Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik had wel een paar rode er tussen staan, en met een cure disease potion was het weg, maar ik weet niet of ze nog die opmerkingen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
Even naar een altar gaan en een blessing halen is ook een oplossing tegen diseases :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Yay, ik heb zonet de main quest afgerond in een uur of 27. Ik moet zeggen dat ik 'm moeilijker had verwacht, alhoewel m'n difficulty op Adept staat. Het verhaal is iig wel een stuk beter als in Oblivion :) Mijn char is een female nord archer overigens. Archery+sneak rules 8)

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:40

Infinchible

Woef!

Sow, volgende keer weet ik al wie ik als mijn bruid neem! :9

spoiler:

Als dat kan dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

_/-\o_

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:47
Infinchible schreef op woensdag 16 november 2011 @ 01:43:
Sow, volgende keer weet ik al wie ik als mijn bruid neem! :9

spoiler:

Als dat kan dan. ;)
Kan niet :(
(Welke Hroki trouwens? Die guard of de taverngirl, er zjin er 2)
spoiler:
De guard gaat dood bij je eerste dragon encounter

[ Voor 17% gewijzigd door Biersteker op 16-11-2011 13:23 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugiwara
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06-2020
Voor mensen die problemen hebben met Mage levelen, dan praat ik vooral over Destruction, combineer dat eens met Conjuration.

Momenteel Lv 31, Destro 84, Conjuration 91 en Resto 68.
Ik speel dan voornamelijk Fire gecombineerd met Dremora Lord als summon, dit werkt geniaal :D

Daarvoor speelde ik (van lv 1 tot 23-24 ongeveer?) alleen Destro met Resto, ook Fire en door stagger van Impact ging dat ook al bijna te makkelijk, nu met Dremora lord (die alles helemaal kapot maakt :D) blaas ik overal doorheen.

En uiteraard met Resto kun je af en toe nog heals gooien, of tegen andere mages je wards gebruiken (vooral met de ward perk dat je mana terugkrijgt terwijl je dmg absorbed) terwijl je Dremora Lord de rest doodslaat :P

*edit* speel trouwens op Expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VZMJ0.png

Proest. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Moet jij eens opletten :)

Mega spoiler!
spoiler:
naar npc lopen en 'selecteren' console openen : addfac 19809 1, dit voegt de geselecteerde npc toe aan de 'marriage group' om het zo maar te zeggen.
Nog meer info over met wie je allemaal kan trouwen:
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Marriage

[ Voor 12% gewijzigd door prutser001 op 16-11-2011 07:43 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteren DB uitgespeeld. En ik moet zeggen dat ik de uitkomst wat minder epic vond dan in oblivion. Maar het was nog steeds erg tof om te doen. En het feit dat ik niet 1 keer gepakt ben tijdens de killings en alle bonus shit ook gehaald heb voelde best ok :)

Vanavond maar wat voor de diefjes doen denk.

Gisteren ook het 2de deel van de Marked for Death shout gevonden. En holy S wat is dat ding OP. Er land zo'n draak in me gezicht (het was wel een normal dragon) Ik doe m'n shout 2 pijlen en dood. Maja goed om te weten als ik in en pinch kom te zitten :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
K
Denk wel goed na voor je dit doet want het kan best de game verpesten. Bethesda had dit denk ik beter een stuk trager kunnen laten verlopen. Ik ben nu lvl 27 en een ice troll doet me echt geen pijn meer. De game is met zo'n epic dragon armor echt te makkelijk op adept. Denk dat het op hogere moeilijkheidsgraden ook nog best makkelijk word op deze manier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Heb je nog wat aan smithing als fulltime caster?

Grootste issues die ik nu heb:

1. Weinig skills die echt nuttig zijn om in te investeren naast destruction, o.a. door de volgende issue:
2. Switchen tussen spells op console is redelijk drama. Hadden ze niet DPAD links/rechts kunnen gebruiken voor presets oid?

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 16-11-2011 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:33
Volgens mij vinden jullie Skyrim helemaal niet leuk.... Ik kan me anders niet voorstellen dat je naast werk en Skyrim nog tijd had om hier een paar duizend posts te maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Bosmonster schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:15:

1. Weinig skills die echt nuttig zijn om in te investeren naast destruction
2. Switchen tussen spells op console is redelijk drama. Hadden ze niet DPAD links/rechts kunnen gebruiken voor presets oid?
Ligt aan je speelstijl ofc welke skills je gebruikt :) ik probeer zelf men archer en sneaky skills te verbeteren, zodat ik lekker stealth overal naar binnen kan stampen!

Switchen tussen spells op de pc is ook redelijk drama ;d en daar heb je een heel toetsenbord tot je beschikking xD
Vraag het ze even, misschien veranderen ze speciaal voor jou de controls ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Bosmonster schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:15:

1. Weinig skills die echt nuttig zijn om in te investeren naast destruction
Nou je kan met smithing ook een light dragon armor maken. Ik weet alleen nog niet goee hoe ver je kan gaan met enchanting daarvan. Robes hebben meer bonus denk ik? Ben zelf nog nooit echt een mage geweest.

