb alle DLC gekocht nu. Levels absoluut want de game zelf heeft er veel te weinig. Turrets/Wapen(s)... tja... je hebt nu 75% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 107% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
ben er ook ingetrapt :')
Garry's Mod 2,49 EUR
Unreal Deal 9,99 EUR
Test Drive Unlimited 2 4,99 EUR
World of Goo 2,25 EUR
Left 4 Dead Bundle 14,99 EUR
Trials 2: Second Edition 2,49 EUR
Plants vs. Zombies 4,99 EUR
Commandos Pack 3,50 EUR
Crazy Machines 2 Complete Fall 2011 14,99 EUR
Cyan Complete 9,99 EUR
SSHD Double Pack (ROW) 2,99 EUR
Flight Control HD 0,99 EUR

en gta pack was een paar weken terug al 9,99 toen had ik die al gekocht :Y

owja en een nieuwe 240GB SSD om alles op te kunnen zetten (ocz vertex 3) heb al een 120gb maar die is te klein |:(

zal wel zien wat het me de rest van de week gaat kosten :'(

[ Voor 6% gewijzigd door DECOY88 op 25-11-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
DECOY88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:02:
ben er ook ingetrapt :')
Garry's Mod 2,49 EUR
Unreal Deal 9,99 EUR
Test Drive Unlimited 2 4,99 EUR
World of Goo 2,25 EUR
Left 4 Dead Bundle 14,99 EUR
Trials 2: Second Edition 2,49 EUR
Plants vs. Zombies 4,99 EUR
Commandos Pack 3,50 EUR
Crazy Machines 2 Complete Fall 2011 14,99 EUR
Cyan Complete 9,99 EUR
SSHD Double Pack (ROW) 2,99 EUR
Flight Control HD 0,99 EUR

en gta pack was een paar weken terug al 9,99 toen had ik die al gekocht :Y

owja en een nieuwe 240GB SSD om alles op te kunnen zetten (ocz vertex 3) heb al een 120gb maar die is te klein |:(

zal wel zien wat het me de rest van de week gaat kosten :'(
is het ergens intrappen als je weet dat je die spellen niet kan laten liggen voor die prijs? Of de zelfkennis dat je gewoon teveel spellen koopt (en dan weer tijd te weinig om te kunnen gamen) :+ tis een doordenkertje. M'n vriendin vervloekt mij nu al met wat ik gekocht heb.

Zijn er btw nog mensen die sommige deals kopen terwijl ze ze al thuis hebben? Voor mij bv is dat gta en oblivion, gewoon voor het gemak om die in steam te hebben (een centrale lijst, die ik normaal gezien volledig kan backuppen eens hij up to date is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Riddick er toch maar bij gekocht, zag er wel oke uit op youtube. Kon em niet laten liggen voor die €4,99. Het schijnt ook dat het 2 games in een zijn. Je krijgt er de remake van Butchers Bay, de eerste Riddick game, er bij in.

Vraag me niet hoe de game is want daar kom ik eerst toch nog niet aan toe met al mijn nieuwe games. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tarkin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:30:
Zijn er btw nog mensen die sommige deals kopen terwijl ze ze al thuis hebben? Voor mij bv is dat gta en oblivion, gewoon voor het gemak om die in steam te hebben (een centrale lijst, die ik normaal gezien volledig kan backuppen eens hij up to date is)
Ja ik doe dit ook wel eens.

Hitman collectie, Splinter Cell collectie, GTA collectie en Battlefield 2. Bijna allemaal had ik ze al op disc maar als ik ze voor een paar euro op steam kan krijgen vind ik dat zeker het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik heb de vorige GTA collectie (zonder IV), ik kan het niet goed er uit op maken, maar als ik deze nu koop kan ik dan de oudere games nog giften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Nee dus, wat een onzin eigenlijk. Gelukkig word dat duidelijk vermeld als je wilt betalen.

