Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Gammort schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 19:58:
[...]

Ik begrijp je reactie wel hoor maar ik zie geen andere optie om online spelen te ervaren?
Het spel kopen.

+ Het algemeen beleid #verbodencopyright
Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+-uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten. We willen echter niet dat je GoT hier op welke manier dan ook in betrekt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-10 16:54
Nou nee.. Jullie zitten er allebij naast.

Ik was ooit eens een reichsadler aan het bouwen in minecraft en vond daar later een passende skin bij.

heb deze echter nooit veranderd.

Maar heb je mij zien schrijven over wat voor een humor ik het wel niet vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Nee, maar je vind ook niet dat er iets mis mee is om met zo'n skin rond te lopen. Jij heb de keus gemaakt om met zo'n skin te lopen, wij hebben de keus gemaakt om je daarvoor te bannen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Jackxl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:01:
Maar heb je mij zien schrijven over wat voor een humor ik het wel niet vind?
En Heil roepen naar een Admin.. ja ik heb Heil in de chat getikt. Dit was niet naar iemand gericht noch om iemand te beledigen.
maar dat was toch wel alles wat ik heb gedaan. xD
Zoals ik het lees vind je het maar onzin dat je hiervoor gebanned bent."Tis toch heel normaal, rondlopen met een Hitler skin en dan "Heil" roepen?"

Anyway, don't the troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Borgoth schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:11:
Nee, maar je vind ook niet dat er iets mis mee is om met zo'n skin rond te lopen. Jij heb de keus gemaakt om met zo'n skin te lopen, wij hebben de keus gemaakt om je daarvoor te bannen.
Het is inderdaad fout. Hiervoor mijn excuses.
Zoals ik al aangaf is het nooit de bedoeling geweest iemand te beledigen.

Ik hoop echter wel unbanned te worden.

@Loev. Assumptions assumptions.
Ik ben er niet trots op wat ik gedaan heb.
Ik vindt het echter wel grappig dat ik zoiets stoms gedaan heb.
Meer ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Jackxl op 11-04-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Jackxl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:14:
[...]

Het is inderdaad fout. Hiervoor mijn excuses.
Zoals ik al aangaf is het nooit de bedoeling geweest iemand te beledigen.

Ik hoop echter wel unbanned te worden.

@Loev. Assumptions assumptions.
Ik ben er niet trots op wat ik gedaan heb.
Ik vindt het echter wel grappig dat ik zoiets stoms gedaan heb.
Meer ook niet.
Niks assumptions, het staat er toch echt. Als je echt spijt hebt wil een PM naar een admin sturen nog wel eens helpen. Mooi briefje en men wil nog wel eens over hun hart strijken. Ligt er ook aan of je nog meer op je kerfstok hebt (e.g. griefen etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik moet heel eerlijk zeggen, als ik de admin was, en je kwam met nog zo'n lief mailtje. Het niveau van dit "grapje" is gewoon zo bedroevend laag dat ik zeker de ban niet zou opheffen.

Servers moeten een bepaald niveau hebben, en als dit het niveau is wat jij hebt, dan zijn er genoege andere.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Loev schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:24:
[...]

Niks assumptions, het staat er toch echt. Als je echt spijt hebt wil een PM naar een admin sturen nog wel eens helpen. Mooi briefje en men wil nog wel eens over hun hart strijken. Ligt er ook aan of je nog meer op je kerfstok hebt (e.g. griefen etc...)
Ik heb Rahn gepmed.

Ik ben verder eigenlijk altijd heel braaf.

Daarom kan ik er wel om lachen om wat ik gedaan heb.

Ik zal vast niet de enige zijn die stomme fouten maakt.
De een maakt ze alleen wat stommer als de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 19:56

Austin

Uit een boek

Jackxl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:01:
Ik was ooit eens een reichsadler aan het bouwen in minecraft en vond daar later een passende skin bij.
Zegt alweer genoeg wat mij betreft.
Fouten hebben nou eenmaal consequenties en in jouw geval is dat dus een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
die Reichsadler was me nog niet opgevallen. Maar dat zegt echt meer dan genoeg.. lol, en dan raar kijken dat je gebanned wordt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Dus dat ik ooit op me eigen server een reichsadler heb gebouwd zegt genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Het geeft een bepaalde gedachtengang weer, gecombineerd met de actie die ervoor heeft gezorgd dat je gebanned bent, ja, dan krijg je toch aardig wat ideeën over het niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:03
(zullen we weer ontopic gaan?)

Weet iemand een goeie mod om diverse Buildcraft dingen (quarry, refinery e.d.) te laten draaien op stroom gegenereerd door industrialcraft (solar array, nuclair reactor)?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
Mattie112 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:18:
(zullen we weer ontopic gaan?)

Weet iemand een goeie mod om diverse Buildcraft dingen (quarry, refinery e.d.) te laten draaien op stroom gegenereerd door industrialcraft (solar array, nuclair reactor)?
http://thetekkit.wikia.com/wiki/Power_Converters

Sinds Foojin's/Marshallq's server down is speel ik Tekkit, vooralsnog op mijn eigen server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 16:04
Jackxl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:13:
Kom nou, je bent 20 jaar, wordt eens volwassen. Een Hitler-skin en dat je überhaupt het idee krijgt een reichsadler te bouwen is echt het niveau van een racistisch kleutertje.

