Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Beetje aan de menu's proberen te wennen, maar het lulk echt niet :( .

Favorites helpt wel, maar ik hoop dat er een slimme modder is die een mooi nieuw inventory systeem kan bouwen.

Aan de ene kant vind ik het mooi dat er bijna geen UI in beeld is, maar ondering een selectiemenu om spels in quickslots te zetten of zo lijkt me wel prettig.

Enfin, het spel is wel weer geniaal. Alleen op level 6 een grot inlopen en een trol tegenkomen is dodelijk. Daarnaast wil je ook geen reus boos maken. Ik heb skyrim vanuit de ruimte heel mooi kunnen bekijken zeg maar :)

[ Voor 19% gewijzigd door basset op 16-11-2011 10:21 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kun je bound weapons/armor nou upgraden?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Struikrover schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:19:
[...]

Ik denk dat Arunia een ander stukje bedoelt:
spoiler:
Even verderop, wanneer je in een soort vechtkooi binnen komt, oversteekt en de trap af loopt, waneer er dan opeens 5 draugr en 2 NPC's op je af komen. Dat was wel even pittig ja. Hoewel met Bound Sword en een skyforged steel sword in beide handen je ze zomaar dood hebt :D
Wat jij zegt bedoel ik. Alleen ik heb een beetje manusje van alles. magie is snel op, dus dat lukt ook niet echt. Denk dat ik maar even terug ga en wat quests tussendoor ga doen. Later maar even ass kicken daar.
Er is gelukkig nog genoeg te doen.

Die quest bij dat riverdorpje eigenlijk die eerste die je tegen komt na het begin stukje is best leuk om te doen. Dat je die tombe in moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:13
Voor mensen die een gratis groot huis zoeken.
spoiler:
Doe de quest serie van de college en je word uiteindelijk archmage en dan krijg je zijn volledige kamer met alle spullen erbij. En genoeg opbergruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

Is er nou een reden om voor een speciale build te gaan? (battle)mage of Warrior of dualwielding weet ik het...
Je kan toch alles levelen.. en daarmee beter worden of zie ik dat verkeerd? Heeft het voor mij zin.. (ik focus me nu op Shield en Mace) om naar college te gaan om mijn Spells te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Even iets anders... Een maatje van mij heeft net als ik de game op de ps3 gehaald. Hij heeft een phat en ik een thin model. Hij heeft 5 freezes gehad in de game en ik al twee. Die in het begin met aanpassen settings is bekend maar die andere dus niet. Meer mensen die dit ervaren op de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alcmaria schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:26:
Is er nou een reden om voor een speciale build te gaan? (battle)mage of Warrior of dualwielding weet ik het...
Je kan toch alles levelen.. en daarmee beter worden of zie ik dat verkeerd? Heeft het voor mij zin.. (ik focus me nu op Shield en Mace) om naar college te gaan om mijn Spells te verbeteren?
Je hebt maar 1 perk point te besteden per level he. Als je al je perk points in melee/armor skills stopt blijft het casten van spells bijvooreeld erg duur (zonder perk dat ze voor half magicka te casten zijn) en minder efficiënt. Ik zou net zo goed nog naar college gaan maar meer omdat je die quest line uiteindelijk gewoon wil doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Misschien een domme vraag maar ik vraag mij af hoe jullie je 'weapon sets' switchen zodra je meerdere 'sets' hebt met magic spells? Volgens mij is dat onmogelijk met 1 klik.

Als je bijvoorbeeld een one-handed sword in je hand met met bijvoorbeeld fireball en je hebt een favorite ingesteld voor je bow dan werkt dit prima. Je gebruikt dan bijvoorbeeld de sneltoets '1' voor de bow. Dit is gemakkelijk aangezien dit 1 wapen is. Maar hoe switch je naar een tweede 'set' die bijvoorbeeld 2x magic heeft?
Als je 1 van die 2 spells hotkeyed dan switch je alleen je linker- of je rechterhand.

Beetje lastig uit te leggen maar ik hoop die iemand mij begrijpt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:39
Splendid schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:30:
Misschien een domme vraag maar ik vraag mij af hoe jullie je 'weapon sets' switchen zodra je meerdere 'sets' hebt met magic spells? Volgens mij is dat onmogelijk met 1 klik.