Vandaag:
GTA IV complete pack
Serious Sam HD double pack (niet gold)
Penny Arcade Adventures
Back to the future

[ Voor 72% gewijzigd door LOTG op 26-11-2011 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zo ben ik ook een keer door Steam genaaid: ene dag stond het wel erbij in de aanbieding (die GTA complete pack), andere dag niet meer. Of ik dan een screen ervan kon laten zien... :')

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 26-11-2011 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Yup, met GTAIV en Battlefield Bad Company 2. Daarnaast nog een keer de Complete pack van GTA gekocht waarin GTAIV weer in zat. Het ging mij noodzakelijk om alle voorgaande delen aangezien dat nog steeds goedkoper was dan alles los te kopen. :')

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2011 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
[...]

is het ergens intrappen als je weet dat je die spellen niet kan laten liggen voor die prijs? Of de zelfkennis dat je gewoon teveel spellen koopt (en dan weer tijd te weinig om te kunnen gamen) :+ tis een doordenkertje. M'n vriendin vervloekt mij nu al met wat ik gekocht heb.

het laten liggen voor het geld. tijd heb ik meer dan genoeg om te gamen :X maar of me kop het trek is meer het probleem :'( zit al een half jaar thuis wegens ziekte. en niemand weet wat het is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bij mij valt het nog mee tot nu toe:

Orcs must die! 3.49
Serious Sam pack 3.99
VVVVVV (gifted) 1.24
totaal: 8.72

Maar goed, mij zelf kennende wordt dat nog makkelijk het dubbele, terwijl ik maar een paar games echt speel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Yep, ik kom als ik snel tel tot een kleine 80 games die ik in Steam heb en ook retail. Sommige daarvan zijn Steamwork games maar het meeste daarvan is gewoon 'gemak' en voor 98% het resultaat van die soort sales ;)

Ik ben me iig erg aan het inhouden, enkel Orcs Must Die gekocht tot op heden. Kan ook zijn dat dat komt omdat ik de rest allemaal al heb ;)

Btw, Serious Sam HD Double Pack mag je voor 3 euro natuurlijk niet laten schieten als je van hersenloze shooters met humor houdt. Stuk leuker dan DNF.

[ Voor 9% gewijzigd door IceStorm op 26-11-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Vind het tot nu toe erg tegenvallen vergeleken met de summersale :|

De enige echte topper tot nu toe was portal2, voor de rest zijn het bijna allemaal oude spellen, daar zitten dan wel goede tussen maar de meeste daarvan heb ik al eens gespeeld.
Zoals vandaag ook:

Kotor, een spel uit 2003.
Assault on Dark Athena, spel uit 2009
Serious sam HD, spel uit 2009
King arthur, spel uit 2004
Patrician 4, spel uit 2010
Flight control hd, een of andere vage ipad port
GTA pack, ook allemaal oudere spellen

Dan heb je een paar recente spellen
Sanctum, ok spel maar vrij middelmatig

En de andere 2 recente spellen, human revolution en space marine zijn helemaal niet zo goedkoop en elders al voor minder gespot.

Deze sale is misschien leuk voor als je oude spellen zoekt die je nog niet hebt, maar voor de rest vind ik het tegenvallen. Hoop dat het van het weekend nog beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Krukar schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 09:55:
Deze sale is misschien leuk voor als je oude spellen zoekt die je nog niet hebt, maar voor de rest vind ik het tegenvallen. Hoop dat het van het weekend nog beter wordt.
Sales bestaan altijd uit voornamelijk oudere games en hier en daar wat losse Indie games. Je krijgt echt geen MW3-aanbieding met 50% korting dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
IceStorm schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:13:
[...]

Sales bestaan altijd uit voornamelijk oudere games en hier en daar wat losse Indie games. Je krijgt echt geen MW3-aanbieding met 50% korting dit weekend.
In de steam summersale was dat anders wel zo, heb daar diverse topgames gekocht voor weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 09:24
Kan nooit dat een net-released spel de sale in gaat. Kun je je de woede voorstellen van de gamers als bijvoorbeeld Skyrim nu ineens half-off is?

Of erger nog, de stresskonijnen die MW3 spelen? De forums zouden er aan onderdoor gaan...

Ik geloof toch echt dat het spel een maand of vier op Steam moet staan voor er wat af gaat. (En de gebruikelijke 10% voor het spel de verkoop in gaat, om de pre-orders aan te zwengelen.)