En ik heb als levensmotto "Je moet om alles kunnen lachen", maar dit is wel vijf keer te veel. Je geeft me de indruk dat je het eens bent met de ideeën van Hitler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Jackxl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:13:
Al wil je voortaan unbanned worden, kan je denk ik beter op het Tweakcraft forum zijn ipv hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
VorCha schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:22:
[...]

Sinds Foojin's/Marshallq's server down is speel ik Tekkit, vooralsnog op mijn eigen server.
ja ik heb ook tekkit :) uit jou reactie begrijp ik dus dat die mod daar in zit?
dan heb ik in elk geval de recepies :)

edit:
lol valt me nu pas op dat dit een complete tekkit wiki is :)
ik zat altijd maar te zoeken naar
- buildcraft wiki
- ic wiki
- xx wiki

nou bedankt he! _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Mattie112 op 11-04-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Laatst online: 05-10 21:36
Mattie112 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:24:
[...]

ja ik heb ook tekkit :) uit jou reactie begrijp ik dus dat die mod daar in zit?
dan heb ik in elk geval de recepies :)

edit:
lol valt me nu pas op dat dit een complete tekkit wiki is :)
ik zat altijd maar te zoeken naar
- buildcraft wiki
- ic wiki
- xx wiki

nou bedankt he! _/-\o_
ik heb de converters nog niet uitgeprobeerd, maar het zou er idd in moeten zitten. Er is ook een buildcraft wiki en industrialcraft wiki. Geen van de wiki's zijn zo compleet als die voor minecraft zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
<3 tekkit. Ik draai het nu voor mij en mn vriendin. Geweldig om mee rond te klooien. Alleen heb je als je red matter armor hebt, wel ongeveer het beste :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 19:56

Austin

Uit een boek

Tekkit van de week ook maar is uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
naarden 4ever schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:22:
[...]

Kom nou, je bent 20 jaar, wordt eens volwassen. Een Hitler-skin en dat je überhaupt het idee krijgt een reichsadler te bouwen is echt het niveau van een racistisch kleutertje.

En ik heb als levensmotto "Je moet om alles kunnen lachen", maar dit is wel vijf keer te veel. Je geeft me de indruk dat je het eens bent met de ideeën van Hitler.
Ennuh, als hij nu als Che Guevara rondliep? Dan was het geen probleem zeker? Nee. Een Reichsadlertje bouwen in een virtuele wereld en de poppen zijn aan het dansen, maar half de wereldbevolking loopt rond in een t-shirt waarop het gezicht van een gruwelijke moordenaar staat afgebeeld en durven dan nog roepen dat het een held is. En dat is maar OK... vreemde wereld.

Niet dat ik het eens ben met de ideeën van Hitler, maar zoek eens op waarom Noam Chomsky een boek verdedigde waarin de holocaust ontkent werd?

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foojins server is tijdelijk te bereiken op lemmingcraft.org
Ben hem nu pernament aan het maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wow, geweldige site :P Welke mods draaien er op Foojin server? Tekkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:57:
Wow, geweldige site :P Welke mods draaien er op Foojin server? Tekkit?
Ik ben nu bezig DNS-records van foojin.nl te fixen
Er draait gewoon bukkit server op zoals die bij mij aankwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
misschien dat ik weer langskom :P Was er een tijdje, maar door prive omstandigheden moeten stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Tokkes schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:55:
[...]

Ennuh, als hij nu als Che Guevara rondliep? Dan was het geen probleem zeker? Nee. Een Reichsadlertje bouwen in een virtuele wereld en de poppen zijn aan het dansen, maar half de wereldbevolking loopt rond in een t-shirt waarop het gezicht van een gruwelijke moordenaar staat afgebeeld en durven dan nog roepen dat het een held is. En dat is maar OK... vreemde wereld.

Niet dat ik het eens ben met de ideeën van Hitler, maar zoek eens op waarom Noam Chomsky een boek verdedigde waarin de holocaust ontkent werd?
Ik wordt hier afgeschilderd als neonazi omdat ik een Reichsadler in minecraft heb gebouwd.

Als ik een pentagon bouw. sta ik dan meteen achter de oorlog in irak?

Oja. Ik heb Nederland verlaten en ik woon in zuid amerika. en spreek de taal van de lokale bevolking.
Lijkt me niet echt passen in het profiel van een neonazi.

Maar zoals al eerder aangehaald door een ander.. het was al weer tijd om ontopic te gaan.. dus ik laat het hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jackxl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:16:
[...]

Ik wordt hier afgeschilderd als neonazi omdat ik een Reichsadler in minecraft heb gebouwd.

Als ik een pentagon bouw. sta ik dan meteen achter de oorlog in irak?

Oja. Ik heb Nederland verlaten en ik woon in zuid amerika. en spreek de taal van de lokale bevolking.
Lijkt me niet echt passen in het profiel van een neonazi.

Maar zoals al eerder aangehaald door een ander.. het was al weer tijd om ontopic te gaan.. dus ik laat het hierbij.
Zuid amerika juist wel. Waar denk je dat ze heenvluchtten na WW2? ;)

Maar het zijn het beeld wat je creeërd als niemand je kent, en alleen van zulke dingen. Dan krijg je toch een idee over die persoon.

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 11-04-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Dat ik ww2 en ook Adolf zelf zeer interessant vind zou je er terecht uit op kunnen maken.

Maar of ik het met deze meneer eens ben en of mijn politieke voorkeur er uit op te maken valt blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Auredium

Informaticus Chaoticus

Jackxl schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:25:
Dat ik ww2 en ook Adolf zelf zeer interessant vind zou je er terecht uit op kunnen maken.

Maar of ik het met deze meneer eens ben en of mijn politieke voorkeur er uit op te maken valt blijkt.
Het is gewoon trollen. En wat hier op het forum wordt gedaan met betrekking tot het al dan niet correct zijn over dit gedoe lijkt mij langzaam aan ook op trollen te gaan lijken. Maar het is aan een admin om al dan niet daarover te handelen. Ik volg het nu al een tijdje en het is of trollen of doorzeuren over een ban die niet lijkt te worden opgeheven. Beide zijn geen gedrag van hoogstaand niveau imo.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Tokkes schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:55:
[...]

En is het dan al verkeerd als je een amerikaanse vlag maakt want die hebben ook tot vorige eeuw zwarten mensen zwaar gediscrimineerd en biologische ziektes en wapens op eigen mensen getest. Im mijn mening gaan de nazies te ver maar om alles te verbieden omdat ze vroegen iets verkeerd hebben gedaan gaat te ver. Dus nazie praktijken zou ik niet tolereren maar wel ja Che Guevara of amerika of .... (hele zooi aan mensen of landen die dingen verkeerd hebben gedaan vroegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Auredium schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:35:
[...]

Het is gewoon trollen. En wat hier op het forum wordt gedaan met betrekking tot het al dan niet correct zijn over dit gedoe lijkt mij langzaam aan ook op trollen te gaan lijken. Maar het is aan een admin om al dan niet daarover te handelen. Ik volg het nu al een tijdje en het is of trollen of doorzeuren over een ban die niet lijkt te worden opgeheven. Beide zijn geen gedrag van hoogstaand niveau imo.
Mensen schilderen mij af als neonazi en hebben continue commentaar.

En omdat ik mijzelf verdedig ben ik aan het trollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 09:46

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Terug on topic aub. En roepen dat iemand trollt is ook trollen.

[ Voor 55% gewijzigd door Blitzdoctor op 11-04-2012 16:45 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Leuke uitdaging:

Probeer in zo'n kort mogelijke tijd je eerste red matter te maken. Hierbij mag je gebruik maken van IC, BC etc. Het is mij in minder dan 2 uur gelukt. Was wel heel veel geluk hebben (zeer veel lapis gevonden die heel veel EMC waard is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
damm veel van mijn schapen zijn op 1 of andere manier ontsnapt uit de kooien op foojin/lemmy's server grrr

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Ja daar had ik ook last van, ze laggen door de fences heen ofzo :?
Denk dat ik een stal ga bouwen ipv een omheining van hekjes, mss helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, helaas zijn mobs nog wat bugged :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Laatst online: 29-12-2022
Loev schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:52:
[...]

Jochie van 20 en dan vind je het raar dat je een ban krijgt omdat je met een Hitler skin rond loopt? Ga eens heel snel je geschiedenis beter leren.

Overigens is Tweakcraft wel erg stil de laatste paar weken, waar is iedereen heen?
Hoezo stil, we hebben onze eigen frontpage waar geregeld wat op gepost wordt, alsook ons IRC chan eh :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zullen we de hitler discussie bij deze laten voor wat het is? Er is nu wel gezegd wat er gezegd moet worden, en veel draagt het niet meer bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

VorCha schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:22:
[...]

Forestry zou ook moeten werken, en is ook een hele mooie oplossing, maar de Technic/Tekkit Community heeft zeik met de maker, dus ik weet niet of dat is wat je wil als je Technic/Tekkit speelt. Wel is er al een fix door onze eigen "creativity rapist" jakj, maar deze werkt alleen voor SSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Heel lang geleden begonnen aan een desert themed bibliotheek op de server van de vriend van een vriend. Was bijna klaar toen de server ofline ging. Tijd terug de blueprints toevallig gevonden en opnieuw begonnen in creative mode.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c3vpU.png
Klikbaar voor meer. :)

Hij is nog niet af, maar moet even kijken hoe ik hem af wil maken. Op de blueprint was hij helemaal gevuld boven naar beneden met boeken, maar dat stond niet mooi in MC. De huidige indeling is compleet uit me hoofd kijken wat leuk is, maar vind hem nog te leeg.