Als je bijvoorbeeld een one-handed sword in je hand met met bijvoorbeeld fireball en je hebt een favorite ingesteld voor je bow dan werkt dit prima. Je gebruikt dan bijvoorbeeld de sneltoets '1' voor de bow. Dit is gemakkelijk aangezien dit 1 wapen is. Maar hoe switch je naar een tweede 'set' die bijvoorbeeld 2x magic heeft?
Als je 1 van die 2 spells hotkeyed dan switch je alleen je linker- of je rechterhand.

ben ik ook benieuwd naar; heletijd zelf switchen ..... lazy :X

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sets kun je niet binden nee, alleen losse spells/gear etc. Als ik een spell op beide handen wil, druk ik 2x op die sneltoets. En als je dingen/spells uit je inventory/spellbook als favorite merkt (F), dan verschijnen ze in de lijst van je quick menu (Q) en daar kun je iets onder de linker of rechter hand zetten met de rechter of linker muisknop.

[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-11-2011 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzou eigenlijk ook liever alles willen kunnen binden :<
1.2.3.4... is veel te weinig! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
ik hoor hier net dat je een 2de set stuf gewoon moet favorite en dan met Q changed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:28:
[...]

Je hebt maar 1 perk point te besteden per level he. Als je al je perk points in melee/armor skills stopt blijft het casten van spells bijvooreeld erg duur (zonder perk dat ze voor half magicka te casten zijn) en minder efficiënt. Ik zou net zo goed nog naar college gaan maar meer omdat je die quest line uiteindelijk gewoon wil doen :P
Ah ja.. dat is wel een goed punt.. stond ik niet zo snel bij stil.. ik vind het enorm lastig om niet teveel Hybride te gaan waardoor ik veel kan.. maar weinig GOED kan.. dus daar zal ik me wat meer op focussen..
Sowieso heb ik nu ik 15 uur in het spel zit het gevoel dat ik beter opnieuw kan beginnen omdat ik door voortschrijdend inzicht wat spijt heb van eerdere keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Ik ben gewoon mijn perks vergeten in te stellen, heb ik de game uitgespeeld zonder deze bonussen :P en nu dus wel gedaan is alles wel heel makkelijk geworden...... level 22 zonder perks :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het viel me ook op dat ik soms bij switchen ook meteen andere spullen in één keer geequipt kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 07:28
Bestaat er geen mogelijkheid om je perks opnieuw in te stellen eigenlijk? De meeste spellen faciliteren dit vaak wel, omdat het andes wel heel lastig is om in je eerste playthrough gelijk een build te maken die een beetje lekker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Struikrover schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:40:
Bestaat er geen mogelijkheid om je perks opnieuw in te stellen eigenlijk? De meeste spellen faciliteren dit vaak wel, omdat het andes wel heel lastig is om in je eerste playthrough gelijk een build te maken die een beetje lekker speelt.
Er zal weldra wel een mod voor uitkomen..

Momenteel kan het met console player.removeperk... something something en terna ze terug bijvoegen waar je wil. Maar dat is wel wat omslachtig :)

(zie de wiki hiervoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wellicht dat ik bovenstaande ook eens ga doen. Heb het idee dat ik echt heel wazig gelevelt ben. Dan maar gewoon een keuze maken voor een goede class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Als je in de ene hand een zwaard en schild hebt en je hebt dat zwaard onder je favorieten dan pakt hij het schild er automatisch bij. Als je een spel hebt dan merk ik als ik twee keer op die knop drukt hij ze in beide handen zet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Laatst online: 06-09 21:15
Alleen met dual wielden doet hij dat bij mij niet...Ik heb nooit in 1 keer allebei mijn wapens in mijn handen...Moet altijd manueel het tweede wapen toevoegen via favourites :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:38

Lapras

Ice beam

Bij mij werkt het dual wielden net als met een schild. Alleen het wapen in je rechterhand selecteren en dan pakt hij automatisch je linkerhand erbij als je die combinatie eerder had.

Overigens een omslachtig systeem. Veel beter was het kunnen toewijzen van 3 of 4 sets en kunnen wisselen met een druk op de knop (d-pad rechts en links bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt vast wel een wardrobe-mod waarmee je in 1x full sets gear en spells kunt wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Laatst online: 06-09 21:15
Hmm, ook als je van bijv. een bow naar je rechterhand switched? Vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 07:28
Een bow is toch dual-handed? En wat ik ook vervelend vind is dat je blijkbaar niet gemakkelijk je shield in je rechterhand kan nemen, wanneer je een spell in je linker hebt die je actief wilt houden :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:57
Ik loop vast bij miscellaneous quest. Hij blijft namelijk als niet voltooid staan...
Terwijl ik der allang langs ben geweest en zit al even verder....

Iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:42:
[...]

Er zal weldra wel een mod voor uitkomen..

Momenteel kan het met console player.removeperk... something something en terna ze terug bijvoegen waar je wil. Maar dat is wel wat omslachtig :)

(zie de wiki hiervoor)
Noteer wel even dat console commands gebruiken het behalen van Achievements blokkeert tot je de game volledig afsluit en opnieuw opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:04
kellhus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:53:
Hmm, ook als je van bijv. een bow naar je rechterhand switched? Vanavond eens proberen.
Bij bow kan je ook die unequippen zodat je de set krijgt die je daarvoor had geequipt in je handen krijgt.
Tenminste voor mij werkt dit iig.

Bijvoorbeeld als ik een mace+shield in mn handen heb en ik equip dan mn bow, krijg ik als ik mn bow unequip weer mn mace+shield in handen.

[ Voor 20% gewijzigd door Thasquealer op 16-11-2011 11:01 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Als ik dragon armor wil maken met smithing? Moet ik dan alle perks in Smithing hebben? Of kan ik hem nemen als ik alleen de light armor kant neem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 05-09 12:42
kloos2 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:05:
Als ik dragon armor wil maken met smithing? Moet ik dan alle perks in Smithing hebben? Of kan ik hem nemen als ik alleen de light armor kant neem?
je moet gewoon zoveel punten in smithing hebben om dragon te kunnen kiezen maakt volgens mij niet uit of je als eerste met elven bent begonnen of als dwarven.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Beide kanten komen op Dragon Armor uit omdat er zowel een light als een heavy variant van is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ok, gelukkig :P scheelt weer een berg punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:57:
[...]

Noteer wel even dat console commands gebruiken het behalen van Achievements blokkeert tot je de game volledig afsluit en opnieuw opstart.
Ik had bij de quest
spoiler: waking nightmare
waking nightmare de bug dat je Erandur moet volgen maar wanneer je dat doet, hij nergens meer te vinden is in de tempel. Hiervoor een oplossing op google gezocht en gevonden. Dit is de oplossing: "If you are on the PC version, while inside of the Night Caller Temple open the console (the ~ key to the left of the 1 key) and type:

prid 0024280
moveto player"

Moest dus helaas wel gebruik maken van de console om de quest tot een goed einde brengen. Wel jammer van bethesda dat ze zulke dingen er niet uit hebben gehaald. Het was geen miscellaneous quest dus vind dat ze dit wel hadden kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27

Tenzij je linkerhand de spell die je kiest al heeft, veranderd je linkerhand altijd van spell. Wat je dus moet doen is 2 keer de toets indrukken voor de spell die je rechts wil hebben, en daarna 1 keer de toets voor de spell voor je linkerhand (of gewoon 2 keer dezelfde hotkey induwen en dual casten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
OxTox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:58:
Kan iemand trouwens de volgende icoontjes verklaren? Zitten langs deuren of willekeurige plekken in steden over heel Skyrim, hier een aantal.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik neem aan dat ze te maken hebben met alle facties in de wereld van Skyrim?
Spoiler alert :)

spoiler:
Join de Thieves Guild en dan kun je een verklarend boek vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Is een build van een Dark Elf die vooral uitblinkt in Archery, Sneak en Dual-Wield zwaarden een beetje haalbaar? Ik ben net begonnen en het leek me leuk om een soort Drizzt Do'Urden type te bouwen, maar als ik later in het spel ermee mezelf in de weg zit, moet ik misschien iets anders overwegen.

Ook: hoe belangrijk is het om een deel van je tijd en skills in Magick te proppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@snoeikoei

Blij dat ik toch nog even gewacht heb, heb inmiddels nu mijn Skyrim Collector's Edition binnen en man - o - man wat is het mooi spul :-).

Dit is toch wel het kersje op de taart van mijn gamescollectie. En het mooie is mijn saves (van de non legale versie) werken gewoon na het installeren van de legale versie! Doet happy dans.

Zit nu op werk maar komend weekend trek ik er weer mooi op uit, in de wondere wereld van Skyrim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
RaCio schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:10:
[...]

Tenzij je linkerhand de spell die e kiest al heeft, veranderd je linkerhand altijd van spell. Wat je dus moet doen is 2 keer de toets indrukken voor de spell die je rechts wil hebben, en daarna 1 keer de toets voor de spell voor je linkerhand (of gewoon 2 keer dezelfde hotkey induwen en dual casten).
Ja maar dat wil ik niet, ik wil bijvoorbeeld flame in linkerhand, sword in rechterhand als 'main set'. Ik wil dan kunnen switchen naar een 'second set' met in linkerhand heal en rechterhand een conjunction spell. Je healt dan even en je switched dan weer terug naar je 'main set'. Zover ik het nu zie heb ik dan 4 favorites nodig ipv 2.

Dus 1 & 2 zijn dan flame / sword en 3 & 4 heal / conjuction spell. Handig joh :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:16:
@snoeikoei

Blij dat ik toch nog even gewacht heb, heb inmiddels nu mijn Skyrim Collector's Edition binnen en man - o - man wat is het mooi spul :-).

Dit is toch wel het kersje op de taart van mijn gamescollectie. En het mooie is mijn saves (van de non legale versie) werken gewoon na het installeren van de legale versie! Doet happy dans.

Zit nu op werk maar komend weekend trek ik er weer mooi op uit, in de wondere wereld van Skyrim!
Mooi man! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:10:
[...]

Spoiler alert :)

spoiler:
Join de Thieves Guild en dan kun je een verklarend boek vinden
Zoek niet verder naar het boek

http://imgur.com/a/sHI1w

hier zijn de images

[ Voor 9% gewijzigd door Ienni1983 op 16-11-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

SnoeiKoei: Je had gelijk wat betreft het levelen van spells, ik heb heel die interface verkeerd gelezen. Het is inderdaad niet zo dat spells ook nog eens levelen als in: hoe vaker je een spell gebruikt, hoe meer damage deze doet (novice tot master level). Vind de uitleg in de interface ook vrij omslachtig. Iedere spell kan je gebruiken ongeacht je mastery level (novice-master), zolang je magica het maar toe laat.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Weer een vraag(dit is eerste elder scrolls die ik speel :p)

Heeft het ras een belangrijk invloed met wat voor "vechter" je later wilt worden? Ik heb argonian gekozen en ga nu archer + sneak, etc.

Maar kan ik als argonian beter voor iets anders gaan of maakt dat niet echt uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Splendid schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:17:
[...]

Ja maar dat wil ik niet, ik wil bijvoorbeeld flame in linkerhand, sword in rechterhand als 'main set'. Ik wil dan kunnen switchen naar een 'second set' met in linkerhand heal en rechterhand een conjunction spell. Je healt dan even en je switched dan weer terug naar je 'main set'. Zover ik het nu zie heb ik dan 4 favorites nodig ipv 2.

Dus 1 & 2 zijn dan flame / sword en 3 & 4 heal / conjuction spell. Handig joh :X
Yup.. redelijk drama.

Op de console hadden ze dat makkelijk op kunnen lossen dus met presets waar je met DPAD links/rechts tussen kunt switchen, ipv die crappy favourites oplossing...

Nu hebben ze de DPAD links/rechts gebruikt voor een soort quickselect en daarmee de mogelijkheden enorm beperkt..

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 16-11-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

DivineNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:24:

Heeft het ras een belangrijk invloed met wat voor "vechter" je later wilt worden? Ik heb argonian gekozen en ga nu archer + sneak, etc.

Maar kan ik als argonian beter voor iets anders gaan of maakt dat niet echt uit?
Het maakt niet echt uit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
De racials zijn soms wel handig in bepaalde classes (High Elf -> magicka bijvoorbeeld), maar heel veel boeit het niet idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor sommigen zijn de base stats een stuk hoger, dus op een ras die er niet goed in is, zul je meer moeten sneaken/oefenen of training kopen om even goed te zijn op hetzelfde punt in de game als bvb een Elf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Rmg schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:25:
[...]

Het maakt niet echt uit,
sommige rassen kunnen 50% beter tegen poison.

of zijn meer schadelijk voor vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ireyon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:23:
SnoeiKoei: Je had gelijk wat betreft het levelen van spells, ik heb heel die interface verkeerd gelezen. Het is inderdaad niet zo dat spells ook nog eens levelen als in: hoe vaker je een spell gebruikt, hoe meer damage deze doet (novice tot master level). Vind de uitleg in de interface ook vrij omslachtig. Iedere spell kan je gebruiken ongeacht je mastery level (novice-master), zolang je magica het maar toe laat.
Het is zo dat hoe hoger je skill hoe effectiever je magie attacks worden. Flames blijven wat hangen op lage damage maar met perks kan je het upgraden maar de damage blijft een beetje hetzelfde (~10) terwijl lightningstorm iets van 40 doet maar veel meer mana slurpt.

Wat ik wel vervelend vind is dat die wat hogere skills minder spamable zijn. Firebolts moet je mikken en dat is kut, mis vrij veel terwijl je die flames gewoon door kan blaffen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:28:
[...]

sommige rassen kunnen 50% beter tegen poison.

of zijn meer schadelijk voor vuur
Dan nog maakt het niet veel uit, Ja er zijn handige racials, ja je hebt iets 'slechtere' begin stats. Uiteindelijk boeit het niet.

Ga voor de racials die je interessant vind en dan kan je doen wat je wilt

de meeste racials zijn sowieso 1keer per dag dingen of een resist het een of ander.

Waterbreathing & resist zijn allemaal op te lossen met potions / enchants

[ Voor 16% gewijzigd door Rmg op 16-11-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Ik kan inderdaad beter tegen poison en onder water ademenen (is dat trouwens handig want heb er nog niet veel van gemerkt, maar zoveel heb ik ook nog niet gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierkwadraat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 13:54
DivineNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:29:
Ik kan inderdaad beter tegen poison en onder water ademenen (is dat trouwens handig want heb er nog niet veel van gemerkt, maar zoveel heb ik ook nog niet gezien)
Helemaal bovenin de map zijn diepe wateren, zal vast en heus wel ergens wat verstopt liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023

Als je bv lvl 30 hebt met 25 one-handed weapons ga je niet veel schade doen, maar het beste is dan gewoon om enkele trainers te vinden en een beetje cash te investeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
voor diegene die het willen weten wat de tekens op de huizen betekenen.

http://imgur.com/a/sHI1w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:29:
[...]
Wat ik wel vervelend vind is dat die wat hogere skills minder spamable zijn. Firebolts moet je mikken en dat is kut, mis vrij veel terwijl je die flames gewoon door kan blaffen.
Fireball heeft dan weer een flinke blast radius, zo pak je meerdere tegenstanders tegelijk of je mikt op de grond om een bewegelijke tegenstander met meer zekerheid te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mior schreef op woensdag 16 november 2011 @ 01:03:
Een paar uur en 15k gold verder:

Nu nog uitvogelen hoe ik aan wat mooie enchants kan komen.
Damn wat sick... Als ik thuis ben weet ik wel wat ik ga doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_J
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-09 15:14

K_J

De skeletonkey is mine muhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

spoiler:
ook een nightinggale? :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
sianto schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:05:
Weet iemand nou eigenlijk hoe de Skull of Corruption werkt, ik vind het maar een vreemde staff die theoretisch aardig wat damage kan doen...
Iemand? Het is tenslotte een Daedric artifact...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:34:
[...]

Fireball heeft dan weer een flinke blast radius, zo pak je meerdere tegenstanders tegelijk of je mikt op de grond om een bewegelijke tegenstander met meer zekerheid te raken.
en als je verkeerd mikt maak je jezelf een leuke human torch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Het valt op dat de dual-cast Fireball (de enorme explosie) minder effect _lijkt_ te zijn dan de single-hand cast.

Ik geef zelf de voorkeur aan Firebolt (kleinere variant) en Ice Shards. Een headshot met een iceshard doet auw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Laatst online: 04-02 09:42
Ireyon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:38:
Het valt op dat de dual-cast Fireball (de enorme explosie) minder effect _lijkt_ te zijn dan de single-hand cast.

Ik geef zelf de voorkeur aan Firebolt (kleinere variant) en Ice Shards. Een headshot met een iceshard doet auw.
Mai'q kon er anders toch een hele hoop in zich hebben zonder dood te gaan. :P

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/631856881939706999/20C2E44F310913F3FB694392BEED0CA972DEABA6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Wat een game zeg! :D

Gister dan de eerste draak gehad en ging ik even verder met de main story. Vertellen ze mij om naar X te gaan wat ongeveer 20min heen rijden is, maar...
Ik ben het type die tijdens mijn rit naar X, Y (bijvoorbeeld een camp) tegenkom en het wil exploren. Eenmaal bij Y aangekomen zie ik Z (bijvoorbeeld een dungeon) en ja hoor, moet ik daar in en pas eruit voordat ik hem heb gecleared. Ik ben bij X aangekomen na een goede 2uur.