[ Voor 30% gewijzigd door KaiZas op 26-11-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zoals mijn lijst aangeeft zijn er meer dan genoeg geweldige games voor goede kortingen te koop.
Ook de dailies zijn er genoeg games te koop. Gisteren had ik alleen op 3 (?) na ze allemaal al.

Dailies die al geweest zijn; Sam and Max Complete Pack, Orcs Must Die!, M.E. 1 & 2, Portal 1 & 2, Total War Mega Pack, Zeno Clash, Fallout NV, Monkey Island en vandaag 7 geweldige deals en King Arthur welke ook redelijk is. 3 games waarvan retail goedkoper is. Al heb je nog steeds een goede deal op de Deus Ex DLC.
En we zijn er nog niet eens.

En dit is ook maar een soort tussenstop. Duurt ook niet zo lang als de summer of wintersale. Alles is mooi meegenomen.

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 26-11-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het jammere vind ik dat elke sale dezelfde games weer voorbij komen. Er zit vrijwel nooit echt iets nieuws bij. Voor de klassiekers natuurlijk handig om je verzameling compleet te maken maar af en toe een iets nieuwere game met een goede aanbieding zou ik niet erg vinden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
@The Chosen One. Voor steam is dit een Black Friday sale, maar dan geïnternationaliseerd.
KaiZas schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:16:
Kan nooit dat een net-released spel de sale in gaat. Kun je je de woede voorstellen van de gamers als bijvoorbeeld Skyrim nu ineens half-off is?

Of erger nog, de stresskonijnen die MW3 spelen? De forums zouden er aan onderdoor gaan...

Ik geloof toch echt dat het spel een maand of vier op Steam moet staan voor er wat af gaat. (En de gebruikelijke 10% voor het spel de verkoop in gaat, om de pre-orders aan te zwengelen.)
Steam kan natuurlijk niet over de kortingen besluiten 8)7. Dit moeten de publishers namelijk eerst goedkeuren.

[ Voor 78% gewijzigd door BinaryRun op 26-11-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Krukar schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:14:
In de steam summersale was dat anders wel zo, heb daar diverse topgames gekocht voor weinig...
Ook in de summer sale heb je geen net releasde games voorbij zien komen voor echt topprijzen. DNF was toen 25 euro, die lag toen al voor minder in de winkel.
Dat je topgames voor weinig hebt gekocht wil ik best geloven maar dat is nu ook.

Enige verschil met de summer sale was dat die 10 dagen duurde en nog een 'best off' dag. Dat scheelt gewoon qua aantal dailies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
DECOY88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 23:02:

Kijk eens aan: http://www.rockpapershotg...am-games-to-other-drives/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTTNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-02 21:36
Ik heb zelf dit gedaan, werkt perfect:
http://www.themoreuknow.n...oving-your-steam-install/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Euh... meer mensen last van downloads die zomaar ermee stoppen en maar langzaam gaan? Je moet er constant bij blijven en hem weer opnieuw laten starten met downloaden 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 26-11-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:49:
Euh... meer mensen last van downloads die zomaar ermee stoppen en maar langzaam gaan? Je moet er constant bij blijven en hem weer opnieuw laten starten met downloaden 8)7
Geen stoppende downloads, wel hele langzame.
700kb/s terwijl ik normaal 4,5MB/s heb :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Wilde GTA 1/2 in mijn steam hebben dus ook maar die GTA pack gekocht voor 4.99 GBP

Dat is pas een deal, ondanks dat ze gratis te downloaden zijn bij rockstar en ik de nieuwere GTA's niet eens zal installeren ;-)

Sanctum Demo HEEEL traag aan het downloaden om te kijken of die 4 pack iets is voor 4,79 GBP

En misschien de serious sam pack voor 2.99 GBP (heb encounter 1 HD al, wil eigenlijk gewoon Serious Sam TWEE *dus niet 2nd encounter*)

(Ik heb een tijdje vanuit engeland gekocht, en terug zetten naar EUR/NL brengt teveel gekut met zich mee dus ik heb mijn steam account maar brits gelaten)

[ Voor 49% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-11-2011 14:32 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste