Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Jij bent de enige mod geweest die niet zat te zeiken op mij (misschien omdat je er geen tijd voor had
Jammer dat je weggaat!
Mocht ik weer eens in Engeland zijn dan kom ik je gezellig opzoeken
[ Voor 6% gewijzigd door GerardHenninger op 20-11-2011 16:55 ]
Ik blijf namelijk nog wel even op deze positie om Gerard te kunnen blijven pesten.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Bedankt voor je Inzet Migje, en dat je op meetings vaak dankbaar onderwerp van mod-grappen kon zijn

En don't be a stranger in ons mooie forum
Verwijderd
Re sapphire:3 van de 5 rooien in dit topic hebben banrechten
Re Nomad: lees sapphires opmerking nog even en je zult me nooit meer zien
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd

__________ Change of subject __________
Ik snap je overweging wel en dan kan ik wel gaan zeggen dat ik het jammer vind dat je weg gaat, maar dat vind ik helemaal niet jammer. Liever dat je je "werk" hier goed doet, dan dat je met lood in je schoenen jezelf naar een forum sleept. Ik weet maar al te goed hoe vervelend het kan zijn om een forum te moeten onderhouden.
__________ Change of subject __________
Dank voor je inspanning, maar bij deze vooral de wens dat je vooral mooie foto's blijft maken. Het soort foto's waarvan iedereen dit soort smily's gaat zetten:
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 19:34 ]
Jammer dat je stopt in FV, gelukkig blijf je wel rond hangen op GoT!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Verwijderd
@DickCAH: wees niet bang hoor, ik laat me niet snel op mijn kop zitten. Ik heb het nooit vervelend gevonden om naar GoT te komen, maar ik voelde mij er wel slecht over dat mijn collega's veel meer deden dan ikzelf. Dat is de cue om het aan iemand over te laten die zich meer kan inzetten. Ik weet wel zeker dat dit de goede beslissing is geweest, want ik post nu al vaker in FV dan hiervoor.
@Gutteguttegut: (kolere, dat is irritant typen. Ik hoop dat je browser je username onthoud.) je had het ook wel zo bont gemaakt dat iemand je even moest opbellen. Vervolgens hebben we je nog even een mooi kleurtje gegeven
Cheers all!