[ Voor 0% gewijzigd door Borgoth op 11-04-2012 20:40 . Reden: even echte thumbnail gemaakt. ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:13

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik krijg het maar niet voor elkaar om fatsoenlijk industrial craft in m'n single player aan de gang te krijgen. Als ik alles installeer wat ik moet installeren en dan IC in m'n mod folder heb krijg ik de foutmelding dat hij een forge versie 2.x.x. verwacht. Installeer ik een 2.x.x. versie van forge, start heel m'n minecraft niet. Als ik de minecraft.jar uit de net dir uit de nieuwe versie van forge haal terwijl ik de 2.x versie geinstalleerd heb start minecraft wel, maar kan ik geen nieuwe map starten want dan blijft hij hangen bij saving chunks... ik had gehoopt dat minecraft nu eindelijk eens fatsoenlijke mod support had, maar het is weer hetzelfde gezeik als vorig jaar :/ ben er nu al meer dan een uur mee bezig!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Bezulba schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:07:
ik krijg het maar niet voor elkaar om fatsoenlijk industrial craft in m'n single player aan de gang te krijgen. Als ik alles installeer wat ik moet installeren en dan IC in m'n mod folder heb krijg ik de foutmelding dat hij een forge versie 2.x.x. verwacht. Installeer ik een 2.x.x. versie van forge, start heel m'n minecraft niet. Als ik de minecraft.jar uit de net dir uit de nieuwe versie van forge haal terwijl ik de 2.x versie geinstalleerd heb start minecraft wel, maar kan ik geen nieuwe map starten want dan blijft hij hangen bij saving chunks... ik had gehoopt dat minecraft nu eindelijk eens fatsoenlijke mod support had, maar het is weer hetzelfde gezeik als vorig jaar :/ ben er nu al meer dan een uur mee bezig!
Technicpack. Just sayin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

iThinkSo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:14:
[...]

Forestry zou ook moeten werken, en is ook een hele mooie oplossing, maar de Technic/Tekkit Community heeft zeik met de maker, dus ik weet niet of dat is wat je wil als je Technic/Tekkit speelt. Wel is er al een fix door onze eigen "creativity rapist" jakj, maar deze werkt alleen voor SSP.
De maker van forestry is iets aan het inbouwen waardoor de mod straks niet meer te gebruiken is in technicpack :P. Zal mij benieuwen of meer modmakers dat gaan doen.
De gasten van technic/tekkit hebben nooit de oké gehad van de modmakers om al die mods in 1 pack te distribueren dus ik vind het wel prima dat ze dat doen.
Bezulba schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:07:
Dit programma is nog niet uit (bijna geloof ik), maar zou het modden een stuk makkelijker moeten maken:

Maakt het een stuk makkelijker om meerdere minecraft installaties naast elkaar te draaien, zowel met mods als zonder.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 11-04-2012 21:42 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Jerry schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:42:
[...]

De maker van forestry is iets aan het inbouwen waardoor de mod straks niet meer te gebruiken is in technicpack :P. Zal mij benieuwen of meer modmakers dat gaan doen.
De gasten van technic/tekkit hebben nooit de oké gehad van de modmakers om al die mods in 1 pack te distribueren dus ik vind het wel prima dat ze dat doen.
Zoals ik al zei... http://forums.technicpack.net/index.php/topic,7034.0.html met dank aan onze Creativity Rapist :P.
Trouwens, voor zover ik weet is het nooit aan SirFlower, zoals wij hem tegenwoordig noemen, gevraagd of zijn mod gebruikt mocht worden door miscommunicatie. Zie ook deze post, waarin ik het iets beter uitleg. Daarnaast, leesvoer
Dit programma is nog niet uit (bijna geloof ik), maar zou het modden een stuk makkelijker moeten maken:
[video]

Maakt het een stuk makkelijker om meerdere minecraft installaties naast elkaar te draaien, zowel met mods als zonder.
*O* Direwolf20!

[ Voor 20% gewijzigd door iThinkSo op 11-04-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

iThinkSo schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:45:
[...]
Zoals ik al zei... http://forums.technicpack.net/index.php/topic,7034.0.html met dank aan onze Creativity Rapist :P.
Trouwens, voor zover ik weet is het nooit aan SirFlower, zoals wij hem tegenwoordig noemen, gevraagd of zijn mod gebruikt mocht worden door miscommunicatie. Zie ook deze post, waarin ik het iets beter uitleg. Daarnaast, leesvoer
[...]
*O* Direwolf20!
Er is zat miscommunicatie tussen de modmakers en de mensen van technic/tekkit dus weinig mensen weten wat er echt mis is gegaan. Ik zit meestal in Direwolf20's channel op IRC waar ook de meeste modmakers inzitten en daar zijn de modmakers niet heel erg blij met technic/tekkit. Die gaan behoorlijk uit hun dak als je ook maar technic/tekkit aanhaalt :P. Zelf speel ik niet met tekkit, want ik wil zelf bepalen welke mods ik wil gebruiken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 15:42
Makkelijkere mod installatie is voor mij ook echt een must! Waar ik nu vooral tegen aan loop is de verschillende versies. Server draait nu op 2.5, maar als ik bijvoorbeeld Buildcraft wil gaan gebruiken dan moet ik 2.3 hebben die ik nergens kan vinden :/ Zo vervelend en zo omslachtig om het aan de praat te krijgen...

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Jerry schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:29:
[...]

Er is zat miscommunicatie tussen de modmakers en de mensen van technic/tekkit dus weinig mensen weten wat er echt mis is gegaan. Ik zit meestal in Direwolf20's channel op IRC waar ook de meeste modmakers inzitten en daar zijn de modmakers niet heel erg blij met technic/tekkit. Die gaan behoorlijk uit hun dak als je ook maar technic/tekkit aanhaalt :P. Zelf speel ik niet met tekkit, want ik wil zelf bepalen welke mods ik wil gebruiken :).
Zoals ik het hoor was het eerst een pack van Kaker en vrienden, en is dat langzaam gegroeid. De echte vraag is: waneer ga je toestemming vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mensen lopen gewoon te zeiken om niks. Sorry hoor, maar de mods worden toch nog steeds gedownload en gespeeld? Tekkit geeft ook gewoon credit aan de mod makers. Dus ik snap het gezeur niet.