Als je links en rechts ingedrukt houd in het favorietenmenu kun je een item als preset onder die knop zetten. Alleen jammer dat je dat alleen met links en rechts kunt doen. Vond het wiel in oblivion wel veel fijner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

udybees schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:19:
Volgens mij vinden jullie Skyrim helemaal niet leuk.... Ik kan me anders niet voorstellen dat je naast werk en Skyrim nog tijd had om hier een paar duizend posts te maken :-)
Wat dacht je van posts maken tijdens het werk?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:06:
K
[...]

Denk wel goed na voor je dit doet want het kan best de game verpesten. Bethesda had dit denk ik beter een stuk trager kunnen laten verlopen. Ik ben nu lvl 27 en een ice troll doet me echt geen pijn meer. De game is met zo'n epic dragon armor echt te makkelijk op adept. Denk dat het op hogere moeilijkheidsgraden ook nog best makkelijk word op deze manier....
Inderdaad... Momenteel level 21 'warrior' sword and board style en zo'n troll doet me ook niets... 6 levels door het levelen van Enchanting + Smithing...
Denk dat ik deze avond maar de moeilijkheidsgraad wat hoger zet van adept naar expert

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:20:
[...]

Wat dacht je van posts maken tijdens het werk?! :)
Haha, idd. veel beters is er niet te doen atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
De game heeft toch echt wel zijn minpunten maar ik ga naar bed en sta op met skyrim. Ik heb ook het gevoel dat dit meerdere playthroughs gaan worden voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:41
Kan ik nog ergens de strategy guide kopen? Ik zie hem alleen bij amazon.com te koop staan, maar daar staat dat de levertijd 1 tot 3 weken is en ik wil hem iets sneller hebben. Heb hem al wel ergens besteld, maar die heeft ze niet meer op voorraad. Het liefst het ik de CE, maar dat lijkt helemaal onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

kbloem schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:25:
De game heeft toch echt wel zijn minpunten maar ik ga naar bed en sta op met skyrim. Ik heb ook het gevoel dat dit meerdere playthroughs gaan worden voor me...
Same here :) Ik ben nu wood elf archer, sneak, thief, assasin etc. En ik ben eigenlijk nu al aan het plannen hoe ik mijn 2de char ga spelen. Het word waarschijnlijk een dark elf caster, maar dan wel met hoge sneak. En een 3de zal waarschijnlijk een nord worden of zo met een dikke 2hander en heavy plate :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren echt zo'n dikke lol gehad met Lydia!

Geef haar een staff of resurrection en een staff of fireball en dan gaat ze staffs dual wielden. Met de ene schiet ze dan enorme vuurballen met een flinke AoE-blast en met de andere resurrect ze dan Draugrs enzo. Ben je in zo'n burial mount, vliegen de vuurballen je telkens om de oren (ik kijk altijd uit waar ik die zelf cast maar zij doet het zodra ze een vijand ziet) en overal vliegen dan manden, urnen, meubilair en dat soort meuk rond. Ik heb nog niet gecontroleerd of ze ook TWEE staffs of fireball wil wielden, dat zou helemaal een feest worden (heb er nog 1 in een kist in mijn arch mage kamer liggen).

Zolang we met ons tweeën zijn gaat dit allemaal prima en nuken we iedere vijand (ook draken) in een paar seconden neer. Maar we zijn er ook al door in problemen geraakt, gisteravond had ik een paar ruïnes waar je iemand (of in 1 geval, 2 avonturiers die een scroll wilden hebben) moet begeleiden naar het eind. Daar moest ik echt veel quick-saven en stukjes opnieuw doen omdat ik haast niet kon vermijden dat Lydia en die NPCs elkaar in de haren vlogen na een gevalletje friendly fire. :D
Bij 1 ruïne moest ik een vrouw begeleiden en die castte trouwens zelf ook grote vuurballen en dat werd echt meteen dikke ruzie met Lydia. Enige oplossing daar was Lydia continu vertellen dat ze moest blijven wachten en haar na het ontruimen van de volgende ruimte weer ophalen. _O-

Edit: screenie erbij van een dual-staff-wieldende Lydia met haar huisdraugr.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Zj6hNLDlVjBP1Yaw8TZBMIxW/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-11-2011 08:58 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Bound zwaard door je torso!

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/631856881944125241/734A1D796C17DBB2DE57D004CEC9D028E8FBC558/

Heeft ie ogen aan de zijkant kan die me nog niet zien, wat een evolutie faal!

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/631856881922812768/DD6AB2F5561E1AEE2501E41570DCA9CD4962C6CF/

Kan iemand trouwens de volgende icoontjes verklaren? Zitten langs deuren of willekeurige plekken in steden over heel Skyrim, hier een aantal.

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/631856881900910815/1E21AD780144A1E518FA7349865E4AB627741AE7/

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/631856881922810400/9EB8CDE054CABD12E95CC4C52994CEBD5367EC8B/

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/631856881907450054/C45227E20F403FA2F225771153E2A4F1331E12DF/

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/631856881888914759/A8CD4A5D1F8D8EC6CD763F6DEAED6B4B00C3261C/

Ik neem aan dat ze te maken hebben met alle facties in de wereld van Skyrim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Weet iemand nou eigenlijk hoe de Skull of Corruption werkt, ik vind het maar een vreemde staff die theoretisch aardig wat damage kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
kbloem schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:20:
[...]

Nou je kan met smithing ook een light dragon armor maken. Ik weet alleen nog niet goee hoe ver je kan gaan met enchanting daarvan. Robes hebben meer bonus denk ik? Ben zelf nog nooit echt een mage geweest.

Als je links en rechts ingedrukt houd in het favorietenmenu kun je een item als preset onder die knop zetten. Alleen jammer dat je dat alleen met links en rechts kunt doen. Vond het wiel in oblivion wel veel fijner...
Ah das in ieder geval al iets.. Wordt toch eens tijd voor een goeie UI designer daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Kom mijn huisje uit, zit ineens dit op de muur... Crappy foto maar er zit geen screenshot mogelijkheid op de ps3..

Afbeeldingslocatie: http://i259.photobucket.com/albums/hh308/kbloem/IMAG0074.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Uhm, is archery een tikkeltje underpowered? Heb veel in archery maar heb moeite enemies te killen. Heb niets in swords e.d. maar kill enemies met gemak met swords. :/

Ik heb ook de hele tijd dat als ik iemand mee vraag, ik te horen krijg dat ik al iemand heb. Probleem is, ik heb hem (die gast uit rivenwood die wilt dat je helpt met zijn liefdes problemen) al in geen tijden gezien. :/
Hoe kan ik hem 'unbinden'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je hem ergens laten 'waiten' en moet je hem nu vinden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Ik vind het juist niet under- en niet overpowered. Archery skill nu op 72, Glass Bow. Gaat echt lekker, enemies dood met 2-3 pijlen (Elven of Dwarf Arrows). Sneak attack = instant kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
als je follower te lang ergens moet wachten zal hij terug naar zijn thuis locatie (of je huis) gaan waar je hem of haar weer kan oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Gediminas schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:26:
Ik vind het juist niet under- en niet overpowered. Archery skill nu op 72, Glass Bow. Gaat echt lekker, enemies dood met 2-3 pijlen (Elven of Dwarf Arrows). Sneak attack = instant kill.
Ja vind ik ook. Met de perks die je kunt kiezen in archery word het wel snel beter. In Oblivion vond ik het underpowered maar hier vind ik het precies goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

actionInvoke schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:24:
Uhm, is archery een tikkeltje underpowered? Heb veel in archery maar heb moeite enemies te killen. Heb niets in swords e.d. maar kill enemies met gemak met swords. :/
Meer leren mikken of je skill verhogen. Archery werkt prima, zelfs met wat lager skill niveau. Je kan echter niet verwachten in het begin alles te oneshotten, ze zullen als ze met meerdere zijn wel dichterbij kunnen komen en dan moet je daar een alternatief voor hebben of veel aan hit and run doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat trouwens een beetje vreemd is, is dat NPCs (inclusief Lydia) oneindig kunnen nuken met magical weapons; het kost bij hun geen charge. Of ze kunnen met een wapen met 0 charge nog doornuken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Tsurany schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:30:
[...]

Meer leren mikken of je skill verhogen. Archery werkt prima, zelfs met wat lager skill niveau. Je kan echter niet verwachten in het begin alles te oneshotten, ze zullen als ze met meerdere zijn wel dichterbij kunnen komen en dan moet je daar een alternatief voor hebben of veel aan hit and run doen.
idd en dan zelfs is HS - one hit kill dus ben je snel klaar :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een nieuwe tactic gevonden voor casters als warrior
Whirlewind sprint shout + Powerbash shield + Powerattack 1h x2 is meestal wel een gegarandeerde kill!

Al bij al zijn draakjes ook wel vrij 'makkelijk' met 2word unrelenting shout en wat power attacks (als ze überhaupt landen natuurlijk.. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
OxTox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 08:58:
Bound zwaard door je torso!

[afbeelding]

Heeft ie ogen aan de zijkant kan die me nog niet zien, wat een evolutie faal!

[afbeelding]

Kan iemand trouwens de volgende icoontjes verklaren? Zitten langs deuren of willekeurige plekken in steden over heel Skyrim, hier een aantal.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik neem aan dat ze te maken hebben met alle facties in de wereld van Skyrim?
Ik denk dat idd ook.

want ik zag ze int begin op een paar huizen staan dus vroeg ik me dat ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Gister m'n vijfde character aangemaakt. T.T Nu weet ik zeker wat ik wil doen! Battlemage, heavy armor met bound weapons/conjuration weapons! Works like a charm! En je soul stealt met een perk! Plus, die damage op die bound weapons zijn zalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Iemand een tip om het snel leeglopen van mn magicka tegen te gaan? Ik kan nu 3 fireballs casten en dan moet ik erg lang wachten voor ik weer iets kan doen, gebruik nu maar mijn boog tussendoor maar heb daar weinig skill en perks in, schiet niet op dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej wat gaan de topics van Skyrim snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarrean schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:33:
Iemand een tip om het snel leeglopen van mn magicka tegen te gaan? Ik kan nu 3 fireballs casten en dan moet ik erg lang wachten voor ik weer iets kan doen, gebruik nu maar mijn boog tussendoor maar heb daar weinig skill en perks in, schiet niet op dus..
+ regen enchants op je gear is denkek de enige optie..
Of natuurlijk potions chain drinken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:57
Kill een random mage; en pak zijn +50(mogelijk +75 als necro)% magika regen
en in de resto perk heb je er ook upgrades voor +25% (op 30) en +50% (op 60 geloof ik)