Normaal ben ik niet zo van de singleplayers, maar deze game heeft me opgeslokt _/-\o_
Vanavond maar even het stukje main afmaken en terug naar Whiterun om alle side quests af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Phusebox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:49:
Mijn RPG-loving collega heeft een review geschreven op onze website, voor wie het wil lezen. Een eerlijke onafhankelijke review: Skyrim Review .
Op zich wel eerlijk, alleen snap ik niet zo heel goed waarom er met geen woord gerept wordt over mods en waarom een reviewer een spel als deze op een xbox reviewed en dan "zeurt" over graphics die matig zijn.

Dat weet je van te voren.

Als je het echt 100% eerlijk had willen doen dan had je hem ook op de PC en de PS3 gereviewed imo.

De graphics zijn namelijk op de pc al een flink stuk omhoog te schroeven en dan ziet het er toch echt wel een hele pak beter uit dan standaard en ook dan Fallout :Y

Maargoed, op zich wel een nette review ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Een bandit vol in de face raken met een iceshard doet hem dan weer lanceren. Is maar net ook welk level tegenstander je tegenkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ow sorry, ik had net de laatste alinea niet gelezen en daar heb je het juist over de PC versie.

Excuses :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Mensen, is eerder paar keer over gesproken maar ik kan het niet meer vinden.

Mn Redguard matti is ziek geworden. Hoe wordt hij weer beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:44:

Shrine visiten of cure disease potion geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:45:
[...]

Shrine visiten of cure disease potion geven?
Tnx, ga ik zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
xamirz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:44:

Wat is een matti?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Slang voor maat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
matti of mattie= Vriend.

Maar even vraagje weer. Ik heb in het begin paard gekocht maar die kan ik nergens meer vinden. Zou die dood zijn....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
ik denken dat het een woord voor kompaan was in skyrim.

naduh mensen het was sarcasme :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:50:
ik denken dat het een woord voor kompaan was in skyrim.

naduh mensen het was sarcasme :+
Haha je hebt gelijk. My Companian.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:51:
[...]

Haha je hebt gelijk. My Companian.

:P
Follower. Companions zijn een groep mensen in Whiterun/Jorrvaskr >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanaf welk level maak je een goede kans tegen die dragon priests?
Ik wil wat shouts gaan verzamelen maar ben op dit moment nog 'bang' om zo'n priest tegen te komen :).

Ik neem sowieso Lydia wel mee, merk dat ze vaak al erg handig is qua afleiden van de tegenstanders.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Noq schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:41:
Wat een game zeg! :D

Gister dan de eerste draak gehad en ging ik even verder met de main story. Vertellen ze mij om naar X te gaan wat ongeveer 20min heen rijden is, maar...
Ik ben het type die tijdens mijn rit naar X, Y (bijvoorbeeld een camp) tegenkom en het wil exploren. Eenmaal bij Y aangekomen zie ik Z (bijvoorbeeld een dungeon) en ja hoor, moet ik daar in en pas eruit voordat ik hem heb gecleared. Ik ben bij X aangekomen na een goede 2uur.

Normaal ben ik niet zo van de singleplayers, maar deze game heeft me opgeslokt _/-\o_
Vanavond maar even het stukje main afmaken en terug naar Whiterun om alle side quests af te maken.
Hoor het al, jij gaat de main quest nooit afmaken :P

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
XyritZz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:54:
Vanaf welk level maak je een goede kans tegen die dragon priests?
Ik wil wat shouts gaan verzamelen maar ben op dit moment nog 'bang' om zo'n priest tegen te komen :).

Ik neem sowieso Lydia wel mee, merk dat ze vaak al erg handig is qua afleiden van de tegenstanders.
Dragon Priest Locations:

spoiler:
Volsung - Dungeon Volskygge - Haafingar
Vokun - High Gate Ruins - The Pale
Otar - Ragnvald - The Reach
Morokei - Labrynthian - Hjaalmarch
Rahgot - Forelhost - The Rift
Nahkriin - Skuldafn - Other Realm (Only Attainable in the Other Realm, During The World-Eaters Eyrie)
Hevnoraak - Valthume - The Reach
Krosis - Shearpoint - The Pale
Konahrik - Labrynthian - Dragon Priest Shrine

deze locaties ontwijken :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:37:
[...]

Damn wat sick... Als ik thuis ben weet ik wel wat ik ga doen!
:o

Hoe hebben mensen nu al zulke mooie spulletjes?