Zolang Mojang het mod systeem niet makkelijker maakt, blijven dit soort dingen nodig. Het moet NIET nodig zijn dat je als leek (gemiddelde speler) in java files gaat klooien met bestanden toevoegen, verwijderen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:08

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik snap het gezeur over technic ook niet zo. Ik was aan het spelen met handmatig de mods geinstalleerd (zelfde mods als direwolf20 :) ). Maandag is mijn save gecrashed. Ik viel per ongeluk in een lege quarry, kreeg een saving chunks/zwart scherm. Bij het laden van het level bleef ik een zwart scherm houden.
Ik heb toen maar alles gedelete, technic erop gezet, alle mods aangezet die ik wilde en ben opnieuw begonnen. De technic launcher is gewoon heel handig. Je bent veel sneller weer aan het spelen dan alles handmatig installeren. En door technic gebruik ik nu ook de matmos mod die ik anders nooit gezien zou hebben.

Ik vind al die adf.ly links ook reteirritant. Download buildcraft maar eens handmatig, dan mag je per zip op een adf.ly linkje klikken.

Ik hoop dat als de minecraft mod-api af is er iemand een soort van centrale mod-installer maakt. Zoals curse dat ook deed met wow-addons. Dat is gewoon veel makkelijker.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Inderdaad Danfoss. En wat ik het nadeel vind, het is heel erg hit or miss. Soms na de Modloader geinstalled te hebben werkt het in 1x, andere keren krijg je zwarte schermen en blijf je het opnieuw proberen.

Gewoon irritant aan het worden. Geef mij maar Technic, leuke modpacks (Tekkit server en Yogbox zijn erg grappig) en het is run en gaan met die pickaxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

iThinkSo schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:53:
[...]

Zoals ik het hoor was het eerst een pack van Kaker en vrienden, en is dat langzaam gegroeid. De echte vraag is: waneer ga je toestemming vragen?
Zelf had ik gelijk om toestemming gevraagd voordat ik het überhaupt online had gezet, maar dat ben ik :P.

Het zal allemaal wel weer loslopen wanneer er een echte mod-api uitkomt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:54

yzx

Man man heb al veel voort gebracht op 2 kleine dagjes op Mattie zijn server :P al 2 x een red matter pickaxe verloren :+

Maar het lukt wel

Had nevraag tekkit mp, ik vind geen beehives, seed wise of gewoon unlucky as hell?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

yzx schreef op donderdag 12 april 2012 @ 17:02:
Had nevraag tekkit mp, ik vind geen beehives, seed wise of gewoon unlucky as hell?
Voor zover ik weet zijn er nog geen bees in SMP.
Jerry schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:57:
[...]
Het zal allemaal wel weer loslopen wanneer er een echte mod-api uitkomt :).
Wel, Chicken_Bones heeft ook een hele interesante loader. Deze zou alle mods loadable moeten maken vanuit het spel zelf. Hij is ook de maker van NEI enzo.

[ Voor 42% gewijzigd door iThinkSo op 12-04-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foojins server komt op een andere IP, de server wordt nu ergens anders online gezet :P
Dus niet schrikken als je op lemmingcraft.org weer gewoon lemmingcraft krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:13

Bezulba

Formerly known as Eendje

held!

dank! :D

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Laatst online: 06-11-2024
heeft er iemand misschien een kleine handleiding hoe je een quarry aan de praat krijgt? Het lukt me gewoon niet om dat ding aan het minen te krijgen.....
Ik gebruik technic launcer 0.5.4.9 (technic SSP) als dit kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
quarry + 3 engines (Redstone neem ik meesatl)

1 onder, 1 links, 1 rechts, en dan obsidian pipe erop gold pipe powered erboven naar een Alchemical chest ernaast.

Dan werkt het meestal bij mij. Ik krijg hem alleen niet werkend met die soort waypoint dingetjes. Staan mooi in een rechthoek, erg klein ook (ik wil een specifiek deel), en pakt het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56
Wat is dat technicPack?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
werkt dus niet.
kan er iemand een link geven naar een wiki of even de code geven voor zo een redstone engine? ik geraak er maar niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

sluggha schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:16:
werkt dus niet.
kan er iemand een link geven naar een wiki of even de code geven voor zo een redstone engine? ik geraak er maar niet uit...
Kijk op de tekkitwikia.com en anders kan je als je NEI aanhebt gewoon zoeken naar redstone engine. Dan met je muis eroverheen hoveren en dan r drukken dan zie hoe je die moet maken.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
lanerios schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:02:
quarry + 3 engines (Redstone neem ik meesatl)

1 onder, 1 links, 1 rechts, en dan obsidian pipe erop gold pipe powered erboven naar een Alchemical chest ernaast.