[ Voor 8% gewijzigd door nickko op 16-11-2011 09:36 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
lvl ups in magicka steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
@Jarrean, je kan een andere steen activeren voor extra magicka regen, The Apprentice heet ie, je moet ff googlen voor de locatie. Je kan ook je gear enchanten, of robes dragen met veel magicka regeneration. En niet te lang je magic gecharged houden want dan regenereer je geen magicka, dus als je low bent gewoon ff wachten en weapons switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:32

Poekie McPurrr

Mreoww~

actionInvoke schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:24:
Vanuit stealth schieten werkt ook goed, als de vijand je nog niet gespot heeft doe je 2x dmg met boog

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Bedankt voor de snelle reacties :p
Doe ik al ;)
OxTox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:35:
@Jarrean, je kan een andere steen activeren voor extra magicka regen, The Apprentice heet ie, je moet ff googlen voor de locatie. Je kan ook je gear enchanten, of robes dragen met veel magicka regeneration. En niet te lang je magic gecharged houden want dan regenereer je geen magicka, dus als je low bent gewoon ff wachten en weapons switchen.
Die stone ga ik zeker proberen, enchanten valt een beetje tegen, mn skill is veel te laag en heb niet echt zin er veel tijd in te steken.
nickko schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:35:
[...]

Goed idee, ik zal dan wel erg snel neer gaan maar als ik spells kan blijven casten komen ze niet in mn buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickko schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:35:
[...]

en in de resto perk heb je er ook upgrades voor +25% (op 30) en +50% (op 60 geloof ik)
En doe de College of Winterhold quest line. Houd je leuke gear aan over die echt helpt. En ja, daar zitten pittige stukken in. Maar wel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hehe zet al op 125% regen van een robe en 60% regen van een ring, dat werkt goed samen :D
Weet iemand of one-handed ook van toepassing is op conjuration wapens?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:30:
[...]

Die pijlen hitten wel maar soms nemen ze wel 6 of 7 in hun hoofd. Gisteren een thug burg aangevallen met 8 van die knakkers die je tegelijk aanvallen... needless to say dat het geen makkelijk moment was. 1 keer door die lui geraakt worden = instakill.

Ik speel trouwens op de hoogste moeilijkheid.

Als ik maar een hoog, verdedigbaar plekje kan vinden dan lukt het wel. }:O

PS: ben lvl 10 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Waar kan ik het beste nieuwe spells leren ? Ik heb zo'n beetje alles al van winterhold.
Ik ben opzoek naar Conjuration en Destruction spells.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Nog even een random vraagje .. hoe krijg je van die quickevents(zonder events), zon finishing move achtig ding?
Gebeurt dat random? of zit daar een tactiek achter?
Want ik had er gister een paar, en dat ziet er wel awesome uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gebeurt random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:42:
Hehe zet al op 125% regen van een robe en 60% regen van een ring, dat werkt goed samen :D
Weet iemand of one-handed ook van toepassing is op conjuration wapens?
Dat laatste wil ik ook wel weten, plus of bound weapons meescalen met je level? Vind het iig wel tof dat je bound weapons kunt dual wielden maar eigenlijk gebruik ik ze nooit, ik nuke liever van een afstand. Met mijn cloth kan ik beter uit melee range blijven. Maar ik neem me telkens voor meer melee te gaan doen, is misschien ook een makkelijke manier van levelen (melee skills gaan nu nog hard omhoog omdat ze laag zijn :) en met Lydia naast me moet het ook met melee wel lukken de meeste zwakke tegenstanders in een paar seconden neer te halen.) Maak ik daar gewoon een apart armorsetje voor (of ook bound).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Zen!th schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:45:
Nog even een random vraagje .. hoe krijg je van die quickevents(zonder events), zon finishing move achtig ding?
Als ze een bepaald health niveau behalen ga ik gewoon dichtbij staan, hit em, en dan gebeurt het meestal.
SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:46:
[...]

Dat laatste wil ik ook wel weten, plus of bound weapons meescalen met je level? Vind het iig wel tof dat je bound weapons kunt dual wielden maar eigenlijk gebruik ik ze nooit, ik nuke liever van een afstand. Met mijn cloth kan ik beter uit melee range blijven. Maar ik neem me telkens voor meer melee te gaan doen, is misschien ook een makkelijke manier van levelen (melee skills gaan nu nog hard omhoog omdat ze laag zijn :) en met Lydia naast me moet het ook met melee wel lukken de meeste zwakke tegenstanders in een paar seconden neer te halen.) Maak ik daar gewoon een apart armorsetje voor (of ook bound).
Het character wat ik gister maakte ben ik ook met bound sword begonnen en met onehanden perks increase je de damage en met conjuration perks ook. Dus op een gegeven moment deed ik denk ik op level 3-4, 22 damage met dat wapen of meer. Draugr's kon ik met een powerattack 1 hitten op dat level.