Ik ben nog steeds oneindig bezig met sidequests :) Kan me maar niet losrukken van al die kleine dingen die je kunt doen, maar door dit soort plaatjes lonkt de mainquest toch wel.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:21
H3llSiNG schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:59:
[...]

Ik heb nog nooit een Bethesda game afgemaakt zelfs volgens mij, terwijl ik er toch makkelijk meer dan 500 uur in heb zitten :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Jeroenneman schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:59:
[...]

:o

Hoe hebben mensen nu al zulke mooie spulletjes?

Ik ben nog steeds oneindig bezig met sidequests :) Kan me maar niet losrukken van al die kleine dingen die je kunt doen, maar door dit soort plaatjes lonkt de mainquest toch wel.
op de 360 was ik al lvl 16.

maar op pc nog niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Keuzes met perks vind ik ook altijd lastig bij deze games... je hebt zoveel keuzes dat ik eignelijk niet goed kan kiezen :P ben nog maar lvl4 (gisteren begonnen) en tot nu toe 2 perks in one-handed weapons gestopt en mijn stamina geupgrade.... maar ik kan eigenlijk niet goed kiezen wat ik erbij ga doen.

Hebben jullie tips? ben niet echt een tactische speler, kwil het mezelf ook niet te ingewikkeld maken met allerhande spells of dat ik tijden moet gaan zoeken naar ingredienten voor potions. Kben toch vooral een vechtersbaasje... dus wat raden jullie naast one-handed aan?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:59:
[...]

Dragon Priest Locations:

deze locaties ontwijken :3
*SPOILER TAGS GODDAMNED!! :(*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Chaoss schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:01:
Keuzes met perks vind ik ook altijd lastig bij deze games... je hebt zoveel keuzes dat ik eignelijk niet goed kan kiezen :P ben nog maar lvl4 (gisteren begonnen) en tot nu toe 2 perks in one-handed weapons gestopt en mijn stamina geupgrade.... maar ik kan eigenlijk niet goed kiezen wat ik erbij ga doen.

Hebben jullie tips? ben niet echt een tactische speler, kwil het mezelf ook niet te ingewikkeld maken met allerhande spells of dat ik tijden moet gaan zoeken naar ingredienten voor potions. Kben toch vooral een vechtersbaasje... dus wat raden jullie naast one-handed aan?
als je vechtersbaas bent zou ik ook shield gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:01:
[...]

caps lock god domned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Ik ben zelf voor destruction gegaan naast one-handed. Gebruik geen schild maar zorg ervoor dat men armor wel goed is en verder veel in health en magicka levelen. Heb nog niet veel in stamina geleveld. En het gaat prima op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, twas intended te roepen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
kon je ook anders doen he maja

[ Voor 10% gewijzigd door Ienni1983 op 16-11-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:21
Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:03:
[...]

kon je ook anders doen he maja
Goeie edit, stuk volwassener zo ;) Ook bedankt voor het spoilertaggen van je post, is wel echt een grote spoiler namelijk.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:01:
[...]

Stel je niet aan zeg :/ Zodra je ziet dat er "Dragonpriest locaties:" staat kun je toch wat eronder staat overslaan? Het is nou niet bepaald zo dat je, als je 1 "per-ongelukke" blik op dat lijstje hebt geworpen, dat lijstje voor eeuwig in je hersenen gebrand staan en vanaf dat moment je hele spelervaring verpesten ofzo. Je moet er echt moeite voor doen om dat te onthouden. Spoilers zijn leuk om te voorkomen dat mensen ongewild lezen hoe een verhaal verloopt maar dit slaat helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De tegenstrijd in dit topic is vrij groot ja, we willen hier praten over de game en ervaringen maar wel moeten simpele dingen als locaties en plaatjes van armor gespoilerd worden :/ Gooi er dan gewoon een [Spoilers] tag in de topic title, weet je waar je aan toe bent.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_J
  • Laatst online: 04-09 15:14

K_J

kKaltUu schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:38:
[...]

spoiler:
ook een nightinggale? :)
spoiler:
Ja, wat een heerlijke questline en die armor is ook niet mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik wou dat iemand een mod maakte waarmee je de helmen kunt verbergen. Ik vind het altijd zo zonde dat je tijd steekt in het maken van je character, met name zijn of haar gezicht en het dan moet verstoppen onder een helm.

Nou kun je natuurlijk gewoon geen helm dragen maar dan wordt je weer gestraft omdat dan je heavy of light armor perks niet werken, die werken alleen bij een volledig set!