Dan werkt het meestal bij mij. Ik krijg hem alleen niet werkend met die soort waypoint dingetjes. Staan mooi in een rechthoek, erg klein ook (ik wil een specifiek deel), en pakt het niet :(
Als je gebruik maakt van landmarks zet je die eerst neer. je moet zorgen dat ze elkaar kunnen ZIEN! (line of sight) dan loop je naar 1 ding en doe je rechtermuisknop, je ziet dan ook een lichtstraal lopen.

Je quarry zet je TEGEN 1 van de landmarks aan (dus in de hoek, net er voor). Als het goed is zie je dan ook zwart/geel "draad" lopen. De landmarks kan je nu weer reclaimen.

Op je quary sluit je vervolgens 1 of meerdere engines aan. Ik doe zelf meestal 4 (electrical) engines, links, rechts, onder en er 'voor'.

Aan de bovenkant doe ik dan de pijpen (stone, gold, maakt niet uit)

Vergeet niet je enginges aan te zetten met een lever/torch/iets anders!

Hoe je een engine maakt, zie hier:
http://minecraftbuildcraft.wikia.com/wiki/Redstone_Engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 20:11
sluggha schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:16:
werkt dus niet.
Zie de video of PM me even voor een tekkit server waar je kan zien hoe het is opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Eigenlijk gewoon een aantal "technische" mods bij elkaar. Lees meer op technicpack.net

[ Voor 8% gewijzigd door iThinkSo op 13-04-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Met een handige installatie tool die je gewone minecraft met rust laat en dit gewoon volledige voor je regeld.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:08

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik las op minecraftforum een stukje over de mod-api in ontwikkeling:
In terms of the actual mod distribution once the API is out, how will that work? Will creators go on minecraft.net and go to a new section in which they upload their mod, or what?
We don't have much details on this to announce yet, but we're looking to set up a new mod distribution platform which will be accessible both online and ingame. Authors will just upload their stuff on a website and we'll take care of the rest with a bit of magic.
Dus mods laden vanuit de game. Einde van al het mod gezeik! :)

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
ok, quarry aan de praat gekregen met redstone engine. werkte niet in creative mode, survival mode dan weer wel... raar, maar hij doet het. thx voor de tips in ieder geval ^^
nu is beginnen aan mijn kasteel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

sluggha schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:40:
ok, quarry aan de praat gekregen met redstone engine. werkte niet in creative mode, survival mode dan weer wel... raar, maar hij doet het. thx voor de tips in ieder geval ^^
nu is beginnen aan mijn kasteel :-)
Maar dat is zo tergend traag! Ik zet er altijd minstens 2 steam engines op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

iThinkSo schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:50:
[...]

Maar dat is zo tergend traag! Ik zet er altijd minstens 2 steam engines op.
Ik power hem altijd met 3 electrical engines verbonden met mijn solar arrays.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgt er hier ook iemand het vierde seizoen van Mindcrack Ultra Hardcore? Ik vind het erg goed, duidelijk een verbetering vergeleken met seizoen drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik ben nu ep 3 van Ethos aan het kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:13:
Volgt er hier ook iemand het vierde seizoen van Mindcrack Ultra Hardcore? Ik vind het erg goed, duidelijk een verbetering vergeleken met seizoen drie.
Ja, geweldig. Ook al is het Vanilla. Zou hier trouwens iemand geintresseerd zijn in Tekkit Ultra Hardcore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Misschien kan iemand mij hier helpen met een backup issue wat betreft Ahtenus minecraft-init script + Ubuntu + Samba file share.

Ik gebruik het Ahtenus init-script op mijn server, die werkt voor de rest prima, hij kan alleen geen whole-backup maken naar een Samba server. Als ik zelf probeer bestanden aan te maken op de samba-share dan werkt dat gewoon prima, maar als het init-script dat probeert kan die een aantal mappen aanmaken maar loopt die vast op de world map.
code:
1
2
3
nick@ubuntu:~$ /etc/init.d/minecraft whole-backup
backing up entire setup into /home/nick/minecraft_backup_net/mcbackup/server
cp: cannot create symbolic link `/home/nick/minecraft_backup_net/mcbackup/server/mine_2012-04-14/world': Permission denied

Dus, ik kan zelf bestanden aanmaken op die minecraft_backup_net (de mount naar de samba server), ook in de mine_2012-04-14 map.

Iemand die het probleem kent en wellicht iets ziet wat ik niet zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hmm, vraagje

Tekkit server:

Nuclear reactor draaien.

Glass Fibre ervandaan naar een ruimte.

Wat ik ook aansluit op de fibre, het verdwijnt gelijk. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

lanerios schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:07:
Hmm, vraagje

Tekkit server:

Nuclear reactor draaien.

Glass Fibre ervandaan naar een ruimte.

Wat ik ook aansluit op de fibre, het verdwijnt gelijk. Wat doe ik fout?
Je moet ander draad daarvoor hebben en je moet een transformator hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
derp >< welke draad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Waarschijnlijk is 4* insulated hv wire het best. Gewoon 3 refined iron in een rij en dan 4* met rubber combineren.
En dan eerst een HV transformer anders gaat je MFSU de lucht in. En dat is niet wat je wil.

[ Voor 17% gewijzigd door iThinkSo op 15-04-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws:
Vandaag om 21:30 gaat foojin's server weer 24/7 online op mc.foojin.nl!
Alle aanpassingen zijn gedaan en de boel is klaar om online te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
derp >< gelukt. Sorry.