[ Voor 54% gewijzigd door OxTox op 16-11-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Ingedrukt houden wil ook nog wel eens werken.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Vraagje:

Kan het aan de moeilijkheidsgraad liggen voor draken tegen te komen?Ben level 11 en ben alleen nog maar die draak tegengekomen bij die quest. Of moet ik eerst nog een paar main story quests doen voordat ik er meer tegen kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
  • Laatst online: 07-07 15:19
Ik geloof dat bij die finishing moves het wel (naar mijn idee) uitmaakt of je een power move doet of niet. Krijg ze in ieder geval vaker met een power move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Oww okee, nah dan probeer ik dat wel, eerst ff zon shout in zen face, daarna erbovenopstaan en muisknop spammen ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
DivineNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:48:
Vraagje:

Kan het aan de moeilijkheidsgraad liggen voor draken tegen te komen?Ben level 11 en ben alleen nog maar die draak tegengekomen bij die quest. Of moet ik eerst nog een paar main story quests doen voordat ik er meer tegen kan komen?
Draken kom je meestal tegen bij Word Walls, maar als je de eerste quest gedaan hebt dat je met die Dark Elf voor de Jarl die draak gaat bevechten zou je zo overal tegen kunnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Mijn RPG-loving collega heeft een review geschreven op onze website, voor wie het wil lezen. Een eerlijke onafhankelijke review: Skyrim Review .

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
DivineNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:48:
Vraagje:

Gewoon een stukje de main story volgen..... Effe langs de greybeards enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:49:
[...]

Ja volgens mij moet je dat al gedaan hebben voordat er meer draken spawnen, of daarna worden ze algemener ofzo. Tussen die scripted draak bij Whiterun en de Greybeards heb ik er iig geen gezien, daarna ging het hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Ja is goed, ben gestopt met de main story na de draak dus dan zal ik dat ook maar eens gaan doen, thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:49:
[...]
Inderdaad.

Ik heb de main gedaan tot aan greybeards en momenteel al een 7tal draakjes vermoord..
Lang leve de eindeloze supply van side quests :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Cornelisjuh schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:45:
Waar kan ik het beste nieuwe spells leren ? Ik heb zo'n beetje alles al van winterhold.
Niemand ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Gister toen ik dat nieuwe pupske gemaakt had, deed ik eerst die quests voor die Jarl tot dat ik Thane was, en toen ik met de Carriage naar de "mages guild stad" ging, werd de stad aangevallen door een draak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten Mage college questline zou ik het eerlijk gezegd ook niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Laatst online: 06-08 11:38

jopitan

It&#039;s just a fact

Ik zit vast in die embassy. Ik kom maar niet stil voorbij die magiër boven aan de trap...

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Conjuration Specialist in Winterhold College, ff carriage buiten whiterun pakken er naar toe gaan voor paar gold en dan naar binnen iedereen afgaan tot dat je die specialists vind voor elke school van magic, daar kun je je spells het beste kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond begonnen Met Skyrim, blijft een verlavend concept, hiervoor ook oblivion gespeeld maar maar erg weinig vand e mainquest... op een of andere manier boeide me dat verhaal me niet zo en ik had genoeg aan de sidequests :P kheb altijd wel een beetje het probleem dat ik het overzicht kwijt raak. Voor de rest mooi spel, mooie omgeving natuur is prachtig maar het doet me qua bevolking wat kaal aan... sowiezo zijn de bewoners erg houterig ed :P

Kheb alleen helaas random hang-ups met mijn pc tis al een oud beestje (Athlon X2 5600+, 4gb, 8800gts.) maar opzich trekt hij het spel goed op medium+ settings. Die vastlopers liggen volgens mij ook niet aan het spel want hij doet het ook af en toe in windows. helaas zonder foutmelding, als ik de pc reset moet hij ook niet hij moet echt uit en weer aan :? Werkt wel frustrerend als je net een stuk in een dungeon oid bent en je hebt alleen een autosave bij de ingang :X

kheb er nog niet naar gekeken maar kun je de frequentie van autosaves ook aanpassen?

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 16-11-2011 09:56 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopitan schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:53:
Ik zit vast in die embassy. Ik kom maar niet stil voorbij die magiër boven aan de trap...
Val hem aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
OxTox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:53:
[...]

Conjuration Specialist in Winterhold College, ff carriage buiten whiterun pakken er naar toe gaan voor paar gold en dan naar binnen iedereen afgaan tot dat je die specialists vind voor elke school van magic, daar kun je je spells het beste kopen.
Ja heb die storyline al helemaal gedaan, en heb denk zo'n beetje alles dan wel...
Ik ben nu nog wel nog maar 49 met beide ( Conjuration en Destruction). Gaan ze ook andere spells verkopen naarmate je degree ook hoger wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:54:
Gisteravond begonnen Met Skyrim, blijft een verlavend concept, hiervoor ook oblivion gespeeld maar maar erg weinig vand e mainquest... op een of andere manier boeide me dat verhaal me niet zo en ik had genoeg aan de sidequests :P kheb altijd wel een beetje het probleem dat ik het overzicht kwijt raak. Voor de rest mooi spel, mooie omgeving natuur is prachtig maar het doet me qua bevolking wat kaal aan... sowiezo zijn de bewoners erg houterig ed :P

