Na twee jaar met veel plezier modden in FG is voor mij het moment gekomen om -met pijn in mijn hart- af te zwaaien als mod FV. Regulars in FV zullen al een tijdje hebben kunnen constateren dat ik van zeer actief (in het eerste jaar) naar steeds minder actief ben gegaan. De reden hiervoor is hier in MED al heel vaak langsgekomen: drukke baan en meer verantwoordelijkheden in het offline leven.
Ik kijk met heel veel plezier terug op een hele gave periode waarin FG naar FV is gegroeid en waarin er een hoop mooie projecten van de grond zijn gekomen. Ik zal zowel de interactie met al die leuke users in FV en de samenwerking met een hele leuke club mods in FV missen. Mochten jullie me missen, dan kunnen jullie me in het Shopping Forum komen pesten
Bedankt voor de leuke tijd en heel veel plezier met die onwijs gave hobby!
Cheers,
Mig29
Ik kijk met heel veel plezier terug op een hele gave periode waarin FG naar FV is gegroeid en waarin er een hoop mooie projecten van de grond zijn gekomen. Ik zal zowel de interactie met al die leuke users in FV en de samenwerking met een hele leuke club mods in FV missen. Mochten jullie me missen, dan kunnen jullie me in het Shopping Forum komen pesten
Bedankt voor de leuke tijd en heel veel plezier met die onwijs gave hobby!
Cheers,
Mig29