Wel gelukt met Glass Fibre. Maar had 2 converters nodig. 1 naar medium, die naar paar machines. en dan 1 naar low. En daar meer machines.

Thanks.

Ben nu wel aan het uitvogelen hoe het werkt. 1x Uranium erin en de rest coolant lijkt te werken maar erg traag. Maar dat met 2x Uranium = BOOM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

lanerios schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:55:
derp >< gelukt. Sorry.

Wel gelukt met Glass Fibre. Maar had 2 converters nodig. 1 naar medium, die naar paar machines. en dan 1 naar low. En daar meer machines.

Thanks.

Ben nu wel aan het uitvogelen hoe het werkt. 1x Uranium erin en de rest coolant lijkt te werken maar erg traag. Maar dat met 2x Uranium = BOOM :P
Compleet op eigen risico.
Als je dat (nog) niet aandurft, en dat is begrijpelijk, kan je beter hier kijken.
Last but not least, een enorme protip: ga niet gewoon in het rond kl*ten met reactors. Je komt er niet verder mee, je gaat nooit een efficiënte reactor krijgen, en je gaat je huis heel vaak moeten herbouwen. Kijk even een aantal tutorials, en gebruik de reactor planner.

[ Voor 26% gewijzigd door iThinkSo op 15-04-2012 19:23 . Reden: 2e link en laatste alinea toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:11:
Nieuws:
Vandaag om 21:30 gaat foojin's server weer 24/7 online op mc.foojin.nl!
Alle aanpassingen zijn gedaan en de boel is klaar om online te gaan :D
W00t :D

Kom ik morgen wsch weer on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog een kleine probleempje, server gaat pas morgen om 16:30 online :(
(was te druk bezig met lemmingcraft, er was een griefteam langsgeweest :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zucht.. ok:

tutorial zegt:

Wooden pipe op Tank met Oil. Stone pipe naar Refinery (Allemaal water proof)

1 Wooden pipe waterproof staat aangesloten op tank. 4 waterproof stone pipes gaan naar refinery. Steam Engine op de pipe.
3 steam engines op de refinery
1 Wooden pipe vanaf de refinery naar een andere tank
vanaf wooden pipe ook weer stone (waterproof wood + stone)

Alle combustion engines zijn gevoed met buckets of lava

Maar het wil niet werken. Alles wat ik kan vinden is dat dit dé manier moet zijn. Derp ><

Wood pipes poweren met redstone engines, en het werkt.. Zucht

edit 2: Krijg de refinery niet werkend.. >< redstone, geen succes. Steam, geen succes.

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 15-04-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Wat gebeurt er wel precies? Ik kan je wel helpen, maar niet tot ik wat meer info heb over wat er WEL gebeurt. EDIT: heb je coal in de steam engines gestopt? En je steams hebben ook redstone nodig.

[ Voor 28% gewijzigd door iThinkSo op 15-04-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
het lijkt te werken. Maar met Redstone engines (enige waar het wel mee lijkt te werken) krijg ik 1 mini stukje fuel per 10 seconden :)

Er staan 4 redstone engines op de refinery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:54

yzx

Lanerios je moet je buizen juist aansluiten he ;)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

lanerios schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:03:
het lijkt te werken. Maar met Redstone engines (enige waar het wel mee lijkt te werken) krijg ik 1 mini stukje fuel per 10 seconden :)

Er staan 4 redstone engines op de refinery.
Psst, redstone engines zijn eigelijk alleen bedoeld om met wooden pipes te werken. Gebruik gewoon steam engines met redstone en coal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
yzx schreef op zondag 15 april 2012 @ 22:04:
Lanerios je moet je buizen juist aansluiten he ;)
Dat is nu gelukt. morgen maar weer verder klooien. Echt ik voel me noobish :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Beste reactor setup imho: YouTube: EV Ice-Cooled Nuclear Reactor Technic Pack Minecraft

Heb er er 2 in m'n basis waarmee ik alles power behalve twee remote locaties met hun eigen reactors en teleporters.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Alien B.O.B. schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:08:
[...]

Je moet ander draad daarvoor hebben en je moet een transformator hebben.
Het liefst HV 4* insulated, en een HV transformer. en trouwens, no offence, maar is het trouwens wel een goed idee om een Extreme voltage reactor te maken als je niet weet waarom je draad smelt?
EDIT: maar dat had ik dus al gezegd. Het is ook nog vroeg |:(

[ Voor 7% gewijzigd door iThinkSo op 16-04-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, heb al 1 explosie gehad :P heb nu een dood simpele reactor draaien met 5 chambers gevuld met water dingetjes (die buisjes) en 2x uranium. Levert voorlopig genoeg stroom op. Kon ik maar m'n quarry ermee poweren, dan was het erg makkelijk geworden :P

edit:

2x leuke nummers 1 van Minecraft, andere van dead island maar ook voor minecraft te gebruiken

Safety Torch
Swing my Sword

allebei van Tobuscus.

Kan helaas niet de links doorsturen omdat ik op mn werk zit.