Kheb alleen helaas random hang-ups met mijn pc tis al een oud beestje (Athlon X2 5600+, 4gb, 8800gts.) maar opzich trekt hij het spel goed op medium+ settings. Die vastlopers liggen volgens mij ook niet aan het spel want hij doet het ook af en toe in windows. helaas zonder foutmelding, als ik de pc reset moet hij ook niet hij moet echt uit en weer aan :? Werkt wel frustrerend als je net een stuk in een dungeon oid bent en je hebt alleen een autosave bij de ingang :X

kheb er nog niet naar gekeken maar kun je de frequentie van autosaves ook aanpassen?
Druk op F5 dan quick save je het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
DivineNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:51:
Ja is goed, ben gestopt met de main story na de draak dus dan zal ik dat ook maar eens gaan doen, thx ;)
Ik ben gestopt met de main quest na de eerste draag. Maar als genoeg tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Nexus Mod Manager is van een gesloten beta naar een open beta gegaan.
Dit programma gaat OBMM en FOMM vervangen en moet (uiteindelijk) de mod manager worden voor Skyrim.
Nb. Het is nog steeds een beta en nog niet volledig functioneel.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
jopitan schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:53:
als het goed is kan je links van die trap door rennen.

daar moet je dan doorheen.

en hier komt mijn sneaky kill.

daar zit een valstrik.

Als je daarop stapt dan vliegt er een muur met spikes naar je toe.

lok hem daar overheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Heb blijkbaar toch nog lang niet alles :
spoiler:
Bound Sword - Creates a magic sword for 120s. Sheathe it to dispel.
Conjure Familiar - Summons a Familiar for 60s wherever the caster is pointing.
Raise Zombie - Reanimate a weak dead body to fight for you for 60s.
Bound Battleaxe - Creates a magic battle axe for 120s. Sheathe it to dispel.
Conjure Flame Atronach - Summons a Flame Atronach for 60s wherever the caster is pointing.
Conjure Storm Atronach - Summons a Storm Atronach for 60s wherever the caster is pointing.
Conjure Frost Atronach - Summons a Frost Atronach for 60s wherever the caster is pointing.
Reanimiate Corpse - Reanimate a more powerful dead body to fight for you for 60s.
Soul Trap - If a target dies within 60s of using this spell, it fills a soul gem.
Banish Daedra - Weaker summoned daedra are sent back to Oblivion.
Bound Bow - Creates a magic bow for 120s. Sheathe it to dispel.
Revenant - Re-animate a powerful dead body to fight for you for 60s.
Command Daedra - Powerful summoned and raised creatures are put under your control.
Conjure Dremora Lord - Summons a Dremora Lord for 60s.
Dread Zombie - Re-animate a very powerful dead body to fight for you for 60s.
Expel Daedra - Powerful summoned daedra creatures are sent back to Oblivion.
Dead Thrall - Re-animate a dead body permanently to fight for you. Only works on people.
Flame Thrall - Summons a Flame Atronach permanently.
Frost Thrall - Summons a Frost Atronach permanently.
Storm Thrall - Summons a Storm Atronach permanently.
Flaming Familiar - Summons a Flaming Familiar which will charge into battle and explode.
Summon Arniel's Shade - Summons a Shade of Arniel Gane for 60s, wherever the caster is pointing.
Summon Unbound Dremora - Summons an unbound Dremora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:57:
[...]

Druk op F5 dan quick save je het spel ;)
ok thanx :P magoed zoiets moet ik mezelf echt aanwennen... als ik helemaal "in het spel zit" vergeet ik toch te saven...

zal vanavond de pc eens goed nakijken of alle fans ed nog goed draaien... tzou een overhittings probleem kunnen zijn. Speel leiver zonder hang-ups want het is mega irritant ook al heb je wel savegames.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Laatst online: 08:38

Lapras

Ice beam

Hoe goed zijn bound weapons op lange termijn? Ik gebruik ze nu, en ze hebben standaard damage (zonder de upgrades), maar zien er bijzonder cool uit. Helaas gooit het mijn stealth plannen in de war daar ze me slecht in staat stellen om sneak attacks te doen. Waarschijnlijk moet ik die Illusion perk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:57
SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:41:
[...]

En doe de College of Winterhold quest line. Houd je leuke gear aan over die echt helpt. En ja, daar zitten pittige stukken in. Maar wel tof!
zekers :) vrijwel alle colleges gunnen je wel wat extra gear zodra je hun vuile klusjes opknapt ^^

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Chaoss schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:59:
[...]

ok thanx :P magoed zoiets moet ik mezelf echt aanwennen... als ik helemaal "in het spel zit" vergeet ik toch te saven...

zal vanavond de pc eens goed nakijken of alle fans ed nog goed draaien... tzou een overhittings probleem kunnen zijn. Speel leiver zonder hang-ups want het is mega irritant ook al heb je wel savegames.
Het is ook wel een beetje een brakke engine hoor :$
k speel i5 2500k 8gb ram en gtx 580 OC op ultra, maar heb ook random drops enzo.
Missschien moetje ff wat tweakmods downloaden, ff googlen op skyrimnexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zen!th schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:45:
Het is random, maar ik merk wel nu ik een stuk sterker ben/beter gegeared ben het zeker 1 op de 6 mobs gebeurt en dan komt het echt wel je strot uit. Die hele 'kill animation' duurt zowat netzolang als het afmaken van draken op dit moment. In het geval van instakills wordt het echt vervelend en het komt nog weleens voor dat het bugged dan zie je de animatie maar is de vijand al lang dood en verdwenen.
Cornelisjuh schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:45:
1 goede plek om spells op te pikken, dragonsreach, praat met die mage die daar rondloopt hij heeft afhankelijk van je level de meeste spells in de aanbieding. Er zitten er ook een paar in Winderhold (mage college) waar je spells kan kopen hier kun je ook in elke tree trainen.

