Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Denk dat een ip ban nogal een uitdaging is bij tweakers
Nomad schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:39:

Achter de schermen vermaken we ons daar prima mee, dus dat is ook zeker een reden om modje te worden, een bergje leedvermaak :D
Nou, wie weet ga ik dat ook s zien

[ Voor 71% gewijzigd door Wijnands op 29-11-2011 20:21 ]

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:20:
Denk dat een ip ban nogal een uitdaging is bij tweakers
Er is een heel arsenaal aan bans; de een nog mooier dan de ander. Je zult je nog verbazen over het aantal bans dat gezet worden. Alleen al als we kijken naar buitenlandse spam bots dan hebben we een topic van 2 jaar oud met 600 reacties (linkje naar spam bot en iemand zet een ban. Sommige reacties bevatten meerdere bots.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 21:58
Fiber schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:47:
* Fiber zou er het geduld niet voor hebben. Gewoon een perma ip ban voor iedereen die durft te zeuren.... :)
Is maar goed dat we dat niet doen, anders had je dit nu niet getypt :+

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:34

ManiacsHouse

Scheisse!

Universal Creations schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:45:
[...]

Is maar goed dat we dat niet doen, anders had je dit nu niet getypt :+
Zeuren? Niemand toch? Waar blijft die dm nou dat ik het word? Nou nou?
Desnoods trek ik mijn weekendse kleren aan van de Miss Etam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 00:24

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Hehehe, ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel geïnteresseerden er zijn voor deze functie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Als het er een dozijn zijn is het veel denk ik. Wel interessant om te horen ja uit hoeveel sollicitaties men heeft moeten kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ah, vandaag de deadline. Hoe lang gaat de jury zich terugtrekken om een besluit te nemen? Of trekt Sinterklaas gewoon een random kandidaat :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

mvh

State Governor

't Gaat natuurlijk om de deelnemer met het beste gedicht :)

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 21:58
Wijnands schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:43:
Als het er een dozijn zijn is het veel denk ik. Wel interessant om te horen ja uit hoeveel sollicitaties men heeft moeten kiezen
We hebben er een dagtaak aan, om alles te verwerken. Daarnaast zijn we druk in de weer met de AIVD om iedere sollicitant door te lichten....
deblaauwn schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:20:
't Gaat natuurlijk om de deelnemer met het beste gedicht :)
Daarnaast is het pakjesavond, dus wil je kans maken, dan speel maar eens een hele goed sint voor ons team.

Edit: bovenstaande niet te serieus nemen, anders krijgen we nog Kamervragen... :+

[ Voor 18% gewijzigd door Universal Creations op 05-12-2011 17:36 ]

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:45

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Wie niet waagt, wie niet wint ... ik zou graag deze functie vervullen aangezien F&V mijn favoriete onderdeel is van GoT en ik hier zowel in het dagelijks leven als tijdens mijn werk vaak een oogje in het zeil houd voor de nieuwste ontwikkelingen en discussies.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Universal Creations schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:31:
[...]

We hebben er een dagtaak aan, om alles te verwerken. Daarnaast zijn we druk in de weer met de AIVD om iedere sollicitant door te lichten....
Is m'n vorige screening net klaar, komen jullie weer. O-)
[...]

Daarnaast is het pakjesavond, dus wil je kans maken, dan speel maar eens een hele goed sint voor ons team.
Rondje zelf gebakken pepernoten had tot de mogelijkheden behoort.. was sowiso wel leuk geweest om m'n solli in dichtvorm te doen.

Hmm.. eigenlijk is dat wel een mooie voor jullie, presenteer de resultaten in een sint gedicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 18:42

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Topicstarter
Ventieldopje schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:33:
Wie niet waagt, wie niet wint ... ik zou graag deze functie vervullen aangezien F&V mijn favoriete onderdeel is van GoT en ik hier zowel in het dagelijks leven als tijdens mijn werk vaak een oogje in het zeil houd voor de nieuwste ontwikkelingen en discussies.
Thanks voor je sollicitatie. We gaan er mee bezig achter de schermen. Vandaag is de deadline, dus we zullen vandaag en morgen even gaan overleggen achter de schermen wie ons het beste kan aanvullen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:34

ManiacsHouse

Scheisse!

Universal Creations schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:31:
[...]

[...]

Edit: bovenstaande niet te serieus nemen, anders krijgen we nog Kamervragen... :+
Jammer... Anders mocht jij bij het volgende uitje samen met mij in de boot. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 18:42

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Topicstarter

Hee!

Zoals jullie nu wel zullen weten gaat Mig29 ons verlaten, *Klik* *Klak*: weer een mooie herinnering erbij! en Mig29 vliegt weg uit FV (of was het nou FG). Dit zorgde ervoor dat er een gat in ons modbestand kwam die we graag weer opgevuld willen zien. Normaal besloten de mods alles zelf en werd er iemand gevraagd. Deze keer werd de voorselectie door jullie gemaakt door middel van sollicitaties: Open sollicitatie voor de vacature: Moderator F&V. Dit topic verliep goed en jullie vonden het een leuk idee. Naar aanleiding van dit topic hebben we 13 sollicitaties binnen gekregen, veel meer dan we hadden verwacht.

Om maar eens een cliche te gebruiken: het was niet makkelijk, want er zaten zeer veel geschikte kandidaten tussen. Deze solicitaties worden ook allemaal bewaard zodat we bij een eventuele volgende procedure meteen een bron hebben om uit te putten.

Uiteindelijk hebben we toch iemand gevonden waar we het allemaal over eens waren, en dat is JvdGeest.

Bijkomend voordeel (vinden veel mensen!) is dat hij op woensdag zwarte sokken aan heeft, en dat hij waarschijnlijk bij Nikon blijft. (In volgorde van belangrijkheid) :+

Dit topic is noch de plek om te discussiëren over onze keuze, noch de plek om hem te feliciteren :P

een felicitatie topic zal ik zo openen voor jullie :).

[ Voor 4% gewijzigd door Nomad op 06-12-2011 00:33 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Pagina: 1 2 Laatste