[ Voor 31% gewijzigd door corset op 16-04-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:06
Hier een mooie MP mod voor Minecraft, een paar mensen hebben een soort DoTA/League of Legends map gebouwd.
Werkt aardig moet ik zeggen alhoewel er zeker nog bugs inzitten.

http://www.minecraftforum.net/topic/1161133-minecraft-dota/

Iemand geïnteresseerd in een test MP potje vanavond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

lanerios schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:51:
haha, heb al 1 explosie gehad :P heb nu een dood simpele reactor draaien met 5 chambers gevuld met water dingetjes (die buisjes) en 2x uranium. Levert voorlopig genoeg stroom op. Kon ik maar m'n quarry ermee poweren, dan was het erg makkelijk geworden :P
Kom ik aan met me 1800 eu/t mk1 suc reactor :+
Als ik jou was zou ik even wat designs op internet opzoeken. Ik kan me niet voorstellen dat je zo heel efficient bezig bent.
By the way, ik had ff niks te doen, dus ik heb een leuk beginnersreactortje ontworpen: http://www.talonfiremage....xwnt05br3u0tet4t8s53fd3wg
Zorg alleen wel dat je voldoende water eromheen hebt!
Swing my Sword
Geniaal _/-\o_ , hoewel ik hem al had gezien via Failboat103. Ook hij is een echte aanrader.

[ Voor 22% gewijzigd door iThinkSo op 16-04-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Kan iemand mij vertellen hoe de backups van de maps op de tweakcraft server worden gemaakt, met welke plugins of programa's.

mijn vrienden en ik hebben een eigen server maar we zijn nu aan het kijken voor een automatisch backup systeem die elke dag een backup kan maken van de maps zonder dat de server daarvoor uit hoeft.

edit: ik was vergeten er bij te zeggen dat wij bukkit gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door dragon9114 op 16-04-2012 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

dragon9114 schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:44:
Kan iemand mij vertellen hoe de backups van de maps op de tweakcraft server worden gemaakt, met welke plugins of programa's.

mijn vrienden en ik hebben een eigen server maar we zijn nu aan het kijken voor een automatisch backup systeem die elke dag een backup kan maken van de maps zonder dat de server daarvoor uit hoeft.
Staat hier iets tussen?
http://www.minecraftwiki...._editors/Backup_utilities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravo51
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10 20:35
Nee, jammer genoeg niet. Alles wat daar staat is vooral om van de singleplayer backups te kunnen maken. Wij zoeken iets om van de server wereld een backup te kunnen maken, terwijl de server gewoon draaid.

Hopelijk hebben anderen nog ideeën. Zelf had ik al iets geprobeerd met een bash script maar die kon de bestanden niet kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 22:55

Zeror

Ik Henk 'm!

Mijn minecraft crasht steeds. IK heb enkel de Single player commands en MC world Edit geinstalled staan.

MInecraft wanneer ik een trap ondersteboven plaats aan de onderkant van een blok. Vervolgens haal ik het blok daarboven weg en plaats daar een stone slab. Dan crasht minecraft bij mij. Hij onthoud wel alles behalve de plaatsing van de slab.

Meer mensen last van (gehad)?

edit:
Eens kijken of een java update helpt. Ik denk niet dat het aan java/Minecraft ligt. Kreeg net ook al een blue screen van W7, dat kan niet door Minecraft gedaan zijn vermoed ik. Misschien maar eens ff mn hardware nakijken.

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 16-04-2012 22:16 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Daar heb ik geen last van. Ik heb wel last dat mijn SSD soms mottig doet (compleet wegvallen, maar geen idee waar de oorzaak zit). Daarna zie ik mijn save zelf niet in de lijst, mcedit zegt dat de wereld leeg is en nbtedit/invedit kunnen de level .dat ook niet laden. En nu zit ik dus met een onbruikbare wereld ;(

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo

iThinkSo

Bravo51 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:56:
Nee, jammer genoeg niet. Alles wat daar staat is vooral om van de singleplayer backups te kunnen maken. Wij zoeken iets om van de server wereld een backup te kunnen maken, terwijl de server gewoon draaid.

Hopelijk hebben anderen nog ideeën. Zelf had ik al iets geprobeerd met een bash script maar die kon de bestanden niet kopieren.
Ik denk dat je dan toch echt richting een plugin moet gaan denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Windows, Mac OSx, Linux?

Voor m'n linux server gebruik ik een init script + cron jobs + een externe samba server (NAS) om backups te maken. De wereld doet die elke dag netjes zonder offline te gaan, een hele backup (van alle bestanden) daar moet de server wel voor uit maar die draait natuurlijk niet elke dag (daarnaast gaat de server ook maar heel erg kort uit).

Hier te vinden: https://github.com/Ahtenus/minecraft-init

Overigens heb ik zelf een paar dagen geleden gevraagd waarom de backup niet draaide, dat is inmiddels opgelost. Bleek dat de wereld corrupt was waardoor ik maar meteen Tekkit als server heb geïnstalleerd. Weet niet of het aan de wereld lag, of aan het feit dat Tekkit een oudere versie is, maar het werkt nu als een zonnetje :)

Pagina: 1 ... 14 ... 62 Laatste

Let op:
Dit is een algemeen Minecraft topic hou hier rekening mee en ga niet teveel slowchatten over het "wel en wee" op 1 server.

Het topic over eigen MineCraft servers: Algemeen GoT community Minecraft servers