--

Gisteravond Lydia voorzien van Deadric armor/shield/sword/bow waarvan het grootste deel Legendary/Flawless met enchants+'upgrades' etc, als ik nu aangevallen wordt kan ik gewoon rustig een beetje afwachten, worden het 5+ tegenstanders Lydia een beetje healen en klaar. Zelf loop ik in Dragonscale armor wat ook Legendary/Flawless is met een hoop enchants, jammer dat je enchants niet 'weg kan halen/upgraden?' . Sinds ik de Smithing ook gemaxed heb (naar aanleiding van eerdere posts hier ook enchanting maxed wat wel een rot werk was). moet ik zeggen dat de balance een beetje raar is, voor deze upgrades had ik best moeite met die 'dwarf balletjes->robot' en nu 2 of 3 klappen... Alleen draken met een naam/blood dragons zijn nog lastig solo maar met Lydia als tank ook een fluitje nu.

Vraag me alleen af, waarom wordt het de ene keer Legendary en de andere keer Flawless. En wat is het nut van Skymetal?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Laatst online: 16:48
Chaoss schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:59:
[...]

Ik dacht dat ik in een van de ini files een optie van autosave interval had gezien, ik heb het spel alleen gister weer verwijdert omdat mijn laptop het er toch te moeilijk mee had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Bij elke verkoper kijken of ze ook boeken verkopen. Heb mijn conjuration spells niet in de college gekocht, maar gewoon in Riverwood, Whiterun etc. Ik ga sowieso veel merchants af, want ik heb altijd heel veel te verkopen. Moest laatst zelfs 50 kilo aan potions op de grond droppen bij een merchant, omdat ik anders te zwaar was om te questen. Als ik daar de volgende keer kom, hoop ik dat ze weer genoeg geld heeft om ze van me te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 07:28
actionInvoke schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:42:
[...]

Die pijlen hitten wel maar soms nemen ze wel 6 of 7 in hun hoofd. Gisteren een thug burg aangevallen met 8 van die knakkers die je tegelijk aanvallen... needless to say dat het geen makkelijk moment was. 1 keer door die lui geraakt worden = instakill.

Ik speel trouwens op de hoogste moeilijkheid.

Als ik maar een hoog, verdedigbaar plekje kan vinden dan lukt het wel. }:O

PS: ben lvl 10 btw.
Dat is ook wel redelijk lelijk. Je zou verwachten dat NPC's met een headshot zelfs op de hoogste moeilijkheid wel snel het loodje leggen als ze geen helm op hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:52:
[...]

Inderdaad.

Ik heb de main gedaan tot aan greybeards en momenteel al een 7tal draakjes vermoord..
Lang leve de eindeloze supply van side quests :<
Bedoel je met Greybeards die quest van 7.000 steps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:08:
[...]

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Struikrover schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:08:
[...]

Dat is ook wel redelijk lelijk. Je zou verwachten dat NPC's met een headshot zelfs op de hoogste moeilijkheid wel snel het loodje leggen als ze geen helm op hebben...
Geen locational damage in Skyrim.
Kijk maar als er een lijk op de grond ligt en je ramt de schedel in met je zwaard; komt er een bloedspetter uit de buik. Vind ik jammer, want bij Oblivion was dit iets beter uitgewerkt; je had geen locational damage, maar naderhand kon je wel een arm er afhakken...
Kortom, een headshot is net zo effectief als een footshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Struikrover schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:08:
Dat zou het spel wel erg makkelijk maken als je handig bent met boogschieten. Dan is boogschieten iets wat puur van jou skills als speler af hangt en niet van de skills van je character. Het moet juist een combinatie zijn van beiden, een headshot met een boog maken zou extra damage moeten doen maar als jou character niet goed is met een boog is het geen instant kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
NoUseWhatsoever schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:10:
[...]

Kijk maar als er een lijk op de grond ligt en je ramt de schedel in met je zwaard; komt er een bloedspetter uit de buik. Vind ik jammer, want bij Oblivion was dit iets beter uitgewerkt; je had geen locational damage, maar naderhand kon je wel een arm er afhakken...
ja en dan voer je het uit in skyrim is zijn hele voet een egel geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:08:
[...]

