Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Topicstarter
Zoals jullie misschien wel hebben gezien hierzo: *Klik* *Klak*: weer een mooie herinnering erbij! gaat Miggie FV verlaten.

Op je thuishonk hoor je natuurlijk ook een mooi afscheidstopic te hebben. Ook via dit topic wil ik je het enige juiste icoontje laten zien _/-\o_

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 20:38
Ook in dit topic: Mig, enorm bedankt voor je inspanningen in FG/FV!!!
d:)b _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
Nou inderdaad! Heel erg bedankt!

Jij bent de enige mod geweest die niet zat te zeiken op mij (misschien omdat je er geen tijd voor had ;)) maar die me wel via DM'etjes/Skype etc hielp met diverse vragen. Daar kunnen andere modjes nog wat van leren ;)

Jammer dat je weggaat!

Mocht ik weer eens in Engeland zijn dan kom ik je gezellig opzoeken :) Succes met het offline leven.

[ Voor 6% gewijzigd door GerardHenninger op 20-11-2011 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 21:58
Uiteraard wens ik ook via dit topic Mig het allerbeste.
Ik blijf namelijk nog wel even op deze positie om Gerard te kunnen blijven pesten.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:19

sapphire

Die-hard pruts0r

;w

Bedankt voor je Inzet Migje, en dat je op meetings vaak dankbaar onderwerp van mod-grappen kon zijn O-)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mooi, dan kan je je tenminste weer concentreren op het mooiste forum van GoT :Y)

Just kidding, thanks voor je inzet hier in fotografie :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:01

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Sander, we hebben natuurlijk het meeste al gezegd, maar ook publiekelijk mag gezegd worden: Dank voor je vele uren die je gestopt hebt in het verbeteren van FG. Ik heb met veel plezier samen gewerkt met je en ik hoop je nog steeds af en toe de hand te kunnen schudden tijdens een tweakers meeting (publiekelijk of crew).

En don't be a stranger in ons mooie forum :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks guys.

Re sapphire:3 van de 5 rooien in dit topic hebben banrechten ;)
Re Nomad: lees sapphires opmerking nog even en je zult me nooit meer zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:18

ThunderNet

Flits!

_O_

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:30

breinonline

Are you afraid to be known?

Bedankt Mig29 :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mig zich zo op zijn kop zou laten zitten door Saphire ?!? :? 8)7 :?

__________ Change of subject __________

Ik snap je overweging wel en dan kan ik wel gaan zeggen dat ik het jammer vind dat je weg gaat, maar dat vind ik helemaal niet jammer. Liever dat je je "werk" hier goed doet, dan dat je met lood in je schoenen jezelf naar een forum sleept. Ik weet maar al te goed hoe vervelend het kan zijn om een forum te moeten onderhouden.

__________ Change of subject __________

Dank voor je inspanning, maar bij deze vooral de wens dat je vooral mooie foto's blijft maken. Het soort foto's waarvan iedereen dit soort smily's gaat zetten: _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
tja, wat mod dat mod..

ty! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 15:07
Thanks voor je inzet! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

De enige mod die mij gewoon thuis opbelde :P
Jammer dat je stopt in FV, gelukkig blijf je wel rond hangen op GoT!

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-09 20:19

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

Niet dat ik de afgelopen jaren veel in FG ben geweest, maar de inbreng van Mig29 vond ik altijd goed verwoord en inzichtvol. Hopelijk houden de modwerkzaamheden in SF Mig29 niet van het posten in FV af. :Y)

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen nogmaals bedankt voor de aardige woorden. Inmiddels zijn mijn rechten helemaal foetsie (raar om die topic report icoontjes in het grijs te zien) en ben ik weer terug naar de status van user (in FV).

@DickCAH: wees niet bang hoor, ik laat me niet snel op mijn kop zitten. Ik heb het nooit vervelend gevonden om naar GoT te komen, maar ik voelde mij er wel slecht over dat mijn collega's veel meer deden dan ikzelf. Dat is de cue om het aan iemand over te laten die zich meer kan inzetten. Ik weet wel zeker dat dit de goede beslissing is geweest, want ik post nu al vaker in FV dan hiervoor.

@Gutteguttegut: (kolere, dat is irritant typen. Ik hoop dat je browser je username onthoud.) je had het ook wel zo bont gemaakt dat iemand je even moest opbellen. Vervolgens hebben we je nog even een mooi kleurtje gegeven :P Mooie tijden!

Cheers all!
Pagina: 1