Is er hier een modmaker aanwezig? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:06:
[...]

Stel je niet aan zeg :/ Zodra je ziet dat er "Dragonpriest locaties:" staat kun je toch wat eronder staat overslaan? Het is nou niet bepaald zo dat je, als je 1 "per-ongelukke" blik op dat lijstje hebt geworpen, dat lijstje voor eeuwig in je hersenen gebrand staan en vanaf dat moment je hele spelervaring verpesten ofzo. Je moet er echt moeite voor doen om dat te onthouden. Spoilers zijn leuk om te voorkomen dat mensen ongewild lezen hoe een verhaal verloopt maar dit slaat helemaal nergens op.
Precies, ik vind het juist leuk om zoveel mogelijk feitjes te weten te komen, zolang het verhaal maar niet verklapt wordt :). Als je echt niks van de game wil weten, terwijl er voor issues met het spel een apart topic is... wat doe je hier dan?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

EnigmaNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:09:
Ik wou dat iemand een mod maakte waarmee je de helmen kunt verbergen. Ik vind het altijd zo zonde dat je tijd steekt in het maken van je character, met name zijn of haar gezicht en het dan moet verstoppen onder een helm.

Nou kun je natuurlijk gewoon geen helm dragen maar dan wordt je weer gestraft omdat dan je heavy of light armor perks niet werken, die werken alleen bij een volledig set!

Is er hier een modmaker aanwezig? :D
World of Warcraft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

H3llSiNG schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:59:
[...]

Laten we er wel van uit gaan :*)
Maar ik snap wat je bedoelt, ik kan gewoon niet tegen de verleiding om net dat beekje over te steken en te zien wat achter die grote, lichtgevende rots zit om als het ware te zeggen..

Ik ben level 6 trouwens en ga momenteel voor de Sneak/Assassin type. Gisteravond toen ik de 1200gold ineens had, maar snel een paard gehaald. Hoe werkt dat eigenlijk met je paard alleen laten voor lange tijd? Moet ik hem bij de Whiterun stables zetten als ik bijvoorbeeld 4 uur ga lopen ergens of blijft deze staan op de plek waar je afstapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:01:
[...]

als je vechtersbaas bent zou ik ook shield gebruiken.
ah wist niet dat dat ook een perk-optie was.... tzijn er ook aardig veel. ik wil gewoon een game alla FF13 waarbij je gewoon alle perks kunt kiezen... keuzes zijn veel te lastig. :P

Maar ik merkte dat ik gisteravond ook vrij veel met een fireball in mijn hand rond rende... wellicht toch ook maar magic erbij?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:09:
[...]
Als je echt niks van de game wil weten, terwijl er voor issues met het spel een apart topic is... wat doe je hier dan?
Precies dit! Als we hier niet eens meer over Skyrim mogen praten zonder spoilers te gebruiken is er iets goed mis met het publiek van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
pas op spoiler

spoiler:
HAHA je dacht dat er echt wat instond

:P :+

[ Voor 6% gewijzigd door Ienni1983 op 16-11-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
  • Laatst online: 07-07 15:19
Is het niet logisch om 2 topics te maken dan? met/zonder spoilers. Ik erger me er namelijk aan dat iedereen zit te zeuren over spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Noq schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:10:
...]

Ik ben level 6 trouwens en ga momenteel voor de Sneak/Assassin type. Gisteravond toen ik de 1200gold ineens had, maar snel een paard gehaald. Hoe werkt dat eigenlijk met je paard alleen laten voor lange tijd? Moet ik hem bij de Whiterun stables zetten als ik bijvoorbeeld 4 uur ga lopen ergens of blijft deze staan op de plek waar je afstapt?
Paard blijft staan waar je hem achterlaat. Als je Fast Travel gebruikt om naar een andere locatie te gaan, dan reist je paard met je mee. Let op dat je paard gewoon dood kan, dus hou hem uit de buurt van plekken waar vijanden (vooral draken :P) zijn.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de een of andere manier was ik dus vampier geworden, zonder dat ik het goed door had.. Ik dacht dat het tijdelijk was, niet zo :D
Nu zit ik dus middenin het ritueel om het ongedaan te maken, en ik ben al bijna in Stage 4 beland, gaat best snel.. Vampier zijn heeft opzich goede kanten maar voor nu nog even niet.. Wil niet dat iedereen me haat :9
Hopen dat het ritueel gaat werken en dan uit de buurt blijven van vampieren O-)
Pagina: 1 ... 3 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.