Ja, ben tot daar gewandeld en wat gepraat met hun en tot daar heb ik alles gedaan van de main quest (The horn of ...) En nu ondertussen al een 20u + aan het rondlopen en dingen exploren en side quests doen... :) en draakjes hunten natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Die Icetroll heb ik na een paar keer zelf gekillt te zijn eigenlijk best makkelijk af gemaakt.
spoiler:
Gewoon een stuk terug en dan de berg op klimmen. Daarna kom je vrij snel bij dat stuk waar hij vanaf springt. Daar bovenop kun je hem niet zien. Dus als je naar links een stukje terug gaat, kun je iets naar beneden zakken. Daar heb ik pijlen en later dubbel vuur op hem af gemikt waarna hij best snel plat ging. Hij kon niet bij mij komen,

Ik ben ook geeindigd na die Grey Beards en ben toen begonnen aan die quests van de companion. Alleen halverwege bij die quest voor
spoiler:
Initiatie blijven hangen omdat dat nog vrij zwaar is. Wordt constant bij die kooi constructie gekillt omdat daar ontzettend veel vijanden staan die best sterk zijn.

Onderweg naar bovenstaande quest kwam er een draak over vliegen. Die maar voor weg gerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:12:
[...]

Ja, ben tot daar gewandeld en wat gepraat met hun en tot daar heb ik alles gedaan van de main quest (The horn of ...) En nu ondertussen al een 20u + aan het rondlopen en dingen exploren en side quests doen... :) en draakjes hunten natuurlijk
En dan de volgende tavern inlopen en vragen voor gossip.

hop 20 nieuwe quests erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:13:
[...]

En dan de volgende tavern inlopen en vragen voor gossip.

hop 20 nieuwe quests erbij.
Inderdaad...
En dan drink je iets met iemand in een inn...

spoiler:
En plots kom je in een stad ver weg terecht waar je een tempel hebt getrashed... doe je alle quests daar ga je terug naar je huisje... blijkt dat je ook een trouw ring hebt geleend, je toekomstige?! vrouw hebt achter gelaten en dan ook nog deze ring kwijt bent? :D :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:30

Aganim

I have a cunning plan..

Vind ik jammer, want bij Oblivion was dit iets beter uitgewerkt; je had geen locational damage, maar naderhand kon je wel een arm er afhakken...
Volgens mij was dat een functie van o.a. Deadly Reflexes Mod. Vanilla Oblivion had geen dismemberment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:12:

Ik ben ook geeindigd na die Grey Beards en ben toen begonnen aan die quests van de companion. Alleen halverwege bij die quest voor
spoiler:
Initiatie blijven hangen omdat dat nog vrij zwaar is. Wordt constant bij die kooi constructie gekillt omdat daar ontzettend veel vijanden staan die best sterk zijn.

Onderweg naar bovenstaande quest kwam er een draak over vliegen. Die maar voor weg gerend.
Die initiatie-quest...
spoiler:
ik ben die kooi ingelopen, blijkt een val (hek gaat dicht) en die maat van je maakt dan in zijn eentje die vijanden dood, op een verrassende manier.

[ Voor 24% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-11-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
OxTox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 09:33:
Gister m'n vijfde character aangemaakt. T.T Nu weet ik zeker wat ik wil doen! Battlemage, heavy armor met bound weapons/conjuration weapons! Works like a charm! En je soul stealt met een perk! Plus, die damage op die bound weapons zijn zalig.
Lijkt me ook nog wel leuk om te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Laatst online: 17:17
Ik vind het spel eigenlijk heel erg bugvrij. Enige wat ik tot nu heb gemerkt is bij een quest waar een persoon een deur moest open maken maar dat niet deed, en zijn speech files bestonden niet waardoor de dialoog zonder geluid was maar een snelle blik op skyrimnexus heeft dit ook verholpen. Een totaal andere beleving dat FO3 en FNV, want die zaten vol met bugs en crashes wat ik in skyrim dus niet tegenkom

Ben op het moment een level 18 nord met 2h sword, maar ga denk ik opnieuw beginnen want ik wil wel eens met een mage spelen. Ook heb ik me niet bezig gehouden met dingen als enchanting en smithing. Wat me wel opvalt is dat je heel veel gold hebt. Loop nu rond met 25k, heb al een huis gekocht en ingericht dus het komt wel heel makkelijk Denk dat het een altmer wordt, maar een orc met sword and shield ga ik ook nog eens proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door maxietheboss op 16-11-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 07:28
SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:15:
[...]

Die initiatie-quest...
spoiler:
ik ben die kooi ingelopen, blijkt een val (hek gaat dicht) en die maat van je maakt dan in zijn eentje die vijanden dood, op een verrassende manier.
Ik denk dat Arunia een ander stukje bedoelt:
spoiler:
Even verderop, wanneer je in een soort vechtkooi binnen komt, oversteekt en de trap af loopt, waneer er dan opeens 5 draugr en 2 NPC's op je af komen. Dat was wel even pittig ja. Hoewel met Bound Sword en een skyforged steel sword in beide handen je ze zomaar dood hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

NoUseWhatsoever schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:10:
[...]

Een pijl in iemands hoofd schieten doet wel degelijk meer damage dan in ze maag schieten. En zeker nu ik critical shot heb. Als ik een pijl in iemand z'n hoofd stop dan lijkt het vaker te critten. En headshots werken ook op draken. Een draak in ze hoofd schieten doet significant meer damage in z'n zij.

Pagina: 1 2 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.